[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:15:
[...]

Ik ben binnen een kwartier in Duitsland , maar er schijnen nogal problemen te komen met een DE X1 in NL.
Account en Marketplace problemen.

Dus ik ga gewoon voor de ps4.
Prima, maar ik denk dat voor de PS4 launch al duidelijk is of die problemen er wel/niet zijn. Dus dan is het nog steeds geen argument om daar de console keuze van af te laten hangen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
BM schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:17:
[...]

Valt wel mee toch? Gewoon een regio kiezen waar je met euros kunt betalen, en dan is er verder geen probleem volgens mij..
Hebben ze hierover nog iets vanuit MS aangegeven? Las iets over je locatie van je account te veranderen, maar dat mag toch maar 1x per zoveel maanden? (2 weken om spoedcursus Duits te volgen :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:40:
[...]

Hebben ze hierover nog iets vanuit MS aangegeven? Las iets over je locatie van je account te veranderen, maar dat mag toch maar 1x per zoveel maanden? (2 weken om spoedcursus Duits te volgen :P).
Bij de X1 hoef je de regio van je account niet meer aan te passen. Regio van je console is van belang, niet die van je account. (je moet natuurlijk wel in de currency van je geselecteerde regio kunnen betalen).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:15:
[...]

Ik ben binnen een kwartier in Duitsland , maar er schijnen nogal problemen te komen met een DE X1 in NL.
Account en Marketplace problemen.

Dus ik ga gewoon voor de ps4.
Je kan gewoon locatie Frankrijk en taal Engels kiezen, dan heb je de zelfde mogelijkheden als een Nederlandse Xbox One (die dus volgend jaar uit komt) behalve de Nederlandse taal...

Er zijn dus helemaal geen Account en/of Marketplace problemen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Laatst online: 10-09 07:56
Bullet NL schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
[...]

Je kan gewoon locatie Frankrijk en taal Engels kiezen, dan heb je de zelfde mogelijkheden als een Nederlandse Xbox One (die dus volgend jaar uit komt) behalve de Nederlandse taal...

maar werken de voice commands dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
In het Engels....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Iemand een idee of 't ook mogelijk is zonder pre-order de X1 te halen in Duitsland? Zoals in Nordhorn? Nachtverkoop wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Thijmen schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:50:
Iemand een idee of 't ook mogelijk is zonder pre-order de X1 te halen in Duitsland? Zoals in Nordhorn? Nachtverkoop wellicht?
Zou je eens voor rond moeten mailen en bellen, maar lijkt me beetje straf, but you never know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
X-Fighter schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:24:
[...]

Zou je eens voor rond moeten mailen en bellen, maar lijkt me beetje straf, but you never know
Had al gebeld met Media Markt Nordhorn, echter na 3 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. Morgen nog maar een keer bellen dan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Bullet NL schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
[...]

Locale ->Ireland
Engelse taal en in euros betalen, klaar ! ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Starks223 schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:14:
[...]

maar werken de voice commands dan ook?
Alleen in Amerika, Engeland, Canada, Frankrijk en Duitsland. De rest zal moeten wachten helaas.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:56:
[...]

Alleen in Amerika, Engeland, Canada, Frankrijk en Duitsland. De rest zal moeten wachten helaas.
wil je dus gebruik maken van de store en wil je zeker zijn dat je de digitale game downloads in het engels krijgt moet je dus Locale op Ierland zetten en taal op Engels.
Wil je graag de voice commands (in het engels) gebruiken zet je je locale op een van bovenstaande landen maar dan kun je in de knoei komen met verschillende valuta in de store (Amerika, Engeland, Canada) of met spellen in een andere taal (Frankrijk, Duitsland) of misschien zelfs gecensureerde spellen (Duitsland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij moet het zelfs mogelijk zijn om een game te kopen in regio Ierland, en daarna de regio van je console aan te passen naar Engeland en dan verder te gamen. Maar dat zal allemaal wel pas duidelijk worden na de release denk ik.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Als Dennis585 gewoon eens een paar pagina's terug in het topic had gekeken dan had hij een antwoord op zijn vraag gehad. Volgens mij had hij zelfs de info gekregen als hij de TS even had doorgelezen.

Is er nog nieuwe info tevoorschijn gekomen? Ik vind zo'n maand voor de release (al is het die in het buitenland) dat er nog steeds heel weinig info beschikbaar is. Geen echt werkende demo met Kinect in het menu bijvoorbeeld. Geen live demonstraties van spraak commando's die instant werken. Het doorlussen van settopboxen bijvoorbeeld. Als dat in Duitsland of Frankrijk bijvoorbeeld al eens zou werken met een paar kabelaanbieders dan is er in ieder geval ook hoop voor Nederland. Anders zal het toch echt iets voor de US blijven.

Ik mis dit gewoon een beetje allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Voor de liefhebbers, Ryse: Son of Rome - The Fall, Ep 1 -- Live Action Series
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xxDtKNN0Wtc]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrosser schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:21:
Als Dennis585 gewoon eens een paar pagina's terug in het topic had gekeken dan had hij een antwoord op zijn vraag gehad. Volgens mij had hij zelfs de info gekregen als hij de TS even had doorgelezen.

Is er nog nieuwe info tevoorschijn gekomen? Ik vind zo'n maand voor de release (al is het die in het buitenland) dat er nog steeds heel weinig info beschikbaar is. Geen echt werkende demo met Kinect in het menu bijvoorbeeld. Geen live demonstraties van spraak commando's die instant werken. Het doorlussen van settopboxen bijvoorbeeld. Als dat in Duitsland of Frankrijk bijvoorbeeld al eens zou werken met een paar kabelaanbieders dan is er in ieder geval ook hoop voor Nederland. Anders zal het toch echt iets voor de US blijven.

Ik mis dit gewoon een beetje allemaal
Klopt, hier in UK wel demo's geweest waar kinect en de UI op een retail kit werden getoond (zie mijn hands on verslag van een lock-in een aantal paginas terug), maar het blijft mondjesmaat wat er aan videos te vinden is. Als er zaken getoond worden mag je er of niet filmen of fotos maken of de omstandigheden zijn zo slecht dat het niet mogelijk is goed materiaal te schieten. Overigens zullen bij launch er alleen vaste commando's mogelijk zijn via de kinect.

overigens 3 games bevestigd op 1080p op de Xbone(voor de mensen die dat belangrijk vinden)

http://www.oxm.co.uk/6553...he-whole-story-says-rare/

http://www.oxm.co.uk/6550...box-one-720p-on-xbox-360/

http://www.oxm.co.uk/6541...rnible-benefit-to-60-fps/

Voor de liefhebbers van lelijke boxen :)

http://www.oxm.co.uk/6551...d-rising-consoles-appear/

Afbeeldingslocatie: http://cdn.medialib.oxm.co.uk/screens/screenshot_37426_thumb_wide620.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.every2minutes.com/img/carousel/advanced_auction.png

Ik vind het persoonlijk niets, wacht wel tot er custom cases komen zodat je zelf kunt modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een hokken zeg. Doet me denken aan al die frontjes van de 360. Had er een paar (je kreeg ze wel eens bij pre-orders) maar wat een verschrikking was dat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Eeek, dat is serieus lelijk. Niet teveel doen, het design van de X1 is standaard prima, lekker strak. Daar moet je niet van die lelijke stickers op gaan plakken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zullen wel bedrijven inspringen en ook sticker-sets gaan maken, zullen al meteen mooier zijn dan die versies.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Forza Launch trailer:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Ik heb helemaal niks met race spellen, maar deze is wel heel gaaf. Mooie trailer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

Hoe zit het eigenlijk met garantie als je 'm besluit te importeren uit bijv. Duitsland?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
Licko schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:47:
Hoe zit het eigenlijk met garantie als je 'm besluit te importeren uit bijv. Duitsland?
Gewoon bij de MM in Duitsland brengen als er wat is, tot het uit is in Nederland, dan kon je 't dacht ik ook daar heen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Thijmen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:49:
[...]

Gewoon bij de MM in Duitsland brengen als er wat is, tot het uit is in Nederland, dan kon je 't dacht ik ook daar heen brengen.
Als het net zo is als met de 360, MS bellen :) Word ie thuis opgehaald, en paar dagen later heb je m weer terug.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
BM schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:58:
[...]

Als het net zo is als met de 360, MS bellen :) Word ie thuis opgehaald, en paar dagen later heb je m weer terug.
Oh, dat wist ik nog niet. Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Nu terug aan het twijfelen of ik niet eerder Forza dan Ryse koop. Achja komt altijd op hetzelfde neer, wachten op de reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Was eigenlijk een beetje klaar met racespellen maar nu ik dit zie...
Hopenlijk een demo bij release.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zou sowieso graag wat meer info willen hebben over wat er bij release in marketplace te krijgen is aan demos, games (en de kosten daarvan) etc. Blijft maar griezelig stil op dat gebied :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Voor de mensen die goedkope XO games willen uit de UK:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=710256

~40 pond per stuk, ze verzenden ook naar Nederland ;-)

edit:@Phusebox Ik zie inderdaad dit staat op de Nederlandse site van ze:
Verzendinformatie

De meeste games worden vanaf een overzeese locatie verzonden en zullen dus enige tijd onderweg zijn. In de meeste gevallen zul je je artikel binnen 4-10 dagen na verzending ontvangen. Nieuw uitgekomen games worden gewoonlijk op de releasedatum verstuurd, wat betekent dat je ze normaal gesproken binnen 4-10 werkdagen na de releasedatum zult ontvangen.

[ Voor 58% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 06-11-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
arnoutzw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:56:

Krijgt niet overal geweldige reviews, bijvoorbeeld lange levertijden of douanekosten lees ik her en der.

Amazon.co.uk zit rond de 45 pond, is betrouwbaarder, en levert sneller waarschijnlijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
arnoutzw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:56:

Dat is gewoon een forum die linkt naar WowHD....

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Leuke feature als je Xbox Live hebt.

http://www.oxm.co.uk/6555...-xbox-gold-subscriptions/

[ Voor 3% gewijzigd door mobygo76 op 06-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:04
Ik vraag me af hoe nextGen de XBOX one wel is als die nu niet eens alle games op full hd kan afspelen.
Misschien toch na mijn Xbox en Xbox 360 nu maar toch een keer de overstap maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostje123 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:10:
Ik vraag me af hoe nextGen de XBOX one wel is als die nu niet eens alle games op full hd kan afspelen.
Misschien toch na mijn Xbox en Xbox 360 nu maar toch een keer de overstap maken.
Als het je daarom gaat dan zal ik eerst de 2e generatie games afwachten voordat je een definitieve oordeel velt. Kijk maar naar de frame rate issues van COD op PS4 met 1080P native. Heb je er nog niks aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Als mensen willen praten over de pre-orders en/of levertijden, prima, maar dan in een ander topic, netzoals bij de PS4. Dit topic dient te gaan over de Xbox One zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Joostje123 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:10:
Hoezo kom je erbij dat games niet op full hd af te spelen zijn? Forza is full HD...

Je mag multiplatform titels niet gebruiken als vergelijking, wanneer het voor 5 platforms developed wordt, zeker niet in het begin van consoletijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Niet alle games op full HD... Dan verzaken op dit moment beide nieuwe consoles :).

En je ziet gewoon dat CoD Ghost echt dreigt een wanproduct te worden op diverse platformen. Wacht gewoon lekker op de 2e generatie games en kijken wat daarmee gaat gebeuren :)

[ Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2013 17:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
D4. Dark Dreams Don't Die.

http://uk.ign.com/videos/...st-game-and-thats-awesome

Kijk er wel naar uit. Lekker sfeertje :) En voor de kinect haters. Het is ook met de controllers te spelen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://youtu.be/jPyjvfLZdF8

Dit ga ik zeker gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Benieuwd of we die ook kunnen gebruiken hier in NL.. :) Zou ik wel erg tof vinden eigenlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gratis voor Live spelers, komt in 2014 :)

P90 programma zit er volledig in, leuke workout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ja, maar vraag me even af of het niet regio gebonden is :) Dus enkel voor UK en US ofzo. Heb het nergens gelezen dat het regio gebonden is, maar heb ook niet gelezen dat het niet zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 14: http://youtu.be/0kvtAzZ667M

Ryse: http://youtu.be/R2MUSpoTnCM

Zien er goed uit. Vooral Ryse! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ryse gaat alle kanten op met reviews, mooi maar saai, matig en matig, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Interressant, kans op Killer Instinct cadeau voor trouwe Xbox Live gebruikers :)
http://inthegame.nl/nieuw...utm_campaign=Headliner.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:09:
Ryse gaat alle kanten op met reviews, mooi maar saai, matig en matig, ben benieuwd.
Ik weet genoeg. Must have voor mij! http://youtu.be/bZv1NcvPt9A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ai FIFA ziet er toch minder uit dan ik gehoopt heb en dan vooral gameplay wise. Alle spelers staan nog steeds stil te wachten tot de bal precies in hun voeten is, centrale verdedigers die niet uitstappen als er iemand een schotkans krijgt en aanvallers die enkel meelopen in plaats van vrijlopen. Ach het is weer wat beter dan FIFA 13 maar niet zo'n grote stap als ik verwachte.

Ik moet nog wachten tot FIFA 2020 waarschijnlijk voor het enigszins aan mijn verwachtingen voldoet :p

@hieronder ik zeg ook gameplay wise. Kopduels, shirtanimaties, looppatronen, handgeven voor de wedstrijd, cameramannen voor de wedstrijd dat soort dingen kunnen prima beoordeeld worden zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Kluutmaran op 06-11-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Het is een video-opname van een scherm waar FIFA opgespeeld wordt en bekijk je vanaf YouTube in 720p met hevige compressie. Niet echt representatief he. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Rising 3 gameplay deel 1: http://youtu.be/xF5nQPxpNkU

Deel 2: http://youtu.be/h8C5lO5h0Ww

Deel 3: http://youtu.be/TT6m3m8qVdo

Waarschuwing: spoilers! O-)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waar is het trouwens interessant een extra controller te halen? Amazon UK gaat al snel richting de 100 euro (incl charge/play) en ik heb serieus geen idee wat er op de DE site allemaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar daar krijg ik een probleem met betalen, dat had ik al met Xbox bestellen:
Deze methode kan niet worden toegevoegd omdat het is al beschikbaar voor uw account. Voer een alternatieve betalingsmethode.

Kan nergens vinden waar ik dan mijn 'huidige' creditcard kan gebruiken om te betalen.

Poging 2:
We are sorry, an unexpected error occurred processing your request. Please try again.

Ik kijk later nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag..

Ik heb de XBOX ONE incl. Forza bundel en Ryse besteld in duitsland bij amazon.de.
Heeft iemand enig idee of deze games dan wel in het engels speelbaar zijn?
Ik heb al veel rond gekeken naar een antwoord hierop maar ik heb het nog niet kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Volgens mij kun je gewoon taal instellen. Alleen vraag ik me af of je bij Ryse niet een gencensureerde versie krijgt in Duitsland. Daar zijn ze namelijk een stuk strenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed punt. Ook dat vroeg ik mij af.
Ik ben nogal een fan van Gore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:39:
Even een vraag..

Ik heb de XBOX ONE incl. Forza bundel en Ryse besteld in duitsland bij amazon.de.
Heeft iemand enig idee of deze games dan wel in het engels speelbaar zijn?
Ik heb al veel rond gekeken naar een antwoord hierop maar ik heb het nog niet kunnen vinden..
Helaas weet nog niemand daar het antwoord op. Denk dat we dat ook niet voor de release te horen krijgen. Maar tegenwoordig zijn de meeste games toch wel meertalig, Forza is het altijd geweest in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
En gaat er nog iemand voor Zoo Tycoon :P

Love the interface (toevallig zelfde kleur als op mijn Lumia 920 en W8 :): http://www.dualshockers.c...ip-recorded-notification/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:23:
En gaat er nog iemand voor Zoo Tycoon :P

Love the interface (toevallig zelfde kleur als op mijn Lumia 920 en W8 :): http://www.dualshockers.c...ip-recorded-notification/
Ik las ook ergens dat het best een diepgaande titel was. Eens overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik begin überhaupt wel een beetje twijfel rond de One te krijgen op sommige vlakken.
Het blaast me allemaal nog niet echt weg, het is meer een soort current gen 2.0 dan echt Next-Gen.

Althans dat heb ik nu een beetje.
Ondanks dat ik bouw games en dieren erg leuk vind (apart van elkaar) laat ik deze toch ff liggen.
Misschien wel leuk voor 15,- uit de Budget bak.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 07-11-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Donstil schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:54:
Ik begin überhaupt wel een beetje twijfel rond de One te krijgen op sommige vlakken.
Het blaast me allemaal nog niet echt weg, het is meer een soort current gen 2.0 dan echt Next-Gen.
Tja, hebben beide (en steambox en wii-u), er is weinig 'nieuw' meer te bedenken. Grafisch wist iedereen al dat dit nooit ver kan komen, zeker niet als je afgelopen jaren al lekker ben gemaakt met PC games. (zeker nu de strijd van Ati en Nvidia weer flink is losgebarsten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:54:

Althans dat heb ik nu een beetje.

[...]

Ondanks dat ik bouw games en dieren erg leuk vind (apart van elkaar) laat ik deze toch ff liggen.
Misschien wel leuk voor 15,- uit de Budget bak.
Dat komt ook deels omdat het een cloud console is. We hebben nog niets gezien van wat de cloud computing power aan de games toevoegt. De enige vergelijkingen die je ziet zijn gebaseerd op games die geen gebruik maken van de cloud. De echte kracht van deze generatie consoles zit hem in de toegevoegde cloud.

Het idee achter deze generatie is dat je straks een nieuwe console koopt waar je initieel gewone offline games op koopt en speelt en gaande weg geïntroduceerd wordt aan cloud games. Steeds meer zal berekend en gerenderd worden in de cloud tot op het punt waarop alles gerenderd wordt in de cloud en opvolgers van de huidige consoles niets meer of minder dan thinclients zullen zijn.

In eerste instantie zul je zien dat npc's en backgrounds berekend en gerenderd zullen worden in de cloud omdat dat geen interactie ondervindt met de speler zelf. Tenzij je een NPC aanspreekt waarna het renderen en berekenen door de console overgenomen kan worden. In plaats van een enkele texture zal de background uit een volledige 3D omgeving bestaan die net zo levendig is als de echte wereld.

Omdat er geen echt limiet zit aan de rekenkracht van de cloud zul je games te zien krijgen die je wildste verwachtingen te boven gaan. Maar daar zul je het eerste jaar dat de next gen consoles uit zijn nog niets van terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:08:
[...]

Dat komt ook deels omdat het een cloud console is. We hebben nog niets gezien van wat de cloud computing power aan de games toevoegt. De enige vergelijkingen die je ziet zijn gebaseerd op games die geen gebruik maken van de cloud. De echte kracht van deze generatie consoles zit hem in de toegevoegde cloud.

Het idee achter deze generatie is dat je straks een nieuwe console koopt waar je initieel gewone offline games op koopt en speelt en gaande weg geïntroduceerd wordt aan cloud games. Steeds meer zal berekend en gerenderd worden in de cloud tot op het punt waarop alles gerenderd wordt in de cloud en opvolgers van de huidige consoles niets meer of minder dan thinclients zullen zijn.

