Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Kwam er net achter dat met de laatste update de Wii emulator in de WiiU geen beeld gaf op mijn tv, HDMI kabel, verschillende ingangen en kabels geprobeerd. Op de gamepad is trouwens het beeld gewoon te zien.
Wat blijkt, als ik de originele Nintendo HDMI kabel gebruik doet hij het wel 8)7

Edit: Op de WiiU zelf werkt deze kabel overigens wel goed...

Echter omdat ik de kabels netjes weggewerkt heb achter mijn tv in een kabelgoot heb ik een langere kabel nodig van 3 meter. Iemand enig idee welke kabel ik hiervoor moet aanschaffen?

Heb nu een eigen merk kabel van Amazon, die met al mijn andere apparatuur (en voorheen ook de Wii) gewoon goed werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 00:41 ]

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 00:40:
Kwam er net achter dat met de laatste update de Wii emulator in de WiiU geen beeld gaf op mijn tv, HDMI kabel, verschillende ingangen en kabels geprobeerd. Op de gamepad is trouwens het beeld gewoon te zien.
Wat blijkt, als ik de originele Nintendo HDMI kabel gebruik doet hij het wel 8)7

Edit: Op de WiiU zelf werkt deze kabel overigens wel goed...

Echter omdat ik de kabels netjes weggewerkt heb achter mijn tv in een kabelgoot heb ik een langere kabel nodig van 3 meter. Iemand enig idee welke kabel ik hiervoor moet aanschaffen?

Heb nu een eigen merk kabel van Amazon, die met al mijn andere apparatuur (en voorheen ook de Wii) gewoon goed werkt.
Hdmi 1.4 kabel.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:59
Beakzz schreef op zondag 18 januari 2015 @ 00:39:
Was net de eshop aan het verkennen en ik zie zoveel leuke games in de Virtual console sectie die ik nog eens uit pure nostalgie wil oppikken, maar allemaal net even wat meer dan ik er voor wil betalen. Als er wat meer tussen de €3 en €5 was had ik nu mijn winkelwagen al vol liggen, maar een Snes of gba advanced spel voor €7 en een NES game voor €5 is net hoog genoeg om me in te houden.
Als je dat al erg vindt, dan moet je maar niet omschakelen naar de Wii Mode en dan het Wii Shop Channel gaan uitpluizen. De Virtual Console in de WiiU eShop verbleekt bij het aanbod dat op de Wii beschikbaar was, en via de Wii Mode is dat allemaal nog steeds gewoon beschikbaar. En niet alleen maar NES/SNES, maar ook bijvoorbeeld N64, Sega 8- en 16-bit, Neo Geo, Commodore 64 en TurboGrafx.

Enig nadeeltje is dat die games ook alleen maar in Wii Mode beschikbaar zijn. Games die je op de Wii VC hebt, kun je daarna wel met korting ook op de WiiU kopen als ze beschikbaar zijn (A Link to the Past, Super Metroid, DKC) en het Wii Shop Channel lust geen eShop tegoed, dus je moet daarvoor apart een kraskaart kopen of alles via CC betalen.

Verwijderd

Nunchuks lijken niet weg te gaan voor onder de € 20,-? Vreemd, zou toch zweren dat ze normaliter € 15,- zijn.

Iemand nog een tip waar ik een goedkopere Nunchuck (van Nintendo weliswaar) kan vinden in het binnenland?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 10:21 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:58

DukeBox

loves wheat smoothies

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bart Smit heeft vandaag tot 15% online korting, maar gemakshakve eerst even de prijzen omhooggegooid. Dus nunchuck is daar nu dus EUR 27,- .... Maar denk dat de prijs die je in je hoofd had, toch niet klopt. Zoveel is het ook niet omhoog gegaan.

[ Voor 41% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-01-2015 11:22 ]

Verwijderd

Ik houd niet zo van 2e hands O-)

Denk dat er niets anders op zit dan 20 euries te betalen. Zou toch echt zweren dat ik ze meerdere malen voor € 15 voorbij heb zien komen.

En inderdaad, lekkere actie van Bart Smit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 11:48 ]

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Maar je hebt wel gelijk, begin vorig jaar was de Nunchuck bij mediamarkt voor 15 euro te krijgen.

Verwijderd

Ok,
Het is deze kabel die ik nu heb en bij de omschrijving staat dat het een 1.4 kabel is?
Edit: Heb inmiddels een andere besteld, als die binnenkomt en getest is laat ik het wel weten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 12:51 ]

Verwijderd

Had in mijn pakket een WiiMote zitten met daarnaast uiteraard de Gamepad. Volgens mij is het verstandigst om nu ook nog de Nunchuk erbij te kopen. Wat ik hier en daar heb gezien bij games kun je vrijwel alles dan spelen in je uppie met deze twee type controllers, toch?

De Wii U Pro controller en/of de Gamecube controller is simpelweg iets voor je als dit je voorkeur heeft, maar dit wordt nooit als een vereiste gesteld om een game te kunnen spelen, of wel?

Zo wilde ik gisteren bijvoorbeeld Nintendoland spelen, maar om als Samus te spelen moest ik perse een WiiMote met nunchuks hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 14:58 ]

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Correct.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:19:
[...]

Ok,
Het is deze kabel die ik nu heb en bij de omschrijving staat dat het een 1.4 kabel is?
Edit: Heb inmiddels een andere besteld, als die binnenkomt en getest is laat ik het wel weten :)
Bij de action, 3m hdmi 1.4 voor €2.99
Werkt prima

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:35
Het lukt me niet om wat te kopen vandaag in de E-shop. Steeds een foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Meer mensen last van of ligt het aan mijn netwerk ?

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
Ik heb sinds vandaag ook een wii u aangeschaft en ga weer rustig op zoek naar leuke games. Aangezien ik de wii grotendeels heb overgeslagen ga ik die eerst maar eens goedkoop opzoeken.

Hierbij ook mee post om dit topic te volgen en ook me id voor als er mensen vriendjes willen worden : kamikolopopo

• Flozem
cypher21 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:43:
[...]

Bij de action, 3m hdmi 1.4 voor €2.99
Werkt prima
Alleen werd specifiek naar 3 meter gevraagd... Heb zelf alleen maar Action kabels, maar 3m met kleine connector (wegens muurmontage) heb ik er nooit gezien. Die van mij zijn met 1,75m erg krap qua lengte... :)

@axel23: Ik denk overigens dat je huidige 1.4 kabel defect is. Waarschijnlijk een kabelbreuk of kapotte connector.

[ Voor 18% gewijzigd door Flozem op 18-01-2015 19:51 ]

Verwijderd

Heb inmiddels al flink wat uren achter de rug met Mario Kart 8. Enige wat ik niet begrijp is hoe die power ups werken (die vraagteken-kubussen). Ik krijg namelijk continu dezelfde (coins, banana peel, mushroom boost, green/red shells) ook offline in Grand Prix, terwijl als ik samen met mijn vriendin speel krijgt zij power ups die ik nog nooit gehad heb. Bijvoorbeeld de Bullet Bill, Thunder Bolt, Blooper (inktvlek) of Golden Mushroom e.d. krijgt zij continu.

Op internet zie ik er nog meer staan die ik nog nooit gezien heb.

Linker trigger indrukken terwijl die kubus een lijst met power ups laat zien linksboven lijkt ook niet te werken, want meestal reageert 'ie daar niet eens op en blijft ie ronddraaien.

Iemand een idee?

• Beakzz
Als ik je verhaal zo lees dan lijkt het me dat je vriendin gewoon slechter is in het spel ;) Als je vooraan rijdt krijg je geen golden mushroom bijvoorbeeld. Zover ik weet is het allemaal niet zo random en erg afhankelijk van je positie. Helemaal vooraan krijg ik namelijk alleen maar muntjes, bananen en groene schilden. Iets verder terug in het veld nog weleens een mushroom en rode schilden en in het middenveld een golden mushroom en zo'n etende plant. Achteraan rij ik nooit dus daar zal je de rest wel krijgen.

Weet iemand toevallig een verdediging tegen het blauwe schild of moet je die gewoon accepteren ?

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 19-01-2015 01:18 ]

Verwijderd

Weet iemand nog een leuke deal voor een Wii U? Ik vind die prijs verschillen tussen de witte en de zwarte wel enorm (80/100 euro) en dat voor een 32 gb harde schijfje :S.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
Beakzz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 01:15:
Weet iemand toevallig een verdediging tegen het blauwe schild of moet je die gewoon accepteren ?
Bullet Bill, een ster, een luchthoorn, heel soms een mushroom of boost panel als je die precies activeert op het moment dat het schild inslaat. Of even afremmen zodat een van je achterliggers de klos is.

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 01:27:
Weet iemand nog een leuke deal voor een Wii U? Ik vind die prijs verschillen tussen de witte en de zwarte wel enorm (80/100 euro) en dat voor een 32 gb harde schijfje :S.
En de kleur natuurlijk ;)

Ben zelf vorige week voor het Wii U party pakket gegaan met Nintendoland, Wii party en een Wii remote voor €195. Als je weinig uit de eshop haalt is een 32 tot 64GB USB stick al meer dan genoeg en anders heb je toch al snel een externe hdd nodig (ook bij de zwarte).

De zwarte is nu gewoon de mindere deal helaas, want wit vind ik persoonlijk wat minder. Nou staat de Wii U niet in het zicht hier, maar de gamepad is behoorlijk groot :p

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 02:27:
[...]

En de kleur natuurlijk ;)

Ben zelf vorige week voor het Wii U party pakket gegaan met Nintendoland, Wii party en een Wii remote voor €195. Als je weinig uit de eshop haalt is een 32 tot 64GB USB stick al meer dan genoeg en anders heb je toch al snel een externe hdd nodig (ook bij de zwarte).

De zwarte is nu gewoon de mindere deal helaas, want wit vind ik persoonlijk wat minder. Nou staat de Wii U niet in het zicht hier, maar de gamepad is behoorlijk groot :p
Inderdaad ja ik vind dat besmettelijke wit maar niks, jammer dat er geen leuke Super Smash bundel is =(

• cypher21

Die "toeter" werkt tegen het blauwe schild :)
edit.. Ah was al genoemd

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 19-01-2015 09:08 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:49
hcQd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 01:32:
[...]

Bullet Bill, een ster, een luchthoorn, heel soms een mushroom of boost panel als je die precies activeert op het moment dat het schild inslaat. Of even afremmen zodat een van je achterliggers de klos is.
Als dat scheelt afgevuurd wordt wanneer jij 1e staat, dan ben je gewoon de klos. Dan blijf jij zijn target. Alleen de eerste mk waar de blauwe in geïntroduceerd werd had dat wel. Daarna volgens mij niet meer.

Het is bij deze wel makkelijker geworden om items te krijgen waar je iets tegen dat schild kunt doen.

• cypher21
Arunia schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:14:
[...]

Als dat scheelt afgevuurd wordt wanneer jij 1e staat, dan ben je gewoon de klos. Dan blijf jij zijn target. Alleen de eerste mk waar de blauwe in geïntroduceerd werd had dat wel. Daarna volgens mij niet meer.

Het is bij deze wel makkelijker geworden om items te krijgen waar je iets tegen dat schild kunt doen.
Als dat schild nog niet boven je hoofd zweeft dan werkt het nog steeds om een ander voor te laten.

Verwijderd

Als ik je verhaal zo lees dan lijkt het me dat je vriendin gewoon slechter is in het spel ;) Als je vooraan rijdt krijg je geen golden mushroom bijvoorbeeld. Zover ik weet is het allemaal niet zo random en erg afhankelijk van je positie. Helemaal vooraan krijg ik namelijk alleen maar muntjes, bananen en groene schilden. Iets verder terug in het veld nog weleens een mushroom en rode schilden en in het middenveld een golden mushroom en zo'n etende plant. Achteraan rij ik nooit dus daar zal je de rest wel krijgen.

Ah, jammer. Krijg continu die muntjes. Een andere power-up zo nu en dan was wel leuk geweest. Maar m'n vriendin staat vaak laatste, dus daar zal het wel aan liggen dan. Gisteren was ze nog aan het opscheppen hoeveel geluk ze had met die goede power-ups terwijl ik alleen onzin kreeg zoals die muntjes. Maar ja, niet echt positief dus als je van Mario Kart flinke boosts krijgt uit medelijden :P

Maar goed, ik moet nog online beginnen, dus dan zal ik wel flink ingemaakt worden en continu laatste positie hebben, genoeg kans dan dus om die power-ups nog te ontdekken :-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 10:56 ]

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 16:36
Muntjes zijn juist chill.
Ze zorgen voor een kleine boost. En hoe meer munten hoe harder je machine rijd. Je kunt max 10 munten bezitten
Dus als jij 10 hebt. En zij er maar 2. Dan rijd jij op je max en de ander niet. Als je dan geraakt wordt of de baan afvliegt en je word 3 munten afgepakt, zit je op 7. Dat is weer makkelijk op te halen na 10. Zit je achterin is het vaak niet te doen om 10 te halen en zo snel te kunnen rijden vandaar die betere power ups om als noob nog beetje kans te maken.

Verwijderd

Flozem schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:47:
[...]

Alleen werd specifiek naar 3 meter gevraagd... Heb zelf alleen maar Action kabels, maar 3m met kleine connector (wegens muurmontage) heb ik er nooit gezien. Die van mij zijn met 1,75m erg krap qua lengte... :)

@axel23: Ik denk overigens dat je huidige 1.4 kabel defect is. Waarschijnlijk een kabelbreuk of kapotte connector.
Het gaat om de Wii emulator die op de WiiU draait, na de laatste update laat deze geen beeld meer zien op mijn tv met mijn huidige kabels, verschillende kabels geprobeerd. De WiiU zelf heeft géén problemen met deze kabels. En het beeld is ook gewoon te zien op de wiiU Pad.
Probeer het zelf maar, als je de laatste update hebt; start de Wii emulator en kijk wat er gebeurd.
Condities: HDMI kabel en een Full HD TV.

Verwijderd

sikkwittet schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:24:
Muntjes zijn juist chill.
Ze zorgen voor een kleine boost. En hoe meer munten hoe harder je machine rijd. Je kunt max 10 munten bezitten
Dus als jij 10 hebt. En zij er maar 2. Dan rijd jij op je max en de ander niet. Als je dan geraakt wordt of de baan afvliegt en je word 3 munten afgepakt, zit je op 7. Dat is weer makkelijk op te halen na 10. Zit je achterin is het vaak niet te doen om 10 te halen en zo snel te kunnen rijden vandaar die betere power ups om als noob nog beetje kans te maken.
Klopt, maar had ergens op internet gelezen (ik geloof site van IGN) dat deze boost d.m.v. muntjes maar minimaal is. Maar het is natuurlijk veel leuker om gewoon een leuke power-up te hebben i.p.v. een muntje die ik iedere seconde tegen kom op de baan :)

Verwijderd

Overigens, op het dashboard van mijn Wii U zie ik de mogelijkheid staan om het dashboard van de Wii te laden. Wat heb je hier aan?

• cypher21
Dan kun je Wii spellen op je WiiU spelen :)

• Flozem
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:32:
[...]

Het gaat om de Wii emulator die op de WiiU draait, na de laatste update laat deze geen beeld meer zien op mijn tv met mijn huidige kabels, verschillende kabels geprobeerd. De WiiU zelf heeft géén problemen met deze kabels. En het beeld is ook gewoon te zien op de wiiU Pad.
Probeer het zelf maar, als je de laatste update hebt; start de Wii emulator en kijk wat er gebeurd.
Condities: HDMI kabel en een Full HD TV.
Dan lijkt me dat een bug.

Verwijderd

Ah, logisch; maar niet verwacht dat daarvoor een apart Dashboard nodig voor is. Heb nog nooit iets met Nintendo gedaan voordat ik mijn Wii U kreeg. Weet iemand een spel die ik gewoon MOET hebben gespeeld die op de Wii aanwezig is?

Ik dacht zelf aan:
The Legend of Zelda: Twilight Princess
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Super Mario Galaxy 2
Robert H schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:46:
Ik heb sinds vandaag ook een wii u aangeschaft en ga weer rustig op zoek naar leuke games. Aangezien ik de wii grotendeels heb overgeslagen ga ik die eerst maar eens goedkoop opzoeken.

Hierbij ook mee post om dit topic te volgen en ook me id voor als er mensen vriendjes willen worden : kamikolopopo
Zag van de week een "is de WiiU nieuw voor je" (oid) item in de eShop staan. Daarin stond een toch beste interessante lijst games.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
De eShop wordt voor mij pas interessant wanneer ze de Nintendo 64 en de GameCube games gaan uitbrengen. Helaas zie ik dat niet snel gebeuren.

• horizon1978
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:27:
Ah, logisch; maar niet verwacht dat daarvoor een apart Dashboard nodig voor is. Heb nog nooit iets met Nintendo gedaan voordat ik mijn Wii U kreeg. Weet iemand een spel die ik gewoon MOET hebben gespeeld die op de Wii aanwezig is?

Ik dacht zelf aan:
Super Mario Galaxy 2
Galaxy deel 1. Vind ik in ieder geval nog leuker dan deel twee. :)

• Seal64
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:27:

Ik dacht zelf aan:
Super Mario Galaxy 2
IMHO kun je daar Xenoblade Chronicles (als je nog een exemplaar kunt vinden) en Metroid Prime Trilogy (komt over twee weken ook via de eShop naar de WiiU) nog wel aan toevoegen. Super Mario Galaxy is zeker ook de moeite, die is inmiddels ook al via de eShop te krijgen en als je die voor donderdag aanschaft, is hij maar een tientje. Komende donderdag komt dan Donkey Kong Country Returns erbij (ook de eerste week voor 10 piek) en de week daarop dus Metroid Prime Trilogy, wederom een week voor tien euro.

Als je niet vies bent van 3rd party kun je ook op zoek gaan naar Ōkami en Resident Evil 4, als je die geen van tweeën nog op een ander systeem gespeeld hebt. Ook goeie games.

Via de Wii Mode kun je ook naar het Wii Shop Channel, waar je honderden oude virtual console games kunt vinden, waarvan maar een heel klein deel ook in de WiiU eShop beschikbaar is. Ocarina of Time en Majora's Mask, Secret of Mana, Super Mario 64, ze staan er allemaal in.

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Maar goed, ik moet nog online beginnen, dus dan zal ik wel flink ingemaakt worden en continu laatste positie hebben, genoeg kans dan dus om die power-ups nog te ontdekken :-)
Dat idee had ik ook bij online, maar volgens mij wordt je tegen gelijkwaardige tegenstanders gezet. Volgens mij begin je met 1000 punten en de hoogste in het veld had bij mij maar 1300 ofzo en die liet ik steeds achter me. En nee ik ben geen talent ofzo ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 19-01-2015 19:01 ]

Verwijderd

Seal64 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:10:
[...]

IMHO kun je daar Xenoblade Chronicles (als je nog een exemplaar kunt vinden) en Metroid Prime Trilogy (komt over twee weken ook via de eShop naar de WiiU) nog wel aan toevoegen. Super Mario Galaxy is zeker ook de moeite, die is inmiddels ook al via de eShop te krijgen en als je die voor donderdag aanschaft, is hij maar een tientje. Komende donderdag komt dan Donkey Kong Country Returns erbij (ook de eerste week voor 10 piek) en de week daarop dus Metroid Prime Trilogy, wederom een week voor tien euro.

Als je niet vies bent van 3rd party kun je ook op zoek gaan naar Ōkami en Resident Evil 4, als je die geen van tweeën nog op een ander systeem gespeeld hebt. Ook goeie games.

Via de Wii Mode kun je ook naar het Wii Shop Channel, waar je honderden oude virtual console games kunt vinden, waarvan maar een heel klein deel ook in de WiiU eShop beschikbaar is. Ocarina of Time en Majora's Mask, Secret of Mana, Super Mario 64, ze staan er allemaal in.
Thanks voor de titels. Had inderdaad ook al bij de classics gekeken van de Wii U shop, daar zag ik megaman staan waar ik vroeger fan van was. Maar er zijn zoveel versies daarop uitgekomen dat ik niet weet welke ik het beste moet pakken. Ik dacht zelf aan Mega Man X2. Wil het liefst zo recent mogelijk zodat de graphics nog enigszins redelijk zijn :)

Xenoblade Chronicles zag ik laatst nog voorbij komen als flinke aanrader in een YouTube video, maar kon 'm inderdaad nergens gevonden krijgen, of je moet € 130 willen neertikken. Of afwachten op deze?

Resident Evil 4 is zeker een goede tip. Heb 'm heeeeeeel lang geleden gespeeld op de PS2, maar volgens mij was dat wel de beste in de serie.

Ben me nog aan het oriënteren op de Mario titels, maar het zijn er zoveel :/
Metroid Prime lijkt me ook een mooie.

Wist trouwens niet dat je via de Wii dashboard nog meer oude titels kon kopen, dan in de Wii U shop!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 19:31 ]

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:27:
Xenoblade Chronicles zag ik laatst nog voorbij komen als flinke aanrader in een YouTube video, maar kon 'm inderdaad nergens gevonden krijgen, of je moet € 130 willen neertikken.
Of, als je een New 3DS hebt, de New 3DS port aanschaffen. Komt in april uit. :p
Of afwachten op deze?
Dat is een spirituele opvolger, maar wel eentje om in de gaten te houden. (18.8 MB GIF)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Seal64
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:27:
[...]
Wist trouwens niet dat je via de Wii dashboard nog meer oude titels kon kopen, dan in de Wii U shop!
Xenoblade komt, zoals RayNbow ook al aangeeft, op 2 april opnieuw uit op de N3DS, maar op de Wii kan het inderdaad een kostbaar geintje worden. Die titel was veel populairder dan men had verwacht en was dus vrij vlot uitverkocht, en vandaag de dag is er maar moeilijk aan te komen.
Het enige lichtpuntje zou nog kunnen zijn dat Nintendo besluit om, net als met SMG2, DKCR en MPT de game als downloadbare titel op de WiiU beschikbaar te maken, maar met de release van Xenoblade Chronicles 3D lijkt dat onwaarschijnlijk.
Xenoblade Chronicles X is op dit moment nog een flinke onbekende. Het zal ongetwijfeld een toffe game worden, en ik ga deze ook zonder meer in huis halen, maar ik verwacht wel andere gameplay, of in ieder geval een heel andere “feel” dan XBC.

Via de Wii Mode kun je niet veel meer online, want de meeste servers zijn inmiddels offline, maar voor zover ik weet zijn er geen plannen om het Wii Shop Channel op afzienbare termijn af te sluiten. Enig nadeeltje is wel dat je eShop tegoed (WiiU) los staat van je Shop Channel tegoed (Wii), dus als je die kraskaartjes gebruikt, dan kun je die óf in de eShop, óf in het Shop Channel gebruiken, maar niet allebei.

Verwijderd

Helaas geen N3DS. Dan maar afwachten op Xenoblade Chronicles X.

Thanks voor de tip, maar heb nog niets gedaan met die kraskaartjes. Heb er een aantal liggen, binnenkort maar eens uitzoeken hoe die kaartjes werken precies nu met die aanbiedingen van Galaxy en Metroid Prime!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mailtje van nintendo: Belangrijke informatie over de stopzetting van Club Nintendo

-O-

Bron: http://www.nintendo.nl/Ni...erland&utm_source=twitter

Nothing to see here

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:08
itsme schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:16:
Mailtje van nintendo: Belangrijke informatie over de stopzetting van Club Nintendo

-O-

Bron: http://www.nintendo.nl/Ni...erland&utm_source=twitter
Eh oke, dat is naar

• cypher21
hmm lekker dan. Heb nog 3500 sterren. Geen idee wat ik daar mee moet.
Wordt tijd dat ze kaartjes voor 3ds/wii U eshop toevoegen

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

cypher21 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:34:
hmm lekker dan. Heb nog 3500 sterren. Geen idee wat ik daar mee moet.
Wordt tijd dat ze kaartjes voor 3ds/wii U eshop toevoegen
Ik heb er zo'n 3000. Mijn idee was om ze in te wisselen voor Wii points en deze in de Virtual Console van de Wii (modus) te gebruiken.

Kan alleen zo snel niet vinden hoeveel punten je precies nodig hebt voor 1 game...
Hier een lijstje met benodigde punten per gamesysteem: http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_Points

[ Voor 10% gewijzigd door dxta op 20-01-2015 10:01 ]

Omelette du fromage!

In het Wii shopchannel liggen de prijzen tussen de 500 en 1500 punten.

Had nog een boel enquetes liggen... heb nu in totaal 6100 sterren.

* RayNbow vindt 't jammer dat er geen Kid Icarus AR kaarten meer met de sterren kunnen worden gekocht...

• Arunia
De vraag is dan, de kaarten die nog niet geregistreerd zijn, kan daar later nog iets mee?
Verwacht het niet, zal deze dan ook wel gaan registreren de komende tijd.

• Beakzz
Ik heb ook expres de codes niet geregistreerd aangezien je nog weleens een actie had voor een gratis game. Dat kunnen we nu ook wel vergeten neem ik aan. Heb nog zeker 20 games en 2 consoles die geregistreerd kunnen worden. Gokke op de nieuwe regeling of nu registreren is de vraag.

Er staat ook echt niks boeiends in de eshop.

• Seal64
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:27:
Helaas geen N3DS. Dan maar afwachten op Xenoblade Chronicles X.

Thanks voor de tip, maar heb nog niets gedaan met die kraskaartjes. Heb er een aantal liggen, binnenkort maar eens uitzoeken hoe die kaartjes werken precies nu met die aanbiedingen van Galaxy en Metroid Prime!
Via de WiiU eShop is dat heel simpel – gewoon inloggen, zoeken naar de game die je wilt aanschaffen en op de “kopen” knop klikken. Als je dan niet voldoende tegoed hebt, kun je daar meteen op een knop drukken om tegoed aan te vullen, waarna je via een paar stappen dat kaartje kunt gebruiken. Het downloaden verloopt dan verder automatisch en op de achtergrond.

Als je ook een 3DS hebt met dezelfde NNID, dan kun je dit tegoed op beide systemen gebruiken. Het tegoed wordt immers aan je NNID toegevoegd.

• cypher21
Arunia schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:11:
De vraag is dan, de kaarten die nog niet geregistreerd zijn, kan daar later nog iets mee?
Verwacht het niet, zal deze dan ook wel gaan registreren de komende tijd.
staat duidelijk in het artikel dat itsme postte uitgelegd :)

• Arunia
cypher21 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:47:
[...]

staat duidelijk in het artikel dat itsme postte uitgelegd :)
Het gaat over sterren in je account en dat je die kunt registreren tot wanneer. Maar niet of die kaarten vervallen. Of lees ik er echt zo overheen. Heb het nu meermaals gelezen.

• cypher21
Arunia schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:56:
[...]

Het gaat over sterren in je account en dat je die kunt registreren tot wanneer. Maar niet of die kaarten vervallen. Of lees ik er echt zo overheen. Heb het nu meermaals gelezen.
Nja, tis maar hoe je het leest:
•1 april 2015: vanaf deze dag stopt Nintendo geen productregistratiekaarten meer in de verpakking van in de winkel verkrijgbare games, dus je kunt die niet bij Club Nintendo registreren. Je kunt nog wel productregistratiekaarten vinden bij games die al vóór deze datum op voorraad waren.
•20 april 2015: op deze dag kun je geen digitale producten meer registreren, die je in de Nintendo eShop hebt gedownload. Na deze datum zullen producten die je in de Nintendo eShop hebt aangeschaft, niet langer verschijnen op de Club Nintendo-pagina met je geregistreerde games en systemen. Daarnaast zullen er niet langer enquêtes beschikbaar zijn voor downloadsoftware.
•30 september 2015: het Club Nintendo-programma wordt beëindigd. Vanaf deze dag kunnen zich bijvoorbeeld geen nieuwe leden meer aanmelden, kunnen geregistreerde leden niet langer inloggen, kun je geen sterren meer verdienen en kun je geen sterren meer inwisselen voor artikelen in de sterrencatalogus.
ze stoppen geen registratiekaarten meer in de verpakkingen vanaf 1 april, vanaf 30 september vervalt alles

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wel balen dat ze stoppen met Club-Nintendo. Ik heb er toch wel een paar leuke dingen vandaan gehaald.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik denk dat het alleen maar beter gaat worden, ze hadden af en toe wat bijzonders, maar nu zal je er spellen met korting of in zijn geheel gratis kunnen gaan krijgen. Ik denk dat dat voor de meerderheid van de gebruikers een meer nuttige oplossing is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• xelfer
  • Niet online
Dat is waar. Hopelijk komt er iets leuks voor terug. Club-Nintendo is bij ons ook nooit zo goed geweest als in de VS.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hmm.. Zie dat ik een hoop enquetes in te vullen heb van eShop games, nog snel ff wat punten scoren :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Flozem
Tja - dan binnenkort maar snel alles registreren en nog ff iets bestellen uit de sterrencatalogus.... Jammer dat ik die Game & Watch niet meer ga halen dan. :/

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Die G&W ga ik ook niet meer redden helaas. Ik heb 4000 punten en ik twijfel tussen de MK8 broches en de golfballen. :P

PC Specs

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Holy moly wat is de Club Nintendo website traag zeg.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Aaargh! schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:14:
Holy moly wat is de Club Nintendo website traag zeg.
Het is nooit de snelste site geweest maar het zal nu wel extra druk zijn.
Ik kijk over een paar dagen wel een keertje. En dan moet ik gelijk nog even alle kraskaarten die nog niet gebruikt zijn bij elkaar zoeken....

Verwijderd

Seal64 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:20:
[...]

Via de WiiU eShop is dat heel simpel – gewoon inloggen, zoeken naar de game die je wilt aanschaffen en op de “kopen” knop klikken. Als je dan niet voldoende tegoed hebt, kun je daar meteen op een knop drukken om tegoed aan te vullen, waarna je via een paar stappen dat kaartje kunt gebruiken. Het downloaden verloopt dan verder automatisch en op de achtergrond.

Als je ook een 3DS hebt met dezelfde NNID, dan kun je dit tegoed op beide systemen gebruiken. Het tegoed wordt immers aan je NNID toegevoegd.
Thanks voor de uitleg. Dienen die rode kraskaartjes dan als extra korting in procenten of kennen deze een waarde in punten/euro's?

Heb volgens mij drie kaartjes, als ik zo die punten aantallen van de rest voorbij zie komen nu ineens, zal dat van mij niet zoveel waarde hebben :'(

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Thanks voor de uitleg. Dienen die rode kraskaartjes dan als extra korting in procenten of kennen deze een waarde in punten/euro's?

Heb volgens mij drie kaartjes, als ik zo die punten aantallen van de rest voorbij zie komen nu ineens, zal dat van mij niet zoveel waarde hebben :'(
Die kraskaartjes zijn niet belangrijk meer echt. Het geeft je een sterrensaldo wat je bij nintendo's clubwinkel kan uitgeven aan unieke dingen. Je hebt er echter behoorlijk wat van nodig om iets leuks te halen.
Net het nieuws gehad dat dit dus gaat stoppen!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Die kraskaarten zijn er om je producten te registreren.
Een productregistratie is doorgaans 50 tot 250 sterren waard, afhankelijk van het product. Idem voor het invullen van enquetes die je na een productregistratie kunt invullen.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Toevallig dit nieuws over club Nintendo, stofte gisteren een aantal van mijn Wii games af omdat ik die nooit uitgespeeld heb (Heb sinds kort een Wii U) en zag dat er bij Metroid Prime 3 nog een ongebruikte sterrencode bijzat. Die uiteraard al verlopen is volgens de datum op de kaart.

-----

Maar even wat anders, Ik gebruik voor de Wii U een component video kabel omdat er maar 1 HDMI poort zit op de tv beneden (Mijn eigen tv staat op zolder maar de Wii U gebruik ik beneden) en die staat mooi op 720p (HD Ready tv) ingesteld wat prima beeld geeft.

Nadeel is alleen dat ongeacht hoe ik de Wii U instel de Wii mode altijd op 576i 50hz draait, En dat ziet er onacceptabel uit. De Wii aangesloten met de rgb scart kabel ziet er vele malen beter uit. (Viel me op tijdens de system transfer.)

De enigste oplossing die ik heb kunnen vinden omdat er geen video settings zijn in of voor de Wii mode is: of een HDMI kabel in de Wii U steken (niet mogelijk in de huidige situatie) of voor de Wii spellen die ik nog uit wil spelen de Wii weer aansluiten.

Vind het erg jammer van Nintendo, Dat ze wederom weer laten zien dat ze totaal niet met hun Europese fans meedenken.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• cypher21
daar kun je helaas niets aan veranderen op de Wii U
Hier is de Wii U via HDMI aangesloten, maar de Wii modus draait helaas ook in 576i
De oude Wii had ik via component aangesloten, daar kon je in de instellingen de resolutie nog veranderen naar 480p wat er beter uit zag. Deze opties ontbreken op de Wii modus op de Wii U

cypher21 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:10:
daar kun je helaas niets aan veranderen op de Wii U
Hier is de Wii U via HDMI aangesloten, maar de Wii modus draait helaas ook in 576i
De oude Wii had ik via component aangesloten, daar kon je in de instellingen de resolutie nog veranderen naar 480p wat er beter uit zag. Deze opties ontbreken op de Wii modus op de Wii U
Dat is raar. Ik heb juist mijn WiiU aangesloten via HDMI zodat Wii mode dan ook in HD draait (upscaled). Dat geeft juist weer een erg goed beeld voor de Wii games.

• cypher21
Deddiekoel schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:27:
[...]

Dat is raar. Ik heb juist mijn WiiU aangesloten via HDMI zodat Wii mode dan ook in HD draait (upscaled). Dat geeft juist weer een erg goed beeld voor de Wii games.
De Wii U doet niet aan spellen upscalen naar 1080p voor zover ik kan vinden
nvm, uiteraard doet de Wii wel aan upscaling, maar dat is enkel pixels vergroten.
Dat doet mijn receiver sowieso al met de oude Wii via component.
Spellen zien er hier beter uit op de oude Wii op 480p via component (door receiver geupscaled naar 1080p) dan via de Wii U geupscaled naar 1080p

[ Voor 23% gewijzigd door cypher21 op 20-01-2015 14:41 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Dan zal ik de Wii spellen maar op de Wii moeten spelen, Want dat 576i van de Wii U - Wii modus is echt een stuk minder dan wat de Wii met de rgb scartkabel neerzet.

Bedankt voor de snelle reacties

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• sikkwittet
Dus wait a min....als ik mijn wiiu via hdmi op tv gebruik ziet mijn wii gedeelte er lillijker uit...en dit is niet op te lossen???? Wtf ninty

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

sikkwittet schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 05:18:
Dus wait a min....als ik mijn wiiu via hdmi op tv gebruik ziet mijn wii gedeelte er lillijker uit...en dit is niet op te lossen???? Wtf ninty
Nee, dit gaat om een component kabel

Omelette du fromage!

• cypher21
Dxta schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Nee, dit gaat om een component kabel
Mijn post gaat over hdmi.

Zal van t weekend eens kijken of ik de verschillen duidelijk op een foto kan krijgen

[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 21-01-2015 09:30 ]

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

cypher21 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Mijn post gaat over hdmi.

Zal van t weekend eens kijken of ik de verschillen duidelijk op een foto kan krijgen
True, maar dat komt omdat jouw receiver ws beter naar 1080p upscaled dan de WiiU

Omelette du fromage!

• cypher21
Dxta schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:32:
[...]

True, maar dat komt omdat jouw receiver ws beter naar 1080p upscaled dan de WiiU
Zou idd kunnen.
Maar ik zou verwachten dat digitaal upscalen (wii U) beter zou gaan dan analoog component (van de oude Wii door de receiver) upscalen

• xelfer
  • Niet online
Sato schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:49:
Dan zal ik de Wii spellen maar op de Wii moeten spelen, Want dat 576i van de Wii U - Wii modus is echt een stuk minder dan wat de Wii met de rgb scartkabel neerzet.

Bedankt voor de snelle reacties
Ik heb zelf de Wii zelf nog aangesloten omdat dit naar mijn mening toch iets mooier beeld geeft dan de Wii modus van de Wii U.

• horizon1978
Zojuist Cpt Toad besteld (dank Bol voor de trouwe klant korting en dat game sowieso al 5 euro goedkoper was. Wel 2-3 weken wachten. Ah wel.

Zelf geen problemen met minder beeld voor de Wii spellen op de Wii U.

• sikkwittet
Het blijft toch vreemd youtube kijken met de wiiu. Ene keer is alles lekker. Maar nu. Is het niet mogelijk om hd te klikken. Dus is het beeld helemaal niet scherp. Heel vreemd

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:54
sikkwittet schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:10:
Het blijft toch vreemd youtube kijken met de wiiu. Ene keer is alles lekker. Maar nu. Is het niet mogelijk om hd te klikken. Dus is het beeld helemaal niet scherp. Heel vreemd
Ligt dat niet aan de bronvideo? Lang niet alle video's op youtube zijn in HD geupload, waardoor ze niet in HD af te spelen zijn.

• sikkwittet
Deze zijn het wel.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Ik denk ik ga mijn sterren uitgeven aan Wii punten zodat ik in de Wii mode VC games kan kopen, ster catalogus down :(.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Gebruik je de app of de internet pagina? Bij die laatste gebruik ik namelijk de HQ knop van de afspeelbalk op de gamepad. Werkt prima.

Breek je nek voorzichtig

• Flozem
horizon1978 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:42:
Zojuist Cpt Toad besteld (dank Bol voor de trouwe klant korting en dat game sowieso al 5 euro goedkoper was. Wel 2-3 weken wachten. Ah wel.
Idem voor 29,99. Twijfelde nog tussen Hyrule Warriors (39,99) en deze titel, maar HW vind ik nog wel eens voor dezelfde prijs of goedkoper. Bovendien heb ik nog genoeg 3DS en retro backlog en speel ik persoonlijk weinig Wii(u). Mijn dochters trokken me uiteindelijk over de streep... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Flozem op 21-01-2015 19:11 ]

• xelfer
  • Niet online
Flozem schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:09:
[...]

Idem. Twijfelde nog tussen Hyrule Warriors en deze titel, maar HW vind ik nog wel eens voor dezelfde prijs of goedkoper. Bovendien wisten mijn dochters me over te halen... :)
Ik kan beide games wel aanraden. HW is ook nog wel de moeite waard om een keer op de pikken.

• Flozem
xelfer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:12:
[...]

Ik kan beide games wel aanraden. HW is ook nog wel de moeite waard om een keer op de pikken.
Lol - net ge-edit. Die komt er vast nog eens aan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 21-01-2015 19:15 ]

• xelfer
  • Niet online
Kan gebeuren :).

Overigens vind ik het wel bijzonder dat Hyrule Warriors nu een stuk duurder is dan kort na de release. Ik heb er 34,99 euro voor betaald (bij de Wehkamp geloof ik).

Captain Toad heb ik ook voor 34,99 euro gekocht bij bol.com enige tijd terug. Hier zat volgens mij wel een kortingscode bij.

• Flozem
Heb hem inderdaad ook al eens bij Bart Smit voor 39,99 zien staan (helaas een leeg rek). Als je hem in de webshop wil kopen staat ie helaas op 45 euro of meer als ze een "kortingsactie" hebben... Maar daar koop ik niets meer online sinds mijn MK8 fiasco. :(

Verwijderd

Volgens mij willen die spellen bij de Wehkamp nog wel eens in prijs fluctueren. Wilde een maand terug daar Mario Kart 8 bestellen voor 50 euro (had nog een kortingsbon bij hun), maar na een week was ie weer € 65 terwijl er geen speciale actie was voorheen o.i.d.

Verwijderd

Overigens, weet iemand hoe je de Wiimote Controller + Nunchuk kan gebruiken bij Mario Kart 8 single player modus? Telkens als ik het spel opstart wil 'ie alleen maar naar mijn gamepad luisteren. Als ik naar het menu ga van de gamepad en ik synchroniseer mijn WiiMote, dan werkt het prima in het gamepad menu, maar als ik vervolgens terugkeer naar Mario Kart dan reageert ie nergens op wat mijn WiiMote doet.

Bij andere games doet mijn WiiMote het prima.

Is het misschien zo dat Mario Kart 8 bij single player alleen met de gamepad gespeeld kan worden en bij local multiplayer de WiiMote pas gebruikt mag worden?

Volgende keer graag je vorige post editten als je zo snel wat nieuws wilt toevoegen :)

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 22-01-2015 08:28 ]

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:36
In totaal vier zwarte Wii afstandsbedieningen met motion plus gekocht via Mariowii.nl op jullie aanraden. Nieuw-uitziende controllers voor iets meer dan de helft van de prijs! Ik had eerst vier 3rd-party controller gekocht via miniintheboxcom, maar goedkoop bleek duurkoop (pijltjestoetsen moest ik heel hard induwen/reageerde niet goed). De 3rd-party nunchuks/stuurtjes werken wel prima.
Ik heb de WiiU (premium mario+luigi) als kerstcadeau voor mezelf gekocht bij Nedgame.nl, maar kon het niet laten ook (fatsoenlijke) afstandsbedieningen te kopen voor het bezoek. Geen moment spijt van gehad! Niets is leuker dan met z'n vieren Mario kart 8/Mario party/Nintendoland te spelen!

[ Voor 3% gewijzigd door TJGKessels op 21-01-2015 21:52 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:07:
Overigens, weet iemand hoe je de Wiimote Controller + Nunchuk kan gebruiken bij Mario Kart 8 single player modus? Telkens als ik het spel opstart wil 'ie alleen maar naar mijn gamepad luisteren. Als ik naar het menu ga van de gamepad en ik synchroniseer mijn WiiMote, dan werkt het prima in het gamepad menu, maar als ik vervolgens terugkeer naar Mario Kart dan reageert ie nergens op wat mijn WiiMote doet.

Bij andere games doet mijn WiiMote het prima.

Is het misschien zo dat Mario Kart 8 bij single player alleen met de gamepad gespeeld kan worden en bij local multiplayer de WiiMote pas gebruikt mag worden?
Volgens mij kan het zo.
Gewoon mk opstarten tot het begin scherm waar je op a moet drukken.
2X op a drukken op je wiimote en het zou moeten werken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• horizon1978
Yup. Dat is de manier daarvoor.
Idd, bij het titelscherm kies je de "hoofdcontroller" en dat kan een Wiimote, PRO of Gamepad zijn.

• deltaquad
  • Laatst online: 17-11 12:04
En tijdens het spelen kun je niet wisselen van controller volgens mij (ik heb ook sinds kort een Wiiu)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:51
Nintendo bosses “do not really understand modern gaming”, says former executive

“They’re very traditional, and very focused on hierarchy and group decision making,” Adelman said of the company’s structure.

“Unfortunately, that creates a culture where everyone is an advisor and no one is a decision maker – but almost everyone has veto power. Even Mr. Iwata is often loathe to make a decision that will alienate one of the executives in Japan.”

Te conservatief dus, en traag als dikke stroop waar het aankomt op het invoeren van vernieuwingen.

“The most senior executives at the company cut their teeth during NES and Super NES days and do not really understand modern gaming, so adopting things like online gaming, account systems, friends lists, as well as understanding the rise of PC gaming has been very slow,” Adelman said.

De leiding van Nintendo leeft nog steeds in het NES / SNES tijdperk. :P

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Haay schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:57:
Nintendo bosses “do not really understand modern gaming”, says former executive

“They’re very traditional, and very focused on hierarchy and group decision making,” Adelman said of the company’s structure.

“Unfortunately, that creates a culture where everyone is an advisor and no one is a decision maker – but almost everyone has veto power. Even Mr. Iwata is often loathe to make a decision that will alienate one of the executives in Japan.”

Te conservatief dus, en traag als dikke stroop waar het aankomt op het invoeren van vernieuwingen.

“The most senior executives at the company cut their teeth during NES and Super NES days and do not really understand modern gaming, so adopting things like online gaming, account systems, friends lists, as well as understanding the rise of PC gaming has been very slow,” Adelman said.

De leiding van Nintendo leeft nog steeds in het NES / SNES tijdperk. :P
En we moeten dat dan maar als waarheid aannemen? Hoewel ik het ermee eens ben dat het online gebeuren beter moet bij Nintendo hebben ze bepaalde keuzes gemaakt uit het oogpunt om kinderen een veilige omgeving te geven om in te gamen. Friendlist is daar een voorbeeld van en ook het ontbreken van voice chat.

Dit is hetzelfde als een coach die vertrekt bij een club en dan ineens van alles eruit gooit, er zal iets van waar zijn, maar wordt altijd overdreven.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• horizon1978
Het online gebeuren van Nintendo vind ik ideaal eerlijk gezegd. Geen gezeur. Wat vaste one liners (Mario Kart 8) en racen maar. Gewoon core gaming. Gedoe eromheen niet nodig. Mijn mening dan...

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Koldur schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:04:
[...]

En we moeten dat dan maar als waarheid aannemen? Hoewel ik het ermee eens ben dat het online gebeuren beter moet bij Nintendo hebben ze bepaalde keuzes gemaakt uit het oogpunt om kinderen een veilige omgeving te geven om in te gamen. Friendlist is daar een voorbeeld van en ook het ontbreken van voice chat.

Dit is hetzelfde als een coach die vertrekt bij een club en dan ineens van alles eruit gooit, er zal iets van waar zijn, maar wordt altijd overdreven.
dus jij werkt bij een bedrijf en gooit laat maar zeggen dit er uit. zowiezo dat je ontslagen word. of het mag niet wegens je contract. als je er niet meer werkt kan je het gewoon zeggen.

[ Voor 37% gewijzigd door ricyosma op 22-01-2015 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo doet wat ze zelf leuk vinden ipv de laatste modegrils te volgen. Hierdoor zijn Nintendo games eigenlijk altijd een 9 of hoger waard. Nintendo is kwaliteit.

• jongetje
  • Laatst online: 13:41
Wel irritant, krijg je een mail dat je sterren gaan vervallen vanwege dat de shop uitgaat. Is vervolgens de Shop al de hele dag offline...

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

jongetje schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:54:
Wel irritant, krijg je een mail dat je sterren gaan vervallen vanwege dat de shop uitgaat. Is vervolgens de Shop al de hele dag offline...
Je hebt nog tot september ;)
Pagina: 1 ... 64 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic