Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Gertjuhjan schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:52:
[...]

Ik haal altijd een helikopter in de haven en ik vlieg zo de basis binnen.

Een enkele keer heb ik het zelfs klaargespeeld met een passagiersvliegtuigje te landen op de basis en direct een fighterjet te pakken. Hier is het wel tricky dat je tijd tussen de grond raken en in het de fighter stappen niet te lang is.
Meh, vind dat allemaal te lang duren. Tegen de tijd dat ik een heli heb gehaald en daarmee bij de basis ben gekomen heb ik met m'n auto al 2x een jet gejat (mits het in één keer lukt).

[ Voor 0% gewijzigd door Tommiiee op 05-11-2013 14:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-10 08:32

Gertjuhjan

Software Engineer

Tommiiee schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:54:
[...]

Meh, vind dat allemaal te lang duren. Tegen de tijd dat ik een heli heb gehaald en daarmee bij de basis ben gekomen heb ik met m'n auto al 2x een jet gejat (mits het in één keer lukt).
Meestal heb ik de helicopter of ben ik in de stad, dan is het voor mij geen moeite om helicoptertje te pakken.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Gertjuhjan schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:02:
[...]

Meestal heb ik de helicopter of ben ik in de stad, dan is het voor mij geen moeite om helicoptertje te pakken.
Yeah het scheelt ook wel dat ik in het noorden van de stad woon, waardoor ik binnen no-time op de snelweg zit en dan is het één lange weg rechtdoor. Mooi dak van m'n cabrio open en vol gas 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michaelg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:54:
Makkelijkste : bell meary voor een heli. Schiet de piloot neer. Vlieg met heli naar basis en land direct langs een jet. (alarm gaat pas af zodra je op de grond staat + 3 seconde). Wegvliegen van basis en zo laag mogelijk blijven ( ik pak altijd de jet die met de neus richting stad staat, dus niet diegene met neus tegen berg...anders ben je vaak de klos met die raketten die worden afgevuurd.)
Ah top. Ga het proberen :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 14:41

theezeefje

Poehee

hmmm, het lijkt wel alsof ik sinds de 1.05 patch geen auto's meer hoef te zoeken voor Simeon :(
nu al weer ff bezig, maar geen enkele opdracht....

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

theezeefje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:06:
hmmm, het lijkt wel alsof ik sinds de 1.05 patch geen auto's meer hoef te zoeken voor Simeon :(
nu al weer ff bezig, maar geen enkele opdracht....
Volgens mij zit er een minimum tijd tussen het inleveren van een auto bij Simeon en het krijgen van een nieuwe opdracht. Bij mij zitten er soms 1-2 dagen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

speel inmiddels al een paar uur :$

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Kan het misschien komen omdat je een onbezield object bent wat geen mogelijk heeft tot het spelen van een spel? :D (Onbezield is volgens google een vertaling voor Inanimate, vind het niet klinken maar goed, je moet wat)

[ Voor 16% gewijzigd door DonKui op 05-11-2013 16:26 . Reden: Uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

rofl :D en bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
DonKui schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:25:
[...]

Kan het misschien komen omdat je een onbezield object bent wat geen mogelijk heeft tot het spelen van een spel? :D (Onbezield is volgens google een vertaling voor Inanimate, vind het niet klinken maar goed, je moet wat)
Wat :/

Edit: oh, ninja edit.

[ Voor 4% gewijzigd door Tommiiee op 05-11-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is je echt niet vergeten. Misschien heeft hij even genoeg of breng je ze te gesloopt naar hem toe en moeten ze gefixt worden :+ Rustig ademhalen en hij belt je vanzelf weer. Een paar uur is helemaal niet gek en het ligt er ook aan of je constant in de freeroam zit of dat je missies tussendoor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Ik ga ook altijd achter die auto's aan. Heb me wel een keer echt kapot gelachen. Kerel had mij afgetroefd en die auto gepaint en was onderweg naar Simeon. Vlak ervoor rijd ik 'm klem en knal ik 'm af. Ik stap in die auto..

BOEM. Dood :D

Nog nooit zo hard gelachen na 5 seconden een momentje van 'wtf just happened..'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:44

Superkiwi

Hoi doei

Ik probeer altijd de auto's te vinden die hij me doorsms't.
Enige probleem is dat ik vaak niet weet hoe de auto's eruit zien :P
Een plaatje van de auto in de sms had ik erg handig gevonden! :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:33:
Ik probeer altijd de auto's te vinden die hij me doorsms't.
Enige probleem is dat ik vaak niet weet hoe de auto's eruit zien :P
Een plaatje van de auto in de sms had ik erg handig gevonden! :)
igta5 of de lijst van IGN erbij, altijd handig ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
The new GTA Online Title Update is now available for download: http://rsg.ms/1apbK0k pic.twitter.com/fthTXjxywe

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Wii4all schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:38:
The new GTA Online Title Update is now available for download: http://rsg.ms/1apbK0k pic.twitter.com/fthTXjxywe
*kuch*
Verwijderd in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
zo klein berichtje zonder update info ;)

je leest er makkelijk overheen.. >:)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben de tow truck dus ook niet uit het spel gehaald, die kan complete servers laten crashen (inclusief iedereen in de sessie :P).

Edit, screenshot van blijkbaar 2 auto's van beach bum.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BXb_V3BCQAA5mZA.jpg:large

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2013 17:40 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:33:
[...]

Multi (easy mode):
Join iemand met een max-tuned sellable auto (Buffalo ~100k, Sultan 95k etc). Ga in passenger seat zitten en start willekeurige Phone mission (gerald of simeon zijn vaak makkelijk). Start missie solo, in de missie spawn jij met de auto van die persoon. Rij naar je garage (weet waar je huis woont), parkeer en fail/finish/quit mission. Repeat till full :P

Solo (duurt wat langer)
In je garage een maxed-tuned (zie bovne). Jat/koop cheap-ass auto, ga naar LSC en track/verzeker em. Ga naar je garage, ga naar binnen, stap weer in en naar buiten. Blaas je auto op, ga naar binnen. Bel nu met je verzekering, laat scherm op auto selectie staan (cheap-ass auto). Stap in je maxed-tuned auto, geef gas en je krijgt exit animation, menu verdwijnt. Scherm komt terug, ook menu, meteen kiezen. Eenmaal buiten, meteen weer naar binnen en je maxed zal op andere plek staan. Change nu de sessie, heb je 2 auto's in je garage (1 insured, andere niet insured). Repeat till full :P

Deze truc wordt ook gebruikt om non-storable auto's te verzekering, werkt precies hetzelfde.
Werkt deze niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:44
De eerste werkt volgens mij nog prima na de nieuwste update, dus de 2e zal het ook nog wel doen.

Volgens mij zijn er trouwens weinig, en misschien zelfs wel geen glitches gepatched. Ik kreeg het namelijk straks ook nog steeds voor elkaar om met Michael, Franklin en Trevor in de multiplayer rond te lopen en om m'n poppetje te laten "verdwijnen":

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DcPlJegl.jpg
Sorry voor de crappy telefoonkwaliteit, maar ik zocht het niet de capturecard aan te slingeren voor een screenshot :p

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7808/OuXjkWDX20Okg3KcMCFPVw/0_0.jpg

Eindelijk mijn tank in LSC kunnen rammen!
Stond wel een wachtrij buiten met andere spelers en politie. de.deur ging niet meer dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus om even samen te vatten, als ik een Akuma (motor) koop, daarmee naar de LSC ga, de motor volledig tune en net nadat ik hem wil verkopen op start druk en switch character druk, ik naast al mijn geld ook nog gewoon de getunde Akuma heb. Correct?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Voor 1.5 in ieder geval nog wel. Gezien het aantal glitches wat ze gefixed hebben (correct me if i'm wrong), namelijk 0, zal die het ook nog wel doen :p

Edit: Rij nadat je hem getuned hebt eerst LSC even uit, en er dan weer opnieuw in. Anders moet je als je weer in een nieuwe sessie komt al je tunewerk weer opnieuw doen, waardoor je er dus op achteruit gaat :p

[ Voor 41% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-11-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zo heren,

Vanaf 19:00 begin ik met de TweaksCrewPS3 Race Night.
Ik zal hosten en we zullen 4 a 5 races per baan doen en daarna naar een nieuwe baan gaan.
De banen waar we ons sowieso op zullen focussen zijn Down The Drain, Take Off, en Dockyard aangezien dit banen zijn waar je extreem veel RP en geld krijgt.

Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg ruimte voor andere racebanen en af en toe gekkigheid :D

Zie jullie zo!

Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
The Outlaw schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:43:
Dus om even samen te vatten, als ik een Akuma (motor) koop, daarmee naar de LSC ga, de motor volledig tune en net nadat ik hem wil verkopen op start druk en switch character druk, ik naast al mijn geld ook nog gewoon de getunde Akuma heb. Correct?
ik kan mijn vapid dominator nu tunen tot zo'n 97k per keer. (ik heb nog niet alle updates vrijgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Wel dus :p

Ik weet niet wat de max. waarde voor een motor is, maar van auto's haal je (mits je genoeg races gewonnen hebt om diverse items te unlocken), vrij makkelijk de 100k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
als je een auto pimpt om te verkopen, krijg je dan altijd terug wat je erin steekt (en meer)?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
CyPh schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:04:
als je een auto pimpt om te verkopen, krijg je dan altijd terug wat je erin steekt (en meer)?
op termijn wel. 1e keer is het ene investering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
servival7 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:04:
[...]

op termijn wel. 1e keer is het ene investering
Dus, normaal gesproken (lees: zonder te glitchen) kost het meer om je auto volledig te tunen als wat hij hierdoor waard wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
dus je kunt niet zo geld te verdienen zonder te glitchen?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als je je eigen auto verkoopt is hij weg ja, nogal wiedes niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 21-10 16:25

Vuvuzela

My spire is forming

CyPh schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:13:
dus je kunt niet zo geld te verdienen zonder te glitchen?
Dat zou heel gek zijn.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:14:
Als je je eigen auto verkoopt is hij weg ja, nogal wiedes niet :p
Dat vroeg ik toch niet :? zoals ik het een paar paginas terug had gelezen was het al winstgevend om te tunen, dat je je geld terugverdiende.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zoals ik zei, het kost meer om je auto te tunen als wat hij daardoor waard wordt, en je kunt zonder te glitchen je auto maar 1 keer verkopen.

Dus nee, zonder te glitchen kun je geen geld verdienen aan het tunen en daarna verkopen van je auto.

Zo duidelijker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

hmmmmm, nu weer zo'n anderhalf uur aant spelen, en _NOG_ geen opdracht van Simeon om een auto te leveren. meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

systeem heb ik al helemaal uitgehad, even wat gegeten tussendoor :)
tis echt sinds ik 1.05 geinstalleerd heb lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als je alleen in een sessie zit krijg je die volgens mij ook niet (net als die "Simeon wants a special car" berichten). Weet niet of het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

nou, ik kreeg er anders genoeg tot gisteravond. zit meestal private sessie (en ook soms alleen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik kan er naast zitten hoor, maar ik dacht zelf een paar keer ervaren te hebben dat je die dingen dan niet kreeg.

Misschien een idee om e.e.a. even in een reguliere online sessie te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

kan ik proberen, maar wat ik net zei, ik zit (vrijwel) altijd in die sessies, en ik heb er echt al een hele shitload afgeleverd.

edit:
mn zwager logt in, en krijgt instant een opdracht om auto te leveren.....
lekker vaag

[ Voor 27% gewijzigd door theezeefje op 05-11-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:24:
Als je alleen in een sessie zit krijg je die volgens mij ook niet (net als die "Simeon wants a special car" berichten). Weet niet of het daar aan ligt?
Nou ja niet helemaal alleen maar gekregen toen er nog iemand in sessie zat en vervolgens weg ging waardoor ik weer alleen op server zat. Kon hem zonder moeite inleveren.

Afgelopen paar dagen sowieso vaag dat ik zo'n beetje hele avond alleen op servers zit en geen invites kan joinen maar ook niet naar andere server kon hoppen om andere spelers te ontmoete. Heb zeker een uur of 3 geduurd gisteren voor ik eindelijk bij andere zat en dat waren niet eens Tweakers terwijl die er zat online waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10 13:25
Pyrone89 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:45:
Zo heren,

Vanaf 19:00 begin ik met de TweaksCrewPS3 Race Night.
Ik zal hosten en we zullen 4 a 5 races per baan doen en daarna naar een nieuwe baan gaan.
De banen waar we ons sowieso op zullen focussen zijn Down The Drain, Take Off, en Dockyard aangezien dit banen zijn waar je extreem veel RP en geld krijgt.

Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg ruimte voor andere racebanen en af en toe gekkigheid :D

Zie jullie zo!

Game on!
heb een race mee kunnen doen en daarna flipte ik er steeds uit. RiSiFran in GTA. Nu ps3 aan het herstarten en opnieuw proberen :-) Snel een headset organiseren, want dit is niet echt handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-10 19:42
Ik wil wat mods vrijspelen voor mijn Buffalo wagen.
Echter vraag ik mij af of je in je uppie races kunt doen om zo de unlocks te krijgen op mods.

Ik heb getest met de Buffalo in klasse "Sports" en "Muscle" maar alleen bij "Sports" kan ik kiezen voor mijn eigen custom Buffalo, maar na een paar races kom ik aan bij LSC en is een bepaalde unlock waar ik nog 4 races voor moest winnen nog steeds 4 races nodig..

Iemand een idee of het wel als eenling mogelijk is races te winnen en dan unlocks vrij te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nee, dat had ik een poos terug al geprobeerd :(

Het werkte in het verleden wel om RP te boosten, maar aangezien dat volgens mij ook veel minder is geworden is dat ook de moeite niet meer.

Enige optie is dus of beter racen, of (duh) even een afspraakje maken met mede GoT'ers die je "x" keer laten winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Tip: Het maakt niet uit welke klasse je wint, wil je mods vrijspelen voor je off-road truck, en je moet nog 50 races winnen. Dan kan je die 50 races winnen met supercars en het telt nog steeds.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoyden schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:49:
Ik wil wat mods vrijspelen voor mijn Buffalo wagen.
Echter vraag ik mij af of je in je uppie races kunt doen om zo de unlocks te krijgen op mods.

Ik heb getest met de Buffalo in klasse "Sports" en "Muscle" maar alleen bij "Sports" kan ik kiezen voor mijn eigen custom Buffalo, maar na een paar races kom ik aan bij LSC en is een bepaalde unlock waar ik nog 4 races voor moest winnen nog steeds 4 races nodig..

Iemand een idee of het wel als eenling mogelijk is races te winnen en dan unlocks vrij te spelen ?
Nee werkt niet.
Je moet met minimaal 2 racen. Je kan ook op bijv reddit iemand zoeken om omenom mee te racen. Winswap zeg maar. 1 lap Criminal records.
Doe dat in Super en je unlocked alles tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nou zit je hier op GoT, die 3 crews hebben met gezamenlijk bijna 900 leden, wat moet je dan op reddit doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

theezeefje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:26:
kan ik proberen, maar wat ik net zei, ik zit (vrijwel) altijd in die sessies, en ik heb er echt al een hele shitload afgeleverd.

edit:
mn zwager logt in, en krijgt instant een opdracht om auto te leveren.....
lekker vaag
Zoals eerder gezegd: je krijgt die sms maar 1 keer per 1/2 dagen. Wanneer heb je de laatste auto aan hem geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat die Beach bum maar komen, ik ben er klaar voor :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9701/7oZXSdV8h0-WQZKhL2dxhw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Voor een Buzzard, als je level 42+ bent spawned die ook gewoon op het vliegveld. Als ik in de stad ben rijd ik naar dat helipad bij dat haventje, pak daar een heli en vlieg door naar het vliegveld waar dan de buzzard spawned. simpelste en veiligste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Mijn launch fattie heeft het vanavond begeven (ylod) , dus 'voorlopig' geen GTA online. :(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
Voor mij is het na een uur of 20 online wel op, het spel is zo verneukt inmiddels dat ik er gewoon mee ga kappen. Dat geld mogen ze sowieso in hun reet steken, de meeste mensen die ik ken hebben al 50 miljoen door exploits.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-10 09:37
Niemand zin om te racen? Moet nog wat zaken unlocken :p

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Iemand tips voor een appartement? Goeie ligging en 10 slot garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit beloofd niet veel goeds;
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9318/DsO6l-9iek-qZq9XPjSy9Q/0_0.jpg

Jawel, plannen zijn alweer gemaakt;
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6830/p1TGZP-qTEGTI0v64rGf2g/0_0.jpg

Daarna onze vliegheld in beeld;
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0637/D4-drCiKLEqjoeuHuLiy5Q/0_0.jpg

Maar hij kwam terug;
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9061/2iQLkOyA9UWd8eTQWqJqeQ/0_0.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:37:
Dit beloofd niet veel goeds;
[afbeelding]

Jawel, plannen zijn alweer gemaakt;
[afbeelding]

Daarna onze vliegheld in beeld;
[afbeelding]
Toch jammer dat ik geen moves kan maken tijdens de parachutevlucht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6335/5ZQ9gt_rPkS5HUPddA4zMQ/0_0.jpg
PsychoMantis_NL aan het roer. Land vervolgens in een legerbasis, steelt een jet en laat mij aan m'n lot over ;( :P

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-10 17:01
gise schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:08:
Iemand tips voor een appartement? Goeie ligging en 10 slot garage
Weazel Plaza :)

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn ! Ben dus toch nog iets te laag ingevlogen :) Die doen we nog een keer over ;)

Was een lekker rommeltje en medelijden voor degene die niet bij de crew hoorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:33:
Laat die Beach bum maar komen, ik ben er klaar voor :P
[afbeelding]
Kan je daar ook met 4 man op de zijkant staan :P
Het is dat mijn garages nu al vol zitten >_< :+

Gisteren een herhaling van eergisteren, maar dit keer met 4 man en dus 2 riot vans. De mensen waren een stuk minder bang en deze pot (niet dat ze er minder hard door dood gingen :+) Echt geweldig,

1 gast kwam niets vermoedend de kledingwinkel vlakbij LSC uit, komen er 2 Riotavans met loeiende sirenes de hoek om waar een spervuur van 4 ap pistols uitkomt }>

Hebben ook nog geprobeerd met 4 man in 1 van, maar de 2 mensen achterin worden te snel kapotgeschoten, Ondanks dat het er heel tof uitziet om met 2 man met MG's op alles te schieten wat achter je aan rijd.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10 14:53
Ik heb gisteren nog een manier ontdekt om de Merryweather Jeep te krijgen zonder mercenaries te bellen of hem uit een missie mee te nemen. Er is namelijk een gang war waar ze ook verschijnen.

Om deze gang war te vinden moet je als het donker is, (na 20:00 gametijd, want deze gang war is er alleen 's avonds en 's nachts) gaan naar de kruising gaan van de snelweg met het weggetje naar de legerbasis (de west ingang aan de kust dus). Neem nu niet de weg richting de legerbasis maar het weggetje de andere kant op (dus naar het strand). Volg die een stukje (richting het zuiden) en ongeveer op het meest westelijke puntje daar is een gang war met 15 merryweather mannetjes. Helemaal bij het water vind je dan twee jeeps (en soms een zwart bootje).

Deze methode kende ik nog niet en ik heb even gegoogled en zie hem ook nergens staan. Deze gang war staat ook niet op de kaart met alle gang wars die ik ergens zag. Het is een beetje een uithoek waar je normaal niet zo snel komt.

Ik heb het een keer of vijf geprobeerd en die gang war is er iedere avond.
Ik weet niet of gang wars alleen verschijnen bij een bepaald level (ik ben lvl 81).
Er verschijnen bijna altijd twee jeeps (1 keer stond er maar eentje). Meestal zijn dit een zwarte gesloten versie en een zandkleurige halfopen versie, maar ik heb ook een keer twee halfopen versies gevonden.
Er is weinig dekking op het strand dus neem een gepantserd autootje mee om achter te schuilen, die jongens zijn best goed bewapend.
Schiet voorzichtig als je een jeep wil, sommige mercenaries schuilen erachter en als je een band lek schiet is het een heel eind rijden naar de mod shop of naar huis.

Mocht iemand het niet kunnen vinden dan wil ik (op PS/3) wel een keer meegaan om de plek aan te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet 100% zeker maar het kan zijn dat bad sport een beetje is aangepast. Gisteren stond ik stil met een tank en iemand reed zijn personal vehicle tegen mijn tank waardoor hij ontplofte maar ik kreeg geen bad sport rating. Misschien had ik een beetje geluk, wellicht is het gepatched, wie wil dit bevestigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Laatst online: 21-10 08:32

Gertjuhjan

Software Engineer

Staat nu op tweakers:
"Als de patch goed blijkt de werken, zal Rockstar de komende dagen beginnen met het GTA$ Stimulus-pakket, waarmee het spelers wil compenseren voor het geld dat verloren is gegaan sinds GTA Online speelbaar is. Rockstar geeft spelers 500.000 ingame dollars, te beginnen met een eerste storting van 250.000 dollar. De storting vindt gespreid over 24 uur plaats, waarschuwt Rockstar, dus niet iedere speler zal het bedrag tegelijk ontvangen."

nieuws: Rockstar geeft patch vrij die verlies voortgang in GTA Online moet voorkomen

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb mezelf gisteren al een 800k aan compensatie gegeven. Van mij mag rockstar die 250k lekker houden.
Laat ze maar voor wat extra content zorgen.

[ Voor 18% gewijzigd door servival7 op 06-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:13:
Ik weet het niet 100% zeker maar het kan zijn dat bad sport een beetje is aangepast. Gisteren stond ik stil met een tank en iemand reed zijn personal vehicle tegen mijn tank waardoor hij ontplofte maar ik kreeg geen bad sport rating. Misschien had ik een beetje geluk, wellicht is het gepatched, wie wil dit bevestigen? :P
OF het was geen personal vehicle?

gisteren ook paar gasten in auto's kapot gemaakt inc vernietiging van de auto waar ze in zaten, maar geen bad sport meldingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef maar aan mij. |:( |:( |:( |:( |:(
kan ik eindelijk een supercar +brommer kopen
servival7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:49:
Ik heb mezelf gisteren al een 800k aan compensatie gegeven. Van mij mag rockstar die 250k lekker houden.
Laat ze maar voor wat extra content zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:52:
[...]

OF het was geen personal vehicle?

gisteren ook paar gasten in auto's kapot gemaakt inc vernietiging van de auto waar ze in zaten, maar geen bad sport meldingen gehad.
Het waren in ieder geval luxe sportwagens... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
speel je op de xbox mariotje223? Dan mag je ze zo hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:28:
Kan je daar ook met 4 man op de zijkant staan :P
Het is dat mijn garages nu al vol zitten >_< :+
Geen idee of het kan, neem aan van wel (zelfde model als FIB en normale auto).

Ik heb m'n space docker weggedaan, dus kan weer 3 auto's kwijt. Michael's car staat bovenaan de lijst, de rest komt nog op m'n 2de character (snowpatrol car en ws die Lost van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

servival7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:57:
speel je op de xbox mariotje223? Dan mag je ze zo hebben.
Mocht je wat over hebben ik zou ook wel wat vette auto's / motors willen hebben, even een keer bij je instappen en dan een mission beginnen?
Ik ben denk ik donderdagavond weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
Heb gisteren niet zoveel GTA gespeeld eigenlijk, dus nog niet alle non-documented changes kunnen onder vinden, ben al blij dat ze niet missies nog verder de grond in hadden geduwd, je krijg voor sommige missies bar weinig voor wat je moet doen. On a side note, Sonya -> IRC, Thank you :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawauz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:03:
[...]

Mocht je wat over hebben ik zou ook wel wat vette auto's / motors willen hebben, even een keer bij je instappen en dan een mission beginnen?
Als je weet hoe je moet dupen / kopieren msg me maar ingame dan.
Ik heb de meeste beste wagens in hun categorie.

Xbox : Rednitro10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Makkelijk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:17:
Voor mij is het na een uur of 20 online wel op, het spel is zo verneukt inmiddels dat ik er gewoon mee ga kappen. Dat geld mogen ze sowieso in hun reet steken, de meeste mensen die ik ken hebben al 50 miljoen door exploits.
Lekker onderbouwde mening :F
Wat vind jij mis met GTA online dan?
Ja, sommige mensen hebben mijoenen bij elkaar geglitched, maar wat dan nog?
Wat kan je ermee? Auto's kopen en modden, that's it.

Dat geld mogen ze wel laten komen; niet iedereen is bezig met glitchen :>

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:22:
[...]

Als je weet hoe je moet dupen / kopieren msg me maar ingame dan.
Ik heb de meeste beste wagens in hun categorie.

Xbox : Rednitro10
Ik heb nog niet geduped maar daar kunnen we gewoon aan beginnen natuurlijk :)
Ik moet dan nog wel even een 2e online karakter aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
dawauz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:03:
[...]

missie beginnen je garage inrijden en dan de missie failen. :) werkt alleen niet met van die luxe wagens die je online moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:37:
[...]

Dat geld mogen ze wel laten komen; niet iedereen is bezig met glitchen :>
Volgens mij zijn we een uitstervend soort in de GTA wereld :+ Glitchen zou voor mij alle fun uit het spel halen. Heb 3,4 miljoen binnen gehaald zonder me constant op geld verdienen te richten en eigenlijk kan ik elke avond die ik speel wel een autootje flink tunen of geld verspillen in free roam.

Die 250 K is in ieder geval welkom , want heb nog wel een paar wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Beakzz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:59:
[...]

Volgens mij zijn we een uitstervend soort in de GTA wereld :+ Glitchen zou voor mij alle fun uit het spel halen. Heb 3,4 miljoen binnen gehaald zonder me constant op geld verdienen te richten en eigenlijk kan ik elke avond die ik speel wel een autootje flink tunen of geld verspillen in free roam.

Leuk en aardig dat geld etc maar sowieso is het mijn inziens gedoemt te mislukken heel dat online gebeuren.
De opdrachten en inkomsten staan niet in verhouding met uitgaven/aanschaf.

Wat als iemand nu GTA V aanschaft over een maandje of 2 als ie in de uitverkoop zou gaan ofzo, die persoon als die online komt heb er natuurlijk totaal geen zin meer in.

Iedereen die van launch online speelt kan nog beetje bijbenen met de andere spelers maar een nieuwkomer haakt snel af heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:02:
[...]

Leuk en aardig dat geld etc maar sowieso is het mijn inziens gedoemt te mislukken heel dat online gebeuren.

Wat als iemand nu GTA V aanschaft over een maandje of 2 als ie in de uitverkoop zou gaan ofzo, die persoon als die online komt heb er natuurlijk totaal geen zin meer in.

Iedereen die van launch online speelt kan nog beetje bijbenen met de andere spelers maar een nieuwkomer haakt snel af heb ik het idee.
Ja wat is dan mislukken ? Ik heb (tot mijn eigen schrik :+) gemerkt dat ik er 5 dagen en 13 uur in heb zitten dus voor mij is het al lang geslaagd blijkbaar. Voor de meeste missies krijg ik 12.500 tot 25000 en ik kan elke 48 min een auto van 9K inleveren. Daarnaast rijdt er af en toe een geldtransport rond en kan ik per race 5 tot13K verdienen.

Als je alles in een paar dagen wilt hebben is het inderdaad allemaal niet snel genoeg , maar in the long run kan je alles bij elkaar sparen zonder glitchen en R* geld te kopen.

Als je er voor kiest een spel later te spelen heb je met de meeste online spellen een nadeel , maar dat hoeft geen problemen te geven als je bij andere beginners wordt gezet. 2 weekenden geleden hebben we een lange avond (lees tot middernacht) met zijn 3en gewoon lekker zitten racen en wat missies gedaan. één van die spelers begon die avond pas online en eindigde uit mijn hoofd als level 29 met een huis van 400K. Dat is dus in een tijdsbestek van ong. 8-10 uur dus als je het een beetje goed aanpakt is verdienen echt niet moeilijk. Je moet natuurlijk wel voor jezelf de afwisseling blijven zoeken en verschillende races afwisselen met een uitdagende missies en wat gekloot in de freeroam.

Het enige probleem wat ik nu ervaar is dat er vanaf level 83 geen nieuwe missie meer bijkomen en nu dus in herhalende missies kom. Sommige missie zijn echt wel 3 tot 5 keer te spelen , maar dan heb ik het wel weer gezien. Gelukkig nog genoeg te kloten met crewleden en vrienden dus vermaak me best , maar voor het verdienen kan ik nu wel nieuwe content gebruiken 8)

Als ik nu een paar miljoen ga glitchen en de auto's die ik nog zoek ga dupen dan heb ik geen wensen meer en blijft alleen het freeroamen over. Dan zou ik er misschien ook wel snel klaar mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verkoop af en toe een 2de Buffalo om de onkosten eruit te halen van verzekering en wapens, Phone missions en survival speel ik net break-even qua onkosten/opbrengst.

Geweldig concept, uitwerking is vooralsnog gewoon ruk. Vermaak ik me? Ja, ik heb lol in het 'grijze' gebied. Als dat weg is, denk ik dat ik nog weinig te doen heb. (ik niet alleen, friendlist neemt hard af qua spelers in GTA5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:24
Beakzz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:59:
Volgens mij zijn we een uitstervend soort in de GTA wereld :+ Glitchen zou voor mij alle fun uit het spel halen.

Hier in huis word ook niet geglitcht. Buiten het feit dat ik maar af en toe online ben (wegens gebrek aan vrije tijd) duur het inderdaad erg lang (bij "normaal" spelen) voordat je leuk spul bij elkaar hebt gespaard.
Ik heb dan ook nog niet veel dure auto's. Wel gisteren het 253k appartement kunnen kopen :)
Wat mij betreft mogen ze glitchen patchen, maar dan wel het verdienmodel met missies een stuk interessanter maken.

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat laatste gaat niet gebeuren,dat hebben ze namelijk juist als eerste keihard generfed

Net als SinergyX verkoop ik gewoon af en toe een 2e buffalo tussen de andere auto's door om break even te blijven draaien, een buffalo is genoeg om een avondje free roam te rellen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Bokkie op 06-11-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze vinden wel een nieuwe glitch :)
(vergeet de Jtag/CFW mensen niet, die kunnen echt geweldige dingen :P).

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:26:
Ik verkoop af en toe een 2de Buffalo om de onkosten eruit te halen van verzekering en wapens, Phone missions en survival speel ik net break-even qua onkosten/opbrengst.

Geweldig concept, uitwerking is vooralsnog gewoon ruk. Vermaak ik me? Ja, ik heb lol in het 'grijze' gebied. Als dat weg is, denk ik dat ik nog weinig te doen heb. (ik niet alleen, friendlist neemt hard af qua spelers in GTA5).
Dan heb ik ook. Ik zie ook veel crewleden die eerst veel online waren nu weinig tot nooit meer gewoon omdat ze er niks meer aan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21

Player1S

Probably out in the dark

Ben momenteel met AC4 bezig. Daarna wil ik wel weer terug komen (met giga achterstand).
Zit eigenlijk ook te wachten op de creation kit en Heist DLC. Daar heb ik zin in.

Wil bijvoorbeeld een race maken op de paardenracebaan. Lekker Dirt track racing :+
Denk dat het geld probleem ook opgelost wordt met heists want dan scoor je veel geld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:41:
[...]

Dan heb ik ook. Ik zie ook veel crewleden die eerst veel online waren nu weinig tot nooit meer gewoon omdat ze er niks meer aan vinden.
Op de Ps3 zijn tot nu toe iig meer dan genoeg leden actief online. Zolang je een server kan overheersen en een race met 16 man bijna vol kan krijgen is er niks aan de hand. Dat veel mensen afhaken kan natuurlijk heel veel oorzaken hebben. Misschien terug naar het oude vertrouwde met BF4, COD ghost of ze wachten af tot er andere soort content beschikbaar komt. Het kan ook gewoon niet je ding zijn natuurlijk en als je al op de 2e avond een Adder onder je reet wilt hebben dan kom je ook van een koude kermis thuis.

GTA online is ook wel iets wat een beetje fantasie vraagt natuurlijk en vooral leuke "bekenden" om mee te spelen. Nu er een content tekort is moet je met zijn allen iets kunnen verzinnen en gelukkig zitten in de crew genoeg halve zolen die voor wat onzin te porren zijn :)

Als strak de missie en track editors er zijn en de heists echt leuk zijn om te doen zie ik me er nog heel wat uurtje in rondrennen en als ik het zat ben dan is het hoe dan ook een leuke herinnering.

Als je dit spel alleen speelt en weinig fantasie hebt dan lijkt het mij ook een saai spelletje en al helemaal als je de uitgekauwde spellen gewend bent waar je niks zelf hoeft te verzinnen (speel ik ook dus geen kritiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ow ik vermaak me nog steeds optimaal met gekke shit doen tijdens het freeroamen. Ben alleen op de missies/races/survivals wel aardig uitgekeken. Maar met dingen zoals laatst dat je auto's achter in een titan beukt en dan gaan vliegen vermaak ik me optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

servival7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:59:
ow ik vermaak me nog steeds optimaal met gekke shit doen tijdens het freeroamen. Ben alleen op de missies/races/survivals wel aardig uitgekeken. Maar met dingen zoals laatst dat je auto's achter in een titan beukt en dan gaan vliegen vermaak ik me optimaal.
Dit blijft ook wel de lol van het online gebeuren, af en toe dan een race tussendoor of misschien binnenkort maar eens een deathmatch doen met zijn allen zonder auto-aim.. xD Proberen op een auto te landen als je van een gebouw afspringt zonder parachute.. met dat soort dingen kan je uren bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij sommige deathmatch rondes heb je ook voertuigen zoals trucks en busjes. Altijd deze nemen en dan achteruit rijden terwijl je mensen neerschiet met de smg. Binnen no time gaan ze allemaal achter jou aan omdat je zoveel kills maakt zonder dood te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:56:
Als je dit spel alleen speelt en weinig fantasie hebt dan lijkt het mij ook een saai spelletje en al helemaal als je de uitgekauwde spellen gewend bent waar je niks zelf hoeft te verzinnen (speel ik ook dus geen kritiek)
Wat heb je aan fantasie binnen een gelimiteerde game?

Er zouden gewoon sessies moeten komen met bepaalde settings, geen badsport/auto car-respawn (dus zonder verzekering), geen auto-aim, geen politie etc. Flinke fix op aantal physics (titan bay, Mule achterbak, staan op auto's). Zou de freeroam lol al flink kunnen laten toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:11:
[...]

Wat heb je aan fantasie binnen een gelimiteerde game?
Uhm... extra veel ? :) Met fantasie bedenk je dingen binnen die limieten. Ik probeer hier echt niet GTA te verdedigen dat het perfect is, want er is genoeg wat ik beter wil zien en wat beter uitgewerkt kan worden. Alleen is het wel zo dat ik maar weinig games zo intensief heb gespeeld met zoveel lol.

BO2 heb ik bijvoorbeeld ook flink gespeeld, maar eigenlijk zit ik daar de helft van de tijd bij te schelden uit frustratie (slechte dag / lag) en bij deze game misschien maar 10 % irritatie (spawnraper die ik niet aan kan / vastloper)

In te stellen servers zou wel nice zijn inderdaad :)
Baroshir schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:01:
[...]

Proberen op een auto te landen als je van een gebouw afspringt zonder parachute.. met dat soort dingen kan je uren bezig zijn ;)
Grootser denken ;)

YouTube: GTA 5 JUMPING FROM A PLANE AND LANDING IN A SMALL SWIMMING POOL BEST STUNT EVER

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 06-11-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creatief met stunts is ook niet zo moeilijk, zeker solo niet (zoals met stuntvliegtuig door de tunnel).

Ik weet nog bij GTA4 dat ik uren bij die schommel heb lopen kloten, auto vol met mensen door de map heen laten lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

schumi2004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:02:
[...]

Hoe bedoel je "niet meekomen"?
Dat de hogere levels betere armor en wapens hebben is logisch.
Mij boeit dat ook niet, ik doe vrijwel alleen missies, races en golf.
En wat dan nog als iedereen gemodificeerde supercars heeft; er zijn genoeg races waar je makkelijk mee kan komen met een normale supercar, die je overigens niet zelf hoeft te kopen maar gewoon in het racemenu kiest.
Ik zie het probleem niet waarom een nieuwkomer niet mee zou kunnen komen ;)

*voor degenen die het nog niet wisten: De Elegy RH8 (Nissan GT-R lookalike) is onbeperkt gratis te bestellen 8) Ik heb er al 3 in de garage staan, gewoon omdat het een vette bak is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
dvdkiwi schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:21:
[...]

Hoe bedoel je "niet meekomen"?
Dat de hogere levels betere armor en wapens hebben is logisch.
Mij boeit dat ook niet, ik doe vrijwel alleen missies, races en golf.
En wat dan nog als iedereen gemodificeerde supercars heeft; er zijn genoeg races waar je makkelijk mee kan komen met een normale supercar, die je overigens niet zelf hoeft te kopen maar gewoon in het racemenu kiest.
Ik zie het probleem niet waarom een nieuwkomer niet mee zou kunnen komen ;)

*voor degenen die het nog niet wisten: De Elegy RH8 (Nissan GT-R lookalike) is onbeperkt gratis te bestellen 8) Ik heb er al 3 in de garage staan, gewoon omdat het een vette bak is :)
Hij is gratis als je je Socialclub account linkt met je Xbox360 of PS3 account. Daarin tegen snap ik niet waarom je een bepaalde auto 3 keer wil hebben, er zit totaal geen voordeel in, je kan er maar een tegelijk hebben, ze allemaal pimpen kost veel geld, en ze zijn automatisch verzekerd dus als die kapot gaat hoef je geen nieuwe te bestellen (als je hem niet verzekerd had). Heb nu al geen ruimte meer in mijn garage (10 slots) en heb geen enkele dubbele auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

servival7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:41:
[...]

Vind het eigenlijk steeds leuker worden :)

Leer nu de mensen uit de crew een beetje kennen en daardoor wordt het er nog vermakelijker op.

Je moet ook zoals Bambeakz zegt je eigen fantasie een beetje gebruiken en niet alles laten afhangen van content waar Rockstar meekomt.

GTA Singleplayer speel je toch ook niet alleen voor de missies? Het is juist dat hele sandbox gebeuren dat het voor mij zo leuk maakt. Vage dingen bedenken en die vervolgens ook uit kunnen voeren, bij welke game kan dat nou?

Tot vanavond!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als ik 3 dezelfde auto wil, wil ik 3 dezelfde auto's :P
Allemaal net iets anders.
Ik heb ook bv liever 4 Feltzers in mijn garage (want: mooie bak), dan 1 Entity (want: veel te duur).
Kwestie van smaak denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DonKui schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:32:
[...]

Hij is gratis als je je Socialclub account linkt met je Xbox360 of PS3 account. Daarin tegen snap ik niet waarom je een bepaalde auto 3 keer wil hebben, er zit totaal geen voordeel in, je kan er maar een tegelijk hebben, ze allemaal pimpen kost veel geld, en ze zijn automatisch verzekerd dus als die kapot gaat hoef je geen nieuwe te bestellen (als je hem niet verzekerd had). Heb nu al geen ruimte meer in mijn garage (10 slots) en heb geen enkele dubbele auto.
Hij geeft toch zelf de reden al ? Misschien 3 x in een verschillend styling. Heb spelers gezien met 10 Veyrons. Niet mijn cup of tea maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb ook een enitity in mijn garage staan maar vind mijn cheetah toch vele malen mooier dus rij eigenlijk altijd daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij ben ik één van de weinige mensen die een Entity echt een mooie stoere bak vind en daarom ook de eerste supercar die ik kocht. Die Cheetah vind ik een omgedraaide vissenkom , maar nog altijd mooier dan de Veyron. Groot voordeel van de Entiy is dat de achterkant redelijk kogels tegenhoudt en dat je bij de Cheetah juist een schietschijf bent van alle kanten.

De Vapid Bullit (Ford GT) vind ik ook mooi en is ook lekker cheap voor een supercar.
Pagina: 1 ... 58 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.