Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:48
Ik denk dat jullie Ubisoft gewoon veel te serieus nemen, na al die onzin die ze verkondigen de laatste jaren. Al hun 'analyses' over de gameindustrie en consumenten ondersteunen altijd hun eigen agenda.

We zullen zien hoe Bayonetta het gaat doen, de install base is misschien niet megagroot. Maar een game als Bayonetta is ook een systemseller voor veel mensen.

Steam/XBL: Avioto

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:10
Avioto schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:07:
Ik denk dat jullie Ubisoft gewoon veel te serieus nemen, na al die onzin die ze verkondigen de laatste jaren. Al hun 'analyses' over de gameindustrie en consumenten ondersteunen altijd hun eigen agenda.

We zullen zien hoe Bayonetta het gaat doen, de install base is misschien niet megagroot. Maar een game als Bayonetta is ook een systemseller voor veel mensen.
Hier moet ik me bij aansluiten. Waarom is hetgeen wat Ubisoft zegt ineens goud voor sommige mensen? Als Ubisoft écht zo'n goede analyse en beeld heeft van de markt dan hadden ze Uplay lang uit de lucht gehaald, hadden ze minder repetitieve AC games gemaakt en was Watch_Dogs dé klapper van het jaar geweest.

Misschien dat Unity daar verandering in gaat brengen, maar ik zie het somber in. AC is Ubisoft's Call of Duty, alleen weten ze vaak nét genoeg aan de formule te fromellen dat mensen het toch blijven kopen.
AC Black Flag was best aardig, leuke setting. Maar ik moest wel vaak alleen hetzelfde doen. Wéér een fortress aanvallen, wéér boten neerschieten, wéér een grot in voor een-of-andere artefact. Het ging wel de goede kant op, maar dat kwam, in mijn ogen, véél meer door de setting dan dat het daadwerkelijk ook een veel beter spel was.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:26
Wie/wat is Ubisoft??? :p

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
In de jaren 90 van de vorige eeuw goed bezig.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:28
En nog steeds. Assassin's Creed is geweldig. Bajonneta heb ik nog nooit van gehoord.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Laudor schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:26:
En nog steeds. Assassin's Creed is geweldig. Bajonneta heb ik nog nooit van gehoord.
Gek genoeg was Ubisoft hier nog een heel goed bedrijf toen ze games als Zombi U uitbrachten :')

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 06:44:
[...]

Gek genoeg was Ubisoft hier nog een heel goed bedrijf toen ze games als Zombi U uitbrachten :')
De goodwill begon al snel af te brokkelen toen ze een bepaalde Wii U exclusive uitstelde om er een multiplatformtitel van te maken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

RayNbow schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:22:
[...]

De goodwill begon al snel af te brokkelen toen ze een bepaalde Wii U exclusive uitstelde om er een multiplatformtitel van te maken.
Dat maakt het geen minder goed bedrijf. Om Rayman als exclusive uit te brengen voor een platform dat toendertijd al voor geen meter liep was financieel een erg onverstandige beslissing. Het is juist slim om het multiplatform te maken.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zit 'm niet in het multiplatform maken ;) Maar enkel in het naaien van de Nintendo fans door 2 weken voor de originele release het spel uit te stellen. En het jammere is dat ze er niet van geleerd hebben, iets wat je met Watch Dogs weer zag.
Dat ze Rayman hebben uitgesteld om er een multiplatform van te maken vind ik prima. Exclusives zijn per definitie slecht, zelfs als ze toevallig voor jouw favoriete platform zijn. Van first party kan ik het begrijpen, maar zelfs daar is het gewoon jammer.

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:11:
Dat ze Rayman hebben uitgesteld om er een multiplatform van te maken vind ik prima.
Jij kan het prima vinden, de meeste Wii U eigenaren vinden het echter een flinke naaistreek. En dat heeft Ubisoft ontzettend veel goodwill gekost.
The_Bird schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:48:
[...]
Dat maakt het geen minder goed bedrijf. Om Rayman als exclusive uit te brengen voor een platform dat toendertijd al voor geen meter liep was financieel een erg onverstandige beslissing. Het is juist slim om het multiplatform te maken.
De WiiU liep volgens toen nog niet eens zo heel slecht. Console was toen net uit en in de eerste maand liep het behoorlijk goed.
Wat raar is is dat ze toen de WiiU versie hebben uitgesteld. Ze hadden ook hem gewoon uit kunnen brengen en dan later op de andere platformen. Hetgeen ze dus wel met Watch_Dogs hebben gedaan maar toen weer ten nadele van de WiiU...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:21:
[...]

Jij kan het prima vinden, de meeste Wii U eigenaren vinden het echter een flinke naaistreek. En dat heeft Ubisoft ontzettend veel goodwill gekost.
Games worden vaak genoeg uitgesteld. In het geval van Watch_Dogs en talloze anderen, waar specifiek de Wii U versie later komt zonder goede reden ben ik het met je eens, dat zijn naaistreken.

Maar als je blij wordt omdat je als eerste/enige een spel kan spelen dan mag je niet kwaad worden als je als laatste/helemaal niet aan de beurt bent, want dat is in feite de zelfde situatie alleen zit je aan de andere kant van de tafel.
Zucht, Ubi heeft het "Watch_Dogs verkoopt slecht op de WiiU" persbericht al klaar liggen. Volgens Tweakers gaat de game nl. tussen de 60 en de 70 eurootjes kosten en waarschijnlijk dus 70 in de eShop. Daar heeft Ubi wel een handje van maar voor een game die 114 dagen later uitkomt was een schappelijkere prijs wellicht wel een goed idee geweest.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Deddiekoel schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:41:
Zucht, Ubi heeft het "Watch_Dogs verkoopt slecht op de WiiU" persbericht al klaar liggen. Volgens Tweakers gaat de game nl. tussen de 60 en de 70 eurootjes kosten en waarschijnlijk dus 70 in de eShop. Daar heeft Ubi wel een handje van maar voor een game die 114 dagen later uitkomt was een schappelijkere prijs wellicht wel een goed idee geweest.
Dat is echt een spel wat ik koop zodra die rond de 20 euro is. Gelukkig heeft Ubisoft vaak leuke / goedkope actie van hun spellen. Dus geen day-one aankoop voor mij, maar ik ga het zeker aanschaffen later ;)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Is er bekend of Watch Dogs 60 fps draait op de WII u? Heb onlangs ook AC4 gehaald, maar man wat speelt dat bagger op de Wii u vanwege de 30 frames :)

Verder ben ik verrast door Donkey kong Country Tropical Freeze, wat een geweldige game is dit ! Ik mis alleen de hoeveelheid buddy's (struisvogel, papegaai, spin, vis etc) en de keuze om van karakter te wisselen, wat in de eerste drie delen via de Select button kon.

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Deddiekoel schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:41:
Wat Ubi hier doet is inderdaad belachelijk. Tegen die tijd kost watch dogs minder dan 40 euro op de andere consoles. Wanneer je kijkt naar hun andere ports zal de Wii U versie hetzelfde of slechter presteren dan de PS 3 en Xbox 360 versies (maar met gamepad ondersteuning, jay! :F ).

Wanneer ze Watch Dogs voor meer dan € 40 uitbrengen op de Wii U dan is het bye bye Watch Dogs ;w Ik wacht wel tot je de game voor 15 euro in de uitverkoop probeert te slijten. Laten we eerlijk zijn als ik haast zou hebben had ik die game al op de PS 3 gehaald. Wanneer ze niet uitkijken is Watch Dogs nog eerder gratis bij PS + dan dat ze hem uitbrengen op de Wii U.

Waar ik echt kwaad om kan worden is dat op dit moment wanneer je nu naar de globale console verkoop kijkt de Wii U in alle waarschijnlijkheid nog steeds op plek 2 van de Next gens ligt. Ver achter de PS4 maar voor de X Box One. En dat dus puur op de kracht van de eigen Nintendo games want Ubi en EA hebben slechts een paar beroerde ports van hun multi plats uitgebracht en verder bar weinig origineels.

Tuurlijk, je kunt klagen dat je games niet voldoende verkocht worden maar kijk dan ook eens even naar games als Titanfall. Nee, dat verkoopt goed en loopt lekker. Ze geven die game bijkant weg met de console. Uiteindelijk zal de xbone wel meer gaan verkopen dan de Wii U omdat zijn wel ondersteund worden door populaire multiplat releases. Maar wanneer Ubi soft en EA serieus waren geweest had de Wii U zoveel groter kunnen zijn.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Bayonetta 2 ziet er trouwens wel heel erg goed uit zeg.

• Avioto
Ambling_Alp schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:53:
Bayonetta 2 ziet er trouwens wel heel erg goed uit zeg.
Mee eens, ik verbaas me echt wat ze uit de Wii U persen.

Mooi interview met de devs: http://www.ign.com/videos...yonetta-2-the-feel-of-fun

Zet even op 1080p voor 60 fps :9~

Rudyyy schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:25:
Is er bekend of Watch Dogs 60 fps draait op de WII u? Heb onlangs ook AC4 gehaald, maar man wat speelt dat bagger op de Wii u vanwege de 30 frames :)

Verder ben ik verrast door Donkey kong Country Tropical Freeze, wat een geweldige game is dit ! Ik mis alleen de hoeveelheid buddy's (struisvogel, papegaai, spin, vis etc) en de keuze om van karakter te wisselen, wat in de eerste drie delen via de Select button kon.
Watch_Dogs draait nergens op 60fps helaas. Dat is ook ontzettend lastig met zo'n open world spel.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 21:37
De PC versie wel uiteraard.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Oh jee

http://www.eurogamer.net/...hands-on-with-bayonetta-2

Ziet er naar uit dat deze aankomend topper technisch niet zo goed loopt op de zwakke Wii U hardware:
While much of Bayonetta 2's underpinnings are shared with the original -right down to its native 720p presentation, lacklustre texture filtering and no anti-aliasingg - the engine manages to deliver sequences more complex than anything the original had to offer. However, this decision backfires a little in some respects. At its heart this is a game that owes the roots of its design to classic fast-paced PS2-era 60Hz action games such as Devil May Cry. Those backgrounds racing by as you fight hordes of angels? They may as well be flat-shaded boxes without compromising the gameplay. Sure, all of those pyrotechnics and crazy levels are a core part of the experience but they're ultimately little more than fancy window dressing - and it comes at a cost.

That price is a hard hit to sustained performance and it's the one area of the game that didn't quite hit the target during our initial play sessions. Once again Platinum Games aims for a 60fps update, but similar to Metal Gear Rising, it struggles to maintain it. While it's certainly light years beyond the awful farmed-out PlayStation 3 version of Bayonetta, the overall experience isn't quite as smooth as the original Xbox 360 game. On the plus side, the irritating tearing of the original has been completely eliminated, but while it's still a fast and responsive game, the consistency in the update leaves something to be desired.
Als er 1 ding wat irritant is tijdens een hektische aktiegame dan zijn het wel massale framedrops.
The game's unstable performance definitely has an impact on the experience as well: when you couple an often poor frame-rate with extremely challenging gameplay the results prove highly frustrating.

"21 jaar DSL!"

On the plus side, the irritating tearing of the original has been completely eliminated
Als er iets erger is dan framedrops, dan is het wel tearing.

• horizon1978
Zolang de fps niet onder de 30 gaat duiken zal zo'n spel prima speelbaar blijven.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

horizon1978 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:37:
Zolang de fps niet onder de 30 gaat duiken zal zo'n spel prima speelbaar blijven.
Liever gelocked op 30 dan all over the place vind ik zelf.

"21 jaar DSL!"

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
Liever eerst maar eens zelf zien, en dan geloven. Reviewers vinden tegenwoordig overal de kleinste probleempjes in. Zou mij niks verbazen als het op 1 of 2 momenten gebeurt, en daarbuiten niet.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Waah schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:56:
Liever eerst maar eens zelf zien, en dan geloven. Reviewers vinden tegenwoordig overal de kleinste probleempjes in. Zou mij niks verbazen als het op 1 of 2 momenten gebeurt, en daarbuiten niet.
Dit is geen review maar een technische blik op de game. Digital Foundry staat juist goed aangeschreven op dat gebied.

"21 jaar DSL!"

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:21
Maar een technische blik is wat anders dan een consumentenblik, als de game lekker speelt dan maakt het mij niet uit dat de fps niet perfect op 60 zit... Perfectie is overrated in reviews
De reden dat zoveel reviews e.d. aandacht besteden aan FPS is omdat het wel degelijk een groot verschil maakt. Het 'probleem' is echter dat je er aan gewend raakt en het dan niet meer opvalt. Als je een paar uur achter een spel van 30fps zit dan zie je het niet meer. Als je dan een ander spel op 60fps doet dan denk je voor een half uurtje: wow dat is echt veel beter! en dan zie je dat ook niet meer. Totdat je weer terug gaat natuurlijk.

De verhalen over dat je snelle games beter speelt op hogere FPS geloof ik niets van. In plaats van elke 33ms een nieuw beeldje krijg je elke 16ms een nieuw beeldje. Ik weet niet op welk niveau je speelt als 16ms sneller reageren het verschil tussen winnen en verliezen is :P
Ik heb Bayonetta 2 op Gamescom gespeeld. Merkte daar nog nix van framedrops.

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:34
Volgens Nintendo Frankrijk komt, zoals eerder uitgelekt, SSB toch echt 21 november uit!

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2014/09/online_nintendo_advert_confirms_november_21st_launch_date_for_super_smash_bros_wii_u/attachment/1/630x.jpg

UPDATE - Nintendo France now says this date was a mistake...

bron: http://www.gonintendo.com...or-november-21st-releasse

[ Voor 28% gewijzigd door iMuchacho op 16-09-2014 20:20 ]

Journey to the city unscathed

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is ook al weer aangegeven dat dat een foutje was en dat de releasedatum onveranderd op einde 2014 staat. (Vermoedelijk gewoon nog 21 novemer, ;) :p)
Het spel ligt gewoon voor Black Friday (28 nov) in de winkel in de states. Daar kan je wel vanuit gaan. Daarom lijkt 21 nov ook een hele realistische datum.

Verwijderd

Topicstarter
+ gezien het feit dat de EU en US release van de 3DS versie op dezelfde dag is, gaan ze dat VAST ook voor de Wii U versie doen.

Echter komen wel ook Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire die dag in de VS uit. En ook Watch_Dogs en Sonic Boom!
Maar ja, ook GTA 5 voor de PS4 en XBONE. Ze zullen wel moeten ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 21:01 ]

Far Cry 4
Dragon Age: Inquisition
Assassins Creed: Unity
Call of Duty Advanced Warfare

En vast nog wel meer die ik zo niet kan bedenken. Eind van het jaar wordt oorlog. Arme portemonee.

Maar 2 van 4 die ik van plan ben te kopen zijn van Nintendo :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga geen van die 4 kopen :p

Ubisoft heeft het voor mij voorgoed verperst, zo ook EA. En Call of Duty Ghosts was al waardeloos.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Als SSB uit is ren ik naar de winkel :).
GTA 5 voor de PS4 wil ik ook nog wel kopen maar die komt er pas alsie tweede hands te koop is.

Ik heb tot nog toe echt meer plezier met mijn Wii U dan met de PS4. En voor mij ook geen Ubi of EA spellen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:23:
Ik ga geen van die 4 kopen :p

Ubisoft heeft het voor mij voorgoed verperst, zo ook EA. En Call of Duty Ghosts was al waardeloos.
Ik bedoelde niet dat ik die 4 ging kopen hoor ;) Maar dat zijn grote titels die in de week voor Black Friday uitkomen en dus het arsenaal is in de 'oorlog' dit najaar :P

Dragon Age: Inquisition staat wel op mijn lijstje. Daarbij hoop ik dat EA BioWare iets meer ruimte heeft gegeven om hun ding te doen dan bij recente dingen die ze uitbrachten. DA: Origins is echt een ontzettend leuk spel die zich ondanks het EA logo op de doos kan meten bij klassiekers van BioWare van voordat ze hun ziel verkochten.

De tweede noemde jij al, GTA5. Ik behoor tot de minderheid die het spel nog niet heeft gespeeld. Denk dat van alle 4 ik hier het meest naar uit kijk.

De derde en vierde zijn 99,9% het zelfde: Pokemon Alpha Sapphire en Omega Ruby. Ik koop ze beide, ik heb tot nu toe elke 'primaire' Pokemon game sinds gen3 en deze mogen gewoon niet missen.

Helaas voor de Wii U niets. Zoals eerder gezegd, Bayonetta 2 vind ik geen 55 euro waard, ondanks dat ik genoten heb van deel 1 (die ik overgens kocht voor 12 euro). Smash Bros komt denk ik helemaal niet, want ik zie dat spel niet onder de 20 euro vallen in de komende tien jaar. Voor mij is het gewoon een random fighting game, waar ik met nieuwe titels dat bedrag aanhoud want ik speel ze 2x per jaar als ik volk die ze kan waarderen over de vloer heb. Plus die willen toch altijd Tekken6/TagTournament2 doen, dus waarom moeilijk doen.

Ik zie dat Sonic Lost World goedkoop begint te worden. Wellicht dat ik die nog wel in de loop van dit jaar in mijn brievenbus valt. Maar verder meh. Ik kijk wel uit naar de nieuwe Zelda en hoop dat ze hun VC collectie upgraden.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik aan games ga kopen dit jaar, op volgorde.

1. Disney Infinity 2.
2. Hyrule Warriors
3. SSB 3DS
4. Fantasy Life (3DS)
5. Bayonetta 1+2 First Print Edition
6. SSB Wii U
7. Pokémon OR & AS

6 en 7 zijn omgedraaid mocht Pokémon eerder uitkomen.

Oh en een paar PS4 tittels (waaronder Driveclub ;))

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 23:12 ]

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:05:
Wat ik aan games ga kopen dit jaar, op volgorde.

1. Disney Infinity 2.
2. Hyrule Warriors
3. SSB 3DS
4. Fantasy Life (3DS)
5. Bayonetta 1+2 First Print Edition
6. SSB Wii U
7. Pokémon OR & AS

6 en 7 zijn omgedraaid mocht Pokémon eerder uitkomen.

Oh en een paar PS4 tittels (waaronder Driveclub ;))
Zelfde voor mij, behalve dan Disney Infinite 2. Daarbij komt ook nog eens op het Sony gebied Kingdom Hearts 2.5 HD en Tales of Hearts R, en er zijn nog een paar games die ik nog moet halen van dit jaar. Arme portemonnee ;(

• horizon1978
En dan te bedenken dat wij tot nu toe als wii u only titels hebben:
New Super Mario Bros U
Mario Kart 8
Wii Party U

dus.... alleen al van de bestaande titels is er genoeg aan te schaffen eens een keer (Wind Waker HD, Mario 3d world, Pikmin 3 bijvoorbeeld).

En uitkijken doe ik naar titels als de nieuwe Zelda (maar dat duurt nog), Cpt Toad. En kinderen lijkt mario party 10 en Yoshi's wooly world leukt.
Mijn dochter van 6 (en deels mijn zoon van 3) begint nu steeds meer te gamen. Denk dat de toybox in Disney Infinity voor haar heel leuk kan zijn. Wellicht toch maar eens aan gaan schaffen...

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Voor mij helaas weinig Wii U. Ik kijk wel uit naar de Mario Kart DLC :)
Smash Bros is nooit mijn ding geweest en mss dat ik nog naar Bayonetta ga kijken.
Ik kijk vooral uit naar:
- The evil within
- Assassins Creed Unity (eindelijk weer een "echte" AC zoals het er nu uit ziet.
- Dragon Age: Inquisition
- Alien Isolation
- GTA 5 op ps4

Denk dat mijn PS4 het drukker gaat krijgen dan mijn Wii U en eigenlijk is dat wel jammer want het allemeest kijk ik uit naar een nieuwe Zelda ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

rajackar schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:43:
Ik kijk vooral uit naar:
- The evil within
- Assassins Creed Unity (eindelijk weer een "echte" AC zoals het er nu uit ziet.
- Dragon Age: Inquisition
- Alien Isolation
- GTA 5 op ps4
Muv DA heb ik hetzelfde lijstje. Ben vooral erg benieuwd naar Alien.
Wat betreft WII U wellicht nog Smash Bros maar dan alleen als ik hem in een aanbieding ergens net wat goedkoper kan krijgen.

"21 jaar DSL!"

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54
Net hyrule Warriors opgehaald. Uiteraard de ce.
Zie ik net dat ik de gratis pre order dlc niet heb gekregen. Fu!

ze waren nu net pas geleverd. Maandag dlc ophaal tijd!

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 18-09-2014 17:39 ]

• Avioto
Arunia schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:31:
Net hyrule Warriors opgehaald. Uiteraard de ce.
Zie ik net dat ik de gratis pre order dlc niet heb gekregen. Fu!

ze waren nu net pas geleverd. Maandag dlc ophaal tijd!
Lucky jij :o

Bol.com heeft die van mij net verzonden. Daar gaat mijn weekend.

• Arunia
Krijgen alleen nu nog het gevecht. Alhoewel het mij niet kan boeien.
Disney Infinity 2.0 voor de PS4 als eerste spelen of Hyrule Warriors.
Wordt waarschijnlijk gewoon die volgorde. Komt wel goed. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn downloadcode van Game.co.uk binnen. Alleen zegt de eShop dat het spel nog niet beschikbaar is (duh). Ook heb ik de code voor de Twilight Princess DLC van Game.co.uk.

Dat wordt morgenochtend vroeg mn Wii U aanzetten en downloaden!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 20:43 ]

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik krijg de Skyward Sword-DLC, toevallig ook de DLC die ik het liefst wilde, maar toch wel jammer dat je niet gewoon allebei de DLC's kan krijgen :P (tenzij iemand het weggeeft ofcourse)

Verwijderd

Topicstarter
Heb vannochtend al even kunnen spelen. De download viel reuze mee qua grootte (nog geen 8GB) en het spel speelt goed. Echt een Dynasty Warriors spel in het Legend of Zelda Universe. Alles is heel goed uitgewerkt en het speelt heerlijk.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Zou die DLC later nog - tegen betaling - beschikbaar komen of is dat echt alleen bij pre-orders ?
Ik ga zo maar eens langs bij Gamemania. Hoewel de geluiden heel positief zijn denk ik toch dat dit een game is die ik weer wil verkopen en op zijn minst wil uitlenen.

• horizon1978
Er is voor hyrule Warriors dlc aangekondigd. Extra packs met nieuwe speelbare figuren en extra mappen enzo.
Is ook al te bestellen in de eShop. Verkrijgbaar vanaf oktober. Je krijgt wel meteen een Dark Link outfit!

Misschien toch maar gaan downloaden, zit met jicht in mijn teen thuis...

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 19-09-2014 13:59 ]

• Arunia
De eshop deed het bij mij net niet. Maar extra levels en chars zijn nooit gek.
geen idee wat het zou moeten kosten ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 19-09-2014 14:32 ]

Pack in de eShop kost €15

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Deddiekoel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:57:
Misschien toch maar gaan downloaden, zit met jicht in mijn teen thuis...
Is wel een stuk duurder waarschijnlijk ; GameMania is inderdaad erg goedkoop met €39 ... MM is zelfs €49 en de rest (BS, IT) 45.
Via Game.co.uk is het ook iets van €40 €42,40
eShop is €45 als je ooit al een andere Zelda game hebt gedownload (wat ik heb)

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 19-09-2014 17:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er is een statusupdate voor mensen die op Shovel Knight aan het wachten zijn.

Ze zijn nu voorbij "Final Testing" dus we zullen snel een release datum te horen krijgen.

http://yachtclubgames.com...ght-international-status/
Update: September 19th, 2014 : Final Testing has drawn to a close! We’ll be shipping up and shipping it out the door! If no unforeseen issues arise, then a solid release date will be coming into focus soon!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Deddiekoel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:18:
Via Game.co.uk is het ook iets van €40 €42,40
eShop is €45 als je ooit al een andere Zelda game hebt gedownload (wat ik heb)
En daar nog weer de Network Premium af. ;) Ik ben helemaal om naar digitaal. Moest daardoor helaas wel eventjes wachten (game lag donderdag rond 17:00 gewoon bij de MM in Rotterdam centrum). Ik kan wel vertellen dat hij om 00:30 beschikbaar was in de eShop en dat ik om 02:00 het eerste level gedaan heb (in bed op de gamepad).

Heb vandaag ook meteen vast de DLC gekocht. Ik heb al vaker geprobeerd in het Dynasty Warriors genre te komen. Nu met Hyrule Warriors 'klikt' het eindelijk. Ik vind het heerlijk wegspelen.
Censuur in de laatste aflevering van Nintendo Minute. N64 Virtual Console for Wii U confirmed? :p

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij spelen ze in de Wii mode... Ze hebben allemaal Classic Controllers Pro vast.
Hmm, dat maakt het idd wat minder waarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ja, dan zouden ze niets hoeven te muten. Het kan zijn dat ze classic controllers gebruiken om niets te verklappen maar dat ze per ongelijk Wii U eShop zeiden. :p

Ik zie Nintendo er wel voor aan om gelijktijdig met SSB Wii U ook N64 VC voor de Wii U te releasen :p

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 10:34 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:26:
Maar ja, dan zouden ze niets hoeven te muten. Het kan zijn dat ze classic controllers gebruiken om niets te verklappen maar dat ze per ongelijk Wii U eShop zeiden. :p

Ik zie Nintendo er wel voor aan om gelijktijdig met SSB Wii U ook N64 VC voor de Wii U te releasen :p
Net als met SMK voor de SNES dan een aanbieding doen voor de originele Smash icm Smash WiiU...

[ Voor 66% gewijzigd door Deddiekoel op 21-09-2014 15:07 ]

Ik moet zeggen dat Hyrule Warriors erg goed bevalt. Maar ik vind bepaalde effecten wel schokkend slecht. Dingen als geluidseffectjes van andere vechters, bepaalde animaties en sowieso de "victory" melding.

Ik ben even mijn sterren aan het bijwerken door de enquetes te doen. Wat mij echt kapot irriteert is dat ik continu dezelfde vragen over mezelf moet beantwoorden. Nintendo weet toch hoe oud ik ben en het soort speler dat ik ben en dat ik al een WiiU heb.
Maar ik heb 5000 punten geregistreerd en heb de Yoshi knuffel besteld. Dus laat er nu maar iets ècht cools in komen...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:05

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:07:
Nintendo weet toch hoe oud ik ben en het soort speler dat ik ben en dat ik al een WiiU heb.
Nee, de AV van club nintendo staan niet toe dat deze gegevens gebruikt mogen worden voor andere (marketing) campagnes. Ditzelfde geld ook voor de enquetes, deze worden anoniem verwerkt en ook daarom is koppeling niet mogelijk.
Iedere manier van koppelen van gegeven zou betekenen dat zowel de Amerikaanse als de Europese markt niet meer toestaan dat kinderen <14 jaar oud een account mogen aanmaken en dat lijkt mij niet zo verstandig.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37

Emiel1984

Made in NL

Hebben jullie de console plat liggen of staand, in de meegeleverde voetjes ? Ik heb hem nu weer plat gelegt omdat de drive dan volgens vele op internet dan minder snel kapot kan gaan. Nintendo zou het ook adviseren om hem plat te leggen. Waarom zitten er dan voetjes bij was mijn gedachte. De wifi lijkt nu helaas niet meer stabiel sinds ik de console plat heb gelegd. Kom met mk8 wel online maar kreeg gister 3x verbindingsfout. Waar mijn ps3 het prima doet.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn Wii U net als mijn Wii trouwens gewoon rechtop staan. Nooit problemen mee gehad. Alhoewel ik wel vaker van het fabeltje gehoord heb, maar het is niet meer dan dat: een fabeltje.

• horizon1978
De Wii hadden we altijd rechtop staan zonder problemen. De Wii u ligt nu zonder problemen plat.
Geen disc problemen en geen wifi problemen.

• ndonkersloot
Ik heb de Wii U plat liggen in het TV meubel, zelfs speciaal zijn eigen vakje :).
Heb geen Wi-Fi problemen, wel enkele keer de melding gehad dat de disc niet gelezen kon worden zowel bij MK8 as bij SM3DW. Dit is nu 3 keer gebeurt of zo dus kijk het even aan.

Edit:
Nou, net even SM3DW aan het doen en ineens een fout op het scherm dat de disc drive stuk is en ik contact moet opnemen. Dit is anders dan ik eerst kreeg en het blijft als ik hem uit zet. Ik kan wel zeggen niks aan de hand :p. Morgen even bellen.

[ Voor 33% gewijzigd door ndonkersloot op 21-09-2014 19:41 ]

• mathelicious
Hyrule warriors gedownload, het is echt een gave game! Tot nu toe wel makkelijk op normal settings, maar ben nog niet aan hard begonnen om eerst de gameplay te ontdekken.
mathelicious schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:52:
Hyrule warriors gedownload, het is echt een gave game! Tot nu toe wel makkelijk op normal settings, maar ben nog niet aan hard begonnen om eerst de gameplay te ontdekken.
Pas bij Valley of Seers (4e scenario) werd ik 1x verslagen op normal difficulty (ik faalde een escortmissie, moreel van de troepen zakte in, etc.). Het lastige van Hyrule Warriors is dat je niet op meerdere plekken tegelijkertijd kan zijn... :+

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 14:23
RayNbow schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:12:
[...]

Pas bij Valley of Seers (4e scenario) werd ik 1x verslagen op normal difficulty (ik faalde een escortmissie, moreel van de troepen zakte in, etc.). Het lastige van Hyrule Warriors is dat je niet op meerdere plekken tegelijkertijd kan zijn... :+
Ik heb zelf een keer een heel lullige situatie gehad dat ik met een kwart hartje tegenover Volga stond, en net op dat moment triggerde een nieuwe missie. Op die punten maakt de game dus een nieuwe checkpoint aan. Als je dus doodgaat, ga je terug naar je laatste checkpoint, en dus ging ik tien keer op rij dood voordat ik erin slaagde om die aanval te ontwijken en als een gek wat hartjes te gaan zoeken.

Wat me soms wel irriteert is dat je een map hebt waar de skulltula ergens in een hoek spawnt waar je pas vrij laat bij kan, maar die wel heel veel mooks op je afstuurt. Dan zit je dus in no-time op de 1000 KO's waardoor die spin verschijnt, maar vervolgens duurt het veel te lang voor je daar überhaupt naartoe kan, en tegen die tijd is hij alweer weg. Moet je dus zo min mogelijk vijanden slopen.

• mathelicious
RayNbow schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:12:
[...]

Laat dat nou net mijn volgende scenario zijn! Vanavond zal ik dan wel weten of het nog steeds makkelijk gaat :+
Ik moet zeggen dat ik de gameplay van Hyrule Warriors echt wel heel leuk vind. Maakt me benieuwd naar de Dynasty Warriors games.
Ook de combi met Zelda vind ik een goeie. Het gegeven dat je nu met Link de badass uit kunt hangen en "echte" veldslagen kunt vechten bevalt me wel.
De manier waarop er gekoppeld wordt met de Zelda games vind ik ook leuk gedaan.
Wel twijfel ik nog of ik voor de DLC ga, is toch best prijzig en ik weet nog niet of ik zit te wachten op andere modi en kostuums. Hoewel dark link me wel trekt.

Verwijderd

Topicstarter
De line up van Nintendo op het FirstLook2014 event (11 en 12 oktober) is bekend.
Nintendo 3DS:
Super Smash Bros. for Nintendo 3DS
Monster Hunter 4
Fantasy Life
Sonic Boom: Shattered Crystal
Wii U:
Speelbaar van 10.00-14.00:

Splatoon
Speelbaar van 14.00-19.00:
Super Smash Bros. for Wii U
Bayonetta 2
Sonic Boom: Rise of Lyric
Yoshi's Woolly World
Captain Toad: Treasure Tracker
Kirby and the Rainbow Curse
Mario Maker

• horizon1978
Dus Splatoon de main Wii U game? De getoonde beelden zien er in ieder geval vermakelijk uit. Benieuwd naar de playability.

Verwijderd

Topicstarter
Jup, en ze hebben het ook over 8 player multiplayer. Dus dat wordt leuk.

• Arunia
Deddiekoel schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:23:
Ik moet zeggen dat ik de gameplay van Hyrule Warriors echt wel heel leuk vind. Maakt me benieuwd naar de Dynasty Warriors games.
Ook de combi met Zelda vind ik een goeie. Het gegeven dat je nu met Link de badass uit kunt hangen en "echte" veldslagen kunt vechten bevalt me wel.
De manier waarop er gekoppeld wordt met de Zelda games vind ik ook leuk gedaan.
Wel twijfel ik nog of ik voor de DLC ga, is toch best prijzig en ik weet nog niet of ik zit te wachten op andere modi en kostuums. Hoewel dark link me wel trekt.
Het spel bevat hier ook goed. Mijn vrouw vraagt zelfs of ze mee mag doen.
Heb zelf gisteren de uitbreiding gekocht. Er zitten ook extra levels bij. 15 euro voor 4 dlc vind ik wel meevallen overigens.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:00:
Jup, en ze hebben het ook over 8 player multiplayer. Dus dat wordt leuk.
Uhm, dat was het toch ook al op de E3? 4 tegen 4 is 8 speler multiplayer in mijn optiek...

Breek je nek voorzichtig

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Is Hyrule Warriors het waard om te kopen. Ik heb wat gameplay gezien, en hack en slash (als dat het is) lijkt mij wel wat, maar zit het puzzel-element van Zelda er ook in? Want daar ben ik altijd slecht in bij de Zelda games, het puzzel gedeelte (ik weet altijd vast te lopen, nu ook met Wind Waker HD) 8)7

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Zombymario schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:55:
Is Hyrule Warriors het waard om te kopen. Ik heb wat gameplay gezien, en hack en slash (als dat het is) lijkt mij wel wat, maar zit het puzzel-element van Zelda er ook in? Want daar ben ik altijd slecht in bij de Zelda games, het puzzel gedeelte (ik weet altijd vast te lopen, nu ook met Wind Waker HD) 8)7
je moet soms dingen vinden op de map, maar verder is het puur actie.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Verwijderd

Topicstarter
Al moet je wel onthouden dat je de hele map onder controle moet houden :) Maar ja qua puzzels is het spel simpeler dan een gemiddelde FPS. :p
The PyroPath schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:55:
[...]

Uhm, dat was het toch ook al op de E3? 4 tegen 4 is 8 speler multiplayer in mijn optiek...
Dat ontken ik niet. Maar het is alsnog gewoon leuk. ;)

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Bedankt allemaal, ik denk dat ik hem op mijn lijst van "nog te spelen WiiU-games" zet samen met SSB4 en misschien ooit nog SM3DW.

Volgens mij is New Super Mario WiiU precies hetzelfde als New Super Mario Bros. Wii toch?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Verwijderd

Topicstarter
Zombymario schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:04:
Volgens mij is New Super Mario WiiU precies hetzelfde als New Super Mario Bros. Wii toch?
Qua gameplay wel, maar het spel zelf is compleet anders. Nieuwe levels, bazen, upgrades.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:12:
[...]

Qua gameplay wel, maar het spel zelf is compleet anders. Nieuwe levels, bazen, upgrades.
Waarbij wel gezegd moet worden dat de assets vrijwel gelijk zijn. De muziek is hetzelfde, de karaktermodellen, de achtergronden voor het grootste deel. Hierdoor voelt het wel erg veel aan als de vorige NSMB titels wat erg jammer is, maar het level design is echt stukken beter dan de vorige delen.

"21 jaar DSL!"

• ndonkersloot
Ik moet wel zeggen dat ik NSMB Wii U leuker vind dan die voor de Wii.

Zombymario schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:04:
Bedankt allemaal, ik denk dat ik hem op mijn lijst van "nog te spelen WiiU-games" zet samen met SSB4 en misschien ooit nog SM3DW.

Ik zou SM3DW stukje omhoog schuiven op dat lijstje. Is een bril-jante game. Ik blijf die game maar spelen.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Tiwazz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:53:
Ik moet wel zeggen dat ik NSMB Wii U leuker vind dan die voor de Wii.
Ik heb dat dus andersom, proppelerpak was gewoon geniaal. Dat stomme blokje in deel 2 komt niet in de buurt :(

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• horizon1978
Die zwevende eekhoorn bevalt mij beter. Heb ook een voorkeur voor de Wii U NSMB.
Ik vind de Wii U versie ook veel leuker.

Het probleem van de NSMB games is dat het heel erg voelt als een downgrade. Super Mario World (SNES) was de laatste voordat NSMB begon, en ik heb het gevoel dat de NSMB games zijn voortborduurd op Super Mario Bros 3 en niet World. World vind ik qua gameplay beter dan de NSMB games. NSMBU is de eerste van de 3 die weer een beetje op World begint te lijken, maar het mist nog steeds elementen die World zo awesome maakten.

Het doet ook wel dingen goed. Vooral de dynamische world map van NSMBU is leuker dan het saaie in World. Ook het feit dat de powerups wat gebalanceerder zijn vind ik goed. In World heb je een cape, of je zoekt naar een cape. Geen reden om vrijwillig met een flower rond te lopen.

Maar ik wil permanente Yoshi's en alternatieve exits bij ca de helft van de werelden, waardoor je vele verschillende paden krijgt die je kan bewandelen.

En World had dit ook niet, maar dat vergeef ik want die is 20 jaar oud: laat mensen saven wanneer ze willen en niet alleen na een kasteel.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

BlackMage schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:34:
Ik vind de Wii U versie ook veel leuker.

Het probleem van de NSMB games is dat het heel erg voelt als een downgrade. Super Mario World (SNES) was de laatste voordat NSMB begon, en ik heb het gevoel dat de NSMB games zijn voortborduurd op Super Mario Bros 3 en niet World. World vind ik qua gameplay beter dan de NSMB games. NSMBU is de eerste van de 3 die weer een beetje op World begint te lijken, maar het mist nog steeds elementen die World zo awesome maakten.

Het doet ook wel dingen goed. Vooral de dynamische world map van NSMBU is leuker dan het saaie in World. Ook het feit dat de powerups wat gebalanceerder zijn vind ik goed. In World heb je een cape, of je zoekt naar een cape. Geen reden om vrijwillig met een flower rond te lopen.

Maar ik wil permanente Yoshi's en alternatieve exits bij ca de helft van de werelden, waardoor je vele verschillende paden krijgt die je kan bewandelen.

En World had dit ook niet, maar dat vergeef ik want die is 20 jaar oud: laat mensen saven wanneer ze willen en niet alleen na een kasteel.
Ben het met een groot deel van jouw kritiek eens. Vind zelf dat Eekhoorn(?)pak uit NSMBWU wat aan de slappe kant maar vind het idee van de verschillende Yoshi babies wel weer leuk gevonden. Het feit dat je 'normale' yoshi's aan het eind van het level moet inleveren vind ik ook een groot nadeel.

Voor de Wii waren er cheats waarmee je kon instellen dat je Yoshi in elk level kon gebruiken. Dat maakte het spel een stuk leuker, vooral in multiplayer, zonder dat dit het spel 'broken' maakte.

Oh en die titel moeten ze echt veranderen. Zo "new" is die reeks niet meer. Die titel komt nu gewoon dom over. Als ze het gewoon Super Mario Bros Wii U genoemd hadden zag het er al een stuk beter uit.

"21 jaar DSL!"

• horizon1978
Ach dat new, er zijn telefoons/tablets die ook die naam hebben gekregen. ;)

Enfin, als je de wii u versie hebt uitgespeeld dan kun je daarna (als je op grote munten jacht gaat) saven op elk willekeurig moment. De wii versie heeft ook een quick save optie maar dan vlieg je direct naar begin menu terug.
Nintendo is inderdaad geen ster in het bedenken van namen. Maar wij kijken er met een westerse blik op en Japanners zijn daar wellicht iets anders in.

• Arunia
Eekhoorn pak is het Tanooki suit. :P

http://www.factzoo.com/ma...n-dog-night-wanderer.html

Is trouwens een wasbeer hond. Best een gaaf beest.

[ Voor 62% gewijzigd door Arunia op 24-09-2014 11:29 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Arunia schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:28:
Eekhoorn pak is het Tanooki suit. :P

http://www.factzoo.com/ma...n-dog-night-wanderer.html

Is trouwens een wasbeer hond. Best een gaaf beest.
Volgens mij vergis je je. In Super Mario 3 en 3D world heb je idd een tanuki suit maar in NSMBW is het weer een ander pak.. Deed mij aan een vliegende eekhoorn denken.

"21 jaar DSL!"

De "New" naam is volgens mij aan te geven dat het nieuwe delen in de Super Mario Bros (dus de NES games) serie zijn. Vandaar dat het ook een voortzetting is vanaf SMB 3 (ik had ook liever voortzetting vanaf World gezien).

Het feit dat je een eikel moet oprapen zegt mij ook al wel dat het een eekhoorn is hoor :P

Maar dat het verwarrend is kan ik me voorstellen, ze hebben allemaal een staart en oortjes.

Je hebt:
- Wasbeer (alleen oortjes en staart). Volgens mij alleen in Bros 3.
- Tanooki (idem boven, maar incl een compleet pak). Zat in Bros 3 als speciale powerup en in NSMB, 3D Land/World.
- Vliegende eekhoorn (Oortjes, kleine staart, vleugels). In NSMBU.
Pagina: 1 ... 44 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic