• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-01 01:57
The Outlaw schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
Die zal vrijdag ronde de klok van 10 uur verschijnen. Je hoeft alleen mee te doen aan de playlist, winnen is niet vereist voor die parachute.
Misschien een naïeve vraag, maar hoe doe je mee aan zo'n playlist? :D

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:22:
Blijft vaag die payout.. Met vier man mixed up with coke kregen we 6000, gisteravond in m'n eentje iets meer dan 10k.
Hoelang duurde elke runthrough? In je eentje duurt waarschijnlijk langer = meer GTA$.
Stefandepefan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:37:
[...]

Misschien een naïeve vraag, maar hoe doe je mee aan zo'n playlist? :D
In je loadingscreen krijg je er een knop voor ("Event") en anders als je in GTA zit Start > Online > Playlists > Rockstar Created

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:30

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Dit kan je ook met vliegtuigen ,[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g30Vf59Ds9I] vanavond maar eens proberen .

Walking on the bright side of life

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:40:
[...]

Hoelang duurde elke runthrough? In je eentje duurt waarschijnlijk langer = meer GTA$.
Ongeveer 5 minuten, bijna alle mannetjes doodgemaakt. Ik spawnde in mijn appartement, anders was het wel iets sneller geweest. Volgende keer maar geen Buzzard nemen.

[YouTube: http://youtu.be/bVWags4E3ZM]

(beetje snel geknipt en geupload, was al 03.30 vanmorgen)

[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 21-08-2014 15:29 ]

PSN: Kjujay

Verwijderd

F_hertgers schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:54:
Dit kan je ook met vliegtuigen ,[video] vanavond maar eens proberen .
Zag ik die speler nou in zijn reverse opstijgen met de Besra? (0:50 sec) :D

Trouwens, dit ziet er ook wel leuk uit:

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 15:54 ]

• Fe®

Fe®

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:41:
[...]

Zag ik die speler nou in zijn reverse opstijgen met de Besra? (0:50 sec) :D

Trouwens, dit ziet er ook wel leuk uit:
[video]
zeker cool !

Verwijderd

Rockstar heeft EINDELIJK de crewnaam toegevoegd aan popups van uitnodigingen! Eindelijk zien wie je uitnodigt zonder dat ik het crewscherm open hoef te gooien d:)b

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02-2025

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 05:25:
Rockstar heeft EINDELIJK de crewnaam toegevoegd aan popups van uitnodigingen! Eindelijk zien wie je uitnodigt zonder dat ik het crewscherm open hoef te gooien d:)b
nog niet kunnen zien maar dit werd hoog tijd! :)

• Fe®

Fe®

Iemand toevallig al de stats kunnen vinden van de flightschool op socialclub , misschien leuk om te posten !

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
Tsjonge in de laatste race van de playlist verlies ik mn connectie... kan ik nog een keer

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://socialclub.rocksta...hallenges/flightschool/mp

Onder Minigames > Flight School :).

Sta op nr 1 in de crew met Ground Level, plaats 81 op de wereldranglijst :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dCTdVaa.png

Verwijderd

Vanavond een titan met gear up landen om een epic ramp te maken:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SBAnTfo.jpg

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-01 22:46
Thomasx4 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:11:
http://socialclub.rocksta...hallenges/flightschool/mp

Onder Minigames > Flight School :).

Sta op nr 1 in de crew met Ground Level, plaats 81 op de wereldranglijst :D

[afbeelding]
Goed bezig :D

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01 22:54
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:36:
Vanavond een titan met gear up landen om een epic ramp te maken:

[afbeelding]
:D :D

PSN: MrMistral

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:15
Ik heb GTA-online al tijden niet meer aangeraakt en gisteren weer eens gekeken. Ik had nog poen op de bank van de early bird bonus van voorheen, dus eerst even snel naar rank 5 en een huis gekocht.
Daarna wilde ik even de map exploren, maar het hoog aantal verveelde spelers die je met geen mogelijkheid met rust laten en je continue afmaken, ook al ben je in Passive Mode te voet, verknalt wel de fun om het nog verder te spelen. Zodra je respawned zie je al 4 of 5 spelers op de map die je aan het corpse campen zijn om je meteen weer af te maken.
In plaats van dat er gezamenlijk coop missies worden gedaan, is het 1 grote deathmatch waar je maar mee te maken hebt. Het gehalte puisterige internet heroes is denk ik heel erg hoog.
Zoals bij elke online game maken de spelers het spel. en ik ben van mening dat GTA online overspoelt is met huftertjes die denken dat ze Unreal Tournament spelen. Jammer dat er teveel galbakjes rondhangen. GTA online heeft best potentie.

• Fe®

Fe®

Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:59:
Ik heb GTA-online al tijden niet meer aangeraakt en gisteren weer eens gekeken. Ik had nog poen op de bank van de early bird bonus van voorheen, dus eerst even snel naar rank 5 en een huis gekocht.
Daarna wilde ik even de map exploren, maar het hoog aantal verveelde spelers die je met geen mogelijkheid met rust laten en je continue afmaken, ook al ben je in Passive Mode te voet, verknalt wel de fun om het nog verder te spelen. Zodra je respawned zie je al 4 of 5 spelers op de map die je aan het corpse campen zijn om je meteen weer af te maken.
In plaats van dat er gezamenlijk coop missies worden gedaan, is het 1 grote deathmatch waar je maar mee te maken hebt. Het gehalte puisterige internet heroes is denk ik heel erg hoog.
Zoals bij elke online game maken de spelers het spel. en ik ben van mening dat GTA online overspoelt is met huftertjes die denken dat ze Unreal Tournament spelen. Jammer dat er teveel galbakjes rondhangen. GTA online heeft best potentie.
Probeer altijd een sessie te joinen van de crew leader , of de personen daaronder , deze hosten 9 van 10 x clossed crew sessie ,een sessie zonder afknal werk of dat je auto 6x opgeblazen wordt.
Deze week zaten we met 14 man in een lobby ,dat zijn de leuke momenten , allemaal een plane was humor !

Verwijderd

Nu is n=1 natuurlijk niet echt een goede steekproef...

Ik heb zelden dat ik gecamped wordt en als het vervelend wordt zit je in twee minuten in een andere sessie.

Coop missies doen kan je zelf ook verzorgen, gewoon iets starten en mensen joinen vanzelf wel.
Dat is inderdaad minder. Men ziet je als een makkelijke 'prooi' omdat je nog niet alles hebt vrijgespeeld gezien je level 5. Weet niet of je in een crew zit maar snel 'uplevelen' is als beginner zeker raadzaam. Op die manier speel je meer wapens vrij, en kun je die gasten ook makkelijk van je afslaan. Op een goede avond met alleen maar missies ben je zo 30 levels verder, en is GTA Online ook wat makkelijker te verteren, ook als laag level speler.

Naast de puisterige typjes bestaan er ook genoeg 'crew' die op een volwassen manier missies, deathmatches en ook free roam lobbies ingaan. Die onderscheiden zich altijd op een positieve manier. Je moet ze maar net treffen :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Poops_McGhee
Ik zal er wel vreselijke pech mee hebben. Gisterenavond de gegeven tips ter harte genomen en rustig aan missies gedaan. Van de velen was er maar 1 waarbij iedereen zich volwassen gedroeg.
Op een gegeven moment ben ik maar missies solo gaan doen. In je eentje een race rijden, Simeon's missies in je eentje doen, die van Gerard in je eentje doen en de Flightschool aangepakt. Uiteindelijk 12 ranks erbij gekregen en een berg geld. Dat gaat wel leuk, op zich, maar ik speel meer solo dan met andere spelers.
Vanmorgen even aangezet om te kijken of de populatie anders is. Het begon met een lange spam van 'xxx killed yyy' notificaties en een hele reeks rooie stippen op de kaart. Daar was ik snel klaar mee :Y
Poops_McGhee schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:59:
Ik zal er wel vreselijke pech mee hebben. Gisterenavond de gegeven tips ter harte genomen en rustig aan missies gedaan. Van de velen was er maar 1 waarbij iedereen zich volwassen gedroeg.
Op een gegeven moment ben ik maar missies solo gaan doen. In je eentje een race rijden, Simeon's missies in je eentje doen, die van Gerard in je eentje doen en de Flightschool aangepakt. Uiteindelijk 12 ranks erbij gekregen en een berg geld. Dat gaat wel leuk, op zich, maar ik speel meer solo dan met andere spelers.
Vanmorgen even aangezet om te kijken of de populatie anders is. Het begon met een lange spam van 'xxx killed yyy' notificaties en een hele reeks rooie stippen op de kaart. Daar was ik snel klaar mee :Y
Maar dat is free roam, ongestructureerd en 'free for all' zeg maar. Killed or be killed is het zeg maar, hoewel je hoe meer naar het noorden op de map gaat, hoe rustiger het is. Met een groep spelers in hetzelfde team maakt het spelen van GTA het gewoon leuker. Je zal zien dat mensen het voor je opnemen. Dan sta je plots niet meer alleen in je strijd :)

Trouwens, als er nog mensen zijn die willen meewerken aan een petitie om de Nederlandse parachute bag in GTA Online te krijgen, die kunnen hier tekenen. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.

Poops_McGhee schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:59:
waarom join je niet gewoon de tweakers crew dan?

• Poops_McGhee
:(
The Outlaw schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:07:
[...]

Maar dat is free roam, ongestructureerd en 'free for all' zeg maar. Killed or be killed is het zeg maar, hoewel je hoe meer naar het noorden op de map gaat, hoe rustiger het is. Met een groep spelers in hetzelfde team maakt het spelen van GTA het gewoon leuker. Je zal zien dat mensen het voor je opnemen. Dan sta je plots niet meer alleen in je strijd :)

Trouwens, als er nog mensen zijn die willen meewerken aan een petitie om de Nederlandse parachute bag in GTA Online te krijgen, die kunnen hier tekenen. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.
DigitalError schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

waarom join je niet gewoon de tweakers crew dan?
Ik denk niet dat ik regelmatig genoeg speel om in een steady crew mee te spelen. Wat mij betreft hadden ze hetzelfde mogen doen als in WoW. Dat speel ik al wat jaartjes en vermijd daarbij de PvP servers en activiteiten. Er zitten daar namelijk nog veel meer griefers. Maarja, als je daar zorgt dat je niet PvP flagged bent, dan kunnen ze je helemaal niets en kun je ongestoord progressie maken. Hier is dat anders. Ze kunnen je alleen niet afschieten, maar opblazen en doodrijden gaat prima. Passive Mode houdt alleen maar in dat je zelf niks terug kan doen, en dat is best suf.

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-08-2014 14:26 ]

Verwijderd

Je hoeft helemaal geen regelmaat te hebben om bij de crew te komen of mee te spelen. Mensen komen en gaan wanneer ze willen zonder verdere gevolgen. Als je online bent dan doe je mee met de crew, ben je er een week of een maand niet, geen probleem.

Als ik online kom join ik altijd crew members, wacht op een invite van crewmembers of start zelf missies met crew members.

• Poops_McGhee
Okee, gejoined.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2025
Ik heb vanmiddag die event playlist even gespeeld. Helaas was na game 1 van 6 50% van de spelers gestopt en na game 2 van de 6 waren we nog met 3 man over. De overige 4 spellen was toen geen zak meer aan. Wel de playlist gewonnen en zo'n 80k verdiend, dus dat is dan wel weer fijn.

Jammer dat zo'n playlist zo moeilijk met de crew te spelen is, want er zitten wel wat leuke dingen in.

[ Voor 17% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 23-08-2014 19:40 ]

Ik vond die missie waarbij je zo lang mogelijk een vlag moest vasthouden met de Lazer nog het leukste om te doen. Mogen ze wel meer missies van maken. Was tof :)

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:22
The Outlaw schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:52:
Ik vond die missie waarbij je zo lang mogelijk een vlag moest vasthouden met de Lazer nog het leukste om te doen. Mogen ze wel meer missies van maken. Was tof :)
Ja, vooral in het stad-gedeelte vind ik dat een leuke missie. Met de vlag in het bezit door die wolkenkrabbers vliegen zodat eventuele achterliggers me amper kunnen raken of zelf het loodje leggen. De kick die je krijgt wanneer je zelf een wolkenkrabber met een haar mist is heerlijk. :9~

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01 22:54
Le Enfant! schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Ja, vooral in het stad-gedeelte vind ik dat een leuke missie. Met de vlag in het bezit door die wolkenkrabbers vliegen zodat eventuele achterliggers me amper kunnen raken of zelf het loodje leggen. De kick die je krijgt wanneer je zelf een wolkenkrabber met een haar mist is heerlijk. :9~
Precies dit ja :)

PSN: MrMistral

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
The Outlaw schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:52:
Wel jammer als iemand weg vliegt, die haal je vrijwel nooit meer in ;w

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-01 18:04

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 18:16
Vind t dan meer jammer dat je daar dan nog binnen bereik achter zit en de anderen jou dan killen waardoor niemand hem meer kan achterhalen....

PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01 14:38

fdisk

XBL: fd1sk

Dat is met die races in Lazers ook altijd het geval, de achterhoede maak elkaar af zodat de person op de eerste plaats alleen maar verder kan uitlopen.
Network update: our engineers are aware of the issues and are working to resolve them. We'll keep you posted - sorry for the inconvenience
https://twitter.com/PlayStation/status/503577213690576896

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Las dat er morgen ook PSN onderhoud gepleegd zou worden. Dat hebben ze wel nodig ja

• Fe®

Fe®

Er zijn weer custom jobs toegevoegd !http://socialclub.rocksta...se-quarters-confrontation

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Leuk :D. Ben vanavond weer online, heb wel zin om wat van die races te doen.

• Fe®

Fe®

Thomasx4 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:17:
Leuk :D. Ben vanavond weer online, heb wel zin om wat van die races te doen.
Ik ben er heel laat bij omstreeks 23:30 , ik ben nu aan het werk , ik zag er wel 2 vette races tussen zitten .

• Jelmer93
Ik ben vanavond er wel. Heb net alle wagens in mijn garage maar eens gepimpt

Verwijderd

Interessant artikel gevonden: http://www.reddit.com/r/G.../116_payout_calculations/
The Math
B x D x P x T = $mission payout$
Where:
  • B = base pay
  • D = Multiplier for difficulty (1 or 1.25 or 1.5)
  • P = Multiplier for # of Players (1 thru 1.4/possibly up to 1.6 for 6 players)
  • T = Multiplier for time spent (.1 thru 2.0/see below)
1min or less = 10% of base payment
1min - 2min = 25% of base payment
2min - 3min = 50% of base payment
3min - 4min = 75% of base payment
4min - 6min = 100% of base payment
6min - 8min = 120% of base payment
8min - 10min = 140% of base payment
10min - 12min = 160% of base payment
12min - 15min = 180% of base payment
15min or more = 200% of base payment
En
Based on the pattern above, it seems like the optimal time to do all missions is within the 4-6 minute period. Sure you could do the mission twice in half the time, but you have to consider all the down time in between both missions. When you factor that in, you're actually making less per minute. We can also see that the pattern declines when you take longer than 6 minutes thus earning you less money per minute.
Other tips that I can generate based on this info.
  • There is no need to drive to the location of a job before starting it. When you have to drive to the location in either case, it's best to drive there after starting the mission so that time spent goes to earning more cash.
  • If you are aware of your time spent on a mission, sometimes it may be better to wait an extra 30 seconds or so to increase your payout to the next tier. It depends on what that .2% more is and if it's worth the time. Since there is no way to tell in-game, this will require outside effort(stopwatch or something)
  • If you need to AFK to take the dog out or use the restroom, you could always afk at the end of a mission right before finishing it to stretch your time. It's kinda cheesy and I would only recommend this if you're playing solo. Beware that you can get booted for be inactive for too long.
All in all, just do all missions or just your favorite/most enjoyable. It doesn't matter if it takes a long time since you'll still be fairly compensated. This is basically my take on the new payouts and I'm enjoying the mission variety without feeling disappointed about payouts.

• Didyoumeetmax?
Uiteindelijk kun je beter gewoon doorspelen. Oponthoud is niet erg, maar wachten met finishen is saaier dan gewoon de volgende missie te starten. Alles betaald nu prima uit. Ik vind het een heel fijne update. Eindelijk variatie in het spelen van missies.

• Isane

• Jelmer93
Ze mogen van mij wel een shitload aan missie's toevoegen mischien met een beetje dialog er tussendoor.. :p
Jelmer93 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:14:
Ze mogen van mij wel een shitload aan missie's toevoegen mischien met een beetje dialog er tussendoor.. :p
Dit dus.

Races zijn er genoeg, prima dat ze erbij komen, maar graag ook missies erbij. Capture speelt niemand heb ik het idee. Er mag ook meer variatie in het vote scherm wat beter.
Heb het idee dat nu de verdeling behoorlijk uit balans is (ergens logisch door alle races).
65% races (auto, vliegtuig, parachute)
20% deathmatch
10% last man standing
5% missie.

Hoe dan ook te weinig missies :+

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 10:28
Ze moeten die mission creator releasen. Als je ziet hoeveel creatieve jobs er zijn gemaakt in capture, race en DM/TDM dan zal er dan echt een shitload van goeie missies komen. Als je maar genoeg vrijheid van R* krijgt.

De laatste update hebben ze daar naar mij idee al een aanzet voor gedaan met de nieuwe payout in missies. Nu is het voor R* veel makkelijker te bepalen hoeveel een missie oplevert als deze door een speler is gemaakt.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:16 ]

• Jelmer93
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:11:
Ik heb een vraagje. Ik heb een vriend die mij zijn PS3 versie van GTA V wil verkopen en ik ben zodanig geinteresseerd dat ik overweeg om het te kopen. Alleen vroeg ik me het volgende af: Is het mogelijk om mijn een gebruikte versie van GTA V online te spelen?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Met jouw PSN kan je op elke cd en console spelen. Dus je behoudt je online karakter ook.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:16 ]

• Jelmer93
Ik kan met mijn account gewoon bij anderen inloggen en spelen. Als ze maar een gta game hebben.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ligt het aan mij of is het online gedeelte weer zwaar ruk? Games joinen duurt eeuwigheid vreselijke veel lag ineens ?

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 18:16
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:19:
[...]

Ik bedoel, is er geen online pass nodig om GTA V online te spelen.
Nee heb je niet nodig....

PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Le Enfant!
Amdwarrior schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:42:
Ligt het aan mij of is het online gedeelte weer zwaar ruk? Games joinen duurt eeuwigheid vreselijke veel lag ineens ?
Ja, GTA Online is zo onstabiel als wat. Misschien worden de heists daarom altijd uitgesteld, als ze er überhaupt komen. Rockstar heeft blijkbaar zelfs moeite om GTA V voor de next-gen op tijd uit te bregen.

• Utoka
Is die al officieel uitgesteld dan? Waarschijnlijk brengen ze GTA V Next gen en Heists niet tegelijk uit anders kunnen die servers het helemaal niet aan. Dus of heists komt zeer binnenkort(sep-okt) of het duurt nog tot januari

• Amdwarrior
  • Nu online
Le Enfant! schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:20:
[...]

Ja, GTA Online is zo onstabiel als wat. Misschien worden de heists daarom altijd uitgesteld, als ze er überhaupt komen. Rockstar heeft blijkbaar zelfs moeite om GTA V voor de next-gen op tijd uit te bregen.
Oww ligt dus niet aan mij , duurt soms minuut voordat ik missie kan joinen ;w :F

• Ereaser
Utoka schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:09:
Is die al officieel uitgesteld dan? Waarschijnlijk brengen ze GTA V Next gen en Heists niet tegelijk uit anders kunnen die servers het helemaal niet aan. Dus of heists komt zeer binnenkort(sep-okt) of het duurt nog tot januari
Beter nog de heists zijn niet eens officieel aangekondigd d.m.v. een release datum 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 28-08-2014 10:19 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wel. Een half jaar terug zouden ze "dit voorjaar" komen, nou, de zomer is alweer bijna voorbij dus 't zit er niet in.
2GB PlayStation 3 owners soon won't be able to access GTA Online or play GTA 5's Story mode while connected to PSN unless they upgrade their console's storage, Rockstar has warned.

In an update on the developer's support site, Rockstar explained that "as the world of Grand Theft Auto Online continues to expand and evolve through ongoing updates, storage limitations of the PlayStation 3 12GB hardware will require owners to purchase additional storage to accommodate GTAV Title Updates after 1.16 (released on 8/19/14).

"All updates and content must remain installed on the system in order to maintain compatibility for all players within GTA Online."

It continued: "If not enough space is available on the system, hardware limitations will prevent players from accessing GTA Online."

Story mode will be affected by the ongoing updates, too, although 12GB PS3 owners who choose not to upgrade their storage can continue to play the game offline by ignoring future patches.

"GTAV Story Mode will still be accessible by playing the game without being connected to PlayStation Network, and proceeding without additional updates," Rockstar added.

GTA Online's latest title update arrived last Tuesday alongside the San Andreas Flight School, a new area that introduces new flying lessons, two new planes and a new helicopter.
http://www.videogamer.com...you_upgrade_your_hdd.html

Hier toevallig spelers die gebruik maken van de 12GB versie?

• Utoka
Ze hebben wel een keer aangegeven dat ze "spring" release niet zouden halen maar ik zit nu ook een beetje te zoeken maar ze hebben eigenlijk nooit aangegeven wanneer de nieuwe release date zou zijn.
Utoka schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:46:
Ze hebben wel een keer aangegeven dat ze "spring" release niet zouden halen maar ik zit nu ook een beetje te zoeken maar ze hebben eigenlijk nooit aangegeven wanneer de nieuwe release date zou zijn.
Als de volgende update rond 17 september komt (precies de dag dat GTA V 1 jaar bestaat) zie ik het nog wel gebeuren dat de heists daarin zitten.

• Didyoumeetmax?
Ik heb een 12 gig versie, maar vanaf dag 1 geupgrade naar 500gb (schijf van mn defecte fat ps3). Die 12 gb is sowieso te kort als je meerdere games wilt spelen.anders blijf je maar dingen verwijderen en opnieuw downloaden/installeren.
Als je op of na de 23e online bent geweest zal je er (in principe) geen last van hebben...

PSN: Kjujay

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1409314724.jpg
This week, calling for support from notorious friends in high places in GTA Online just got more affordable. So if you find yourself in need of backup, air support, transport or just need to disappear for a while, dial up any of your allies for a little "Roadside Assistance" and get 50% off the normal price.

Rank requirements for these discounted services have also been removed (please note that you will need to have received at least one call from each contact in order to use their service).

Brucie: Stay alpha with Brucie's BullShark Testosterone, which doubles damage inflicted and halves damage received.

Lamar: Call up Lamar and he'll send a mugger after any one of your chosen adversaries who'll lighten their wallet by stealing a portion of their cash.

Lester: One of Los Santos' most connected criminals, Lester can help you avoid the fuzz by persuading them to turn a blind eye for a short period of time or clearing your wanted level. He can also locate transportation (cars, boats, planes and helicopters) or play tricks with the radar - revealing other players or masking your location temporarily. Lester’s normal GTA$1,000 fee for setting bounties on other players has also been slashed to GTA$500.

Pegasus: Retrieve personal vehicles from Pegasus Lifestyle Management and have them delivered to your location.

Merryweather: Access all the paramilitary services that Merryweather Security Consulting has to offer at this reduced rate, including ammo crate drops, helicopter backup, boat/helicopter pickup, airstrikes and even your own private army of vengeful mercenaries.

These services can all be accessed via the Contacts Menu on your GTA Online character's in-game phone. Discounts run until September 7th.
http://www.rockstargames....istance-from-merryweather

• Le Enfant!
Eindelijk, het werd eens tijd dat er dergelijke dingen gedaan werden in GTA:Online! :/

[ Voor 81% gewijzigd door Le Enfant! op 29-08-2014 16:51 ]

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Wat voegt het toe dat een tank halen geen 200 $ kost maar 100$. En bounty zetten ook de helft......
Alsof 200, 500, 1000 er toe doet indien je zoals de meeste miljoenen bezit.....
Ik wil nieuwe opties, geen goedkopere. En de belangrijkste is er niet...... Juist de repair bill voor een opgeblazen auto. Dat zou wel wat geld kunnen schelen. O-)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Amdwarrior
  • Nu online
Mensen meer problemen met dit ineens?

Ik heb ineens een probleem met mijn Playstation 3 in combinatie met Gta 5 online. Ik heb een
Arcadyan VGV7519 ik krijg volgende mededeling ip fragments problem nu heb ik lopen googlen ik MTU aanpassen onder welke kopje vind ik die in de router?

Vreemd genoeg deed GTA 5 prima terwijl ik niks veranderd en geen firmware update gedaan PS3 is draadloos verbonden.

• Le Enfant!
Het wordt ook eens dringend tijd dat Rockstar ons nieuwe nummers gaat geven. Na elf maanden komt zelfs FlyLo FM uit mijn strot.

• Amdwarrior
  • Nu online
Had liever andere achtergrond muziek want dat is echt zo verschrikkelijk slecht

• Fe®

Fe®

Ik zie liever dat je playlisten van spotify of de muziekdienst van microsoft in je radio kan selecteren .

• Didyoumeetmax?
F_hertgers schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:40:
Ik zie liever dat je playlisten van spotify of de muziekdienst van microsoft in je radio kan selecteren .
Eigen muziek toevoegen zou wel fijn zijn. Maar die GTA radio vind ik wel leuk om te luisteren. Dat slappe geouwehoer van die DJs erdoor en die dwaze reclames _/-\o_ Ik vind dat zeker van toegevoegde waarde.

Ik zou ook graag die playlists van de vorige GTA games toevoegen. Die blijven heldig _/-\o_

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Van de zenders uit San Andreas kan ik geen genoeg krijgen :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vvWSvhPri1c]

"KDST... The dust." *O*

• Fe®

Fe®

Ow San andreas , dan gaan we voor k-rose

*O* *O* *O*

Ben zelf benieuwd naar wáárom ze weer de studio zijn ingedoken. Wellicht omdat sommige rechten op muziek aflopen/liepen waardoor er wel keuzes gemaakt moesten worden op muzikaal gebied. Vaak worden rechten voor muziek al in de productie maanden aangekocht (vandaar ook de Golden Earring) maar op de montagetafel pas besloten welke er wel en niet worden ingezet.

Ben benieuwd naar wat Los Santos Rock Radio in petto heeft voor ons. Wellicht wat nummers van Kenny Loggins zelf of meer van The Faces.

Ben benieuwd :)

As of today, we've added 16 additional new jobs to GTA Online. These include new scenarios for all three of the new VS Mission modes (Acquire Targets, Air Force Zero & G-Rating) that recently debuted as part of the San Andreas Flight School Update, plus a pair of new Contact Missions and a selection of new Air Races, Parachute Jumps and more.

Along with these new Jobs, we've also created the New Flight School Jobs Playlist that features a varied assortment of the new Jobs from today's update. This special Playlist will award you Double RP all week long - and for those who may have been unable to unlock the exclusive 'High Flyer' Parachute Pack as part of our recent Event Weekend, we're making that available to all who play through this new Playlist to completion. Read on below for descriptions of these new Jobs and remember boys, no points for second place.

NEW CONTACT MISSIONS

As part of today's update, two new Contact Missions are available to play (once you meet the rank requirement you'll receive a phone call from the associated Contact):

Chop Chop (Contact: Trevor, Rank 43, 2-4 Players)
"Our friend Ronald is getting increasingly agitated about Merryweather Security’s presence in the state, and a nervous Ron gets on my t***. Why don't you go to Sandy Shores Airfield, hack into the Merryweather Network, find their outposts and then take their choppers and blow 'em all to hell. Okay? Great!"

Effin' Lazers (Contact: Martin, Rank 44, 2 Players)
"The market’s about to be flooded with inferior product. I... WE... have too much invested in it to let that happen. I need you to get in some Lazer fighter jets and take out the planes holding product before they land. It sounds extreme, but these are desperate times."

NEW RACES, PARACHUTE JUMPS & CAPTURE

Airstrip (Rank 11, 1-8 Players)
If a recruit shacks it on exercise, they don't need the added humiliation of hitching back to the landing strip. Practice landing where you took off with this flowing descent from 4,300 ft. to McKenzie Airfield. On the way down you can admire the view or ruminate on failure.

Branching Out (Rank 20, 1-8 Players)
From the sea side to mountain peaks, from hikers to technophobic, cannibalistic cultists, from state parks to secret weed farms, the San Andreas wilderness has it all. Drink it in with this Lap Race for choppers by Mount Chilliad and Raton Canyon.

Flying Colors (Rank 12, 1-8 Players)
Regulation Air Force exercises happen at high altitude over the ocean, but where’s the fun when you can’t get a feel for how fast you’re flying. Lap Race for planes low over rural Eastern Blaine County. How close to the dirt can you go without taking the head off a fruit picker?

GTA: Wingmen (Rank 1, 2-8 Players)
It’s a buyer’s market as rival groups attempt to deliver Buckingham military jets to LSIA. They’re vintage collectors’ items and they fly like it, so use Lazers for defense and attack. Each team will only have one Buckingham in play at any time. Start points are Fort Zancudo and the Sandy Shores Airfield.

High Dive (Rank 1, 1-8 Players)
Dive bomb Downtown in this point to point for jets. You start in the Tongva Hills, climb to high altitude, make a near vertical descent, and try to pull up at the last minute. It’s the highest climb and fall we’ve got on our books. You’ll make an impression or make an impression on the ground.

In The Loop (Rank 35, 1-8 Players)
Hold onto your lunch or you’ll need windshield wipers on the inside of your cockpit. Point to point for jets through the docks and Downtown. Obstacles to avoid and two loop the loops will keep you on your toes… or your head.

Under the Bridge (Rank 11, 1-8 Players)
Gravity does most of the hard work when you jump out a chopper from 4,000 ft. We’re going to make it a bit more interesting by staging the drop in the flight path, and making recruits go under a bridge. Best played at night, so you can see the warning lights on obstacles. (Rockstar Games)
Nice :)

• Jelmer93
Hehe eindelijk een paar nieuwe Contact missions, daar mogen er echt veel meer van komen dat maakt het spel voor mij veel leuker. Ze mogen trouwens ook wel moeilijker worden.

• Utoka
Vandaag die nieuwe playlist gespeeld. Of beter gezegd proberen te spelen. Na de eerste missie liep hij al vast en kwam hij niet meer verder dan de het ranking scherm. Erg jammer weer
Gisteren 'Effin' Lazer' kunnen spelen. Was wel een vermakelijke missie. 2 Lazers ophalen op Sandy Shore Airfield en dan Vestra's uit de lucht knallen. Als dat gedaan is door om nog wat Buzzards te knallen.

Missie voor 2, gaf 13680K.

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Utoka schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:17:
Vandaag die nieuwe playlist gespeeld. Of beter gezegd proberen te spelen. Na de eerste missie liep hij al vast en kwam hij niet meer verder dan de het ranking scherm. Erg jammer weer
Gisterenavond gespeeld. Maar zal bij 1x blijven. Performance was eindelijk goed. Geen D/C maar inhoudelijk vond ik het niet aantrekkelijk genoeg. 3 versus 2 races(heli en Laser) en een para jump. Niet de onderdelen die ik graag speel. Liever voetjes aan de grond of op het gaspedaal. ;)
Maar als groep ons prima vermaakt. Hoop wel dat stabiliteit weer terug komt. Perfect is het nooit geweest maar afgelopen twee dagen is het online spelen zeer instabiel. |:(

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-01 11:50
The Outlaw schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:58:
Gisteren 'Effin' Lazer' kunnen spelen. Was wel een vermakelijke missie. 2 Lazers ophalen op Sandy Shore Airfield en dan Vestra's uit de lucht knallen. Als dat gedaan is door om nog wat Buzzards te knallen.

Missie voor 2, gaf 13680K.
1,3 mln :9~ nice ;)

PSN ID: Svennie-NL

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:34
Opstijgen 2.0

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Didyoumeetmax?
Die event playlist is veruit de slechtste tot nog toe. Je bent meer dan ooit afhankelijk van je teamgenoten en je verdiend niets voor die missies. Die vliegrace startte ik als 8e, dan is het gewoon onmogelijk om 1e te worden als de nr 1 normaal doet. Op enig moment ben je iedereen voorbij die tegen elkaar aanvliegt of gewoon crasht, maar als je allebei op snelheid ligt kom je geen milimeter meer dichterbij. 'tzelfde gaat op voor die chopper race op het eind. Nee, dit is niet aan mij besteed. Ik won de playlist met een score 84 tegen de nr 2 die ook 84 had. Dat is dan wel weer leuk >:)

• Isane
Geweldig, Deathmatches en capture speelt toch niemand. Ideaal.

• Fe®

Fe®

https://support.rockstarg...ET-GTA-Online-Maintenance
Morgen , rockstar cloud service offline tussen 10:00 en 11:00 .

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Eindelijk wat info!
18 november it is dus ;)
30 spelers online, betere graphics, draw distance etc.; toch wel weer de moeite waard hoop ik, ben benieuwd...

• Le Enfant!
Als ze het in het hoofd halen om de heists next-gen exclusief te maken, dan denk ik dat ze een boze mail mogen verwachten.

• Ereaser
Hopelijk komt er een fatsoenlijk upgrade programma, ga dus echt niet weer €50-60 neerleggen. Maar dat zal waarschijnlijk wel later worden aangekondigd. Bij Destiny gebeurde dit ook vrij laat (waarschijnlijk om mensen naar next gen te lokken).

Verwijderd

Als er al een update programma komt zal dit waarschijnlijk alleen gelden voor mensen die GTA digitaal hebben gekocht. De digitale aankoop is namelijk gekoppeld aan je account. Ik kan me niet voorstellen dat ze een aktie opzetten om je huidige GTA disc terug te sturen voor een nieuwe examplaar. Waarschijnlijk mag je inderdaad dus gewoon de volle mep betalen.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:44:
Als er al een update programma komt zal dit waarschijnlijk alleen gelden voor mensen die GTA digitaal hebben gekocht. De digitale aankoop is namelijk gekoppeld aan je account. Ik kan me niet voorstellen dat ze een aktie opzetten om je huidige GTA disc terug te sturen voor een nieuwe examplaar. Waarschijnlijk mag je inderdaad dus gewoon de volle mep betalen.
Dat in combinatie met de toch al aan de prijzige kant van de PS4, hopelijk hebben de feestdagen een leuke deal voor de GTA speler

The Outlaw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:46:
Vergeet niet dat de Dukes en Dodo ook naar GTA Next Gen komen. Met waarschijnlijk, als klap op de vuurpijl: Heists.
dukes en dodo? ik heb ff iets gemist zeker?

edit: dodo is dat watervliegtuig blijkbaar :P las net je post in het SP topic

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 12-09-2014 18:45 ]

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01-2025
Het word de seaplane variant (skimmer) die in GTA V komt, in GTA Vice City/San Andreas hete die nog skimmer maar in GTA V heet hij opeens Dodo
http://gta.wikia.com/Skimmer

Nou zat ik net een paar dagen geleden te denken waarom zo'n soort vliegtuig niet in GTA V zat, en lees ik vandaag dat het weer eens een exclusive deal voor next gen wordt :-( Alsof de current gen niet goed genoeg is voor een seaplane. Achja ze adverteerden ook met heists die er na een jaar nog steeds niet zijn dus dit is niet de eerste keer dat ik teleurgesteld word door GTA V.

[ Voor 35% gewijzigd door revertive op 13-09-2014 14:39 ]

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol volgens mij zit ik met een modder in de server :P :+ :

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0929/St0_GI5gKE-ZWEXz0Wua1g/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3083/8FZ_qFcITUKKEpYI0rUeCw/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5596/pf5EWpDygUiBXqW_mflalQ/0_0.jpg

Na al meerdere keren te hebben veranderd van sessie: ben ik nog steeds dit vliegtuig WTF?

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2077/4-bIZetjl0OIBPVY2oDnvA/0_0.jpg

Door het spel opnieuw op te starten, ben ik weer normaal geworden...

[ Voor 30% gewijzigd door falcon123 op 13-09-2014 18:00 ]

Gaat weer lekker met GTA. Spelers worden leeggezogen van al hun geld en wapens door hackers. Op de support website van Rockstar stromen de klachten binnen.

Heists zullen wel 1 oktober komen, gezien ik niet denk dat er DLC morgen of overmorgen aangekondigd zal worden, jammer.

• Isane
The Outlaw schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:48:
Gaat weer lekker met GTA. Spelers worden leeggezogen van al hun geld en wapens door hackers. Op de support website van Rockstar stromen de klachten binnen.

Heists zullen wel 1 oktober komen, gezien ik niet denk dat er DLC morgen of overmorgen aangekondigd zal worden, jammer.
Geknooi weer 8)7

• MarkiesV
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik wil graag met mijn online character mijn ''ahum'' Ratloader verkopen! Echter kom ik net bij de garage vandaan en kan ik tot mijn verbazing dat ding niet verkopen! Glitch of toch maar opblazen en nooit meer naar omkijken?

PSN : MaRkIeS1620

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01-2025

Niellz

PSN: Niellzje

Kan je niet verkopen inderdaad.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Pagina: 1 ... 88 ... 217 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.