Ik bedoelde niet dat ik die 4 ging kopen hoor

Maar dat zijn grote titels die in de week voor Black Friday uitkomen en dus het arsenaal is in de 'oorlog' dit najaar
Dragon Age: Inquisition staat wel op mijn lijstje. Daarbij hoop ik dat EA BioWare iets meer ruimte heeft gegeven om hun ding te doen dan bij recente dingen die ze uitbrachten. DA: Origins is echt een ontzettend leuk spel die zich ondanks het EA logo op de doos kan meten bij klassiekers van BioWare van voordat ze hun ziel verkochten.
De tweede noemde jij al, GTA5. Ik behoor tot de minderheid die het spel nog niet heeft gespeeld. Denk dat van alle 4 ik hier het meest naar uit kijk.
De derde en vierde zijn 99,9% het zelfde: Pokemon Alpha Sapphire en Omega Ruby. Ik koop ze beide, ik heb tot nu toe elke 'primaire' Pokemon game sinds gen3 en deze mogen gewoon niet missen.
Helaas voor de Wii U niets. Zoals eerder gezegd, Bayonetta 2 vind ik geen 55 euro waard, ondanks dat ik genoten heb van deel 1 (die ik overgens kocht voor 12 euro). Smash Bros komt denk ik helemaal niet, want ik zie dat spel niet onder de 20 euro vallen in de komende tien jaar. Voor mij is het gewoon een random fighting game, waar ik met nieuwe titels dat bedrag aanhoud want ik speel ze 2x per jaar als ik volk die ze kan waarderen over de vloer heb. Plus die willen toch altijd Tekken6/TagTournament2 doen, dus waarom moeilijk doen.
Ik zie dat Sonic Lost World goedkoop begint te worden. Wellicht dat ik die nog wel in de loop van dit jaar in mijn brievenbus valt. Maar verder meh. Ik kijk wel uit naar de nieuwe Zelda en hoop dat ze hun VC collectie upgraden.