Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobje99
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 16:49
Vriendelijk bedankt voor de reacties. Mijn keuze is gemaakt. De Wii u lijkt mij veel meer plezier te kunnen bieden dan de xbox 360. Niet alleen qua offline (multiplayer) spellen, maar ook qua apps of internet browsen.
Niet dat ik daarmee wil zeggen dat je beter netflix kan kijken via je Wii u, maar ik zoek dus voor op dit moment een leuke console waar deze functionaliteiten handig zijn ingebouwd. Denk bijvoorbeeld ook aan de TV afstandsbediening.
Mja. Tenzij het iemand opeens lukt mij over te halen de Wii u niet te halen, ga ik vanmiddag naar de Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Weet iemand of ze bij de Intertoys ook die Wii U gamebundel met Mario en Luigi verkopen? Ik zie op de site namelijk niks daarover staan.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobje99
StefSOFT schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:09:
Weet iemand of ze bij de Intertoys ook die Wii U gamebundel met Mario en Luigi verkopen? Ik zie op de site namelijk niks daarover staan.
Deze week (vandaag en morgen nog) is die bundel in de aanbieding bij de Bart Smit voor 270 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Die zit niet in Haarlem, net bij intertoys geweest, volgens mij hadden ze alleen maar de gewone black editie. Hem net gehaald bij NedGame + Windwaker, voor reguliere prijs.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een klein beetje vast bij WW. moet nu een paar fragmenten van de tri-force vinden. Ik heb begrepen dat er een op een ghost ship ligt. Heb daar inmiddels de kaart van, maar verder... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:10:
Ik zit een klein beetje vast bij WW. moet nu een paar fragmenten van de tri-force vinden. Ik heb begrepen dat er een op een ghost ship ligt. Heb daar inmiddels de kaart van, maar verder... Iemand tips?
Als het goed is heb je een chart in je mailbox gekregen, probeer die eens ;) En probeer niet te veel op internet te zoeken, het leuke aan Zelda vind ik altijd het uitzoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Preau op 17-11-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:10:
Het heeft dacht ik ook met de maan standen te maken.
Die je kan beinvloeden met een riedeltje op je ww. (Song of passing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Wazzup! schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:37:
[...]

Het heeft dacht ik ook met de maan standen te maken.
Die je kan beinvloeden met een riedeltje op je ww. (Song of passing)
spoiler: ghostship
Zorg wel dat je eerst de 'ghost ship chart' hebt gevonden en ge-opent, anders kan je het schip zoeken en vinden maar dan kan je er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand nog tips voor een goede wireless nunchuck die ook goed werkt met de Wii U? Of eventueel 1 met draad, maar die niet die irritantante 6/8 hoek heeft rond het pookje, maar die gewoon rond is?

[ Voor 41% gewijzigd door Uhmmie op 18-11-2013 13:49 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preau schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:32:
[...]

Als het goed is heb je een chart in je mailbox gekregen, probeer die eens ;) En probeer niet te veel op internet te zoeken, het leuke aan Zelda vind ik altijd het uitzoeken.
Dank voor de tip.
Inmiddels al een paar stukjes gevonden. Maar wat een uitknijper is die elf die ik notabene in het begin heb bevrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger was hij nog erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:06
Wussie schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:57:
[...]

spoiler: ghostship
Zorg wel dat je eerst de 'ghost ship chart' hebt gevonden en ge-opent, anders kan je het schip zoeken en vinden maar dan kan je er niets mee.
Dat is idd een goeie. Ik had namelijk die kaart en was op de goeie plek en zag het schip maar er gebeurde idd niets. Bleek dus dat ik die kaart nog niet geopend had. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:06:
Iemand nog tips voor een goede wireless nunchuck die ook goed werkt met de Wii U? Of eventueel 1 met draad, maar die niet die irritantante 6/8 hoek heeft rond het pookje, maar die gewoon rond is?
Ik had zelf die van Nyko. Zo te zien is daar ondertussen al een verbeterde versie van gekomen: http://www.nyko.com/products/product-detail/?name=Kama

Volgens mij voldoet deze aan al je wensen. De mijne heeft altijd goed gewerkt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:05
Bij Saturn.nl is nu de Wii Party u inclusief witte of zwarte controller in de aanbieding.

€27,96. Lijkt mij een koopje :)

http://www.saturn.nl/weba...ineshop&query=wii%20party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
flash2adv schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:13:
Bij Saturn.nl is nu de Wii Party u inclusief witte of zwarte controller in de aanbieding.

€27,96. Lijkt mij een koopje :)

http://www.saturn.nl/weba...ineshop&query=wii%20party
Dat is inderdaad een koopje, goedkoopste wat ik hem kan vinden is 44 euro. Misschien ook maar gewoon bestellen omdat ie zo goedkoop is (al geloof ik niet dat je hem daarvoor krijgt..)

Ohnee, het is 3 halen, 2 betalen. Dus ze hebben er 33% van de prijs afgehaald..

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 18-11-2013 15:28 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Die actie werkt wel. In de winkel is het 3 halen 2 betalen. Online krijg je op elk spel 33% korting. Hele goede actie dus! Ik heb 'm al besteld en ik ga Deus Ex ook bestellen voor 25 euro en de nieuwe CoD Ghosts staat erop voor € 36.66. Vriend van bestelt CoD Ghosts en als de MP echt zo vet is ga ik die ook nog halen.

P.s. geen extra bezorgkosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Terpstars op 18-11-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Terpstars schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:37:
Die actie werkt wel. In de winkel is het 3 halen 2 betalen. Online krijg je op elk spel 33% korting. Hele goede actie dus! Ik heb 'm al besteld en ik ga Deus Ex ook bestellen voor 25 euro en de nieuwe CoD Ghosts staat erop voor € 36.66. Vriend van bestelt CoD Ghosts en als de MP echt zo vet is ga ik die ook nog halen.

P.s. geen extra bezorgkosten.
Bedankt voor de tip, direct Dark Siders II (hoe slecht kan het zijn voor 10 euro) en New Super Mario Bros voor 31 euro gekocht.

Ze hebben alleen niet zo veel keuze meer, gaat blijkbaar hard. Hopelijk hebben ze morgen weer nieuwe voorraad.

[ Voor 3% gewijzigd door Bisamrat op 18-11-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:42
Inderdaad een goed tip! Ik heb meteen 2x Wii Party U gehaald, kan ik meteen mijn oude Wii controllers vervangen door Wii Motion Plus! (Alleen de controllers zijn los al €36(!))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03

Smoonshine

Feyenoord!!

Haha. Ik heb vanochtend ook maar 2x Wii Party U gekocht. Was toch op zoek naar 2 Wii Motion Plus controllers en als die dan zonder spelletje 42 kosten en met 27, dan wil ik er wel een extra spelletje bij. Eens kijken of de Game Mania dat spel nog aan wil nemen. Nu alleen nog een nunchuck er bij zien te vinden en dan ben ik voorlopig wel klaar.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

TFHfony

Professional Weirdo

Smoonshine schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:38:
Haha. Ik heb vanochtend ook maar 2x Wii Party U gekocht. Was toch op zoek naar 2 Wii Motion Plus controllers en als die dan zonder spelletje 42 kosten en met 27, dan wil ik er wel een extra spelletje bij. Eens kijken of de Game Mania dat spel nog aan wil nemen. Nu alleen nog een nunchuck er bij zien te vinden en dan ben ik voorlopig wel klaar.
Ik heb dat ook zo gedaan. Vervolgens het spel op marktplaats gezet en verkocht voor 15 euro ;-)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
€5 korting bij Bol.com:

BE-WELKOM65LP

(door iedereen te gebruiken, maar slechts één keer per klant) (geldig tot 15 januari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobje99
Afgelopen weekend de Wii U gekocht. Had verder geen andere console in huis, dus ben er zeer tevreden mee. Kan ik nu eindelijk netflix op me TV kijken en ik had ook niet verwacht dat ik zo veel gebruik zou maken van de internet browser (enige wat ik daaraan jammer vind is dat je TV scherm vast zit aan de resolutie van de tablet).
Een aantal spellen heb ik ook al goedkoop op de kop gekikt (via marktplaats of andere acties die hierboven genoemd worden)

Ik zou alleen nog wel zo'n Classic Wii U pro controller (die zo veel lijkt op die van de Xbox, op de knopjes na) willen aanschaffen. Iemand enig idee waar je die het beste kunt halen of dat je deze misschien in combinatie met een spel kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:55:
Nou ik heb ook maar Call of Duty Ghots gehaald en moet idd zeggen dat die erg goed speelt met de Wii Mote + Nunchuck
Speel ook de campaign sinds gisteren.
En op advies van iedereen met wiimote/nunchuck ; werkt voor mij inderdaad beter dan controller, daar zal ik wel nooit aan wennen.
Ik vind alleen de beweging een beetje "schichtig" ... hebben jullie nog iets ingesteld om dat tegen te gaan, sensitivity of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de dead-zone wel wat aangepast ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb al wat met settings zitten spelen nav dit filmpje :

http://www.nintendolife.c...d_ghosts_is_best_on_wii_u

zal ook eens kijken of hier wat bij zit :

YouTube: BEST Wii Remote Settings/Sensitivity "Call of Duty: Ghosts Wii U" (Camera Speeds, Reticles, & More!)

er staat iets over settings voor Gesture en wii-remote/nunchuck sensitivity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
System software 4.0.2 is uit, het enige in de changelog is
System stability improvements and other adjustments

Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user's experience.
http://www.nintendo.co.uk...e-information-677417.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Misschien een voorbereiding op het integreren van Miiverse en de Nintendo Network ID met e-shop op de 3DS ?? Die update is voor volgende maan aangekondigd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie tip van Saturn!
Heb meteen Ghosts besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

Goede reviews voor Super Mario 3d World! Was natuurlijk te verwachten maar wel zuur dat wij nog een week extra moeten wachten :(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.nintendolife.c...wiiu/super_mario_3d_world 10/10

Nou, ik kan niet wachten. Maar ja, deze week komt Zelda op de 3DS, die kreeg ook een 10/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:44
Super mario 3D world krijgt zeker dikke cijfers, wordt nog wat straks staat m'n PS4 bij release al stof aan het happen vanwege Zelda en Mario :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57

DukeBox

loves wheat smoothies

Ben wel erg benieuwd naar SM3DW... hoop op een kruising tussen Mario 64 en Mario galaxy qua gameplay.
DukeBox schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:51:
Wat is windwaker eigenlijk nog prijzig voor een remake.. denk dat ik dan toch maar even wacht en eerst voor mario 3d world ga.
Zo eindelijk WW ook bij Saturn gekocht voor €36,11.. moet zeggen dat het er wel heel mooi uitziet. Zeker als je de GC versie daarna nog even aanzet.. dat zag er in mijn gedachten toch echt stukken beter uit ;)
Ondanks dat het al een tijd geleden is (10 jaar of zo) dat ik de GC versie gespeeld heb, merk wel dat ik minder op ontdekking ga en meteen op het doel af ga zover ik nog weet.
Meteen ook (2x) wii u party meegenomen, voor de wii mote is €27,54 niet veel en ik had ze van mijn normale wii nog niet met die ingebouwde motion plus (en ik vind de zwarte ook mooier).

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 19-11-2013 21:45 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn review van Super Mario World 3d staat online: http://www.nisute.com/201...er-mario-3d-world-review/

Korte samenvatting: kopen die game en als je geen WiiU hebt die eerst kopen ;-)

Naast Ghosts toch ook maar even Wii Party U met zwarte controller besteld. Voor die prijs màg je hem gewoon niet laten liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 20-11-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah daarom stond je laatst online met Super Mario 3D World op Miiverse :+ Ik vermoedde al dat je aan het reviewen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, wat was (en ben) ik jaloers dat jij afgelopen week al de volledige versie van SM3DW uitgebreid hebt gespeeld. Mooie review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
Jaja, wat was (en ben) ik jaloers dat jij afgelopen week al de volledige versie van SM3DW uitgebreid hebt gespeeld. Mooie review.
Thanks, en ik ben ook erg blij dat ik deze review mocht doen. Heb de game overigens pas vrijdag gekregen, maar kon hem simpelweg niet neerleggen.

Ik heb ook de laatste Sonic gereviewd en wat een schril contrast is dat zeg. Hoewel de games nog best wat overeenkomsten hebben is de een zo enorm frustrerend en de andere totaal het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Leuke review om te lezen ja :) kijk uit naar de game, alhoewel ik hem niiet meteen bij release koop. Ik heb nog een stapel games liggen en die wil ik eigenlijk eerst rustig spelen. Luigi U moeten we nog aan beginnen, net als Pikmin Singleplayer ( alleen nog maar Missions gespeeld ), Nintendoland moeten we nog mee beginnen, en bij Mario Wii U moeten we nog wat grote munten verzamelen, en dan hebben we ook nog Rayman te spelen. Daarnaast ook nog een actief online gamer op de laptop met Guild Wars 2, en een Ps3 met Skyrim en Diablo 3, dus nog genoeg te doen voordat ik Mario haal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook maar eens de knoop doorgehakt en een Wii U aangeschaft. Premium bundel met Mario en Luigi. :) Ook maar meteen Wii Party U met Wiimote besteld voor 28euro met de actie bij Saturn.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 17:10 . Reden: Tiepfoud ]

• Preau
  • Niet online
Het is gelukt! Nu alleen de eindbaas nog verslaan en dan ben ik mooi op tijd klaar voor Super Mario 3D World :)
En The Wonderful 101 ben ik nog steeds niet mee begonnen

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzRMlFZQr_-gRlR

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Preau schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:08:
Het is gelukt! Nu alleen de eindbaas nog verslaan en dan ben ik mooi op tijd klaar voor Super Mario 3D World :)

[afbeelding]
_/-\o_ nice _/-\o_
ik ben er ook mee bezig alleen door een beetje tijd gebrek (pokemon) nog niet echt ver gekomen. |:(

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Gisteren begonnen aan Ghosts maar tot nu toe raakt het me nog niet echt. Vond BOII in dat opzicht tot nu toe beter. Ook grafisch lijkt hij minder...
Wel weer lekkere controls (WiiMote FTW).

Verwijderd

Preau schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:08:

[afbeelding]
Jeetje wat een hartjes.....
Volgens mij heb je het hele spel binnenste buiten gedraaid en werkelijk elke vierkante cm afgespeurd.
Ik ben zelf nog bezig met de tri-force. En ik wil alle eilanden in kaart brengen.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik was bij WW ff vergeten dat je in zo'n ton langs die bewakers moet sluipen.. de tering, schrok me helemaal kapot als ze je 'bijna' horen/zien. En niet een keer.. nee meerdere keren :P

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Heeft iemand zijn Wii Party U's al binnen? Ik heb ze dinsdag besteld bij Saturn met de melding voor 22:00 besteld morgen in huis. Maar ze zijn nog niet eens verstuurd.

uhm...

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Smoonshine schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:05:
Heeft iemand zijn Wii Party U's al binnen? Ik heb ze dinsdag besteld bij Saturn met de melding voor 22:00 besteld morgen in huis. Maar ze zijn nog niet eens verstuurd.
Komt toch pas de 25e uit?

Ohnee sinds eind oktober al uit, moet me een maand vergist hebben!

[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 21-11-2013 11:07 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

TFHfony

Professional Weirdo

Is dat zo? Ik heb hem al 2 weken in huis.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:02
Ook met jullie meegedaan en net Wii Party U gekocht.
Hebben we eindelijk 2 Motion plus controllers. en een stuk of 3 gewone. :P

Ben benieuwd of ze die voorraden hadden berekend, want zou een nee jammer vinden.

• Aaargh!
  • Laatst online: 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Meer mensen hier die vanavond om 00:00 van plan zijn AC IV uit de eShop te halen ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk hoe laat de store normaal op donderdag geüpdate wordt?

AC;IV lijkt me wel gaaf, maar volgende week eerst SM3DW. Later komt die zeker wel.

Verwijderd

Nou ik heb dus ook bij de Saturn Wii Party U + Wiimotes besteld, maar hij staat al sinds maandag "in behandeling". Bij het product zelf staat nog wel "voor 22:00 besteld, morgen in huis"....

Ik heb al betaald en omdat er dus niet bij staat dat het product uitverkocht is (zoals bij veel andere games wel al het geval is) verwacht ik dat ik hem gewoon krijg..... straks maar even contact opnemen met de klantenservice waarom het zo lang duurt.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Lees net dit op FOK voor de mensen die Wii Party U heeft besteld :
VOOR IEDEREEN die Wii Party U heeft besteld kan ik vertellen dat ze die pas op 29 november binnenkrijgen bij Saturn, dan wordt ie ook gelijk verzonden en als het goed is heb je hem dan de 30e. Staat inderdaad niet op de site dat ie niet voorradig is, maar dat is dus blijkbaar niet (zal ook voor andere games gelden die nog niet zijn verzonden). Ik heb namelijk contact gezocht met Saturn omdat de mijne ook nog niet was verstuurd en ze zeiden dat ze hem dus 29 november binnenkrijgen.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Alwayshappyz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:09:

[...]
Lekker is dat. Had ik mooi voor komend weekend een multiplayer festijn georganiseerd, gaat dat feest niet door. Heb al wel even een mail gestuurd naar Saturn. Als het echt zo lang nog duurt, dan denk ik dat ik ze annuleer en dit weekend even naar de Media Markt rij.

uhm...

Verwijderd

Ja inderdaad lekker is dat :(
Er stond 3 dagen lang dat het "voor 22:00 besteld, volgende dag in huis" was. Nu ineens niet meer. Ik heb net ook maar zelf contact via email opgenomen om te kijken wat er aan de hand is. Ik hoor het toch liever van hun zelf wanneer ze leveren dan via via.
Idd niet netjes, maar ik heb er geen haast mee.

Verwijderd

Met de recente launches van games als windwaker hd, super mario 3d world en pikmin 3 begint het toch behoorlijk te kriebelen moet ik eerlijk zeggen.
Heb momenteel m'n 360 op marktplaats staan en als die verkocht is gaat er toch echt een wii u komen denk ik ^^.
Voor de next gen games kan ik altijd m'n game pc gebruiken dacht ik zo. Daar heb je niet per se een console van 4 a 500 euro voor nodig :D
Als ik naar de launch lineups van de XBone en PS4 kijk dan is er (nog) geen reden om in te stappen. Ben benieuwd wanneer daar de gamestroom op gang gaat komen. Zal me niets verbazen als het daar net bij de WiiU een jaartje duurt.

Krijg net een mail van Saturn dat ze niet kunnen leveren en verwachten dat pas per 1 December te kunnen. Als je wilt kun je binnen 7 dagen annuleren.

[ Voor 25% gewijzigd door Deddiekoel op 21-11-2013 15:45 ]

• Arunia
Same mailtje. Maar we wachten geduldig. Het is niet zo dat we niet kunnen spelen haha.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Alwayshappyz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:09:
Vreemd.. heb er 2 besteld, een afgelopen maandag en een gisteren.. beiden kon ik dezelfde dag nog ophalen.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb nog geen mailtje gehad van Saturn dat ze niet kunnen leveren. Wanneer hebben jullie besteld?

uhm...

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Vanochtend nog ZombiU en Rayman Legends besteld bij Saturn.nl, blijkbaar hadden ze weer een voorraadje binnen gekregen. Mooie prijzen met 33% korting.

Verwijderd

Hoe ver is jullie bereik van de gamepad? Ik haal soms maar net 3meter, dit lijkt me niet normaal? Wii U staat los op de grond, tussen een luidspreker en een receiver en tv ontvanger. Lijkt me geen probleem?

• Arunia
Ik denk dat als je in de winkel ophaalt, dat je dan uit de inventaris van de winkel krijgt. Ofwel meteen ophalen.

• Aaargh!
  • Laatst online: 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Holy fuck, zie net dat AC IV maar liefst €69,99 kost in de eShop. Da's wel een absurd verschil met de fysieke disc zeg.

Nu ga ik toch twijfelen of zo'n akelig schijfje ga kopen of maar ff wacht tot de eShop prijs zakt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:18:
Hoe ver is jullie bereik van de gamepad? Ik haal soms maar net 3meter, dit lijkt me niet normaal? Wii U staat los op de grond, tussen een luidspreker en een receiver en tv ontvanger. Lijkt me geen probleem?
In mijn woonkamer een metertje of 7. Dat is zonder muur ertussen en het apparaat op 80cm hoogte ongeveer tussen TV kastje en versterker. Indien er een muur tussenzit aanzienlijk korter bereik.

Edit; in de stroe staat nu een Sonic lost world demo. Eens kijken of het wat voor mij is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 18:59 ]

• Terpstars
  • Laatst online: 15-09 10:59
Aaargh! schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:45:
Holy fuck, zie net dat AC IV maar liefst €69,99 kost in de eShop. Da's wel een absurd verschil met de fysieke disc zeg.

Nu ga ik toch twijfelen of zo'n akelig schijfje ga kopen of maar ff wacht tot de eShop prijs zakt.
Belachelijk duur ja. Ik heb 'm gister voor € 36 euro besteld met de Saturn actie.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Je kan hem zeker niet op disc kopen en dan activeren in de e-shop of installeren? Je bent dus met een disc aankoop afhankelijk van het schijfje, wat langere laadtijden en een meer geluid producerende Wii U met zich meebrengt?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Verwijderd

Topicstarter
Nee natuurlijk niet dan kan je zo de disc aan iemand doorverkopen

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:18:
Hoe ver is jullie bereik van de gamepad? Ik haal soms maar net 3meter, dit lijkt me niet normaal?
Zonder m'n widi tunnel heb ik in mijn hele woonkamer + keuken (ruim 13 meter) prima bereik.. in de gang neemt het af en op het toilet doet ie het net niet met dichte deur.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 21-11-2013 21:38 ]

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 17:15
Hoe zit het met het regio vrij zijn van games? Ik heb zelf geen Wii U maar mijn neefje in Suriname wel. Ik heb voor hem Skylanders en een Rayman Game aangeschaft en zonder te kijken verscheept. Om er vandaag achter te komen dat op de derde game die ik hem kado wil doen duidelijk PAL staat. Is het vandaag de dag nog steeds zo dat games uit andere regio's niet werken op bepaalde consoles? En zijn er voor hem manieren om dit te omzeilen? Het gaat hier om legale games gekocht bij de Bart Smit voor een jongen van 7.

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik ben bang dat het niet gaat werken. Suriname gebruikt NTSC:

http://nintendo.wikia.com/wiki/Regions

Niet normaal dat dit in 2013 nog een probleem is, maar Nintendo houdt eraan vast.

Steam/XBL: Avioto

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

NTSC/PAL is bij HDMI bijna nooit meer een issue.

Verwijderd

Topicstarter
Nee voor HDMI niet, maar Nintendo houdt voorlopig vast aan hun regiocodes. Dus in Suriname hebben ze de Amerikaanse Wii U en dan kan je daar geen Europese Wii U games op spelen.

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
DukeBox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:35:
NTSC/PAL is bij HDMI bijna nooit meer een issue.
Dit volg ik even niet. De lock staat toch op de disc, zogezegd?
Of heb ik dat mis? 8)7

Steam/XBL: Avioto

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Ja.. maar PAL wil niet zeggen dat dat een regio lock is.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:28:
Nee natuurlijk niet dan kan je zo de disc aan iemand doorverkopen
Dan zouden ze toch er voor kunnen zorgen dat de game maar op één Wii U of account geïnstalleerd mag staan, zoals dat met Steam ook gaat. Dus als jij hem geïnstalleerd hebt kan iemand anders de game niet spelen, ook niet vanaf de disc, tenzij diegene een andere product-key gebruikt.

Bij de X360 kan je de games toch ook installeren op de harde schijf?

Edit: Ik denk dat ik het al een beetje begrijp. Een Wii U heeft geen internetverbinding nodig om te gamen. Dus zou dan iemand de game kunnen installeren en de disc verkopen aan iemand die geen internet verbinding gebruikt, waardoor de game gewoon speelbaar is op beide consoles, omdat het niet gecontroleerd kan worden. Correct?

[ Voor 23% gewijzigd door Robolokotobo op 22-11-2013 00:12 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Ik koop een console om dat hele gedoe niet te hebben.. disk erin en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robolokotobo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:56:
Edit: Ik denk dat ik het al een beetje begrijp. Een Wii U heeft geen internetverbinding nodig om te gamen. Dus zou dan iemand de game kunnen installeren en de disc verkopen aan iemand die geen internet verbinding gebruikt, waardoor de game gewoon speelbaar is op beide consoles, omdat het niet gecontroleerd kan worden. Correct?
Jup. Het is ook precies waarom je origineel je XBOX ONE spellen niet zou kunnen verkopen. Momenteel moet je bij een XBOX 360 of PS3 altijd je disc nog in je console hebben, zelfs al installeer je het spel op de harddisk.

Nintendo heeft er voor gekozen dit mechanisme niet in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:13:
^ Ik koop een console om dat hele gedoe niet te hebben.. disk erin en spelen.
Juist. Ik ben ook nog van de oude stempel.
Het lukt Nintendo deze generatie niet helemaal in verband met patches van zowel de systeemsoftware alsook de games. Maar na de grote update die je in het begin moet doen hebben ze het gepresteerd om dat vrij probleemloos te laten doen zodat het de ervaring niet echt verstoord.

Laatst zat ik wel even verbaasd te kijken. Ik drukte mijn nieuwe CoD erin en hij begon gelijk met updaten wat een vijf minuten oid duurde. Dat vond ik jammer. Ik heb lieve net zoals vroeger, cartridge erin en spelen maar. Ik ben verder wel heel blijk dat ik de game niet hoef te installeren oid.

Van een veel geluid makende blu-ray speler heb ik ook geen last. Zelfs als al het geluid in huis uit is dan hoor ik hem nauwelijks. Met geluid van de GamePad of tv aan hoor ik hem helemaal niet. Van vervelende laadtijden heb ik nog geen last gehad alhoewel CoD wel even een laadtijd nodig heeft tussen levels. Op dat moment leggen ze ook een stukje verhaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ook een mailtje van Saturn gehad. Het artikel is niet op voorraad en de verwachting is dat ze de bestelling op 29 november binnen krijgen. Toen gisteravond naar de Media Markt gegaan, maar daar kost hetzelfde pakket 49,99 per stuk. Toen maar besloten om het multiplayer festijn maar een weekje uit te stellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Regiolocks zijn zo 1990...Dat is ook de hoofdreden waarom ik geen Nintendo producten van deze generatie koop. Veel games die ik interessant vindt komen hier niet of duurder uit. Ik wil zowel een game bij een aanbieding hier van bijv Mediamarkt als een game die ik op vakantie in Akiba oppik kunnen spelen, iets wat ik geregeld doe met de PSP. Voor Nintendo zou dat betekenen dat je 2 3DS'en of Wii Us zou moeten kopen en dat vertik ik.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bird schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:41:
Regiolocks zijn zo 1990...Dat is ook de hoofdreden waarom ik geen Nintendo producten van deze generatie koop.
Dat is prima. Zelf heb ik eigenlijk geen een game noemen die ik wel wil spelen en hier niet uitkomt. Wellicht een Japanse RPG een keer, maar aangezien ik geen Japans spreek heeft een regio lock geen invloed daarop.
Veel games die ik interessant vindt komen hier niet of duurder uit. Ik wil zowel een game bij een aanbieding hier van bijv Mediamarkt als een game die ik op vakantie in Akiba oppik kunnen spelen, iets wat ik geregeld doe met de PSP. Voor Nintendo zou dat betekenen dat je 2 3DS'en of Wii Us zou moeten kopen en dat vertik ik.
Of je speelt dat ene spelletje niet, zou ook een optie zijn.
Maar ga rustig door met spelen op de PSP als dat bevalt.

Goed om te lezen dat de PSP je zo bevalt. Kan het niet helemaal rijmen met je bericht gisteren op de frontpage dat je blij was dat EA de Star Wars licentie kreeg omdat je dan wist dat het grafisch top zou zijn omdat er (waarschijnlijk) geen Wii U versies komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darn, ik zie Rayman Legends en Assasin's Creed IV er niet meer bij staan op Saturn.nl :-(
Die had ik nl. ook wel voor een zacht prijsje willen hebben. Ach ja, dan wacht ik wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:28:
[...]

Dat is prima. Zelf heb ik eigenlijk geen een game noemen die ik wel wil spelen en hier niet uitkomt. Wellicht een Japanse RPG een keer, maar aangezien ik geen Japans spreek heeft een regio lock geen invloed daarop.
Ik ben dol op typische Japanse games zoals bijv de bemani games van Konami. Different people, different tastes.
Of je speelt dat ene spelletje niet, zou ook een optie zijn.
Maar ga rustig door met spelen op de PSP als dat bevalt.

Goed om te lezen dat de PSP je zo bevalt. Kan het niet helemaal rijmen met je bericht gisteren op de frontpage dat je blij was dat EA de Star Wars licentie kreeg omdat je dan wist dat het grafisch top zou zijn omdat er (waarschijnlijk) geen Wii U versies komen.
Tja als het dat ene spelletje zou zijn dan zou het meevallen maar bij is het een hele berg met spellen die mij leuk lijken. Daarnaast ben ik ook geen fan van censuur zoals Nintendo die in het westen toepast bij games als Fire Emblem. Dit doen andere bedrijven ook, zoals Last of Us recent maar daar is met import omheen te werken.

Ik ben idd blij met de EA-aankoop aangezien ik console games graag zo mooi mogelijk zie. Ik haal niet voor niets van die high-end hardware. Bij handhelds weet ik dat ik geen ongelooflijk grafisch geweld hoef te verwachten en daar maakt het mij dan ook minder uit. Daar speel ik dan ook vaak ander soort games op zoals bijv Pop'n Music.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus besloten om vandaag de wii u op te halen, omdat mijn xbox ondertussen verkocht is.
Nu zit ik alleen te twijfelen tussen de windwaker hd bundel of de mario en luigi u bundel.
Iemand misschien tips?
Zou graag willen weten met welke games ik het langst mee vooruit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Persoonlijk zou ik de Mario en Luigi bundel nemen. Al is het alleen maar, omdat je dan een normale Wii U uitvoering hebt zonder Zelda decoraties. Persoonlijk hou ik daar niet van. Mario en Luigi krijg je ook op schijf in plaats van op download, wat ik ook altijd wat prettiger vind.

Kwa spel moet je kijken wat je meer aanspreekt denk ik. Zelda is een groot avontuur, terwijl je bij Mario vooral levels doorloopt. Al met al zijn het beide erg toffe games.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik aan de 32gb genoeg om mario,luigi te downloaden? dan zou ik evt. zelda er los bij kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:37:
Ik heb dus besloten om vandaag de wii u op te halen, omdat mijn xbox ondertussen verkocht is.
Nu zit ik alleen te twijfelen tussen de windwaker hd bundel of de mario en luigi u bundel.
Iemand misschien tips?
Zou graag willen weten met welke games ik het langst mee vooruit kan
Hahaha, ik zou dus wel voor de Zelda versie gaan juist vanwege de versieringen. Maar als die je niet boeien is het puur de game waar het om gaat.
Mario & Luigi is ook multiplayer dus als dat meeweegt wellicht interessant. Maar als je toch liever aan de slag wil met de komende Mario 3D World dan is Zelda natuurlijk een heerlijk avontuur om alvast te hebben.
Met andere woorden welke game heeft je voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:45:
heb ik aan de 32gb genoeg om mario,luigi te downloaden? dan zou ik evt. zelda er los bij kunnen halen
Meer dan genoeg. Nintendo is vrij effectief in programmeren.
Ik heb nu Zelda en Luigi als download en er kan nog meer dan genoeg bij.
Maar de Mario en Luigi bundel heeft de games op disk erbij.
Enkel de Zelda bundel is met een download van de gebundelde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik haat het om zulke keuzes te moeten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jeje zorgen maakt om de storage dan moet je de M&L bundel nemen en evt. Zelda op disk erbij!
Maar je kan er ook gewoon een externe HDD (met eigen stroom) aan hangen. Dan zullen veel van je storage problemen over zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Deddiekoel op 22-11-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobje99
Ik heb afgelopen week de M&L bundel gekocht. Ook had ik kunnen kiezen voor de Zelda bundel.
De artwork van de zelda controller vond ik aan de ene kant wel vet en aan de andere kant echt totaal niet boeiend.
Ik vond het ook lastig om de keuze te maken, maar heb uiteindelijk voor deze bundel gekozen, omdat ik hier in de eerste instantie meer plezier van kan beleven (omdat je de mogelijkheid hebt om te multiplayeren) en voor mijn gevoel haal je er meer waarde uit, omdat je twee spellen hebt (eigenlijk is luigi maar een DLC).

De zelda game kan ik altijd later nog wel aanschaffen. heb het nu eerst genoeg andere spellen te spelen (AC III, M&L, Nintendoland (goedkoop van marktplaats afgehaald), zombiU (om te kijken wat ze kunnen doen met de extra controller opties) en Black ops II (omdat ik wilde zien of de wii controllers beter werken voor shooters op de wii U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:47:
mmm ik haat het om zulke keuzes te moeten maken :)
Het is eigenlijk vrij makkelijk. Je neemt de Mario bundel want daar zit de game op disc bij. Jij gaaat lekker Mario spelen en als je het spel zat bent kan je dat spel met een andere gamer ruilen tegen Zelda zodat je die vervolgens kan spelen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of de windwaker bundel en rayman legends^^

Edit: Ik zie trouwens overal staan dat bijv. bij mediamarkt en bol.com mario en luigi via download erbij zitten, dus niet op disc?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat stond er bij Bart Smit ook. De Mario bundel heeft het spel op disc bijgeleverd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch de windwaker bundel gehaald met deus ex erbij. De bundel was 20 euro goedkoper dan die met mario en binnenkort komt toch 3d world uit^^.
Is het trouwens normaal dat de gamepad helemaal leeg is als je hem uit de doos haalt?
Moet hem namelijk syncen maar dat ding is helemaal dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Dat is normaal,was bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:31
Die E-Shop prijzen zijn inderdaad wel echt achterlijk hoor. €69,99 voor een game die je online bij Saturn voor €36.67 koopt. Hoe verantwoorden ze die prijs? Geen boekje, geen hoesje, geen drukkosten voor de disc, geen transport etc. etc. Ik snap 'm niet. Of willen ze liever niet dat je via de E-Shop download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De eShop prijzen (van third party games) worden niet door Nintendo bepaalt. Ook zijn ze in het begin vaak duurder dan in de winkel. Maar de meeste games (voornamelijk third party games) krijgen tijdelijke / permanente kortingen in de eShops.

Ook concurreert de eShop niet met fysieke winkels gezien die nog steeds de games moeten verkopen.

Ondanks dat je er kortingen vind, zijn winkel-aanbiedingen eigenlijk altijd goedkoper. Helemaal als die aanbiedingen van winkels als Saturn/Mediamarkt zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig met New Super Mario Bros. U.

Net cassismoeras 4 en 5 gehaald, maar de doorgang naar wordt maar niet vrij. Iemand tips? Vorige keer werd ie wel vrij, maar was is game over bij het kasteel. Help! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024

Ild

Zoek naar de secret exists ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic