[XBO] Xbox One - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 121 Laatste
Acties:
  • 410.334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Mja het hangt er even vanaf hoe ze die Xbox upgrade doen. Als het een losse flyer is in de doos lijkt het me wel mogelijk, maar als het alleen een digitale aanschaf is wordt het wel lastig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Die walktrough van IGN ziet er deftig uit moet ik zeggen. Het is natuurlijk even afwachten hoe het nu op je eigen console daadwerkelijk uit gaat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Staat er toch ? Digitaal kan je voor 10 euro licence erbij of voor 69 euro meteen allebei de versies maar als je retail gaat en voor 10 euro wilt upgraden moet je je 360 disc inruilen voor de XO variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Bij de PS4 las ik dat je dan de PS3 Disc in de PS4 moet doen.
Ik weet niet of dat bij de Xbox One ook technisch mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Linkje3 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:26:
Bij de PS4 las ik dat je dan de PS3 Disc in de PS4 moet doen.
Ik weet niet of dat bij de Xbox One ook technisch mogelijk is.
Yup....

Bullet NL in "[PS4 / XBO] Volgende generatie consoles - deel 2"

&

Bullet NL in "\[PS3/X360] Battlefield 4"

;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 30-10-2013 13:36 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik heb een vraag waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden, Ik zie dat bij de mediamarkt de controllers + andere accessoires + games gewoon op leveringsdatum 22-11-2013 staan. Wil dit dus zeggen dat als ik mijn xbox importeer uit duitsland ik hier gewoon de games alvast kan kopen? Mocht niemand het weten dan zal ik uiteraard zelf contact opnemen en het opvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
X-Fighter schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:47:
Ik had een vraag omtrent het upgrade programma. Dus een vriend van me koopt CoD: Ghosts voor zijn Xbox 360. Als ik het even in mijn xbox stop en upgrade, kan hij dan nog gewoon verder spelen op zijn 360 en ik op mijn Xbox One?
Dit kan volgens mij niet. Er zijn 2 mogelijkheden voor dit feestje (allemaal niet in NL volgens mij).

Volgens de faq;
Microsoft offers the Xbox 360 + Xbox One Digital Combo, a disc-less dual-license that provides the Xbox 360 digital version of Call of Duty: Ghosts, as well as the Xbox One digital version of Call of Duty: Ghosts – linked and unlocked via a user’s Xbox Live gamertag.
Deze versie is digitaal dus downloaden en knallen. Je behoud beide licenties in alle gevallen maar de x360 licentie kan je dus niet uitlenen. De X1 versie zou je kunnen uitlenen op het moment dat family sharing weer terug komt.

Ook volgens de faq;
In order to upgrade, you can leverage some of the retail options listed above. Some retailers will accept the disc without the SteelBookTM. Please see individual retailer websites for details.
Dus als je een disc versie wilt upgraden moet je de oude disc inleveren en krijg je een nieuwe disc. Je hebt dus maar een(1) disc en die kan je uitlenen. Misschien vind je een retailer die "vergeet" om de oude disc te vragen maar ik denk dat niet zal gebeuren. Ook de retailer wil graag het euro verschil weer terug van de distri.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artikel op edge over de Xbox one

http://www.edge-online.co...-superior-multimedia-box/
Microsoft attracted flak when it chose to focus on non-gaming features for Xbox One’s debut. It has since somewhat redressed the balance, but still wants Xbox One to the absolute centre of your living room. Chief among its strategies is the ability to integrate your TV by plugging a set-top box into the console’s HDMI in port. This, along with Skype, streaming services such as HBO, ESPN and Netflix, and a Blu-ray drive are all controllable through Kinect’s improved voice recognition and Xbox One’s clean UI. But Microsoft also has big plans for advertising, though it has denied reports that it is thinking about the ways in which it can offer Kinect-gathered biometric data to advertisers looking to increase and hone their reach. Netflix is waiting for a “societal evolution” on privacy before it looks into this potentially shady area, but exactly how long will it be until users are comfortable with this type of surveillance?
If you want a multimedia box and don’t mind Kinect’s insidious side, Xbox One is the clear winner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_vw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 17:40
Chrosser schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:02:
Ik heb een vraag waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden, Ik zie dat bij de mediamarkt de controllers + andere accessoires + games gewoon op leveringsdatum 22-11-2013 staan. Wil dit dus zeggen dat als ik mijn xbox importeer uit duitsland ik hier gewoon de games alvast kan kopen? Mocht niemand het weten dan zal ik uiteraard zelf contact opnemen en het opvragen
Ik heb contact gehad met de Mediamarkt.
Ik verwacht vandaag een mail terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Dat gehaat op de Kinect is inmiddels toch wel achterhaald, aangezien je dat ding niet hoeft aan te sluiten? Dus als je niet bespioneerd wil worden (als dat al gaat gebeuren), heb je die optie.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
Chevalric schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Dat gehaat op de Kinect is inmiddels toch wel achterhaald, aangezien je dat ding niet hoeft aan te sluiten? Dus als je niet bespioneerd wil worden (als dat al gaat gebeuren), heb je die optie.
Of je klikt deze erop.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_vw
Mischa_vw schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Ik heb contact gehad met de Mediamarkt.
Ik verwacht vandaag een mail terug.
Net ook contact gehad met GameSync.nl.
Hun gaan ze ook op de dag van de 'duitse' release leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Ben afgelopen weekend bij de mediamarkt geweest. Ik kreeg daar te horen dat ze pas zouden leveren als de X1 ook in NL uit was. Echter wel slordig aangezien op alle pre-order doosjes stond dat het uit komt op 22 november.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik wist dat de Xbox One groot was..maar dit had ik niet verwacht 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/81cPRCI.jpg

lol is ter promotie: bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_vw
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:15:
Ben afgelopen weekend bij de mediamarkt geweest. Ik kreeg daar te horen dat ze pas zouden leveren als de X1 ook in NL uit was. Echter wel slordig aangezien op alle pre-order doosjes stond dat het uit komt op 22 november.
Als ik antwoord heb zal ik dat hier posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Persoonlijk ga ik er van uit dat de meeste grote winkels hier in NL pas gaan verkopen zodra de X1 ook te krijgen is. MS zou ook niet anders willen denk ik, aangezien het lastig uitleggen is waarom de games wel, en de console niet te krijgen is :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
YouTube: Ryse: Son of Rome - The Fall Original Series Trailer - Coming to Machinima 11/5/13!

Gepubliceerd op 30 okt 2013

Told through the eyes of Marius Titus, "The Fall" brings the world of Ryse: Son of Rome to life as Marius' path of vengeance is set into motion. This four-part, live-action digital series will be available beginning November 5th, 2013 on Machinima.

Ben wel benieuwd naar al die cross media content waar MS zich nu op richt. Halo krijgt een serie. Ryse krijgt een mini serie (4 deeltjes). Quantum Break krijgt ook een soort van serie. Kan allemaal wel leuk uitpakken :)

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Ze hebben het ook geprobeerd met Defiance, denk dat het best wel nieuwe style kan worden :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Kut!

CoD: Ghosts

Xbox One: native 720p
PS4: native 1080p

http://www.twitlonger.com/show/n_1rqqa5o

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Crosspost...

Zat er aan te komen :) Ondanks dat de PS4 gewoon krachtiger is zegt het in dit geval imo ook erg veel over de developer en ontwikkeling van CoD, dan over de consoles, gelet op hoe CoD Ghost eruit ziet en hoe de andere launchgames eruit zien.

We weten in ieder geval weer waar het even een paar dagen over gaat :+

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Denk ook echt dat dit een keuze is, ook gezien dat de exclusieve games wel op de Xbox met 1080P 60fps uitgebracht kunnen worden, kortom hoeveel moeite wil een ontwikkelaar steken in het optimaliseren voor een bepaalde console.

Bovendien, wat we niet moeten vergeten, de Xbox One schijnt een hele goede upscaler te hebben. Nu heeft dit niets met raw power van de soc te maken, kont bij dat bij goed gebruik van de upscaler het heel lastig gaat worden om het verschil in kwaliteit te zien.

[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 30-10-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Het zijn toch echt wel tekenen aan de wand dat het niet goed gaat met de Xbox One. Gelukkig verschijnen de reviews voor ik mijn geld ga neerleggen voor het apparaat. Althans als die 12 november nog steeds staat en men het niet op gaat schuiven tot na de release.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Houd gewoon even rekening met het feit dat dit launchgames zijn en voor 5 platformen wordt ontwikkeld. :) Als een platform dan op dit moment wat moeite heeft, in dit geval de X1, dan is het wel logisch, wel erg jammer, dat ze daar weinig aandacht aan willen besteden. Alhoewel ik me afvraag of ze er uberhaubt wel moeite voor hebben gedaan, gezien het grote verschil.

Wat wil je in die reviews horen of wat wil je juist niet horen? Specifiek over CoD? De graphics? Of over de console?

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:33:
Houd gewoon even rekening met het feit dat dit launchgames zijn :) Wat wil je in die reviews horen of wat wil je juist niet horen? Specifiek over CoD? Of over de console?
Als alle multiplatform titels zo'n groot verschil vertonen dan kan ik een aankoop voor mezelf niet verantwoorden.

Leuk dat 1st party titels het iets beter doen, alhoewel ook dat tegenvalt, maar als ze nu al zo ver achter lopen... hou mijn hart vast.

Forza 5 is de enige 1080p game en dat is nou niet een grafisch wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Als ik het zo lees ga je er vanuit dat het verschil alleen maar groter wordt. De vraag is of dat terecht is. Als je dat echter werkelijk denkt, zou ik gewoon of een PS4 aanschaffen of gewoon enkele maanden wachten voor de volgende serie spellen in 't 1e kwartaal van 2014.

Daarnaast draait FIFA en NBA volgens mij ook gewoon op 1080P. Dus er zijn wel games en developers die dat kunnen :+

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Wel enorm triest dat Ghosts op 720p draait op de X1, de current-gen haalt dat al bijna. Op de X1 unveil werd Ghosts met veel bombarie geintroduceerd, ik dacht bijna dat het een X1 exclusive was :+ .
Na BF4 dus de tweede "online" shooter voor mij die inferieure beeldkwaliteit levert. Wil beide consoles heel graag hebben maar ze kampen beide met min punten in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.insidegamer.nl...nderdaad-720p-op-xbox-one

CoD: Ghosts inderdaad 720p op Xbox One

Nieuws | 31 oktober 2013 -

De Xbox One-versie van Call of Duty: Ghosts heeft een maximale native resolutie van 720p.

Dat bevestigde Infinity Wards Mark Rubin via Twitter . Daarmee maakt hij een einde aan alle speculatie die afgelopen week heeft plaatsgevonden, helaas door het te bevestigen. De Xbox One-versie wordt wel opgeschaald naar 1080p. Op PS4 haalt het spel wel een native resolutie van 1080p. Volgens Rubin heeft de Xbox One-versie een lagere grafische output om zo constant 60 fps te kunnen halen.

Eerder kwam de resolutie van Battlefield 4 op PS4 en Xbox One al in het geding. Volgens een test van Digital Foundry draait de Xbox One-versie op 720p en de PS4-versie op 900p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
2 video's waarin snap wordt gebruikt.

De eerste is door amateurs gemaakt die er niet mee kunnen werken en constant liggen te lachen. Tweede is de Machinima app, best wel cool.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UWIr5HUEP0c&feature=player_embedded]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mc_vUf1C8b8]

Kan je geen twee video's in 1 post doen? Dan mag iemand anders die onderste nog eens even posten :)

[ Voor 12% gewijzigd door X-Fighter op 31-10-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
offtopic:
Tweakers BB Code is nogal streng met wat er wel of niet in de link mag staan, dat stuk met featured er dus effe uithalen. View mn bericht maar als je wil zien hoe de code nu staat

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Mc_vUf1C8b8]Deze was trouwens al gepost ;)

De Forza 5 tv-reclame:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zXoOBw4eYck]

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2013 10:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik snap de reactie van Boomtree wel. Het is niet dat ik me er op blind staar maar ook ik begin een klein beetje te twijfelen. Nu moet ik zeggen dat ik best wel geef om grafische pracht. En dat COD me niet echt trekt meer. Maar toch. Belangrijke games (of dit nu multiplatform is of niet) liggen toch achter op Xbone. Vanaf het begin al.. Dan kun je redeneren dat door driver updates etc wel beter gebruik wordt gemaakt van de hardware maar dat zal aan de sony kant niet anders zijn.

Het gaat in eerste instantie dan ook om gamen, dat de mediahub en kinect leuke features kunnen toevoegen vind ik mooi. Maar als het grafisch gezien dan tegenvalt ten opzichte van de huidige consoles dan vind ik 500 euro best veel geld. Ook als je dan in je achterhoofd houdt dat de concurrent voor 100 euro minder (of voor hetzelfde geld een mooie bundel) een krachtiger apparaat heeft zet mij dat aan het nadenken. De Xbox is wel nog altijd veruit favoriet om zijn controller en mogelijkheden, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:25
Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:57:
Bovendien, wat we niet moeten vergeten, de Xbox One schijnt een hele goede upscaler te hebben. Nu heeft dit niets met raw power van de soc te maken, kont bij dat bij goed gebruik van de upscaler het heel lastig gaat worden om het verschil in kwaliteit te zien.
Hoe goed je ook interpoleert, informatie die mist, blijft missen. Sinds 1080P meer dan twee keer zoveel pixels heeft dan 720P, gaat dat toch zeker wel uitmaken, daar verandert de upscaler niets aan. Helaas.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@Kluutmaran Ja dat zijn ook de redenen dat ik tot nu toe ook gewoon voor de Xbox ga. Alhoewel er voorheen geen twijfel was en nu een klein beetje. Ik wacht gewoon nog even af. Dit ook omdat bij BF4 ondanks de resolutie verschillen ik de Xbone nog zelfs betere belichting vind hebben.. Het verschil in resolutie was daarin te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op OXM : http://www.oxm.co.uk/6521...he-xbox-one-after-launch/
Generous Xbox One owners may one day soon be able to give the gift of games without the need for wrapping paper and sticky tape, Microsoft has hinted over on Reddit.

The feature, which is already available to PC gamers on Steam and to Nintendophiles on the Wii U, would allow you to buy a game on behalf of another user.

Click to view larger image
A Reddit user asked the community at large if he'd be able to gift games on the Xbox One, and other users quickly consulted their runes and invoked an ancient summoning ritual to put the question to Larry "Major Nelson" Hryb himself. Hryb responded: "Great feature we'd like to add in someday, but it won't be there at launch."
Zou niet verkeerd zijn als dit redelijk snel wordt ingevoerd, zou betekenen dat family sharing ook terug komt, aangezien dat op het zelfde principe zou werken.

