Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 23-03-2023 tot 30-03-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Weeny Issi Sport
  • Prize Ride Challenge: Place top 2 for 2 days in a row in the LS Car Meet Series
  • Prize Ride Vehicle: Gallivanter Baller LE LWB
  • Time Trial: LSIA II
  • RC Time Trial: Construction Site II
  • Test Ride 1: Ocelot Pariah
  • Test Ride 2: Enus Deity
  • Test Ride 3: Bravado Gauntlet Classic
  • PS5 and XBox X|S Only: HSW Time Trial: Ron Alternates, Premium Test Ride: Grotti Turismo Classic
  • Gun Van Location (Changed Daily)
  • Daily Street Dealer Locations (Changed Daily)
Luxury Autos Showroom Vehicles
  • Annis RE-7B
  • Pfister Astron
Deluxe Motorsports Showroom:
  • Benefactor Streiter
  • Dewbauchee Rapid GT
  • Übermacht Rebla GTS
  • Weeny Issi Classic
  • Willard Eudora
Bonus GTA$ and RP Activities
  • 2x The First Dose & The Last Dose Missions
  • 2x Stash Houses
  • 2x Trap Door Adversary Mode
  • 2x Street Dealers
  • 2x Taxi Work
  • 2x Supplies on Acid Lab Resupply Missions
  • 1.5x Acid Production Speed
Discounted Content
  • 30% MTL Brickade 6x6 (includes Acid Lab Installation)
  • 30% Annis RE-7B
  • 30% Taxi
  • 30% Western Powersurge
  • 35% Bravado Gauntlet Classic
  • 40% Enus Deity
  • 40% Übermacht Rebla GTS
Prime Gaming
  • GTA$125K for playing anytime this week
GTA+ Benefits

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 24-03-2023 08:34 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben we alweer een nieuwe week :?

Door al die dingen die tot de 29ste gaan dacht ik dat het een dubbele week was en begon pas gisteren aan de Prize Ride Challenge :
PRIZE RIDE CHALLENGE:

Finish in the Top 3 in the Pursuit Series for three days running to earn this week’s Prize Ride, the Coil Brawler (Off-Road).
d0h! :$ O-) :F

Dan niet! :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:00
Ik begrijp die prize ride challenge niet helemaal. Hoe start je dat nu precies op? Om die auto te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sosua schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:24:
Ik begrijp die prize ride challenge niet helemaal. Hoe start je dat nu precies op? Om die auto te winnen?
Ik snap je verwarring, ik heb het even aangepast. Want toen ik het overzicht maakte was er nog niks bekend.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
G_Dragon schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:31:
[...]

Ik snap je verwarring, ik heb het even aangepast. Want toen ik het overzicht maakte was er nog niks bekend.
Opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door Sosua op 24-03-2023 09:45 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 30-03-2023 tot 06-04-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Enus Stafford
  • Prize Ride Challenge: Place top 3 in the Street Race Series for 3 days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Dinka Veto Classic
  • Time Trial: Pillbox Hill
  • RC Time Trial: Vespucci Canals
  • Test Ride 1: Enus Jubilee
  • Test Ride 2: Bravado Gauntlet Hellfire
  • Test Ride 3: Ocelot Swinger
PS5 and XBox X|S Only:
  • HSW Time Trial: Terminal
  • Premium Test Ride: Karin S95
  • Vysser Neo
  • Pfister Neon
  • Vapid Retinue MKII
  • Progen GP1
  • Enus Windsor
  • Enus Windsor Drop
  • Annis Elegy RH8
  • 2X MC Business Sell Missions (Coke, Meth, Weed, etc...)
  • 2X MC Work/Challenges
  • 2X Clubhouse Contracts
  • 2X Inch by Inch Adversary Mode
  • 1.5X Acid Lab Sell Missions
  • 2X Production for MC Businesses
  • 2X Supplies for MC Businesses
Discounted Content
  • 40% MC Clubhouses (+Upgrades and Modifications)
  • 40% MC Businesses
  • 30% Bravado Gauntlet Hellfire
  • 30% Enus Windsor Drop
  • 30% Progen GP1
  • 30% Vysser Neo
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-08 08:50
Vraagje, is het anno 2023 nog leuk om op te starten met GTA Online? Zal voornamelijk solo spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:19:
Vraagje, is het anno 2023 nog leuk om op te starten met GTA Online? Zal voornamelijk solo spelen.
Tja dat is natuurlijk per persoon verschillend. Ik ben dit jaar voor de 3e keer opnieuw begonnen en vermaak mij nog best, maar bij mij kan je net zo goed het online uit GTA online halen gezien ik toch alleen maar in invite only lobbies zit om te verkopen en mijn autoverzamelinng op te bouwen.

Gisteren toevallig een keer geprobeerd de acid te verkopen in een public lobby en nog geen 1 minuut later was ik opgeblazen. Als dat GTA online zou zijn dan stopte ik er gelijk mee.

Er zijn nog genoeg mensen die nu pas beginnen dus het spel kan nog steeds goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Beakzz schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:09:
[...]

Tja dat is natuurlijk per persoon verschillend. Ik ben dit jaar voor de 3e keer opnieuw begonnen en vermaak mij nog best, maar bij mij kan je net zo goed het online uit GTA online halen gezien ik toch alleen maar in invite only lobbies zit om te verkopen en mijn autoverzamelinng op te bouwen.

Gisteren toevallig een keer geprobeerd de acid te verkopen in een public lobby en nog geen 1 minuut later was ik opgeblazen. Als dat GTA online zou zijn dan stopte ik er gelijk mee.

Er zijn nog genoeg mensen die nu pas beginnen dus het spel kan nog steeds goed mee.
Ah oké! Maar je kan dus ook het online gedeelte doen zonder altijd online te zijn? Op die manier eerst van alles opbouwen etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:58:
[...]

Ah oké! Maar je kan dus ook het online gedeelte doen zonder altijd online te zijn? Op die manier eerst van alles opbouwen etc?
Yup je kan gewoon een invite/friends only lobby starten en daar alles solo doen tegenwoordig. Daar vandaan kan je nog steeds een race of missie joinen die wel met/tegen online spelers is.

Je krijgt wel een verkoop bonus voor als je in een lobby verkoopt met online spelers. Het is maar net hoe lucky je denkt te zijn. Je kan altijd nog snel een andere lobby joinen als ze op je gaan jagen.

Geen idee welke versie je hebt, maar als je een start optie krijgt neem een Kuruma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
Ik ga voor de series x versie. Wat is een kuruma? Een auto? Volgens mij krijg je nu 4 miljoen bonus om meteen iets op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Misschien niet het juiste topic, maar ander topic is dood.

Ik speel gta v op pc met controller, alle controls werken behalve de r2 (shoot button).

Heb al eens rondgezocht en blijkbaar is het een bekend probleem.

Heeft iemand dit ook al gehad? Indien ja hoe gefixt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:19:
IMHO is er nu best wel veel content om je elke dag urenlang te vermaken in je eentje als je dat wilt in tegenstelling tot vroeger! :)

Je zou zelfs kunnen zeggen dat sommige Online DLC in feite Single Player & Online DLC is geworden uiteindelijk! :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2023
Thibaut1234 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:53:
Misschien niet het juiste topic, maar ander topic is dood.

Ik speel gta v op pc met controller, alle controls werken behalve de r2 (shoot button).

Heb al eens rondgezocht en blijkbaar is het een bekend probleem.

Heeft iemand dit ook al gehad? Indien ja hoe gefixt?
Hier vandaag weer eens begonnen met spelen, met een Xbox one controller op Windows 11 geen problemen.

Ik vind het leuk om met een controller taxi te rijden maar mijn passagiers stappen steeds uit bij stoplichten :P
Roleplay is helaas niet weggelegd voor mij i.v.m. tijdgebrek.

Dacht dus om te zoeken voor een mod, maar de scripthook website doet het niet?
Ik heb hem nu hier vandaan;
https://gta5mod.net/gta-5...ative-trainer-1-0-1737-0/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:35:
Ik ga voor de series x versie. Wat is een kuruma? Een auto? Volgens mij krijg je nu 4 miljoen bonus om meteen iets op te starten.
De Kuruma is een armored vehicle inderdaad en die kan je kiezen van die 4 mil bonus. Maakt missies die je vanuit een auto kan doen vele malen makkelijker. Zou ook de office + warehouse nemen en dan met die Kuruma de Acid lab vrij spelen, maar er zijn genoeg tips te vinden op internet.

edit : Al mag je het altijd hier vragen of DM mij..np

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 01-04-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
Thnx voor de tips allemaal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 06-04-2023 tot 13-04-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Lampadati Casco
  • Prize Ride Challenge: Place top 3 in the LS Car Meet Series for 3 days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Pfister Comet Safari
  • Time Trial: Elysian Island II
  • Test Ride 1: Ocelot Ardent
  • Test Ride 2: Pfister Comet S2
  • Test Ride 3: Vapid Dominator ASP
PS5 and XBox X|S Only
  • HSW Time Trial: Pacific Bluffs
  • Premium Test Ride: Imponte Arbiter GT
New Content:
  • Ocelot Virtue now available to purchase at Premium Deluxe Motorsports (Still available for free by completing all First and Last Dose missions as host)
Retuning Content:
  • The Annis 300R returns for a limited time until April 12.
  • Peyote Plants are back with 100% chance of transforming into a Rabbit to celebrate Easter.
  • Grotti Furia
  • Ocelot Stromberg
  • HVY Nightshark
  • Vapid Dominator GTX
  • Ocelot Virtue
  • Vapid GB200
  • Annis Savestra
  • 2x Power Mad
  • 2x Diamond/Missile Base/Bunker Series
  • 1.5x Bunker Sell Missions (Bunker Guide)
  • 1.5x Bunker Stock Production and Research Speed
Discounted Content
  • 30% Bunkers +Upgrades and Modifications
  • 30% Mobile Operation Centers +Upgrades and Modifications
  • 30% Ocelot Ardent
  • 30% HVY Nightshark
  • 30% Grotti Furia
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Poh, deze week voor het eerst in een jaar weer tweemaal serieus gespeeld, maar wat is er met GTA aan de hand zeg? Het voelt niet soepel meer, continue bugs, nog meer modders, Cayo Perico heist die blijkbaar stukken moeilijker gemaakt is... :/

Zie nu een of andere mod gebeuren waarbij de AI uit het niets spelers begint aan te vallen en aan te rijden. Dit spel is echt done...

[ Voor 21% gewijzigd door Saturnus op 10-04-2023 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:34:
Poh, deze week voor het eerst in een jaar weer tweemaal serieus gespeeld, maar wat is er met GTA aan de hand zeg? Het voelt niet soepel meer, continue bugs, nog meer modders, Cayo Perico heist die blijkbaar stukken moeilijker gemaakt is... :/
Cayo is nog steeds makkelijk, maar niet meer hetzelfde nee. Guards zien andere guards nu liggen en op de pc af en toe een vage bug dat je over de hele map gescand wordt na het pakken van de hoofdloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:34:
Het voelt niet soepel meer, continue bugs
Ik heb sinds vorig jaar ergens na de zomer constant een flinke "lagstoot" om de zoveel tijd en geen idee waar het vandaan komt! :X :| :F
Zie nu een of andere mod gebeuren waarbij de AI uit het niets spelers begint aan te vallen en aan te rijden.
Zoiets heet NPC's ;)
Dit spel is echt done...
Het is al jarenlang een buggy zooitje dus wat had je verwacht :?

Ik kan zo een waslijst aan dingen opnoemen die waarschijnlijk nooit gepatched zullen worden... 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:41:
[...]

Cayo is nog steeds makkelijk, maar niet meer hetzelfde nee. Guards zien andere guards nu liggen en op de pc af en toe een vage bug dat je over de hele map gescand wordt na het pakken van de hoofdloot
Hoe speel je Cayo Perico nu?
Voorheen deden we full stealth in 11 minuten. In de villa een aantal guards neermaaien, primary pakken, daarna een paar secondaries. En weg via buiten de villa er omheen met de klok mee, dan 5 minuten zwemmen. Wat blijkbaar ook niet meer werkt is secondaries buiten de villa pakken. Alarm gaat nog steeds af.
nero355 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 00:35:
[...]

Ik heb sinds vorig jaar ergens na de zomer constant een flinke "lagstoot" om de zoveel tijd en geen idee waar het vandaan komt! :X :| :F

[...]

Zoiets heet NPC's ;)

[...]

Het is al jarenlang een buggy zooitje dus wat had je verwacht :?

Ik kan zo een waslijst aan dingen opnoemen die waarschijnlijk nooit gepatched zullen worden... 7(8)7
NPC's prima, zo slim als AI zijn ze inderdaad nog niet. Maar een NPC die spelers uit het niets aanvalt, of daarna probeert aan te rijden, en weer verdwijnt, heb ik voor 2023 nog niet gezien.
Bugs, ook daarbij...voor 2023 zeker ook wel irritaties, maar nu is een heel nieuw niveau gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Is het voldoende om een file check te doen via Steam om niet gebanned te worden in GTA online, nadat ik mijn single player heb gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amtelode schreef op woensdag 12 april 2023 @ 15:56:
Is het voldoende om een file check te doen via Steam om niet gebanned te worden in GTA online, nadat ik mijn single player heb gemod?
Ik doe altijd "Verify Game Integrity" of iets dergelijks via de Social Club Client die vervolgens daarna een melding geeft dat er rare bestanden zijn gevonden, terwijl er niks aan de hand is dus die melding kan je alvast negeren nadat je zo'n check hebt gedaan! ;)

Hetzelfde gebeurt ook altijd na een update trouwens... _O- :+

/In other news :

Onlangs per ongeluk het volgende uitgevogeld :
- Neem een Dump Truck : https://gta.fandom.com/wiki/Dump
- Neem een Pickup Truck : https://gta.fandom.com/wiki/Bobcat_XL
- Ram met de Dump de Pickup en je Dump heeft ineens een hogere topsnelheid! :o :D B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer het broertje van je vriendin een Xbox Series X koopt en het andere broertje een karakter aanmaakt voor GTA Online, zie de foto voor het resultaat _O- .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrGYG_ygpVI1phwnfBk6RfD9aVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WNd6KVU01oUWA5JIKhzrOGDP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2023 08:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 13-04-2023 tot 20-04-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Dewbauchee JB 700W
  • Prize Ride Challenge: Place Top 5 in Pursuit Races for three days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Obey 8F Drafter
  • Time Trial: Lake Vinewood Estates
  • Test Ride 1: Albany V-STR
  • Test Ride 2: Pfister Growler
  • Test Ride 3: Vulcar Warrener HKR
PS5 and XBox X|S Only
  • HSW Time Trial: North Chumash
  • Premium Test Ride: Shitzu Hakuchou Drag
New Content:
  • Karin Boor ($1,280,000)
  • Purchase the Karin Boor before April 26 to receive the Karin Tee
  • Pegassi Zorrusso
  • Coil Raiden
  • Pegassi Reaper
  • Ocelot Swinger
  • Vapid Flash GT
  • Übermacht Zion Classic
  • Pegassi Tempesta
  • 1.5x Special Cargo Sell Missions (Complete a Special Cargo Sell Mission to receive the White Graphic Smoking Jacket)
  • 2x Business Battles
  • 2x Tiny Racers
  • 3x Bodyguard and Associate Salaries
Discounted Content
  • 30% Executive Offices + Office Garages and Office Customizations
  • 30% Pegassi Reaper
  • 30% Pegassi Zorrusso
  • 30% Albany V-STR
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ligt het aan mij of zie ik de laatste weken nog amper veel auto's in de korting vallen...
Het lijstje word namelijk steeds kleiner onder Discounted Content

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 12 april 2023 @ 23:07:
Wanneer het broertje van je vriendin een Xbox Series X koopt en het andere broertje een karakter aanmaakt voor GTA Online, zie de foto voor het resultaat _O- .

[Afbeelding]
Ik heb sinds "Day #1" een t-shirt aan die hetzelfde patroon heeft als die korte broek, want soort van "Tommy Vercetti Tribute" vanwege de mooie tijden in GTA:VC B-)
G_Dragon schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:46:
Ligt het aan mij of zie ik de laatste weken nog amper veel auto's in de korting vallen...
Het lijstje word namelijk steeds kleiner onder Discounted Content
Ik vind ze al iets van een jaar ondertussen echt serieus gierig worden!

Als je niet eens super oude auto's of andere voertuigen 40% of zelfs 50% kan discounten dan ben je echt zielig! :r

Om over het feit dat we tegenwoordig in feite "Grand Buy Auto" spelen maar te zwijgen... :X :| :F
G_Dragon schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:46:
  • 1.5x Special Cargo Sell Missions (Complete a Special Cargo Sell Mission to receive the White Graphic Smoking Jacket)
Dat is neem ik aan die nieuwe manier dat je naar je Warehouse gaat en je personeel ernaar laat zoeken om vervolgens naar je CEO Assistant te gaan en de Cargo te verkopen :?

Ik was dat helemaal vergeten na die eene patch en kwam er pas 6 maanden later of zo achter dat je dat nu ook kan doen... :$ O-) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hebben jullie deze idioterie gezien :
The New License Plate Creator and Upcoming Vehicle Pricing Adjustments

Starting next week, you'll be able to add more personality to your favorite rides with a new web-based License Plate Creator for customizing vanity plates in GTA Online. With this new tool you can create up to 30 custom plates by placing orders via desktop or mobile web browsers — and then pick up and apply your plate in game.
OK, prima, thnx! d:)b

Maar toen...
As part of our ongoing improvements to the game — like recent changes to First Dose – Fatal Incursion mission difficulty and adjustments on the amount of GTA$ awarded for The Last Dose missions — we are planning a few more changes soon and will continue to observe and balance the experience over time.
Firstly, we will be updating prices for several current vehicles in GTA Online on April 27 to better reflect their value to players. Certain vehicles will see their cost adjusted down to make them more accessible — including some with fun and unique features and counter-attacking capabilities — like the Imponte Ruiner 2000 and Ocelot Stromberg.
Conversely, some vehicles with outsized utility, performance, or powerful weaponry will see their prices increased — such as the Pegassi Oppressor Mk II.
Check out the full list of vehicle pricing adjustments below and stay tuned as we will continue re-evaluating vehicle pricing as we move forward.

Brute Armored Boxville : GTA$ 2,926,000 / GTA$ 1,300,000
Buckingham Akula : GTA$ 3,704,050 / GTA$ 4,500,000
Declasse Granger 3600LX : GTA$ 1,380,000 / GTA$ 2,000,000 <= W-T-F ?!?! WHY :? 7(8)7
Declasse Scramjet : GTA$ 3,480,000 / GTA$ 4,000,000
Dewbauchee Champion : GTA$ 2,995,000 / GTA$ 3,750,000
HVY Chernobog : GTA$ 3,311,700 / GTA$ 1,500,000
Imponte Deluxo : GTA$ 4,721,500 / GTA$ 5,750,000
Imponte Ruiner 2000 : GTA$ 5,745,600 / GTA$ 3,750,000
Mammoth Thruster : GTA$ 3,657,500 / GTA$ 2,500,000
Mammoth Tula : GTA$ 5,173,700 / GTA$ 4,100,000
Ocelot Stromberg : GTA$ 3,185,350 / GTA$ 2,500,000
Pegassi Oppressor : GTA$ 3,524,500 / GTA$ 2,750,000
Pegassi Oppressor Mk II : GTA$ 3,890,250 / GTA$ 8,000,000 <= Dat is dus één hele Shark Card !!! :o :X |:(
Pegassi Toreador : GTA$ 3,660,000 / GTA$ 4,250,000
Pegassi Weaponized Ignus : GTA$ 3,245,000 / GTA$ 4,500,000
RM-10 Bombushka : GTA$ 5,918,500 / GTA$ 4,750,000
In response to your feedback, we are also evaluating potential future adjustments, including re-balancing certain aerial vehicles to help protect bystanders in Freemode.
We will share more details on this as well as other fine-tuning efforts and service updates soon.
Wat een gestoord bedrijf zeg! :X :| :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19
Inflatie in San Andreas. :+
Doen ze overigens al langer door met elke update de nieuwe content weer duurder te maken, maar nu dus ook voor bestaande content.

Als je nog wat nodig hebt wellicht een goed moment om nu in te slaan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:42
@nero355 had dat nog niet gezien. Helemaal gek die lui. Zeker de prijs van die opressor MK2 terwijl alle irritante mensen die al hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AMD1800 schreef op zondag 16 april 2023 @ 00:05:
@nero355 had dat nog niet gezien. Helemaal gek die lui. Zeker de prijs van die opressor MK2 terwijl alle irritante mensen die al hebben
Inderdaad gaat niet zoveel zoden aan de dijk brengen... Ga ze eens een voorstel doen om nog meer te cashen: telkens je een Oppressor uit de lucht haalt moet de eigenaar 1M GTA$ betalen ipv 20k GTA$ om hem te herstellen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat mij betreft pakken ze bij iedereen the OP MK2 weer af met teruggave van geld en dan 100 mil als vraagprijs. Zou het online al een stuk dragelijker maken.

Of nog beter...gooi gewoon al die Fanta Saints Row wapens en voertuigen er uit en hou het bij moderne militair voertuigen (of nabije toekomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:41:
Hebben jullie deze idioterie gezien :

[...]

OK, prima, thnx! d:)b

Maar toen...

[...]

[...]

[...]

[...]

Wat een gestoord bedrijf zeg! :X :| :F
Het word tijd dat GTA6 uitkomt en laten we hopen (ook al is het valse hoop) dat ze daar minder op online zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 16-04-2023 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Sinds kort weer begonnen op de Ps5, is er nog een crew waarbij ik kan joinen?? Ik heb het een tijdje op de pc gespeeld met de tweakers crew en het was toen bijzonder leuk

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:28:
Of nog beter...gooi gewoon al die Fanta Saints Row wapens en voertuigen er uit en hou het bij moderne militair voertuigen (of nabije toekomst).
De Jetpack is een beetje een GTA Meme door GTA:SA geworden : https://gta.fandom.com/wiki/Jetpack ;)

Dus de Thruster zie ik bijvoorbeeld liever niet verdwijnen en dan heb ik daar niet eens iets van een wapen op zitten! :)

Die Oppressor ondingen mogen wel weg opzich, maar als ik eerlijk ben : Wie is er nog steeds zo stom om in een Public Session te gaan zitten :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:39:
[...]

Het word tijd dat GTA6 uitkomt en laten we hopen (ook al is het valse hoop) dat ze daar minder op online zitten.
Dat wordt dit, en nog groter. Na Fifa heeft er geen enkele game zo'n ziekelijke omzet gehaald uit een game die al zo bizar lang draait zonder ingame echt 'doel' te hebben van die dingen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:31:
[...]

De Jetpack is een beetje een GTA Meme door GTA:SA geworden : https://gta.fandom.com/wiki/Jetpack ;)

Dus de Thruster zie ik bijvoorbeeld liever niet verdwijnen en dan heb ik daar niet eens iets van een wapen op zitten! :)

Die Oppressor ondingen mogen wel weg opzich, maar als ik eerlijk ben : Wie is er nog steeds zo stom om in een Public Session te gaan zitten :?
Ja ik niet in ieder geval, maar aan het begin was het nog redelijk te doen met af en toe iemand die een tank spawnde of een straaljager ging stelen van de base. Nu kan je zoveel onzin direct naast je spawnen dat de public sessions een no go zone zijn geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 16 april 2023 @ 21:07:
[...]

Dat wordt dit, en nog groter. Na Fifa heeft er geen enkele game zo'n ziekelijke omzet gehaald uit een game die al zo bizar lang draait zonder ingame echt 'doel' te hebben van die dingen.
Ja hou maar rekening met een slap singleplayer verhaal dat als een moetje aanvoelt. Alles zal online gericht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 16 april 2023 @ 22:50:
Nu kan je zoveel onzin direct naast je spawnen
Was dat maar zo...

Het komt nog vaak genoeg voor dat ik een heel eind moet lopen of zelfs zwemmen als ik een voertuig oproep! -O-
dat de public sessions een no go zone zijn geworden.
Dat waren ze al meteen toen al die hackers en modders er opeens waren... :| :F

Die gelukkig WEL alle voertuigen direkt naast zich kunnen laten spawnen! 7(8)7 :') _O-
G_Dragon schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:39:
Jij bent grappig! :D _O_

Vlak na die laatste GTA VI geruchten was er gelijk een "Scooby Doo MEME" verschenen met "Let's see who this GTA VI really is!" en dat was dan stiekem zogenaamd GTA Online 2 :+

Ik kan het alleen niet terugvinden helaas... :-(

/EDIT :
JAAA!!! Die dus! Thnx! _O_

[ Voor 15% gewijzigd door nero355 op 17-04-2023 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:57

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

nero355 schreef op zondag 16 april 2023 @ 23:56:

[...]

Jij bent grappig! :D _O_

Vlak na die laatste GTA VI geruchten was er gelijk een "Scooby Doo MEME" verschenen met "Let's see who this GTA VI really is!" en dat was dan stiekem zogenaamd GTA Online 2 :+

Ik kan het alleen niet terugvinden helaas... :-(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QgNn19P-ZgWnGszH1QPXjGfLB9o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DsnL2FEsirrqm29ZGDNnnFT8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sosua
Gebruik de MK2 eigenlijk alleen om snel even over de kaart te jagen wanneer ik met preps bezig ben.
Scheelt qua griefers op XB-X sowieso al wanneer je je in een free aim lobby begeeft.

Gisteren een Arcade gekocht, voor het eerst maar eens de casino heist proberen te doen.
Zijn er op xbox nog actieve crews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sosua schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:57:
Gebruik de MK2 eigenlijk alleen om snel even over de kaart te jagen wanneer ik met preps bezig ben.
Scheelt qua griefers op XB-X sowieso al wanneer je je in een free aim lobby begeeft.

Gisteren een Arcade gekocht, voor het eerst maar eens de casino heist proberen te doen.
Zijn er op xbox nog actieve crews?
In een invite/crew/friends sessie gebruik ik hem continue... in een free lobby, zeer zelden...

GOTX is nog steeds actief...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 20-04-2023 tot 27-04-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Übermacht Revolter
  • Prize Ride Challenge: Place 1st in LS Car Meet Series Races 3 days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Dominator GTT
  • Time Trial: El Burro Heights
  • RC Time Trial: Power Station
  • Test Ride 1: Pfister Neon
  • Test Ride 2: Übermacht Cypher
  • Test Ride 3: Karin Previon
PS5 and XBox X|S Only
  • HSW Time Trial: East Vinewood
  • Premium Test Ride: Übermacht Sentintel XS
Log in to receive:
  • High Flyer Chute Bag
  • Pastel Green Smoking Jacket
  • Sprunk Chute Bag
  • 420 Smoking Jacket
  • 420 Smoking Pants
Additional Bonuses:
  • Complete any Biker Sell Mission to receive the Sprunk Varsity Jacket
  • Become an Associate or Bodyguard to receive the Sprunk cap
New Deathmatches
  • Shake Up
  • Top Marks
  • New web-based License Plate Creator for customizing vanity plates in GTA Online. With this new tool you can create up to 30 custom plates by placing orders via desktop or mobile web browsers and then pick up and apply your plate in game.
  • Purchase the Karin Boor before April 26 to receive the Karin Tee
Gun Van Location (Changed Daily)
Daily Street Dealer Locations (Changed Daily)

Discounts & Bonuses:
  • Lampadati Tigon
  • Progen Emerus
  • Karin Sultan Classic
  • Vulcar Nebula Turbo
  • Progen T20
  • Dinka Blista Kanjo
  • Declasse Mamba
  • 2x Short Trips
  • 2x RC Bandito Races
  • 2x Production Speeds on Weed Farms
  • 2x Supplies on MC Business Resupply Missions
  • 3x Shake Up and Top Marks Deathmatches
  • 3x Lamar Contact Missions
  • 3x Community Series
Discounted Content
  • 30% High-End Apartments
  • 30% All Weed Farm Locations and Upgrades
  • 30% Pfister Neon
  • 30% Lampadati Tigon
  • 30% Vulcar Nebula Turbo
  • 30% Green Tire Smoke
  • 50% Green Space Horror Suit
Prime Gaming
GTA+ Benefits

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 20-04-2023 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die staat daar zeker weet met die mooie witte velgen tekoop die vervolgens na de aankoop verdwijnen zodra je de eerste keer van sessie wisselt of uitlogt en weer inlogt ?! :') _O-

* nero355 kijkt naar zijn Cypher en !! 3 !! Calico's waarvan de velgen grijs zijn geworden... ;w
Gelukkig was de Cypher een gewonnen exemplaar net als de eerste of zelfs eerste twee Calico's :+
Log in to receive:
  • High Flyer Chute Bag
  • Pastel Green Smoking Jacket
  • Sprunk Chute Bag
  • 420 Smoking Jacket
  • 420 Smoking Pants
En weer een "Weed Week" zonder nieuwe Lamar DLC om zijn business te helpen promoten/op gang te krijgen/beschermen tegen anderen/enz.... ;(
  • 2x Short Trips
  • 3x Lamar Contact Missions
Daar moeten we het dan blijkbaar mee doen... :|

Zoveel gemiste kansen in dit spel! :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@nero355 Baggerweek was te verwachten gezien ze wat paniek buys willen op de Sharkcards en dit de laatste week voor de prijsverhogingen is :+

In meer positief nieuws (voor mij) : License plates zijn terug :

https://www.rockstargames.com/gta-online/license-plates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 01:19:
Baggerweek was te verwachten gezien ze wat paniek buys willen op de Sharkcards en dit de laatste week voor de prijsverhogingen is :+
Ik bedoelde meer dit :
CELEBRATE 4/20 WITH THESE BONUSES

It’s all going up in smoke this week as reefer madness reaches new highs in Los Santos. Have an out-of-body experience in Short Trips, stack product at your Weed Farm, and collect special accessories and other forms of assorted paraphernalia.
Zie : https://www.rockstargames...hes-with-dynamic-loadouts

Dat komt elkaar jaar terug en ik had na de "Franklin DLC" en de "Short Trips" toch wel iets van speciale "Lamar DLC" verwacht waarbij je dan ook nog eens dat gekke busje van hem kan krijgen/unlocken! :)
In meer positief nieuws (voor mij) : License plates zijn terug :

https://www.rockstargames.com/gta-online/license-plates
Het alternatief voor de telefoon app die al een jaar lang of zo kapot is en eigenlijk ook al jarenlang naast die app had moeten bestaan! :') _O- 8)7

/EDIT :

GTA V Online - Just Rockstars Things - Cant Access Sparrow - Blocker by Container - W-T-F

#JustRockstarThings! |:( :| :F

[ Voor 18% gewijzigd door nero355 op 22-04-2023 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amtelode
Ik krijg bijna een extra PTSS als ik in GTA online iets wil joinen en het laadscherm zie. :F

Wat is hier in hemelsnaam aan de hand, waarom is dat laadscherm zo vervloekt, waarom beland ik na tientallen minuten wachten in SP, waarom is de verbinding zo vaak verdwenen.
Waarom 10 minuten wachten om wel te kunnen joinen om vervolgens te falen met een Heist en hele rituelen uit moeten voeren in de hoop dat een restart laadscherm het wel doet?

Dit schijnt normaal te zijn?! Dat kan toch niet jongens, mensen kopen nog shark cards?

Ik ben de laatste 3 weken zo vaak van ellende gestopt met spelen.

Survival gaat op zich prima echter is dat ook zo fucking moeilijk dat het plezier daar snel vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amtelode schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:36:
Wat is hier in hemelsnaam aan de hand, waarom is dat laadscherm zo vervloekt, waarom beland ik na tientallen minuten wachten in SP, waarom is de verbinding zo vaak verdwenen.
Welke ISP heb je :?
Op dit moment schijnt het bagger te zijn bij Delta bijvoorbeeld!

En laad je direct naar Online ?
Kan je beter niet doen : Eerst Single Player dan Friends/Crew/Invite/Solo Session aanmaken is het snelst! ;)
Waarom 10 minuten wachten om wel te kunnen joinen om vervolgens te falen met een Heist en hele rituelen uit moeten voeren in de hoop dat een restart laadscherm het wel doet?
Dat durf ik niet te zeggen...
Dit schijnt normaal te zijn?!
Eigenlijk totaal niet! :)
Dat kan toch niet jongens, mensen kopen nog shark cards?

Dan is er meer aan de hand!

Probeer eens voor de grap andere DNS Servers : https://www.howtogeek.com...vers-for-secure-browsing/
Zal niet de eerste keer zijn dat daarin iets mis is gegaan bij Rockstar :X
Survival gaat op zich prima echter is dat ook zo fucking moeilijk dat het plezier daar snel vanaf is.
Dat is een Mod of zo :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:58
nero355 schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:58:
[...]

Welke ISP heb je :?
Op dit moment schijnt het bagger te zijn bij Delta bijvoorbeeld!

En laad je direct naar Online ?
Kan je beter niet doen : Eerst Single Player dan Friends/Crew/Invite/Solo Session aanmaken is het snelst! ;)

[...]

Dat durf ik niet te zeggen...

[...]

Eigenlijk totaal niet! :)

[...]

Dan is er meer aan de hand!

Probeer eens voor de grap andere DNS Servers : https://www.howtogeek.com...vers-for-secure-browsing/
Zal niet de eerste keer zijn dat daarin iets mis is gegaan bij Rockstar :X

[...]

Dat is een Mod of zo :?
Survival is geen mod :p

Maar inderdaad, die laadtijden zijn al een tijdje verleden tijd en via single player gaat vaak (in ieder geval gevoelsmatig) het snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amtelode schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:36:
Ik krijg bijna een extra PTSS als ik in GTA online iets wil joinen en het laadscherm zie. :F

Dit schijnt normaal te zijn?! Dat kan toch niet jongens, mensen kopen nog shark cards?

Op de Xbox X ben ik zo online. Daar heb ik alleen de online versie dus niet via sp ofzo. Het gaat weleens fout dat ik terug naar het menu ga tijdens het loaden, maar heel zeldzaam gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 27-04-2023 tot 04-05-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Ocelot Lynx
  • Prize Ride Challenge: Place top 3 in Street Race Series Races 3 days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Överflöd Entity XF
  • Time Trial: Del Perro Pier
  • RC Time Trial: Construction Site I
  • Test Ride 1: Declasse Tulip M-100
  • Test Ride 2: Dinka Kanjo SJ
  • Test Ride 3: Vapid Peyote Gasser
PS5 and XBox X|S Only
  • HSW Time Trial: Del Perro Beach
  • Premium Test Ride: Declasse Vigero ZX

Daily Objectives:
  • Thursday: Participate in the Street Race Series.
  • Friday: Participate in the Pursuit Series.
  • Saturday: Participate in a Deathmatch.
  • Sunday: Complete a Diamond Casino Heist Prep.
  • Monday: Complete The Diamond Casino Heist Finale.
  • Tuesday: Participate in the Featured Series.
  • Wednesday: Participate in a GTA Race.

Discounts & Bonuses:
  • Överflöd Entity XXR
  • Överflöd Entity MT
  • Declasse Tulip M-100
  • Enus Stafford
  • Karin Kuruma (Armored)
  • Invetero Coquette D10
  • Weeny Issy Rally
  • 1.5X The Last Dose Missions
  • 2X Acquire Targets
Discounted Content
  • 25% Declasse Tulip M-100
  • 25% Överflöd Entity MT
  • 30% Eclipse Blvd Multi-Floor Garage (50 Car Garage)
  • 35% Karin Kuruma (Armored)
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 04-05-2023 tot 11-05-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Pegassi Zentorno
  • Prize Ride Challenge: Win a Pursuit Race four days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Ocelot Jugular
  • Time Trial: Del Perro Pier
  • RC Time Trial: Construction Site 1
  • Test Ride 1: Dewbauchee Rapid GT Classic
  • Test Ride 2: Bravado Greenwood
  • Test Ride 3: Lampadati Furore GT
PS5 and XBox X|S OnlyDaily Objectives:
  • Thursday: Participate in Turf Wars.
  • Friday: Participate in VIP Work.
  • Saturday: Participate in the Pursuit Series.
  • Sunday: Participate in a Non-Contact Race.
  • Monday: Play a match of Tennis.
  • Tuesday: Participate in the Featured Series.
  • Wednesday: Complete a Special Vehicle Work.
Discounts & Bonuses:
  • Grotti Visione
  • Übermacht SC1
  • Vapid Retinue
  • Declasse Impaler
  • Vapid Flash GT
  • Dinka Jester
  • Übermacht Sentinel
  • 1.5x Air Freight Cargo Sell Missions
  • 1.5x First Dose and Last Dose Missions
  • 2x Turf Wars
Discounted Content
  • 30% Hangars + Upgrades and Modifications
  • 30% Western Company Rogue
  • 30% Bravado Greenwood
  • 30% Übermacht SC1
  • 30% Vapid Flash GT
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:o Alweer :? :D

/EDIT :
Is dus een andere zoals ik al dacht! :)

/EDIT #2 :

Zo krijg ik al die garageplekken wel vol over een tijdje :

Free Cars are The Best Cars! - Overflod Entity XF LSCM - Top 3 Times 3

3 x Överflöd waar ik geen cent voor heb betaald dankzij "Spin The Wheel @ Casino" en de LSCM Podium Car van vorige week! O-)

En JA, die gekke ouwe LJT moest weer eens wat melden inderdaad... :+

Free Cars are The Best Cars! - Ocelot Jugular LSCM - 4 Times 1st Place

En dit gek ding deze week ook maar effe erbij gesprokkeld voor de verzameling! :*)

[ Voor 82% gewijzigd door nero355 op 10-05-2023 00:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 11-05-2023 tot 18-05-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Vapid GB200
  • Prize Ride Challenge: Place Top 5 in a row Street Race Series for 3 days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Bravado Verlierer
  • Time Trial: Great Ocean Highway
  • RC Time Trial: Little Seoul Park
  • Test Ride 1: Överflöd Entity MT
  • Test Ride 2: Albany V-STR
  • Test Ride 3: Dinka Jester Classic
PS5 and XBox X|S OnlyGun Van Location (Changed Daily)

Daily Objectives:
(These are just the ones that everyone will have, each player will also have 2 random daily objectives to complete)
  • Thursday: Participate in the Street Race Series.
  • Friday: Participate in VIP Work.
  • Saturday: Participate in the Arena War Series.
  • Sunday: Complete a Special Vehicle Work.
  • Monday: Participate in the Featured Series.
  • Tuesday: Participate in Club Work.
  • Wednesday: Play a game of Darts.

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:
  • Ocelot Virtue
  • Dewbauchee Champion
  • Declasse Tahoma Coupe
  • Dundreary Virgo Classic
  • Willard Faction
  • Declasse Moonbeam
  • Ocelot Locust
  • 1.5x Acid Lab Sell Missions
  • 2x Deadline
Discounted Content
  • 30% Pegassi Torero XO
  • 30% Declasse Tahoma Coupe
  • 30% Declasse Draugur
  • 30% Ocelot Locust
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
nero355 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:43:
[...]

:o Alweer :? :D

/EDIT :
Is dus een andere zoals ik al dacht! :)

/EDIT #2 :

Zo krijg ik al die garageplekken wel vol over een tijdje :

[Afbeelding: Free Cars are The Best Cars! - Overflod Entity XF LSCM - Top 3 Times 3]

3 x Överflöd waar ik geen cent voor heb betaald dankzij "Spin The Wheel @ Casino" en de LSCM Podium Car van vorige week! O-)

En JA, die gekke ouwe LJT moest weer eens wat melden inderdaad... :+

[Afbeelding: Free Cars are The Best Cars! - Ocelot Jugular LSCM - 4 Times 1st Place]

En dit gek ding deze week ook maar effe erbij gesprokkeld voor de verzameling! :*)
Ondanks alle "tricks" nog nooit een casino wheel auto gewonnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sosua schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:12:
Ondanks alle "tricks" nog nooit een casino wheel auto gewonnen. :(
Ik heb dan ook steeds meer het idee dat al die trucjes dikke onzin zijn en het echt zo willekeurig mogelijk is gemaakt :)

Desondanks heb ik maar liefst twee keer de Komoda gewonnen! Één keer in het rood en één keer in het blauw! :D W-T-F... _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sorry voor mijn late post, maar beter laat dan nooit denk ik dan maar zo!
Ik was namelijk vorige week Donderdag en Vrijdag vrij en geen tijd gehad om dit te posten.

Weekly GTA Online Bonuses 18-05-2023 tot 25-05-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Obey Tailgater S
  • Prize Ride Challenge: Win 4 Street Race Series Races this week
  • Prize Ride Vehicle: Übermacht Cypher in the Team Xero livery
  • Time Trial: Mount Gordo
  • RC Time Trial: Davis Quartz
  • Test Ride 1: Karin Calico GTF
  • Test Ride 2: Bravado Banshee with the limited time Weekend Racer livery
  • Test Ride 3: Vapid Dominator ASP

Daily Objectives:
  • Thursday: Participate in the Featured Series.
  • Friday: Complete a Simeon Repo.
  • Saturday: Complete a Dispatch mission.
  • Sunday: Participate in the Race Series.
  • Monday: Participate in Vehicle Vendetta.
  • Tuesday: Participate in a Last Team Standing.
  • Wednesday: Complete a Special Vehicle Work.

Discounts & Bonuses:
  • Emperor Vectre equipped with the limited time Xero 29 livery
  • Dinka RT3000
  • Dinka Blista Kanjo with the limited time Street Samurai livery
  • Vulcar Warrener HKR
  • Annis Remus
  • Dinka Jester RR
  • Pfister Comet S2
Bonus GTA$ and RP ActivitiesDiscounted Content
  • 30% Auto Shop + Upgrades and Modifications
  • 30% Pfister Comet S2
  • 30% Dinka RT3000
  • 30% Vapid Dominator ASP
  • 30% Maibatsu Penumbra FF
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:59:
Weekly Challenges:
  • Prize Ride Challenge: Win 4 Street Race Series Races this week
  • Prize Ride Vehicle: Übermacht Cypher in the Team Xero livery
  • Test Ride 1: Karin Calico GTF
Ik ben heel benieuwd of beiden nog steeds hun witte velgen kwijtraken nadat je van sessie wisselt of uitlogt en de volgende dag weer inlogt... :X :| :F

De drie Calico GTF modellen die ik heb waren de witte velgen namelijk kwijt op die manier net als de Cypher die later erbij kwam! -O-

Ik heb samen met iemand ook de Cypher van deze week effe bij elkaar geraced dus maar eens kijken wat er gebeurt als ik de volgende keer inlog... :+

/EDIT :

Yep... GRAY WHEELS !!! :') _O- :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 25-05-2023 tot 01-06-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Vapid Desert Raid
  • Prize Ride Challenge: Place Top 3 in a Pursuit Race for three days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Ocelot Swinger
  • Time Trial: End to End
  • RC Time Trial: Vespucci Beach
  • Test Ride 1: Vapid Chino
  • Test Ride 2: Grotti Turismo Classic
  • Test Ride 3: Bravado Gauntlet Hellfire

Daily Objectives:
  • Thursday: Participate in the Pursuit Series.
  • Friday: Participate in Power Play.
  • Saturday: Participate in a Freemode Event.
  • Sunday: Participate in a Deathmatch.
  • Monday: Participate in the Featured Series.
  • Tuesday: Participate in the Stunt Series.
  • Wednesday: Participate in a Freemode Challenge.

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:Deluxe Motorsports Showroom:
  • Karin Futo GTX
  • Coil Cyclone
  • Pegassi Vacca
  • Vapid Contender
  • Übermacht Zion Classic
  • 2x GTA$ and RP on Freemode Events and Challenges
  • 2x GTA$ and RP on Power Play
  • 1.5x Acid Lab Production Speed
  • Raid a Stash House on three different days this week to get GTA$100K
Discounted Content
  • 30% Acid Lab Supplies
  • 30% Grotti Stinger
  • 30% Coil Cyclone
  • 30% Declasse Vigero ZX
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:09:
[...]

Het broertje van mijn vriendin heeft nu net een paar maand een Xbox Series X en loopt een beetje vast met geld verdienen. Ik heb hem al de tip gegeven dat hij een Vehicle Warehouse moet zien te krijgen en dan alles met low / mid range moet gaan vullen om zo alleen nog maar high range te krijgen, maar hij moet eerst nog een office zien te krijgen wat ook genoeg geld kost. Daar zitten we een beetje vast wat snel geld verdiend, ik ben zelf een hoog level en kan veel missies opstarten maar wat is het beste om te doen.

Sorry ik weet dat hier veel tips al gegeven zijn in dit topic, maar toch stel ik de vraag nogmaals dus alvast bedankt O-).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:20:
[...]

Het broertje van mijn vriendin heeft nu net een paar maand een Xbox Series X en loopt een beetje vast met geld verdienen. Ik heb hem al de tip gegeven dat hij een Vehicle Warehouse moet zien te krijgen en dan alles met low / mid range moet gaan vullen om zo alleen nog maar high range te krijgen, maar hij moet eerst nog een office zien te krijgen wat ook genoeg geld kost. Daar zitten we een beetje vast wat snel geld verdiend, ik ben zelf een hoog level en kan veel missies opstarten maar wat is het beste om te doen.

Sorry ik weet dat hier veel tips al gegeven zijn in dit topic, maar toch stel ik de vraag nogmaals dus alvast bedankt O-).
Ja hij had gelijk een office moeten kopen met het begin geld wat je krijgt bij de next gen versie. Of heeft hij die andere versie gekocht?

Anyway ik zou de missies voor de Acid lab er doorheen rammen met hem zo dat hij de Acid lab kan kopen (kan al met het geld dat de missies opleveren) en dan een paar missies om de upgrade te unlocken. Hopelijk heeft hij wel een Kuruma, want dat helpt bij deze missies). 312K per sale in invite only uit mijn hoofd.

Daarna de agency kopen, want de payphone missie van 85K is zo ongeveer het makkelijkste wat je kan blijven herhalen en de missies zelf zijn ook leuk en je kan samen de DR. Dre missie doen die 1 mil per keer is. Geen idee wat een hulpje daarin krijgt en kan ook solo.

Dan de Kosaka + Sparrow chopper vanwege de Perico heist en de chopper die je naast je kan spawnen.

Daarna nightclub voor de vaste inkomsten (AFK security cams) Vehicle warehouse is meh imo.

Edit : Autoshop is ook erg leuk met de extra missies. Helaas is de 3x money daar net van geweest, want toen had ik 9 mil op een dag, maar ook een leuke aankoop als je auto's volledig wil kunnen upgraden als low level.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 31-05-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het broertje van mijn vriendin heeft nu net een paar maand een Xbox Series X en loopt een beetje vast met geld verdienen.

Ik heb hem al de tip gegeven dat hij een Vehicle Warehouse moet zien te krijgen en dan alles met low / mid range moet gaan vullen om zo alleen nog maar high range te krijgen, maar hij moet eerst nog een office zien te krijgen wat ook genoeg geld kost.

Daar zitten we een beetje vast wat snel geld verdiend, ik ben zelf een hoog level en kan veel missies opstarten maar wat is het beste om te doen.

Als je zelf een hoge rank hebt dan weet je toch wel wat je moet kopen :? :P :+

Wat heeft die kerel dan wel allemaal qua businesses ??

Tegenwoordig zit ik vooral te klooien met :
- Auto's zoeken voor Simeon + Brucie
(Die van de Auto Shop dus samen met de oude Simeon meuk wat helaas maar één auto is en niet de hele lijst... Na al die jaren... )
- Elke keer als ik een auto breng start ik een Franklink Phone Mission door hem te bellen vanuit de haven.
Je hoeft dan nooit al te ver te reizen! ;)
- Daarnaast wat klooien met de Street Dealers en MC Supply Missions...
Niet de beste manier om geld te verdienen, maar puur bezigheidstherapie, want vroeger amper wat mee gedaan :)
- Af en toe die meuk van de Bunker naar de Ammu Nation Shop(s) brengen...
- Uiteraard de Nightclub meuk verkopen om de zoveel tijd :)
- Af en toe vanuit de Large Warehouse die het dichtst bij de haven is een Special Item/Goods/hoe dat ook heet effe vervoeren.
Dit is iets wat vreselijk is ondergesneeuwd door alle andere veranderingen en de DLC's die uit zijn gebracht en gaat als volgt :
1. Ga naar de Warehouse.
2. Lupe heeft daarin een medewerker die je 7500GTA$ betaalt om Speciaal Goods te zoeken.
3. Grofweg 1 Ingame Day later word je gebeld door Lupe dat je die weg kan brengen, want er is iets gevonden.
4. Ga naar je CEO Office en zeg tegen je irritante assistente dat je die missie wilt doen.
5. Als je klaar bent dan ben je 50.000 GTA$ verder in een minuutje of zo...

En als je ooit gek genoeg was om 5 Large Warehouses te kopen waarmee je vervolgens geen reet hebt gedaan dan kan je dat dus 5 keer achter elkaar doen! :D O-)
5 x Small Warehouse mag ook hoor! :+

Nadeel is dus wel dat je al die businesses ook daadwerkelijk moet hebben...
Beakzz schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:01:
hij had gelijk een office moeten kopen met het begin geld wat je krijgt bij de next gen versie.
Sowieso! :)

Maar dit is denk ik makkelijker :
Anyway ik zou de missies voor de Acid lab er doorheen rammen met hem zo dat hij de Acid lab kan kopen (kan al met het geld dat de missies opleveren) en dan een paar missies om de upgrade te unlocken. Hopelijk heeft hij wel een Kuruma, want dat helpt bij deze missies). 312K per sale in invite only uit mijn hoofd.
Ietsje meer, maar het is inderdaad de makkelijkste manier om geld te grinden en iets dat eigenlijk in het begin als DLC had moeten worden uitgebracht...

En je krijgt er een leuke auto bij aan het einde van die missies! :)
Daarna de agency kopen, want de payphone missie van 85K is zo ongeveer het makkelijkste wat je kan blijven herhalen en de missies zelf zijn ook leuk en je kan samen de DR. Dre missie doen die 1 mil per keer is. Geen idee wat een hulpje daarin krijgt en kan ook solo.
Net als de Auto Shop meuk veel minder helaas, maar inderdaad wel tof om te hebben!

De 50 Client Jobs of hoe dat ook heet zullen je ook extra inkomsten opleveren.
En als je gek bent om ze alle 200 te doen dan heb je elke keer 20.000 GTA$ erbij i.p.v. 5000 GTA$ maar dat heeft dus ook als nadeel dat je constant je kluis leeg moet halen...
Dan de Kosaka + Sparrow chopper vanwege de Perico heist en de chopper die je naast je kan spawnen.
Sparrow is echt goud waard als alle andere voertuigen te ver bij je vandaan spawnen! O+ _O_
Daarna nightclub voor de vaste inkomsten (AFK security cams)
Je kan niet meer AFK gaan zonder iets een knop in te laten drukken de hele tijd of in het geval van een gamepad bijvoorbeeld je character de hele tijd rondjes te laten draaien of zo... :(

Typische dumbass Rockstar patch actie i.p.v. de echte bugs aan te pakken! :F
Vehicle warehouse is meh imo.
IMHO nog steeds de beste manier om "Now Money" bij elkaar te grinden terwijl je ook daadwerkelijk GTA aan het spelen bent! d:)b
Autoshop is ook erg leuk met de extra missies. Helaas is de 3x money daar net van geweest, want toen had ik 9 mil op een dag, maar ook een leuke aankoop als je auto's volledig wil kunnen upgraden als low level.
Voor al die vereisten heb je die race rond de gevangenis als optie die je makkelijk met een buddy bij elkaar kan grinden! ;)

Zo deden we dat in het begin toen er nog geen Auto Shop was! :D
Moest ik gisteren toevallig nog aan denken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Eigenlijk is het poepsimpel, samen Perico Heist doen en jij pakt het laagste bedrag ipv 50/50.. weet niet meer van buiten wat de verhoudingen zijn. En dan repeat, repeat, repeat,... tot hij genoeg poen heeft alles zelf te onderhouden zoals hierboven staat omschreven. Ik heb het ook zo gedaan toen ik startte, Casino Heist meermaals per dag samen met anderen... tot ik self supporting was en solo verder kon grinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:25:
Eigenlijk is het poepsimpel, samen Perico Heist doen en jij pakt het laagste bedrag ipv 50/50.. weet niet meer van buiten wat de verhoudingen zijn.
En dan repeat, repeat, repeat,... tot hij genoeg poen heeft alles zelf te onderhouden zoals hierboven staat omschreven.

Ik heb het ook zo gedaan toen ik startte, Casino Heist meermaals per dag samen met anderen... tot ik self supporting was en solo verder kon grinden.
Samen The Casino Heist doen is IMHO beter dan The Cayo Perico Heist samen doen, want dan heb je veel meer geld om samen te verdelen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@nero355 Je kan nog steeds AFK-en op de Xbox hoor. Bij je bunker security cams en bij de Nightclub DJ cam.

Je moet alleen je controller aan de USB hangen en uitzetten dat de Xbox zo’n overzicht/stand-by scherm toont, want dat ziet GTA als dat je in de home area bent.

Sparrow is Idd goud, maar de Buzzard mijn fav. De sparrow kan je vaak niet nogmaals spawnen als die al ergens op de map staat. Ook gaat de Buzz minder snel kapot. Als de Buzz nou de missile spam had dan zou die perfect zijn 😅

Cayo doe ik liever alleen. Kan alles blindelings zonder iemand te killen tijdens de heist in 12 min + 30 min setups. Soms de storage glitch met de Kosaka , maar meestal gewoon via the Airfield met een outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 17:39:
Je kan nog steeds AFK-en op de Xbox hoor. Bij je bunker security cams en bij de Nightclub DJ cam.
Hmm... interessant... :)

Zal het eens testen als het een keer uitkomt i.c.m. de PC versie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 01-06-2023 tot 08-06-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Declasse Drift Tampa
  • Prize Ride Challenge: Win a Pursuit Series Race for three days in a row
  • Prize Ride Vehicle: BF Weevil
  • Time Trial: Fort Zancudo
  • Test Ride 1: Übermacht Sentinel Classic
  • Test Ride 2: Karin Calico GTF
  • Test Ride 3: Dewbauchee Specter

Weapons
  • Widowmaker (10%)
  • Precision Rifle (25%)
  • Pump Shotgun (10%)
  • Carbine Rifle (10%)
  • Knuckle Duster (10%)
  • AP Pistol (10%)
  • Minigun (10%)
  • Flare Gun (10%)
Throwables
  • Molotov
  • Sticky Bomb (15%)
  • Pipe Bomb (15%)
Daily Objectives:
  • Thursday: Participate in the Featured Series.
  • Friday: Participate in a Freemode Event.
  • Saturday: Play a round of Golf.
  • Sunday: Participate in Stockpile.
  • Monday: Participate in an Air Race.
  • Tuesday: Participate in a Freemode Challenge.
  • Wednesday: Participate in the Pursuit Series.

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:
  • Truffade Adder
  • Pegassi Ignus
  • Gallivanter Baller ST
  • Declasse Gang Burrito
  • Nagasaki Chimera
  • Dundreary Virgo Classic
  • Bravado Banshee
  • 2x Flight School
  • 2x Time Trials
  • 2x Junk Energy Skydives
  • 2x Freemode Challenges and Events
  • 2x Stockpile
  • 2x The Contract: Dr. Dre The Data Leaks Missions
Discounted Content
  • 20% Hangars (+ Upgrades and Modifications)
  • 20% Buckingham Pyro
  • 30% Volatol
  • 30% Buckingham Nimbus
  • 30% Dewbauchee Specter
  • 30% Truffade Adder
  • 30% Obey 10F
  • 35% Grotti X80 Proto
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:01:
[...]

Ja hij had gelijk een office moeten kopen met het begin geld wat je krijgt bij de next gen versie. Of heeft hij die andere versie gekocht?

Daarna nightclub voor de vaste inkomsten (AFK security cams) Vehicle warehouse is meh imo.

Edit : Autoshop is ook erg leuk met de extra missies. Helaas is de 3x money daar net van geweest, want toen had ik 9 mil op een dag, maar ook een leuke aankoop als je auto's volledig wil kunnen upgraden als low level.
Bedankt voor je reactie, ja dat is niet zo slim geweest van hem.
Maar zijn broer is begonnen met dit account en is geld gaan uitgeven zonder erbij na te denken en daar baalt het broertje van mijn vriendin nu behoorlijk van.
Ik probeer hem zoveel mogelijk te helpen om geld te verdiennen en voor mij is het alweer een tijd geleden dat ik bezig was met het verdiennen van geld.
Aangezien ik al een lange tijd een goedgevulde bankrekening heb ik GTA, heb ik geen geldzorgen.
nero355 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:07:
[...]

Als je zelf een hoge rank hebt dan weet je toch wel wat je moet kopen :? :P :+

Wat heeft die kerel dan wel allemaal qua businesses ??

Tegenwoordig zit ik vooral te klooien met :
- Auto's zoeken voor Simeon + Brucie
(Die van de Auto Shop dus samen met de oude Simeon meuk wat helaas maar één auto is en niet de hele lijst... Na al die jaren... )
- Elke keer als ik een auto breng start ik een Franklink Phone Mission door hem te bellen vanuit de haven.
Je hoeft dan nooit al te ver te reizen! ;)
- Daarnaast wat klooien met de Street Dealers en MC Supply Missions...
Niet de beste manier om geld te verdienen, maar puur bezigheidstherapie, want vroeger amper wat mee gedaan :)
- Af en toe die meuk van de Bunker naar de Ammu Nation Shop(s) brengen...
- Uiteraard de Nightclub meuk verkopen om de zoveel tijd :)
- Af en toe vanuit de Large Warehouse die het dichtst bij de haven is een Special Item/Goods/hoe dat ook heet effe vervoeren.
Dit is iets wat vreselijk is ondergesneeuwd door alle andere veranderingen en de DLC's die uit zijn gebracht en gaat als volgt :
1. Ga naar de Warehouse.
2. Lupe heeft daarin een medewerker die je 7500GTA$ betaalt om Speciaal Goods te zoeken.
3. Grofweg 1 Ingame Day later word je gebeld door Lupe dat je die weg kan brengen, want er is iets gevonden.
4. Ga naar je CEO Office en zeg tegen je irritante assistente dat je die missie wilt doen.
5. Als je klaar bent dan ben je 50.000 GTA$ verder in een minuutje of zo...

En als je ooit gek genoeg was om 5 Large Warehouses te kopen waarmee je vervolgens geen reet hebt gedaan dan kan je dat dus 5 keer achter elkaar doen! :D O-)
5 x Small Warehouse mag ook hoor! :+

Nadeel is dus wel dat je al die businesses ook daadwerkelijk moet hebben...

[...]

Sowieso! :)

Maar dit is denk ik makkelijker :

[...]

Ietsje meer, maar het is inderdaad de makkelijkste manier om geld te grinden en iets dat eigenlijk in het begin als DLC had moeten worden uitgebracht...

En je krijgt er een leuke auto bij aan het einde van die missies! :)

[...]

Net als de Auto Shop meuk veel minder helaas, maar inderdaad wel tof om te hebben!

De 50 Client Jobs of hoe dat ook heet zullen je ook extra inkomsten opleveren.
En als je gek bent om ze alle 200 te doen dan heb je elke keer 20.000 GTA$ erbij i.p.v. 5000 GTA$ maar dat heeft dus ook als nadeel dat je constant je kluis leeg moet halen...

[...]

Sparrow is echt goud waard als alle andere voertuigen te ver bij je vandaan spawnen! O+ _O_

[...]

Je kan niet meer AFK gaan zonder iets een knop in te laten drukken de hele tijd of in het geval van een gamepad bijvoorbeeld je character de hele tijd rondjes te laten draaien of zo... :(

Typische dumbass Rockstar patch actie i.p.v. de echte bugs aan te pakken! :F

[...]

IMHO nog steeds de beste manier om "Now Money" bij elkaar te grinden terwijl je ook daadwerkelijk GTA aan het spelen bent! d:)b

[...]

Voor al die vereisten heb je die race rond de gevangenis als optie die je makkelijk met een buddy bij elkaar kan grinden! ;)

Zo deden we dat in het begin toen er nog geen Auto Shop was! :D
Moest ik gisteren toevallig nog aan denken...
Bedankt voor je reactie, het is voor al echt heel lang geleden dat ik bezig was met het verdiennen van geld.
Vandaar mijn vraag of er nieuwe manieren zijn die ik niet weet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WARNING :

Als je deze met witte velgen koopt dan ben je die na het wisselen van Session of na het uitloggen en opnieuw inloggen dus gewoon KWIJT en zullen ze weer GRIJS zijn! :(

Dat is tenminste zo op de PC versie en dit schijnt te komen doordat de puur witte kleur banned is of zoiets... :| :F

Hetzelfde geldt voor auto's die je wint helaas!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:52:
[...]

Bedankt voor je reactie, ja dat is niet zo slim geweest van hem.
Maar zijn broer is begonnen met dit account en is geld gaan uitgeven zonder erbij na te denken en daar baalt het broertje van mijn vriendin nu behoorlijk van.
Ik probeer hem zoveel mogelijk te helpen om geld te verdiennen en voor mij is het alweer een tijd geleden dat ik bezig was met het verdiennen van geld.
Aangezien ik al een lange tijd een goedgevulde bankrekening heb ik GTA, heb ik geen geldzorgen.

[...]

Bedankt voor je reactie, het is voor al echt heel lang geleden dat ik bezig was met het verdiennen van geld.
Vandaar mijn vraag of er nieuwe manieren zijn die ik niet weet :p
De Dre missie is 2 mil per keer nu dus kopen die Agency en er 3 of 4 keer door heen rammen. Aan de slag 😅 Kan hij daarna de Kosaka kopen voor de Cayo Heist.

Nieuwe update 13 Juni :

https://www.rockstargames...ercenaries-coming-june-13

Blij met de hold to sprint button en custom names garages.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 02-06-2023 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Beakzz schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:53:
[...]
Nieuwe update 13 Juni :

Ik zie daar een F35 clone :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die mogen ze houden sinds ik Battlefield 2 heb gespeeld lang lang laaang geleden! :P

Doe mij maar iets dat meer richting een F-22 gaat! }) :9~
Of wat leuke MiG/Sukhoi modellen! <3

Maar wat ik al jarenlang vooral wil : Die verdomde U.S.S. Luxington ATT-16 kopen!!! })
En dan een hele zooi vliegtuigen en boten in dat ding proppen! 8) :*)
Beakzz schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:53:
Nieuwe update 13 Juni :

Twee dingen die al heeeel lang erin hadden moeten zitten net als :
- When calling Mors Mutual Insurance, you'll be able to claim all destroyed vehicles at once.
- The Willard Eudora and Albany Classique Broadway will become eligible for Taxi Work when using Taxi Liveries.
Waarom konden ze dat niet zelf bedenken vraag ik me altijd af ?!?! :') 7(8)7 _O-

Zoveel games die ik heb gespeeld die bijvoorbeeld altijd het volgende hadden :
- CAPS LOCK = Constant rennen.
- SHIFT = Tijdelijk rennen.

Ze hebben het zelfs toegepast als je op de fiets springt, maar niet voor rennen hoor! Te moeilijk! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Dus toch een F-35 clone volgens de nieuwe trailer @nero355

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Militia Pilot schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 16:18:
Dus toch een F-35 clone volgens de nieuwe trailer.
Lijkt er wel op inderdaad : https://www.rockstargames...e-san-andreas-mercenaries :)

Wat me wel opvalt is dat er straks waarschijnlijk een heleboel bestaande voertuigen een optie gaan krijgen om een of andere laten we zeggen Benny/HSW/Arena War achtige upgrade te krijgen zoals de https://gta.fandom.com/wiki/Rumpo_Custom die ik altijd geweldig, maar oh zo nutteloos vond! :D

Ik denk dat ik hem een keer heb gekocht, toen verkocht en later weer op de een of andere manier erbij heb gekregen... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 08-06-2023 tot 12-06-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Zirconium Journey II
  • Prize Ride Challenge: Place top 3 in LS Car Meet Races for four days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Vapid Dominator GTT
  • Time Trial: Storm Drain
  • Test Ride 1: Vapid GB200
  • Test Ride 2: Lampadati Cinquemila
  • Test Ride 3: Annis Remus

Daily Objectives:

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:
  • Obey 8F Drafter
  • Benefactor Schlagen GT
  • Dinka Blista Kanjo
  • Lampadati Novak
  • Pegassi Toros
  • Canis Kamacho
  • Imponte Beater Dukes
  • 20% Hangars (+ Upgrades and Modifications)
  • 20% Buckingham Pro
  • 30% Buckingham Conada
  • 30% Buckingham Alpha-Z1
  • 30% Obey 8F Drafter
  • 30% Lampadati Novak
  • 40% Bravado Gauntlet Classic Custom
  • 40% Pfister Astron
Prime Gaming
  • Discontinued as of March 31, 2023
GTA+ Benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

@G_Dragon Transform Races zijn nu 3x rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wist het! Ik was iets vergeten maar kon niet vinden wat, dank je wel.
Heb het aangepast _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:28:
Ik was iets vergeten maar kon niet vinden wat, dank je wel.
Wist niet dat we konden hacken in GTA V Online ;) :P :+
Discounted Content
Eens kijken of je die met één click kan kopen op de een of andere manier!
Is het niet een Benny's Conversion Discount :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://gtaforums.com/top...emoved-from-the-websites/

GTA geeft ons weer gezegend met een ellenlange lijst aan auto’s die van de ingame websites zijn gehaald en simpelweg niet meer te koop zijn op old gen en pc tot ze weer op een FOMO manier aangeboden worden. Echt leuk voor de collectors.

De Stinger GT is er 1 van en die kan je nu kopen in de nieuwe GTA+ club en dus enkel als je een abo hebt (kan niet eens als je op de pc speelt).

Langzamerhand begin ik simpelweg te hopen dat GTA 6 tankt.

Edit : dit hebben ze gedaan om de website overzichtelijk te houden. Je verzint het niet dat we dat moeten geloven 🤣

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 13-06-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:42:
https://gtaforums.com/top...emoved-from-the-websites/

GTA geeft ons weer gezegend met een ellenlange lijst aan auto’s die van de ingame websites zijn gehaald en simpelweg niet meer te koop zijn op old gen en pc tot ze weer op een FOMO manier aangeboden worden.
Het is ook echt heel fijn dat Rockstar de hele lijst ruim van tevoren bekend heeft gemaakt, zodat we eventueel de auto's die we nog niet hadden konden aanschaffen!

Ohh... wacht... -O- :') _O- :+
Echt leuk voor de collectors.
Zolang ze niet ook uit mijn garages zijn verdwenen is het opzich wel leuk, want dan heb je auto's staan waar anderen niet makkelijk aan kunnen komen! >:) B-)
De Stinger GT is er 1 van en die kan je nu kopen in de nieuwe GTA+ club en dus enkel als je een abo hebt (kan niet eens als je op de pc speelt).
Hopelijk geven ze hem dan een "makeover" als die weer beschikbaar komt, want de afwerking ervan kan echt veel beter! :F

Ik zie dat ze ook de Seven-70 hebben weggehaald : Misschien waren ze al het gezeik over de niet werkende uitlaten zat en hebben ze nu mooi de tijd om die te fixen! }) :+

De Comet SR is eigenlijk ook één grote grap, want daar had zoveel meer mee gedaan kunnen worden dat het niet meer grappig is gewoon! :X

Voor de rest kan je een hoop auto's gelukkig nog steeds van de straat jatten dus dat is geen ramp opzich, tenzij daar ook ineens iets flink verandert...
Langzamerhand begin ik simpelweg te hopen dat GTA 6 tankt.
Daar ga ik sowieso geen cent aan uitgeven en gewoon lekker wachten op het moment dat die GRATIS via de EPIC Launcher of zo wordt weggegeven! :Y)
Edit : dit hebben ze gedaan om de website overzichtelijk te houden. Je verzint het niet dat we dat moeten geloven 🤣
Dat stond inderdaad al op hun website, maar een complete lijst van alle auto's was natuurlijk te handig/makkelijk/leuk geweest... :')

"Trollstar strikes again!" :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

nero355 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:41:
[...]

Zolang ze niet ook uit mijn garages zijn verdwenen is het opzich wel leuk, want dan heb je auto's staan waar anderen niet makkelijk aan kunnen komen! >:) B-)
Dat zijn ze dus wel
Toch niet gelukkig, mn Z-Type en mn Comet SR heb ik nog, zelfde geldt voor mn GP1.

[ Voor 12% gewijzigd door Militia Pilot op 13-06-2023 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRj3ttvsPiQiZs_h0F8hUBEc33M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LF9GpTzYKfz0TNhcPvQrmOqi.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwe straaljager is wel ziek :+
Beetje een combinatie van de Akula en de Hydra.

[ Voor 5% gewijzigd door Militia Pilot op 13-06-2023 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:42
@nero355 van mij mogen ze een onderzeeër op hun harses krijgen voor het verwijderen van al die auto's. Straks moeten we allemaal aan een modmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:20
Meende dat er ook een QoL update was voor vehicles of garage(s) te favoriten? Heb ik dat mis gelezen of?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@nero355 Ja snap dat het wel leuk is als je alles hebt. Heb ik op de PC en PlayStation ook, maar op de Xbox was ik nog aan het verzamelen. Had mijn Xbox nog aangehouden om de update niet te hoeven doen, maar daar kreeg ik net toevallig een verbindings error… sure.

Anyway GTA is uninstalled op alle platforms bij mij. Klaar met deze op geld beluste praktijken, want dit is enkel om GTA+ te promoten/waarde te geven. Ze zijn precies geworden waar ze 10 jaar geleden nog de draak mee staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:48:
Meende dat er ook een QoL update was voor vehicles of garage(s) te favoriten? Heb ik dat mis gelezen of?
Scroll effe een stukje terug : Beakzz in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" ;)

Of ga naar de Support pagina waar alle Changes staan : https://support.rockstarg...ox-Series-X-S-Xbox-One-PC :*)
Beakzz schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:59:
Ze zijn precies geworden waar ze 10 jaar geleden nog de draak mee staken.
QFT!!! d:)b _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:59:
@nero355 . Ze zijn precies geworden waar ze 10 jaar geleden nog de draak mee staken.
Ze doen stukje opvoeding, als straks GTA6 komt kunnen ze dit vanaf het begin meteen er in gooien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:33:
Ze doen stukje opvoeding, als straks GTA6 komt kunnen ze dit vanaf het begin meteen er in gooien.
Dat denk ik dus ook! :D _O-

/EDIT :
Dacht gisteravond effe nieuwe DLC verkennen, want toch bagger weer buiten, maar helaas de eene na de andere crash zodra ik eenmaal online ben en in mijn eigen Friends Session langer dan 30 seconden of zo was ingeladen! :| :/

Ik heb maar een ticket ingeschoten, want ik ben gelukkig niet de enige en des te meer klachten ze hebben des te beter! >:)

Ook heel flauw erbij vermeld dat ik de LSCM Prize Ride van deze week heel graag wilde winnen dus wie weet krijg ik die straks erbij als een goedmakertje ?! _O- :') :+

[ Voor 53% gewijzigd door nero355 op 19-06-2023 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 22-06-2023 tot 29-06-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Pegassi Tempesta
  • Prize Ride Challenge: Place top 2 in LS Car Meet Races for four days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Turismo Classic
  • Time Trial: Sawmill
  • RC Time Trial: TBA
  • Test Ride 1: Bravado Gauntlet Classic
  • Test Ride 2: Vapid FMJ
  • Test Ride 3: Grotti Itali RSX
  • New Content: Bravado Buffalo EVX - $2,140,000 (Will have HSW and Imani Tech upgrades)
PS5 and XBox X|S Only
  • HSW Time Trial: Del Perro Beach
  • Premium Test Ride: Överflöd Entity MT

Daily Objectives:

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:
  • Annis S80RR
  • Bravado Buffalo EVX
  • Enus Paragon R
  • Annis Hellion
  • Declasse Vamos
  • Dinka Verus
  • Truffade Nero
  • 30% Mammoth Mogul
  • 30% Buckingham Miljet
  • 30% Truffade Nero
  • 30% Grotti Itali RSX
  • 40% Bravado Gauntlet Classic
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:14

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er nog mensen die op ps5 spelen hier en die eventueel zin hebben om wat samen te doen? Speel graag gta maar vind het alleen niet meer zo tof. Ben ook nog niet echt van hoog kevel maar je weet wat zeggen. Met meerdere is leuker dan alleen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 26-06-2023 tot 06-07-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Vapid Dominator GTX
  • Prize Ride Challenge: Finish top 3 in the Pursuit Series for 2 days in a row.
  • Prize Ride Vehicle: Cheetah Classic
  • Time Trial: Cypress Flats
  • Test Ride 1: Annis ZR350
  • Test Ride 2: Invetero Coquette
  • Test Ride 3: Pfister Neon
PS5 and XBox X|S OnlyNew Content:
  • Finders Keepers dynamic event. Players must disrupt gang supply chains by seizing transport vehicles and return them to owned businesses to fully replenish their Supplies. (If you don’t own the prerequisite business, you can deliver the goods to a drop-off in exchange for GTA$ and RP) Locations and Routes
  • Independence Day Celebration week with the Vapid Liberator and The Stars and Stripes, Eagle Claw, Eagle Claw Flag, and Fighting Freedom liveries for the Mobile Operations Center all free to claim this week.
Continuing Events:
  • The San Andreas Mercenaries Bonuses Event (running through July 12):
  • Buy (or already own) the Operations Terminal and Mammoth Thruster Upgrades for the Mammoth Avenger to receive the Hinterland Bomber Jacket
  • Sell GTA$500,000 worth of Smuggler Cargo goods by July 12 to receive the LS Pounders Cap
  • Complete all 6 Project Overthrow Missions by July 12 to get the Blue & Green Camo livery for the Mammoth Avenger
  • Complete all 3 LSA Operations by July 12 to receive the Conveyor livery for the V65 Molotok

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:
  • Truffade Thrax
  • Grotti Visione
Deluxe Motorsports Showroom:Bonus GTA$ and RP ActivitiesDiscounted Content
  • Free Vapid Liberator
  • 50% Hangar Workshop (Mk II Weapons Workshop included)
  • 50% Mobile Operations Center (and Upgrades)
  • 50% FH-1 Hunter
  • 40% HVY Menace
  • 40% LF-22 Starling
  • 30% Pegassi Weaponized Ignus (E&E Only)
  • 30% Annis ZR350
  • 30% Grotti Visione
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:29:
New Content:
  • Finders Keepers dynamic event. Players must disrupt gang supply chains by seizing transport vehicles and return them to owned businesses to fully replenish their Supplies. (If you don’t own the prerequisite business, you can deliver the goods to a drop-off in exchange for GTA$ and RP) Locations and Routes
  • Independence Day Celebration week with the Vapid Liberator and The Stars and Stripes, Eagle Claw, Eagle Claw Flag, and Fighting Freedom liveries for the Mobile Operations Center all free to claim this week.
Klinkt leuk als ik niet last had van super vage willekeurige crashes die het eene moment wel en het andere moment niet optreden... :') _O-

En Rockstar Support is natuurlijk zo behulpzaam als dat ze maar NIET kunnen zijn! :F
Hun motto lijkt te zijn : "Stuur ons Log Files die we vervolgens totaal niet lezen en verder maar wat willekeurigs voorstellen als niet werkende oplossing!" :+
  • Truffade Z-Type (Unpurchaseable Vehicle)
  • Annis RE-7B in the Pegasus livery (Unpurchaseable Vehicle)
  • Vapid Bullet (Unpurchaseable Vehicle)
Stel je voor dat je de Vapid Bullet na al die jaren gewoon markeert als een auto die je in je garage mag opslaan nadat je die hebt gestolen van een NPC en zo... LOL! :') _O- :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Weekly GTA Online Bonuses 06-07-2023 tot 13-07-2023

Weekly Challenges:
  • Podium Vehicle: Dewbauchee Vagner
  • Prize Ride Challenge: Place 1st in the Street Race Series 3 days in a row
  • Prize Ride Vehicle: Pfister Comet SR
  • Time Trial: Up-n-Atom
  • Test Ride 1: Ocelot XA-21 (Removed)
  • Test Ride 2: Pegassi Infernus
  • Test Ride 3: Pegassi Vacca
PS5 and XBox X|S OnlyContinuing Events:
The San Andreas Mercenaries Bonuses Event (running through July 12):
  • Buy (or already own) the Operations Terminal and Mammoth Thruster Upgrades for the Mammoth Avenger to receive the Hinterland Bomber Jacket
  • Sell GTA$500,000 worth of Smuggler Cargo goods by July 12 to receive the LS Pounders Cap
  • Complete all 6 Project Overthrow Missions by July 12 to get the Blue & Green Camo livery for the Mammoth Avenger
  • Complete all 3 LSA Operations by July 12 to receive the Conveyor livery for the V65 Molotok

Discounts & Bonuses:
Luxury Autos Showroom:
  • Lampadati Tigon
  • Enus Stafford
  • Vapid Hustler
  • Ocelot Swinger
  • Lampadati Michelli GT
  • Albany Hermes
  • Dewbauchee JB700
  • 2x Project Overthrow Missions
  • 2x LSA Operations
  • 2x Security Contracts
  • 2x Air Races
Discounted Content
  • 50% Rooster McCraw’s Smuggler Cargo Goods Delivery
  • 40% Agency Properties (+Upgrades and Modifications)
  • 40% Avenger Weapon Workshop
  • 40% Avenger Vehicle Workshop Upgrades
  • 30% Albany Hermes
  • 30% Enus Stafford
  • 30% Buckingham SuperVolito
  • 30% Titan
  • 30% RM-10 Bombushka
Prime Gaming
GTA+ Benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

@G_Dragon Nog alles ok? Je hebt de update van deze week nog niet geplaatst....
Zonder gekheid. Hier wordt hij vanavond ook nog een keertje opgestart. Wil toch ook weten hoe GTA klinkt door een nieuwe headset. Wie heeft hier trouwens allemaal GTA+, is dit het waard? Nu krijg je bv die jeep (wat je flink kan upgraden (amari) for free...a 1.5mill. Aangezien ik nog niet in het geld zwem begin ik zwaar te twijfelen

[ Voor 24% gewijzigd door Oxigeon op 13-07-2023 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:00:
@G_Dragon Nog alles ok? Je hebt de update van deze week nog niet geplaatst....
Zonder gekheid. Hier wordt hij vanavond ook nog een keertje opgestart. Wil toch ook weten hoe GTA klinkt door een nieuwe headset. Wie heeft hier trouwens allemaal GTA+, is dit het waard? Nu krijg je bv die jeep (wat je flink kan upgraden (amari) for free...a 1.5mill. Aangezien ik nog niet in het geld zwem begin ik zwaar te twijfelen
Sorry dat word hem vandaag ook niet, ben momenteel thuis omdat mijn oma in slaap is gebracht en de kans groot is dat ze deze dagen waarschijnlijk overlijdt. Weet niet of ik het morgen online zet maar dan tag ik je wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

G_Dragon schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:11:
[...]

Sorry dat word hem vandaag ook niet, ben momenteel thuis omdat mijn oma in slaap is gebracht en de kans groot is dat ze deze dagen waarschijnlijk overlijdt. Weet niet of ik het morgen online zet maar dan tag ik je wel even..
In elk geval excuses dat ik zo op de man vroeg of alles ok was. Je hoeft me niet te taggen. Ik heb dit hele topic getagt. Andere dingen zijn zeker belangrijker dan hier wat over GTA lullen. In elk geval sterkte de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:16:
[...]

In elk geval excuses dat ik zo op de man vroeg of alles ok was. Je hoeft me niet te taggen. Ik heb dit hele topic getagt. Andere dingen zijn zeker belangrijker dan hier wat over GTA lullen. In elk geval sterkte de komende tijd.
Geen probleem, vragen mag altijd en dit kon je toch ook niet weten :D ! Dank je wel, hoop dat het voor haar snel over is.

Pagina: 1 ... 211 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.