G_Dragon schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:20:
Het broertje van mijn vriendin heeft nu net een paar maand een Xbox Series X en loopt een beetje vast met geld verdienen.
Ik heb hem al de tip gegeven dat hij een Vehicle Warehouse moet zien te krijgen en dan alles met low / mid range moet gaan vullen om zo alleen nog maar high range te krijgen, maar hij moet eerst nog een office zien te krijgen wat ook genoeg geld kost.
Daar zitten we een beetje vast wat snel geld verdiend, ik ben zelf een hoog level en kan veel missies opstarten maar wat is het beste om te doen.
Sorry ik weet dat hier veel tips al gegeven zijn in dit topic, maar toch stel ik de vraag nogmaals dus alvast bedankt

.
Als je zelf een hoge rank hebt dan weet je toch wel wat je moet kopen
Wat heeft die kerel dan wel allemaal qua businesses ??
Tegenwoordig zit ik vooral te klooien met :
- Auto's zoeken voor Simeon + Brucie
(Die van de Auto Shop dus samen met de oude Simeon meuk wat helaas maar één auto is en niet de hele lijst... Na al die jaren... )
- Elke keer als ik een auto breng start ik een Franklink Phone Mission door hem te bellen vanuit de haven.
Je hoeft dan nooit al te ver te reizen!

- Daarnaast wat klooien met de Street Dealers en MC Supply Missions...
Niet de beste manier om geld te verdienen, maar puur bezigheidstherapie, want vroeger amper wat mee gedaan

- Af en toe die meuk van de Bunker naar de Ammu Nation Shop(s) brengen...
- Uiteraard de Nightclub meuk verkopen om de zoveel tijd

- Af en toe vanuit de Large Warehouse die het dichtst bij de haven is een Special Item/Goods/hoe dat ook heet effe vervoeren.
Dit is iets wat vreselijk is ondergesneeuwd door alle andere veranderingen en de DLC's die uit zijn gebracht en gaat als volgt :
1. Ga naar de Warehouse.
2. Lupe heeft daarin een medewerker die je 7500GTA$ betaalt om Speciaal Goods te zoeken.
3. Grofweg 1 Ingame Day later word je gebeld door Lupe dat je die weg kan brengen, want er is iets gevonden.
4. Ga naar je CEO Office en zeg tegen je irritante assistente dat je die missie wilt doen.
5. Als je klaar bent dan ben je 50.000 GTA$ verder in een minuutje of zo...
En als je ooit gek genoeg was om 5 Large Warehouses te kopen waarmee je vervolgens geen reet hebt gedaan dan kan je dat dus 5 keer achter elkaar doen!
5 x Small Warehouse mag ook hoor!
Nadeel is dus wel dat je al die businesses ook daadwerkelijk moet hebben...
Sowieso!
Maar dit is denk ik makkelijker :
Anyway ik zou de missies voor de Acid lab er doorheen rammen met hem zo dat hij de Acid lab kan kopen (kan al met het geld dat de missies opleveren) en dan een paar missies om de upgrade te unlocken. Hopelijk heeft hij wel een Kuruma, want dat helpt bij deze missies). 312K per sale in invite only uit mijn hoofd.
Ietsje meer, maar het is inderdaad de makkelijkste manier om geld te grinden en iets dat eigenlijk in het begin als DLC had moeten worden uitgebracht...
En je krijgt er een leuke auto bij aan het einde van die missies!

Daarna de agency kopen, want de payphone missie van 85K is zo ongeveer het makkelijkste wat je kan blijven herhalen en de missies zelf zijn ook leuk en je kan samen de DR. Dre missie doen die 1 mil per keer is. Geen idee wat een hulpje daarin krijgt en kan ook solo.
Net als de Auto Shop meuk veel minder helaas, maar inderdaad wel tof om te hebben!
De 50 Client Jobs of hoe dat ook heet zullen je ook extra inkomsten opleveren.
En als je gek bent om ze alle 200 te doen dan heb je elke keer 20.000 GTA$ erbij i.p.v. 5000 GTA$ maar dat heeft dus ook als nadeel dat je constant je kluis leeg moet halen...
Dan de Kosaka + Sparrow chopper vanwege de Perico heist en de chopper die je naast je kan spawnen.
Sparrow is echt goud waard als alle andere voertuigen te ver bij je vandaan spawnen!

Daarna nightclub voor de vaste inkomsten (AFK security cams)
Je kan niet meer AFK gaan zonder iets een knop in te laten drukken de hele tijd of in het geval van een gamepad bijvoorbeeld je character de hele tijd rondjes te laten draaien of zo...
Typische dumbass Rockstar patch actie i.p.v. de echte bugs aan te pakken!

Vehicle warehouse is meh imo.
IMHO nog steeds de beste manier om
"Now Money" bij elkaar te grinden terwijl je ook daadwerkelijk GTA aan het spelen bent!

Autoshop is ook erg leuk met de extra missies. Helaas is de 3x money daar net van geweest, want toen had ik 9 mil op een dag, maar ook een leuke aankoop als je auto's volledig wil kunnen upgraden als low level.
Voor al die vereisten heb je die race rond de gevangenis als optie die je makkelijk met een buddy bij elkaar kan grinden!
Zo deden we dat in het begin toen er nog geen Auto Shop was!

Moest ik gisteren toevallig nog aan denken...