Zoals ik in het gemengde topic al zeg: Infinity ward is nou niet echt een graphics wonder en het is een launchgame. Call of Duty 2 (zelfde maker ook een launchgame) had nou ook niet bepaald alles uit de console gehaald destijdsPhusebox schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:32:
Het nieuws dat Ghosts op 720p zou draaien op de XO, terwijl Infinity Ward in juni nog riep dat het 1080p60 zou zijn op beide consoles, maakt mij wel weer aan het twijfelen.
Indien dit wordt bevestigd is dit voor mij in ieder geval reden om toch serieus een switch naar PS4 te overwegen, hoe graag ik ook bij de Xbox blijft.
Ja maar als zelfs dit niet op 1080p kan draaien en dat wel kan op de PS4 (is door IGN gister bevestigd tijdens hun hands-on) dan is dat toch een grote tegenvaller. Als beide consoles 720p zouden draaien was het een ander verhaal.Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:40:
[...]
Zoals ik in het gemengde topic al zeg: Infinity ward is nou niet echt een graphics wonder en het is een launchgame. Call of Duty 2 (zelfde maker ook een launchgame) had nou ook niet bepaald alles uit de console gehaald destijds
update met bron:

ps. Ook Titanfall zal zeer waarschijnlijk op 720p draaien.
[ Voor 12% gewijzigd door G4mert op 23-10-2013 11:28 ]
CoD2 was anders een hele mooie launchgame voor die tijd en heeft mij over gehaald om nextgen te gaan. CoD ghosts not so much (beide systemen)
Het is een gerucht, via neogaf dus daar zou ik al geen rekening mee houden.G4mert schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Ja maar als zelfs dit niet op 1080p kan draaien en dat wel kan op de PS4 (is door IGN gister bevestigd tijdens hun hands-on) dan is dat toch een grote tegenvaller. Als beide consoles 720p zouden draaien was het een ander verhaal.
update met bron:
[afbeelding]
ps. Ook Titanfall zal zeer waarschijnlijk op 720p draaien.
Dat dan Titanfall ook maar 720p zal draaien is al helemaal belachelijk
Ik geloof het ook niet. Maar ik blijf het wel raar vinden dat Penello in zijn post eigenlijk niks ervan ontkracht en zegt niet te weten op welke resolutie ze draaien. Zo iemand moet dat toch weten, lijkt me?X-Fighter schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Het is een gerucht, via neogaf dus daar zou ik al geen rekening mee houden.
Dat dan Titanfall ook maar 720p zal draaien is al helemaal belachelijk
Natuurlijk weten ze hier het antwoord op, maar zo werkt die industrie niet. Je kan niet telkens als iemand een gerucht of leugen verspreidt dat gaan ontkrachten met bewijzen. Er zijn redens waarom we niet alles weten over de PS4 en Xbox One, en we zullen het wel op tijd door hebben hoe het precies zit. Over exact 1 maand zelfs.bram1984 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:51:
[...]
Ik geloof het ook niet. Maar ik blijf het wel raar vinden dat Penello in zijn post eigenlijk niks ervan ontkracht en zegt niet te weten op welke resolutie ze draaien. Zo iemand moet dat toch weten, lijkt me?
Trouwens CoD is ook geen goede referentie, die game is echt gemaakt vooral voor de huidige generatie consoles. Er zijn 160 miljoen ps3+X360's, en bij launch veel minder X1+PS4, geen wonder dat de huidige generatie nog meeste focus krijgt bij een game dat zo goed verkoopt als CoD
[ Voor 17% gewijzigd door X-Fighter op 23-10-2013 11:58 ]
Denk je? Lijkt me juist de ideale gelegenheid om zo'n topic direct dicht te laten gooien: no worries guys, CoD will run at a smooth 1080p/60fps on both consoles. Klaar.
Juist omdat CoD gemaakt is voor de huidige generatie mag je verwachten dat je met o.a. 32x zoveel RAM het onderste uit die engine trekt. Zo bijzonder ziet het er allemaal niet uit.
Juist omdat CoD gemaakt is voor de huidige generatie mag je verwachten dat je met o.a. 32x zoveel RAM het onderste uit die engine trekt. Zo bijzonder ziet het er allemaal niet uit.
[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 23-10-2013 11:59 ]
Ik denk dat ze wel betere dingen te doen hebben dan te reageren op Sony fanboys die domme geruchten verspreiden. Zeker aangezien het niet lang meer is eer er duidelijkheid is.bram1984 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:58:
Denk je? Lijkt me juist de ideale gelegenheid om zo'n topic direct dicht te laten gooien: no worries guys, CoD will run at a smooth 1080p/60fps on both consoles. Klaar.
Ze moeten het ook optimaliseren voor de consoles he. Het is niet omdat er 32x zoveel RAM in zit dat het automatisch beter uit gaat zien.
Van mij doen ze 720 met een 1080 UI, als ze daarmee rocksolid 60fps halen met wat extra eyecandy, vind ik het ook helemaal best.
Ik heb nu diverse MMO's getest op 1080 en 720, verschil is op TV amper zichtbaar (PC scherm wel, maar daar zit je 50cm vanaf), echter performance wise is het wel goed zichtbaar.
Maar om eerlijk te zijn, CoD interesseerde me toch al niet meer sinds BO2
Ik heb nu diverse MMO's getest op 1080 en 720, verschil is op TV amper zichtbaar (PC scherm wel, maar daar zit je 50cm vanaf), echter performance wise is het wel goed zichtbaar.
Maar om eerlijk te zijn, CoD interesseerde me toch al niet meer sinds BO2
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Om het even in perspectief te plaatsen, een quote hoe het gerucht de wereld in his geholpen :
iemand zegt dat er bij activision demo sessie zijn gehouden, en die iemand heeft weer van iemand anders gehoord die daar zogenaamd geweest is dat de xbox versie op 720p draaide? serieus, dit wordt aangenomen als waar? dat er uberhaupt over gediscussieerd wordt is al triestAnyway, this is the rumor. And it's thin. It's fucking thin. To be completely honest I don't believe it. I mean... it's just weird. Anyway - supposedly Activision is doing a controlled environment review process that only huge ass games can get away with. What I heard was you got to chose a version.... either xbox one or PS4 and you didn't get to see the other one. You then go in and play it at their setup for a certain number of hours and that's it. Someone who saw the Xbox one version claims it's 720p.
Did this person count pixels? Is this known info they are telling people? Is it upscaled? I don't know the answers to any of these questions. It doesn't even make sense to me... CoD is a pretty shitty looking game, why in the hell could it not run at 1080p? I feel like if they took the time they could get the 360 version at 1080p if they wanted to... the engine is older than me. But, that's what was said.
Of erger, wat als de game gewoon 1080p was, maar de TV op de booth gewoon 720p wasVerwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:09:
iemand zegt dat er bij activision demo sessie zijn gehouden, en die iemand heeft weer van iemand anders gehoord die daar zogenaamd geweest is dat de xbox versie op 720p draaide? serieus, dit wordt aangenomen als waar? dat er uberhaupt over gediscussieerd wordt is al triest
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
hahaha, dat zou helemaal een mooie zijn.SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Of erger, wat als de game gewoon 1080p was, maar de TV op de booth gewoon 720p was
Dan heb je het denk ik gemist, want hij reageert er juist op door te zeggen dat hij het verschil niet ziet en dat hij niet weet welke resolutie er gehaald wordt.X-Fighter schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat ze wel betere dingen te doen hebben dan te reageren op Sony fanboys die domme geruchten verspreiden. Zeker aangezien het niet lang meer is eer er duidelijkheid is.
Ze moeten het ook optimaliseren voor de consoles he. Het is niet omdat er 32x zoveel RAM in zit dat het automatisch beter uit gaat zien.
Ahbram1984 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Dan heb je het denk ik gemist, want hij reageert er juist op door te zeggen dat hij het verschil niet ziet en dat hij niet weet welke resolutie er gehaald wordt.
Verwijderd
Geinig nieuwtje over achievements :
http://uk.ign.com/article...e-colour-coded-to-players
http://uk.ign.com/article...e-colour-coded-to-players
Achievements dus per persoon op dezelfde box als je met meer dan 1 speelt en de kleur kan aangepast (net zoals de kleur van de tiles dus)Microsoft has revealed that Xbox One achievements will be colour-coded to the player that unlocks them.
A new video (via Kotaku) expands upon what we already know of the Xbox One's achievement display, confirming that multiple people will be able to earn separate achievements from within the same game, even if this is on the same console.
At the 11.15 mark in the video, the UI informs everyone just who unlocked the achievement, with Xbox VP Marc Whitten confirming on Twitter that you'll be able to customise what colour you want the alert to display in when you're the one who's done the deed.
So, if you find dark green "gross" like a certain IGN editor, rest assured you'll be able to change it.
Hier nog een nieuwtje over de Xbox One indie policy:
Quality over quantity lijkt me een goede instellingXbox One's indie policy is the "best approach", says MS - ID@Xbox affords developers "total control"
Microsoft's ID@Xbox program and associated Xbox One publishing policies represent "the best approach to getting the most developers and the best games on the platform", corporate vice-president Phil Harrison has declared. Moreover, the company apparently no longer distinguishes between developers and publishers in terms of game size, existing reputation and the like - the platform is built to ensure that quality gets rewarded.
"So the ID@Xbox program is self publishing - so that allows developers to be completely in control of their creativity and completely in control of their vision for the game," Harrison explained to Edge in a new chitchat. "Subject to what you would expect in terms of decency and extremes of content, we want developers to literally take their brains through their fingers straight onto the screen and out into the world. We want it to be frictionless.
"Microsoft Studios - as a first party - has and will continue to invest directly in game development talent where we think we can help bring that game to our platform and we have done that for many years," he continued. "And we'll continue to do that for many years.
"The ID@Xbox program is true self-publishing, all the power of the machine, the developer has total control, all the power of the cloud all the power of Xbox Live, all of the capabilities of Kinect, and we're really looking forward to that activity. And maybe we're taking a slightly different approach to other platforms but we think this is the best approach to getting the most developers and the best games on the platform."
Microsoft has stepped up promotion of its indie strategy with Xbox One a fair bit since Gamescom. Every retail Xbox One can be unlocked to serve as a development kit at no additional charge, given the manufacturer's permission, though this isn't a feature we should expect at launch. Developers no longer have to pay a fee for Xbox Live game certification or title updates.
You can read more about ID@Xbox here - director Chris Charla has suggested that "we'll see things we can't conceive of right now" once the program bears fruit, and isn't ruling out the appearance of timed PS4 indie exclusives on Xbox One.
Harrison says that new Xbox Live trending systems and the Xbox One's Game DVR feature will allow great games to circulate much more freely, even without storefront spotlighting. "I think the important thing to recognise with Xbox One is that games are games are games," he said. "We don't actually make a distinction between the size of the game, who the publisher is, who the creator is - the platform itself will allow the best games to come to the top.
"Either through what we're doing in the store in terms of trending and what's hot and what your friends are playing and what the community is playing. Or games that we spotlight ourselves because we think they're great examples of a particular platform feature or they have some unique creativity to them, so we can easily shine a big spotlight on a game and help connect it with the widest possible audience."
Waarom zou je dat graag via je One willen laten lopen dan?Defnosh schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:37:
[...]
Ook @Donstil:
Decoder>x1>receiver>tv: Bij deze optie heb je dus alleen overlay van je X1 als je tv kijkt, niet als je films/series/muziek streamt via iets.
Waarschijnlijk puur tussen de oren idd. Mijn versterker doet trouwens wel 4K.Yaz schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Ik denk dat dit tussen de oren zit. Waarom zou jou versterker een betere video processor hebben dan de X1? Even vanuit gaande dat jou versterker niet 4K ondersteunt verlies je dus al kwaliteit als je de versterker de laatste trap in het rijtje laat zijn. Je kan dan namelijk niet meer 4K beeld naar je 4K tv sturen (al is het ook onwaarschijnlijk dat de gemiddelde tweaker zo'n TV heeft).
Omdat hij ongeveer dubbel zo duur was als de One verwacht ik dan dat hij beter met alles kan omgaan.
hdmi 1.4 kabels heb ik. Dat wat je eerder zei ken ik niet, daar ga ik zeker even naar kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 23-10-2013 16:42 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je reciever doet niets anders dan het beeld doorgeven. terwijl de X1 grapical processing doetDonstil schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
Waarom zou je dat graag via je One willen laten lopen dan?
[...]
Waarschijnlijk puur tussen de oren idd. Mijn versterker doet trouwens wel 4K.
Omdat hij ongeveer dubbel zo duur was als de One verwacht ik dan dat hij beter met alles kan omgaan.
hdmi 1.4 kabels heb ik. Dat wat je eerder zei ken ik niet, daar ga ik zeker even naar kijken.
Kwa beeld kan je dus meer uit de X1 halen dan je reciever
A Soldiers manual and a pair of boots.
Nu op de ps3 maar heb ook op ps4 gespeeld tijdens beurzen. Achter de schermen bij Ubisoft.Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:07:
Speel je op next-gens dan? Of op PC?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
http://www.u-create.nl/?p=27zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:55:
En wat denken we hier van?
http://www.videogamer.com...s4_says_resi_creator.html?
Mijn conclusie dat ze samenwerken wordt zo steeds aannemelijker. Die presentatie is volledig objectief de videos zijn gelijk verspreid over de diverse consoles/PC
De beroemde sony trailers
De beroemde microsoft trailers
xbox one
ps4
pc gaming 2013
pc gaming 2014
wii 2013/2014
xbox 360
ps3
Nergens maak ik een console belachelijk. Ik geef als eigen voorkeur aan alle 3 consoles, ivm 100% features anders (Microsoft/AMD)25%,(Sony/AMD)25%,(Nintendo/AMD)25%,PC/AMD)25% als je de games exclusief optelt dan verschillen ze niet veel en alle consoles hebben een unieke manier van gameplay(kinect 2.0, eye/move.wii mote/pc custom van muis tot joystick)
De overeenkomsten zijn zo verdacht voor volledige vergelijking zie presentatie.
inmiddels al 5 shares aangevraagd via google drive
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 20:56 ]
Precies wat ik wil eigenlijk, hoe minder apparaten "iets" aan het beeld doen hoe beter.To_Tall schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:12:
[...]
Je reciever doet niets anders dan het beeld doorgeven. terwijl de X1 grapical processing doet![]()
Kwa beeld kan je dus meer uit de X1 halen dan je recievertenzij er in je reciever ook een GPU zit
Maar dat lijkt me stug... Die speelt alleen het signaal al dan niet versterkt door naar de TV...
Zolang de bron maar goed is en je tv gekalibreerd heb je al die opsmuk niet nodig.
Zo net een X1 uit Frankrijk besteld voor een maat van me. En nu hopen dat op launchday een koerier aanbelt met een groot pakje
Neogaf staat ook nogmaals in hun ondergoed met die valse vergelijking. Kan Microsoft hen niet aanklagen met het overduidelijke bewijs dat zij valse FUD verspreiden?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zijn dat niet members die dat verspreiden? Kan het platform toch niets aan doen?
Ik lees in het artikel niet een bevestiging van het nieuws van afgelopen juni, dus of het nog steeds 1080p is. Echter lees ik ook geen bevestiging van een eventuele wijziging van resolutie. Dus het is gewoon ff afwachten.
Ben wel erg teleurgesteld in de media en de gamessites. De bereidwilligheid van gamesites om onbevestigde negatieve en positieve verhalen klakkeloos over te nemen met grote koppen en dan ergens in de tekst aangeven dat het slechts om geruchten gaat... Maarja, alles voor de clicks natuurlijk
.
In de afgelopen 7 jaar heb ik nooit iets om resoluties gegeven, zolang de games er maar gewoon goed uitzagen. Dat geldt voor mij ook gewoon voor deze next gen consoles.
Ben wel erg teleurgesteld in de media en de gamessites. De bereidwilligheid van gamesites om onbevestigde negatieve en positieve verhalen klakkeloos over te nemen met grote koppen en dan ergens in de tekst aangeven dat het slechts om geruchten gaat... Maarja, alles voor de clicks natuurlijk
In de afgelopen 7 jaar heb ik nooit iets om resoluties gegeven, zolang de games er maar gewoon goed uitzagen. Dat geldt voor mij ook gewoon voor deze next gen consoles.
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-10-2013 22:39 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat weten jullie over de taal van de xboxone games?
Ik ga ze dus uit duitsland halen.
Zijn die ook in het engels te spelen?
Ben heel erg aan het twijfelen!
Ben heel erg aan het twijfelen!
Volgens mij zijn ze vaak Multilanguage, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik wacht even op bevestiging dat ik ze op de 22e gewoon kan downloaden met mijn locale op Ierland
. Als dat niet lukt bestel ik ze alsnog via Amazon ofzo, of ga ik ook gewoon de discs versies uit Duitsland proberen...
Oke, beter bestel ik ze in de UK?
Heb ik ze dan ook optijd binnen?
Heb ik ze dan ook optijd binnen?
Normaal gesproken zijn ze multilanguage in europa, en wil je in de UK bestellen dan zul je of een CC nodig hebben of een Paypal gekoppeld aan je bankrekening.
PSN: Alvanosa
Als ze uberhaubt nog op voorraad zijn, lijkt erop dat Day One zo'n beetje op is.
Xbox is al gepreorderd bij een gamesboer in Duitsland ..
Ik twijfel alleen over de games nog.
En je kan jezelf ook giftcards cadeau doen
Maar zijn de games dan op tijd? Dus de 22e of 23e
Ik twijfel alleen over de games nog.
En je kan jezelf ook giftcards cadeau doen
Maar zijn de games dan op tijd? Dus de 22e of 23e
Leuk verhaal, maar een devkit ho maar..Martinspire schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:50:
Hier nog een nieuwtje over de Xbox One indie policy:
[...]
Quality over quantity lijkt me een goede instelling
Vraag me enkel wel af hoe dat nu zit met digitale games.
Als je nu een retail-versie preordered krijg je er extra's bij zoals dlc of een mappack.
Benieuwd of ze voor digitale aanschaffingen ook soortgelijke acties doen aangezien die op dit moment nog niet te pre-orderen zijn ( zie dit in de toekomst wel gebeuren, digitale preorders)
Als je nu een retail-versie preordered krijg je er extra's bij zoals dlc of een mappack.
Benieuwd of ze voor digitale aanschaffingen ook soortgelijke acties doen aangezien die op dit moment nog niet te pre-orderen zijn ( zie dit in de toekomst wel gebeuren, digitale preorders)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
In eerste instantie gaan die uiteraard naar de mensen met een bewezen track record aangezien ze beperkt beschikbaar zijn. In de nabije toekomst kan elke XO fungeren als devkit.
Als ik eigenlijk iets raar vind is het een digitale preorder wel...
In mijn beleving is een preorder bedoeld om "gegarandeerd" te zijn van een game of console bij launch. Digitaal is een game altijd beschikbaar.Dus waarom preorderen...
Ik was al niet van plan de Kinect aan te sluiten maar 60cm ga ik ook niet redden.Phusebox schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:30:
[afbeelding]
Hmm 0.6 meter minimale hoogte. Dat ga ik niet redden en boven mijn tv is niks om op te zetten.
Jammer dan maar.
Ik las net ergens dat je de games kan bestellen bij Wehkamp.nl
Ik ben gelijk naar de website gegaan en inderdaad, ik kan ze daar bestellen en de verwachte levertijd staat op 3 weken.
Ik ben gelijk naar de website gegaan en inderdaad, ik kan ze daar bestellen en de verwachte levertijd staat op 3 weken.
Hmm niet zeker of onze kast thuis aan 60cm geraakt, fingers crossed
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:40:
[...]
Ik was al niet van plan de Kinect aan te sluiten maar 60cm ga ik ook niet redden.
Jammer dan maar.
Is het niet 60cm minimale afstand van het plafon?Phusebox schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:30:
[afbeelding]
Hmm 0.6 meter minimale hoogte. Dat ga ik niet redden en boven mijn tv is niks om op te zetten.
Nope. Max 1.8 m hoogte en min 0.6m.Toettoetdaan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:30:
[...]
[...]
Is het niet 60cm minimale afstand van het plafon?
http://www.dualshockers.c...ays-tell-the-whole-story/
Ik heb het gevoel dat veel gamers echt veel te hoge verwachtingen hebben van de volgende generatie. Zeker bij launch. Vergelijk CoD2, launch game op de huidige generatie met games als Ghost of BF4. Dan zie je dat tijdens de looptijd van een console nog veel te vinden is.
Ik heb het gevoel dat veel gamers echt veel te hoge verwachtingen hebben van de volgende generatie. Zeker bij launch. Vergelijk CoD2, launch game op de huidige generatie met games als Ghost of BF4. Dan zie je dat tijdens de looptijd van een console nog veel te vinden is.
Voor die extra's dusuchiha tijntje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:21:
Als ik eigenlijk iets raar vind is het een digitale preorder wel...In mijn beleving is een preorder bedoeld om "gegarandeerd" te zijn van een game of console bij launch. Digitaal is een game altijd beschikbaar.Dus waarom preorderen...
Moeten ze natuurlijk wel zulke aanbiedingen gaan doen anders heeft het inderdaad 0.0% nut
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit is wel relax zeg voor degenen die gewoon discs versies willen hebben en in NL wonen !Mischa_vw schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:41:
Nou ik kijk bijvoorbeeld veel vaker series via mn laptop (of noem het een streamer) op mn tv, dan dat ik televisie van ziggo kijk. Ik zou dan ook wel die overlay van de X1 willen hebben.Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
Waarom zou je dat graag via je One willen laten lopen dan?
Daar heb je wel een punt. De extra schakel er tussen doet geen afbreuk aan het signaal/de kwaliteit denk je?To_Tall schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:12:
[...]
Je reciever doet niets anders dan het beeld doorgeven. terwijl de X1 grapical processing doet![]()
Kwa beeld kan je dus meer uit de X1 halen dan je recievertenzij er in je reciever ook een GPU zit
Maar dat lijkt me stug... Die speelt alleen het signaal al dan niet versterkt door naar de TV...
Als je toch in Duitsland bent kun je toch op het hoesje kijken? Hier staat op in welke taal de game etc is. Of althans. Dat staat er hier in Nederland op.Mischa_vw schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:37:
Wat weten jullie over de taal van de xboxone games?
Ben heel erg aan het twijfelen!![]()
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wtf? Dat is ook wel een aardige hoogte inderdaad. Dat zou hier ook nooit passen en bovenop mijn televisie zou ik hem nooit willen hebben (laat staan mijn vriendin).Phusebox schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:30:
[afbeelding]
To dare is to do
Voor Kinect 1 heb ik een klein plankje gemaakt op ongeveer 1.80 hoogte in de kleur van de muur (wit). Zie je niks van tijdens tv kijken/gamen. Achteraf had ik hem iets lager geplaatst, had het idee dat 1.80 al aan de hoge kant was voor Kinect 1. Was een goede trigger voor mij om te doen, omdat ik nu ook een plekje heb voor de center speaker.
Mooi stukje tekst, eerste reactie van de voorbeeldfoto's is hoe ik er over denk:uchiha tijntje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:11:
http://www.dualshockers.c...ays-tell-the-whole-story/
Give me 720p 60fps over 1080p 30fps any day and twice on Sunday
Ik kan gelukkig de kinect 2.0 op mijn centerspeaker zetten dan komt hij wel op 60cm hoogte daarboven hangt de tv/projectiescherm nog.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Als je hem echt wilt gebruiken gebruiken voor just dance of zo, pak gewoon wat boeken en zet die op elkaar. Maar als het is voor voice commands en dergelijk maakt het toch niet uit hoe hoog die staat? Ahja maar wel voor die face recognition om uw custom home screen op te laden
Hmmm de meeste mensen kiezen er volgens mij toch voor om hun tv niet te hoog te plaatsen.. Ik heb hem bijvoorbeeld op een kast staan van 40 cm hoog. Maargoed ik kan me dan niet voorstellen dat kinect 2.0 helemaal niet gaat werken op 40 cm hoogte? Ik ga mn tv echt geen 20 cm hoger hangen:P
Bij de xbox 360 is het de advieshoogte voor 'optimaal gebruik'.
Maar 1 van de kinect demo's stond dat ding toch ook op een vrij laag kastje?
Maar 1 van de kinect demo's stond dat ding toch ook op een vrij laag kastje?
MS Punten verlies je toch als je de Xbox One straks op UK/Ireland zet als je de punten nu op Nederlands al koopt?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Klopt, daarom heb ik ze in mijn lade liggen.MrBlueEyes schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:38:
MS Punten verlies je toch als je de Xbox One straks op UK/Ireland zet als je de punten nu op Nederlands al koopt?
Alleen voor Xbox Live maakt het niet uit.
Ik heb mijn punten al toegevoegd en kies straks Ierland. Euro's en Engelse taal
Xbox Region <> Profile Region!Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
Klopt, daarom heb ik ze in mijn lade liggen.Pas als ik mijn Xbox One op een bepaald land heb gezet zal ik mijn points invoeren zodat ik meteen day one games kan aanschaffen.
Alleen voor Xbox Live maakt het niet uit.
Met de X1 word als het goed is het verschil tussen die 2 opgeheven, en maakt het niet uit waar je profiel regio op staat. Als je X1 op een regio staat waar je met euros kunt betalen gaat dat gewoon werken.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Als ik ze nu op mijn (nederlandse) account zet en ik op 22 november mijn Xbox One op UK/Ierland zet dan ben ik mijn valuta kwijt. Ik mag onbeperkt switchen alleen mijn valuta ben ik wel dus kwijt.BM schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:20:
[...]
Xbox Region <> Profile Region!
Met de X1 word als het goed is het verschil tussen die 2 opgeheven, en maakt het niet uit waar je profiel regio op staat. Als je X1 op een regio staat waar je met euros kunt betalen gaat dat gewoon werken.
Hier ook een xbox besteld in DE, alleen bedacht ik me van de week dat er natuurlijk maar 1 controller bij zit. Waar hebben jullie je extra controllers besteld?
Ik wacht op mijn 2 pre orders bij Bol.com. Kan niet wachten totdat jullie je bevindingen hier gaan posten volgende maand
. Ben benieuwd hoe de games gaan spelen en uitzien. Al dat gepraat over 720p, 1080p, 900p, 124p noem maar op haha. Ikzelf wil toch echt voor Ryse, Ghosts en Titanfall gaan. Tegen midden maart wanneer Titanfall uitkomt, hoop ik dat de Xbox One ook in NL wordt gereleased.
Van mij mogen ze snel met nieuws komen over de Release date in Nederland.
Ze zullen wel eerst de release van 22 november afwachten om te kijken hoe goed ze het leveren van de console aan kunnen.Tweaky73 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:23:
Ik wacht op mijn 2 pre orders bij Bol.com. Kan niet wachten totdat jullie je bevindingen hier gaan posten volgende maand. Ben benieuwd hoe de games gaan spelen en uitzien. Al dat gepraat over 720p, 1080p, 900p, 124p noem maar op haha. Ikzelf wil toch echt voor Ryse, Ghosts en Titanfall gaan. Tegen midden maart wanneer Titanfall uitkomt, hoop ik dat de Xbox One ook in NL wordt gereleased.
Dat lijkt me zeer stug. Dat je wellicht niet kunt betalen op de Marketplace is logisch, maar je geld is niet ineens foetsieVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Als ik ze nu op mijn (nederlandse) account zet en ik op 22 november mijn Xbox One op UK/Ierland zet dan ben ik mijn valuta kwijt. Ik mag onbeperkt switchen alleen mijn valuta ben ik wel dus kwijt.
En Ierland is een Euro land dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Verwijderd
Ik heb volgens mij meerdere malen gelezen dat je valuta niet mee gaat als je van land verandert. Ik weet niet zeker of het daarna foetsie is, maar het wordt niet 'overgeboekt'.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:38:
[...]
Dat lijkt me zeer stug. Dat je wellicht niet kunt betalen op de Marketplace is logisch, maar je geld is niet ineens foetsie.
En Ierland is een Euro land dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Jij haalt het huidige beleid door de war met het Xbox One beleid.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
Ik heb volgens mij meerdere malen gelezen dat je valuta niet mee gaat als je van land verandert. Ik weet niet zeker of het daarna foetsie is, maar het wordt niet 'overgeboekt'.
Je doet geen migratie, je wijzigt enkel je locatie.
Dus punten blijf je behouden.
Enigste wat veranderd is de Marketplace en de lokale inhoud daarvan (bijv. censuur in Duitsland of Pizzahut app in US)
Ik snap ook niet goed waarom jij reageert op een vraag terwijl je het zelf niet zeker weet ?
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 24-10-2013 17:01 ]
Ik heb mijn tv (65") zo hangen dat het midden van het scherm precies op ooghoogte hangt als ik op de bank zit.Defnosh schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:38:
Hmmm de meeste mensen kiezen er volgens mij toch voor om hun tv niet te hoog te plaatsen.. Ik heb hem bijvoorbeeld op een kast staan van 40 cm hoog. Maargoed ik kan me dan niet voorstellen dat kinect 2.0 helemaal niet gaat werken op 40 cm hoogte? Ik ga mn tv echt geen 20 cm hoger hangen:P
Vind ik het mooiste maar vooral het fijnst kijken.
Had nog het idee de Kinect bar op de grond (althans wel in het kastje maar helemaal onderop) te zetten, dan kan ik het klepje ervoor gewoon dicht doen als ik hem niet ga gebruiken (vaak dus
Ja oke maar ik bedoel "waarom" zou je de overlay van een serie op je One willen hebben?Defnosh schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:03:
[...]
Nou ik kijk bijvoorbeeld veel vaker series via mn laptop (of noem het een streamer) op mn tv, dan dat ik televisie van ziggo kijk. Ik zou dan ook wel die overlay van de X1 willen hebben.
Ik zie daar zo 1,2,3 het nut niet van.
Wat kan de One toevoegen daarin?
(Behalve dat je nog een extra apparaat moet aanzetten, wat ik persoonlijk niet handig vind)
Het is wel Wehkamp heMischa_vw schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:41:
Als je het plaatje zo bekijkt eigenlijk wel jaToettoetdaan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:30:
[...]
[...]
Is het niet 60cm minimale afstand van het plafon?
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-10-2013 17:31 ]
@Donstil:
Tja zo heb ik het ook, heb de tv (55inch helaas
) nu perfect hangen.. Nouja de tijd zal het leren, misschien kan de kinect ergens naast de tv (ook niet echt mooi)?
De overlay zou ik misschien wel willen over series/films heen, dus dat je een serie kijkt en ondertussen ziet dat je vrienden online komen, welke spellen gespeeld worden, of dat je wacht op matchmaking, dat soort dingen.
Niet meteen heel erg nodige dingen (online presence kan je ook wel zien op smartglass en matchmaking duurt niet zo lang dat je er een serie bij aanslingerd) maar wie weet wat voor handigheden er nog bedacht worden.
Tja zo heb ik het ook, heb de tv (55inch helaas
De overlay zou ik misschien wel willen over series/films heen, dus dat je een serie kijkt en ondertussen ziet dat je vrienden online komen, welke spellen gespeeld worden, of dat je wacht op matchmaking, dat soort dingen.
Niet meteen heel erg nodige dingen (online presence kan je ook wel zien op smartglass en matchmaking duurt niet zo lang dat je er een serie bij aanslingerd) maar wie weet wat voor handigheden er nog bedacht worden.
Jammer, niet meer dan 8 man per Xbox One Party:
Xbox One Supports up to Eight People in Party Chat
Microsoft has confirmed Xbox One Party Chat will support up to eight players at launch.
Game Informer reached out to the company following the news of how many people the PS4 party chat would support to see if it'd be matching Sony's eight.
"At launch, up to eight people will be able to join a Party Chat at a time on Xbox One," a Microsoft spokesperson told the site. FYI, this is the same number of people the Xbox 360 will support chatting at any one time.
http://www.gamespot.com/v...lay-trailer/2300-6415723/
Volgens mij is de belichting aangepast ten opzichte van bijv. filmpjes op Laguna Seca, met name mbt impact of je in schaduw rijdt, etc. of ligt dat aan mij?
Ben echt een beetje verliefd geworden op de combinatie Forza en de nieuwe controller met Rumble, nadat ik 10 min op Firstlook kon spelen.
http://www.gamespot.com/a...rts-8-users/1100-6415760/
Ook 8 users tegelijk.
Edit: te laat
, maar jammer? Is 8 nog niet genoeg dan? Lijkt me een crime om met meer dan 8 personen in een chat te zitten
Volgens mij is de belichting aangepast ten opzichte van bijv. filmpjes op Laguna Seca, met name mbt impact of je in schaduw rijdt, etc. of ligt dat aan mij?
Ben echt een beetje verliefd geworden op de combinatie Forza en de nieuwe controller met Rumble, nadat ik 10 min op Firstlook kon spelen.
Ook 8 users tegelijk.
Edit: te laat
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2013 18:01 ]
Wat justifire zegt klopt. Dat is dus een forse verandering (verbetering) tov de huidige manier.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
Ik heb volgens mij meerdere malen gelezen dat je valuta niet mee gaat als je van land verandert. Ik weet niet zeker of het daarna foetsie is, maar het wordt niet 'overgeboekt'.
Je kunt op de marketplace afrekenen als de valuta van de gekozen regio op je console matched met de valuta van je profiel. Mocht je toevallig met CC willen afrekenen moet het factuuradres van je CC matchen met de regio, maar voor prepaid krediet geldt die beperking niet. Ik heb er dus alle vertrouwen in dat Microsoft het geld wat ik op mijn NL profiel heb staan best van me wil hebben als mijn X1 op ierland ingesteld staat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Door elkaar is het niet zo relaxed nee, maar daar kun je met 3 man al irritaties bij hebbenuchiha tijntje schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:56:
[...]
Ook 8 users tegelijk.
Edit: te laat, maar jammer? Is 8 nog niet genoeg dan? Lijkt me een crime om met meer dan 8 personen in een chat te zitten
Nee ik denk dat de teams en speleraantallen bij verschillende games wel groter gaan worden dus dan is het fijn als iedereen erin past. Als je bv in BF een heel team (360) of 2 squads bv in 1 Party kunt krijgen lijkt me dat wel fijn ja.
Nuja, we zullen wel zien. Bij launch is dit in ieder geval, dus kan altijd nog veranderen
Kippenhok voorbeeld 
Player 1: Enemy @ Flag A....
Player 2: Noooooo, ze zijn @ B met 3 tanks!!!
Player 3: Hey, heb je dat stoere filmpje gezien van Titanfall
Player 4: Ja man, echt supertof,
Player 5: Lekker weertje vandaag he!
Player 6: Ja heb echt lekker gechilled op het terras
Player 7: n0000000000000bs, im gonna kill you all!!!!!!
Player 8: Mam... ik kom zo eten, het potje is bijnaaaa afgelopen..
Dead Rising 3 en Happy together: YouTube: Dead Rising 3 :30 "Happy Together"
Player 1: Enemy @ Flag A....
Player 2: Noooooo, ze zijn @ B met 3 tanks!!!
Player 3: Hey, heb je dat stoere filmpje gezien van Titanfall
Player 4: Ja man, echt supertof,
Player 5: Lekker weertje vandaag he!
Player 6: Ja heb echt lekker gechilled op het terras
Player 7: n0000000000000bs, im gonna kill you all!!!!!!
Player 8: Mam... ik kom zo eten, het potje is bijnaaaa afgelopen..
Dead Rising 3 en Happy together: YouTube: Dead Rising 3 :30 "Happy Together"
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2013 18:58 ]
Wij zitten nu regelmatig met 6-8 man in GTA races, best goed te doen
Verwijderd
Nieuwe dead rising 3 trailer 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hu_ycZCLWoU]
nog 28 dagen
Ook nieuwe forza beelden hier : http://www.gamespot.com/v...lay-trailer/2300-6415723/
en op een 4k TV
http://www.dualshockers.c...ds-first-84-inches-4k-tv/
damn
edit :
Ziet er ook naar uit dat fighter within met een nieuwe game komt voor de Xone met de nieuwe kinect :
http://www.oxm.co.uk/6484...ameplay-trailer-released/
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hu_ycZCLWoU]
nog 28 dagen
Ook nieuwe forza beelden hier : http://www.gamespot.com/v...lay-trailer/2300-6415723/
en op een 4k TV
damn
edit :
Ziet er ook naar uit dat fighter within met een nieuwe game komt voor de Xone met de nieuwe kinect :
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 19:35 ]
Fighter within ziet er best strak uit.
Nu nog even een double jump kick oefenen en de tv kan aan diggellen de 22e
Nu nog even een double jump kick oefenen en de tv kan aan diggellen de 22e
Bij navraag zegt wehkamp dat levertijd 3 tot 12 maanden is.
Helaas kan ik u niet aangeven op welke datum uw spel geleverd zult worden. Momenteel heeft uw artikel wel een levertijd van 3 weken.Phusebox schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:53:
Bij navraag zegt wehkamp dat levertijd 3 tot 12 maanden is.
De status van uw bestelling kunt u volgen op Mijn wehkamp.nl onder Mijn bestellingen.
De leverperiode die daar staat is de meest actuele levertijd. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle artikelen binnen de aangegeven termijn te bezorgen, maar we zijn hierbij mede afhankelijk van onze leveranciers. Onze excuses als het langer duurt dan aangegeven.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dat is wat ze mij gemaild hebben

Forza ziet er zeker goed uit maar echt wegblazen doet het me helaas niet. Komt allemaal een beetje steriel op me over.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:09:
Nieuwe dead rising 3 trailer
[video]
nog 28 dagen
en op een 4k TV
damn
edit :
Filmpje op die berg met een Huayra spreekt me dan meer aan, vooral het geluid (van die machtige turbo motor) klinkt erg goed.
Standaard mailtje zonder controle.Mischa_vw schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:07:
[...]
Helaas kan ik u niet aangeven op welke datum uw spel geleverd zult worden. Momenteel heeft uw artikel wel een levertijd van 3 weken.
De status van uw bestelling kunt u volgen op Mijn wehkamp.nl onder Mijn bestellingen.
De leverperiode die daar staat is de meest actuele levertijd. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle artikelen binnen de aangegeven termijn te bezorgen, maar we zijn hierbij mede afhankelijk van onze leveranciers. Onze excuses als het langer duurt dan aangegeven.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dat is wat ze mij gemaild hebben
Meerdere keren gepre-ordered bij wehkamp waarbij de pre order te laat kwam (maand later) of helemaal niet kwam omdat ze de prijs van de pre-order te laag hadden en dan zogenaamd het artikel nooit meer binnenkregen.
Forza ziet er zeker gelikt uit maar heeft Forza helemaal geen schademodellen ?!Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
Forza ziet er zeker goed uit maar echt wegblazen doet het me helaas niet. Komt allemaal een beetje steriel op me over.
Filmpje op die berg met een Huayra spreekt me dan meer aan, vooral het geluid (van die machtige turbo motor) klinkt erg goed.
Zie flinke botsingen en de autos blijven gewoon strak en glimmend, das toch behoorlijk jammer
BF4 staat op levering volgende week.SunnieNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
Standaard mailtje zonder controle.
Meerdere keren gepre-ordered bij wehkamp waarbij de pre order te laat kwam (maand later) of helemaal niet kwam omdat ze de prijs van de pre-order te laag hadden en dan zogenaamd het artikel nooit meer binnenkregen.
Dus als hij volgende week op voorraad is (wat mij sterk lijkt voor de One versie) dan kan je met een gerust hart bestelllen bij Wehkamp.
Dan moet je t filmpje nog even een keer goed kijken. Als ze na ongeveer 1:30 een beetje lopen te duwen en trekken heeft de Nissan voor zn neus wel degelijk schade aan z'n achterbumper en even later zie je ook nog een zijkant waar t mooie wel van af is. T zijn nog geen rondvliegende wielen, maar zo hard werd er ook niet gebeukt.justifire schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:25:
[...]
Forza ziet er zeker gelikt uit maar heeft Forza helemaal geen schademodellen ?!
Zie flinke botsingen en de autos blijven gewoon strak en glimmend, das toch behoorlijk jammer
D'r zit wel schade in Forza (sinds deel 4 dacht ik), maar het is niet het sterkste punt van de serie. Mocht van mij ook wel wat overtuigender.
Xbox
Forza 2 had al damage, het was GT die pas sinds de laatste uit de serie damage heeft.BM schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:04:
D'r zit wel schade in Forza (sinds deel 4 dacht ik), maar het is niet het sterkste punt van de serie. Mocht van mij ook wel wat overtuigender.
hmmz, serieus ja? Kwalijk dat ik dat als forza liefheber niet wistSinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:31:
[...]
Forza 2 had al damage, het was GT die pas sinds de laatste uit de serie damage heeft.

Xbox
Je moet gewoon niet crashen!!!!!!
Geval van Forza is het gewoon steeds een bijgewerkte versie van het vorige deel, dit geval dus van 4. Er zal best mooie 'grafische' schade in zitten, krassen in de lak etc, maar echt deformed cars zit in beide games niet echt goed in elkaar.
Maar dat heeft GTA ook niet en dat komt oa door wat Martinspire zegt, autofabrikanten zijn er niet zo happig op dat hun kreaties beschadigt raken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
GTA heeft fictieve auto's, dat heeft een andere oorzaak (waar bv GTA wel weer kapotte wielophanging/klapband heeft). BU:P bijvoorbeeld had een geweldige schade-model (ok vaak over the top), maar dat waren ook fictieve auto's. De prioriteit ligt gewoon niet hoog bij schademodellen.
Bij GTA4 kon je nochtans wagens compleet vernielen, bijna ieder individueel onderdeel kon beschadigd/verbogen worden. In GTA5 was dat plots een heel stuk minder

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Beetje offtopic, maar daar staat veel meer verkeer en verschillende voertuigen tegenoverboe2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:56:
Bij GTA4 kon je nochtans wagens compleet vernielen, bijna ieder individueel onderdeel kon beschadigd/verbogen worden. In GTA5 was dat plots een heel stuk minder
Maar dat blijft beetje de 'technische truc' die in GTA wordt toegepast, zoveel veschillende auto's/verkeer, maar 90% zijn dezelfde modellen. Soms zie je een straat vol met dezelfde auto's. Ben benieuwd of de next-gen versie dit flink stuk kan verbeteren, gezien ze enorm meer geheugen tot hun beschikking hebben.
Dit is vooral online het geval. Offline zie ik veel meer afwisseling hoor?SinergyX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:02:
Maar dat blijft beetje de 'technische truc' die in GTA wordt toegepast, zoveel veschillende auto's/verkeer, maar 90% zijn dezelfde modellen. Soms zie je een straat vol met dezelfde auto's. Ben benieuwd of de next-gen versie dit flink stuk kan verbeteren, gezien ze enorm meer geheugen tot hun beschikking hebben.
Vind het schademodel in GTA V anders helemaal prima. Auto's kun je nu ook echt klein beuken, onderdelen vliegen eraf en de physics zijn echt heerlijk als je crashed.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Dit topic is gesloten.
Let op:
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)
- [NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- Lijst met Xbox One gamertags
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan
E3-topic
Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni-topic (opent in nieuw tabblad)