Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
nickdew schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:49:
Heb net een wii U aangeschaft met een extra wii remote. Heb 2 mario games en rayman. Klopt het nu als ik met ze 2en speel ook 2 remotes moet aanschaffen? kan ik dat tablet ding niet gebruiken!!?
Tip: als je een tweede wii mote wilt kopen kijk op marktplaats of een site zoals mariowii.nl. Wel tweedehands maar scheelt toch flink in prijs.

Keuze genoeg linkje.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Tiwazz schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:22:
[...]

Tip: als je een tweede wii mote wilt kopen kijk op marktplaats of een site zoals mariowii.nl. Wel tweedehands maar scheelt toch flink in prijs.

Keuze genoeg linkje.
Wel uitkijken dat je geen neppe krijgt.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb mijn remotes in de loop der tijd verzameld door games te kopen waar deze bij zat. Veel games met remote waren goedkoper dan los een remote in de winkel kopen op dat moment.

De games die ik gekocht had voor de remote waren:

- The Legend of Zelda: Skyward Sword Limited Edition (Wii).
- Wii Motion Plus (Wii)
- Wii Party U (Wii U)

Daarnaast had ik 1 Wii mote die bij mijn Wii zat. Op deze manier heb ik 4 Wii Motes allemaal met ingebouwde motion plus technologie.

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 24-08-2014 09:19 ]

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43
wezep schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:43:
[...]

Ondertussen is de WII U Pikmin3 al voor de 5e keer aan het downloaden.
Tot nu toe niet gelukt, kom meestal tot de helft.

Gisteren al even contact gehad met NedGame.
Beste is om van de week Nintendo te bellen en dan waarschijnlijk opsturen.
Mocht het downloaden vandaag niet lukken, dan ga ik dat even doen.
Nog wel even de aankoopbon zoeken....
Even een update mbt dit probleem.

Eind juli Nintendo gebeld en probleem voorgelegd.
Op advies naar hun opgestuurd. Aangezien ik met vakantie ging, gevraagd of ze de WII U terug willen sturen naar mijn ouders. 1e week augustus is deze teruggestuurd en half augustus kunnen testen.
Op het bijgevoegde formulier stond: geen storing gevonden....
Getest en binnen een half uur uitgevallen.

Nintendo weer gebeld en zij vroegen of ik wederom de WII U wou opsturen.
Aan hun gevraagd of zij Pikmin 3 willen downloaden, omdat ik hier problemen mee had.
Dit afgelopen maandag gedaan en woensdag stond Post NL alweer voor de deur.
WII U alweer terug, echt snel.
Bijgevoegd formulier: geen storing gevonden, Pikmin 3 gedownload en uitgebreid getest.

Kinderen blij, want ze konden Pikmin 3 spelen. Echter dit duurde maar een half uur.
WII U weer spontaan uit.
En maar weer bellen. Elke keer snel iemand aan de lijn kunnen krijgen.
Wederom voorgelegd aan support afdeling. ZIj wisten het eigenlijk ook niet meer.
Aan hun gevraagd hoe zij de WII U testen. Hier hadden ze een standaard testopstelling voor.
Aangezien ik elke keer de stekker uit het stopcontact moest halen, vroeg ik of ze ook de meegestuurde adapter gebruikten bij het testen.
Dat wist de persoon niet precies, maar waarschijnlijk niet.
Gevraagd of dit het probleem kan zijn. De contactpersoon dacht van niet, maar ging even overleggen.
Vervolgens werd voorgesteld om een nieuwe adapter op te sturen.

Deze hadden we een dag later in de bus: probleem opgelost!!!!

Bleek dus de adapter te zijn en Nintendo heeft deze blijkbaar niet getest, ondanks dat deze 2 keer is meegestuurd.

Verder de complimenten aan Nintendo Support!
Je hoeft niet lang aan de lijn te hangen of iemand te spreken en de snelheid van terugsturen is erg snel.

Dus als iemand nog eens dezelfde problemen heeft....
Om nog terug te komen op deze reacties over Hyrule Warriors:
trekker22 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:02:
[...]

doet me vooral lijken op knoppen rammen?
Waah schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:30:
mee eens... zie ook maar 1 combo steeds, en een magie-achtig iets? niet echt dat ik denk WOW
Misschien dat de volgende reacties op een ander forum meer inzicht geven:
[...]
From what I understand, asides from higher difficulty making enemies harder and dangerous, Musou games require you to have stage awareness, because there's one whole giant battlefield and you can only be at one place at a time
Yeah high difficulties in the Musou games really make you pay attention to the map and make you manage where you are and when.

On the lower difficulties your allies can plow most things pretty easy and the enemies are button mash friendly.

On the high end your allies SUCK you have to cover and save their asses from being overwhelmed and so on and the enemies are no longer button mash friendly.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Heeft iemand al eens een niet-Nintendo USB-netwerk adapter geprobeerd met de WiiU?
Wil binnenkort namelijk graag bedraad alles hebben maar geen zin om daar weer €30 aan uit te geven.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, werkt probleemloos. De prijs/kwaliteit zie je overigens wel terug ik stekker/kabel en RJ45 female connector.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Cool, heb er nog een van Apple liggen. Benieuwd of die gaat werken!

Verwijderd

Topicstarter
Deze week (woensdag) komt de grote Mario Kart 8 patch die o.a. de kaart op de TV toont. Donderdag komt de gratis Mercedes DLC voor MarioKart 8.
Ik dacht dat alles in de update zat... Op zich wel goed dat de "reclame" als DLC wordt aangeboden. Wel jammer dat die weer een dagje langer duurt.

Fijn gerucht: http://www.ecumenicalnews...-go-on-hiring-spree-26134

[ Voor 29% gewijzigd door Deddiekoel op 25-08-2014 19:55 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:02:
Cool, heb er nog een van Apple liggen. Benieuwd of die gaat werken!
Hij moet natuurlijk wel nintendo gecertificeerd (of nagemaakt) zijn.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Afgelopen vrijdag mijn LG 55LB730V binnen gekregen. En ik moet zeggen: Mario Kart 8 in Dual Play is echt geweldig! :) :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:56:
Ik dacht dat alles in de update zat... Op zich wel goed dat de "reclame" als DLC wordt aangeboden. Wel jammer dat die weer een dagje langer duurt.
Ze hadden het altijd over DLC, dus dat gaf al aan dat het niet met de update zelf zou komen. De DLC zelf komt met de gebruikelijke donderdagse update van de eShop.
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:18:
[...]

Ze hadden het altijd over DLC, dus dat gaf al aan dat het niet met de update zelf zou komen. De DLC zelf komt met de gebruikelijke donderdagse update van de eShop.
Nu ik het bericht op de site teruglees zie ik het ook:
Voor het eerst krijgt Nintendo’s Mario Kart-serie extra pk's uit de echte racewereld. Via een software-update op 27 augustus krijgt Mario Kart 8 voor de Wii U diverse toevoegingen, waaronder de mogelijkheid om gratis drie auto's van Mercedes-Benz te downloaden en daar in de game mee te racen. Het gaat om de moderne Mercedes-Benz GLA, de 300 SL Roadster uit de jaren vijftig en de legendarische Silver Arrow uit de jaren dertig.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:15:
Zet Ubi & Activision op hun plek: koop Bayonetta 2 #OperationPlatinum
http://blogjob.com/oneang...-sell-1-million-on-wii-u/
Grappig bedacht allemaal maar bayonetta 2 wordt door platinum games gemaakt maar uitgegeven door Nintendo. Vanuit een andere publisher gezien helpt deze actie dus alleen maar bewijzen dat WiiU bezitters alleen wakker worden als Nintendo ergens bij betrokken is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

nieuws: Beelden Super Smash Bros. tonen nieuwe karakters

Die hond is wel een briljante toevoeging.

"21 jaar DSL!"

Het was leuker geweest als dit personage ook in Smash Bros zat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GKBNqcL.png

:p

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Deddiekoel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:14:
Heeft iemand al eens een niet-Nintendo USB-netwerk adapter geprobeerd met de WiiU?
Heb er eentje van SpeedLink gekocht voor de Wii U, werkt even goed als die van Nintendo (hangt nog achter de oude Wii).

• nickdew
  • Laatst online: 14:50
Ik heb een gamepad en een remote en kan dus bijv mario alleen met zijn 2en spelen met 1 als booster. Mario kart kan wel met ze 2en of heb ik hier ook 2 remotes voor nodig?

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:34
nickdew schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:25:
Ik heb een gamepad en een remote en kan dus bijv mario alleen met zijn 2en spelen met 1 als booster. Mario kart kan wel met ze 2en of heb ik hier ook 2 remotes voor nodig?
Bij Mario Kart kan gewoon 1 iemand op de gamepad spelen en 1 iemand op de remote.

Mijn PC

• ndonkersloot
Ik ben echt klaar voor SSB, kan niet wachten tot ie er is.

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:48:
Ik vond Bayonetta ook erg leuk hoor... ...maar daarvoor wordt je niet echt gemotiveerd.
:F Het beheersen van de véle, véle combo's op de allerhoogste moeilijkheidsgraad en dan eindigen met alles op Platinum... ja... true gaming :+

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:10

uFx

De ene DLC is nog niet uit of de andere 2 zijn alweer aangekondigd:

http://store.nintendo.co....al-download/10991121.html

_/-\o_

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Verwijderd

MK8 spuugzat inmiddels. Maar voor nieuwe banen trek ik 'm wel weer effekes uit de kast :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Speaking of DLC en uit zijn; hoe werkt dat eigenlijk?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Nintendo is goed bezig met die Zelda MK8 DLC en de zojuist aangekondigde Pokémon fighting game!

Omelette du fromage!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

uFx schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:07:

_/-\o_
Kan de link hier niet openen maar van wat ik op Wiki las klinkt het interessant.
On August 26, 2014, Nintendo announced two paid DLC packs to be launched in November 2014 and May 2015 respectively. Each pack will contain four additional vehicles, eight additional courses, and three additional racer characters; some of which are based on other Nintendo franchises, including The Legend of Zelda, Animal Crossing, and F-Zero. Additional multi-colored Yoshis and Shy Guys are available for those who purchase both DLC packs.
Is er al iets bekend over welke banen en prijs?

"21 jaar DSL!"

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:19
Inderdaad goed bezig. November iig erg fijn voor de eerste. Precies goed om weer mk uit de kast te trekken. Alhoewel ik nu nog steeds bezig ben.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:45:
Speaking of DLC en uit zijn; hoe werkt dat eigenlijk?
Als het goed is kan je straks (morgen) in het spel kiezen om de Mercedes DLC te downloaden. Maar eerst moet de update van vandaag komen. ;)

En betreffende DLC.. Echt geniaal! Iets waar ik echt op hoopte dat ze zouden doen (chars uit andere IPs en nieuwe courses). Dit is natuurlijk ook de opmaat voor Amiibo ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 07:35 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Dxta schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:24:
Nintendo is goed bezig met die Zelda MK8 DLC en de zojuist aangekondigde Pokémon fighting game!
Die fighting game is alleen voor Arcade kasten, die zal je hier nooit gaan zien. Misschien wordt het een grote hit en komt ie toch uit op de Wii U. Leek zo te zien op de Smash Bros engine te draaien.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 07:34:
[...]

Als het goed is kan je straks (morgen) in het spel kiezen om de Mercedes DLC te downloaden. Maar eerst moet de update van vandaag komen. ;)

En betreffende DLC.. Echt geniaal! Iets waar ik echt op hoopte dat ze zouden doen (chars uit andere IPs en nieuwe courses). Dit is natuurlijk ook de opmaat voor Amiibo ;)
Kost die DLC in november nu 7 pond en krijg je dan die andere erbij in mei, of is het 7 pond per stuk?

Die vandaag/morgen uitkomt die is toch gratis en betreft alleen een paar improvements (Mercedes/Kaart op beeld) en geen nieuwe tracks toch?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Die zijn gratis ja. Zou ook wat zijn als je moet betalen voor in game advertising.

"21 jaar DSL!"

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
uFx schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:07:

_/-\o_
Geweldig ! dat zijn de berichten! zo blijft MK8 intressant. Nu nog echte courses voor het ballonnen gevecht :)

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

JerX schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 07:53:
[...]

Die fighting game is alleen voor Arcade kasten, die zal je hier nooit gaan zien. Misschien wordt het een grote hit en komt ie toch uit op de Wii U. Leek zo te zien op de Smash Bros engine te draaien.
Aangezien de eerste trailer al in het Engels was, was de verwachting dat deze titel ook vrij snel in de VS/Europa op de WiiU zou uitkomen. Het is natuurlijk even wachten hoe het spel er uit gaat zien, maar het concept Pokemon meets Tekken klinkt wel vet :D

Omelette du fromage!

Verwijderd

Topicstarter
Gynnad schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:02:
[...]

Kost die DLC in november nu 7 pond en krijg je dan die andere erbij in mei, of is het 7 pond per stuk?

Die vandaag/morgen uitkomt die is toch gratis en betreft alleen een paar improvements (Mercedes/Kaart op beeld) en geen nieuwe tracks toch?
Beide pakketten kosten 7 pond / stuk. Ook zal er (volgens Nintendo of America) een combopak voor minder komen.

De DLC die morgen komt (Mercedes Benz karts) is gratis.
Dxta schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:44:
[...]

Aangezien de eerste trailer al in het Engels was, was de verwachting dat deze titel ook vrij snel in de VS/Europa op de WiiU zou uitkomen. Het is natuurlijk even wachten hoe het spel er uit gaat zien, maar het concept Pokemon meets Tekken klinkt wel vet :D
De trailer zei niets over een Wii U versie, maar het is wel zo dat de meeste vechtspellen eerst een Arcade release hebben voordat er een consoleversie komt. Dus laten we het hopen!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 09:03 ]

Wow die MK8 DLC's zijn wel gaaf. Ben benieuwd of die nieuwe banen ook in het thema zijn van Zelda en Animal Crossing. Animal Crossing zie ik liever gaan dan komen, maar als er Zelda thema banen komen dan maakt dat het wel goed.

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:13
De MK8 update (v2.0) en de Mercedes DLC zijn te downloaden!

Verandering tot nu toe:
Home menu:
-Statistieken menu
-Shop knop

Character menu:
De nieuwe characters (Tanooki Mario, Link, Cat Peach, Villager, Isabelle en Dry Bowser) zijn al te zien in het menu, erop klikken zegt dat de DLC binnenkort te downloaden is (november voor de 1e pack, mei voor de tweede). 8 euro per stuk of 12 voor beide.

Voertuig menu:
De Mercedes auto's worden met een rode [!] aangegeven (vast omdat ze 'nieuw' zijn!)

Ook bij de Grand Prix's zijn 4 nieuwe cups toegevoed (elk met 4 tracks, dus 16 in totaal). Deze Grand Prix's zitten in het DLC pakket van november en mei.

De map kun je ook op de Gamepad (en TV) tevoorschijn halen door op '-' (min) te drukken. Je kunt dit dus in en uitschakelen.

Journey to the city unscathed

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

iMuchacho schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:46:
De MK8 update (v2.0) en de Mercedes DLC zijn te downloaden!

Verandering tot nu toe:
Home menu:
-Statistieken menu
-Shop knop

Character menu:
De nieuwe characters (Tanooki Mario, Link, Cat Peach, Villager, Isabelle en Dry Bowser) zijn al te zien in het menu, erop klikken zegt dat de DLC binnenkort te downloaden is (november voor de 1e pack, mei voor de tweede). 8 euro per stuk of 12 voor beide.

Voertuig menu:
De Mercedes auto's worden met een rode [!] aangegeven (vast omdat ze 'nieuw' zijn!)

Ook bij de Grand Prix's zijn 4 nieuwe cups toegevoed (elk met 4 tracks, dus 16 in totaal). Deze Grand Prix's zitten in het DLC pakket van november en mei.

De map kun je ook op de Gamepad (en TV) tevoorschijn halen door op '-' (min) te drukken. Je kunt dit dus in en uitschakelen.
Kan je dan al zien welke tracks er in elke cup zitten?

Prijs is trouwens erg netjes, 6 chars en 16 tracks voor 12 euro. (Al is het wel jammer dat ze weer slots verspillen aan NOG een Mario en Peach. Wanneer de DLC uit is hebben Mario en Peach beiden 4 verschillende vormen/slots. Dat is dan wel weer overdone)

[ Voor 13% gewijzigd door The_Bird op 27-08-2014 09:59 ]

"21 jaar DSL!"

• iMuchacho
The_Bird schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:53:
Kan je dan al zien welke tracks er in elke cup zitten?

Prijs is trouwens erg netjes, 6 chars en 16 tracks voor 12 euro. (Al is het wel jammer dat ze weer slots verspillen aan NOG een Mario en Peach. Wanneer de DLC uit is hebben Mario en Peach beiden 4 verschillende vormen/slots. Dat is dan wel weer overdone)
Nee, dat helaas niet

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NaVv93h.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EweZi62.jpg?1?1011

[ Voor 3% gewijzigd door iMuchacho op 27-08-2014 10:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Je kan trouwens vrij makkelijk screenshots maken op de Wii U door naar de browser te gaan (home button indrukken op het moment dat je de screenshot wil maken) en dan naar een image host te gaan en het plaatje te uploaden. Ik heb bv zelf http://wiiu3ds.microse.nl hiervoor gemaakt. Die stuurt de screenshot per mail naar je toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 10:24 ]

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:30
Heb inderdaad net de DLC gekocht. Dit is echt een no-brainer voor die €12,-

Staat ook nieuwsbericht van Tweakers op de FrontPage :) nieuws: Nintendo voegt Zelda- en Animal Crossing-dlc toe aan Mario Kart 8

[ Voor 62% gewijzigd door Sinus_rhythm op 27-08-2014 10:29 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Leuk dat je dan gelijk verschillende kleuren Yoshi kan kiezen. Klein dingetje maar ik vind het ook wel eens leuk om als rode of blauwe Yoshi te rijden.

"21 jaar DSL!"

• iMuchacho
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:22:
offtopic:
Je kan trouwens vrij makkelijk screenshots maken op de Wii U door naar de browser te gaan (home button indrukken op het moment dat je de screenshot wil maken) en dan naar een image host te gaan en het plaatje te uploaden. Ik heb bv zelf http://wiiu3ds.microse.nl hiervoor gemaakt. Die stuurt de screenshot per mail naar je toe.
offtopic:
Hah, nooit geweten, thanks! Heb hem meteen als fav opgeslagen. Screenshots heb ik aangepast

• Henk
  • Laatst online: 29-10 16:11
Ook al vind ik dat Animal Crossing echt helemaal kut, die DLC's hengel ik zsm binnen :) Ik kan niet wachten op hyrule tracks!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kun je die screenshots van de Wii U (is behoorlijk on-topic lijkt me) ook uploaden naar bijv. je NAS (via Internet) ??

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Sinus_rhythm schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:24:
Heb inderdaad net de DLC gekocht. Dit is echt een no-brainer voor die €12,-
Heb je nu al iets aan die DLC dan?

[ Voor 13% gewijzigd door TFHfony op 27-08-2014 10:45 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:41:
Kun je die screenshots van de Wii U (is behoorlijk on-topic lijkt me) ook uploaden naar bijv. je NAS (via Internet) ??
Zolang je NAS een webinterface heeft waarmee je bestanden kan uploaden moet dat geen probleem zijn :)

• Sinus_rhythm
TFHfony schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Heb je nu al iets aan die DLC dan?
Wat The_Bird zegt in de post onder mij.
The_Bird schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:31:
Leuk dat je dan gelijk verschillende kleuren Yoshi kan kiezen. Klein dingetje maar ik vind het ook wel eens leuk om als rode of blauwe Yoshi te rijden.
Afbeeldingslocatie: http://mariokart8.nintendo.com/img/dlc/img-packbonus.png

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Kan je eigenlijk via Paypal/CC aankopen doen bij Nintendo of moet je van die kaarten kopen?

"21 jaar DSL!"

• iMuchacho
The_Bird schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:12:
Kan je eigenlijk via Paypal/CC aankopen doen bij Nintendo of moet je van die kaarten kopen?
Kan zowel via CC of eShop kaarten

• Sinus_rhythm
Je kan via kaarten of CC.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ziet er echt zo uit als je de DLC's nu al koopt? Mag toch hopen van niet, om daar nu dik 6 maanden tegenaan te kijken :(
Bisamrat schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:49:
[...]

Ziet er echt zo uit als je de DLC's nu al koopt? Mag toch hopen van niet, om daar nu dik 6 maanden tegenaan te kijken :(
Met een hart vol verwachting ;-)

• iMuchacho
Bisamrat schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:49:
[...]

Ik heb de DLC nog niet eens gekocht en kreeg al meteen dit scherm voorgeschoteld :/

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:49:
[...]
Zolang je NAS een webinterface heeft waarmee je bestanden kan uploaden moet dat geen probleem zijn :)
Volgens mij hebben we het daar al wel eens eerder over gehad ... toch eens induiken, moet toch te doen zijn met HTML/PHP.

• Arunia
  • Laatst online: 17:19
Straks de dlc ook maar even aanschaffen. Heb nog debet op mijn creditcard staan. :P

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:18:
[...]

Volgens mij hebben we het daar al wel eens eerder over gehad ... toch eens induiken, moet toch te doen zijn met HTML/PHP.
iig heb ik van mijn website eerder al de broncode online gezet :)

http://wiiu3ds.microse.nl/screenshot.7z

• NoelMakers1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 09:04
JerX schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 07:53:
[...]

Dit is ook zo bij Tekken,die komen ook eerst uit voor de arcades en meestal 6 +/- maanden later komen ze naar de consoles ik hoop wel heel,heel erg dat hij bijvoorbeeld naar de wii u komt (Daardoor zou ik een Wii U kopen,ja ik heb er nu nog geen) hopelijk komt het snel,ik wil Machamp de grond in rammen met Lucario >:)

(Lucario FTW :D )

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:27:
[...]
iig heb ik van mijn website eerder al de broncode online gezet :)
Bedankt !
Heb even gekeken om te snappen hoe het werkt en vervolgens code van een site met voorbeelden geplukt. Kan nu direct op m'n LAN screenshots naar de NAS uploaden.
Voor de liefhebbers : http://www.w3schools.com/php/php_file_upload.asp (heb alleen de check op filesize uit PHP script gehaald).
Er zijn nu wat cijfers bekend over de Wii U eShop demographics:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ejzHdLk.jpg

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Erg opvallend dat er zo weinig vrouwen met Wii U zijn. Je zou juist zeggen dat de Nintendo consoles meer op beide geslachten zijn gericht met de Mario games ed waarbij Sony en MS meer mikken op de mannelijke gamers.

Ook interessant dat er vooral oudere gamers met de WiiU aan de haal gaan. Dat zijn vooral dus de mensen die min of meer met Nintendo opgegroeid zijn. Als we aannemen dat iemand gemiddeld op zijn 6e begint met gamen. dan ligt de ondergrens dus bij degenen die de Gamecube meegemaakt hebben.

Daarnaast valt direct ook op dat het aantal jongere gamers ERG gering is (6%) wat nog wel eens een probleem kan zijn voor Nintendo in de toekomst wanneer deze trend doorzet. Denk dat voor een deel toch (weer) te wijden valt aan het gebrek aan 3rd party.

Doordat kids veelverkochte games als CoD en Fifa bij en met vriendjes kunnen spelen wordt het aantrekkelijker om ook een console te halen waar die op te krijgen zijn zodat ze samen kunnen spelen. Door de enorme installed base van Sony en Microsoft is het ook veel makkelijker om met die games in aanraking te komen dan laten we zeggen een 3D world. Daarbij hebben jongere games vaak geen geld voor een bij-console dus is de keus snel gemaakt.

"21 jaar DSL!"

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-11 21:55
Goede analyse The-Bird. Maar ben benieuwd hoeveel meiden/vrouwen een PS4 hebben of Xbox one.
Let wel op dat dit alleen de eShop cijfers zijn. Wanneer een Wii U door meerdere mensen wordt gebruikt lijkt me dat meestal toch slechts een persoon de eShop betreedt (de persoon die verantwoordelijk is voor de financien). Dit kan dus een wat vertekend beeld geven over wat nu de gehele userbase van de Wii U is.

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

RayNbow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:56:
Let wel op dat dit alleen de eShop cijfers zijn. Wanneer een Wii U door meerdere mensen wordt gebruikt lijkt me dat meestal toch slechts een persoon de eShop betreedt (de persoon die verantwoordelijk is voor de financien). Dit kan dus een wat vertekend beeld geven over wat nu de gehele userbase van de Wii U is.
Klopt. Ik zelf ben degene die het eShop account beheert, maar dochterlief (10 jaar) speelt toch erg graag Mario Kart 8, Tekken Tournament II & Just Dance...

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 13:27
Hier hetzelfde verhaal. Ik haal de games uit de shop en mijn vriendin speelt vervolgens.
(95% van de tijd is dat Mario Kart....dat terzijde...).

Overige cijfers zijn wel interessant.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Waah schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:39:
Goede analyse The-Bird. Maar ben benieuwd hoeveel meiden/vrouwen een PS4 hebben of Xbox one.
Ik ook wel maar van Nintendo had ik wel een groter % vrouwelijke kopers verwacht. Was het ook niet zo dat tegenwoordig de helft van alle gamers vrouwelijk is?
RayNbow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:56:
Kan zijn, al maakt al wel 70% gebruik van de E-shop dus dat neem ik maar als maatstaaf aangezien Nintendo dat zo naar buiten brengt. Daarnaast is het voor Nintendo ook erg interessant wie de console koopt, voor omzet zorgt, en dat is in dit geval grotendeels een mannelijk publiek. Wat dan interessant is is om te kijken hoeveel % vrouwen er op gamen en waarom vrouwen minder snel een Wii U kopen.

"21 jaar DSL!"

• ndonkersloot
Ik heb inderdaad de Wii U gekocht en koop ook de spellen maar m'n vriendin speelt er net zo veel al dan niet meer op. Denk wel dat mijn vriendin zelf nooit een Wii U of überhaupt een spelcomputer gekocht had.

Ik heb ook een PS4 maar daar doet mijn vriendin dan weer helemaal niets mee.

[ Voor 16% gewijzigd door ndonkersloot op 29-08-2014 09:43 ]

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
De Wii u wordt door gezinnen gekocht, dus meestal door de vaders die dan ook de credit card registreren.
Andere consoles worden door jongeren gekocht, dus daar kan %vrouwen hoger zijn.

Lekker generaliseren.

0 tot 18 jarigen hebben normaal gesproken geen credit card dus die zullen niet snel naar de eshop gaan. Behalve als oudere vader de 'baas' is van de console. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door horizon1978 op 29-08-2014 10:24 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:50
horizon1978 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:22:
De Wii u wordt door gezinnen gekocht, dus meestal door de vaders die dan ook de credit card registreren.
Andere consoles worden door jongeren gekocht, dus daar kan %vrouwen hoger zijn.

Lekker generaliseren.

0 tot 18 jarigen hebben normaal gesproken geen credit card dus die zullen niet snel naar de eshop gaan. Behalve als oudere vader de 'baas' is van de console. ;)
Genoeg reden om alsnog naar de eShop te gaan. Je kan immers gratis dingen downloaden (demo's of MK8 DLC) en eShop kaartjes kopen bij de Bruna.
Het is nu officieel: Shulk zit in Smash Bros. :)

(Nintendo JP Direct)

• DCG909
  • Laatst online: 06:55
Ik heb in mijn huis de Wii U gekocht en daarom staan mijn gegevens ook op dat ding, maar de laatste tijd speelt mijn zusje er vaker op dan ik (MK 8).
Ik zit persoonlijk nog even te wachten tot Super Smash, Bayonetta etc.

Aan de ene kant wel jammer dat ik de Wii U al op launch heb gehaald (meer betaald), maar aan de andere kant als niemand de Wii U had gekocht @ launch, dan had het een nog slechter beeld uitgegeven over de Wii U.

(ik heb zo'n vermoeden dat we deze graph nog terug gaan zien in de shitstorm die momenteel bezig is)

• uFx

uFx

DCG909 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:37:
Ik heb in mijn huis de Wii U gekocht ...
Ben jij diegene die in de Media Markt woont?

Zijn er nog mensen die eig. Amiibo's gaan aanschaffen? Bijv. die van Peach? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk ga ik Amiibo's aanschaffen :) Ik weet nog niet welke precies, maar iig Link.
Hangt er een beetje van af waarvoor ze te gebruiken zijn. Ik kan me niet voorstellen hoe bijv. een Yoshi poppetje werkt in Mario Kart en Smash Bros als beide games Yoshi al in het basis roster hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat ook niets met unlocken van karakters te maken hebben. Zover ik kan zien zijn Amiibo's juist meer karakters op zich en je kan ze levellen ed. En bv in Smash Bros kan je er tegen / mee vechten. Maar daar zijn het eigelijk altijd CPU spelers.

De implementatie van MarioKart is vooralsnog onbekend, en dat is juist het leuke hier. Elk spel kan zijn eigen implementatie voor Amiibo krijgen.
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:41:
Het gaat ook niets met unlocken van karakters te maken hebben. Zover ik kan zien zijn Amiibo's juist meer karakters op zich en je kan ze levellen ed. En bv in Smash Bros kan je er tegen / mee vechten. Maar daar zijn het eigelijk altijd CPU spelers.

De implementatie van MarioKart is vooralsnog onbekend, en dat is juist het leuke hier. Elk spel kan zijn eigen implementatie voor Amiibo krijgen.
Ja maar dat is het nou juist. Ik kan me niet echt indenken hoe de implementatie in games zowel interessant als eerlijk/balanced wordt, als het geen 'primaire' speelbare karakters worden. Als je in Smash Bros zo'n ding mid-battle kan gebruiken als een tijdelijke CPU fighter dan is het niet eerlijk (pay to win principe) maar als het bij een paar minigames blijft is het weer niet interessant.

Het meest leuke zou zijn als je in bijv. Smash Bros of Mario Kart er een speelbaar karakter van krijgt. Dan kan je die wellicht een beetje exp levellen, configuratie opslaan (moveset, kart, taunt gestures, whatever) en zo makkelijk meenemen naar vrienden of een toernooi ofzo. Maar dat verliest zijn charme als die character er sowieso al in zit.

Maar Nintendo kennende gaat het niet meer worden dan minigame gimmicks (en hoef ik ze dus niet). Maar aan de andere kant, als je ziet hoeveel ze er op inzetten, zou ik het wel eens mis kunnen hebben. Lets hope so.

Verwijderd

Topicstarter
Voor SSB is het vrij duidelijk hoe ze gebruikt gaan worden:
http://www.ssbwiki.com/Amiibo

• nickdew
  • Laatst online: 14:50
Wat zijn must haves op wii u. Heb mario en luigi en rayman!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57

Emiel1984

Made in NL

nickdew schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:27:
Zoals ik al eerder in dit topic naar voren heb laten komen op dezelfde vraag ;) ..
Donkey Kong
Mario Kart
Super Mario 3D world

Ook leuk
-> Wonderful 101
-> Pikmin 3
-> Lees dit topic door en je weet wat de games zijn die aandacht krijgen..

[LTS][MTS][HTS]

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:18
Monster Hunter 3 ultimate is ook de moeite waard en indien nog nooit gespeeld is TLOZ wind waker ook wel leuk.

Met betrekking tot ninento's nieuwe plannen... Ik ga het allemaal even afwachten want er is zoveel aan de gang, zowel voor wiiU als de nieuwe 3DS, dat ik gewoonweg niks ga ondernemen totdat de verbeteringen en implementaties wat concreter worden.

• DCG909
  • Laatst online: 06:55
uFx schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:44:
[...]

Ben jij diegene die in de Media Markt woont?
Gelukkig ben ik dat niet :)
Heb hem ook ergens anders gekocht nog ;)

• xelfer
  • Niet online
nickdew schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:27:
Mijn must have Wii U titels:

- Monster Hunter 3 Ultimate
- Super Mario 3D World
- Mario Kart 8
- New Super Mario Bros U
- New Super Luigi U
- Pikmin 3
- Donkey Kong Tropical Freeze
- Rayman Legends

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Vind MH3U wel wat smaak afhankelijk.. de rest zal je zeker (gaan) waarderen.

DukeBox schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:17:
Vind MH3U wel wat smaak afhankelijk.. de rest zal je zeker (gaan) waarderen.
Alles is smaak afhankelijk natuurlijk. Als je het hele genre van een spel niet ligt dan gaat het spel je ook niet echt boeien. En zelfs dan, een fan van racegames hoeft Mario Kart niet leuk te vinden. Een fan van strategiegames hoeft Pikmin niet leuk te vinden.

Het hele principe van "must haves" is krom. Je moet niet iemand aanraden om een spel blindelings te kopen op alleen het aanprijzen door een ander.

Maar zo'n lijstje is altijd wel een goed beginpunt om verder te kijken :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Opzich heb he gelijk, maar over het algemeen koop je een nintendo wel met het 'doel' om bepaalde (AAA) games te spelen en/of gameplay te krijgen. Met dat in gedachten vind ik MH3U er als enige niet in passen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

DukeBox schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:00:
^ Opzich heb he gelijk, maar over het algemeen koop je een nintendo wel met het 'doel' om bepaalde (AAA) games te spelen en/of gameplay te krijgen. Met dat in gedachten vind ik MH3U er als enige niet in passen.
Mee eens. Het schijnt ook een game te zijn die lastig is om er in te komen maar hoe nieuwsgierig ik ook naar de game was, het mocht niet baten en ik heb de demo al snel afgezet.

"21 jaar DSL!"

Korting op Hyrule Warriors als je een ander Zelda spel in de komende weken koopt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oJglISf.jpg
(Bron)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
RayNbow schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:19:
Korting op Hyrule Warriors als je een ander Zelda spel in de komende weken koopt:
[afbeelding]
(Bron)
Ik hoop dat ze voor de Wii U zelda majora's mask nog een keer uitbrengen. Vond het op de N64 altijd een verschrikkelijk spel met die maan en tijdklok en heb hem eigenlijk nog nooit echt uitgespeeld. Zou dat nu toch graag eens een keer doen :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Majora staat ook nog op mijn lijst. Maar wel lekker dat WW eind vd in de aanbieding gaat ;-)

• xelfer
  • Niet online
DukeBox schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:00:
MH3U past inderdaad niet direct bij alle Nintendo franchises. Voor mij persoonlijk is het wel een topgame en was het de game om een Wii U voor te kopen uiteindelijk (ik heb in totaal 16 Wii U games, dus het is zeker niet mijn enige game).

Het is wel een 'love it or hate it' game. Best wel hardcore en niet heel makkeljik om in te komen.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

xelfer schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:31:
Het is wel een 'love it or hate it' game. Best wel hardcore en niet heel makkeljik om in te komen.
Jah.. denk dat je er echt even voor moet gaan zitten. Heb alleen de demo gespeeld en ben toen al vrij snel afgehaakt. Wat ik eigenlijk probeerde te zetten is dat met name de andere titels (ook al is het je genre niet) vrijwel voor iedereen vermakelijk zijn als je altijd een Nintendo console hebt gehad. Alleen SSB kan evt. een uitzondering zijn.

• xelfer
  • Niet online
DukeBox schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:05:
[...]

Jah.. denk dat je er echt even voor moet gaan zitten. Heb alleen de demo gespeeld en ben toen al vrij snel afgehaakt. Wat ik eigenlijk probeerde te zetten is dat met name de andere titels (ook al is het je genre niet) vrijwel voor iedereen vermakelijk zijn als je altijd een Nintendo console hebt gehad. Alleen SSB kan evt. een uitzondering zijn.
Ja precies. Zelf heb ik MH3U wel zo'n 70+ uur gespeeld. Veel online met een vriend van me.

Ik denk dat MH3U leuk is voor mensen die ook van Dark Souls houden.
Dankzij een vriend van me aangespoord om 3D World echt uit te spelen. Dat is ook gelukt!
spoiler:
Blijkt dat er nog een nog geheimere 'laatste' wereld is. Levels zijn echt behoorlijk taai. Wel weer extreem cool hoor.

• uFx

uFx

Deddiekoel schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:28:
Dankzij een vriend van me aangespoord om 3D World echt uit te spelen. Dat is ook gelukt!
spoiler:
Bedoel je dan alle werelden uitgespeeld met alle karakters, alle sterren en alle vlaggetjes goud? Want daar ben ik nog steeds mee bezig :P

• ndonkersloot
Ik ben ook goed op weg om Mario 3D World uit te spelen. Nu bij het kasteel van World 7 en heb overal alle sterren en stempels en gouden vlaggen. Echt een leuk spel :-).

Verwijderd

Denken jullie allen er aan om Bayonetta 2 full priced aan te schaffen?!? Belangrijk hoor!! :)

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:25:
Denken jullie allen er aan om Bayonetta 2 full priced aan te schaffen?!? Belangrijk hoor!! :)
Ik twijfel heel erg of dit de moeite waard is. Op de filmpjes zie je toch vooral veel moves snel achter elkaar, wat op mij een beetje als een button bash hack-and-slash game overkomt. Zit er ook nog een stuk tactiek/vaardigheden en/of een toffe verhaallijn in?

Omelette du fromage!

Dxta schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:32:
[...]

Ik twijfel heel erg of dit de moeite waard is. Op de filmpjes zie je toch vooral veel moves snel achter elkaar, wat op mij een beetje als een button bash hack-and-slash game overkomt. Zit er ook nog een stuk tactiek/vaardigheden en/of een toffe verhaallijn in?
Het is een mix tussen een hack/slash en een fighter. Vooral in de wat hogere moeilijkheidsgraden moet je heel goed timen, counteren en aanvallen ontwijken. Daarnaast moet je button combo's onthouden net als bij echte fighters. In de lagere difficulties is dat wat minder en gaan de combo's automatisch als je wat knoppen inramt.

De verhaallijn is wel leuk. Niet geweldig maar beter dan anderen in het genre. Wat ik vooral leuk vond was dat je feitelijk zelf de demon bent en je tegen angels moet vechten. Dus de vijanden zijn glimmende stoere angels en die trek je aan stukken met een gigantische demon die uit je haar ontstaat.
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:25:
Ik denk het wel! Helemaal omdat deel 1 er ook bij zit. Maar ik denk wel dat ik deze op disc ga aanschaffen zodat ik hem kan uitlenen en mocht hij tegenvallen kan doorverkopen.

Pagina: 1 ... 42 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic