Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secret exit weer gevonden :)

Zojuist ook een mailtje van Saturn gehad dat mijn Party U met Wiimote verzonden is. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat de wii u me erg goed bevalt tot dusver.
Ben blij dat ik deze heb gekocht en geen xbox one en/of ps4. Die multiplatform games kan ik wel op m'n pc spelen, zijn ze nog mooier ook. Nu vroeg ik me alleen af of jullie nog wat games weten met een goed verhaal? adventures dus evt. Ik zat te kijken naar darksiders maar die krijgt een beetje mixed reviews. Mass effect 3 ziet er ook vet uit echter weet ik niet of je de 1e 2 delen ook gespeeld moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:40:
Nu vroeg ik me alleen af of jullie nog wat games weten met een goed verhaal?
Zelda The Wind Waker HD natuurlijk.
LEGO City: Undercover vond ik erg grappig

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wind waker hd heb ik al en lego is niet echt iets voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr. heb net Wii Party U met Wiimote ontvangen, denk je leuk te kunnen multiplayeren met Mario Bros U... maar niks hoor. Singleplayer kan met gamepad of Wiimote, multiplayer blijkbaar alleen met 2 Wiimotes.. .grrrr.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 15:00
Helaas, je hebt er nog eentje nodig. Maar voor Wii Party U heb je ook vaak twee Remotes nodig. Een setje Nunchuk + Wii Remote Plus kost 50 euro, is het echt waard. ;)

Bij www.mariowii.nl trouwens nog een stukje goedkoper. Heb goede ervaringen met deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zakkenvullerij is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het ook vreemd dat je perse twee Wiimotes nodig hebt. Ik dacht nl. dat het wel kon...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:31
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:22:
De eShop prijzen (van third party games) worden niet door Nintendo bepaalt. Ook zijn ze in het begin vaak duurder dan in de winkel. Maar de meeste games (voornamelijk third party games) krijgen tijdelijke / permanente kortingen in de eShops.

Ook concurreert de eShop niet met fysieke winkels gezien die nog steeds de games moeten verkopen.

Ondanks dat je er kortingen vind, zijn winkel-aanbiedingen eigenlijk altijd goedkoper. Helemaal als die aanbiedingen van winkels als Saturn/Mediamarkt zijn.
En dit maakt het dat die E stores eigenlijk kansloos zijn en weinig nut hebben.
Waarom zou iemand iets online kopen als het niet goedkoper is, je het niet meer kan doorverkopen en ook nog ruimte (kosten grotere geheugen kaart) kost ?

Zoiets zou goedkoper moeten zijn aangezien er veel meer op verdient wordt want je hebt je hele logistieke trein niet, geen verzekeringen, kan niet doorverkocht worden, geen verpakkingen, altijd up to date en ga zo maar door.
Het moet aantrekkelijk zijn om in een eShop iets te kopen, dat is het nu absoluut niet als het ook als fysieke game te krijgen is.

Is niet beperkt tot Nintendo hoor, dit zie je ook bij Xbox en Sony, ook beiden kansloos vwb online game buying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:04:
Grrrr. heb net Wii Party U met Wiimote ontvangen, denk je leuk te kunnen multiplayeren met Mario Bros U... maar niks hoor. Singleplayer kan met gamepad of Wiimote, multiplayer blijkbaar alleen met 2 Wiimotes.. .grrrr.....
In multiplayer (en singleplayer) kan je ook een classic controller of Wii U pro controller gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gamepad voldoet in singleplayer prima, frustrerende is dat ik net een extra Wiimote heb gekocht om te multiplayeren, maar dat gaat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:19:
[...]
Dat is wat kort door de bocht. Als ik nu bijvoorbeeld AC III wil hebben of een andere game die nu flink is afgeprijsd dan bied de E store een mooi aanbod. Wat te denken van titels die wel in de E store verschijnen maar nooit in de schappen zullen liggen ook dan bied het meerwaarde.

Ik heb het nog niet in het echt gezien, maar het schijn dat winkels ook gewoon codes kunnen verkopen. Je koopt in de winkel dus de game tegen de lage winkelprijs, krijgt code mee en download de game vervolgens.
Dit alles doet Nintendo om de retail niet tegen het hoofd te stoten. Ze willen namelijk wel graag dat die Nintendo spullen blijven verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:15:
[...]

Ik heb het nog niet in het echt gezien, maar het schijn dat winkels ook gewoon codes kunnen verkopen. Je koopt in de winkel dus de game tegen de lage winkelprijs, krijgt code mee en download de game vervolgens.
Dit alles doet Nintendo om de retail niet tegen het hoofd te stoten. Ze willen namelijk wel graag dat die Nintendo spullen blijven verkopen.
game.co.uk verkoopt die codes ook online :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi tip, maar heb net even gekeken en ka zo niet bijvoorbeeld zien waar ik een downloadcode voor AC IV kan kopen. Als dat wel kan ergens zou dat erg fijn zijn (en het liefst dat je de downloadcode gelijk in je mailbox krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Kunnen we games ruilen hier in dit topic? Ik heb bv. CoD Ghosts en Monster Hunter waar ik vanaf wil.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt Ghosts een beetje online gespeeld? Altijd voldoende tegenstanders? MW3 is mijn laatste CoD, die speel ik nog steeds op de PS3. Is de overstap naar Ghosts op de Wii U de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een doordeweekse avond zijn er altijd wel 1000+ mensen online aan het knallen. Ik heb geen moeite om potjes te vinden maar speel altijd domination of team team deathmatch. Dat zijn volgens mij de twee drukst bezette.

Zojuist Zelda eindelijk uitgespeeld. Wat een meesterlijke game is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Pff.. Ik vind 5/12 net zolang duren als mijn dochters.. Alleen ik weet al wat de goede sint gaat brengen.. Ondertussen heb ik al 10 games verzameld via alle aanbiedingen van de laatste tijd (alhoewel saturn toch wel de topper was), dus ik heb straks genoeg te doen :D... Kijk vooral uit om zelda WW weer eens een keer te spelen en mijn vrouw kijkt vooral uit naar pikmin 3.. De kids zullen zich vooral bezig gaan houden met Skylanders :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2013 23:02 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skylanders, toen ik nog voor de klas stond (oa groep 4) kwam dat net op. Erg leuk voor kinderen. Vooral het verzamel aspect. Ouders vonden het soms wat duur..
De prijs van al die karakters heeft me er ook van weerhouden om aan Disney Infinitt te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:24
Teslagrad
Treasurenauts
Wooden Sen'Sey
Retro City Rampage
Unepic
Shovel Knight

Het zijn allemaal Indie games die gaan verschijnen voor de Wii U die ik graag zou willen spelen. Teslagrad en Shovel Knight lijken me het mooist. Als ze nou ongeveer 10 euro per stuk gaan kosten ga ik ze misschien wel allemaal een kans geven.

Games zijn te zien in onderstaande video.

[ Voor 71% gewijzigd door Robolokotobo op 25-11-2013 01:02 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAngezien veel mensen hier de motionplus icm wii party u willen scoren, leek me dit wel een handige link voor jullie:

http://www.cheaptech.nl/2-in-1-motion-plus-controller-en-nunchuk-voor-wii--wii-u-zwart-

Heb er zelf 2 zwarte setjes besteld, de dag erop al in huis. 40 euro voor 2 motionplus controllers en 2 nunchuks is erg netjes als je het mij vraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:12
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:14:
AAngezien veel mensen hier de motionplus icm wii party u willen scoren, leek me dit wel een handige link voor jullie:
http://www.cheaptech.nl/2...uk-voor-wii--wii-u-zwart-
Heb er zelf 2 zwarte setjes besteld, de dag erop al in huis. 40 euro voor 2 motionplus controllers en 2 nunchuks is erg netjes als je het mij vraagt.
Is inderdaad niet duur, helaas niet de originele versie. Je link mist trouwens het - op het eind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is idd niet de originele, maar hij werkt even goed. ik dacht ik deel hem even ;)
Heeft iemand anders hier trouwens ook deus ex voor de wii u en wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:14:
Let wel op dat hun alleen maar 3rd party artikelen verkopen..

Anyways.. Ik heb hier voor de Wii U nu 4 wii motes plus, 2 nunchucks en de gamepad liggen.. Weet iemand zo of er games zijn, waarbij je 4 nunchucks nodig hebt? Of voldoet 2? Uit verschillende reviews van nintendo land werd het me namelijk niet duidelijk of dit zo voldoende is :)..

Daarnaast nog de vraag of iemand ervaring heeft met vield induction usb charger? pricewatch: Speedlink VIELD Induction USB Charger (Black)
Vraag me af of dat een beetje werkt. Het lijkt me persoonlijk echt ideaal aangezien ik het altijd enorm irritant vind dat je heel dat rubber er steeds afmoet halen om de oplaadbare batterijen ter vervangen. Daarnaast zijn ze hier ook altijd leeg als je wilt spelen ;) en nu kan ik mijn dochter gewoon leren om ze zelf op te laden wat ook zeker ideaal zou zijn :D.

[ Voor 34% gewijzigd door Uhmmie op 25-11-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:47:
Heeft iemand anders hier trouwens ook deus ex voor de wii u en wat vinden jullie ervan?
Ik heb hem liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen. Was bezig met Blacklist, Mario kwam tussendoor ;-) en zit nu ook nog met Ghosts! Maar hij kreeg erg goede reviews dus ik kan niet wachten.
Uhmmie schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:47:
[...]
Daarnaast nog de vraag of iemand ervaring heeft met vield induction usb charger? pricewatch: Speedlink VIELD Induction USB Charger (Black)
Vraag me af of dat een beetje werkt. Het lijkt me persoonlijk echt ideaal aangezien ik het altijd enorm irritant vind dat je heel dat rubber er steeds afmoet halen om de oplaadbare batterijen ter vervangen. Daarnaast zijn ze hier ook altijd leeg als je wilt spelen ;) en nu kan ik mijn dochter gewoon leren om ze zelf op te laden wat ook zeker ideaal zou zijn :D.
Ik heb zelf de Zone laders van Speedlink en die zijn idd ideaal. Works as designed. Gewoon op de plank leggen en laden maar. Capaciteit is ook ruim voldoende!

Verder gisteren in de eShop Rayman Legends gekocht, zag nl. dat de prijs omlaag was gegaan naar €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mario?
new super mario bros u neem ik dan aan toch?
3d world komt vrijdag toch pas uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Nee, 3D World. Hij heeft hem gespeeld voor een review: http://www.nisute.com/201...-world-review/#more-14626

Release trailer 3D World:

[ Voor 149% gewijzigd door Robolokotobo op 25-11-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trailer mist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ja de video URL van youtube werkte niet op één of andere manier. Heb hem nu ergens ander weg geplukt en nu werkt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leonrsv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 15:01
Uhmmie schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:47:
[...]

Ja, die heb ik. Baggerding. Laadt maar aan één van de twee kanten goed op, op de andere kant blijft hij rood knipperen. Dat is wel met wiimotes met beschermhoesje, maar dat zou gewoon moeten kunnen volgens de fabrikant. Laadindicatie is ook erg onbetrouwbaar, het ene moment geeft hij vol aan en twee minuter laten is hij leeg. Die beloofde 17 uur spelen is eerder iets van twee uur. Dit al mijn tweede apparaat, de eerste heb ik teruggestuurd met dezelfde symptomen maar dan nog erger. Deze tweede is iets beter, maar het blijft bagger. Mijden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Damn ik heb ze ondertussen al gehaald :(.. Nouja ik kijk wel of met deze geluk heb dat ze goed werken en anders ga ik er na 5/12 wel mee terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:09
Laat het lachen maar beginnen; Morgen met mijn vriendin een Wii U ophalen. Eigenlijk speciaal voor Just Dance 2014 (I know :') ) maar is er nog een game die toch wel echt een must have is? (Met andere woorden; is de TS nog actueel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Wind Waker HD is natuurlijk een must-have. Zo ook New Super Mario Bros / Luigi U en natuurlijk Super Mario 3D World welke deze week uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:09
Dank je wel Sander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
Waarom is WW HD eigenlijk een must en Skyward Sword niet?
Wat is het verschil, dat jullie WW als een must beschouwen.

Of is het enkel omdat WW beschikbaar is in "U-mode" en nieuwer is?

[ Voor 22% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-11-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Ik zou Zombi-U ook een must have noemen, als je van Horror games houdt iig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
NeutraleTeun schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:50:
SS is een Wii titel. WWHD is een Wii U game.

Deus Ex voor de Wii U schijnt ook erg goed te zijn als je de game nog niet eerder gespeeld hebt.
Review: http://www.gamekings.tv/v...ion-directors-cut-review/

[ Voor 10% gewijzigd door Robolokotobo op 26-11-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:41

Sagat

Is pappa x2!

NeutraleTeun schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:50:

Of is het enkel omdat WW beschikbaar is in "U-mode" en nieuwer is?
Ja skyword is een (non U) wii game. Maar ik zou hem zeker ook als topper beschouwen (afgaande op reviews, zelf helaas nog niet gespeeld). Heh technisch gezien is WW eigenlijk ouder.
Bomberman71 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:19:
[...]
mwah, ik ben het met je eens dat ze goedkoper mogen, maar het gemak van geen fysieke media is toch wel erg hoog hoor (ben ik erg lui als ik zeg dat ik ook liever een film opnieuw download/netflix dan de dvd ga zoeken als ie niet in mijn dvd kast ligt?) :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:44

DukeBox

loves wheat smoothies

rajackar schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:50:
Ik zou Zombi-U ook een must have noemen, als je van Horror games houdt iig.
En voor €14 bij de Dixons ook nog leuk geprijst.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikmin 3 schijnt ook erg goed te zijn. En Rayman ook of wat te denken van AC:IV of Lego City. Eigenlijk zijn er inmiddels al behoorlijk wat titels uitgekomen die echt wel de moeite waard zijn. Voor elk wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:11:
Pikmin 3 schijnt ook erg goed te zijn. En Rayman ook of wat te denken van AC:IV of Lego City. Eigenlijk zijn er inmiddels al behoorlijk wat titels uitgekomen die echt wel de moeite waard zijn. Voor elk wat wils.
Kan hier bevestigen dat Pikmin 3 erg leuk is. De verhaal lijn die er in zit is ook erg leuk en je blijft het door spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de wii u nu een paar dagen en kan zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Heb nu volgens mij bijna the wind waker hd uitgespeeld en begin daarna aan deus ex human evolution. Assassins creed 4 lijkt me ook vet maar die vindt ik momenteel nog wat te prijzig. Geef ik liever m'n geld uit aan super mario 3d world vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:11:
Rayman is dik!
Speelt niet 1 2 3 uit en die online uitdagingen zijn leuk bedacht!
---
Ik wacht nog even met Assassins Creed IV kopen, prijs is me nog net te hoog.
Om die reden wil ik Assassins Creed III kopen voor 15 Euro. Wat ik mij afvraag, is of de bugs/glitches er nu uitgehaald zijn door updates? Weet dat dat toendertijd nog een probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins creed 3 vond ik persoonlijk een beetje een tegenvaller. voor 15 euro kun je hem echter wel in huis halen. Ben nu met die triforce hunt bezig met wind waker. Tering, ik was vergeten hoe irritant die 10 jaar geleden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
Super Mario 3D world is onderweg naar huis:) Zavvi verstuurt het blijkbaar al voor de release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
djmartyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:43:
Super Mario 3D world is onderweg naar huis:) Zavvi verstuurt het blijkbaar al voor de release datum.
Het is alleen doorgaans 1 a 2 weken onderweg naar Nederland. Maar daar is de prijs dan ook vaak wel naar :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:45
Dat valt ook wel mee. €49 is ook niet echt een aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Er!k schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:49:
Dat valt ook wel mee. €49 is ook niet echt een aanbieding...
Ik zei ook "vaak". Bij nieuwe releases is het natuurlijk meestal niet het geval.
Oudere games hebben echter wel vaak een aantrekkelijke prijs. Het enige nadeel is dan alleen dat de levertijd vaak lang is.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 16:09
iemand super mario 3d wii u al gespot in de winkels, is hij überhaupt al te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Bij Foregames in Breda/Tilburg verkopen ze hem al iig, andere winkels weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk vrijdag of in het weekend wel of ik hem ergens in de schappen zie liggen. De pre-order prijs is 50 euro, daarvoor zal hij ook wel in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb hem voor 41,59 gekocht bij Wow HD, verzenden duurt daar meestal wel wat langer maarja haast heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

Preau schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:20:
Heb hem voor 41,59 gekocht bij Wow HD, verzenden duurt daar meestal wel wat langer maarja haast heb ik niet.
De reviews over deze shop zijn niet echt positief.
De prijzen zijn ook te mooi om waar te zijn als je deze vergelijkt met andere shops.

http://tweakers.net/shopr...hd-nederland/shopreviews/

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Die prijzen kloppen wel, ze opereren vanuit Hong Kong en dat scheelt een hoop geld. Nadeel is dat de levertijden vrij lang zijn en er eventueel douanekosten bij kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Emiel1984 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
[...]

De reviews over deze shop zijn niet echt positief.
De prijzen zijn ook te mooi om waar te zijn als je deze vergelijkt met andere shops.

http://tweakers.net/shopr...hd-nederland/shopreviews/
Tja dat zijn mensen die verwachten het een dag later binnen te hebben en dan een lage rating geven als dat niet zo is. Ik heb er al vaker naar tevredenheid besteld, het duurt alleen langer voordat je product er is. Volgens mij kwam het uit Engeland de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg onverwacht bericht dat mijn Wii Party U van Saturn al naar me onderweg is. Toch heel stukje sneller dan verwacht en dus maar een paar dagen vertraagd.

Persoonlijk vind ik dat er genoeg Wii games must haves zijn. Skyward Sword is er daar zeker 1 van (en in mijn optiek Twilight Princess ook, eigenlijk elke Zelda). Maar zeker de ook Metroid Prime Trilogy en Mario Galaxy 1 & 2. Games zien er ook nog eens een tikkeltje beter uit als jeje WiiU via HDMI aan hebt gesloten.

Sinds deze week ook Rayman Legends gekocht. Zo te zien zit er echt een enorme berg content in die game!
Kijk met name uit naar de muzieklevels. Die uit de demo was al briljant iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DukeBox schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:06:
[...]

En voor €14 bij de Dixons ook nog leuk geprijst.
Wow, dat is wel erg goedkoop zeg.
IMHO is Zombi-U nog steeds één van de meest onder gewaardeerde games van de Wii-U.
Dit is nou weer eens een echte hardcore survival horror game.

Wat Zelda betreft vind ik WW eigenlijk nog een stuk beter dan Skyward sword.
De wereld is veel leuker om te verkennen en het is echt een verademing dat je zelf mag ontdekken in plaats van dat stomme zwaard wat je steeds verteld wat je moet doen en ieder gevoel van verkenning vakkundig de nek om draait.

[ Voor 30% gewijzigd door rajackar op 27-11-2013 11:41 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wiiudaily.com/wp-content/uploads/2013/11/wii-u-holiday-infographic-494x640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiiudaily.com/wp-content/uploads/2013/11/luigi-remote-bundle.jpg

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S3mMGno4CKw]

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Luigi Wiimote is wel sweet. Zag ze laatst bij MM staan. Maar niet sweet genoeg om er (weer) €50 voor neer te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gebeld met de gameashop hier in enschede en ze hebben mario al binnen!
Ga hem meteen ff ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 10:25
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:55:
Net ff gebeld met de gameashop hier in enschede en ze hebben mario al binnen!
Ga hem meteen ff ophalen :P
:9~ . Het is maar dat ik niet in de buurt woon (Rotterdam) maar anders had ik hem ook direct meegenomen!
Misschien zelf maar eens even rondbellen :P.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebber er genoeg op voorraad en volgens mij(pin me er niet op vast) is het vandaag bestellen, morgen in huis. www.gameshop-twente.nl mocht je geinteresseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

MediaMarkt heeft een speciale 'furred' hoes bij de pre-order. http://www.mediamarkt.nl/...10259,488119,1005735.html idem bij Saturn: http://www.saturn.nl/mcs/...7,1005736.html?langId=-11

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik heb hem op de gok maar besteld. Ze hebben er heel mooi "op=op" neergezet en op één-of-andere manier heb ik dan altijd het idee dat je naast het net vist. Echter omdat ik hem daar toch wel haal dan maar de pre-order geplaatst om hem vrijdag af te halen :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

Ja, wederzijds... Op=Op, maar wanneer 8)7. Hopelijk krijg ik de 'furry' editie binnen. Anderzijds is de prijs vergelijkbaar met andere webshops dus de gok waard.
SacreBleu schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:47:
[...]

Ik heb hem op de gok maar besteld. Ze hebben er heel mooi "op=op" neergezet en op één-of-andere manier heb ik dan altijd het idee dat je naast het net vist. Echter omdat ik hem daar toch wel haal dan maar de pre-order geplaatst om hem vrijdag af te halen :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
Zojuist super mario 3D world bij de makro gekocht voor 49 euro incl. Deden niet moeilijk en gaven het zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Mijn bestelling is ook al verzonden, 3D world + Mario figure bij Nedgame :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

Net een email ontvangen van Nintendo. Wellicht jullie ook wel maar wilde dit met jullie delen :) .
Ik weet niet of dit 'gefilterd' wordt per gebruiker.
Met onze SUPER MARIO 3D LAND-welkomstactie kun je, als je een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL-systeem registreert en één van de 15 in aanmerking komende spellen, een gratis downloadcode voor SUPER MARIO 3D LAND ontvangen!
Indien je tussen 27 november 2013, 16:01 uur (CET) en 13 januari 2014, 23:59 uur (CET) twee producten hebben geregistreerd: (i) een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL systeem (Europese versie; Nintendo 2DS uitgezonderd) en (ii) één van de vijftien geselecteerde games in Club Nintendo op www.club-nintendo.com. De geselecteerde games zijn:
Mario & Luigi: Dream Team Bros.
Animal Crossing: New Leaf
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (vanaf 22 november in de winkel)
Donkey Kong Country Returns 3D
Fire Emblem: Awakening
Luigi’s Mansion 2
LEGO City® Undercover: The Chase Begins
Sonic Lost World (Nintendo 3DS versie)
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS versie)
Pokémon X
Pokémon Y
Bravely Default (inclusief Bravely Default: Deluxe Collector’s Edition)
New Super Mario Bros. 2
Mario Kart 7
Professor Layton en de Erfenis van de Azran

[ Voor 14% gewijzigd door Emiel1984 op 27-11-2013 21:32 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 16:12
remsy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:01:
Zojuist super mario 3D world bij de makro gekocht voor 49 euro incl. Deden niet moeilijk en gaven het zo mee.
En hoe is ie? Ik zal hem helaas pas vanaf 8 december kunnen spelen.. Moet ook nog eerst Zelda WW uitspelen.. Daarna komt ie aan de beurt! :*)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 00:26

The_Bird

Meneer de Raaf

3D World doet het wel slecht in Japan zeg. Slechts 10e plek in de charts. Apart...

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:10:
3D World doet het wel slecht in Japan zeg. Slechts 10e plek in de charts. Apart...
Dat is idd vreemd, maar wellicht zijn er simpelweg niet genoeg WiiU gebruikers daar? Hoe heeft de WiiU verkocht?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zijn het week charts en is ie aan het einde van de week daar uitgekomen?

Verwijderd

rajackar schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:24:
Zijn het week charts en is ie aan het einde van de week daar uitgekomen?
Hij is daar 21 november uitgekomen, maar de feestdagen duren nog even dus hoeft niet zoveel te betekenen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:44

DukeBox

loves wheat smoothies

remsy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:01:
Dat is normaal bij de macro.. officieel zijn zij nog steeds groothandel en die mogen natuurlijk eerder leveren zodat jij (de 'winkelier') het op tijd in je schappen kan zetten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

The_Bird schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:10:
Niet echt.
Het spel was pas 1 a 2 dagen uit toen de chart gepubliceerd werd.
De install base is relatief laag.
Net geen 10% van de huidige Wii U eigenaren in Japan heeft de game de eerste 1 a 2 dagen aangeschaft, dat is een gigantisch hoge penetratie voor een game de eerste paar dagen.

Jammer dat je hier enkel langskomt om negatief te zijn en dat terwijl je al aangegeven hebt deze generatie helemaal niets van Nintendo te kopen omdat het zoog.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:20:
[...]

Niet echt.
Het spel was pas 1 a 2 dagen uit toen de chart gepubliceerd werd.
De install base is relatief laag.
Net geen 10% van de huidige Wii U eigenaren in Japan heeft de game de eerste 1 a 2 dagen aangeschaft, dat is een gigantisch hoge penetratie voor een game de eerste paar dagen.

Jammer dat je hier enkel langskomt om negatief te zijn en dat terwijl je al aangegeven hebt deze generatie helemaal niets van Nintendo te kopen omdat het zoog.
Het verbaasde mij slechts omdat ik bij Mario altijd gewend ben dat hij hoog in de charts begint. Dank voor de verduidelijking. MI zou er bij dat soort charts dan een soort installed base percentage bijgezet worden. Zou het een stuk interessanter maken.

Vervelend dat je op de man speelt, mij verkeerd citeert en dat soort taalgebruik hanteert.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Laten we het even gezellig houden heren ;)

Verwijderd

http://www.n1ntendo.nl/ar...0.000-keer-mario-3d-world

2e plaats is niet laag te noemen. Vervelend dat je gelijk in de slachtofferrol kruipt. Het is overduidelijk aan je bijdragen hier dat je hier bent om te trollen.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:30
Preau schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]

Tja dat zijn mensen die verwachten het een dag later binnen te hebben en dan een lage rating geven als dat niet zo is. Ik heb er al vaker naar tevredenheid besteld, het duurt alleen langer voordat je product er is. Volgens mij kwam het uit Engeland de laatste keer.
Dat is voor mij dan ook gelijk het zwakke punt van WowHD - ze geven niet aan van waaruit het spul verstuurd wordt. Het kan echter betekenen dat je pakje dat je voor 30 euro besteld hebt, in de praktijk ineens de helft duurder blijkt te zijn omdat ze er niet bij zeggen dat het vanuit Hong Kong komt en dus bij de douane onderschept kan worden.
Dat zou voor mij echter wel een reden zijn om dan verder te zoeken. Wellicht is een Nederlandse webshop dan op artikelprijs wel duurder, maar als je daar dan die inklaringskosten niet bij krijgt dan kan hij onder de streep alsnog goedkoper zijn.

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Voor degene die nog op zoek zijn naar een Wii remote + nunchuck van nintendo zelf voor een redelijke prijs..
http://www.wiigamesinfo.nl/nl/

• remsy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
[/quote]
En hoe is ie? Ik zal hem helaas pas vanaf 8 december kunnen spelen.. Moet ook nog eerst Zelda WW uitspelen.. Daarna komt ie aan de beurt! :*)
[quote]

Super, niet zo goed als galaxy maar een goede 2e. Ik heb 3d land op de 3ds ook helemaal uitgespeeld en ik vind deze beter. Ook de nieuwe powerups zijn leuk.

Al met al weer een heerlijke mario om met de donkere dagen te spelen samen met mijn zoontje.

• Robolokotobo
Ik ben bij de Bart Smit geweest maar daar lag hij nog niet. Verkoopster gevraagd of ik hem mee kon krijgen maar dat mocht niet zei ze en ze hadden hem ook nog niet binnen. Ze zei trouwens dat verkopen direct geregistreerd worden en als ze een game een dag te vroeg de deur uit doen dat dan een boete volgt.

Nu maar online besteld voor 50 euro. Ik denk trouwens dat de prijs bij zaken als Bart Smit en Intertoys 60 euro gaat zijn in de winkel.

Verwijderd

Moet zeggen dat ik mario gameplay wise echt tof vindt, maar het toch een beetje die epic feel van een galaxy of een sunshine mist met een grote wereld. De kleinere lvls zijn makkelijker te behappen, uiteraard. Maar het is net alsof er "iets" mist :P

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:42:
http://www.n1ntendo.nl/ar...0.000-keer-mario-3d-world

2e plaats is niet laag te noemen. Vervelend dat je gelijk in de slachtofferrol kruipt. Het is overduidelijk aan je bijdragen hier dat je hier bent om te trollen.
Ik verlaag mezelf niet door in op dat soort beschuldigingen.

On-topic:

Leuk dat ze bij de nieuwe World eindelijk weer de powers uit Mario 2 hersteld hebben voor de karakters. Vond de game voor de Wii erg goed maar miste de verschillende karakters wel. Laat ze nu maar een 2D multiplayer remake van SMB2 maken! Sowieso is het weer eens tijd dat we Wart en co terugzien. Je kan zeggen wat je wil van Mario 2 maar de game had wel leuke, originele bosses.

"21 jaar DSL!"

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
NrG! schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:42:
Voor degene die nog op zoek zijn naar een Wii remote + nunchuck van nintendo zelf voor een redelijke prijs..
http://www.wiigamesinfo.nl/nl/
Heb je er zelf wat besteld? Vraag me af of het betrouwbaar is.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Wiimote Plus voor een normale prijs.
Bij Nedgame is Wii Party U + Wiimote goedkoper dan alleen de controller 8)7

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Topicstarter
Zo wereld 1 van Super Mario 3D World uitgespeeld. Het spel doet mij serieus een beetje aan Super Mario 64 denken qua levels maar dan leuker en met meer karakters.

Al met al is dit een erg goede mario game waar ik nog vele uren plezier mee ga beleven. :)

Verwijderd

Heb net ook een paar levels gespeeld van 3D World, mooi spelletje :)

Maar doet me juist helemaal niet aan Mario 64 denken, geen sterren, geen opdrachten, maar juist "alleen maar" naar het vlaggetje toelopen. Eigenlijk gewoon een 2D Mario in 3D. Maar wel een pareltje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

En als jullie de game vergelijken met 3D Land? Daar lijkt de game mij juist meer van 'afgeleid'.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:58:
Heb net ook een paar levels gespeeld van 3D World, mooi spelletje :)

Maar doet me juist helemaal niet aan Mario 64 denken, geen sterren, geen opdrachten, maar juist "alleen maar" naar het vlaggetje toelopen. Eigenlijk gewoon een 2D Mario in 3D. Maar wel een pareltje hoor :)
Oké, geen opdrachten ;) Maar sterren heb je wel nodig hoor. Daarbij vind ik het juist fijn dat je naar de vlaggenmast moet.
The_Bird schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:03:
En als jullie de game vergelijken met 3D Land? Daar lijkt de game mij juist meer van 'afgeleid'.
Jup, het is wel duidelijk dat de inspiratie uit 3D Land komt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Avioto schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:44:
[...]

Heb je er zelf wat besteld? Vraag me af of het betrouwbaar is.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Wiimote Plus voor een normale prijs.
Bij Nedgame is Wii Party U + Wiimote goedkoper dan alleen de controller 8)7
Er was een aanbieding bij Saturn, Wii Party U incl. controller voor €28. Heb er toen twee gekocht en het tweede spel doorverkocht voor €20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand al Lego Marvel Super Heroes gespeeld? Gisteren heb ik de demo gespeeld en is best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:35

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik twijfel of ik die ga halen. Review op Fok! was gematigd positief. De humor in LEGO games is over het algemeen wel fantastisch.

Is die demo via de e-shop binnen te hengelen?

[ Voor 26% gewijzigd door Rhapsody op 29-11-2013 10:05 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de demo staat in de eShop. Voor zowel Wii U als 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

iscara schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:55:
Heeft iemand al Lego Marvel Super Heroes gespeeld? Gisteren heb ik de demo gespeeld en is best leuk.
Ik heb hem voor de PS3 en hij is erg leuk. Enorm veel karakters, veel humor (bekendheid met marvel helpt) en zoals altijd een leuke co-op mogelijkheid.

Eigenlijk speelt de game grotendeels als de andere LEGO games maar dat is niet perse een nadeel. De Marvel-laag er overheen is zo geslaagd dat het toch weer nieuw aanvoelt. De 3DS-versie is dacht ik wel anders dan de console-versies meen ik gelezen te hebben.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:13:

Jup, het is wel duidelijk dat de inspiratie uit 3D Land komt.
Niks mis mee. Vond 3D land de beste Mario sinds de Galaxy games. Bedoelde meer of het speelt zoals 3D-land maar dan met extra features, nieuwe levels en andere characters.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Bird op 29-11-2013 10:16 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Oei, dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door The_Bird op 29-11-2013 10:16 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Dat afhalen bij Saturn is ook geen success geworden. Ik heb het spel woensdagmiddag in hun online store besteld, daar gekozen voor afhalen - zodat ik zeker was dat ik hem vrijdag zou hebben - en dat ging allemaal prima. Ik zou een bevestiging krijgen wanneer hij klaar lag.

Nu had ik zonet geen email ontvangen dat iets was verzonden of klaar lag en het begon toch te kriebelen, dus ik dacht: "Laat ik eens dat 0900-nummer bellen!". De medewerker was opgewekt en reuze aardig, maar moest mij wel vertellen dat zij niets hadden verzonden - althans, hij kwam niet helemaal het systeem in maar hij vermoedde dat er niets was opgestuurd.

Het is een grappige constructie daar bij Saturn, je koopt een product uit de webshop en kiest voor afhalen - dan reserveren ze geen exemplaar in de winkel voor je, maar dan sturen ze een exemplaar uit hun online magazijn voor de winkel. Het maakt dan niet uit of de winkel 2 of 2000 exemplaren ontvangt.

Ook is het niet mogelijk om naar het filiaal te gaan met een betaal- en orderbevestiging. Het enige wat je kunt doen is wachten of de boel annuleren. Lijkt mij nogal contraproductief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Elke dag maar weer even in dit topic kijken terwijl ik nog helemaal niks met mijn WiiU kan doen :P :P.. Vrouw lief al proberen over te halen om de WiiU een 'schoen' kado proberen te maken voor de kinderen, maar zij wil het percee tot 5/12 bewaren.. snif.. Zijn er eigenlijk nog goede games die gebruiken maken van een 3ds in combinatie met de WiiU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:18:
Het is een grappige constructie daar bij Saturn, je koopt een product uit de webshop en kiest voor afhalen - dan reserveren ze geen exemplaar in de winkel voor je, maar dan sturen ze een exemplaar uit hun online magazijn voor de winkel. Het maakt dan niet uit of de winkel 2 of 2000 exemplaren ontvangt.

Ook is het niet mogelijk om naar het filiaal te gaan met een betaal- en orderbevestiging. Het enige wat je kunt doen is wachten of de boel annuleren. Lijkt mij nogal contraproductief.
Exact hetzelfde verhaal voor de MediaMarkt.
Echt ontzettend klantvriendelijk.

Zojuist SM3DW gekocht bij de MM. Was alweer de laatste uit het schap. Ze hadden nog wel meer dan genoeg van die fur hoesjes die je er gratis bij kan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Uhmmie kan me er persoon zo eventjes geen 1 voor de geest halen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Dat is ook mijn ervaring bij Saturn. On-line besteld, en de volgende dag thuisbezorgd. Na twee dagen even gebeld, bleek de leverdatum 3 weken verder te liggen. Vervolgens naar de dichtstbijzijnde vestiging gebeld, waar ie volop in voorraad lag. Daar gekocht, voor de on-line prijs meegekregen en daarna de on-line bestelling geannuleerd.
Pagina: 1 ... 7 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic