gise schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:18:
zoals iemand al eerder zei: als ze iedereen die geglitched heeft bij elkaar in de server gooit dan veranderd er weinig
Edit: Is er ook een manier om van je online aangekochte vehicles af te komen in je garage en er nog wat geld voor te ontvangen? Ik heb die gratis raceauto maar aangezien ik nu al een andere auto in de sports klasse heb wil ik die RH8 eruit hebben en een deel van het geld wat ik erin heb gestoken qua upgrades terug ontvangen.
Ik kan 'm natuurlijk opblazen en niet claimen maar dan blijft hij daar altijd in het menu staan bij Mors en dan krijg ik er geen geld voor en kan 'm niet verkopen bij LSC
Als je garage vol is, random auto pakken en naar LSC gaan, dan moet je er 1 vervangen.
Maar in principe alle 50k+ aangekochte auto's kan je niet verkopen, enkel vervangen (meeste sport en supercars dus). Upgrades op die auto's ben je dus altijd kwijt.
(nu zijn er blijkbaar glitches waarmee je super/sport kan verkopen, maar is mij vooralsnog niet gelukt en ik ga m'n cheetah daarvoor echt niet riskeren).
Had ik gisteren michaels auto gekregen, rij ik naar LSC om te verzekeren.. staat er een ... $#*&$*#(&($* met RPG alles af te schieten. Hij liep al met puntmuts dus zijn eerstvolgende speelsessie wordt badsport, maar ik ben weer m'n auto kwijt
[
Voor 9% gewijzigd door
SinergyX op 07-11-2013 12:12
]