In eerste instantie zul je zien dat npc's en backgrounds berekend en gerenderd zullen worden in de cloud omdat dat geen interactie ondervindt met de speler zelf. Tenzij je een NPC aanspreekt waarna het renderen en berekenen door de console overgenomen kan worden. In plaats van een enkele texture zal de background uit een volledige 3D omgeving bestaan die net zo levendig is als de echte wereld.

Omdat er geen echt limiet zit aan de rekenkracht van de cloud zul je games te zien krijgen die je wildste verwachtingen te boven gaan. Maar daar zul je het eerste jaar dat de next gen consoles uit zijn nog niets van terug zien.
Mm je verwacht er heel wat van zo te lezen, heb ik er als offline speler ook wat aan?
Ik game niet tot zelden online namelijk.

Echt cloud rekenpower verwacht ik niet namelijk.
SinergyX schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:06:
[...]

Tja, hebben beide (en steambox en wii-u), er is weinig 'nieuw' meer te bedenken. Grafisch wist iedereen al dat dit nooit ver kan komen, zeker niet als je afgelopen jaren al lekker ben gemaakt met PC games. (zeker nu de strijd van Ati en Nvidia weer flink is losgebarsten).
Ja ik zit een beetje te twijfelen wat te doen. Ondanks dat ik erg veel zin heb in DR3 en Forza5 wil ik ook weer niet €625,- over de balk smijten voor een soortgelijke ervaring als nu op de consoles al te zien is(ik heb nu een PS3).

Maar als ik dan weer naar de knaken kijk heb ik ook geen zin om voor €100,- een jaar te moeten wachten 8)7 en hem dan alsnog aan te schaffen.

Lastig lastig.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 07-11-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik splits het gewoon, PC voor MMO's en shooters (uitzondering voor een exclusive ofzo), party en online games voor de console (GTA, FIFA, racen, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:09:
[...]

Mm je verwacht er heel wat van zo te lezen, heb ik er als offline speler ook wat aan?
Ik game niet tot zelden online namelijk.

Echt cloud rekenpower verwacht ik niet namelijk.

[...]

Ja ik zit een beetje te twijfelen wat te doen. Ondanks dat ik erg veel zin heb in DR3 en Forza5 wil ik ook weer niet €625,- over de balk smijten voor een soortgelijke ervaring als nu op de consoles al te zien is(ik heb nu een PS3).

Maar als ik dan weer naar de knaken kijk heb ik ook geen zin om voor €100,- een jaar te moeten wachten 8)7 en hem dan alsnog aan te schaffen.

Lastig lastig.
Echte offline gaming is er al zo goed als niet meer. Zelfs games die je offline speelt worden al online van updates en patches voorzien. De rekenkracht die ze in die consoles kwijt kunnen nekt de ontwikkeling van complexere games. Met cloud gaming kun je met gemak efficiënt open game werelden een duizend maal zo complex en gedetailleerd maken, iets wat met next gen consoles onmogelijk is. De gehele wereld kan je in de cloud renderen, enkel het deel van de wereld waar je interactie mee hebt kun je dan lokaal renderen.

AMD had enkele jaren geleden een tech demo laten zien, van hoe veel complexer je een cloud game dan een lokaal gerenderde game kunt maken. Dat was een demo waarbij men een stad zo groot als New York liet zien met alle bewoners realtime gerenderd. Je kon miljoenen NPC's tegelijk zien rondlopen. Iets wat onmogelijk is op deze next gen consoles zonder cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Daarnaast zeggen veel mensen dat ze niet online willen zijn maar hebben dan toch de console aangesloten op het internet voor het patchen, downloaden van demo's en eventuele leaderboards. Waar dan vaak op bedoelt wordt is het online gamen.

Een offline spel kan nog steeds profijt hebben van cloud-based computing tech. Online staat niet gelijk aan multiplayer. Cloud is ook veel meer dan dedicated servers. Dedicated servers is maar een deel van wat een cloud makkelijk (en dat is de kracht!) kan leveren. Maar denk ook aan gewoon data opslag (Skydrive bijvoorbeeld) of computation power (even uitrekenen wat voor klap die granaat gaat opleveren, het duurt toch 2 seconden voordat hij ontploft.

En zelfs dit is maar het topje van de ijsberg.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Ryse ziet er echt super uit: (1 uur sp gameplay)

http://www.twitch.tv/microsoftstudios/b/477303820

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:28:
[...]

Echte offline gaming is er al zo goed als niet meer. Zelfs games die je offline speelt worden al online van updates en patches voorzien. De rekenkracht die ze in die consoles kwijt kunnen nekt de ontwikkeling van complexere games. Met cloud gaming kun je met gemak efficiënt open game werelden een duizend maal zo complex en gedetailleerd maken, iets wat met next gen consoles onmogelijk is. De gehele wereld kan je in de cloud renderen, enkel het deel van de wereld waar je interactie mee hebt kun je dan lokaal renderen.

AMD had enkele jaren geleden een tech demo laten zien, van hoe veel complexer je een cloud game dan een lokaal gerenderde game kunt maken. Dat was een demo waarbij men een stad zo groot als New York liet zien met alle bewoners realtime gerenderd. Je kon miljoenen NPC's tegelijk zien rondlopen. Iets wat onmogelijk is op deze next gen consoles zonder cloud.
Ik bedoel met Offline spelen meer single player games eigenlijk, dus wel met patches enz.

Online renderen van content is natuurlijk fantastisch maar of dat al toegepast gaat worden deze generatie is een tweede. Ik heb thuis 200mbit liggen dus data van servers slurpen is geen enkel probleem maar in andere delen van de wereld is dit nog helemaal niet zover als hier.

Dat zou dus betekenen dat die landen of regio´s bepaalde games niet kunnen spelen.

Dat zie ik eigenlijk niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

+1 voor Yaz!

Ik denk dat heel veel mensen deze denkfout maken.
Wat Seth_Chaos schetst is wel de toekomst waar het naar toe gaat. Het zal denk ik inderdaad ook zijn
intrede krijgen tijdens komende generatie consoles. Hoe ver een ontwikkelaar hierin durft te gaan heeft ook te maken met de ballen hebben en kundig en innovatief zijn.

Dat is nou juist wat mij toch over de streep heeft getrokken om voor de Xbox te kiezen. Alleen al de in feite ''simpele'' gamesharing opties die ze eerst gepland hadden, overtuigen mij van een creatievere manier van naar de console te kijken.

Dat mis ik dan ook juist aan de PS4. Iedereen roept alleen maar over de grafische extra kracht die de PS4 heeft. In feite is het inderdaad ook alleen een ps3 on steriods met een twist social media erin verweven. Blijkbaar houden de trouwe fanboys daarvan en roepen ze moord en brand als er iets veranderd aan hoe ze het nu gewend zijn. Ze reageren dan ook alleen maar reactief (zie: move shit, ten opzichte van wii en kinect)

Dan zal ik vast het verwijt krijgen dat microsoft nu alleen maar reactief is. Ik denk dat er meer achter zit. Meer het principe eerst toch maar een stap terug, om er daarna 2 vooruit te kunnen zetten. We zullen het zien. Ik denk dat het interessant wordt welke trucs beide consolebouwers uit de hoge hoed gaan toveren de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het zeker niet bekijken. Spoilers, ik wil graag verrast worden door het verhaal en de campagne. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
SinergyX schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:06:
[...]

Ik twijfel ook.
Ik heb de 2 vorige xbox-en op release datum gekocht omdat oa de Xbox controller top was, xbox live was zeer stabiel, de console exclusives zoals oa Midtown Madness 3, Halo, Gears of War waren heel tof etc.
Maar nu heb ik al zeker een jaar niet echt meer ge-gamed en was ik behoorlijk hyped voor de Xbox One, eindelijk weer stappen vooruit maken (resolutie, aantal online players, dynamic maps etc.).
Ik krijg nu steeds meer het gevoel (of dit terecht is weet ik niet) dat de Xbox One misschien wel eens op korte termijn (misschien eind volgend jaar) een update krijgt met betere hardware.
Dan is nu €500 een beetje veel geld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Nee, ik durf het wel aan om te beweren dat een update van de X1 er echt niet gaat komen.

Laat eerst maar eens wat games worden ontwikkeld met volwassen tools en niet gericht om snel even op 6 platformen uit te komen (ja Infinity Ward en CoD, ik kijk naar jullie...).

Weet je hoe Call of Duty 2 eruit zag... Een launch game voor de 360 en heb je gezien hoe GTA 5 eruit ziet? :) En welke launchgame van de vorige generatie wordt nu alsnog opgehemeld? Ik kan er weinig noemen, behalve condemned, maar dat lag niet aan de graphics, maar aan de sfeer :P

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Starks223 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:29:
[...]
Ik krijg nu steeds meer het gevoel (of dit terecht is weet ik niet) dat de Xbox One misschien wel eens op korte termijn (misschien eind volgend jaar) een update krijgt met betere hardware.
Dan is nu €500 een beetje veel geld :*)
Ik snap niet hoe mensen hier bij komen. Hoezo zou een consolebouwer zijn console een update geven en daarmee de early adopters benadelen? Dat gaat een bedrijf echt never doen want dan verliezen ze heel de goodwill die ze zorgvuldig opgebouwd hebben. Enige dat ze kunnen doen is eerder naar een nieuwe generatie gaan maar daarbij kun je denken aan over 5 jaar in plaats van 7 jaar. Vooral omdat het qua graphics al een tijdje op eenzelfde niveau hangt en een verdubbeling van de rekenkracht allang niet meer zorgt voor dubbel zo mooie games (door vele malen grotere textures en spelomgevingen) gaat er volgens jaar niet ineens een console op de markt komen die veel betere graphics voor een normale prijs op je tv gaat toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gisteren beweerde Microsoft overigens dat de Xbox One minimaal 10 jaar mee zou gaan. Optimistic much? Ik zie het in ieder geval niet gebeuren, maar tegen die tijd zal 4k zeker de standaard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
uchiha tijntje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:34:
Nee, ik durf het wel aan om te beweren dat een update van de X1 er echt niet gaat komen.

Laat eerst maar eens wat games worden ontwikkeld met volwassen tools en niet gericht om snel even op 6 platformen uit te komen (ja Infinity Ward en CoD, ik kijk naar jullie...).

Weet je hoe Call of Duty 2 eruit zag... Een launch game voor de 360 en heb je gezien hoe GTA 5 eruit ziet? :) En welke launchgame van de vorige generatie wordt nu alsnog opgehemeld? Ik kan er weinig noemen, behalve condemned, maar dat lag niet aan de graphics, maar aan de sfeer :P
De 360 en de ps3 waren gelijkwaardig en hebben dezelfde groei doorgemaakt van de kwaliteit launchgames naar de huidige kwaliteit games toch?
Nu lijkt het dat de ps4 een voorsprong heeft en developers dus makkelijker een basis van 1080p en 60fps halen waardoor ze meer effort kunnen gaan steken in zaken zoals betere ai, meer online players, meer dynamics in single en multiplayer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
Kluutmaran schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:25:
[...]

Ik snap niet hoe mensen hier bij komen. Hoezo zou een consolebouwer zijn console een update geven en daarmee de early adopters benadelen? Dat gaat een bedrijf echt never doen want dan verliezen ze heel de goodwill die ze zorgvuldig opgebouwd hebben. Enige dat ze kunnen doen is eerder naar een nieuwe generatie gaan maar daarbij kun je denken aan over 5 jaar in plaats van 7 jaar. Vooral omdat het qua graphics al een tijdje op eenzelfde niveau hangt en een verdubbeling van de rekenkracht allang niet meer zorgt voor dubbel zo mooie games (door vele malen grotere textures en spelomgevingen) gaat er volgens jaar niet ineens een console op de markt komen die veel betere graphics voor een normale prijs op je tv gaat toveren.
Weet je nog de RROD?
Alle early adapters zijn hiermee toch benadeeld want het was een design fout.
Je kunt wel zeggen ze hebben de garantietermijn toch verlengd maar heb toch 3 keer een kapotte moeten opsturen en was hem 3 keer een week kwijt net na een release van een top game.

Denk jij dat microsoft, sony kan bijhouden op alle aspecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik snap je vergelijking tussen de RROD en een update met snellere hardware niet. Met de launchconsole van de 360 (die vatbaar was voor de RROD) zou je nog steeds prima GTA 5 kunnen spelen. Mocht er een update komen met snellere hardware kunnen games (die gebruik maken van een dergelijke update) niet afgespeeld worden op een launchconsole.

Edit: @hieronder. Dan snap ik hem :)

Je laatste vraag kan beter in het andere topic ;)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
uchiha tijntje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:33:
Ik snap je vergelijking tussen de RROD en een update met snellere hardware niet. Met de launchconsole van de 360 (die vatbaar was voor de RROD) zou je nog steeds prima GTA 5 kunnen spelen. Mocht er een update komen met snellere hardware kunnen games (die gebruik maken van een dergelijke update) niet afgespeeld worden op een launchconsole.

Je laatste vraag kan beter in het andere topic ;)
Met de RROD reageer ik alleen op de reactie van kluutmaran over de early adapters.
De laatste vraag maar negeren dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ze gingen voor Xbox Live Gold voor Xbox One toch ook weer die 2 gratis games doortrekken he? Hoe werkt dat dan de eerste maanden? Als er niet zo veel games zijn? Kunnen nogal moeilijk games van 60€ geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
X-Fighter schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:07:
Ze gingen voor Xbox Live Gold voor Xbox One toch ook weer die 2 gratis games doortrekken he? Hoe werkt dat dan de eerste maanden? Als er niet zo veel games zijn? Kunnen nogal moeilijk games van 60€ geven...
X360 games gaan door, XO games komen later (denk over 1-2 jaar) en zullen dan waarschijnlijk arcade games zijn van +-15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:44:
Gisteren beweerde Microsoft overigens dat de Xbox One minimaal 10 jaar mee zou gaan. Optimistic much? Ik zie het in ieder geval niet gebeuren, maar tegen die tijd zal 4k zeker de standaard zijn.
Net zoals 1080p nu (al jaren) de standaard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mensen met enkel een Xbox One en gold worden dan eigenlijk genaaid want je krijgt dan games die je niet kunt spelen. Geen backward compatibility is een bitch.
justifire schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:13:
[...]

Ja ik bedoel op het gebied van tv's die mensen dan thuis hebben staan. En dan moeten games wel op 1080p draaien wil het nog lekker upscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Fun met Dead Rising 3 :P

En een preview van Powerstar Golf voor de liefhebbers.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
Crimson Dragon, nostalgie !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:44:
Met 10 jaar bedoelen ze deze generatie, niet de aantal jaren tot de volgende generatie.
Net zoals straks met de 360 of onlangs met de PS2, kwamen gewoon games voor uit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
justifire schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:13:
[...]

Is elke PS4 game dan 1080p? *kuch* BF4, 900p *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online
X-Fighter schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:16:
[...]

Is elke PS4 game dan 1080p? *kuch* BF4, 900p *kuch*
Nee maar 99% van de gamers heeft toch wel een 1080p televisie ?!
Zelfs een Medion tv ondersteund al jaren 1080p...
Dat zie ik dus als standaard.
Word nu dus door beide consoles niet altijd gehaald dus zie ik over 10 jaar / volgende generatie ook geen games in 4k verschijnen als reactie op Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
justifire schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:27:
[...]

Nee maar 99% van de gamers heeft toch wel een 1080p televisie ?!
Zelfs een Medion tv ondersteund al jaren 1080p...
Dat zie ik dus als standaard.
Word nu dus door beide consoles niet altijd gehaald dus zie ik over 10 jaar / volgende generatie ook geen games in 4k verschijnen als reactie op Phusebox
Ahja ik gelukkig wel, de hardware in de Xbox One kan sowieso 10 jaar mee, en dan met de cloud en local rendering wordt dat allemaal geen probleem. Het is niet omdat die dingen nu op dit moment nog niet mogelijk zijn dat dit hetzelfde geval is over 3-4 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Check trouwens waar die kinect staat, hoeft dat ding niet perse in het midden te staan?

Movementtracking van Skype is trouwens erg netjes :)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:29:
Check trouwens waar die kinect staat, hoeft dat ding niet perse in het midden te staan?

Movementtracking van Skype is trouwens erg netjes :)
Whow die Kinect zo op je tv dat moet je wel echt willen zeg. Niet echt fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beste comment daar :+. Ik wilde zien hoe erg ik geflamed zou worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat de ... hebben ze met die reacties gedaan? Wordt nu serieus G+ door je strot gepropt?

Werkt trouwens niet goed op W8.1/IE11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
De Xbox One apps bij Launch. bron

Wat me opvalt is dat het per land erg verschilt. Het is dus maar hoe actief er mee om wordt gegaan door de nationale omroepen + overige media aanbieders. Zie bijv. het verschil tussen Italie en Frankrijk. De laatsgenoemde heeft waarschijnlijk een aantal mooie uitzendinggemist mogelijkheden.

France
6Play
Canal+/CanalSat
France 2,3,4,5
La TV d'Orange
Machinima
MUZU TV
MyTF1
MYTF1VOD
SFR TV
TED
Twitch

taly
Eurosport
Machinima
MUZU TV
Premium Play
TED
Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
We zullen in Q1 2014 weten hoe het voor ons zit. Hopelijk een KPN en Telenet app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
X-Fighter schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:36:
We zullen in Q1 2014 weten hoe het voor ons zit. Hopelijk een KPN en Telenet app
Die zal er wel komen, maar ws zoals hij nu ook op 360 is, enkel voor mensen die interactieve TV van KPN hebben. (wat dan wel mooi zou zijn als die app hele televie-gebeuren kan overnemen).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Las net dit semi gerelateerdde nieuws item op NU.nl . 'Elop schrapt mogelijk Xbox en Bing als Microsoft-CEO' Als hier ook maar iets van waar is, is het voor mij een echt 180 met mijn pre-order.

Met al het matige nieuws met dingen als 720p launch titels etc, kan ik nu nl nog constant tegen mijzelf zeggen " ach komt allemaal goed, ms heeft geld zat om succes (exclusives) te kopen en het syteem softwarematig nog beter te maken" als ze echter hun handen eraf trekken is het echt een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Het resumen van een gepauzeerde game is vind ik toch wel een onwijs gave feature. Gewoon midden in een game uitzetten en volgende dag verder gaan precies waar je was zonder laadtijden.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Stefmeister schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:37:
Las net dit semi gerelateerdde nieuws item op NU.nl . 'Elop schrapt mogelijk Xbox en Bing als Microsoft-CEO' Als hier ook maar iets van waar is, is het voor mij een echt 180 met mijn pre-order.
Geruchten, geruchten en nog eens geruchten :)
(wat een stemmingmaker-titel heeft Nu.nl weer zeg.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

http://www.gametrailers.c...ll-in-one--dashboard-demo

GVD, die kinect integratie gaat best ver, in mijn ogen echt te ver...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Pagina: 1 ... 5 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.