Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Uhmmie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:47:
Elke dag maar weer even in dit topic kijken terwijl ik nog helemaal niks met mijn WiiU kan doen :P :P.. Vrouw lief al proberen over te halen om de WiiU een 'schoen' kado proberen te maken voor de kinderen, maar zij wil het percee tot 5/12 bewaren.. snif.. Zijn er eigenlijk nog goede games die gebruiken maken van een 3ds in combinatie met de WiiU?
moet dan een grote schoen worden.

voor zo ver ik weet is er alleen tussen monster hunter 3 ultimate en animal crossing: new leaf een (draadloos) draadje te leggen. monster hunter kun je dan met meerdere spelen zonder split screen (en met je eigen personage) en animal crossing heeft een soort mii plaza speciaal voor... animal crossing dingen.

ik ge er van uit dat voor super smash bros. (wii u/3ds) het ook mogenlijk zal zijn.
iedem als er een pokemon game voor de wii u uit komt.

alvast veel plezier ermee.

[ Voor 0% gewijzigd door eathan op 29-11-2013 12:07 . Reden: typo ]

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Super Mario 3D World O+

[ Voor 6% gewijzigd door Willybubba op 29-11-2013 12:16 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel willen weten hoe dat dan werkt met Animal Crossing op de 3DS (mijn vrouw speelt dat veel) en de plaze op de Wii U. Kan iemand me daar meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 10:25
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:57:
[...]

Exact hetzelfde verhaal voor de MediaMarkt.
Echt ontzettend klantvriendelijk.

Zojuist SM3DW gekocht bij de MM. Was alweer de laatste uit het schap. Ze hadden nog wel meer dan genoeg van die fur hoesjes die je er gratis bij kan krijgen.
Ik heb mijn bestelling dan ook geannuleerd en het spel alsnog aangeschaft in de winkel waar ik het wilde ophalen. Genoeg spellen, geen sleeve helaas :(

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

Ik verwacht dat de game ieder moment in mijn brievenbus valt :). Ik ben zo benieuwd! Zeker nu dat ik hoor dat Sander het gevoel heeft van SM64!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist door de eerste wereld heengegaan. Heb de eindbaas van wereld 1 verslagen maar heb nog lang niet alle sterren. KatMario is wel een erg leuke toevoeging. De integratie van MiiVerse heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:43

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:17:
Ik zou wel willen weten hoe dat dan werkt met Animal Crossing op de 3DS (mijn vrouw speelt dat veel) en de plaze op de Wii U. Kan iemand me daar meer over vertellen?
Is meer een community ding ... soort forum. Geloof niet dat er een verbinding is tussen je 3DS en de Wii U.
http://www.nintendo.com/wiiu/downloads/animal-crossing-plaza
Uhmmie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:47:
Elke dag maar weer even in dit topic kijken terwijl ik nog helemaal niks met mijn WiiU kan doen
Ik zou 'm toch minimaal 1 keer testen ... zit je straks op sinterklaas-avond met een DOA :+

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 29-11-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Morgen ga ik ook even naar de Mediamarkt toevallig, als ik een exemplaar met zo'n fur-hoesje zie liggen denk ik dat ik 'm ook maar aanschaf. Ik lees overal dat dit spel een SM64-gevoel geeft, dat klinkt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:04

Melkaz

Melkazar

Gisteren lagen er in MM Breda nog genoeg games+Furr hoesje. Zelf eentje meegenomen voor 49. Prima prijsje! Ben nu in de 2e wereld, daar unlock je pas Miiverse overigens.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oww, zo nog even doorgaan dus.

De besturing vind ik wel weer even wennen maar het reageert allemaal wel goed zoals het bij een Mario game hoort en het ziet er ontzettend strak uit. En gelukkig ook weer op de GamePad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat ik een beetje een rare toevoeging vindt is dat je na een poosje rennen een soort van boost krijgt, in tegenstelling tot de vorige (3d)mario games waar je meteen op snelheid was.
Maakt het inschatten van jumps toch wat lastiger haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:24
Ook net Wereld 1 gespeeld. De gameplay ervaring is verbazingwekkend soepel. Daarmee bedoel ik dat de besturing perfect is, bijna alles verloopt precies zoals jij dat wil, nog meer dan in Super Mario 3D Land.
De eerste wereld is wel erg makkelijk. Ik hoop dat het vanaf hier wel moeilijker word. Maar Mario games kennende zal dat zeker het geval zijn.

De soort van boost tijdens het rennen voelt idd een beetje apart aan. Maar na een paar keer spelen ben je daar denk ik wel aan gewend.

Er is in de eerste wereld direct al een heleboel variatie in gameplay, bonus levels enz. Het Captain Toad level vond ik een mooie afwisseling. Captain Toad kan niet springen en hierbij kan je vijf sterren halen . Een heel simpel concept en toch best wel tof.

SM3DW is echt weer zo'n magische Nintendo game.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:11:
Enige wat ik een beetje een rare toevoeging vindt is dat je na een poosje rennen een soort van boost krijgt, in tegenstelling tot de vorige (3d)mario games waar je meteen op snelheid was.
Maakt het inschatten van jumps toch wat lastiger haha :P
Typisch Nintendo, ze passen altijd wel iets aan in de controls. Zo zijn we ook aan walljumps gekomen in de Mario games ;) Het voelt wel wat natuurlijker zo, je moet een beetje een aanloopje nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein beetje offtopic maar dit wordt igg regelmatig gelezen: iemand misschien interesse om een spel van hem of haar te ruilen tegen mijn deus ex voor de wii u? Is toch niet echt iets voor mij om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Gaat er zondag nog iemand naar de meet and greet met Charles Martinet?

Ik hoop dat ik zondag tijd heb! Maar dat half uurtje dat hij handtekeningen uitdeelt lijkt mij wel wat kort!

http://www.nintendo.nl/Ni...ke-wedstrijd--825568.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ik heb de game binnen, ga er nu mee aan de slag. Laat jullie zodadelijk weten wat ik ervan vind. Meteen ook even de community onder favorieten gezet in MiiVerse. Wat voelen die randjes van de Wii U dvdtjes toch lekker glad aan. Blijf ik me iedere keer over verbazen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel jammer weer dat Tweakers geen review van de game plaatst.

/me is nu zelf een review aan het schrijven.

productreview: Super Mario 3D World, Wii U review door Verwijderd :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Weet iemand nog de Wind Waker ergens te krijgen voor een zacht prijsje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen bieden de downloadcode op marktplaats aan voor een leuk prijsje zag ik.
Hoef je ook niet zolang op het spel te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:27:
Sommige mensen bieden de downloadcode op marktplaats aan voor een leuk prijsje zag ik.
Hoef je ook niet zolang op het spel te wachten ;)
Tof, ik stuur je even een PM voor meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf niet hoor ;) zag ze er net alleen opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 09:06
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:49:
klein beetje offtopic maar dit wordt igg regelmatig gelezen: iemand misschien interesse om een spel van hem of haar te ruilen tegen mijn deus ex voor de wii u? Is toch niet echt iets voor mij om eerlijk te zijn
Ik heb nog Monster Hunter liggen die ik maar paar keer gespeeld heb. Tis niet echt mijn game helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:46:
Wel jammer weer dat Tweakers geen review van de game plaatst.

* Robolokotobo is nu zelf een review aan het schrijven.

productreview: Super Mario 3D World, Wii U review door Verwijderd :)
Game staat op de vierde plaats in de Pricewatch. Het lijkt me dat er dan ook genoeg geïnteresseerden zijn voor een review. Dat ze niet alle Nintendo games reviewen kan ik nog begrijpen, maar dat ze deze laten liggen is toch wel vreemd. Op vele websites wordt de game genoemd als de game voor de feestdagen. Misschien zijn er te weinig mensen die games reviewen voor Tweakers of misschien komt de review nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het serieus ook niet meer. Als sites als nu.nl de game reviewen dan wil de massa toch duidelijk een review van Super Mario 3D World.

http://www.nu.nl/tech/364...van-alle-mario-games.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht komt de review vandaag nog....

Alhoewel de redactie van Tweakers al duidelijk heeft laten blijken toch echt de PS4 en X1 vele malen belangrijker te achten, zeker in deze periode. Nintendo zal hier altijd behandeld worden als het 3e wiel aan de fiets.

Misschien een idee om het Nintendo gebeuren hier gewoon op te doeken en op een ander forum verder te gaan. Evengoed ga ik bijvoorbeeld geen moeite meer steken in mijn m4/3 topic, daar komt van mijn hand iig geen 2014 versie van. Om de simpele reden dat Tweakers Olympus totaal links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er iig serieus aan te denken Tweakers te verlaten. Vroeger was Tweakers een trendsetter, nu zijn ze volgers geworden. Wat gewoon jammer is en het ergste is dat ze het niet toe willen geven.

En als ik hier wegga ga ik misschien een Nintendo community opzetten :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:15:
Ik snap het serieus ook niet meer. Als sites als nu.nl de game reviewen dan wil de massa toch duidelijk een review van Super Mario 3D World.

Gelukkig ben jij er om tweakers.net van een objectieve review te voorzien. :P Waarschijnlijk denken ze er bij de tweakers.net redactie net zo over. "Iemand van het Nintendo console topic zal zelf wel een review schrijven, scheelt ons weer resources".

Wat is er met andere Nintendo topic "grootheden" gebeurd als ik vragen mag? Dudes als MetroidPrime, D3, ds, daFubar, Phusebox? Waar zijn ze?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:15:

Misschien is Tweakers het zat om constant negens en tienen te geven :+

Maar ik ben het met je eens, ik was wel verbaasd dat er dan wel een review van A Link Between Worlds verscheen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:52:
Ik zit er iig serieus aan te denken Tweakers te verlaten. Vroeger was Tweakers een trendsetter, nu zijn ze volgers geworden. Wat gewoon jammer is en het ergste is dat ze het niet toe willen geven.
Helaas waar :(
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:32:
Misschien een idee om het Nintendo gebeuren hier gewoon op te doeken en op een ander forum verder te gaan. Evengoed ga ik bijvoorbeeld geen moeite meer steken in mijn m4/3 topic, daar komt van mijn hand iig geen 2014 versie van. Om de simpele reden dat Tweakers Olympus totaal links laat liggen.
Mee eens helaas, ook de reden waarom ik al tijden niet meer in de fotografie-topics reageer.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Gisteravond SM3DW met een maat gespeeld. Hij vond het best wel tof en merkte op dat zo'n Mario game niet zoveel frustratie brengt als een racegame (hij speelt veel Forza). Onderuitgezakt speelden we met Mario & Luigi in twee uur tot ergens in de tweede wereld.

Vanavond even Mario Galaxy 2 en Skyward Sword op de Wii U geprobeerd om te kijken hoe de graphics er uit zien. Galaxy 2 was wel oké maar Skyward Sword heb ik tijdens de intro uit gezet omdat het één grote kartelbende was. Het zou tof zijn als Nintendo met een Anti Aliasing software update zou komen voor Wii games op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, maar niet mogelijk. De Wii U is in Wii modus niet meer dan een gewone Wii. Wat simpel betekend dat als iets niet met een Wii kon, gaat het ook niet op de Wii U werken. Zo kan je bv wel video uitvoer in 1080p in Wii modus krijgen, technisch is het nog gewoon 480p. Alleen in post-processing door de Wii U opgeschaald, zoals een BluRay speler een DVD naar 1080p kan "opschalen".

Iets soortgelijks hebben ze gedaan met de update dat je Wii software op de gamepad kan weergeven.

Enige mogelijkheid is wanneer ze de games op de Wii U opnieuw zouden uitbrengen. Zoals ze met The Wind Waker gedaan hebben. (Origineel was Nintendo van plan om SS ipv TWW een HD remake te geven, maar daar hebben ze van afgezien omdat die pas uit was)

Uiteindelijk denk ik dat Nintendo beter had kunnen wachten tot de Wii U launch met het uitbrengen van SS, gezien die game gewoon bijna te veel van de Wii vraagt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Daar was ik al een beetje bang voor. Een voordeel van Wii games op de gamepad is trouwens dat je niet zoveel karteltjes meer ziet maar om een goede ervaring van Wii games op de gamepad te hebben zouden ze de games zonder motion controls mogelijk moeten maken. Maar dat zal ook wel weer niet kunnen vanwege de Wii modus.

Ik ben benieuwd naar welke games Nintendo allemaal een HD remake gaat geven. Ik denk dat het niet bij TWW zal blijven. Maar een echt nieuwe Zelda game voor de Wii U (die dit jaar op de E3 aangekondigd gaat worden) is natuurlijk wat we allemaal heel graag willen.

Third party support gaat de Wii U het niet van moeten hebben ben ik bang. Ik hoop maar dat er met regelmaat toffe games blijven uitkomen voor het apparaat zodat ik hem blijf gebruiken. Als ze er net zo het tempo in gaan houden als dat ze bij de 3DS doen ga ik zeker tevreden zijn.

Een SS HD remake zou dan denk ik ook nog mooiere graphics hebben dan TWW HD. Het is alleen dat ik de game vorig jaar gespeeld heb en hem voorlopig wel even gezien heb.

Ik ben erg tevreden over de prestaties van de Wii U wat graphics betreft. De Wii liep misschien toch wat te ver achter om enthousiast te worden over de graphics.

[ Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 01-12-2013 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sozosozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08-2020
Sluit me volledig bij bovenstaande opmerkingen aan. Heb 'n jaar gewacht met de aanschaf van 'n Wii U (waar ik voorheen iedere Nintendo console eigenlijk meteen kocht) en ben er ondanks eerdere scepsis positief door verrast. Zelda the Windwaker, Pikmin en nu Super mario 3D World zien er geweldig uit in HD en geven echt 't "WOW" -gevoel omdat we nou eenmaal jarenlang de wii-graphics gewend waren die door de opkomst van de lcd-tv niet meer tot hun volle recht kwamen. SM3DW weet zelfs weer genre-vernieuwingen te brengen en laat zien dat Nintendo nog steeds boordevol frisse ideëen zit

Ben nog steeds niet echt overtuigd van de toegevoegde waarde van de gamepad qua gameplay al is -zoals al zovaak opgemerkt- de off-tv play mogelijkheid erg handig en bijzonder goed geïmplementeerd! Even snel 'n game op de pad starten zonder tv blijkt vaak handig en is wat mij betreft voldoende om alle nadelen (grootte, accuduur) te vergeten. Al blijft 't vreemd dat de gamepad accu leegloopt zelfs als je 'm niet gebruikt....
Meest vervelende eigenschap is dat als je de Wii U gamepad gebruikt om te spelen op je tv in bv SMW3D het display niet uitgezet kan worden. Dit is eerder storend dan handig aangezien het 2x exact hetzelfde beeld is en je ogen steeds ongewild naar de gamepad gaan -bij mij althans- dit heb ik opgelost door de wii classic controller te gebruiken en de pro controller is wellicht nog 'n betere optie.

De negatieve punten terzijde ben ik erg tevreden met de online functies die eindelijk volwassen beginnen te worden en het groeiende spel-aanbod. In de toekomst kunnen we ons verheugen op Mariokart, Bayonetta, 'n nieuwe Zelda en misschien 'n nieuwe F-zero (Please! >:) ) dus dat zit wel goed... en voorlopig nog bezig met eerder genoemde games die de vertrouwde Nintendo-kwaliteit bezitten en nog steeds iedere keer weer 'n glimlach tevoorschijn weten te toveren ('k wordt ook alweer 'n dagje ouder). Hoop dat ondanks alle negatieve berichtgeving en 't overstemmende geluid van de concurrenten de Wii U een succes wordt want Nintendo blijft trouw aan haar eigen filosofie en verdiend de spotlights nog steeds, zelfs in de huidige tijd!

Kom op tweakers, geef de Wii U wat liefde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:52:

Kom op tweakers, geef de Wii U wat liefde :P
'Tzelfde zou ik willen zeggen tegen developers. Het is inderdaad erg jammer dat de Wii U zo lijkt te stagneren, alhoewel er voor volgend jaar wel wat op het programma staat. Ik heb zelf een PS3 en een Wii U, en de Wii U wordt inderdaad vaker gebruikt dan de PS3 (ook door de kinderen, dat wel).

Remote play? Dat had de Wii U al een jaar geleden, out of the box, en bij Sony moet je 100 nogwat euro neertellen voor een Vita. Voor de rest kan ik me nog steeds helemaal verliezen in Monster Hunter 3 (voor rpg's is de inventory op de pad echt geweldig, vele malen handiger dan menuutjes), en Super Mario 3D World..tsja, het is weer een Mario game, maar wat voor 1...

[ Voor 9% gewijzigd door __Tripps__ op 01-12-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zelfs marktplaats.nl heeft nog niet eens een categorie Wii U als je je spellen wilt verkopen. Kan iemand hier zich daar even druk over maken?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb maar eens een topic geopend in geachte redactie. Eens zien wat zij hiervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:54:
Nou, ik heb maar eens een topic geopend in geachte redactie. Eens zien wat zij hiervan vinden.
Daar zal men niet serieus op reageren. Zie mijn topic over de Olympus E-P5 maar.

E-P5

Over die camera heeft Tweakers geen woord gesproken, de daaropvolgende Olympus E-M1 ook niet overigens. Dat terwijl er toch echt een aardige m4/3 gebruikersgroep aanwezig is. Het interesseert de redacteuren zelf schijnbaar niet zo en daarom negeren ze het maar. Het zal merk x of y wat de voorkeur geniet van redactieleden wel schade berokkenen indien er ook andere zaken in het nieuws komen (of in dit geval gereviewd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dit artikel geeft de sfeer weer : Review - PlayStation 4: de volgende generatie begint nu

alsof de next gen al niet begonnen was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:26:
De Wii U is in Wii modus niet meer dan een gewone Wii.
Niet helemaal, i.t.t. de GC mode op de Wii wordt hier emulatie gebruikt. Juist dat maakt het mogelijk om dingen toe te voegen als upscaling en ondersteuning van andere (Wii U) controllers. Ik denk dat Nintendo hier een keuze zal moeten maken tussen:
1, niet toevoegen om game verkoop te pushen van toekomstige (HD) remakes / downloads.
2, wel toevoegen om het als console verkoop argument te gebruiken (extra push om huidige Wii gebruikers te upgraden).

Persoonlijk zou ik graag de laatste graag willen zien als toevoeging maar marketing technisch zou 1 denk ik logischer zijn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:25:
Dit artikel geeft de sfeer weer : Review - PlayStation 4: de volgende generatie begint nu

Dat benoemen in de reacties levert je een mooie rode -1 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, daar zal ik wakker van liggen ...
Die PS4 fanboys klikken de "-" op elke reactie die ze niet aanstaat. En het ergste is dat die posts dan verborgen worden en je ze expliciet moet openklikken. Wat sneu zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
DukeBox schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:30:
[...]

Niet helemaal, i.t.t. de GC mode op de Wii wordt hier emulatie gebruikt. Juist dat maakt het mogelijk om dingen toe te voegen als upscaling en ondersteuning van andere (Wii U) controllers. Ik denk dat Nintendo hier een keuze zal moeten maken tussen:
1, niet toevoegen om game verkoop te pushen van toekomstige (HD) remakes / downloads.
2, wel toevoegen om het als console verkoop argument te gebruiken (extra push om huidige Wii gebruikers te upgraden).

Persoonlijk zou ik graag de laatste graag willen zien als toevoeging maar marketing technisch zou 1 denk ik logischer zijn.
Er valt natuurlijk ook wel wat voor te zeggen om HD remakes uit brengen i.p.v. Wii games mooier te emuleren. Als je kijkt naar Wind Waker HD en Wind Waker op de Dolphin emulator dan is mijn keus snel gemaakt voor wat betreft welke ik het liefste speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat de Wii U vandaag 1 jaar is geworden. Van harte allemaal.

http://www.gamer.nl/achte...probleemkind-van-nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anti-aliasing voor Wii mode zou wel echt een mooie feature zijn. En wie weet doet Nintendo het wel. Ze hebben immers ook Gamepad play toegevoegd.
Remakes is niet echt Nintendo's stijl en een dergelijke functie geeft je WiiU wel meteen een keur aan toptitels die er dan ook nog redelijk uit zien. En het is wel een voordeel tov de next-gen competitie. Aan de andere kant hebben ze ondertussen ook al een 'remake' van Wii Sports uitgebracht.

En als ze dan toch bezig zijn zou ik ook graag de PRO controller ondersteund zien ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario 3d world en wind waker ondertussen uitgespeeld. Deus ex vindt ik persoonlijk echt een beetje een tegenvaller. Nu is het dus zoeken naar een ander vet spel waar ik de tijd mee kan doden.
Zat te denken aan black flag maar ik verdom het om 70 euro uit te geven voor een digitale download.
Spellen als w101 en rayman legends zijn niet echt voor mij. Zijn er nog games die ik mogelijk gemist heb?
En dan bedoel ik de wat grootsere avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:42:
Mario 3d world en wind waker ondertussen uitgespeeld. Deus ex vindt ik persoonlijk echt een beetje een tegenvaller. Nu is het dus zoeken naar een ander vet spel waar ik de tijd mee kan doden.
Zat te denken aan black flag maar ik verdom het om 70 euro uit te geven voor een digitale download.
Spellen als w101 en rayman legends zijn niet echt voor mij. Zijn er nog games die ik mogelijk gemist heb?
En dan bedoel ik de wat grootsere avonturen
Blacklist is meen ik nog 'maar' €40 in de eShop. Als je er van houdt wel een aanrader (maar als je een paar dagen wacht kun je hem ook van mij overnemen ;-)).
Verder is ook Rayman Legends nu €30 in e eShop. Erg leuke platformer met veeeeel content.

Verder is ZombiU ook leuk, helemaal voor de prijzen die er nu voor gevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:25:

Tja, het laat iig wel duidelijk zien hoe ver Tweakers afgetakeld is.
DukeBox schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:30:
[...]

Weet je zeker dat er emulatie gebruikt wordt? Gezien Nintendo aangegeven heeft (Iwata Asks) dat er geen emulatie gebruikt werd voor de Wii modus vanwege slechte ondersteuning van sommige spellen.

Ik hoop persoonlijk op een HD remake van de Metroid Prime triologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:11:
Weet je zeker dat er emulatie gebruikt wordt? Gezien Nintendo aangegeven heeft (Iwata Asks) dat er geen emulatie gebruikt werd voor de Wii modus vanwege slechte ondersteuning van sommige spellen.
Ja, echter hardware emulatie.. geen software.
De Wii mode draait in een hypervisor waar de CPU en GPU de Wii mode (instructie set) emuleren.

Wat het meest lastige is is dat alle Wii HID en storage interfaces (USB / GC Controller ports / SD / GC mem cards) aangestuurd wordt vanuit de software en niet het OS.
Daardoor is een eenvoudige firmware update voor de Wii mode ook geen oplossing.

Zou je dus 'native' een Wii U Pro controller willen gebruiken in Wii mode, loop je tegen het kip/ei probleem aan.. (de software was er eerder dan de hardware).

Een aantal games zijn ook HID compattible, dat houdt in dat controllers aangesloten op de GC of USB poort die zich voordoen als HID direct (kunnen) werken. De Nintendo titels die ik ken zijn Mario Kart Wii en Super Smash Bros Brawl maar ik weet dat de lijst nog flink lang is.
Middels een GC naar USB converter kun je daar de GC controllers op gebruiken in Wii mode.

Als de BT controller native HID zou kunnen 'emuleren' wat op zich zou kunnen met een Wii U update dan kun je direct al een aantal games spelen maar bij lange na niet alles.

Opzich zou het nog een optie kunnen zijn om de Wii U Pro/Tablet controller te voorzien van firmware die zich kan voordoen als een Wii Mote + Classic controller in Wii mode.. maar ik denk dat je dan al snel tegen het gebrek van de IR (en motion sensors in de Pro) aanloopt. En dan loop je ook weer tegen het software probleem aan dat je niet een losse Wii Mote kan toevoegen.

Dit zou je ook nog in de tussenlaag kunnen oplossen door Wii hardware te emuleren in de BlueTooth controller maar dan moet dit wel mogelijk zijn in de firmware en hardware.

Eigenlijk was het hele hardware concept niet gek bedacht op de Wii maar het heeft ook zijn nadelen bewezen. Ik vermoed dat dat ook de reden is dat Nintendo bij de Wii U weer alles via API's beschikbaar stelt i.p.v. directe hardware toegang. Persoonlijk vond ik het min punt nog SDHC support.. in de latere games werd SDHC ondersteund (bijv. Guitar Hero 5+) maar met oudere games (Guitar Hero 3, 4) kon je die niet lezen.

Samengevat.. zonder hardware emulatie gaat het (waarschijnlijk) niet lukken en als deze ondersteuning niet beschikbaar is in de huidige hardware (BT controller) dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de gedetailleerde info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DukeBox schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:27:
[...]
Samengevat.. zonder hardware emulatie gaat het (waarschijnlijk) niet lukken en als deze ondersteuning niet beschikbaar is in de huidige hardware (BT controller) dan houdt het op.
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik Wii Mode nog niet op de Gamepad heb geprobeerd, maar kun je Wii games alleen tonen op Gamepad? Of kun je ze ook speler op de pad? Als het dat laatste is dan zou er al PRO emulatie aanwezig moeten zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Alleen bekijken.. niet 'controllen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Wat een heerlijke game is het toch! Hulde aan Super Mario 3D World. Dit zijn de 'echte' titels. Zoals jullie weten heb ik sinds de Wind Waker HD mijn Wii U gekocht, maar deze game maakt de aankoop van mijn Wii U het nogmaals waardig! Ik heb nu World 1 t/m 3 100% inclusief stempels + vlaggen goud. We gaan nu verder aan de slag met W4! Ik ben tevreden. Hoe vinden jullie het tot zover?

Edit: zou bijna pleiten om dit topic [NextGen] Wii U - te noemen. Wij zijn ook gewoon een next-gen generatie.

[ Voor 23% gewijzigd door pclinde op 02-12-2013 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 00:26

The_Bird

Meneer de Raaf

__Tripps__ schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:16:
[...]

Remote play? Dat had de Wii U al een jaar geleden, out of the box, en bij Sony moet je 100 nogwat euro neertellen voor een Vita.
Beetje kortzichtig natuurlijk aangezien de tablet slechts een controller is en de Vita een volledig zelffunctionerende handheld is met heel wat meer power aan board dan een Wii U tablet. Een handheld waarbij je overal kan gamen en waarbij de je niet dicht bij de console hoeft te zijn om te kunnen gamen

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vita en de GamePad zijn 2 verschillende dingen.

De Vita als controller voor de PS4 is een leuke gimmick, maar blinkt niet uit in functionaliteit. Niet in de laatste plaats wegens het gebrek aan knoppen die wel op de DS4 controller zitten.

Ontwikkelaars zullen het niet zo goed ondersteunen bij PS4 games omdat het puur een optie is die slechts een heel klein percentage van de PS4 eigenaren hebben. Daarnaast zal Sony's inzet hiervoor de Vita als zelfstandige handheld de nek omdraaien. Ik verwacht (op wat indygames na) dat de Vita op sterven na dood is als op zichzelf staande handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pclinde schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:55:
Edit: zou bijna pleiten om dit topic [NextGen] Wii U - te noemen. Wij zijn ook gewoon een next-gen generatie.
Juist niet, die NextGen tags zijn nu achterhaald, aangezien het nu dus allemaal current gen consoles zijn. Ik snap ook niet waarom de andere consoles wel deze tags hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Bird schreef op maandag 02 december 2013 @ 07:30:
[...]

Beetje kortzichtig natuurlijk aangezien de tablet slechts een controller is en de Vita een volledig zelffunctionerende handheld is met heel wat meer power aan board dan een Wii U tablet. Een handheld waarbij je overal kan gamen en waarbij de je niet dicht bij de console hoeft te zijn om te kunnen gamen
De Vita connectie met de PS4 is hetzelfde als de GBA connectie met de GameCube. Of de DS connectie met de Wii of de 3DS connectie met de Wii U.

De GamePad is compleet anders dan de Vita. De GamePad is onderdeel van de console. Als je de GamePad ergens mee wil vergelijken doe dat met de DS4 controller. En dat wint de GamePad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 23-09 13:34
Weet er iemand of er een Layton game zit aan te komen op de Wii U?

Is er eigenlijk ooit een Layton game geweest op de Wii indien wel hoe was deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
daflux schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:57:
Weet er iemand of er een Layton game zit aan te komen op de Wii U?

Is er eigenlijk ooit een Layton game geweest op de Wii indien wel hoe was deze?
of het ooit voor de wii U uit zal komen is niet bekent. het is wel mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk.

en er is nooit 1 voor de wii uitgekomen. wel android en ios. (source)

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:22:
[...]

De Vita connectie met de PS4 is hetzelfde als de GBA connectie met de GameCube. Of de DS connectie met de Wii of de 3DS connectie met de Wii U.

De GamePad is compleet anders dan de Vita. De GamePad is onderdeel van de console. Als je de GamePad ergens mee wil vergelijken doe dat met de DS4 controller. En dat wint de GamePad.
Daar ben ik het ook mee eens. Ik wees alleen er op dat het kortzichtig is om te klagen over dat je zoveel geld extra voor een Vita moet betalen aangezien het een compleet ander ding is dan de Gamepad. De Ps4-connectie is interessant maar een echte controller is het niet.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:30
Ik zou zo graag een remake van Wii Sports zien. Heb gisteravond de opgepoetste versie geprobeerd maar het multiplayer in de oude versie is me ook wat waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Tha_T schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:21:
Ik zou zo graag een remake van Wii Sports zien. Heb gisteravond de opgepoetste versie geprobeerd maar het multiplayer in de oude versie is me ook wat waard
Zit in de nieuwe versie dan geen multiplayer?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen of mass effect 3 op te halen voor de wii u maar weet iemand of je hiervoor de andere 2 delen ook gespeeld moet hebben?
Ben op zoek naar een wat "langer" spel dus ik zit momenteel te kijken naar ME3, darksiders2 of misschien toch pikmin3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:38:
Zit te twijfelen of mass effect 3 op te halen voor de wii u maar weet iemand of je hiervoor de andere 2 delen ook gespeeld moet hebben?
Ben op zoek naar een wat "langer" spel dus ik zit momenteel te kijken naar ME3, darksiders2 of misschien toch pikmin3?
er zit in het begin van ME3 een korte uitleg van wat er van vooraf ging, en als je em nog niet heb gespeeld is het wel een aanrader.
darksiders 2 vond ik zelf een de grote downer (misschien omdat ik darksiders 1 juist heel erg leuk vond).
en pikmin 3 is een must have.

veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de lengte van pikmin dan?
Had namelijk gelezen dat de mensen er nogal snel doorheen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:48:
Hoe zit het met de lengte van pikmin dan?
Had namelijk gelezen dat de mensen er nogal snel doorheen zijn
klopt. het is niet extreem lang. maar heeft een goede replay value en zijn losse missie, waarvan er nog extra worden gemaakt door nintendo en gewoon gratis zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Komen er nog mooie bundel-aanbiedingen voor de WiiU nu met de Sinterklaas / Kerst?

Voor een mooi prijsje ben ik wel geïnteresseerd namelijk :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 12:05

ThomasXCI

Mine!

Sssquirrel schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:36:
Komen er nog mooie bundel-aanbiedingen voor de WiiU nu met de Sinterklaas / Kerst?

Voor een mooi prijsje ben ik wel geïnteresseerd namelijk :)
De WiiU Premium + Nintendoland bundle staat voor 249,- bij saturn deze week :)

http://www.saturn.nl/mcs/...38,464180.html?langId=-11

[ Voor 29% gewijzigd door ThomasXCI op 02-12-2013 13:59 . Reden: Linkje gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 10-10 10:45
The_Bird schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:27:
[...]
Zit in de nieuwe versie dan geen multiplayer?
Ik heb de oude Wii Sports niet gespeeld, maar in Wii Sports Club is er gewoon offline en online multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
HelaasPindakaas schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:57:
[...]

De WiiU Premium + Nintendoland bundle staat voor 249,- bij saturn deze week :)

http://www.saturn.nl/mcs/...38,464180.html?langId=-11
Heb je naast zo'n bundel nog andere rand-equipment nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Sssquirrel schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:00:
[...]

Heb je naast zo'n bundel nog andere rand-equipment nodig?
als je nintendo land in multiplayer wil spelen heb je wii-motes nodig en sommige spellen ook de nunchuck.

en eigenlijk hangt het per spel er van af wat je nodig hebt. zo kan je wii fit u niet zonder balans board spelen en wii party u is niet echt echt speelbaar zonder extra wii motes.
maar dat was het wel.

wat nog wel een aanrader is, is om een grotere accu pack voor de gamepad aan te schaffen. klikkie is niet echt goedkoop maar anders is hij in no time leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
eathan schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:09:
[...]

als je nintendo land in multiplayer wil spelen heb je wii-motes nodig en sommige spellen ook de nunchuck.

en eigenlijk hangt het per spel er van af wat je nodig hebt. zo kan je wii fit u niet zonder balans board spelen en wii party u is niet echt echt speelbaar zonder extra wii motes.
maar dat was het wel.

wat nog wel een aanrader is, is om een grotere accu pack voor de gamepad aan te schaffen. klikkie is niet echt goedkoop maar anders is hij in no time leeg.
Ahh okay. Daar staat speel nu 5 tot 8 uur met de gamepad (zo weinig?). Hoe kort gaat hij zonder die accu mee dan?!?

Ik heb met name interesse in mario 2D en die nieuwe 3D, en Zelda WW. Heb je daar die extra controllers voor nodig? Of kan dat ook gewoon goed old-skool met een controller op de bank zonder te staan zwaaien in de kamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 09:56
Het 3 games voor de prijs van 2 is weer terug bij Saturn (deze week)!
Zelf vorige keer misgelopen dit keer van plan sowieso mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 3 games die Sssquirrel noemt werken gewoon met de gamepad, dus geen extra controllers nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Sssquirrel schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:16:
[...]

Ahh okay. Daar staat speel nu 5 tot 8 uur met de gamepad (zo weinig?). Hoe kort gaat hij zonder die accu mee dan?!?

Ik heb met name interesse in mario 2D en die nieuwe 3D, en Zelda WW. Heb je daar die extra controllers voor nodig? Of kan dat ook gewoon goed old-skool met een controller op de bank zonder te staan zwaaien in de kamer?
de gamepad kan normaalmaar 2-3 uur aan.
een scherm is groot gebruiker nummero uno
new super mario u (de 2d versie) kan in Mp alleen met de wii-mote (zonder nunchuck) maar kan zonder te zwaaien (zie het als een NES controller setup) en SM3DW kan met elke controller in MP.
wind waker is alleen single player en kan dus gewoon met de gamepad of por controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vind Super Mario 3D World ook wel tof, het is niet helemaal wat ik ervan verwacht had, ik verwachtte meer een game als SM64 of Sunshine, dit is meer een mix tussen New Super Mario Bros en zo'n game.

Gamepad heeft trouwens geen toegevoegde waarde bij deze game, kun je het scherm ook uitzetten? Bespaard de batterij..

[ Voor 23% gewijzigd door Navi op 02-12-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Hier gaat de gamepad toch makkelijk 4u mee zonder die extra grote batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nelusz schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:17:
Het 3 games voor de prijs van 2 is weer terug bij Saturn (deze week)!
Zelf vorige keer misgelopen dit keer van plan sowieso mee te doen.
Grmbl, Rayman Legends staat er ook weer tussen. Heb ik net de €30 versie uit de eShop gekocht...
Ah well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 09:56
Deddiekoel schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:19:
[...]

Grmbl, Rayman Legends staat er ook weer tussen. Heb ik net de €30 versie uit de eShop gekocht...
Ah well...
Ik zit zelf dus te twijfelen of ik Rayman Legends wel wil kopen. Ben normaal niet een extreem fan van platformers (Pikmin en Zelda zijn meer mijn stijl en mario vind ik meestal wel vermakelijk). Wat vind jij ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Rayman is echt leuk met 2 iemand op de gamepad met murphy spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3D World nu 33euro @ Saturn.... paar dagen terug 55euro voor betaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:34:
Dat gebeurd niet vaak met Nintendo games. Doorgaans blijven die jaren en jaren voor de hoge prijs in de schappen.
Saturn is echt aan het stunten zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:54
Levertijd is overigens 2/3 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii motes met Party U nu voor 33euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 1 a 2 dagen af te halen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:46:
[...]

Binnen 1 a 2 dagen af te halen in de winkel.
Hoe doe je dat? Waar kan ik dat aangeven?

Edit: je hebt gelijk. Kan hem zelfs direct ophalen!

Vlotjes!

[ Voor 13% gewijzigd door giantgiantus op 02-12-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

TFHfony

Professional Weirdo

Hmmm.. Diverse tafels welke ik in de eShop van Nintendo gekocht heb voor Zen Pinball 2 staan ineens weer als "download" ipv gekocht. In mijn betaal historie staan ze nog wel goed.
Hier ben ik dus niet blij mee. Als ik ze tijdelijk wil wissen, kan ik ze dus niet meer opnieuw downloaden zonder er opnieuw voor te betalen. *zucht*

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Kan iemand bevestigen dat dat zo is? Dus al als je een in de eShop gekochte game van je systeem verwijdert, dan moet je hem opnieuw kopen als je hem weer spelen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope.

Je kan ze dan gewoon opnieuw downloaden via de lijst met gedownloade titels.
Dit werkt zelfs als je je Wii U formatteerd. Maar niet als je je NintendoID verwijderd. (dat is dus loskoppelen en verwijderen, na alleen loskoppelen kan je 'm gewoon weer koppelen en krijg je weer toegang tot de downloads)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Oke, het was ook wel erg vreemd geweest als dat niet zo was. Wel vreemd dat TFHfony zijn tafels niet opnieuw kan downloaden zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is kan hij alsnog gewoon de tafels opnieuw gratis downloaden. ;)

Als het goed is krijgt hij de volgende melding te zien als hij ze probeert te downloaden:

"Reeds gekochte titels kunnen gratis opnieuw gedownload worden" ook al staat er wel gewoon de aankoopsprijs bij de titels op zich.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:34:
Bedankt voor de tip zojuist aangeschaft. Ik sta perplex dat het spel zo goedkoop is :). Afgelopen weekend Zelda WW gekregen van de Sint. Komend weekend dus flink aan de bak om deze uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 10-10 10:45
Wel raar .. zondag 1 december had ik het nog voor 49 euro gehaald bij Saturn (Rotterdam)
Anders voel ik me best wel genaaid ..

Maar Super Mario 3D World is mij sowieso elke prijs waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

Ketho schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:43:
Wel raar .. zondag 1 december had ik het nog voor 49 euro gehaald bij Saturn (Rotterdam)
Anders voel ik me best wel genaaid ..

Maar Super Mario 3D World is mij sowieso elke prijs waard :P
Levertijd is wel 2-3 weken momenteel. Echter als je kijkt naar het verschil zeker de moeite waard. :)

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:57:
Als het goed is kan hij alsnog gewoon de tafels opnieuw gratis downloaden. ;)

Als het goed is krijgt hij de volgende melding te zien als hij ze probeert te downloaden:

"Reeds gekochte titels kunnen gratis opnieuw gedownload worden" ook al staat er wel gewoon de aankoopsprijs bij de titels op zich.
Helaas dus niet. Ik heb alle tafels gekocht, maar de helft kan ik nu opnieuw downloaden zonder problemen, maar de andere helft niet. Om een of andere reden staan deze niet meer gemarkeerd als gekocht/betaald :-(

Inmiddels maar eens een mail naar Nintendo Support gestuurd....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ketho schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:43:
Anders voel ik me best wel genaaid .
Terug gaan en even praten over prijsgarantie, volgens mij hebben ze dezelfde policy als MediaMarkt.
Ben al eerder terug geweest na plotselinge prijsdalingen en verschil terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaringen met cod ghosts op de wii u?
Heb wel weer een keer zin in een lekkere shooter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:44:
Ik heb hem en het is een lekkere shooter. Ik speel hem met de WiiMote + Nunchuck en dat speelt voortreffelijk.

Persoonlijk vind ik het verhaal deze keer minder dan bij Black Ops 2. Maar qua gameplay is het onverminderd goed. Online ook genoeg te doen.

En natuurlijk ff bij Saturn kijken: http://www.saturn.nl/mcs/...77,985814.html?langId=-11

[ Voor 12% gewijzigd door Deddiekoel op 03-12-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:44:
Verhalen die ik heb gehoord zijn positief.

Mijn Wii U ligt hier echt mega stof te happen. Ik heb Zelda WW HD uitgespeeld (was helaas binnen een paar dagen), New Super Mario Bros uitgespeeld (in twee dagen), Pikmin 3 aangeschaft maar dit heb ik misschien één uurtje gespeeld. Waardoor zetten jullie steeds weer de Wii U aan?

Bij mijn oude xBox 360 had ik die niet en speelde ik ook veel meer, moet ook wel zeggen dat Zelda dé rede was om de Wii U aan te schaffen. Denk als ik hem met een week niet aanzet dat ik hem maar te koop zet..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Jullie hebben toch wel geluk in NL.

Hier betaal je voor 3D world gewoon 50-60 Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Famous schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:49:
[...]

Verhalen die ik heb gehoord zijn positief.

Mijn Wii U ligt hier echt mega stof te happen. Ik heb Zelda WW HD uitgespeeld (was helaas binnen een paar dagen), New Super Mario Bros uitgespeeld (in twee dagen), Pikmin 3 aangeschaft maar dit heb ik misschien één uurtje gespeeld. Waardoor zetten jullie steeds weer de Wii U aan?

Bij mijn oude xBox 360 had ik die niet en speelde ik ook veel meer, moet ook wel zeggen dat Zelda dé rede was om de Wii U aan te schaffen. Denk als ik hem met een week niet aanzet dat ik hem maar te koop zet..
Hoe komt het dat jij die games zo snel uitspeeld?

Veel tijd of ben je gewoon super goed?

Ik ben nu al paar weken bezig aan Zelda WW HD en heb New Super Mario Bros nog altijd niet uitgespeeld en ik die heb ik sinds launch.
Pagina: 1 ... 8 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic