Maandag zal er weer onderhoud verricht worden aan de servers (PS3/XBOX360), hoogstwaarschijnlijk zullen de puntjes op de 'i' worden gezet. Leaderboards gaan ook down, vermoedelijk voor de heists.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-01 22:46
Dr mag wel binnenkort weer eens een update komen...t begint nu echt saai te worden...

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
Het is morgen weer dinsdag, er is een kans dat er morgen weer een update komt
Jelmer93 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:35:
Het is morgen weer dinsdag, er is een kans dat er morgen weer een update komt
En al helemaal omdat gta online deze week 1 jaar bestaat ;)

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00
Ik heb gevraagd of ze wachten tot ik terug ben van vakantie :P

PSN: proditaki specs

proditaki schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:20:
[...]

Ik heb gevraagd of ze wachten tot ik terug ben van vakantie :P
Waarom lig jij niet met je reet in een zwembad? :P
Rockstar zal Rockstar niet zijn om vandaag het 1 jarig bestaan van GTA Online te vieren met wat nieuwe artwork, een bedankje aan de fans en de oproep om zeker de Newswire in de gaten te houden. O wat doen ze zichzelf toch aan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ovr9l61.jpg

• Jelmer93
The Outlaw schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:51:
Rockstar zal Rockstar niet zijn om vandaag het 1 jarig bestaan van GTA Online te vieren met wat nieuwe artwork, een bedankje aan de fans en de oproep om zeker de Newswire in de gaten te houden. O wat doen ze zichzelf toch aan

[afbeelding]
Met een flyer met wat scheldwoorden ga je echt geen reactie van R* krijgen.. Als er nou eens iemand een nette brief met een X aantal handtekeningen doorstuurt naar R* kan je nog eens een reactie krijgen.
Jelmer93 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

Met een flyer met wat scheldwoorden ga je echt geen reactie van R* krijgen.. Als er nou eens iemand een nette brief met een X aantal handtekeningen doorstuurt naar R* kan je nog eens een reactie krijgen.
Zelfs dan niet.

Verwijderd

Het zou een mooi toetje zijn, als we vanavond een DLC krijgen. Lijkt me toch DE datum voor Rockstar om iets bijzonders te doen op de 1e verjaardag van GTA Online
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:12:
Het zou een mooi toetje zijn, als we vanavond een DLC krijgen. Lijkt me toch DE datum voor Rockstar om iets bijzonders te doen op de 1e verjaardag van GTA Online
Het zou ideaal zijn. Op vragen of er een DLC komt zijn ze heel ontwijkend, neem het ze ook niet kwalijk maar we hebben al maanden niets meer gehoord van eventuele Heists (waardoor de geruchten alleen maar sterker worden dat het eerst op de current gen zal komen).

Ik hoopte op een bericht op hun newswire gisteren voor een update vandaag, maar helaas. Ik hoop niet dat het een afgezaagde post met fan art en een bedankje voor het geduld zal worden. Dat werkt alleen maar meer onvrede in de hand.

De reacties zijn al verbolgen zullen we maar zeggen

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:29:
[...]

Het zou ideaal zijn. Op vragen of er een DLC komt zijn ze heel ontwijkend, neem het ze ook niet kwalijk maar we hebben al maanden niets meer gehoord van eventuele Heists (waardoor de geruchten alleen maar sterker worden dat het eerst op de current gen zal komen).

Ik hoopte op een bericht op hun newswire gisteren voor een update vandaag, maar helaas. Ik hoop niet dat het een afgezaagde post met fan art en een bedankje voor het geduld zal worden. Dat werkt alleen maar meer onvrede in de hand.

De reacties zijn al verbolgen zullen we maar zeggen
Het is meer dan treurig dat het tegenwoordig normaal is om halve games te lanceren en beloftes te doen die niet nagekomen worden. Zonder communicatie gaat de gamer van zaken uit. Ontzettend domme aanpak van Rockstar.

Tevens, ze beschikken over zeer, zeer veel geld. Ik begrijp niet dat die heists er nog niet zijn. Aan ontwikkelingskosten kan het toch niet liggen?

Wat betreft de fan art. Commitment is erg belangrijk als populaire brand. Het zorgt voor engagement tussen Rockstar en de fans die inzenden. Echter, de rest boeit het niet en willen andere informatie. Zij willen een toegewijde enthousiaste ontwikkelaar die spelers goed onderhoud. Eenvoudige communicatie i.p.v. zich in stilte hullen zou een eerste stap zijn.

Nu schept Rockstar bij mij het beeld van een geldwolf die DLC's publiceert om GTA (online) in leven te houden zodat de verkoop van sharkcards gestimuleerd wordt en blijft.

• Isane
Waar ik me aan erger is dat de matchmaking echt ruk is. Start je een deathmatch..mag je bij zijn als er één bij in komt. echt dikke poep

Verwijderd

Klopt, dat is ook erg klote. Plus de vele 'hackers'. Neergeschoten worden door een straaljager terwijl je in Ammunation staat bijv. of onder een onderkapping of wanneer je in een smalle steeg staat. Strijden tegen andere clans vind ik persoonlijk erg leuk, echter wel enkel wanneer het eerlijk gebeurd.

• Jelmer93
Ik sta echt op het punt om GTA V te gaan verkopen... en van dat geld een paar goedkope spelletjes te halen misschien heb ik dan nog wat meer plezier van mijn xbox
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Nu schept Rockstar bij mij het beeld van een geldwolf die DLC's publiceert om GTA (online) in leven te houden zodat de verkoop van sharkcards gestimuleerd wordt en blijft.
In contact blijven met je fanbase is waar Rockstar een van de beste in is. Dat zie je ook met die crew cuts, inzendingen van fan art etc. Die waardering die ze geven is leuk, maar niet alles.

Ze dringen erop aan om je ideen en suggesties te sturen, maar waar niets mee wordt gedaan uiteindelijk omdat de devs een ander doel voor ogen hebben (of DLC's aan het uitwerken zijn dat al op de plank lag). Ja, ze hebben in Grand Theft Auto V een geweldige game gehad, en dankzij ONS is het een van de best verkopende games geworden.

Maar wat ze hebben onderschat is het feit dat GTA Online zo immens populair is geworden, helaas heeft dat ook keerzijde van mensen die dat succes willen ondermijnen dmv mods. Dat elke keer patchen en codes herschrijven vergt werk. Werk dat een team moet doen dat niet voorbereid is op zoveel druk om elke keer maar succes te leveren.

Flight School was iets wat meer in de Single Player had gepast. Afgezien van een auto was het eigenlijk gewoon een patch om ons koest te houden. Niets meer.

Als je als bedrijf zelfs de 1 jarige verjaardag mist van een van je meest productieve cash cows. Dan duw je meer mensen weg dan dat je aantrekt.

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:52:
[...]

In contact blijven met je fanbase is waar Rockstar een van de beste in is. Dat zie je ook met die crew cuts, inzendingen van fan art etc. Die waardering die ze geven is leuk, maar niet alles.

Ze dringen erop aan om je ideen en suggesties te sturen, maar waar niets mee wordt gedaan uiteindelijk omdat de devs een ander doel voor ogen hebben (of DLC's aan het uitwerken zijn dat al op de plank lag). Ja, ze hebben in Grand Theft Auto V een geweldige game gehad, en dankzij ONS is het een van de best verkopende games geworden.

Maar wat ze hebben onderschat is het feit dat GTA Online zo immens populair is geworden, helaas heeft dat ook keerzijde van mensen die dat succes willen ondermijnen dmv mods. Dat elke keer patchen en codes herschrijven vergt werk. Werk dat een team moet doen dat niet voorbereid is op zoveel druk om elke keer maar succes te leveren.

Flight School was iets wat meer in de Single Player had gepast. Afgezien van een auto was het eigenlijk gewoon een patch om ons koest te houden. Niets meer.

Als je als bedrijf zelfs de 1 jarige verjaardag mist van een van je meest productieve cash cows. Dan duw je meer mensen weg dan dat je aantrekt.
Ik vond het al opvallend dat Rockstar / GTA niets noemenswaardigs heeft gedaan met de 1e verjaardag van de game. Als ze de verjaardag van Online ook praktisch aan zich voorbij laten gaan, dan pushen ze inderdaad meer mensen weg.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 10:28
Wat gewoon zuur voelt is dat de next-gen aankondiging later was dan de belofte voor heists. De kans word gewoon steeds groter dat de next-gen versie eerst uit komt en dan pas heists in online komt. Dat kun je toch gewoon niet verkopen aan de mensen die de ps3 en xbox versie hebben gekocht.

Ik ben het verder ook eens met het punt van matchmaking. Ik heb het idee dat er 100 lobbies zijn waar maar 3 man in zit en maar een handje vol lobbies waar 5+ man in zit. Als die lobbies nou zo snel laden en als dat nooit mis ging dan was het nog enigszins te doen maar nu moet je geregeld je ps3 herstarten omdat hij in een loop blijft hangen.
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:55:
[...]
Ik vond het al opvallend dat Rockstar / GTA niets noemenswaardigs heeft gedaan met de 1e verjaardag van de game. Als ze de verjaardag van Online ook praktisch aan zich voorbij laten gaan, dan pushen ze inderdaad meer mensen weg.
Enige wat ik heb kunnen vinden waarin ze (deels) toegaven blij te zijn met de waardering voor hun verjaardag van de game was deze reply:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/KPfvIYV.jpg

Onder dit bericht, op zich schandalig. Rockstar Games heeft meerdere studio's die elke een deel van GTAV hebben ontwikkeld. Ik kan mij zo maar voorstellen dat er iets fout is gegaan in de behandeling van de DLC's of dat een ontwikkelaarsteam niet correct heeft gehandeld. Maar een berichtje, op zijn minst dat ze eraan werken zou fijn zijn. Niet dat hele 'Stay tuned for more info soon'. Dat begint irritant te worden.

Verwijderd

Ik vermoed dat ze zich eerst richten op de nextgen launch en daarna verder gaan met heists. Met mijn software ontwikkeling ervaring zou ik er in ieder geval voor kiezen om één project tegelijk te doen en dan is nextgen launch kritischer (lees: brengt meer geld op) dan het lanceren van heists.

Anyway, we zullen het nooit (precies) weten en het enige wat we kunnen doen is wachten.

---

Het feit dat er nog niets is gelekt voor een mogelijke DLC maakt mij erg somber over wat er vanavond zal gebeuren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 15:45 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:42
Waarom verwacht men eigenlijk zo frequent DLC ?
Was dit bij GTA 4 ook zo dan ?
Daar kwam toch ook niet elke maand of 2 maand nieuwe DLC beschikbaar ?

Of mis ik iets ? Niet dat een frequente DLC niet leuk is, maar ik heb het idee dat men er van uitgaat dat er elke maand nieuwe DLC uit moet komen en zo niet, dan is het maar een ruk spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 01-10-2014 17:10 ]

Schandalig en teleurstellend, meer heb ik er niet over te zeggen
Hoyden schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:09:
Waarom verwacht men eigenlijk zo frequent DLC ?
Was dit bij GTA 4 ook zo dan ?
Daar kwam toch ook niet elke maand of 2 maand nieuwe DLC beschikbaar ?

Of mis ik iets ? Niet dat een frequente DLC niet leuk is, maar ik heb het idee dat men er van uitgaat dat er elke maand nieuwe DLC uit moet komen en zo niet, dan is het maar een ruk spel.
GTA4 heeft 2 grote uitbreidingen gehad. The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony met verhaallijnen en missies op zich. Dat waren ten opzichte van de DLC's die wij nu krijgen gigantische DLC's. Niet de 73-100MB kleine pakketjes die wij nu krijgen. Rockstar heeft de GTA Online spelers kleine uitbreidingen beloofd, maar niet specifiek elke maand.

Een jaar na dato spelers nieuwe uitbreidingen te geven na 41 dagen te hebben droog gestaan is een klein gebaar. Zeker als je bedenkt dat het aan de community te danken is dat de game zo goed verkocht heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door The Outlaw op 01-10-2014 17:25 ]

Verwijderd

Volgens mij heeft R* zelf aangegeven elke maand een DLC te willen uitbrengen maar daar moet ik even een bron voor zoeken.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
Je zou denken dat ze in ieder geval het vuurwerk weer actief maken

• Jelmer93
The Outlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:12:
Generic banner op de XBOX Marktplaats toont dit:

[afbeelding]
Ben benieuwd wat deze update gaat inhouden... Geen heists dus..
Jelmer93 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Ben benieuwd wat deze update gaat inhouden... Geen heists dus..
En deathmatches zit ik ook niet echt op te wachten. Nieuwe huizen, garages en voertuigen zijn interessanter en wat leuke activiteiten voor in de free-roam bijvoorbeeld.

• Isane
DigitalError schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

En deathmatches zit ik ook niet echt op te wachten. Nieuwe huizen, garages en voertuigen zijn interessanter en wat leuke activiteiten voor in de free-roam bijvoorbeeld.
Bijna niemand speelt deathmatches. En dan introduceren ze meer deathmatches 8)7

Zelfde geldt voor LTS/capture etc...

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 02-10-2014 10:38 ]

• Jelmer93
Paar auto´s en wat motoren?
Jelmer93 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:38:
[...]

Paar auto´s en wat motoren?
Zal wel weer een zoethoudertje zijn ben ik bang... Ik verwacht in ieder geval niet veel, dan kan het altijd nog meevallen..

Verwijderd

2 wapens en 3 voertuigen:

Furore GT
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/k6j6l7cop/IMG_0035.jpg

Hakuchou
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/p2mtcwcu1/IMG_0036.jpg

Innovation
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/jd6ksl6nt/IMG_0037.jpg

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NkDXtWS.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cEetYgU.jpg

• Jelmer93
okee dat is dus even kopen en dan weer een ander spel spelen... Waar blijft de echte content nou????
Chopper oogt leuk. Auto ook wel. Beide in de garage zetten en de One weer aan voor Horizon 2 :)

• Jelmer93
The Outlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:14:
Dat komt in November, dan zal Rockstar de heists beschikbaar maken voor PS3/XBOX360 en PS4
Heists zouden 3 maanden na de release komen we zijn een jaar verder..... Ik ben echt bang dat R* een dikke bak fans gaat verliezen
Jelmer93 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:16:
[...]

Heists zouden 3 maanden na de release komen we zijn een jaar verder..... Ik ben echt bang dat R* een dikke bak fans gaat verliezen
En er komt een dikke bak bij. Genoeg mensen die al een One / ps4 hadden gaan pas vanaf november spelen. Een aantal gaat over. Een aantal blijft op current en een aantal zal weg gaan. Denk ergens dat het verlies wel mee gaat vallen.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 18:00

Frits Flits

SOUND! Designer

Mijn wens is om eind dit jaar een PS4 te kopen voor GTA en FIFA. Ik ben benieuwd hoe de crew-indeling dan wordt, aangezien ik verwacht meer mensen die overstappen. M'n PS3 gaat in ieder niet weg, want dan zou ik onder andere Red Dead Redemption niet meer kunnen spelen ;)

specs

Extra voertuigen... Maar waar is mijn extra garage dan?
Na een weekje fifa op de PS4 wilde ik toch weer lekker missies en races doen met "bekenden". Straks komt Drive Club er bij, dat zal vast wel een vaste groep worden waarmee je op gegeven moment speelt maar het is uitsluitend racen. Fifa speel ik eigenlijk in m'n eentje tegen randoms. AC Unity zal ik de single player z.s.m. uit proberen te spelen of als dat niet lukt links laten liggen omdat GTA precies een week later uitkomt. De Batmans/Uncharteds/Tomb Raiders (ja ik speel eigenlijk alleen action/adventure) speel ik alleen voor de single playerervaring.
Het is gewoon de alles-in-één diversiteit die GTA Online me bied in combinatie met de crew/community waar ik voor terug blijf komen naar Los Santos, en die heists, of ze komen of niet, dat zie ik wel weer.

En als ik fifa speelde met bekenden waren het meestal personen die ik in GTA Online ben tegengekomen... :D

[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 02-10-2014 12:50 ]

PSN: Kjujay

Verwijderd

The Outlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:14:
Dat komt in November, dan zal Rockstar de heists beschikbaar maken voor PS3/XBOX360 en PS4
Bron?

Verwijderd

Patchnotes zijn ook uit:
Top Changes
  • The Creators section has now been expanded to include the new Last Team Standing (LTS) Creator. This new option will be available alongside the Races, Deathmatch, and Capture Creators.
  • An option has been added to the phone which allows players to disable Snapmatic’s “Quick launch” being activated by double tapping up on the D-pad.
  • A ‘Rounds’ option has been added to Capture and LTS creators to allow players to play a ‘First to Win’ series of matches. This can be set to 1 - 7 rounds.
  • A new ‘Random Job’ option has been added to the booting screen to allow players to get straight into Jobs.
  • A new vehicle has been added to Legendary Motorsport: Lampadati Furore GT.
  • Three new vehicles have been added to Southern San Andreas Super-Autos: LCC Innovation, Shitzu Hakuchou, Canis Kalahari Topless.
  • Two new weapons have been added to Ammu-Nation: Heavy Shotgun, Marksman Rifle
  • 20 new ‘Flags of the World’ themed parachute bags have been added to Ammu-Nation in GTA Online only.
  • Over 30 new team themed clothing items, including outfits, have been added to clothes stores for both male and female characters in GTA Online.
  • New Bulletproof Helmets in 5 different colors have been made available in clothes stores. The Helmet will give players limited protection against headshots.
  • Two new masks have been added to Vespucci Movie Masks: Combat Mask, Skeletal.
  • A large range of new LTS Jobs have been added: Tataviam Truckstop, Storm Drain, Skyscraper, Paleto Bay, N.O.O.S.E, Mount Josiah, Hawick, Grand Banks, Del Perro Freeway, Alta.
  • Fixed an issue where some players were unable to place Crew Emblems on some types of Jackets.
New Features / Updates
  • An option has been added in the Pause Menu (Online > Options > Enable Matchmaking after Next Job vote screen) to enable players to remain as the Host after voting on the Next Job Voting Screen. For additional details, see: https://support.rockstarg.../en-us/articles/203610186
  • A Lobby queueing system has been added to allow players to join lobbies or lobby queues when a session is full.
  • Players using the On-call functionality now have a small chance to be instantly made Host for their lobby in order to increase the speed of getting into Jobs.
  • On-call players will now be notified when the Host of their Job launches the Job.
  • Players are now able to go On-call for activities (Arm-Wrestling, Darts, Golf etc.).
  • Players are now able to Quick Match with friends or alone to activities (Arm-Wrestling, Darts, Golf etc.) using the option in the phone.
  • Players are now able to switch their Parachute canopies via the Interaction menu.
  • Pegasus vehicles now despawn faster if the player that owns them is far away from them.
  • A ‘Claim All’ option has been added on the Mors Mutual phone menu to allow players to claim multiple cars at the same time.
  • A notification now appears at the start of Races stating how many laps there will be.
  • A short confirmation message has been added at the end of a successful UGC Deathmatch test to confirm that it can now be published. This brings it into line with the other Creators.
  • Players who have had Muggers set on them may no longer be mugged again until a short cooldown has expired.
  • Players inside Jets, Planes, or Helicopters will now been shown on the mini-map with a small Jet, Plane, or Helicopter icon.
  • Double tapping up to activate Snapmatic’s “Quick Launch” in Story Mode has been removed.
  • The maximum bet players can place has been raised from GTA $2,500 to GTA $10,000.
  • All Awards gained in the Weapons category of the Awards menu have now been merged into the Combat category. The Weapons Award menu has now been removed.
  • A new menu has been introduced in the Barber’s shop to make it faster and easier to use.
  • Team balancing is now on by default for LTS Jobs and is no longer an option to the host of the Job.
  • A lobby-wide feed notification has been added for players who use the Lester Ability “Off the Radar”.
  • The benefit to the Flying Skill has been reduced slightly when completing Flight School Jobs.
  • Cash and RP for LTS Jobs have been rebalanced. This is to ensure that all LTS Jobs pay out a fair reward in relation to the mission difficulty and amount of time taken.
Generic / Miscellaneous Fixes
  • Fixed numerous exploits.
  • Fixed an issue where Muskets had disappeared from a player’s weapon wheel.
  • Fixed an issue where it was possible for players to become stuck whilst using an ATM in the strip club.
  • Fixed an issue where players would see their Rank showing incorrectly on Leaderboards after testing a UGC Capture Mission.
  • Fixed an issue where players were able to start Impromptu Races during Versus Missions.
  • Fixed an issue where spectating players could occasionally see vehicles moving without drivers when their drivers moved into Spectator mode.
  • Fixed an issue where Rally Race directional arrows would persist for too long. Directional arrows now only appear for two seconds.
  • Fixed an issue where the Heavy Pistol would not count towards the pistol-based Deathmatch objective.
  • Fixed an issue where High Priority Vehicles for Simeon could become stuck in the Mod Shop if the driver quit their session.
  • Fixed an issue where players could be given a Wanted Level after completing a Contact Mission where they spawned back into GTA Online in a vehicle on Simeon’s Wanted List.
  • Fixed an issue where High Priority Vehicles could still be accepted by Simeon even if there was a NPC in the vehicle.
  • Fixed an issue where remote player characters could occasionally be seen during the initial Lester cut-scene.
  • Fixed an issue where directions on how to use Sticky Bombs would appear despite the player that threw them being in Passive Mode where they cannot be used.
  • Fixed an issue where it was possible for UGC to be negatively affected by players choosing not to vote.
  • Fixed a rare issue where it was possible for a player to have to replay the tutorial Mission.
  • Fixed an issue where High Priority Vehicles could disappear during the cutscene after delivering them to Simeon.
  • Fixed an issue where players were able to leave High Priority Vehicles when delivering them.
  • Fixed an issue where delays on phone abilities (Airstrikes etc.) would persist across characters.
  • Fixed an issue where players were able to attack Soldiers at Fort Zancudo whilst using the Lester ability “Cops Turn Blind Eye” without gaining a reaction.
  • Fixed an issue where players were able to publish impossible to finish Deathmatches.
  • Fixed a small issue in Air Race Creators where altitude was being measured using the incorrect scale.
  • Fixed an issue where players could fall from ladders when accepting invites.
  • Fixed an issue where players would not receive a Wanted Level when stealing a Personal Vehicle back from the Impound.
  • Fixed an issue where players were not informed of how much the Impound fee was until they had enough to pay it.
  • Fixed an issue where Personal Vehicles could become invisible in the Impound.
  • Fixed a number of issues regarding the Crew Emblem disappearing and/or reappearing after repairing in a Mod Shop or respawning during a Race.
  • Fixed an issue where Crew Emblems could be offset after applying an emblem then editing it without going back into GTA Online.
  • A short audio confirmation has been added for when players choose to press the Restart option at the end of a Playlist.
  • Fixed an issue where HUD buttons could disappear when viewing the Spectator Leaderboard.
  • Fixed an issue where players were not able to select Loser Perks properly in Deathmatches.
  • Fixed an issue where it was possible for players to become stuck when quitting out of a Next Job Voting Screen.
  • Fixed an issue where players were occasionally able to receive a Wanted Level after destroying their own Personal Vehicle.
  • Fixed a rare issue where it was possible for players to be unable to access personal vehicle in the Impound.
  • Fixed an issue where players could become stuck in certain animations.
  • Fixed an issue where a player’s Personal Vehicle could be warped away if the player changes session whilst in the vehicle.
  • Fixed an issue where it was possible to spawn in Fort Zancudo when the spawn location was set to random.
  • Fixed an issue where it was possible for players to be detached from a Parachute when accepting a Job invite.
  • Fixed an issue where the player would intersect the camera when accepting a Job in the Movie Theatre.
  • Fixed a very rare issue where players could receive Job invites from other players who did not send them.
  • Fixed an issue where the Mechanic contact could be missing from the player’s phone after respawning.
  • Fixed an issue where the High Priority Vehicle blip would sometimes remain on the mini-map, even though the event had ended.
  • Fixed an issue where the Ferris Wheel could move too early and clip through the player’s character when they were exiting the ride.
  • Fixed an issue where the Riot Van would not spawn at all in the proper locations for players after Rank 25.
  • Fixed an issue where it was possible to see through another player’s head if they stood in front of a telescope.
  • Fixed a text issue where it would not be made clear that vehicles were being moved into storage after downgrading a garage.
  • Fixed an issue where UGC Jobs could not be added to a Job List.
  • Fixed a small issue where the description of the Besra was incorrect in French.
  • Fixed an issue where a player’s Personal Vehicle could spawn in difficult to reach areas after exiting the Flight School.
  • Fixed an issue where players were able to reach the top of buildings by quitting out of Jobs.
  • Fixed some issues where spawning using ‘Last Location’ could occasionally spawn a player’s Personal Vehicle in various incorrect locations.
  • Fixed an issue where if a player had purchased both versions of the Coquette Classic there would be no way to differentiate them when reclaiming from Mors Mutual.
  • Fixed an issue where players could freeze when playing GTA Online.
  • Fixed an issue where the Flight School could be marked as completed even if a player had never visited.
  • Fixed an issue where calling Mercenaries in a Deathmatch would occasionally not work.
  • Fixed some instances where Special Crate drops would occasionally not initialise correctly.
  • Fixed an issue where icons on the Next Job Voting Screen could be coloured incorrectly when highlighting ‘Replay’.
  • Fixed an issue where button options would go missing whilst viewing Leaderboards when spectating a Versus Mission.
  • Fixed an issue where scrolling would not work correctly on Leaderboards during multi-team Missions.
  • Fixed checkpoint clipping issues in some Races.
  • Fixed an issue where it was possible for a Co-driver in a Rally Race to receive 0 points during Playlists.
  • Fixed an issue where players could be ejected from their Personal Vehicles during a Race.
  • Fixed a small issue where the camera would jerk when a player got into bed in their apartment.
  • Fixed an issue where pressing down on the D-pad to navigate through Lester’s abilities could occasionally change the player’s mini-map size.
  • Fixed an issue where the Parachuting Race camera could occasionally appear to play twice.
  • Fixed an issue where it was possible for overlapping to occur in the Betting columns on Leaderboards.
  • Fixed an issue where Personal Vehicles could go missing after being abandoned.
  • Fixed a rare issue where Crew Rank could decrease significantly after logging out and back into GTA Online.
  • Fixed an issue where a number of hairstyles could go missing from the Barber’s menu.
  • Fixed an issue where players could re-spawn at El Gordo Lighthouse after a playlist containing an LTS.
  • Fixed an issue where players spectating an LTS could see opposing teams blipped as the same color.
  • Fixed an issue where players were able to camp the starting areas of opposing teams in Capture matches.
  • Fixed an issue where Personal Vehicle blips did not appear when player was inside a garage.
  • Fixed an issue where the subtitles for strippers would not show properly in Apartments.
  • Fixed an issue where the incorrect number of players could appear on Playlist Leaderboards.
  • Fixed an issue where players were not awarded the correct amount of points for passing through the centre of Parachuting targets.
  • Fixed an issue where low-level players could be awarded the incorrect amount of RP for killing players.
  • Fixed an issue where the import/export High-Priority Vehicle would sometimes only ever run once per session.
  • Fixed an issue where spectated player overheads were not appearing in the correct colours.
  • Fixed an issue where players spectating a match were not able to see the winning player’s Celebration screen.
  • Fixed an issue where some rims (Steelies / Rally Master) had gone missing from the Mod Shop wheel menus.
  • Fixed an issue where headgear was removed whilst standing on the rear of Fire Truck and Trashmaster vehicles.
  • Fixed an issue where players were unable to take cover behind a Dinka Thrust motorcycle.
  • Fixed an issue where players were able to place Sea Race coronas in water.
  • Fixed an issue where it was possible to permanently lose all stripper phone contacts.
  • Fixed an issue where it was possible to take third person selfies when sitting in the Barbers.
  • Fixed an issue where players got stuck attempting to leave apartment after a lap dance.
  • Fixed an issue where the Playlist quit Alert screen could appear when trying to exit the Bookmark menu after Bookmarking a Job.
  • Fixed an issue where players could hang when attempting to boot back into GTA Online after unlinking their Social Club accounts.
  • Fixed an issue where if a player in first place quit out of a race before crossing the finish line, the player who then finished in first place would not receive bet winnings.
  • Fixed issue where players would not be ejected correctly from vehicles if they are killed when using them.
  • Fixed an issue where UGC Jobs would occasionally not appear in the My Jobs section of a player’s profile.

• Isane
A Lobby queueing system has been added to allow players to join lobbies or lobby queues when a session is full.

eindelijk!!!

Verwijderd

Mijn selectie van favo changes:
An option has been added to the phone which allows players to disable Snapmatic’s “Quick launch” being activated by double tapping up on the D-pad.
Jeej!
A new ‘Random Job’ option has been added to the booting screen to allow players to get straight into Jobs.
Klinkt handig!
20 new ‘Flags of the World’ themed parachute bags have been added to Ammu-Nation in GTA Online only.
Nederland?!
With Title Update 1.17, we’ve released a new feature that merges lobbies together who pick the same job on the Next Job Vote Screen at the same time. This allows for larger lobbies without the need for players to send out more invites.
Jeej vollere lobbies hopelijk!
A Lobby queueing system has been added to allow players to join lobbies or lobby queues when a session is full.
Hopelijk werkt dit ook on-call.
A ‘Claim All’ option has been added on the Mors Mutual phone menu to allow players to claim multiple cars at the same time.
A notification now appears at the start of Races stating how many laps there will be.
Players inside Jets, Planes, or Helicopters will now been shown on the mini-map with a small Jet, Plane, or Helicopter icon.
The maximum bet players can place has been raised from GTA $2,500 to GTA $10,000.
Handig :)

Verwijderd

Ik ga even testen

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01 22:54
Ik ben maar eens uit de donkere grotten van Destiny en Fifa gekropen om een nieuwe race voor jullie te maken! (En de nieuwe update te checken :p)
Veel plezier!
http://rsg.ms/bf0d0ae

PSN: MrMistral

Kleding: best leuk bedacht. Voertuigen: zien er wel oké uit, maar waarom is er niks te tunen? |:(

• MrMistral
DigitalError schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:05:
Kleding: best leuk bedacht. Voertuigen: zien er wel oké uit, maar waarom is er niks te tunen? |:(
Ja dat viel echt tegen :(

Ff world record neergezet op die baan van net :P

• MrMistral
DigitalError schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:20:
[...]

Ff world record neergezet op die baan van net :P
Whaha, mooi! Heb ik wat te doen :+

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2025
Fijne update. Als ik nu de game start loopt m'n PS3l vast vanaf het moment dat ik in m'n appartement verschijn in GTA online.

Edit:

Question: My spawn point is set to my garage. After downloading Title Update 1.17, I experience freezes when trying to load GTA Online. How can I fix this issue?

Answer: We have received reports of players freezing when entering GTA Online when their spawn locations are set to "Garage" and we are currently investigating this issue.

To enter GTA Online, choose "Random Job" from the load screen. Once you load into the job, press the "Start" button and go to the "ONLINE" tab. Under "Settings", you can change your spawn point to "Last Location" to load into a free roam session.

If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page.

[ Voor 75% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 02-10-2014 18:41 ]

• Utoka
Hmm bij mij kan hij de update niet downloaden. Hij blijft op 0% staan en na 2 tot 5 min toont hij error 800233E8.

Heb de database en filesysteem van mijn ps3 al hersteld maar dat hielp niks. Ligt dit aan r* if moet het probleem bij mijn ps3 liggen?

• Didyoumeetmax?
Utoka schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:10:
Hmm bij mij kan hij de update niet downloaden. Hij blijft op 0% staan en na 2 tot 5 min toont hij error 800233E8.

Heb de database en filesysteem van mijn ps3 al hersteld maar dat hielp niks. Ligt dit aan r* if moet het probleem bij mijn ps3 liggen?
Dat installeren heb ik ook 3x geprobeerd voor het werkte.

Nu gelukkig wel ingame. Er zitten wel wat leuke updates in. Die nieuwe sniper en shotgun zijn wel vet, en die riot van is echt onverwoestbaar _/-\o_

De politie staat al een minuut of 10 op me te schieten. Dat ding rookt nog geeneens. En ze kunnen me er niet uittrekken aan de zijkant op deze manier :+
Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/307raz5.jpg

• Utoka
ik zie het nu ook dat er problemen zijn http://gtaforums.com/topi...lling-the-117-update-ps3/

Ziet er cool uit! Die riot van

[ Voor 13% gewijzigd door Utoka op 02-10-2014 19:27 ]

Verwijderd

Dat masker is wel echt HEEL vet

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ga morgen / van het weekend dan toch ook echt maar eens een keer beginnen aan GTA Online haha. Zee aan opties zeker...? :D

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Isane
Donders, ik had gister gewoon 14 man in een LST. Ik wist niet wat me overkwam haha. Normaal mag ik blij zijn als er uberhaubt één in komt

• Isane
idd ziet er tof uit

• Utoka
Day after en ik kan nog de update niet uitvoeren. Sterker nog ik kan niet een op de Rockstar site komen. Vaag probleem.

Op gtaforums.com lijkt het wel NL gerelateerd
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:26:
Donders, ik had gister gewoon 14 man in een LST. Ik wist niet wat me overkwam haha. Normaal mag ik blij zijn als er uberhaubt één in komt
Ook met races veel snellere matchmaking en vollere lobbies. En vrij stabiele verbinding met de servers.

Verwijderd

Dat klinkt wel positief Kju, ik ga vanavond eens kijken :-)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:34
Een mooie update die ze mogen toevoegen van mij is een kleine icon in de hoek van je scherm als je first person aan het vliegen bent die de status van je landing gear toont. Ook iets van een altitude meter zou ik best wel op het scherm willen. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zo weer terug van vakantie! Jullie kunnen mij vanavond weer online verwachten.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Krijg de update nog steeds niet gedownload hier...

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• OzzieMann

OzzieMann

Dat ging bij mij zonder problemen net.

Masker en shirt binnen, sneller dan de vorige keer, toen had ik pas een shirt op dag 3. Naar mijn gevoel vallen die kratten nu vaker. Ben er al 3 vanavond tegengekomen.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2558/7PSPpXSegEmbPuB1aNAC2g/0_0.jpg

masker hier ook al binnen, shirt nog niet helaas. ik vind het alleen wel heel matig (en zeker omdat er 2 nieuwe motoren in zitten) dat dat helm wel of niet op systeem naar de klote is. elke keer zet hij een helm op! nota bene ook nog eens een helm die ik niet eens in mijn inventory heb :@

• Didyoumeetmax?
DigitalError schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:52:
masker hier ook al binnen, shirt nog niet helaas. ik vind het alleen wel heel matig (en zeker omdat er 2 nieuwe motoren in zitten) dat dat helm wel of niet op systeem naar de klote is. elke keer zet hij een helm op! nota bene ook nog eens een helm die ik niet eens in mijn inventory heb :@
Dat is al een heel oude bug. Gaat vanzelf weer over.

• Utoka
Kez schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:30:
Krijg de update nog steeds niet gedownload hier...
Kijk op deze link. Dns veranderen zou moeten werken http://gtaforums.com/topi...alling-the-117-update-ps3

Zelf had ik ook het probleem maar ik heb de oplossing nog niet geprobeerd

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-01 19:55
Ik ben nooit heel erg serieus met de missies bezig geweest in GTA Online, maar ik zit nu toch te kijken hoe ik snel RP en geld kan krijgen als ik alleen speel. Sinds 1.17 schijnt de missie "Blow Up II" erg goed hiervoor te zijn, maar ik kan deze niet bij mij in de lijst vinden en ik ben al level 55.
Ik heb ook al meerdere keren Simeon gebeld voor missies en ik krijg altijd dezelfde 2 missies "Chasers" en "It Takes a Thief". Eigenlijk dacht ik dat de missies gewoon geunlocked werden bij het levelen.
Helaas heb ik ook nog geen playlist kunnen vinden met deze missie.

PSN - 500px - Flickr

FireFly3k schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:12:
Ik ben nooit heel erg serieus met de missies bezig geweest in GTA Online, maar ik zit nu toch te kijken hoe ik snel RP en geld kan krijgen als ik alleen speel. Sinds 1.17 schijnt de missie "Blow Up II" erg goed hiervoor te zijn, maar ik kan deze niet bij mij in de lijst vinden en ik ben al level 55.
Ik heb ook al meerdere keren Simeon gebeld voor missies en ik krijg altijd dezelfde 2 missies "Chasers" en "It Takes a Thief". Eigenlijk dacht ik dat de missies gewoon geunlocked werden bij het levelen.
Missies met crewleden leveren meer rp op. Al lid van de Tweakers crew?
FireFly3k schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:12:
Hoe hoger je in rank komt, hoe meer uitnodigingen je zal krijgen. De missies van Lester en Martin betalen ook heel veel. Ik weet niet of de pay outs hoger zijn, maar geld dat je in je eentje binnenharkt is een fractie van wat je KAN binnenhalen.

Als je in een crew samen missies doet dan vang je meer geld + meer RP = sneller levelen. Ik weet niet of je aan de laatste Rockstar Playlist (Last Team Standing) hebt meegedaan? Daar kreeg je 2x zoveel RP.

• FireFly3k
Ik zit al bij TweakscrewPS3, maar ik vind het soms ook leuk om snel ff tussendoor een paar missies te doen.
LTS heb ik niet echt veel gedaan in het weekend. Wist wel dat het 2x RP was...

Potshot is bijv. een missie die je heel snel alleen kan doen. Met Blow Up II kan je ook snel geld en RP verdienen in update 1.17 las ik. Vandaar dat ik hiernaar op zoek ben. Deze zou moeten unlocken bij level 20, maar ik kan hem nergens vinden :(

PSN - 500px - Flickr

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Utoka schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:22:
[...]

Kijk op deze link. Dns veranderen zou moeten werken http://gtaforums.com/topi...alling-the-117-update-ps3

Zelf had ik ook het probleem maar ik heb de oplossing nog niet geprobeerd
Thanks,probleem opgelost!

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

FireFly3k schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:36:
Ik zit al bij TweakscrewPS3, maar ik vind het soms ook leuk om snel ff tussendoor een paar missies te doen.
LTS heb ik niet echt veel gedaan in het weekend. Wist wel dat het 2x RP was...

Potshot is bijv. een missie die je heel snel alleen kan doen. Met Blow Up II kan je ook snel geld en RP verdienen in update 1.17 las ik. Vandaar dat ik hiernaar op zoek ben. Deze zou moeten unlocken bij level 20, maar ik kan hem nergens vinden :(
Als je gewoon missies met crewmembers doet vang je gemiddeld 20.000 cash en 4.000 RP en het maakt niet echt uit welke missies we doen. De laatste tijd zijn we voornamelijk aan het racen, de lobbies zijn te vol om missies te doen maar als er een aantal missies willen doen splitsen we gewoon op.
Check gewoon de volgende keer of je mij online ziet en dan gaan we missies doen ok?

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben ook altijd in om wat missies te doen! Heb je een headset? Communiceert wat makkelijker ingame.

edit:
De reden waarom ze niet in je pauze menu staan, daar komen ze pas in als je ze 1 keer gespeeld hebt.

[ Voor 35% gewijzigd door OzzieMann op 06-10-2014 12:06 ]

Verwijderd

Kju schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:39:
[...]

Check gewoon de volgende keer of je mij online ziet en dan gaan we missies doen ok?
Voor missies ben ik ook altijd meer te porren dan voor races :Y

Daarnaast is Crystal Clear Out 3 ook een goede om solo te doen, Buzzard bellen die op Sandy Shores (vlak achter je) spawnt en lekker mannetjes neerschieten.

• FireFly3k
Kju schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Ja hoor is goed.
Ik ben alleen bang dat als Driveclub goed is dat ik even niet heel veel GTA zal doen. :p

PSN - 500px - Flickr

Dan kan je me ook adden, ik ben nog clubloos in Drive Club ;)
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Voor missies ben ik ook altijd meer te porren dan voor races :Y

Daarnaast is Crystal Clear Out 3 ook een goede om solo te doen, Buzzard bellen die op Sandy Shores (vlak achter je) spawnt en lekker mannetjes neerschieten.
Stuur gewoon een berichtje als je me online ziet.

[ Voor 76% gewijzigd door Kju op 06-10-2014 12:47 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.gta5cheats.com/wp-content/uploads/2014/10/GTA-V-50-GB.png
GTA V wordt 50GB voor de PS4! Damn, dit vind ik juist erg mooi om te horen. Waar veel mensen gelijk zeuren dat het zoveel ruimte inneemt, denk ik alleen maar: nice zoveel content :D!

Maar misschien ligt dat aan mij....

Anyway, nog precies 6 weekjes!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
ASNNetworks schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:03:
Waar veel mensen gelijk zeuren dat het zoveel ruimte inneemt, denk ik alleen maar: nice zoveel content :D!
Denk dat het meer textures zullen zijn die die grote verklaren ;)

Verwijderd

HEISTS CONFIRMED!

[/flauw]

OT: hopen dat er een mooie PS4+GTA5 bundle komt!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
Ereaser schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Denk dat het meer textures zullen zijn die die grote verklaren ;)
Valt voor mij ook onder content :*)

Vraag me overigens nog steeds af wat de PS4 exclusieve content is waarmee Sony aankwam tijdens de E3. Daar is nog steeds helemaal niks over bekend gemaakt, terwijl de game over 6 weken al uit komt. Straks is het de extra $300.000 die in de screenshot wordt vermeld een PS4 perk :/ Behoorlijk karig als dat de 'exclusive perk' is hoor....

[ Voor 43% gewijzigd door ASNNetworks op 07-10-2014 12:45 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Ach zolang het uberhaubt online komen maar verbeterd is, vind ik alles wel best. Missies zijn sinds launch al zo bizar generfed dat daar de lol al niet meer in zit (ben ik blij al 120 te zijn :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Remote Play is ook wel nice hoor :P Lekker op je vita(als je die hebt :P) GTA V spelen overal waar je zit met internet :P
Zo lang je je PS4 in standby/aan laat.

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 07-10-2014 13:44 ]

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

HEISTS CONFIRMED!

[/flauw]

OT: hopen dat er een mooie PS4+GTA5 bundle komt!
Yup of een vita bundel. Ook goed :)

PSN: proditaki specs

• Didyoumeetmax?
SinergyX schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:43:
Ach zolang het uberhaubt online komen maar verbeterd is, vind ik alles wel best. Missies zijn sinds launch al zo bizar generfed dat daar de lol al niet meer in zit (ben ik blij al 120 te zijn :P).
Sinds update 1.16 is die nerf argument ook niet meer zo relevant. Iedere missie betaald wel boven de 10k uit tegenwoordig. De payout van survivals is nu 30k ipv 20. Deatmatches en races leveren nu wel wat minder op, maar servers lopen wat sneller vol en hoe meer man hoe meer geld de nr 1 verdiend. Als bonus nog die flight school waar je ook snel geld verdiend en easy RP.
Daarnaast, zo'n event weekend zoals afgelopen weekend dat helpt ook wel. 5000 RP voor een LTS job van 10 minuten. Dat levelen gaat wel rap dan.

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:30

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Heerlijk , gta bundels komen eraan ! www.xgn.nl/nieuws/61421/g...en-xbox-one-bundel-gespot

[ Voor 3% gewijzigd door Fe® op 09-10-2014 18:28 ]

Walking on the bright side of life

Pagina: 1 ... 89 ... 217 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.