schumi2004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:02:
[...]
Leuk en aardig dat geld etc maar sowieso is het mijn inziens gedoemt te mislukken heel dat online gebeuren.
De opdrachten en inkomsten staan niet in verhouding met uitgaven/aanschaf.
Wat als iemand nu GTA V aanschaft over een maandje of 2 als ie in de uitverkoop zou gaan ofzo, die persoon als die online komt heb er natuurlijk totaal geen zin meer in.
Iedereen die van launch online speelt kan nog beetje bijbenen met de andere spelers maar een nieuwkomer haakt snel af heb ik het idee.
Ja wat is dan mislukken ? Ik heb (tot mijn eigen schrik

) gemerkt dat ik er 5 dagen en 13 uur in heb zitten dus voor mij is het al lang geslaagd blijkbaar. Voor de meeste missies krijg ik 12.500 tot 25000 en ik kan elke 48 min een auto van 9K inleveren. Daarnaast rijdt er af en toe een geldtransport rond en kan ik per race 5 tot13K verdienen.
Als je alles in een paar dagen wilt hebben is het inderdaad allemaal niet snel genoeg , maar in the long run kan je alles bij elkaar sparen zonder glitchen en R* geld te kopen.
Als je er voor kiest een spel later te spelen heb je met de meeste online spellen een nadeel , maar dat hoeft geen problemen te geven als je bij andere beginners wordt gezet. 2 weekenden geleden hebben we een lange avond (lees tot middernacht) met zijn 3en gewoon lekker zitten racen en wat missies gedaan. één van die spelers begon die avond pas online en eindigde uit mijn hoofd als level 29 met een huis van 400K. Dat is dus in een tijdsbestek van ong. 8-10 uur dus als je het een beetje goed aanpakt is verdienen echt niet moeilijk. Je moet natuurlijk wel voor jezelf de afwisseling blijven zoeken en verschillende races afwisselen met een uitdagende missies en wat gekloot in de freeroam.
Het enige probleem wat ik nu ervaar is dat er vanaf level 83 geen nieuwe missie meer bijkomen en nu dus in herhalende missies kom. Sommige missie zijn echt wel 3 tot 5 keer te spelen , maar dan heb ik het wel weer gezien. Gelukkig nog genoeg te kloten met crewleden en vrienden dus vermaak me best , maar voor het verdienen kan ik nu wel nieuwe content gebruiken
Als ik nu een paar miljoen ga glitchen en de auto's die ik nog zoek ga dupen dan heb ik geen wensen meer en blijft alleen het freeroamen over. Dan zou ik er misschien ook wel snel klaar mee zijn.