Er staat ook een twitch stream van Ryse gladiator singleplayer op OXM (live uitgezonden gisteren). Dit is hetzelfde level als dat ik kon spelen op de Xone tour.

http://www.oxm.co.uk/6519...-son-of-rome-on-xbox-one/

nice :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 01-11-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 11:22

Jack V

Snappie?

Ryse ziet er grafisch wel mooi uit, maar er vielen me in de stream wel dingen op:
1. Bij één van de scenes zou een van de tegenstanders in een val moeten struikelen, maar hij blijft op magische wijze op de rand staan. En wat nog duidelijker is:
2. later wil hij de executie laten zien bij een brandende muur, maar de vijanden vatten pas vlam bij de daadwerkelijke executie en kunnen de rest van de tijd gewoon op 1 cm van de muur blijven staan.
Niet echt realistisch en doet afbreuk aan de ervaring.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iedereen heeft zijn eigen mening. Laat hem of haar in de waarde. De Xbox One en de PS4 is nog geeneens uit. Wacht nou gewoon tot ze beide uit zijn en doe dan een benchmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Live stream van KI.

http://uk.ign.com/article...id-training-mode-and-more

Ondanks dat ik deze generatie eigenlijk geen fighters heb gespeeld ga ik KI toch echt wel eens flink aan de tand voelen. F2P en voor 20 euro alle characters. Op zich wel een prima deal en denk dat ik het snel koop, aangezien ik geen voorstander ben van F2P...

[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-10-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Modbreak:Dit is het Xbox topic. Niet het vergelijk Xbox met PS4 topic ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:08
Orchid combos en Spinal teaser :)
[YouTube: http://youtu.be/_cnoVAyjM_k]

Best een gave scene met die helicopter en alle opwaaiende zooi :Y

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 01-11-2013 00:39 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
YouTube: Killer Instinct: Whats in Training Mode

Een van de redenen waarom ik nooit zo goed in fighting games ben... Er zit zoveel diepgang in die ik nooit eigen heb gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• santarelli
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01-2022
Assassin’s Creed 4 voor XBO is nu leverbaar op de Saturn webshop.
Zou dit een fout zijn of gaan ze de games deze maand al leveren?

http://www.saturn.nl/mcs/...09,817082.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Tja, Saturn is natuurlijk van oorsprong een Duits bedrijf, dus het zou een soort van parallele import kunnen zijn. Als ik kies voor "Afhalen in mijn Saturn", krijg ik een afhaaltijd van 1-2 weken. Dus het zou kunnen dat de games rond de Xbox One release datum te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:08
uchiha tijntje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:18:
YouTube: Killer Instinct: Whats in Training Mode

Een van de redenen waarom ik nooit zo goed in fighting games ben... Er zit zoveel diepgang in die ik nooit eigen heb gemaakt. :)
Die training mode hebben ze goed uitgewerkt ! :9
Ach voor wat casual play hoef je echt niet alle ins en outs te weten.
Denk dat je met wat goede combos en starters aardig wat plezier kan hebben.
Kunnen we meteen eens zien of smartmatch een beetje werkt qua uitzoeken van de geschikte tegenstander ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb gisteren nog die livestream op IGN zitten kijken, ik blijf toch een Tekken speler. Weinig nieuws nog over een next-gen serie, de laatste paar (met name TTT2) waren nu zo 'goed' ontvangen. Tekken x SF zou nu weer next-gen worden, maar dat veranderd bijna elke maand :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2013 10:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hoe laat is vanavond die live stream van BF4, USA vs Europe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht om 19 uur , maar das niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah, niemand verder? :)

http://majornelson.com/20...wdown-live-europe-vs-usa/

Later this week, I am headed to London for the Battlefield 4: Showdown. I’ll be commanding the US troops while Graeme Boyd, my counterpart in Xbox Europe, will lead the European team. The entire event will be played on Xbox One and streamed live on Xbox Live on Friday November 1st at 6:00pm local time in London (2 pm ET/11am PT) and available on demand shortly after the event. Tune in and get a first look at the Battlefield 4 Second Assault expansion pack, which debuts during the broadcast and brings four re-imagined Battlefield 3 maps to Battlefield 4

6:00 PM local time in Londen. Dat is dan 19:00 inderdaad? Of moet ik nog rekening houden met een vage wintertijd/zomertijd variant, wat vorig weekend is geweest :P

[ Voor 95% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-11-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Nee, het is nu hier +1 GMT en in Londen (+0) GMT, dus 19:00u begint het NL tijd

[ Voor 15% gewijzigd door vaagisdenaam op 01-11-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
We hebben het er een tijdje geleden over gehad om een topic oid te openen voor de mensen die bij launch een X1 halen en de games die zij gaan spelen. Met nog minder dan 3 weken te gaan oOo lijkt het mij wel tijd worden?

Ik wil hier ook wel iets voor doen, maar kan dat denk ik niet zonder hulp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over de kinect, game installs etc op gearnuke

http://gearnuke.com/xbox-...dmi-fixed-voice-commands/

Gameinstalls, de vraag was hoeveel van de game gedownload moest zijn voordat er gespeeld kon worden:
Yes, it would depend on the game. I can’t tell you which ones but from what I’ve seen, some could be played after 15%, others had to go to 75%.
kinect kan meerdere apparaten (ook receivers) aansturen dmv voice commands
PC -> X1 -> Receiver -> TV
This is the setup I’ve been using at home. I see no visible lag using the PC via HDMI in. The Xbox will turn on/off both receiver and TV after you go through TV/devices setup. Volume controls on the receiver are available via voice. I have not seen input switching via voice, though that might get added.
Lijkt er dus wel op dat je eerst door een apparaten lijst heen moet op de X1, net als bij logitech om alles te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hier een link van de Battlefield 4 live steam met de reveal van Second Assault 64 p madness
op de Xbox One ;)

http://www.battlefield.co...-socom-yt-showdown-103113

om 19.00 gaat het beginnen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
.

[ Voor 99% gewijzigd door Bullet NL op 01-11-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
O+ BF4.

De MP shooter van deze launch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Xbox One Is DLNA Compatible, Can Be Used As Media Server

http://www.gameinformer.c...used-as-media-server.aspx

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-11-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik had ook niets anders verwacht eigenlijk :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Niemand die de BF4 stream heeft gezien? Wat een complete chaos met 64 man. Dat brengt toch echt nieuwe dimensies naar de consoles.

En die obliteration match was ook tof om te zien... Zoveel close calls en mayhem... Die match kunnen ze prima gebruiken voor een trailer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:11:
Niemand die de BF4 stream heeft gezien? Wat een complete chaos met 64 man. Dat brengt toch echt nieuwe dimensies naar de consoles.

En die obliteration match was ook tof om te zien... Zoveel close calls en mayhem... Die match kunnen ze prima gebruiken voor een trailer. :)
Dat was echt super

Team USA heeft wel gewonnen helaas. BF4 moet je eigenlijk wel op de Xbox one spelen , 64 man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ik had de eerste ronde gekeken, maar vond het niet zo interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
De 1e ronde was ook het minst interessante. De 'regie' was niet zo geweldig en veel wisseling van standpunten die ongelukkig waren. Dat was wel jammer.

2e potje was echt ontzettend tof. Zat zelf volledig in die match :).

3e potje was ook mooi weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:16:
De 1e ronde was ook het minst interessante. De 'regie' was niet zo geweldig en veel wisseling van standpunten die ongelukkig waren. Dat was wel jammer.

2e potje was echt ontzettend tof. Zat zelf volledig in die match :).

3e potje was ook mooi weergegeven.
Staat er nergens een re-cap?

Edit: blijkbaar gewoon op dezelfde site kun je het nu opnieuw bekijken. Niks bijzonders gezien eigenlijk, jammer van de lage kwaliteit stream, maar de graphics leken ook niet echt geweldig.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 07:56
betekent dit dat de xbox one mijn xtreamer kan vervangen?

edit: "Media Server" lees ik nu dat is wat anders als streaming....

[ Voor 9% gewijzigd door Starks223 op 02-11-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje de vraag welke kant het nu op is, kan het afspelen van mediaservers, of dient het als media-server? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:56:
Beetje de vraag welke kant het nu op is, kan het afspelen van mediaservers, of dient het als media-server? :P
Volgens engadget :

http://www.engadget.com/2...a-streaming-mp3-playback/
The Xbox One will stream media from your home network and play audio CDs, Microsoft tells Penny Arcade Report. In that way, the One is much like the Xbox 360. When it comes to MP3 playback, however, it's a little trickier. The Xbox One is a Play To device that supports Redmond's PC and mobile ecosystem, but not much else. This comes just days after Sony released its massive FAQ that said, among other things, that the PlayStation 4 wouldn't do any of the above. If you're looking for a new do-all device for your A/V rack, the Xbox One could be it.
lijkt me een beetje vaag, kan wel streamen vanaf netwerk maar mp3's zouden niet lukken? Dat zou betekenen dat er geen music player in zou zitten als nu in de 360 wel zit, en je alles via xbox music moet doen (play to vanaf je PC dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Laatst online: 10-09 07:56
the One is much like the Xbox 360 dus zal maar een beperkt (te weinig) aantal type media bestanden kunnen afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 14-09 19:38
Wat je sowieso wil is media renderer functionaliteit zodat je media kunt streamen van andere media servers. Wil je echt wat aan deze functionaliteit hebben dan moet de ingebouwde media player ook fatsoenlijke codec/format support hebben zoals bijvoorbeeld MKV + subtitles maar dat zal wel weer een grote desillusie worden met de next-gen consoles omdat er teveel commerciële belangen meespelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorick op 02-11-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige wat de 360 niet speelt is MKV's? rest speelt de mijne gewoon af, en inderdaad subtitels etc doen het niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:23:
[...]

Staat er nergens een re-cap?

Edit: blijkbaar gewoon op dezelfde site kun je het nu opnieuw bekijken. Niks bijzonders gezien eigenlijk, jammer van de lage kwaliteit stream, maar de graphics leken ook niet echt geweldig.
Vind het echt enorm jammer dat het voor de next gen consoles nu echt bijna alleen maar om de graphics en resoluties gaat en amper over de nieuwe gameplay ervaringen die het ons kan bieden. :)

Wat Battlefield 4 laat zien in die stream is ongekend op de consoles. 60 fps met 64 man. Dat zijn voor mij de unique selling points voor een next gen console. Mooiere graphics zijn zeker niet onbelangrijk, maar in mijn ogen toch echt ondergeschikt aan de hiervoor genoemde gameplay gerelateerde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:41:
[...]

Vind het echt enorm jammer dat het voor de next gen consoles nu echt bijna alleen maar om de graphics en resoluties gaat en amper over de nieuwe gameplay ervaringen die het ons kan bieden. :)

Wat Battlefield 4 laat zien in die stream is ongekend op de consoles. 60 fps met 64 man. Dat zijn voor mij de unique selling points voor een next gen console. Mooiere graphics zijn zeker niet onbelangrijk, maar in mijn ogen toch echt ondergeschikt aan de hiervoor genoemde gameplay gerelateerde zaken.
Ik vond de gameplay ook niet revolutionair hoor. Meer mensen betekend niet dat het leuker is, mijn eigen ervaring is eerder het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zo zie je dat iedereen een andere smaak heeft. :)

http://www.dualshockers.c...rious-asphalt-of-sebring/

Wellicht is dit een leuk filmpje voor je (al vrees ik ook hiervoor.. :P)

Edit: @mobygo76: graag je gamertag! Kunnen we samen gaan knallen :P

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-11-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Ik vond de showdown van BF4 echt te gek. Straks inderdaad met 64 man in conquest mode. Dat het er iets minder mooi uit ziet dan op de pc neem ik voor lief.
Maar dat ik hem meer op de console ga spelen dan op mijn pc staat vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:31:

Dat ziet er al leuker maar blijf het jammer vinden dat er geen dynamisch licht en weerseffecten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:31:

Wat een rare scene is dat rond 2:02, 4000 tpm in zn 5.... Is waarschijnlijk gedaan zodat het niet opvalt dat als je schakelt de pook niet beweegt, kan geen andere reden bedenken, hij was in ieder geval niet aan het racen... Verder is kwaliteit van de video wel echt laag en door youtube weer geen 60fps. Wordt tijd dat Turn 10 eens echte direct feed met hoge bitrate en 60fps vrij geeft.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
@uchiha mijn tag is sghannibal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
Hun vorige video gaf een wat betere indruk:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6A4llEFK82k]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat mij opvalt, in de cockpit view zie je stuur wiebelen, auto lichtjes stuiteren, het is geen perfect gladde baan. Dan zie je die camera erachter, perfect smooth, enkel een crub doet even bumpbump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee video's waarin de UI getoond wordt en de snap functie

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UWIr5HUEP0c]

Ziet er allemaal erg responsief uit, ook het besturen dmv voice gaat zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Met welke camera rijden jullie ingame? Achter de auto of cockpit view of motorkap view :)
Ik probeer altijd zoveel mogelijk met cockpit view te rijden. Geeft toch de beste beleving.

@ NitraM, Las ergens dat in het 2e filmpje nog een bugje zat dat gefixt zou worden. Dat ging over het beeld van KI, dat werd nu enkel horizontaal in elkaar gedrukt ipv dat de complete verhoudingen blijven kloppen als het gesnapt wordt.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ik vind dat je de beste ervaring met de cockpit view krijgt. Zo rij je in het echt ook en geeft het meest realistische beeld. Als je in de auto zelf zit zie je ook alle knopjes, monitors en whatnot.

Sommige vinden de bumper view het leukst omdat je dan het meeste ziet van de baan maar er is zoveel liefde en werk in de auto's zelf gaan zitten dat het eigenlijk een misdaad is om dat compleet te negeren tijdens een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:08:
Met welke camera rijden jullie ingame? Achter de auto of cockpit view of motorkap view :)
Ik probeer altijd zoveel mogelijk met cockpit view te rijden. Geeft toch de beste beleving.

@ NitraM, Las ergens dat in het 2e filmpje nog een bugje zat dat gefixt zou worden. Dat ging over het beeld van KI, dat werd nu enkel horizontaal in elkaar gedrukt ipv dat de complete verhoudingen blijven kloppen als het gesnapt wordt.
Ik hang er altijd achter, zet ik de snelste tijden mee neer eigenlijk.

In de cockpit vind ik nu niet lekker rijden omdat je niet echt rond kunt kijken zoals in het echt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Donstil schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:15:
[...]In de cockpit vind ik nu niet lekker rijden omdat je niet echt rond kunt kijken zoals in het echt.
In het echt hang ik inderdaad ook altijd achter mijn auto :+

Maar even serieus, ik vind in Forza 4 Kinect er goed werken. Dat meekijken in de bocht werkt erg goed maar is o zo subtiel. Ik merkte, en miste, het pas echt toen ik Horizons ging spelen. En als ik even snel wil weten wat er naast me zit dan is een ruk aan een pookje meer dan genoeg.

Edit: Snotvers. Ik heb echt de typet*fus

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 03-11-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yaz schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:20:
[...]

In het echt hang ik inderdaad ook altijd achter mijn auto :+

Maar even serieus, ik vind in Forza 4 Kinect er goed werken. Dat meekijken in de bocht werkt erg goed maar is o zo subtiel. Ik merkte, en miste, het pas echt toen in Horizons ging spelen. En als ik even snel wil weten wat er naast me zit dan is een ruk aan een pookje meer dan genoeg.

Edit: Snotvers. Ik heb echt de typet*fus
Zit dat ook in 5? Misschien de eerste reden om mijn Kinect aan te gaan sluiten :) .

In het echt hang je idd niet achter je auto dat begrijp ik maar het vaste oogpunt vind ik niet lekker spelen in de cockpit, misschien dat zulke dingen met oculus rift veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:58:
[...]

Zit dat ook in 5? Misschien de eerste reden om mijn Kinect aan te gaan sluiten :) .

In het echt hang je idd niet achter je auto dat begrijp ik maar het vaste oogpunt vind ik niet lekker spelen in de cockpit, misschien dat zulke dingen met oculus rift veranderen.
Ja dat zit er weer in. Althans in de Gamescom build zat het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Donstil schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:58:
[...]Zit dat ook in 5? Misschien de eerste reden om mijn Kinect aan te gaan sluiten :) .
Er zijn buiten dit legio redenen om je Kinect aan te sluiten.
- Detectie wanneer de controller wordt opgepakt en de xbox dus aan moet gaan
- Detectie van wie er allemaal gebruik gaan maken van de xbox
- Wie welke controller beet heeft (inclusief het matchen van split screen met zit/sta positie)
- Diverse voice commands (als we geluk hebben dat het geactiveerd word overigens...)
- Snel inlezen van de verschillende (DLC) codes die je krijgt (QI based)

Vooral het automatisch aanloggen vind ik een belangrijke. Ik en mijn zoontje wisselen nog wel eens rap van spel en het uitloggen en aanloggen duurt nu te lang om nuttig te zijn. Plus dat mijn zoontje het ook gewoon vaak vergeet en dan begint te mopperen dat hij zijn save game kwijt is.

Ik verwacht ook dat er games komen die iets gaan doen met de hartslag meter. Horror games en shooters kunnen hier heel goed gebruik van maken om het spel net spannend genoeg te maken voor de individuele speler.

Edit: Even wat extra toegevoegd

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 03-11-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Mooie vergelijking tussen current-gen en next-gen van BF4:
http://www.ign.com/videos...4-next-gen-vs-current-gen

Valt me op hoeveel scherper het beeld is van de Xbox One vs de Xbox 360 (geldt trouwens ook voor PS4 vs PS3). Daar word ik wel blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yaz schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:28:
[...]

Er zijn buiten dit legio redenen om je Kinect aan te sluiten.
- Detectie wanneer de controller wordt opgepakt en de xbox dus aan moet gaan
- Detectie van wie er allemaal gebruik gaan maken van de xbox
- Wie welke controller beet heeft (inclusief het matchen van split screen met zit/sta positie)
- Diverse voice commands (als we geluk hebben dat het geactiveerd word overigens...)
- Snel inlezen van de verschillende (DLC) codes die je krijgt (QI based)
Alleen de laatste van deze 5 zou ik boeiend vinden eigenlijk.
Tijdens het pakken van de controler druk ik altijd op het Xbox/ps logo zodat de console aan gaat, ik ben de enige thuis die gamed en verder voelt praten tegen een levenloos object nog steeds vreemd en ik kan me ook niet echt voorstellen dat dit sneller is.

Als er een Kinect loze One had geweest had ik die zeker genomen, nu maak ik mezelf maar wijs dat hij "er gratis bij zat" 8)7
Chevalric schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:14:
Mooie vergelijking tussen current-gen en next-gen van BF4:
http://www.ign.com/videos...4-next-gen-vs-current-gen

Valt me op hoeveel scherper het beeld is van de Xbox One vs de Xbox 360 (geldt trouwens ook voor PS4 vs PS3). Daar word ik wel blij van.
Er is idd verschil en dan dus vooral in resolutie maar verder blaast het me niet weg.
Het is maar marginaal mooier eigenlijk.

De One is wel een paar keer iets mooier dan de Ps4 zo lijkt het.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 04-11-2013 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 04-11-2013 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Donstil schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:23De One is wel een paar keer iets mooier dan de Ps4 zo lijkt het.
Dat idee had ik zelf ook. Het overigens heel persoonlijk wat je mooier vind, zie soms de afgrijselijk afstelling van TV's die mensen hebben (overmatig blauw of rood). Maar in een filmpje is het zeer lastig te beoordelen omdat het vergelijken heel snel wisselt en je niet goed kan zien wat met wat vergeleken wordt als je ook op de details gaat letten (alsof je dat overigens ziet als je BF4 of COD speelt)

Verder vind ik zo maf dat mensen dit gaan lopen vergelijken. We hebben het over een titel die voor meerdere verschillende generaties gemaakt wordt. Wat voor WAUW effecten verwachten we dan precies? Developers gaan echt niet heel veel moeite doen om alles perfect te krijgen voor de individuele generatie. Tachtig (procent) is prachtig is dan de gedachte.

"Moeten we de resolutie verminderen om wel 60fps te krijgen? Kost het 2 ton aan uren om ook de X1 op 1080p 60fps te laten draaien? Ga dan maar voor de resolutie downgrade. Lekker goedkoop".
En geef ze eens ongelijk!?

Het verschil in looks zie je overigens heel goed in de echte next-gen games (momenteel vaak exclusieves) en de mixed-gen games. Daar zit echt een wereld van verschil in kwa looks en dat is echt niet raar. Over 2 jaar kunnen we pas echt gaan vergelijken, dan komen er games die alleen maar voor de X1 en de PS4 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mediamarkt begint de releasedatums ook te wijzigen, dus verwacht geen games daar in de schappen of online over 3 weken:

http://www.mediamarkt.nl/...16,841583.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Zou 31 maart 2014 dan ook de launchdate van de Xbox one in Nederland zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrosser schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:56:
Zou 31 maart 2014 dan ook de launchdate van de Xbox one in Nederland zijn?
Ik hoop eerder anders gaat mijn favoriete en main console toch echt de Playstation 4 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik denk 14 maart, wanneer Titanfall uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:07:
Ik denk 14 maart, wanneer Titanfall uitkomt.
Das nog 5 maanden , veel te lang wachten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:35:
[...]

Iets minder dan 4 als je telt vanaf de release van de XBO op 22 november, 3,5 maand als je telt vanaf release PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:35:
[...]
Als je liever de Xbox One wilt dan is het het wachten waard, maar anders koop je toch nu 22 november een PS4... Ik begrijp niet dat als de Xbox One in januari uit zou komen hier, je wel zou wachten, maar als het 2 maanden later is niet meer. Het is zo een dure aankoop, dat als je toch liever de ene wilt, het niet erg is om even te wachten. Maarja dat vind ik, maar ik haal hem dan ook in Duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nu een akkoord met medetweaker dat ik zijn dayone overneem, hoef ik ook niet meer te wachten. :P

Eentje uit engeland werd me per saldo beetje te duur.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:11:
Ik heb nu een akkoord met medetweaker dat ik zijn dayone overneem, hoef ik ook niet meer te wachten. :P

Eentje uit engeland werd me per saldo beetje te duur.
Daar zal die sukkel spijt van krijgen zeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
X-Fighter schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:10:
[...]
Maarja dat vind ik, maar ik haal hem dan ook in Duitsland :)
Tis dat ik voor een godsvermogen aan kadobonnen heb voor de xbox one anders deed ik mee :(.

Iemand dit al gelezen? Dead Rising 3's SmartGlass Companion will feel like a real cell phone

Als dit een voorproefje is voor de nieuwe smartglass ervaring dan wordt het toch wel heel mooi. Kan je zelfs voorstellen hoe het zou zijn als je dit soort tools kan gebruiken zonder dat je echt je spel aan het spelen bent? Zie bijvoorbeeld een magic systeem waarbij je je eigen spells en potions kan maken doormiddel van honderden componenten, kan je lekker in de trein of bus gaan lopen puzzelen. Als ze dit beschikbaar maken in smartglass (of app) zonder dat je ingame hoeft te zijn, dat zou toch geweldig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Potentie is enorm voor smartglass, hopelijk doet MS er ook echt wat mee. GTA5, je eigen telefoon als ingame telefoon - wordt je gebeld ingame gaat je echte telefoon over :P. FPS voor map/inventory/tactics, MMO's met inventory/mini-games (crafting/AH).

Aantal games hebben dit al, maar is te vaak platform afhankelijk.
SeamusXanthus schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:22:
Daar zal die sukkel spijt van krijgen zeg >:)
;)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:02:
[...]

Ik hoop eerder anders gaat mijn favoriete en main console toch echt de Playstation 4 worden.
Als 'het wachten' echt zo belangrijk is waarom niet gewoon naar duitsland rijden, vanaf bijna overal in NL binnen 1,5 uur te bereiken. Heb je hem nog een week eerder in huis dan de PS4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:51:
[...]

Als 'het wachten' echt zo belangrijk is waarom niet gewoon naar duitsland rijden, vanaf bijna overal in NL binnen 1,5 uur te bereiken. Heb je hem nog een week eerder in huis dan de PS4 ook.
Ik ben binnen een kwartier in Duitsland , maar er schijnen nogal problemen te komen met een DE X1 in NL.
Account en Marketplace problemen.

Dus ik ga gewoon voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:15:
[...]

Ik ben binnen een kwartier in Duitsland , maar er schijnen nogal problemen te komen met een DE X1 in NL.
Account en Marketplace problemen.

Dus ik ga gewoon voor de ps4.
Valt wel mee toch? Gewoon een regio kiezen waar je met euros kunt betalen, en dan is er verder geen probleem volgens mij..

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 4 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.