Het is gedoe maar je kunt ook al opstartplaats Antwerpen of Dusseldorf o.i.d. nemen en vliegen met KLM; is ook steevast goedkoper vliegen dan vanaf Amsterdam zelf.PWM schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:48:
Het probleem met KLM is vooral de prijs/kwaliteit verhouding, en het word steeds erger.
De service is matig en het comfort (beenruimte vooral) is slecht. Maakt niet uit, er zijn veel carriers die er een businessmodel van hebben gemaakt. Echter, de prijzen zijn wel premium, en daar zit de crux.
Opgevouwen in een toestel is geen probleem met lage ticketprijzen. Ik zit nu ook eens te kijken naar Luthansa vanuit Dld, en naar de US is dat gewoon 30-50% goedkoper dan met KLM. Krijg je wel meer beenruimte voor.
Ik heb als policy in het bedrijf dat we zoveel mogelijk uit Nederland proberen te betrekken, omdat iedereen gebaad is bij een sterkere lokale economie. Denk dat voor we 2014 met vliegen (doen niet heel veel, denk zo'n 150 vluchten per jaar, waarvan 120 KLM) daar maar eens een uitzondering gaan maken.
Ik kan het artikel niet lezen maar waarom? Worden die kisten nu toch echt te oud of hebben ze korte termijnvisie met wat betreft vracht? Want vracht is nu niets maar dat trekt ook wel weer aan.Anoniem: 516668 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:42:
Luchtvaartnieuws meld dat de KLM tussen 2016 en 2020 al zijn Boeing 747-400M's zal afdanken
En hoe willen ze die passagiers (ruim 4020 stoelen) opvangen? En de vracht opvangen?
Dus binnen 7 jaar 15 747's weg bij KLM (en die combi's zijn juiste de 'jonge' 747 kisten die ze hebben).
Die overige 7 zullen dan dus ook wel snel weggaan.
Jammer, de tekenen waren juist dat die kisten nog wel even zouden doorvliegen.
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 12-10-2013 15:28 ]