Bears and Bulls
Das nog best een vermakelijke reclame.
Maar toch niet van niveau sony als ik heel eerlijk ben.
Maar its a very good start. Gaat nog wel worden met die xbox one denk ik zo. Hopen op een snelle prijs drop of kinect loze versie. Dan ben ik ook van de partij.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat onnozel.....daar leent whatsapp zich wel voor. Verder hele leuke reclame.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Moet je bijvoorbeeld al die commands onthouden, en dus specifiek "xbox answer" zeggen, of kan "Xbox take call/refuse/decline/accept call/hang up/end call" etc. ook? Als je voor alles één of twee specifieke commands hebt lijkt mij de meerwaarde van kinect namelijk weer erg tenietgedaan, als het een beetje natuurlijk werkt kan het wel handig zijn denk ik.
Is daar iets over bekend?
Dat is gewoon Skype, kan je ook met je mobiel opnemenzwembroek schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:34:
Xbox answer onder een voetbal wedstrijd van je favoriete club, DACHT HET NIET!
Wat onnozel.....daar leent whatsapp zich wel voor. Verder hele leuke reclame.
Vraag me af of zulke diensten automatisch schakelen als jij in een game ofzo zit, Skype op de PC kan dit wel (gaat naar bezet dacht ik?), maar enkel als je fullscreen bezig bent. Mocht ik mn mobiel/PC/Xbox aan hebben, dat als ik in game zit, hij niet zo'n mega popup op de Xbox laat zien.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 14:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ga ervan uit dat net zoals in de andere versies van skype er wel een configuratiemenu is waar je deze voorkeuren kan instellen.SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:42:
[...]
Dat is gewoon Skype, kan je ook met je mobiel opnemen
Vraag me af of zulke diensten automatisch schakelen als jij in een game ofzo zit, Skype op de PC kan dit wel (gaat naar bezet dacht ik?), maar enkel als je fullscreen bezig bent. Mocht ik mn mobiel/PC/Xbox aan hebben, dat als ik in game zit, hij niet zo'n mega popup op de Xbox laat zien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Erg leuke reclame!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 3% gewijzigd door CrackSlet op 25-10-2013 15:15 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=89BWrdthREE]
"We were initially talking about digitally creating the car. But McLaren was like: "no we will give you the car"
[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2013 15:31 ]
Haha die Ryse dat ze nog even een gouden ducaat op dat tafeltje gooien
Meteen een feel good gevoel van dit filmpje
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zie mezelf al zwaaien naar het scherm om door de menu's te gaan, dat is toch gewoon sneller met een controler?
Net zoals "Xbox on" roepen als je wilt gaan gamen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Xbox on, play BF4 is toch handig ?Donstil schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:07:
Mooie reclame wel idd, laat ook wel weer eens duidelijk zien dat ik geen Kinect ga gebruiken.
Ik zie mezelf al zwaaien naar het scherm om door de menu's te gaan, dat is toch gewoon sneller met een controler?
Net zoals "Xbox on" roepen als je wilt gaan gamen
Als hij meteen de televisie en de receiver inschakelt is dat helemaal mooi natuurlijk.
Roepen, naar de keuken om wat te drinken te halen en knallen maar !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
"Xbox, breng me bier"justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Xbox on, play BF4 is toch handig ?
Als hij meteen de televisie en de receiver inschakelt is dat helemaal mooi natuurlijk.
Geweldig
Als hij via kinec'ts IR blaster kan communiceren met deze jongen hebben we helemaal een winnaar !!

Forza piccies :

[ Voor 51% gewijzigd door justifire op 25-10-2013 17:35 ]
Leveringsdatum 23-25 november
http://www.amazon.de/Xbox...sr=8-11&keywords=Xbox+one
Ik voel me zo belachelijk als ik stem commando's moet uitvoeren.justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Xbox on, play BF4 is toch handig ?
Net zoals bij GoogleNow of Siri oid.
Ja he pak mijn vriendin haar hobby nou niet af, heeft me 5 jaar training gekost
Maar zou ik die echt krijgen op/rond launch? Dat scheelt me een game kopen namelijk. (Mijn DayOne staat al een hele tijd in bestelling en is bevestigd inmiddels)Starks223 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:04:
Bij Amazon.de is nu de standaard xbox one incl. forza5 opeens te bestellen.
Leveringsdatum 23-25 november
http://www.amazon.de/Xbox...sr=8-11&keywords=Xbox+one
Edit: Ik heb hem toch maar even in bestelling gezet. Annuleer ik mijn DayOne.
Scheelt toch weel 50,- (waar ik dan een andere game voor neem
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 25-10-2013 19:47 ]
Ik hoop zelf dat het toch een day one edition met forza5 is maar die kans is klein denk ik
Het is wel een DLC code zie ik, geen fysieke game.Starks223 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:47:
Goede vraag, ik heb hem besteld en de datum blijft 22 november met 2 tot 3 dagen levertijd dus ben zelf ook wel benieuwd.
Ik hoop zelf dat het toch een day one edition met forza5 is maar die kans is klein denk ik
Zou dat nog problemen opleveren?
Due to high demand, orders placed for this Xbox One Standard Edition console from August 15 will be received after release date - we will dispatch orders as soon as we receive sufficient stock.
Nu staat er ook wel 22 November, maar ik zie nergens dat ze die dag ook 100% zeker voorraad hebben (zoals game.com pas December gaat halen).
Edit, zag de verkeerde te kijken, enkel de standard staat op 22 November, Fifa en Forza versie geen datum.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2013 19:51 ]
Wat ik zo overal lees niet, gewoon Ierland store koppelen want daar is de valuta in € en dan de engelse versie downladen van ForzaDonstil schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:48:
[...]
Het is wel een DLC code zie ik, geen fysieke game.
Zou dat nog problemen opleveren?
Mm oke, ik heb een DayOne besteld bij Amazon.de op 14aug.SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:49:
De co.uk site zegt nog steeds:
Due to high demand, orders placed for this Xbox One Standard Edition console from August 15 will be received after release date - we will dispatch orders as soon as we receive sufficient stock.
Nu staat er ook wel 22 November, maar ik zie nergens dat ze die dag ook 100% zeker voorraad hebben (zoals game.com pas December gaat halen).
Edit, zag de verkeerde te kijken, enkel de standard staat op 22 November, Fifa en Forza versie geen datum.
Laat ik die wel staan voor de zekerheid.
Iemand heeft contact gehad met MediaMarkt NL en de games schijnen daar gewoon verkocht te worden?
Dit zou een hoop gezeur besparen.

Kinect in BF4 dus gebruikt voor leaning, head tracking en voice commands. Ben benieuwd hoe dat leaning en head tracking werkt, maar die voice commands zijn al een erg mooie toevoeging
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2013 09:13 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hmmm zelfde verhaal ik krijg FIFA 14 erbij, ook als code.. gewoon locale Engels en binnenhalen toch ? En later geen gelazer als locale een keer naar Nederlands gaat?Starks223 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:51:
[...]
Wat ik zo overal lees niet, gewoon Ierland store koppelen want daar is de valuta in € en dan de engelse versie downladen van Forza
Al bekend welke tv decoders gaan werken op de X1 (ziggo bijv.)?
GT: The Bozzz88
Verwijderd
In principe werkt elke decoder, zolang er maar een hdmi uitgang op zit. Echter zullen dingen waar ze mee adverteren, zoals interactie met bepaalde tv programmas vooralsnog alleen werken in de US en beperkt in de UK met Sky. Zaken als snappen, kanaal wisselen etc werkt gewoon met zo goed als elk apparaat voor zover ik weet.Bozznl schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:03:
[...]
Hmmm zelfde verhaal ik krijg FIFA 14 erbij, ook als code.. gewoon locale Engels en binnenhalen toch ? En later geen gelazer als locale een keer naar Nederlands gaat?
Al bekend welke tv decoders gaan werken op de X1 (ziggo bijv.)?
Verwijderd
Ik vind het er goed uitzien, jammer van de achtergrondmuziek.
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 11:38 ]
Verwijderd
schijnt dat BF4 en kinect sports rivals daar ook speelbaar zijn. Ryse, KI, forza en DR3 al gespeeld, BF alleen maar gezien. Fifa is daar ook maar heb ik ook al gezien.
Zal ik pixels gaan tellen bij BF4? hebben we die discussie meteen ook gehad
Verwijderd
Jij gaat gewoon lekker spelen daar. Als je pixels gaat tellen betekent dat dat de game niet deugt want anders zou je niet eens op het idee gaan komen. Pff, dat gezever over 1080, 720, 30 en/of 60.....Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:26:
Morgen naar de XBox one tour in london![]()
schijnt dat BF4 en kinect sports rivals daar ook speelbaar zijn. Ryse, KI, forza en DR3 al gespeeld, BF alleen maar gezien. Fifa is daar ook maar heb ik ook al gezien.
Zal ik pixels gaan tellen bij BF4? hebben we die discussie meteen ook gehad
MEDIIIIIIIC !!!!uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:12:
[afbeelding]
Kinect in BF4 dus gebruikt voor leaning, head tracking en voice commands. Ben benieuwd hoe dat leaning en head tracking werkt, maar die voice commands zijn al een erg mooie toevoeging.
Verwijderd

das wel rap. 360 is iets van 20 seconden ofzo voor je op het scherm zit na aanzetten
Dan heb je nog een snelle 360Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:33:
Weet niet of al gepost was. Xbox one boot van sleep (dus na zeggen xbox on) duurt 5 seconden blijkbaar
[afbeelding]
das wel rap. 360 is iets van 20 seconden ofzo voor je op het scherm zit na aanzetten
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik heb 2 slims, deze doen het redelijk rap, heb ook nog een oude 20GB staan die doet er inderdaad beduidend langer over. Het helpt ook niet als je steeds op een andere xbox inlogtBM schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:58:
[...]
Dan heb je nog een snelle 360Die van mij doet er beduidend langer over, maar om de een of andere vage reden duurt het inloggen daar extreem lang bij. Standby mode is daar een prima oplossing voor
Verwijderd
http://www.eurogamer.net/...rytek-the-next-generation
lang stuk om te lezen maar technisch wel interessant
De komende weken zal ik de startpost uitbreiden met de eerste reviews en nieuwe content.
[Xbox One] Forza motorsport 5
Verwijderd
Verder ook benieuwd naar hoe kinect werkt met Kinect Sports Rivals.
Have fun!
Want? Maakt het de game minder leuk dan?justifire schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:10:
Hoop dat BF4 op 1080p draait anders zal het toch errrruuuugg weinig gespeeld worden......![]()
Het zijn vooral de pc-gamers die hier over lopen te zeuren, niet de consolegamers. Die zijn al blij dat ze nu met 64 man in een server kunnen zitten
@Martin, Ik neem aan dat het niet helemaal serieus bedoeld was
[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2013 13:18 ]
Smileys niet gezien ?Martinspire schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:17:
[...]
Want? Maakt het de game minder leuk dan?
Het zijn vooral de pc-gamers die hier over lopen te zeuren, niet de consolegamers. Die zijn al blij dat ze nu met 64 man in een server kunnen zitten
Xbox One Launches Invitation to the World
[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 27-10-2013 15:11 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2013 19:03 ]
[YouTube: http://youtu.be/94oKJz5KYMM]
Verwijderd
Zoals gisteren al gemeld mocht ik 's avonds in London de Xbox One Tour bijwonen. Na de week ervoor al bij een lock-in wat dichterbij te zijn geweest had ik al wat uurtjes aan de Xbox one mogen zitten, dus uiteraard enthousiasr over de One tour. Ik moest wachten in de rij tot ik naar binnen mocht, het was er behoorlijk druk. Echt amerikaans/engels was dat er in kleine groepjes naar binnen werd gelaten, daar een praatje (PR/veiligheid etc), dan jas en spullen in leveren, niets mocht mee naar binnen.
Binnen was erg donker dus kon met de smartphone geen foto smaken die er uit zien helaas, anders dan de lock in werd er gezegd dat je mocht fotos maken, filmen, tweeten etc, dus geen geheimen.
Binnen hadden ze twee verdiepingen van een pakhuis ingericht met ones. Ik gok dat er een 100-150 man liepen, maar er waren xboxen genoeg en je stond niet lang te wachten.
bovenste verdieping waren : Kinect sport rivals, zoo tycoon, fifa 14 en forza, alsmede wat booth babes van MS bij de forza hoek. Er stonden 4 setups met sport rivals, 10 FiFA en 8 Forza, 1 Zoo tycoon.
In de kelder stond : 8 x Killer instinct, 8 x Dead rysing 3, 6 x Ryse en 12 x Battlefield 4.
Alle monitoren stonden op 720p. Aan een van de tech mannen gevraagd waarom maar ze konden/wilden geen antwoord geven, dit was gewoon de setup werd gemeld. Overigens qua beeldkwalitiet niet te klagen, deze waren een stuk beter afgesteld dan de tv's in de lock in vorige week.
Games :
Kinect Sport Rivals. Ik had het nog niet gespeeld/gezien. Het was duidelijk te merken dat het spel zelf nog niet "af" was. De kinect reageert snel en is erg responsief. Ik kon de jet ski en rock climbing spelen. Echter in het spel zelf nog aardig wat "missers", vooral grafisch, clipping, tearing, vast zitten en niet meer loskomen etc. Wel leuk spel an sich maar niet mijn ding
Zoo tycoon. Ook nog niet gezien, leuk voor de kids denk ik maar niet meer dan dat, ziet er uit als een game ontworpen voor mobile/tablet. het is niet als kinectimals, wat op de kinect 1 wel een (vind ik) indrukwekkende titel was.
Forza : Anders dan de lockin kon ik hier wat meer autos kiezen, uiteraard de mclaren maar ook ferrari, mercedes etc. Paar rondjes gedaan. Grafisch goed (zat 1m van het scherm af, zag een heel klein beetje jaggies in de still van de autos, maar je moet er echt op letten wil je het zien) Rumble triggers nog steeds een unieke toevoeging denk, echter race games zijn niet mijn ding.
FIFA, niet gespeeld, niet mijn spel, er waren een aantal die behoorlijk losgingen, dat was wel leuk om te zien. Grafisch vind ik niet een super vooruitgang op FIFA 13/ current gen, vooral meer detail in spelers/gras etc.
Ryse : Had ik al de week ervoor gespeeld, echter kon daar alleen coop. Hier single player arena mode. Grafisch nog steeds de meest indrukwekkende titel op de one, detailniveau op characters en omgeving is echt ongelooflijk, moet je zien. De Arena mode viel ook nog niet mee, weet niet welke moeilijkheids graad het stond maar het is zeker geen QTE/button mash fest. De campain stond helaas uit dus kon daar niet naar kijken.
Battlefield 4. Wel gezien vorige keer maar moschten niet spelen. Het moet een recente build zijn geweest, aangezien er van de kinect gebruik werd gemaakt. schermpje midden boven in het beeld gaf aan dat de kinect niet kon focussen, op alle demo stations. Echter aangezien iedereen ongeveer in zijn scherm zat kon de kinect niets herkennen, dus kon ook niet zien wat er nu precies al wel en niet werkt. Grafisch (ook 720p op de schermen) absoluut niets op aan te merken, beeld was scherp, veel detail op bijvoorbeeld de gebouwen en containers en andere objecten (speelden een 6 tegen 6 domination), echter struiken/vegetatie zagen er weer uit als current gen struiken. Aan de andere kant zag je als je kogels om je oren kreeg stukjes beton van de muur af spatten en als je de pech had achter een waaibomen muur te schuilen werd daar gewoon doorheen geschoten. Redelijk realistisch du. Qua spelen was het gewoon supersoepel, zeker wel 60fps, ik bakte er weinig van verder maar zeker niet teleurgesteld over de grafische pracht van BF4 op de console, ongeacht welke resolutie het nu native draait. Ik heb zelf een PC met geforce 570, heb BF3 op de PC gespeeld en deed er zeker niet voor onder. UIteraard geen verassing dat de BF4 setups het meest populair waren en de langste wachttijden hadden
Killer Instinct. Kon er nu wat meer/langer mee spelen, op de demos stonden ook alle characters unlocked. Grafisch ziet het er gewoon goed uit, het loopt erg snel, en het is gewoon leuk om te doen. Ik denk dat KI DLC nog wel eens verassend goed zou kunnen lopen, het was ook behoorlijk druk bij KI, en vooral de aanwezige dames vonden het leuk om te doen.
DR3, zelfde als vorige week, zelfde level. Ik blijf bij mijn mening, ook dit spel grafisch erg indrukwekkend, aantal zombies op het scherm is gewoon ziek en je kunt zo goed als elk gebouw inlopen.
Zoals vorige week al aangegeven DR3 en Ryse zijn voor mij een dag 1 aankoop. Fifa krijg ik erbij maar is niet mijn ding, KI ga ik denk ik wel mee aan de gang maar weet nog niet of ik extra character ga kopen.
Daarnaast wilde ik COD of AC halen, maar na BF4 gezien te hebben wel aan het twijfelen.
Nog 24 dagen
Toevallig nog wat van het dashboard meegekregen? Aangezien daar volgens de geruchten de grootste problemen mee zouden zijn.
Xbox
Verwijderd
Verwijderd
http://www.examiner.com/a...-from-xbox-one-tour-event
kan me er compleet in vinden
Het is wel een promovideo (Titanfall E3 gameplay) maar ziet er verder idd prima uit. Denk dat het vooral een filmpje was van "zo moet het worden, maak maar" en nu gewoon vrijgegeven en opgepoetst.
@nitraM_Br
Was bij die Xbox One Tour ook niet nog Assassins Creed 4 of misschien al Titanfall? Verder mis ik: CoD Ghosts, Fighter Within, Just Dance 2014, Lego Marvel Super Heroes, NBA/Madden, NFS Rivals en Zumba Fitness. Misschien niet allemaal spannende titels maar wel launchgames (en nog een paar maar die zijn het noemen niet waard). Nou snap ik dat niet alles daar wordt neergezet, maar een game als Kinect Rivals die volgend jaar pas komt zou ik daar niet verwachten. Eerder Zumba of Just Dance dan...
Al deze genoemde games hebben de laatste weken geen enkele gameplay laten zien (op Xbox One) wat ik zelf eigenlijk wel opvallend vindt. Misschien dat ze nog een pers-evenement gaan hebben komende maand waar nog wat nieuws uit gaat komen, maar ik blijf het gewoon opvallend vinden.
Ik snap verder ook niet helemaal waarom ze geen foto's of video's toelaten. Je doet die tour op vele plaatsen voor aardig wat publiek en dan ben je toch nog bang dat er wat gaat uitlekken?
[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2013 11:17 ]
Verwijderd
Wat ik nu in twee sessies gezien heb van de One maak ik me absoluut geen zorgen over kwaliteit of snelheid, als dit nog niet eens final builds zijn kan het alleen maar beter worden
Verwijderd
YouTube: Battlefield 4 Xbox One Gameplay Xbox Tour London 2013
Kwalitatief niet super maar krijg je wel een indruk
Op 6:10 'Jaggy Jaggy Jaggy, that's not ten-eightyVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:22:
iemand toch voor elkaar gekregen een filmpje te schieten gister van BF4
YouTube: Battlefield 4 Xbox One Gameplay Xbox Tour London 2013
Kwalitatief niet super maar krijg je wel een indruk

Is niet echt duidelijk allemaal maar graphics vallen mij toch wel tegen.
Zo'n brandtrap bijvoorbeeld, kunnen ze die bogen nou nog niet rond maken ?!
Maar goed, weet dat de gameplay dik in orde is dus: "Xbox on, download BF4 !"
Waren het geen 720P plasma's ? Dan ziet native 720p er namelijk prima uit zonder mogelijke upscale artifacts .Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:49:
Alle monitoren stonden op 720p. Aan een van de tech mannen gevraagd waarom maar ze konden/wilden geen antwoord geven, dit was gewoon de setup werd gemeld. Overigens qua beeldkwalitiet niet te klagen, deze waren een stuk beter afgesteld dan de tv's in de lock in vorige week.
[ Voor 140% gewijzigd door G4mert op 28-10-2013 12:52 ]
Klopt. maar Microsoft die een klein bedrag gaat besparen op de beeldkwaliteit van de Xbox One promotie? euhhh...Martinspire schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:53:
720p schermen blijven in bulk gewoon goedkoper natuurlijk
We krijgen vast wel duidelijkheid, maar ze zitten gewoon allemaal nog in afrondingsfase
Maar ik moet zeggen (ondanks alle geruchten) dat ik veel vertrouwen heb in Microsoft als software bedrijf. Die maken er echt niet zo'n potje van op de launch dan dat nu overal wordt neergezet door de geruchten. Zeker dat ze dag en nacht doorwerken en het op de laatste weken aankomt maar ze gaan leveren.
Ps. Al had ik ook niet verwacht dat het grote Rockstar de GTA Online launch zo erg zou verpesten

Verwijderd
http://news.xbox.com/2013...-sports-rivals-free-trial
https://twitter.com/majornelson/status/394856764987809793
Ook de volgende tweet :
Ongelooflijk dat mensen op zo n aankondiging alsnog gaan lopen zuigen over COD resolutie en de geruchten over het OS.Larry Hryb @majornelson 15m
@Morgasm98 You should ask the COD folks about their game. As far as Xbox One, I've been testing the OS at home it's been great

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 17:41 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MNKDLZhnAbc]
Kinect Sports Rivals Preseason:
Dit is dus de "demo" waar Major Nelson het over had vandaag.
Zo is alles wel na-apen. In plaats van zombies, aliens gebruiken vind ik niet zo'n rare keuze. Het is gewoon een extra-modus dus dan richt je je op de normale singleplayer en/of multiplayer.Chrosser schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:32:
Dat Alien gedoe van Call of Duty vind ik echt weer een nageaapte zooi van farcry blood dragon. Ok het zit meteen bij de game zonder dat je het hoeft te kopen, maar van enig zelf nadenken en creatief zijn hebben ze volgens mij nog nooit gehoord. Verschrikkelijk
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ga d'r maar heel hard van uit dat dat geen ingame materiaal is. Hoogstens in-engineSinergyX schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:04:
Als dat ingame is (dus niet opgeleukte trailermateriaal).
[afbeelding]
Xbox
De belichting lijkt mooier op de X1 en oogt net iets scherper ondanks dat de xbox versie naar
Alle waarschijnlijkheid op 720p draait en de Ps4 versie op 900p.
Twijfel nu waar ik hem op haal heb ze allebei in pre-order
http://youtu.be/lspjyu31Joo
XBO = 720pHavanaAndCoke schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:48:
Battlefield 4 vergelijking tussen Xbox One en PS4
De belichting lijkt mooier op de X1 en oogt net iets scherper ondanks dat de xbox versie naar
Alle waarschijnlijkheid op 720p draait en de Ps4 versie op 900p.
Twijfel nu waar ik hem op haal heb ze allebei in pre-orderwat vinden jullie?
http://youtu.be/lspjyu31Joo
PS4 = 900p
Dat is inmiddels een feit en geen waarschijnlijkheid. Verder is het buiten graphics een kwestie van welke controller en welke online omgeving je meer aanspreken, maar aangezien over dat laatste eigenlijk nog niks zinnigs gezegd kan worden is het een lastige keuze.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het is geen gamma of brightness verschil, dit is HDR, aka High Dynamic Range, en saturatie, iets wat je maar lastig bij kan sturen op een monitor als de bron al niet goed is.Chrosser schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:09:
Ik weet niet of de belichting zoveel anders beter is? Lijkt wel alsof de xbox in zijn algemeenheid ''lichter'' is ingesteld. In de multiplayer zie ik weinig tot geen verschil. In de singleplayer misschien ietsje. Maar ik kan nu niet bepaald een echte voorkeur uitspreken. Vooral door de compressie van youtube is het lastig te beoordelen.
Maar nogmaals mensen, dit zijn bij lange na geen final releases.
Het zou mij compleet niets verbazen als een multi-platform titel als BF4 er anders uit ziet qua HDR of saturatie op de PS4 of X1, of dat de een op een andere resolutie draait dan de ander.
Dit wordt allemaal van bovenop opgelegd dat beiden systemen gewoon 100% identiek moeten worden qua resolutie en looks.
Gewoon wachten op final build en dan de day1 patch.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Dit zijn wel degelijk near-final releases.FiRePaTH schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:
[...]
Maar nogmaals mensen, dit zijn bij lange na geen final releases.
PS4 900p en X1 720p lijkt ondertussen wel een zekerheidje. De X1 krijgt (van wat ik in het andere topic lees) nog Ambiant Occlusion in de day 1 patch, maar buiten dat verwacht ik niet dat de resolutie nog zal veranderen.Dit wordt allemaal van bovenop opgelegd dat beiden systemen gewoon 100% identiek moeten worden qua resolutie en looks.
Gewoon wachten op final build en dan de day1 patch.
Xbox
Verwijderd
Dus nog steeds geen final releases plus nog geen day1 patch...
Wat is nou? Zekerheid, ergens lezen of verwachten?[...] een zekerheidje [...] wat ik in het andere topic lees [...] verwacht ik niet
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Maar 'bij lange na geen final releases' is ook schromelijk overdreven.FiRePaTH schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
Dus nog steeds geen final releases plus nog geen day1 patch...
lijkt een zekerheidje[...]
Wat is nou? Zekerheid, ergens lezen of verwachten?
Daarbij, de games zijn/gaan praktisch gold rond deze tijd, dan word echt niet meer iets fundamenteels als de resolutie aangepast. Dat is met logisch redeneren wel te bedenken. Ik zou dan ook zeer verbaasd zijn als ze dat wel aanpassen. Kleine issues kunnen natuurlijk prima gefixed worden met een patch, maar de basis staat nu wel redelijk vast.
Xbox
Verwijderd
Halo Spartan assaullt komt naar xbox one en 360
http://uk.ign.com/article...ming-to-xbox-one-xbox-360
geen mega verrassing maar toch
Anders een PS4 een week later, het is tijd voor next-gen, wil ze toch alle twee.
Alles wat ik heb gezien, trekt de One mij het meest, vooral Ryse, Forza 5 en Killer Instinkt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Heb hetzelfde met Ryse, gaat wrs de enige Xbox One game zijn die ik nog koop in 2013. Dan wachten tot Titanfalluchiha tijntje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:13:
Hoe meer ik ervan zie, hoe groter de kans is dat ik hem wel ga aanschaffen. Heb wel een week vrij na de 22e. Maar dat is niet genoeg voor alle games.... BF4, DR3, KI, Fifa, Forza, Ryse... Jeetje
Maar 12/11 weten we wrs beter welke games echt de moeite zullen zijn
Holy shit !
Net even op mijn tv afgespeeld en dit ziet er toch wel gelikt uit
Misschien een day-two download mocht ik bf zat zijn
BF zat zijn??? Jij komt toch gewoon gezellig bij mij en de boys lekker rammen?justifire schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:15:
[...]
Holy shit !
Net even op mijn tv afgespeeld en dit ziet er toch wel gelikt uit
Misschien een day-two download mocht ik bf zat zijn
Maar inderdaad, Ryse ziet er erg goed uit..... Wat ik van Titanfall heb gezien geloof ik wel dat het goed gaat komen de exclusieve content voor de Xbox One.
COD (ga ik trouwens niet meer halen, voor het eerst in de serie! Ben een beetje klaar met het weinig vernieuwende van Activision. BO2 was al een deceptie, ze zijn mij kwijt!
Het zijn dan ook echt qua gameplay twee compleet andere games, er gaat toch ook niemand NFS met Forza vergelijken?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
http://uk.ign.com/wikis/battlefield-4/Walkthrough
Zo niet, hoe wordt dit dan tegen gehouden?
Hier is meer info voor iedereen:
http://community.callofdu...-upgrade-faq#.UnDkPXmA3IU
[ Voor 22% gewijzigd door X-Fighter op 30-10-2013 11:54 ]
Dit topic is gesloten.
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)