Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:16:
Gamefreak heeft vrij recent nog aangegeven niet te denken aan een mainline console omdat je daarmee niet langer direct tegen vrienden kunt battlen of met ze traden. Mqar eerst naar huis zal moeten, online gaan, etc.
Je kunt console en 3DS versie toch in dezelfde wereld doen... En dan kun je nl. ook met je vriend aan de andere kant van de wereld battlen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:42
Deddiekoel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:27:
[...]

Je kunt console en 3DS versie toch in dezelfde wereld doen... En dan kun je nl. ook met je vriend aan de andere kant van de wereld battlen!
Ze hebben in het zelfde interview ook gezegd niet te willen beginnen aan DLC. Ik zie het dan ook als zeer onwaar schoolhijnlijk dat ze ooit zullen besluiten mensen 2 games te laten kopen om in dezelfde wereld te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:27:
[...]

En dat kan niet met gewoon de 3DS versie, want? Ik hoef ook niet perse een Pokémon RPG op de Wii U. Het is niet voor niets "Pocket Monsters".

Misschien een Stadium achtige game waarmee je alle 3DS / DS Pokémon games kan linken. Maar svp geen RPG, ik vond ze op de Cube al zo slecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 14:13
@Bootje (en stiekem alle andere Wii U liefhebber): die Lego City Undercover is een BRILJANTE game!
Ook voor kids! mn zoon va n5 vind die echt geniaal!

En ik moet bekennen dat ik het ook een erg leuke en vooral grappige game vind.
Tuurlijk hij is (te) makkelijk, maar juist als je kids hebt is dat perfect. En kan je zelf als ze op bed liggen ook genoeg lol aan beleven.

Mijn game die ik nog wil is Mario Kart. dat is een instabuy.

Vind de overige games wel leuk maar vind games over het algemeen voor een console wel erg prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Voor de kerst Zelda: The Wind Waker HD gekregen. Net voor het eerst gespeeld, het Zelda gevoel is weer helemaal terug :D

Alleen jammer dat hij standaard niet het geluid via de gamepad doorgeeft. WiiU staat aangesloten op een beamer, die geen geluid via HDMI ondersteunt. Dat wordt dus een AV kabeltje aanschaffen...

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

WW HD wil je ook niet met geluid uit de gamepad, daar wil je gewoon netjes 5.1 geluid bij. De surround bij WW HD is best goed gedaan.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 07:30
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:16:
[...]

En dat kan niet met gewoon de 3DS versie, want? Ik hoef ook niet perse een Pokémon RPG op de Wii U. Het is niet voor niets "Pocket Monsters".

Misschien een Stadium achtige game waarmee je alle 3DS / DS Pokémon games kan linken. Maar svp geen RPG, ik vond ze op de Cube al zo slecht.
Dit dus. Het zijn Pocket Monsters, en die horen niet op de console thuis. Het is ook pas sinds de laatste generatie consoles überhaupt mogelijk om cross-platform te werken (dus dezelfde game op de console én de handheld en de savegame uitwisselen, zie MH3U). In den beginne was het hele punt van de Pokémon games (ruilen/battles) ook alleen mogelijk als je bij anderen was (want kabeltje).
Nintendo is doorgaans nogal traditiegetrouw dus dat zullen ze niet snel laten vallen. Bovendien is Pokémon zo ongeveer dé grootste killer-app voor de handhelds, dat zullen ze ook niet willen ondermijnen door de games ook op consoles uit te geven.
Tenslotte zijn de eisen voor een console-game veel hoger dan voor de handhelds. Als er nu een Pokémon-RPG op de WiiU zou komen, dan verwacht je op zijn minst 1080p graphics, wat nu eenmaal meer kost om te ontwikkelen dan handheld-niveau graphics. Het heeft al zes generaties gekost voordat de serie überhaupt 3D ging, laat staan full-HD.

@Aaargh!
Voor zover ik weet gaat een AV-kabel ook geen surround sound opleveren, dus dan maakt het weer niet uit of je geluid vanaf de gamepad of uit de AV-kabel krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Seal64 op 03-01-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Seal64 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:40:
[...]
@Aaargh!
Voor zover ik weet gaat een AV-kabel ook geen surround sound opleveren, dus dan maakt het weer niet uit of je geluid vanaf de gamepad of uit de AV-kabel krijgt.
Je zou een HDMI / TOS-link splitter kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:05:
[...]

Je zou een HDMI / TOS-link splitter kunnen gebruiken.
Dat werkt niet. Geluid vanuit de wii is 5.1 PCM en daar heeft toslink te weinig bandbreedte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Full surround is leuk, maar "gewoon stereo" is al 1000x beter dan geen geluid of afhankelijk zijn van de gamepad speakertjes.

Als je wel full surround wil met die opstelling zou ik rondkijken naar een budget of 2e handse HDMI AV-receiver. Dan laat je het HDMI-signaal binnenkomen op de receiver en sluit je je beamer aan op de HDMI-out van die receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jongetje schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Dat werkt niet. Geluid vanuit de wii is 5.1 PCM en daar heeft toslink te weinig bandbreedte voor.
Ah thx voor de info. Na ff verder zoeken zie ik dat je idd een receiver nodig hebt voor surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 11:37
beebie121 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:25:
@Bootje (en stiekem alle andere Wii U liefhebber): die Lego City Undercover is een BRILJANTE game!
Ook voor kids! Mijn zoon van 5 vindt die echt geniaal!

En ik moet bekennen dat ik het ook een erg leuke en vooral grappige game vind.
Tuurlijk hij is (te) makkelijk, maar juist als je kids hebt is dat perfect. En kan je zelf als ze op bed liggen ook genoeg lol aan beleven.
Mijn zoon en dochter (4 en 6) vinden hem ook erg leuk. Het is 'vechten' wie er mag spelen. Dus dan neem ik die taak maar op me. ;)

Mijn zoon vindt het vooral leuk als ik ga zwemmen en opgegeten wordt door een haai. De eerste paar keer dat dit gebeurde moesten ze ook echt schrikken. Zo grappig.

Hij is inderdaad makkelijk, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Kunnen ze gewoon doorspelen zonder dat ik steeds hoef te helpen. En mijn zoon gaat meestal toch alleen maar freeroamen.

Zelf vind ik de knipogen naar o.a. Jaws, Starsky & Hutch en zo nog meer echt geniaal.Dat maakt het voor mij ook een spel wat ik speel als ze op bed liggen.

Zijn de andere Lego spellen ook zo leuk? Dit is namelijk het eerste Lego spel dat ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:40:
[...]
Dit dus. Het zijn Pocket Monsters, en die horen niet op de console thuis. Het is ook pas sinds de laatste generatie consoles überhaupt mogelijk om cross-platform te werken (dus dezelfde game op de console én de handheld en de savegame uitwisselen, zie MH3U). In den beginne was het hele punt van de Pokémon games (ruilen/battles) ook alleen mogelijk als je bij anderen was (want kabeltje).
Nintendo is doorgaans nogal traditiegetrouw dus dat zullen ze niet snel laten vallen. Bovendien is Pokémon zo ongeveer dé grootste killer-app voor de handhelds, dat zullen ze ook niet willen ondermijnen door de games ook op consoles uit te geven.
Tenslotte zijn de eisen voor een console-game veel hoger dan voor de handhelds. Als er nu een Pokémon-RPG op de WiiU zou komen, dan verwacht je op zijn minst 1080p graphics, wat nu eenmaal meer kost om te ontwikkelen dan handheld-niveau graphics. Het heeft al zes generaties gekost voordat de serie überhaupt 3D ging, laat staan full-HD.
Ok, makes sense. Het siert Nintendo om trouw te blijven aan hun concept. Andere publishers hadden dat noooooit gedaan. Maar om een game cross-platform te maken hoeven de grfx niet op beide platformen hetzelfde te zijn lijkt me. Het blijft maar een weergave dus een 2D pokemon zou prima moeten kunnen mixen met een 1080P WiiU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 07:30
Deddiekoel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Ok, makes sense. Het siert Nintendo om trouw te blijven aan hun concept. Andere publishers hadden dat noooooit gedaan. Maar om een game cross-platform te maken hoeven de grfx niet op beide platformen hetzelfde te zijn lijkt me. Het blijft maar een weergave dus een 2D pokemon zou prima moeten kunnen mixen met een 1080P WiiU versie.
Dan moet je voor de grap eens gaan kijken op het Wii topic, en hoeveel mensen er lopen te mopperen over het feit dat de 480p graphics van de Wii er op de 42+ inch HDTV niet uit zien.

Ik ben het overigens met je eens dat graphics niet zo boeiend zijn als de game maar goed genoeg is. Andersom is dat wat lulliger, een prachtige full-HD bumpmapped drol is nog steeds een drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-10 09:56
suedje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:25:
[...]

Een korte update, gisterenavond nog diverse Wii discs geprobeerd in de Wii U met allemaal hetzelfde resultaat, de schijf is niet te lezen.
Net gebeld met Bart Smit, de Wii U gaat naar hun, om te worden bekeken/gerepareerd.
wordt vervolgd.....
3 weken geleden terug gebracht en vandaag weer opgehaald. Er zit en nieuwe cdrom/dvdrom drive in en hij werkt weer prima. En het was nog onder de garantie gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:22:
[...]

Dan moet je voor de grap eens gaan kijken op het Wii topic, en hoeveel mensen er lopen te mopperen over het feit dat de 480p graphics van de Wii er op de 42+ inch HDTV niet uit zien.

Ik ben het overigens met je eens dat graphics niet zo boeiend zijn als de game maar goed genoeg is. Andersom is dat wat lulliger, een prachtige full-HD bumpmapped drol is nog steeds een drol.
Waarom zouden de twee versies dezelfde graphics (engine) moeten hebben? Het gaat erom hoe ze met de server en elkaar communiceren. Dus de 3DS versie zou bij wijze van spreken 2D graphics kunnen krijgen en de WiiU versie 1080p 3D graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week Pikmin 3 gekocht, nu blijkt dat je per gebruikers slechts 1 savegame kunt hebben per storymode. Dus voor een tweede storymode moet je een nieuwe gebruiker aanmaken. I.p.v. dat je 3 saveslots zoals bijvoorbeeld NSMBU of 3D World.

Zo gezegd, zo gedaan.

Nu blijkt dat ik bij de eerste gebruiker een Nintendo-ID heb gekoppeld, nu wil ik de naam van de gebruiker wijzigen, blijkt dat ik hiervoor moet inloggen met een wachtwoord. Dit wachtwoord weet ik niet meer en ik heb een niet bestaand emailadres ingevuld. Gebruiker is dus nu niet meer te wijzigigen.

Op deze 1e gebruiker staan alle savegames van NSMBU, Super Luigi U en 3D World(tientallen uren gameplay). Hoe is deze toch te wijzigen? Of kan ik de savegames kopieren naar een andere nieuwe gebruiker? De koppeling met de Nintendo-ID lukt me ook niet zonder wachtwoord.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:24
Mijn eerste gedachte is echt. WHY?!

Misschien Nintendo eens lief vragen, maar dat je een niet bestand emailadres invult is toch echt het meest stomme wat je kunt doen (en in mijn ogen niet logisch).
Is het emailadres niet aan te maken? Bijvoorbeeld dat je een niet bestaand adres, maar wel bij gmail had gebruikt of Hotmail of whatever.
Dan zou je het adres aan kunnen maken met die extensie en wellicht toch kunnen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom? Snel willen spelen na aanschaf, daarom snel een gebruiker aangemaakt, daarna ff snel demo's proberen, moet je je weer een NintendoID aanmaken, vragen ze weer allerlei gegevens, daar houd ik niet zo van.

Normaliter kun de gebruikersprofielen zo aanpassen, echter niet meer nadat een NintendoID eraan is gekoppeld :(. Dat wist ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:16
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:04:
Waarom? Snel willen spelen na aanschaf, daarom snel een gebruiker aangemaakt, daarna ff snel demo's proberen, moet je je weer een NintendoID aanmaken, vragen ze weer allerlei gegevens, daar houd ik niet zo van.

Normaliter kun de gebruikersprofielen zo aanpassen, echter niet meer nadat een NintendoID eraan is gekoppeld :(. Dat wist ik dus niet.
Voor dat soort dingen heb je een tweede email account.....

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan je wel via de helpdesk (telefonisch) je wachtwoord laten wijzigen. Al moet je dan wel even duidelijk je excuses maken vanwege het feit dat je niet je eigen e-mail adres gebruikt hebt.

Ze gaan je heus niet onderspammen, je krijgt eens per maand een optionele nieuwsbrief en soms sturen ze wat belangrijke informatie toe (als er bv serverproblemen zijn).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor dit soort dingen een spam account. Een hotmail account waar ik nooit kijk maar waar ik nog wel bij kan als het moet. Ding krijgt letterlijk alleen maar spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist een level gehaald met nog 0 seconden op de klok, was erg close!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uV1IbHA.jpg

Vind het wel leuk dat de latere levels ook echt lastig worden

[ Voor 20% gewijzigd door Preau op 07-01-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben me de afgelopen tijd prima aan het vermaken met New Super Mario Bros U, Super Mario 3D World en Rayman Legends.

En als meer dan 20 jaar fan van Mario games zijnde vind ik dit raar om te zeggen: Ik vind Rayman een leuker spel dan die 2 Mario games. Ook gezien de relatief lage prijs van dit spel kan ik iedereen die van platformers houdt aanraden om Rayman te proberen, zelfs als je niets hebt met die personages. Je kan zelfs een demo downloaden uit de eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:40
Mee eens idd Rayman origins en legends zijn echt zeer leuke platformers. Ik heb de demo even geprobeerd op de wiiU (heb zelf psvita versie) al vind ik dat geveeg op het scherm niet echt relaxed aanvoelen.
Je moet nogal hard drukken heb ik het idee. (zal wel met techniek van het scherm te maken hebben)
Bij bijv de vita is dat helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wazzup! schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:14:
Mee eens idd Rayman origins en legends zijn echt zeer leuke platformers. Ik heb de demo even geprobeerd op de wiiU (heb zelf psvita versie) al vind ik dat geveeg op het scherm niet echt relaxed aanvoelen.
Je moet nogal hard drukken heb ik het idee. (zal wel met techniek van het scherm te maken hebben)
Bij bijv de vita is dat helemaal niet nodig.
De gamepad heeft inderdaad een 'resistief' scherm. Dat wil zeggen dat het druk aanvoelt. Het kenmerkt zich inderdaad doordat je er wat harder op moet drukken dan bij een 'capacitief' scherm welke heel anders werken. Over het algemeen zijn capacitieve touchscreens beter, maar daar kan je niet zomaar een pennetje op gebruiken, dus dat is het voordeel van een resistief scherm.

Wat betreft resistieve schermen vind ik die van Nintendo ontzettend goed, zowel de WiiU als de 3DS.

Ik werk dagelijks veel met capacitieve schermen en ik merk niet dat ik meer druk moet zetten op de gamepad, als jij dat gevoel wel hebt is er mogelijk iets mis met je gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymen Legends is idd een erg goeie game. Met name de muzieklevels zijn briljant!
Persoonlijk vind ik 3D World een betere game, maar neemt niet weg dat, zeker met de huidige prijs, deze game een dikke aanrader is. Blijft doodzonde dat deze niet al in Maart uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:28:
[...]
maar daar kan je niet zomaar een pennetje op gebruiken, dus dat is het voordeel van een resistief scherm.
Met Miiverse als één van de grootste selling points van de Wii U kan je redelijk indenken waarom ze voor een resistief scherm gekozen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:23:
[...]

Met Miiverse als één van de grootste selling points van de Wii U kan je redelijk indenken waarom ze voor een resistief scherm gekozen hebben.
Ik denk dat het met name de kosten zijn geweest, wellicht de schaalvoordelen doordat de 3DS eenzelfde scherm gebruikt.
Persoonlijk had ik liever een capacitief en multi-touch scherm gehad. Met name het ontbreken van multi-touch vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deddiekoel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat het met name de kosten zijn geweest, wellicht de schaalvoordelen doordat de 3DS eenzelfde scherm gebruikt.
Persoonlijk had ik liever een capacitief en multi-touch scherm gehad. Met name het ontbreken van multi-touch vind ik jammer.
Het is technisch mogelijk om een pennetje te gebruiken met een capacitief scherm. Het bewijs heb ik in mijn hand, de Samsung Galaxy Note. Dus ik ben het met je eens dat het een kostenbesparende keus was.

Maar ik denk niet dat ze het gedaan hebben om meer volume af te nemen en zo korting te krijgen. Elk Nintendo-apparaat heeft weer een ander scherm, ondanks dat de zelfde techniek voor touch gebruikt wordt. Zit bij elk apparaat een verschil in formaat en pixeldichtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk wel dat het er mee heeft te maken. De 2DS bleek nl. ook uit 1 scherm te bestaan. Dus volgens mij hebben ze wel een deal lopen bij hun leverancier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 14:13
@Bootje: Lego City Undercover is het enige Lego spel (wat ik heb begrepen hoor) wat open world is.
Er zijn nog meer Lego spellen (batman, marvel heroes, Harry Potter) maar die zijn dus niet free world.

ik heb ze niet gespeeld maar LCU speel ik graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Laatst online: 23:40
BlackMage schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:28:
[...]

Ik werk dagelijks veel met capacitieve schermen en ik merk niet dat ik meer druk moet zetten op de gamepad, als jij dat gevoel wel hebt is er mogelijk iets mis met je gamepad.
Er is niks mis met mijn scherm. Het is alleen dat ik het wat minder nauwkeurig vind werken. Gewoon iets aanraken gaat prima maar bijv veeg bewegingen gaan minder soepel. Zoals door een pagina scrollen bijv. Het is wel

Het is wel mogelijk met een capetive scherm maar dat kost meer dus vandaar waarschijnlijk. Wel jammer op zich

edit: elke keer als ik op de home knop druk komt er 'er zijn gegevens geinstalleerd' alleen jammer dat er niet staat voor wat. Dus om van die melding af te komen moet je zelf op zoek. Meestal een spel dat er een tijdje niet in gezeten heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Wazzup! op 08-01-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wazzup! schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:04:
[...]
elke keer als ik op de home knop druk komt er 'er zijn gegevens geinstalleerd' alleen jammer dat er niet staat voor wat. Dus om van die melding af te komen moet je zelf op zoek. Meestal een spel dat er een tijdje niet in gezeten heeft.
Zo irritant is dat! Ook dat ik niet de lijst met geïnstalleerde zaken leeg kan maken. Tenminste als ik op de wis/verwijder/whatever knop druk krijg ik het idee dat heel die download ongedaan zal worden gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die lijst wordt vanzelf leeggemaakt zodra je het bijbehorende spel start. (die geeft de melding van "de update is geïnstalleerd") Dan verdwijnt hij ook uit de Download lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
BlackMage schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:50:
[...]

Het is technisch mogelijk om een pennetje te gebruiken met een capacitief scherm. Het bewijs heb ik in mijn hand, de Samsung Galaxy Note. Dus ik ben het met je eens dat het een kostenbesparende keus was.

Maar ik denk niet dat ze het gedaan hebben om meer volume af te nemen en zo korting te krijgen. Elk Nintendo-apparaat heeft weer een ander scherm, ondanks dat de zelfde techniek voor touch gebruikt wordt. Zit bij elk apparaat een verschil in formaat en pixeldichtheid.
Je realiseert je wel dat er in de Note een laag zit die ook bij de Wacom tablets gebruikt worden?
Of heb jij een Note 1. Ikzelf heb namelijk de Note 2 waarbij je de pen kunt hoveren.
Dat is wel een heel groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
beebie121 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:19:
@Bootje: Lego City Undercover is het enige Lego spel (wat ik heb begrepen hoor) wat open world is.
Er zijn nog meer Lego spellen (batman, marvel heroes, Harry Potter) maar die zijn dus niet free world.

ik heb ze niet gespeeld maar LCU speel ik graag :)
Thanks voor de info! Al denk ik dat die spellen zonder free world ook wel erg leuk zijn voor mijn kinderen (en mijzelf). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bootje schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Thanks voor de info! Al denk ik dat die spellen zonder free world ook wel erg leuk zijn voor mijn kinderen (en mijzelf). ;)
De LEGO games zijn vermakelijke en goed gemaakte games. Maar ze zijn wel erg makkelijk en lineair. Dus perfect voor je kids maar ik denk wel dat jijzelf er snel uitgekeken op zult raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vind de Marvel Heroes ook erg vermakelijk voor mijzelf, is inderdaad niet al te moeilijk, maar daarmee ook perfect voor mij als ik maar 1 a 2 uur per week speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41

Sagat

Is pappa x2!

BlackMage schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:49:
Ik ben me de afgelopen tijd prima aan het vermaken met New Super Mario Bros U, Super Mario 3D World en Rayman Legends.

En als meer dan 20 jaar fan van Mario games zijnde vind ik dit raar om te zeggen: Ik vind Rayman een leuker spel dan die 2 Mario games.
WOW...ik heb vluchtig een demo gespeeld maar was niet onder de indruk (moet ook eerlijk toegeven, ik ben nooit een grote rayman fan geweest, kan het niet echt onderbouwen maar vond het altijd maar een wannabe platformer). Hoor al langere tijd goede dingen, maar nu ben ik toch echt wel nieuwsgierig geworden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:12:
[...]

WOW...ik heb vluchtig een demo gespeeld maar was niet onder de indruk (moet ook eerlijk toegeven, ik ben nooit een grote rayman fan geweest, kan het niet echt onderbouwen maar vond het altijd maar een wannabe platformer). Hoor al langere tijd goede dingen, maar nu ben ik toch echt wel nieuwsgierig geworden.
Het eerste level van de demo heeft de beruchte "Murfy" gameplay. Dan bestuurt de AI je karakter en moet jij op het touchscreen obstakels uitschakelen en de weg vrij maken voor de AI. Dit vind ik persoonlijk best leuke afwisseling maar daar zijn veel het niet mee eens. Ongeveer 1/4e van de levels zijn zulke Murfy levels. Je speelt dan in principe een heel ander soort spel dan een platformer.

Van de demo is level 2 een normaal level en level 3 een "muziek" level. Die muzieklevels zijn ontzettend leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Deddiekoel schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:17:
[...]

De LEGO games zijn vermakelijke en goed gemaakte games. Maar ze zijn wel erg makkelijk en lineair. Dus perfect voor je kids maar ik denk wel dat jijzelf er snel uitgekeken op zult raken...
Daarom zet ik als ze naar bed zijn de PS3 aan voor een potje GTA5. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:47:
[...]

Het eerste level van de demo heeft de beruchte "Murfy" gameplay. Dan bestuurt de AI je karakter en moet jij op het touchscreen obstakels uitschakelen en de weg vrij maken voor de AI. Dit vind ik persoonlijk best leuke afwisseling maar daar zijn veel het niet mee eens. Ongeveer 1/4e van de levels zijn zulke Murfy levels. Je speelt dan in principe een heel ander soort spel dan een platformer.

Van de demo is level 2 een normaal level en level 3 een "muziek" level. Die muzieklevels zijn ontzettend leuk.
Ik heb laatste Rayman samen met iemand gespeeld. Dan komt de game pas echt tot zijn recht. De Murfy levels zijn direct een stuk leuker!
Was obv de demo ook niet erg onder de indruk (hoewel daar wel de leukste muzieklevel in zit). Maar na een tijdje zuigt het je echt naar binnen ;-) En voor 21 euro echt een strakke deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:47:
Het feit dat de Mario games op een disk worden bijgeleverd was voor mij ook de reden om voor deze bundel te gaan. Heb games graag in doosjes en downloadbare games op een HDD van 32GB lijkt me nog niet echt een heel groot succes. De 250GB van de X360 staat ook standaard vol en met 32GB zit je er wel helemaal snel aan natuurlijk.
Ze hebben toch een downloadcode en geen disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
capacitive touch is echt wel beter dan resistive touch... capacitive is sneller, nauwkeuriger en biedt meer mogelijkheden zoals op bijv. iPad uitgevoerd. Zal vast duurder zijn gezien tom tom etc ook resistive gebruiken. Zo'n pennetje heb je ook voor de iPad, dus dat is het argument niet. Werkt overigens best wel, die gamepad. Alleen ik vindt t tot nu toe niets toevoegen behalve een extra mogelijkheid tot gamen als iemand tv wil kijken... Raar ook dat het ding altijd aan moet staan. Je zou toch verwachten dat een game ook de gamepad het commando kan geven... scherm aan, scherm uit. In Mario 3D zijn de gamepad stukjes ook echt erbij bedacht om maar iets te doen met het ding... Begrijp me niet verkeerd: heb bewust pas een WiiU gekozen boven een PS4 of Xbox One... puur omdat de games me meer aanspreken en leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen hebben pennetjes voor de iPad altijd een veel dikkere punt gezien deze techniek anders werkt. Hierdoor heb kan je veel minder nauwkeurig bv een tekening maken. En spellen als Art Acadamy sketchpad zullen bv nooit goed werken met een dergelijke stylus.

EN je kan het scherm van de gamepad idd ook uitschakelen via het "home" menu ;)
Dat werkt totdat je je console herstart of op een knop op de gamepad drukt. Persoonlijk laat ik de gamepad gewoon in de cradle staan als ik 'm niet gebruik en speel ik met de Pro controller. Of, zoals in Zelda, speel ik met de gamepad én de pro controller. (Gamepad voor kaart en inventory, pro controller voor besturing)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 14:45
Over het pennetje, wij hebben een Galaxy Note 10.1 en het pennetje daarvan werkt toch echt wel een stuk nauwkeuriger dan bij de Wii U, de Wii U heeft gewoon een mindere techniek.

Mij maakt het voor de rest niet zoveel uit, het hele touch gedeelte wordt gelukkig niet teveel gebruikt en ik hoop dat het niet veel meer gebruikt gaat worden dan nu. Het moet functioneel blijven en niet geforceerd aanvoelen.
Enige wat mij is opgevallen is dat bij de Vita (die ik net heb) het wel even wat beter werkt qua touch in vergelijking met de Wii U of de 3DS, maar het verschil merk ik nu vooral omdat ik er nu op let vanwege dat ik de Vita nu pas heb.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij je Galaxy Note 10.1 is het scherm ongeveer even duur als de hele Wii U. ;) Maw. geheel niet met elkaar te vergelijken. Daarbij gebruikt Samsung techniek van Wacom (je weet wel, van die tekentablets) dus ik vermoed dat daar een extra laag in zit wat op het pennetje reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koldur schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:05:
Over het pennetje, wij hebben een Galaxy Note 10.1 en het pennetje daarvan werkt toch echt wel een stuk nauwkeuriger dan bij de Wii U, de Wii U heeft gewoon een mindere techniek.
Die Galaxy Note gebruikt daarentegen wel extra hardware, namelijk een Wacom digitizer, naast het capacatieve scherm.

Als je een scherm aanraakgevoelig wil maken en het moet bestuurbaar zijn met zowel een vinger als een stylus, dan is een resistiefscherm simpelweg de goedkopere en effectievere oplossing. Houd ook rekening mee dat als een kind een stylus verliest, dat een stukje plastic goedkoper is om te vervangen dan een Wacom pen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 14:45
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:37:
Bij je Galaxy Note 10.1 is het scherm ongeveer even duur als de hele Wii U. ;) Maw. geheel niet met elkaar te vergelijken. Daarbij gebruikt Samsung techniek van Wacom (je weet wel, van die tekentablets) dus ik vermoed dat daar een extra laag in zit wat op het pennetje reageert.
Als jij jezelf dat wil laten geloven, moet je het vooral doen. Feit is en dat geef je zelf dus ook al aan, het is vanuit prijs overwegingen gedaan en er zijn betere technieken beschikbaar. Prima met elkaar te vergelijken, want die Note was echt zo duur nog niet.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een wii u gekocht, maar het ding maakt een verschrikkelijke herrie, met en zonder disk. Is dit normaal, hier een videotje:

Http://youtu.be/JPKTsILR1XE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:36:
Ik heb vandaag een wii u gekocht, maar het ding maakt een verschrikkelijke herrie, met en zonder disk. Is dit normaal, hier een videotje:

Youtube lijkt momenteel niet te werken voor mij. Maar mijn Wii U is muis stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:36:

Nee dat is niet normaal, die van mij hoor je af en toe als die de disk aan het lezen is.. Ik zou hier mee terug gaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt als een vastlopende ventilator, dus nee dat klinkt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dank, gaat morgen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Heren, hoe zit het met digitale content die bij de Wii U wordt geleverd en er een nieuwe account op de Wii gezet wordt? In het bijzonder bv. de Wind Waker bundel. De game wordt niet fysiek geleverd maar staat al op de hdd. Als ik de Wii terugzet naar fabrieksinstellingen, een nieuwe user de console gaat gebruiken, kan hij dan ook die game nog spelen of wordt de game gekoppeld aan het eerste user ID en heeft de nieuwe user pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crowbar schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:13:
Heren, hoe zit het met digitale content die bij de Wii U wordt geleverd en er een nieuwe account op de Wii gezet wordt? In het bijzonder bv. de Wind Waker bundel. De game wordt niet fysiek geleverd maar staat al op de hdd. Als ik de Wii terugzet naar fabrieksinstellingen, een nieuwe user de console gaat gebruiken, kan hij dan ook die game nog spelen of wordt de game gekoppeld aan het eerste user ID en heeft de nieuwe user pech?
De game staat nog niet op de HDD als je de console koopt. Er zit echter een downloadcode bij waarmee je hem kunt downloaden. Dingen die je download worden aan de hardware van je WiiU gekoppeld en zijn dan voor elk account op de console speelbaar. Als je terug gaat naar de fabrieksinstellingen moet je de game weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Thx, dat wilde ik even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Vandaag flink aan de slag gegaan met Wind Waker HD, wat een topspel :D Probeer redelijk snel door de dungeons heen te gaan (alle secrets vinden doe ik na het uitspelen wel), maar kan het niet laten om ondertussen toch wat piraten aan te pakken, schatten op te vissen of een subquest uit te voeren :P

Wel 1 tegenvaller: ik wil graag mn WiiU onder het projectiescherm van mn beamer hebben, zodat de sensorbar op de goede plek staat en had hiervoor een HDMI kabel van 15m aangeschaft. Deze blijkt toch te lang te zijn (storing in het beeld). Enig idee wat de max is voor een HDMI kabel? De afstand beamer -> WiiU is zo'n 9-10 meter.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je kan toch ook de sensorbar verlengen? 15m met HDMI is erg lang. Sensorbar is een dom stukje techniek, heeft enkel stroom nodig. Kan zelfs op USB of batterijen met wat knutselwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of 2 waxinelichtjes :p

De techniek zit in de Wii remote.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je koopt zo'n ding. Kost nog geen 5 euro. Ik heb deze toevallig van het weekend binnen gekregen en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:21:
Of je koopt zo'n ding. Kost nog geen 5 euro. Ik heb deze toevallig van het weekend binnen gekregen en werkt perfect.
Die heb ik ook eentje, makkelijk voor als je op stap gaat met je WiiU ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
Woei, heb sindskort ook een Wii U. Gelijk 3 Mario games erbij en Nintendoland, kan weer even vooruit. :) Binnenkort ook maar eens Wind Waker op de kop tikken, want dat is zo'n beetje de enige Zelda die ik nog niet gespeeld heb.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Deddiekoel schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:58:
[...]

Die heb ik ook eentje, makkelijk voor als je op stap gaat met je WiiU ;-)
Awesome, thanks! :D

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Vraagje: als ik Mario U co-op wil doen, kan dat dan met alleen de gamepad + pro-controller?

Geldt dit ook voor Mario 3d world?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
New Super Mario Bros U: WiiMote, Wii U Pro controller of Classic Controller per speler. (GamePad speler kan in multiplayer met Boost modus helpen, maar niet echt meespelen)

Super Mario 3D World: Per Speler: GamePad (1x), Wii Mote, Wii Mote + Nunchuck, Classic Controller of Wii U Pro Controller. Sommige levels moet je wel met de GamePad spelen,

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:17:
New Super Mario Bros U: WiiMote, Wii U Pro controller of Classic Controller per speler. (GamePad speler kan in multiplayer met Boost modus helpen, maar niet echt meespelen)

Super Mario 3D World: Per Speler: GamePad (1x), Wii Mote, Wii Mote + Nunchuck, Classic Controller of Wii U Pro Controller. Sommige levels moet je wel met de GamePad spelen,
Dus ik kan, in theorie, ook 2-player co-op doen met 2 pro/classic controllers? Of moet je de gamepad altijd door 1 iemand laten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
Sssquirrel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:02:
[...]

Dus ik kan, in theorie, ook 2-player co-op doen met 2 pro/classic controllers? Of moet je de gamepad altijd door 1 iemand laten gebruiken?
Ja dat kan inderdaad. Alleen bij 4 spelers moet 1 iemand de gamepad gebruiken (bij mario 3d world)

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:26

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Nee hoor.. ook met 4 pro/wii-mote/classic zonder pad

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sssquirrel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:02:
[...]

Voor bepaalde levels is de GamePad vereist, verder niet ;) Geldt trouwens ook voor Single Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Maar die levels zijn niet vereist om verder te komen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar later heb je ze wel nodig voor de sterren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:36:
[...]

Voor bepaalde levels is de GamePad vereist, verder niet ;) Geldt trouwens ook voor Single Player.
Ah, okay. Check!

Nog een andere vraag: heb je met Mario games meer aan de pro-controller dan aan de classic? Heb je meer aan die extra knoppen? Of zou je gewoon voor de goedkopere classic controller gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Classic controller is prima, maar die moet je wel aan een WiiMote koppelen, dus dan moet je die wel over hebben.

Waarom wil je eigenlijk niet met de gamepad spelen? Vind ik juist erg comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Preau schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:30:
Classic controller is prima, maar die moet je wel aan een WiiMote koppelen, dus dan moet je die wel over hebben.

Waarom wil je eigenlijk niet met de gamepad spelen? Vind ik juist erg comfortabel.
Ow heeft niets met niet willen te maken, ik was gewoon benieuwd omdat iemand eerder zei dat je als je met de gamepad Mario doet, en de ander met een controller, dat je dan niet echt co-op doet maar dat je dan blokjes kan plaatsen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Sssquirrel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Ow heeft niets met niet willen te maken, ik was gewoon benieuwd omdat iemand eerder zei dat je als je met de gamepad Mario doet, en de ander met een controller, dat je dan niet echt co-op doet maar dat je dan blokjes kan plaatsen e.d.
Oh ja dat is bij de New Super Mario Bros inderdaad zo, maar niet bij 3D World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij 3D World heb je per controller dezelfde besturing, idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
New Super Mario Bros U speelt denk ik beter met alleen de WiiMote, die je dan liggend in je handen hebt. De wiimote schudden als je bijv. iets wilt oprapen werkt beter dan die toetsencombinatie die ik altijd verpruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
Maar later heb je ze wel nodig voor de sterren ;)
:? Volgens mij heb je genoeg aan 150 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
DukeBox schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Nee hoor, er zijn 12 worlds totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, maar die kan je prima bereiken met 150. Daar heb je geen 200+ voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Je hebt 170 sterren nodig om het laatste kasteel van Bowser te unlocken in wereld 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
DukeBox schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:42:
Ja, maar die kan je prima bereiken met 150. Daar heb je geen 200+ voor nodig.
Voor de laatste world heb je ze toch echt allemaal nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Preau schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:52:
[...]

En alle Stamps en alle vlaggen ;)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
martincm schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:27:
[...]

En alle Stamps en alle vlaggen ;)
Ben nu bijna bij world crown. Had alle stamps en sterren al, maar nog niet alle gold flags :P

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/v6lro4.jpg

Net mijn luigi's mansion diorama van club Nintendo binnengekregen :)

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Preau schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:52:
Ah ok.. heb ze tot nu toe wel overal gevonden maar ben zeker nog niet in 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Laatst online: 12-09 12:53
jorisderoo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:07:
[afbeelding]

Net mijn luigi's mansion diorama van club Nintendo binnengekregen :)
Ik heb hem ook laatst besteld, ben benieuwd wanneer die van mij binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
voor de mensen die het aanbiedingstopic niet volgen

Mario bros wii U bij de Dixons voor 5 euro
http://www.dixons.nl/game...io-bros.html#.UtjlQPTuIWI
Momenteel nog 22 winkels. Koopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HopOnline schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:29:
[...]
Ik heb hem ook laatst besteld, ben benieuwd wanneer die van mij binnen is!
Waar kun je die bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de Sterrencatalogus, maar is nu al lang uitverkocht ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Waah schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:10:
voor de mensen die het aanbiedingstopic niet volgen

Mario bros wii U bij de Dixons voor 5 euro
http://www.dixons.nl/game...io-bros.html#.UtjlQPTuIWI
Momenteel nog 22 winkels. Koopje
Thanks. Zitten er drie bij mij in de omgeving.
Voor 5 euro is het de moeite niet om die te laten liggen. :D

Nintendoland ook trouwens voor 5 euro. En dat is het zeker wel waard.
Heb ze beide net besteld. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 17-01-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20

Emiel1984

Made in NL

Heb ze beide al. Jammer dan new Luigi Bros niet in de uitverkoop is

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59

pclinde

TechGaming.nl

Niemand iemand die in de buurt woont bij één van deze Dixons? Die er eventueel nog vandaag langs komt :)? Ik heb deze game nog niet. Dan betaal ik je 10 euro + verzendkosten! 'Hoopt'

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
En Asassins Creed 3 voor maar 10 euro. Ik heb nog geen enkele van die AC's ooit gespeeld, dus voor 10 euro ga ik dat maar eens proberen denk ik. Niet duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Van nu.nl/AFN
Nintendo waarschuwt voor rampjaar
Nintendo heeft de voorspellingen voor de winst en omzet in het huidige boekjaar fors naar beneden bijgesteld. De verkopen tijdens de feestdagen lagen ''ver beneden de verwachtingen."
Dat maakt de fabrikant van onder meer de Wii U en Nintendo 3DS vrijdag bekend.

Nintendo liet weten in het boekjaar dat eind maart afloopt uit te komen op een nettoverlies van 25 miljard yen (circa 180 miljoen euro), tegen een eerder uitgesproken verwachting voor een winst van 55 miljard yen.

Het bedrijf denkt nu 2,8 miljoen Wii U-spelcomputers te verkopen, tegen een eerder gestelde verwachting van 9 miljoen. De eerste zes maanden van fiscaal 2013 werden wereldwijd 460.000 exemplaren van de Wii U verkocht.

In het derde kwartaal, het feestdagenseizoen, beleeft Nintendo doorgaans zijn beste periode. Het bedrijf waarschuwt nu echter voor tegenvallende verkopen.

De voorspelling voor de verkoop van de 3DS werd tot slot bijgesteld van 18 naar 13,5 miljoen stuks.
Voor de WiiU verbaast het me niks, maar dat de 3DS verkopen zo bijgesteld zijn vind ik wel apart. Uberhaupt de gedachte dat ze 9 miljoen zouden verkopen tegen het einde van het fiscale jaar was te belachelijk voor woorden met de enorm trieste verkopen toen ze die uitspraak deden.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
tja 300 voor de Wii U, of 400 voor de PS4. De PS4 is erg gehyped (en de xBox one ook) en de Wii U een stuk minder. Ik snap wel dat nintendo het lastig heeft. Ze moeten het toch vooral hebben van de Mario/Zelda/Kart-fans. En de huidige jeugd speelt liever GTA V dan Mario bros U....

wel jammer hoor dat wel. Vind het nog steeds een prima console, maar heb hem zelf in een aanbieding voor 200 gekocht (zwarte). Anders had ik hem nog niet aangeschaft. 300 is gewoon te prijzig voor wat de console bied, zeker gezien het geringe aantal titels nu en dat de Nintendo's het toch vooral van de eigen line-up moeten hebben, en niet van de third-party's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Het meest verbazingwekkende vind ik de lakse houding van Nintendo. Ze zien dat het belabberd gaat en het enige wat ze doen om de kerst-verkopen te boosten is een Mario-game uitbrengen en verwachten dat het automatisch beter gaat. Er zijn tal van mogelijkheden om klanten te trekken naast de obvious price cut.

Ze hadden bijvoorbeeld een Mario bundel kunnen uitbrengen met Mario World Wii U af bijv een Clasic Mario pack met daarin Mario 1,2,3,lost levels, world, Yoshi's island en Mario 64 die dan als VC games gedownload kunnen worden. Kost Nintendo weinig maar trekt wel mensen aan die vroeger Mario speelden.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41

Sagat

Is pappa x2!

Tsja het maakt ze niet uit (na het succes van de wii kunnen misschien ook een beetje achterover leunen?) of de markt kids en daarnaast dus mario/Zelda fans is gewoon genoeg om van te kunnen leven? Jouw pack van mario is natuurlijk een geweldig idee, maar dat zijn natuurlijk wel de games die vaak gekocht worden voor de VC, en dus juist ook nog veel inkomsten?

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 13 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic