✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nope, de volgende die zal klaar staan is terug 'hardmode' ;-)
Ze moeten natuurlijk wel de boel weer verkopenG_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:28:
Kwam dit tegen, maar mag aannemen dat ze niet alleen de PS5 versie bedoelen.
Xbox hoort er vast en zeker ook bij![]()
PS5-versie van GTA V zal niet zomaar een simpele port zijn
[...]
Deden ze toch ook van ps3 naar ps4, zag je net weer extra beesten en dingen voorbij komen etc...
Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien....
Burp
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nee maar ik had binnen 30 minuten de heist weer gestart en normaal staat er dan hard mode active oid in het planning screen.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Nadat je een bericht hebt ontvangen van Pavel heb je 48 min (1 GTA dag) de tijd om de Heist opnieuw op te starten om "hard mode" te krijgen. Als je dit niet krijgt was je te laat! 30 min op gevoel? :-)sdk1985 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:39:
[...]
Nee maar ik had binnen 30 minuten de heist weer gestart en normaal staat er dan hard mode active oid in het planning screen.
Zit je GTA V Online te BitTorrenten of zosdk1985 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:57:
Ik heb nu een Perico seed met 6 of zelfs 8 keer goud en de necklace. Jammer dat hard mode eraf is gevallen.
Ik zie straks vooral graag een "Dedicated Menu" erbij geprogrammeerd worden in die aparte GTA V Online Client die eraan schijnt te komen op alle platformen, zodat je makkelijk uit "Cloud Simulator" en andere soorten freezes kan komen of beter gezegd terug kan gaan naar GTA V OnlineWii4all schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:05:
Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Had het over de map seed. De map is elke keer hetzelfde maar de seed bepaalt wat en hoeveel er te halen valt.nero355 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:00:
[...]
Zit je GTA V Online te BitTorrenten of zoWaar heb je het over ?!
Op die fiets!sdk1985 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:12:
Had het over de map seed. De map is elke keer hetzelfde maar de seed bepaalt wat en hoeveel er te halen valt.
Ik noem dat altijd gewoon de "layout" wat betreft de Secondary Loot die verspreid over de map ligt.
Verder is alles random/RNG en zo...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Gewoon mazzel hebben.Oxigeon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:04:
Enige tijd geleden weer gestart met gta online. Nu ku n je aan het Lucky wheel draaien voor de auto. Dit heb ik al een keer of 10 geprobeerd via het trucje wat op yt beschreven staat maar ik wil hem maar nooit te pakken krijgen. Geen flauw idee qat ik fout doe. Na 3 seconden de L3 naar links halen wil niet baten op de ps5. Heeft iemand tips?
Ik heb het eerder ook met dat soort methodes geprobeerd maar mijn oude xbox controller heeft er te gare sticks voor.
Gisteren maar weer eens ouderwets een flinke draai aan het ding gegeven en voor het eerst in een heuuuule tijd de auto gewonnen.
Een verlierer winnen, ik gniffel er steeds om.
Vond hem nooit zo boeiend om te kopen maar fully tuned rijdt dat ding echt wel tof. Goed te controleren op hoge snelheden, lekkker geluidje erin, beetje driften kan ie ook wel en gaat als de brandweer.

Gisteren een sessie of wat later.
Kom uit de LSC in Burton en tref dit aan:

Hele parking lot vol knallers van bakken.
Weer eens wat anders dan een money drop. Of van die antonov vliegtuigen overal.
[ Voor 17% gewijzigd door SuBBaSS op 06-03-2021 13:58 ]
Dsn zou ik namelijk met die heist solo wat money moeten kunnen grinden en bij het 2x voltooien van de heist al wat winst moeten kunnen maken
Consistent elke dag aan rad sjorren. Ene week trek ik hem letterlijk op donderdag eruit na nieuwe "week" en soms pas op laatste dag en zijn uiteraard ook weken bij waarop ik geen auto eruit haal. Beetje geluk mee hebben, en als je de wil kan opbrengen dus elke dag even inloggen ondanks dat gtao laden een eeuwigheid duurt.Oxigeon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:04:
Enige tijd geleden weer gestart met gta online. Nu ku n je aan het Lucky wheel draaien voor de auto. Dit heb ik al een keer of 10 geprobeerd via het trucje wat op yt beschreven staat maar ik wil hem maar nooit te pakken krijgen. Geen flauw idee qat ik fout doe. Na 3 seconden de L3 naar links halen wil niet baten op de ps5. Heeft iemand tips?
Je hebt inderdaad enkel de sub nodig, maar wat ga je doen als je een prep opstart en naar het centrum van de stad moet? Zwemmen naar de kust en daar je vehicle oproepen? De Sparrow is volgens mij even belangrijk als de sub, wil je dat het een beetje vooruit gaat.Oxigeon schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:29:
Ik heb nu bijna 3 miljoen en heb de perico heist nog niet gedaan. Heb ik voor die heist alleen maar de onderzeeër nodig a 2.2 miljoen? Een kantoor voor een heist te plannen en een motorclub om ceo te worden heb ik ook al.
Dsn zou ik namelijk met die heist solo wat money moeten kunnen grinden en bij het 2x voltooien van de heist al wat winst moeten kunnen maken
Sparrow is zeker een fijne heli met raketten om van A naar B te komen, hij kan jammer genoeg alleen niet zo heel veel hebben.RigolleM schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Je hebt inderdaad enkel de sub nodig, maar wat ga je doen als je een prep opstart en naar het centrum van de stad moet? Zwemmen naar de kust en daar je vehicle oproepen? De Sparrow is volgens mij even belangrijk als de sub, wil je dat het een beetje vooruit gaat.
Als je al een buzzard of oppressor hebt, kom je ook al een heel eind. Uiteraard als je eigenaar bent van alle drie is dat helemaal optimaal. Kun je beetje afwisselen wanneer de situatie daar naar toe neigt, heb al aantal keer gehad dat mijn Sparrow begon te roken nadat de 2 heli's continue op me bleven schieten en daar geen aandacht aan geef.
Ik gebruik zelf eigenlijk de Sparrow, de B-11 Strikeforce en Oppressor om mijn preps te doen. Ook om mijzelf te transporteren gebruik ik de Sparrow, vanwege de snelheid. Heb het gevoel dat sowieso redelijk rappe helicopter is, als ik vlucht voor twee AI heli's dan houden ze me nooit bij en respawnen ze steeds achter me
Klopt, maar heb die preps misschien bijna 100x gedaan en ben nog nooit niet aan de sub geraakt.Xant0r schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:15:
[...]Sparrow is zeker een fijne heli met raketten om van A naar B te komen, hij kan jammer genoeg alleen niet zo heel veel hebben.
Iemand met 3M op de rekening, ga ik er ff vanuit dat hij geen Oppressor MK2 heeft, al zie ik wel vaak low level spelers met Oppressors rondvliegen. Een Buzzard is eigenlijk nutteloos geworden met die Sparrow erbij.Als je al een buzzard of oppressor hebt, kom je ook al een heel eind. Uiteraard als je eigenaar bent van alle drie is dat helemaal optimaal. Kun je beetje afwisselen wanneer de situatie daar naar toe neigt, heb al aantal keer gehad dat mijn Sparrow begon te roken nadat de 2 heli's continue op me bleven schieten en daar geen aandacht aan geef.
Bij welke preps heb je die B-11 nodig?Ik gebruik zelf eigenlijk de Sparrow, de B-11 Strikeforce en Oppressor om mijn preps te doen. Ook om mijzelf te transporteren gebruik ik de Sparrow, vanwege de snelheid. Heb het gevoel dat sowieso redelijk rappe helicopter is, als ik vlucht voor twee AI heli's dan houden ze me nooit bij en respawnen ze steeds achter meMoet zeggen dat ik nog wel vaak dingen doe die ik waarschijnlijk niet nodig hebt als ik de heist doe zoals het verlagen of weghalen van AI armor en buzzards. Dit is eigenlijk meer soort risicobeperking, als ik om 1 of andere reden wel gezien ben of medespeler, dan heb je in elk geval niet halve leger achter je aan. Alleen gebeurt weinig, maar vind niet erg om even rondje map te vliegen met B-11, uiteraard niet voor niets aangeschaft ooit, zal ik het gebruiken ook!
Ik gebruik enkel de Sparrow en Oppressor MK2 tijdens de preps. Bij de equipment preps ben je in het voordeel bij de construction site met een MK2, net zoals bij de plasma cutter waar je makkelijk al vliegend de vijanden kunt neerhalen en de plasma cutter kunt oppikken zonder af te stappen.
Het gaat sneller maar is niet persé nodig. Je kunt de sub richting het strand varen, hem beachen en dan eruit gaan. Als je dan de buzzard op roept dan staat hij direct voor je. Andere optie is de dingy oproepen.RigolleM schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Je hebt inderdaad enkel de sub nodig, maar wat ga je doen als je een prep opstart en naar het centrum van de stad moet? Zwemmen naar de kust en daar je vehicle oproepen? De Sparrow is volgens mij even belangrijk als de sub, wil je dat het een beetje vooruit gaat.
Ik heb de heist een keer of 4 gedaan nu zonder sparrow. Had nog veel andere gebouwen te kopen anders had ik hem wel gekocht.
Voor iemand die vooral met andere mee speelt is de sparrow overigens nog extra de moeite waard omdat je de sparrow ook kunt oproepen als jij de CEO niet bent. Super handig!
Maar dat hoeft hij ook niet gelukkig!Xant0r schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:15:
Sparrow is zeker een fijne heli met raketten om van A naar B te komen, hij kan jammer genoeg alleen niet zo heel veel hebben.
Je bedoelt de prep missie om de wapens te halen gok ikAls je al een buzzard of oppressor hebt, kom je ook al een heel eind. Uiteraard als je eigenaar bent van alle drie is dat helemaal optimaal. Kun je beetje afwisselen wanneer de situatie daar naar toe neigt, heb al aantal keer gehad dat mijn Sparrow begon te roken nadat de 2 heli's continue op me bleven schieten en daar geen aandacht aan geef.
Daar gebruik ik mijn Yacht voor : Effe landen op de helipad aan de voorkant, uitstappen en dan...
"Let it rain!!!"
door het afweersysteem van de Yacht driemaal!
Dat doet een Buzzard ook en de NPC's die je volgen vliegen ook nooit op volledige snelheidOok om mijzelf te transporteren gebruik ik de Sparrow, vanwege de snelheid.
Heb het gevoel dat sowieso redelijk rappe helicopter is, als ik vlucht voor twee AI heli's dan houden ze me nooit bij en respawnen ze steeds achter me
Hoewel de prep missies daarvoor ook redelijk kort zijn is het toch wel zonde van je tijd en als je alles goed doet en de game niet zit te buggen ook nergens voor nodig!Moet zeggen dat ik nog wel vaak dingen doe die ik waarschijnlijk niet nodig hebt als ik de heist doe zoals het verlagen of weghalen van AI armor en buzzards. Dit is eigenlijk meer soort risicobeperking, als ik om 1 of andere reden wel gezien ben of medespeler, dan heb je in elk geval niet halve leger achter je aan. Alleen gebeurt weinig, maar vind niet erg om even rondje map te vliegen met B-11, uiteraard niet voor niets aangeschaft ooit, zal ik het gebruiken ook!
Als je elke keer aan de achterkant van de Kosatka naar binnen en buiten gaat dan kan je daar prima de Buzzard of een Sea Sparrow parkeren!sdk1985 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:33:
Het gaat sneller maar is niet persé nodig. Je kunt de sub richting het strand varen, hem beachen en dan eruit gaan. Als je dan de buzzard op roept dan staat hij direct voor je. Andere optie is de dingy oproepen.
Ik heb zelfs een keer de Hydra daar neergezet, maar dat is tricky en moet je heel snel zijn i.c.m. een redelijke dosis geluk hebben!
Sparrow + die dure rocket upgrade is het toch echt wel helemaal waard hoor!Ik heb de heist een keer of 4 gedaan nu zonder sparrow. Had nog veel andere gebouwen te kopen anders had ik hem wel gekocht.
Eindelijk een "MC Buzzard" inderdaad... soort van... en in alle andere omstandigheden uiteraardVoor iemand die vooral met andere mee speelt is de sparrow overigens nog extra de moeite waard omdat je de sparrow ook kunt oproepen als jij de CEO niet bent. Super handig!
OK, je hebt hem niet persé nodig, maar het maakt alles wel makkelijker. Die sub naar het strand varen, is eens leuk, klopt.. maar is ook puur tijdverlies als je gewoon uw Sparrow kunt nemen.sdk1985 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:33:
[...]
Het gaat sneller maar is niet persé nodig. Je kunt de sub richting het strand varen, hem beachen en dan eruit gaan. Als je dan de buzzard op roept dan staat hij direct voor je. Andere optie is de dingy oproepen.
Als je low bij cash zit kan jij hierop besparen, maar je spaart zeker geen tijd uit hiermee... En die gebouwen leveren allemaal veel minder op dan de Cayo Perico Heist, dus eigenlijk zou die bovenaan de lijst moeten staan!Ik heb de heist een keer of 4 gedaan nu zonder sparrow. Had nog veel andere gebouwen te kopen anders had ik hem wel gekocht.
Daarom dat ik schreef dat de Buzzard overbodig is geworden, en dat eigenlijk de Sparrow bovenaan de verlanglijst moet staan.Voor iemand die vooral met andere mee speelt is de sparrow overigens nog extra de moeite waard omdat je de sparrow ook kunt oproepen als jij de CEO niet bent. Super handig!
Ik heb inderdaad een paar autos en een enkele helikopter. Al gok ik dat ik niet elke heli kan gebruiken? Stel ik heb 3M en ik koop daar die onderzeer voor. En koop er dan nog een cheap heli bij kan ik ook al uit de voeten lijkt me.RigolleM schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:30:
[...]
Klopt, maar heb die preps misschien bijna 100x gedaan en ben nog nooit niet aan de sub geraakt.
[...]
Iemand met 3M op de rekening, ga ik er ff vanuit dat hij geen Oppressor MK2 heeft, al zie ik wel vaak low level spelers met Oppressors rondvliegen. Een Buzzard is eigenlijk nutteloos geworden met die Sparrow erbij.
[...]
Bij welke preps heb je die B-11 nodig?
Ik gebruik enkel de Sparrow en Oppressor MK2 tijdens de preps. Bij de equipment preps ben je in het voordeel bij de construction site met een MK2, net zoals bij de plasma cutter waar je makkelijk al vliegend de vijanden kunt neerhalen en de plasma cutter kunt oppikken zonder af te stappen.
Die oppressor is een beetje veel van het goede. Maar mocht ik de heist kunnen doen heb ik die binnen een keer of 5 ook wel weer verdiend.
Verder ga ik er eigenlijk vanuit dat ik telkens weer die preperation moet doen voordat ik de finale start toch?
Dus al met al ben je toch een uurtje of 5?? Bezig met het verdienen van die 1mill
Als je de heli nog niet kan betalen dan koop je dus enkel de onderzeeër en doe je de Heist 1 of 2 keer, waarna je dus ook de heli kan betalen
Toppie. Vanavond eens de onderzeeër kopen en zien waar het schip strand. Ofja.... de onderzeeër natuurlijkAMD1800 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:55:
@Oxigeon je koopt de onderzeeër en de heli die daar in zit. De heli is handig om te grinden van de Heist, omdat je dan snel naar je onderzeeër kan en snel op de locaties bent. Je parkeert de heli ook telkens weer in je onderzeeër z zodat je snel weer kan vertrekken uit de onderzeeër.
Als je de heli nog niet kan betalen dan koop je dus enkel de onderzeeër en doe je de Heist 1 of 2 keer, waarna je dus ook de heli kan betalen
Poging 2 wilde ik via het water doen.helaas kun je nergens eruit en wist ik niet hoe ik terug ga naar het laatste checkpoint. Dus het spel maar afgesloten. Morgen een nieuwe kans
Je kan er uit op verschillende plaatsen maar tussen het noord en main dock niet, op de rest van het eiland kan je dit wel.Oxigeon schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:02:
Heb de onderzeeër gekocht en ben de heist gestart. Gespeeld tot aan het stuk waar ik het eiland mag verkennen/ naar component mag waar je niet gezien mag worden. Werd direct gegrepen.
Poging 2 wilde ik via het water doen.helaas kun je nergens eruit en wist ik niet hoe ik terug ga naar het laatste checkpoint. Dus het spel maar afgesloten. Morgen een nieuwe kans
Na één run kan je de Sparrow al aanschaffen, op voorwaarde dat je een volle loot hebt.
Als ik een uurtje of 5 de Heist zou spelen (scopen, preppen en finale) dan verdien ik makkelijk 9M bij mekaar. De gemakkelijkste methode (scopen, preppen en finale) duurt bij mij 50' ondertussen. Ik doe dit niet meer want het begon saai te worden, maar om te grinden is dit momenteel de snelste methode om geld te verzamelen.
Thanks. Ben je elke keer verplicht om die filmpjes te bekijken? Of kan je ze na 1x wegdrukken?RigolleM schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:29:
[...]
Je kan er uit op verschillende plaatsen maar tussen het noord en main dock niet, op de rest van het eiland kan je dit wel.
Na één run kan je de Sparrow al aanschaffen, op voorwaarde dat je een volle loot hebt.
Als ik een uurtje of 5 de Heist zou spelen (scopen, preppen en finale) dan verdien ik makkelijk 9M bij mekaar. De gemakkelijkste methode (scopen, preppen en finale) duurt bij mij 50' ondertussen. Ik doe dit niet meer want het begon saai te worden, maar om te grinden is dit momenteel de snelste methode om geld te verzamelen.
Zag gisteren dat ik ipv 3m wel 3.7m had. Dus ook bij een niet volle loot zou ik die sparrow al kunnen aanschaffen. Het begint al met naar het vliegveld gaan bij het scopen. Dit is veel gemakkelijker idd met een sparrow. Je stapt in dat ding en vliegt er zo naar toe
De allereerste keer krijg je inderdaad een paar lange cutscenes te verwerken, maar erna krijg je deze niet meer.Oxigeon schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:39:
[...]
Thanks. Ben je elke keer verplicht om die filmpjes te bekijken? Of kan je ze na 1x wegdrukken?
Zag gisteren dat ik ipv 3m wel 3.7m had. Dus ook bij een niet volle loot zou ik die sparrow al kunnen aanschaffen. Het begint al met naar het vliegveld gaan bij het scopen. Dit is veel gemakkelijker idd met een sparrow. Je stapt in dat ding en vliegt er zo naar toe
Het meest irritante blijft wel aanwezig, van zodra je de Heist éénmaal hebt afgewerkt moet je terug scopen en dan mag je met het Velum vliegtuigje naar het eiland vliegen, en met een beetje pech mag je van Noord naar Zuid vliegen...

Om vervolgens niet door te laden naar Cayo Perico en het opnieuw te mogen doen...RigolleM schreef op zondag 7 maart 2021 @ 10:23:
Het meest irritante blijft wel aanwezig, van zodra je de Heist éénmaal hebt afgewerkt moet je terug scopen en dan mag je met het Velum vliegtuigje naar het eiland vliegen, en met een beetje pech mag je van Noord naar Zuid vliegen...

Dat is opgelost door een solo sessies doen.nero355 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:23:
[...]
Om vervolgens niet door te laden naar Cayo Perico en het opnieuw te mogen doen...![]()
![]()
Ik land inderdaad meestal de Buzzard gewoon op de rug van de sub. Daarna ren ik naar voren, 1x springen, dan omlaag en dan sta je direct in de control room. Bij een drukke sessie wil je chopper echter nog weleens verdwijnen. In dat geval moet iemand hem even warm blijven draaien.nero355 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 19:12:
Als je elke keer aan de achterkant van de Kosatka naar binnen en buiten gaat dan kan je daar prima de Buzzard of een Sea Sparrow parkeren!
Tov bootje is het een stuk sneller ja. Je moet 6 setup missies doen en dat kost je zeker 3-5 minuten = 18-30 minuten.RigolleM schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 19:23:
[...]
OK, je hebt hem niet persé nodig, maar het maakt alles wel makkelijker. Die sub naar het strand varen, is eens leuk, klopt.. maar is ook puur tijdverlies als je gewoon uw Sparrow kunt nemen.
[...]
Als je low bij cash zit kan jij hierop besparen, maar je spaart zeker geen tijd uit hiermee... En die gebouwen leveren allemaal veel minder op dan de Cayo Perico Heist, dus eigenlijk zou die bovenaan de lijst moeten staan!
[...]
Daarom dat ik schreef dat de Buzzard overbodig is geworden, en dat eigenlijk de Sparrow bovenaan de verlanglijst moet staan.
Dat hangt inderdaad een beetje af van je insteek. Als je in GTA online zo veel mogelijk geld wil verdienen in zo weinig mogelijk tijd en geen probleem hebt om dezelfde missie 1-2x extra te doen zodat de volgende missie daarna 20-30m sneller gaat dan klopt dat als een bus.
Zelf ben ik tegenwoordig niet zo van het grinden en meer van de afwisseling. Ik gebruik de perico heist om andere content van de game te unlocken. Zo heb ik de arcade gekocht, daarna de casino heist gedaan. Pas na die heist weer een perico gedaan. Daarna de facility gekocht, enz. Maar ik snap ook wel dat als je die content allemaal al een keer hebt gedaan je vol op perico inzet
Heb nu een akula gekocht, merk dat ik geen hanger workshop heb. Dus daar ga ik weer
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 08-03-2021 01:40 ]
Als je hem 'stealth' doet, hoef je er maar 5 te doen: approach vehicle (1), equipment = safe code of plasma cutter - fingerprint cloner - cutting torch (3) en weapon loadout (1).sdk1985 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 01:39:
[...]
Tov bootje is het een stuk sneller ja. Je moet 6 setup missies doen en dat kost je zeker 3-5 minuten = 18-30 minuten.
Je bent wel aan het grinden want je wilt andere zaken unlocken die geld kostenZelf ben ik tegenwoordig niet zo van het grinden en meer van de afwisseling. Ik gebruik de perico heist om andere content van de game te unlocken. Zo heb ik de arcade gekocht, daarna de casino heist gedaan. Pas na die heist weer een perico gedaan. Daarna de facility gekocht, enz. Maar ik snap ook wel dat als je die content allemaal al een keer hebt gedaan je vol op perico inzet.
Bij deze nogmaals bevestigd dat je Cayo Perico gebruikt als grind-methodeHeb nu een akula gekocht, merk dat ik geen hanger workshop heb. Dus daar ga ik weer.
Hopelijk heb je uw Hangar op de juiste locatie, anders ga je nog eens moeten grinden
[ Voor 4% gewijzigd door RigolleM op 08-03-2021 07:57 ]
Als je in een invite/crew/friends only sessie speelt heb je geen last van anderen, zonde van de tijd als je tijdens het preppen wordt neergehaald door een 'wannabe' griefer.sdk1985 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 01:26:
[...]
Ik land inderdaad meestal de Buzzard gewoon op de rug van de sub. Daarna ren ik naar voren, 1x springen, dan omlaag en dan sta je direct in de control room. Bij een drukke sessie wil je chopper echter nog weleens verdwijnen. In dat geval moet iemand hem even warm blijven draaien.
+de gather intelRigolleM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:55:
[...]
Als je hem 'stealth' doet, hoef je er maar 5 te doen: approach vehicle (1), equipment = safe code of plasma cutter - fingerprint cloner - cutting torch (3) en weapon loadout (1).
Ben er niet van, maar wel aanJe bent wel aan het grinden want je wilt andere zaken unlocken die geld kosten
Zeker! Zelf heb ik de buzzard (sinds 2018?) dus voor mijzelf was de sparrow niet echt iets dat ik kan terug verdienen binnen een redelijke termijn dus was die aankoop sowieso niet echt aan de orde.Bij deze nogmaals bevestigd dat je Cayo Perico gebruikt als grind-methode
Voor een speler zonder buzzard is het even de vraag of je zin hebt om de perico heist direct 3x te moeten doen voor je winst maakt. Het hoort er IMO ook wel beetje bij om te kloten met varen, zwemmen, dingy oproepen en op de sub landen (en in het water zinken
Vast niet, jaren geleden een keer tijdens een sale gekocht op het vliegveldHopelijk heb je uw Hangar op de juiste locatie, anders ga je nog eens moeten grinden
Dat is scopen niet preppen ;-)
Nooit last van gehad, begonnen in 2020 op Xbox One X, nu nog snellere laadtijden op een XsX, ik heb zelf de tijd niet om een Instagram post te lezen tijdens het wisselen van sessies. Ik had GTA5 in 2013 gekocht, toen nog geen online modus, maar mijn zoon is met mijn account gaan lopen...Ben er niet van, maar wel aan. Maar even serieus ik vind dit wel een verbetering. Ik ben in 2018 afgehaakt in GTA5 om twee redenen. De eerste waren de loadscreens in combinatie met dat wanneer iemand in een heist disconnecte iedereen terug in een loadscreen kwam dat 10-15 minuten kon duren.
Solo? Klopt, moest je grinden via MC's en CEO... MC = uurtjes kloppen, CEO levert te weinig op... Bunker en Nightclub leveren maar pas goed op als je GTAO afk houdt.Het tweede was dat terug verdien tijden op investeringen in bedrijven echt absurde hoeveelheid uren kosten om terug te verdienen. Nu kun je met 1 heist vaak weer een gebouw kopen en daar dan keer de gameplay van spelen.
Met vrienden had je de Casino Heist, daar kon je toch dagelijks met een paar uur spelen 2M/dag mee grinden.
Nightclub = OK als je genoeg businesses draaien hebt, Arcade = OK -> Casino Heist & Master Control Terminal, Weed farm = bad business en Facility heb ik enkel voor de vehicles gekocht zoals de Avenger, Thruster, Khanjali, Chernobog en RCV gekocht, maar ... die missies pft...Ik heb de afgelopen weken echte en sloot aan gebouwen gekocht; nightclub, arcade, weed farm, facility.
Blijft wel makkelijk om vanuit uw sub te vertrekken en om te landen hoef je enkel maar te hooveren over de sub om de heli af te leveren, je hoeft niet eens te landen. En de Sparrow spawnt op plekken waar de Buzzard niet spawnt, ergens in de bergen al eens nodig gehad.Zeker! Zelf heb ik de buzzard (sinds 2018?) dus voor mijzelf was de sparrow niet echt iets dat ik kan terug verdienen binnen een redelijke termijn dus was die aankoop sowieso niet echt aan de orde.
Als beginner moet je eerst aan 2.2M zien te geraken, en dat was niet zo makkelijk.. Maar als je regelmatig eens kunt meedoen aan een Casino of Cayo Perico Heist, en men is wat vrijgevig, dan kan het nog snel gaan.Voor een speler zonder buzzard is het even de vraag of je zin hebt om de perico heist direct 3x te moeten doen voor je winst maakt. Het hoort er IMO ook wel beetje bij om te kloten met varen, zwemmen, dingy oproepen en op de sub landen (en in het water zinken). Je kan later altijd nog full grind mode gaan. Maar een sparrow is zeker een no brainer als je geen buzzard hebt.
Zwemmen doe ik al genoeg
Je hebt 2 grote vliegvelden, Zacundo en LSIA... Zacundo is de place to be...Vast niet, jaren geleden een keer tijdens een sale gekocht op het vliegveld.
LSIA

Toen ik nog speelde was de tijd van gun running. Bunker destijds gekocht met zuur verdiende centen. Supplies kopen was uberhaupt geen doen. Moet je 75K erin pompen en krijg je er 90K uit. Ik heb de farmhouse bunker a 2.37M dus dan zou je dat 158 keer moeten doen (en al die tijd wachten tot productie klaar is) voor je break-even bent. Doe je de supply missies dan wordt het 27 keer. Ik was er na 2 sell missions wel klaar mee
Heb toevallig van de week de bunker volledig geupgrade (met het geld van perico) dus nu zou het inderdaad beter moeten gaan. Total sales nu 400K

Is het voordeel van later in de game te stappen, had gelezen/gezien dat je onmiddellijk moest upgraden. Dit gedaan zonder de security upgrade, dit was dan 210k / 75k invest. Later wel verhuisd van Paleto Forest naar Farmhouse, maar had nog geen researches laten lopen.Toen ik nog speelde was de tijd van gun running. Bunker destijds gekocht met zuur verdiende centen. Supplies kopen was uberhaupt geen doen. Moet je 75K erin pompen en krijg je er 90K uit. Ik heb de farmhouse bunker a 2.37M dus dan zou je dat 158 keer moeten doen (en al die tijd wachten tot productie klaar is) voor je break-even bent. Doe je de supply missies dan wordt het 27 keer. Ik was er na 2 sell missions wel klaar mee.
Ik zit aan 165M total sales voor gun runningHeb toevallig van de week de bunker volledig geupgrade (met het geld van perico) dus nu zou het inderdaad beter moeten gaan. Total sales nu 400K.

Dat lost helemaal niks op : Als de servers van Rockstar niet meewerken i.c.m. jouw sessie dan kom je op de juiste plek aan, hoor je het geluid alsof je zooi dropt voor MC Sell missions, maar laadt het spel niet door naar Cayo Pericodaveytje schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:21:
Dat is opgelost door een solo sessies doen.
IMHO hadden ze dat beter kunnen oplossen door :
- Het switchen naar Cayo Perico onafhankelijk van de servers te maken.
- Een duidelijk geel rondje in de lucht te weergeven waar je doorheen moet vliegen, zoals in The Prison Break Heist onder andere naast de vele Air Races natuurlijk!
Ik

En ik vond mijn 100 Miljoen en een beetje met Import/Export al veel!Ik zit aan 165M total sales voor gun running

Gelukkig ben je zelf erachter gekomen wat er toen verkeerd ging!sdk1985 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:36:
Supplies kopen was uberhaupt geen doen. Moet je 75K erin pompen en krijg je er 90K uit.
Overigens zijn de missies om Supplies te halen best wel leuk om een paar keer te doen, want in één missie ga je naar Inhumane Labs om een Railgun te halen waarmee je vervolgens alles en iedereen overhoop kan knallen onderweg naar je Bunker
Leuke plek om te hebben inderdaad, maar de drie bijbehorende Heists zijn inderdaad echt vreselijk irritant qua setups/preps!RigolleM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:27:
Facility heb ik enkel voor de vehicles gekocht zoals de Avenger, Thruster, Khanjali, Chernobog en RCV gekocht, maar ... die missies pft...

Ik ben ook nog steeds van mening dat ze een aparte "Voice Volume" of iets dergelijks moeten maken, zodat Lester/Cliffford/Avon lekker hun smoel houden!

Ik zie tegenwoordig weleens low level gasten die met vreselijk dure auto's rondrijden of de Oppressor MKII en dergelijken dus dat mag geen probleem heten!Als beginner moet je eerst aan 2.2M zien te geraken, en dat was niet zo makkelijk.. Maar als je regelmatig eens kunt meedoen aan een Casino of Cayo Perico Heist, en men is wat vrijgevig, dan kan het nog snel gaan.

"What is this Zacundo you are talking about ?!"Je hebt 2 grote vliegvelden, Zacundo en LSIA... Zacundo is de place to be...
Ik ken alleen Zancudo
Dat komt omdat iedereen zit in/uit te laden vanuit een Public Session : NIET DOEN!!!sdk1985 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:13:
Ik ben in 2018 afgehaakt in GTA5 om twee redenen :
- De eerste waren de loadscreens in combinatie met dat wanneer iemand in een heist disconnecte iedereen terug in een loadscreen kwam dat 10-15 minuten kon duren.
De laadtijden vanuit een Friend/Crew/Invite Session zijn super snel i.c.m. een beetje SSD als je op de PC speelt
Had je maar vrienden moeten worden met The Pacific Standard Finale repeaters!- Het tweede was dat terug verdien tijden op investeringen in bedrijven echt absurde hoeveelheid uren kosten om terug te verdienen. Nu kun je met 1 heist vaak weer een gebouw kopen en daar dan keer de gameplay van spelen. Ik heb de afgelopen weken echte en sloot aan gebouwen gekocht; nightclub, arcade, weed farm, facility.
Disruption prep(s), om geen buzzards op Cayo te hebben wanneer je wel foutje maakt. Wat ik al zei, in principe als je alles goed doet heb je die preps niet nodig, alleen speel ik nooit alleen en niet iedereen is altijd even ready. Dus als ik een CP heist voorbereid, pak ik deze meestal gewoon mee voor de zekerheid.nero355 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 19:12:
[...]
Je bedoelt de prep missie om de wapens te halen gok ik
Daar gebruik ik mijn Yacht voor : Effe landen op de helipad aan de voorkant, uitstappen en dan...
In begin deden we heist nog wel eens restarten als het mis ging, maar GTAO laden etc duurt allemaal zo ontiegelijk lang dat we tegenwoordig de heist maar gewoon afmaken als fout gemaakt is, dan maar dollars minder.
Gebruik de B-11 om de disruption prep te doen waarbij je 10 buzzards moet kapot maken. Ben niet zo van de PVP (speel meestal met wat vrienden dus geen tijd of interesse voor), dus gebruik voor de rest de B-11 ook nauwelijks, zonde van de aankoop anders.RigolleM schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:30:
[...]
Klopt, maar heb die preps misschien bijna 100x gedaan en ben nog nooit niet aan de sub geraakt.
[...]
Iemand met 3M op de rekening, ga ik er ff vanuit dat hij geen Oppressor MK2 heeft, al zie ik wel vaak low level spelers met Oppressors rondvliegen. Een Buzzard is eigenlijk nutteloos geworden met die Sparrow erbij.
[...]
Bij welke preps heb je die B-11 nodig?
Dat probleem kan je dus makkelijk fixen door niet elke keer vanuit een Public Session in te ladenXant0r schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:52:
In begin deden we heist nog wel eens restarten als het mis ging, maar GTAO laden etc duurt allemaal zo ontiegelijk lang dat we tegenwoordig de heist maar gewoon afmaken als fout gemaakt is, dan maar dollars minder.
In het begin ook een keer geprobeerd, maar de Hydra beviel beter vanwege de snelheid en de explosive rounds die een bredere straal hebbenGebruik de B-11 om de disruption prep te doen waarbij je 10 buzzards moet kapot maken. Ben niet zo van de PVP (speel meestal met wat vrienden dus geen tijd of interesse voor), dus gebruik voor de rest de B-11 ook nauwelijks, zonde van de aankoop anders.
Of de LAZER P-996 die momenteel voor een kleine 3.9M in de aanbieding staat ipv 6.5M waar ik voor betaald hebnero355 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:57:
[...]
In het begin ook een keer geprobeerd, maar de Hydra beviel beter vanwege de snelheid en de explosive rounds die een bredere straal hebben

Ietsje lagere topsnelheid en geen VTOL voor op het strand, maar kan inderdaad ook!RigolleM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:13:
Of de LAZER P-996 die momenteel voor een kleine 3.9M in de aanbieding staat ipv 6.5M waar ik voor betaald heb
Heb die in het begin ook nog gedaan, en lukte perfect met de Oppressor MK2...nero355 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:14:
[...]
Ietsje lagere topsnelheid en geen VTOL voor op het strand, maar kan inderdaad ook!
"Dapper" in m'n eentje....
Wat een totale afgang.
Binnenkomen was een eitje met de kosatka en cutting torch maar ik ben echt een te waardeloze schutter om voor al die headshots te gaan.
Keertje mis en meteen gaat dat &^&*^( alarm af.
Nog even dapper geprobeerd om al die gasten die aankwamen om te leggen maar dan zijn je kogels op...
Beste deceptie hier.
Kan toch beter even de tip van @nero355 (?) opvolgen om gewoon naar die heist te starten maar dan eerst gewoon een uur ofzo rondlopen zonder wat te doen.
Hoe werkt dat dan precies? Ik mag namelijk bijvoorbeeld het master control terminal niet gebruiken dan staat er dat ik een public session moet joinen. Of bedoel je dat je vanuit zo'n private sessie weer iemand anders moet joinen?nero355 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:00:
[
Dat komt omdat iedereen zit in/uit te laden vanuit een Public Session : NIET DOEN!!!
De laadtijden vanuit een Friend/Crew/Invite Session zijn super snel i.c.m. een beetje SSD als je op de PC speelt
Gewoon vanuit Single Player een Invite/Friend/Crew Session starten en daarna iedereen met wie je gaat Heisten daarin uitnodigen = Geen gezeik meer met veel te lang op elkaar wachten!sdk1985 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:04:
Hoe werkt dat dan precies?
Een Public Session heb je alleen nodig voor alle MC, Hangar, Bunker en Warehouse Supplies/Sales en niet om te Heisten of de Prep Missions te doen voor de Casino en Cayo Perico HeistIk mag namelijk bijvoorbeeld het master control terminal niet gebruiken dan staat er dat ik een public session moet joinen. Of bedoel je dat je vanuit zo'n private sessie weer iemand anders moet joinen?
Kortom : De nood voor een Public Session is eigenlijk heel erg laag!
Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag? Heeft dit zin?SuBBaSS schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:23:
Kan toch beter even de tip van @nero355 (?) opvolgen om gewoon naar die heist te starten maar dan eerst gewoon een uur ofzo rondlopen zonder wat te doen.
Nou ja, in mijn geval in ieder geval wel (iets).GoeiedagEem schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:51:
[...]
Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag? Heeft dit zin?
Beetje verkennen, zien waar die gasten zich ophouden enzo.
Ik had nu alleen een filmpje van een of andere knakker bekeken die het er heel makkelijk uit deed zien.
Maar die headshotte dus gewoon iedereen (easy), dat is aan mij niet besteed heb ik wel door.
Als ik hem wat vaker gedaan heb is dat natuurlijk niet meer nodig maar het is een soort "scopen" van de heist finale, zeg maar.
Beetje autistje; wil weten waar ik aan toe ben.
Wat ik inderdaad al vaker heb gezegd voor zowel de Casino Heist als de Cayo Perico Heist :GoeiedagEem schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:51:
Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag? Heeft dit zin?
Wees niet bang om meerdere keren in je eentje te Restarten en daarbij gewoon het eiland of de compound/Villa van die vent te verkennen!
Kan je al schietend doen of gewoon een beetje rondsneaken en kijken waar iedereen loopt of hoe het gebouw in elkaar zit en zo...
Puur om jezelf wegwijs te maken en niet daaraan te hoeven denken tijdens de daadwerkelijke poging om de Heist af te maken met zoveel mogelijk geld in je tas/zakken!
Eerst maar eens wat opdrachten weer doen, met net een tonnetje op de bank en wat minimale voorzieningen is de echt grote heists meepakken nog geen optie als ik het zo ff lees....
En soms tref je ook een server waar ze je alleen maar met weet ik wat voor wapens direct af lopen te maken... Argh
"Mekker, blaat"
Invite only sessies zijn inderdaad een stuk rapper dan naar normale sessie laden, maar het blijft enorm klote als je steeds moet herstarten. Van de week ook last van gehad toen iemand een headshot mistte, leek wel of hij het het schot a la matrix ontweek, waardoor het alarm af ging. Uiteindelijk zijn we compound uitgegaan en direct richting ons extract gereden. In totaal waren we nog geen 20K kwijt met alle chaos om ons heen. Gelukkig was dit dus een stuk minder chaotisch omdat we geen last hadden van extra buzzards. Daarom doe ik die er altijd bij, niet voor mijzelf maar als voorzorgmaatregel wanneer we wel de lul zijn.nero355 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:57:
[...]
Dat probleem kan je dus makkelijk fixen door niet elke keer vanuit een Public Session in te laden
[...]
In het begin ook een keer geprobeerd, maar de Hydra beviel beter vanwege de snelheid en de explosive rounds die een bredere straal hebben
Uiteraard zijn er ook super grindy methodes waarbij je er binnen 7 a 8 minuten er weer uit bent, maar dit neemt voor ons een beetje de pret weg. Moet wel leuk blijven. Op moment zijn we ook beetje aan het experimenteren met verschillende strategieën, om alles een beetje nieuw te houden en weer wat anders te proberen.
3/11/2021 Weekly GTA Online Bonuses
Podium Vehicle
- HVY Nightshark ↗
- 2x GTA$ and RP on Transform Races ↗
- 2x GTA$ and RP on Adversary Mode - Hunting Pack (Remix) ↗
- 2x GTA$ and RP on Contact Missions - Martin Madrazo ↗
- 2x GTA$ and RP on Contact Missions - Lamar Davis ↗
- 2x GTA$ and RP on Business Battles ↗
- 40% off Progen Emerus (GTA$ 1,650,000) ↗
- 40% off Rhino (GTA$ 900,000) ↗
- 25% off Mammoth Squaddie (GTA$ 847,500) ↗
- 40% off HVY Chernobog (GTA$ 1,987,020 / 1,494,000) ↗
- 40% off Buckingham Miljet (GTA$ 1,020,000) ↗
- 40% off Benefactor Terrorbyte (GTA$ 825,000) ↗
- 40% off Widowmaker - Laser Weapon (GTA$ 299,400) ↗
- 40% off Unholy Hellbringer - Laser Weapon (GTA$ 269,400) ↗
- 80% off HVY Barrage (GTA$ 424,270 / 319,000) ↗
- 80% off HVY Brickade (GTA$ 222,000) ↗
- 10% off Vetir (GTA$ 1,467,000 / 1,100,250) ↗
- Galileo Park, Par Time 02:05:00
- Construction Site I, Par Time 01:50:00
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 11-03-2021 13:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Een keer iets nuttigs op het Podium...G_Dragon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:05:
3/11/2021 Weekly GTA Online Bonuses
Podium Vehicle
- HVY Nightshark ↗
Haha daar dacht ik nou juist anders over
Je komt dan ook zelden op publieke servers...
Ik neem meestal mijn Toreador, dan kan je je nog wat verdedigen met die missiles aan boord, met de Nightshark moet je sticky bombs gebruiken.. en zo'n vliegend paard wordt moeilijk...
Zowel de Nightshark als de Insurgent Pick-up Custom zijn niet zo armored als dat je ze eruit kan laten zien dus wat mij betreft is dat ding helemaal niet zo nuttig als dat die zou kunnen zijn!
Desondanks heb ik beiden in de Casino Garage staan puur voor de verzameling samen met de andere Bunker gerelateerde voertuigen en de Caracara 6x6
Oei is daar een non-armoured versie van? Deze die ik heb is armoured want heb al eens midden in een vliegend paardengevecht gezeten en ze moesten het opgeven wegens geen geschut meer... Dus toch nutteloos!nero355 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:56:
[...]
Zowel de Nightshark als de Insurgent Pick-up Custom zijn niet zo armored als dat je ze eruit kan laten zien dus wat mij betreft is dat ding helemaal niet zo nuttig als dat die zou kunnen zijn!
Desondanks heb ik beiden in de Casino Garage staan puur voor de verzameling samen met de andere Bunker gerelateerde voertuigen en de Caracara 6x6
Nee, maar de versie die er is heeft een zeer nutteloze upgrade : https://gta.fandom.com/wiki/Nightshark en dan effe naar de Window Plates doorscrollenRigolleM schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:10:
Oei is daar een non-armoured versie van?
Kan wel wat raketten hebben inderdaad, maar kogels zijn een ander probleem!Deze die ik heb is armoured want heb al eens midden in een vliegend paardengevecht gezeten en ze moesten het opgeven wegens geen geschut meer...
Semi-nutteloos dan!Dus toch nutteloos!
Voordeel van de Nightshark is dat ie er veel mooier uitziet dan de Insurgent en dat ie veel beter rijdt. Volgens mij kan ie 20+ rockets hebben. Niet realistisch als je het vergelijkt met de tanks die in 4 rockets op worden geblazen, maar hey, sinds wanneer is GTA realistisch?
Anyway ik speel al een paar weken niet meer heel actief, Cayo Perico begon een beetje te vervelen.. Op naar nieuwe content haha! Of GTA 6, maar het zou mooier zijn dat die pas uitkomt als videokaarten weer een beetje beschikbaar / betaalbaar worden.
Wij PS5/XsX spelers zijn er klaar voor!GoeiedagEem schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:11:
Anyway ik speel al een paar weken niet meer heel actief, Cayo Perico begon een beetje te vervelen.. Op naar nieuwe content haha! Of GTA 6, maar het zou mooier zijn dat die pas uitkomt als videokaarten weer een beetje beschikbaar / betaalbaar worden.
By far mijn favoriete wagen, ik ben nogal een slechte rijder dus dat ding is ideaal
De Insurgents hebben één heel belangrijk voordeel : Ze rammen alles uit de weg wat op hun pad belandt!GoeiedagEem schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:11:
Ik ben wel fan van de Nightshark, met of zonder plates. Zonder plates kun je zelf nog schieten en met plates ben je redelijk beveiligd tegen de noobs die alleen met lock-on rockets schieten (en dus niet tussen dat streepje door kunnen mikken met kogels).
Voordeel van de Nightshark is dat ie er veel mooier uitziet dan de Insurgent en dat ie veel beter rijdt. Volgens mij kan ie 20+ rockets hebben.
Ik weet effe niet meer of de Nightshark dat ook kan
En hoe zit het met de https://gta.fandom.com/wiki/Menacer eigenlijk ?!
Die moet ik nog een keer aanschaffen als er een flinke korting is!
Heb bunker, counterfeit money en coke snij lab evenals een club. Wat nu aan te schaffen? Car warehouse of Mobile operations unit? Of casino appartement?
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 12-03-2021 18:39 ]
CUTE!!!MikeyMan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:37:
Heb nu 1,7 miljoen bij elkaar geschraapt met veel moeite...
Je had eigenlijk moeten beginnen met de Import/Export Warehouse of Garage zo je wil...Heb bunker, counterfeit money en coke snij lab evenals een club. Wat nu aan te schaffen? Car warehouse of Mobile operations unit? Of casino appartement?
Nu is DE AANKOOP de Kosatka submarine dus spaar nog effe door!
De MOC is meer een voertuig dan echt een nuttige aankoop dus vergeet die effe voorlopig
Vooral vrij frustrerend. Afhankelijkheid van onbekenden is nogal teleurstellend terwijl er nog zoveel leuks in zit.
Check... Dat gaat alleen weer een baard duren... En daarna weer afhankelijk van anderen denk ik?[...]
Je had eigenlijk moeten beginnen met de Import/Export Warehouse of Garage zo je wil...
Nu is DE AANKOOP de Kosatka submarine dus spaar nog effe door!
De MOC is meer een voertuig dan echt een nuttige aankoop dus vergeet die effe voorlopig
[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 12-03-2021 20:01 ]
Ik kwam daarnet maar aan 1.5M, coke lag op de verkeerde plekMikeyMan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:37:

Als bunker, counterfeit cash en coke niet fully upgraded (zonder de security) zijn, leveren die eigenlijk niks op. Veel effort weinig pay back.Heb bunker, counterfeit money en coke snij lab evenals een club. Wat nu aan te schaffen? Car warehouse of Mobile operations unit? Of casino appartement?
Kosatka is de enige weg om uit de miserie te geraken
Bij mij was het net ook feest :RigolleM schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:04:
Ik kwam daarnet maar aan 1.5M, coke lag op de verkeerde plek
- 1x North Dock
- 1x Airfield
En dan kom ik aan bij de compound waar ik me rotzocht naar de sleutels van de hekken!
Ik heb ze maar allemaal uitgemoord als straf!

Ik heb dat ding, maar ik weet echt oprecht niet meer waarom ik die ooit heb gekocht!sdk1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:43:
Is de brickade nog nuttig? Is -80% ivm prime.

Volgens mij is die echt super nutteloos dus check effe een of andere Wiki voordat je die eventueel koopt!
Lees effe terug, want die vraag is net gesteld!wErudite schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:54:
Iemand wat kleine adviesjes om wat geld te verdienen? Bunker? Lab? Ben overgestapt van console naar PC dus moet opnieuw beginnen en ben het een beetje kwijtgeraakt qua hoe of wat oeps.
Daarnaast staat dit topic vol met "Tips & Tricks" dus pak gewoon de Search bovenaan erbij!
En ik won hem nog ook gisteren
Had die gepantserde muscle car wel maar deze nog niet, leuk meegenomen dus.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
bron: https://www.pcgamer.com/r...s-official-update-coming/
[ Voor 7% gewijzigd door Barista op 15-03-2021 22:36 ]
Barista schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:35:
Tweakers schreef er laatst al over dat iemand GTA V zo had aangepast dat de laadtijden met 70% werden verminderd. Rockstar komt binnenkort met update om deze tweak officieel door te voeren.
bron: https://www.pcgamer.com/r...s-official-update-coming/
Dat had ik echt nooit verwacht!

Vooral als je ziet hoe slecht hun Support bereikbaar/behulpzaam is als je wat ingewikkeldere vragen stelt...
Erg knap van die gozer!
Bij mij duurt het +/- 1m30 om in een publieke server terecht te komen op een XsX.
[ Voor 4% gewijzigd door RigolleM op 16-03-2021 09:21 ]
4 tot 5 minuten zijn geen uitzondering.RigolleM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:17:
Hoe lang duurt het om in GTAO op te starten op PC?
Bij mij duurt het +/- 1m30 om in een publieke server terecht te komen op een XsX.
Het irritantste hierbij is misschien nog wel dat je tijdens het laden niet 'uit de game' kunt met alt-tab. Zodat je nog wat andere dingen kan doen terwijl GTA in de achtergrond laadt... Want als je alt-tabt, stopt het laadproces.
Daarbij is het natuurlijk ook een soort som der delen. Als je in een sessie zit en een keertje random een heist wil joinen, wordt je uit je sessie gehaald. Daarna lees je regelmatig: 'lobby is full, do you want to spectate?' ofzoiets... als je dan weigert (altijd) moet je weer een halve minuut wachten totdat je weer door kunt spelen. Dit wordt natuurlijk niet specifiek opgelost door de tweak van t0st maar telt bij mij wel mee bij de ergernis rondom laadtijden in GTAO.
https://reddit.com/r/gtao...read_late_feb_early_march
Ik moet echt veel geluk hebben om een Heist te voltooien nu, meestal zit er ergens tijdens het spelen wel een crash.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Hier ook....Barista schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:42:
[...]
4 tot 5 minuten zijn geen uitzondering.
Het irritantste hierbij is misschien nog wel dat je tijdens het laden niet 'uit de game' kunt met alt-tab. Zodat je nog wat andere dingen kan doen terwijl GTA in de achtergrond laadt... Want als je alt-tabt, stopt het laadproces.
Daarbij is het natuurlijk ook een soort som der delen. Als je in een sessie zit en een keertje random een heist wil joinen, wordt je uit je sessie gehaald. Daarna lees je regelmatig: 'lobby is full, do you want to spectate?' ofzoiets... als je dan weigert (altijd) moet je weer een halve minuut wachten totdat je weer door kunt spelen. Dit wordt natuurlijk niet specifiek opgelost door de tweak van t0st maar telt bij mij wel mee bij de ergernis rondom laadtijden in GTAO.
Hoor zo nu en dan zelfs dat deuntje dat speelt tijdens het laden aflopen en weer opnieuw beginnen.
Ben de ergernis wat dat betreft al lang voorbij; het is een gegeven.
Wel tof dat die gast dit uitgevogeld heeft.
Het is een soort sneeuwbalMikeyMan schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:37:
Heb bunker, counterfeit money en coke snij lab evenals een club. Wat nu aan te schaffen? Car warehouse of Mobile operations unit? Of casino appartement?
ik wilde de oppressor...ik heb prime dus ik krijg elke week 200k bonus...
Begon met gratis nightclub....toen office gekocht...toen de fout gemaakt door een hangar te halen...op de verkeerde locatie..en een bunker...zonder up te graden...
Daarna de terrorbyte en de oppressor....
Toen maar een MC gestart...
Coke / Meth / counterfeit > die wel geupgrade
Vehicle cargo
Nu net pas de nightclub en bunker geupgrade...
Ga nu pas sparen voor de sub....
Burp
Ik heb de Heist 1x / dag gedaan: dat is 1.5M x 90 dagen = 135M... en jij moet nog sparen voor een Sub?Wii4all schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Het is een soort sneeuwbal
ik wilde de oppressor...ik heb prime dus ik krijg elke week 200k bonus...
Begon met gratis nightclub....toen office gekocht...toen de fout gemaakt door een hangar te halen...op de verkeerde locatie..en een bunker...zonder up te graden...
Daarna de terrorbyte en de oppressor....
Toen maar een MC gestart...
Coke / Meth / counterfeit > die wel geupgrade
Vehicle cargo
Nu net pas de nightclub en bunker geupgrade...
Ga nu pas sparen voor de sub....

Daarom zeg ik het is een sneeuwbal, om dit te kopen heb je dat nodig...om daar snel geld mee te verdienen heb je de upgrade nodig....zo tikt het aardig aan...paar foute keuzes gemaakt ook.RigolleM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:59:
[...]
Ik heb de Heist 1x / dag gedaan: dat is 1.5M x 90 dagen = 135M... en jij moet nog sparen voor een Sub?
Burp
Precies dat...Wii4all schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:04:
[...]
Daarom zeg ik het is een sneeuwbal, om dit te kopen heb je dat nodig...om daar snel geld mee te verdienen heb je de upgrade nodig....zo tikt het aardig aan...paar foute keuzes gemaakt ook.
En dan ook nog eens ongeluk met de Heists dat ik alleen maar idioten tegen kom blijkbaar...

zit nu op 1,8 miljoen, en dat groeit erg traag.
Je blijft de verkeerde keuzes maken: nightclub upgrades kosten 1.9M (zonder security) en bunker upgrades kosten 1.75M (zonder security), een sub kost 2.2M... 2x de Heist en je hebt uw upgrades...Wii4all schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:04:
[...]
Daarom zeg ik het is een sneeuwbal, om dit te kopen heb je dat nodig...om daar snel geld mee te verdienen heb je de upgrade nodig....zo tikt het aardig aan...paar foute keuzes gemaakt ook.
Kun je die Heist ook alleen doen dan?RigolleM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:17:
[...]
Je blijft de verkeerde keuzes maken: nightclub upgrades kosten 1.9M (zonder security) en bunker upgrades kosten 1.75M (zonder security), een sub kost 2.2M... 2x de Heist en je hebt uw upgrades...
Nog steeds geen vrienden gemaakt? Toen ik begon had ik er onmiddellijk een paar leren kennen via discord channels, ze zijn niet voor het leven, maar we hebben mekaar op kort termijn 'rijk' gemaakt.MikeyMan schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:05:
[...]
En dan ook nog eens ongeluk met de Heists dat ik alleen maar idioten tegen kom blijkbaar...
Zoals Pavel het zegt: 'If you want more, bring friends...'zit nu op 1,8 miljoen, en dat groeit erg traag.
Het ligt inderdaad aan u, want ik speel de Heist in een invite only sessie en heb van niemand last.
Het is leuker met 2 of meer, maar 'solo' kan je hem makkelijk binnen de 50' uitspelen.
Bron: https://www.reddit.com/r/...date_154_greatly_reduces/
[ Voor 25% gewijzigd door RigolleM op 16-03-2021 15:57 ]
Ligt eraan wat je meet :RigolleM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:17:
Hoe lang duurt het om in GTAO op te starten op PC?
- Puur het opstarten van de game.
- Het inladen van de Single Player daarna.
- Het opstarten van een Friends/Invite/Crew Session daarna.
- Of dat je meteen de Online snelkoppeling van de game start en je dus meteen in een (vaak) propvolle Public Session terechtkomt!
De laatste twee duren namelijk het langst!
Vooral sinds de zomer van 2019 toen alles ineens veel langzamer werd!

Maar wat meet je danBarista schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:42:
4 tot 5 minuten zijn geen uitzondering.
Je moet gewoon eerst Linker ALT+ENTER doen en daarna ALT+TAB of gewoon wat anders aanclicken!Het irritantste hierbij is misschien nog wel dat je tijdens het laden niet 'uit de game' kunt met alt-tab. Zodat je nog wat andere dingen kan doen terwijl GTA in de achtergrond laadt... Want als je alt-tabt, stopt het laadproces.
Dat gaat bij mij juist weer hartstikke snel!Daarbij is het natuurlijk ook een soort som der delen. Als je in een sessie zit en een keertje random een heist wil joinen, wordt je uit je sessie gehaald. Daarna lees je regelmatig: 'lobby is full, do you want to spectate?' ofzoiets... als je dan weigert (altijd) moet je weer een halve minuut wachten totdat je weer door kunt spelen. Dit wordt natuurlijk niet specifiek opgelost door de tweak van t0st maar telt bij mij wel mee bij de ergernis rondom laadtijden in GTAO.
Het is puur dat initiële inladen/verbinden met GTA Online

Nooit last van gehad!Joost1991 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:47:
Waar ik me dit moment aan erger zijn de constante crashes van GTA op de PC. Op Reddit is hier inmiddels ook een heel topic aan geweid.
https://reddit.com/r/gtao...read_late_feb_early_march
Ik moet echt veel geluk hebben om een Heist te voltooien nu, meestal zit er ergens tijdens het spelen wel een crash.
Heb alleen af en toe een crash als ik iets met Cayo Perico heb gedaan kort voordat ik disconnect van GTA V Online en terug word gezet naar de Single Player.
Dat mislukt dan soms en krijg ik de error die ik een keer eerder heb gepost :
:strip_exif()/f/image/67YHpeEvz2PHUTCxtd92BqZZ.jpg?f=fotoalbum_medium)
DAMN DUDE!!!RigolleM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:59:
Ik heb de Heist 1x / dag gedaan: dat is 1.5M x 90 dagen = 135M... en jij moet nog sparen voor een Sub?
The Cayo Perico Heist en dan 90 keer in je eentje elke dag
Ik doe het nou één keer per week nadat ik alle redelijk normale Awards binnen heb gesleept en dat vond ik al heel wat!

Zit voor de rest wat te klooien en anderen te helpen of gewoon een andere game te spelen, totdat er weer een nieuwe week start met nieuwe acties en zo...
Dan doe je echt iets verkeerd...MikeyMan schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:05:
Precies dat...
zit nu op 1,8 miljoen, en dat groeit erg traag.
Zorg er gewoon voor dat je de meest gespeelde Heists goed kent en het geld vliegt jouw kant op!
Of natuurlijk één van de vele missies en de CEO/MC dingetjes...
Tot nu toe niks van gemerkt...RigolleM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:53:
Als ik het goed gelezen heb op reddit, zou bij de GTAO build 1.54 de opstarttijden bij de PC-versie, al zijn verbeterd. Ik lees opstarttijden van 2m, en wellicht niet op de meest performante configuraties.
Bron: https://www.reddit.com/r/...date_154_greatly_reduces/
Ik kijk uit naar de nieuwe patch van die kerel die eerder werd genoemd!
Ik zet mijn Xbox aan, selecteer GTA5 en druk op de chrono en stop de chrono als mijn karakter op het bed rechtkomt in een publieke sessie.nero355 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:24:
Ligt eraan wat je meet :
[ Voor 4% gewijzigd door RigolleM op 16-03-2021 16:29 ]
Ik heb hem niet altijd alleen gedaan, soms met @G_Dragon maar grotendeels wel alleen..nero355 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:24:
DAMN DUDE!!!
The Cayo Perico Heist en dan 90 keer in je eentje elke dag
Ik doe het nou één keer per week nadat ik alle redelijk normale Awards binnen heb gesleept en dat vond ik al heel wat!![]()
Zit voor de rest wat te klooien en anderen te helpen of gewoon een andere game te spelen, totdat er weer een nieuwe week start met nieuwe acties en zo...
Lang verhaal kort, er word een enorm bestand met ingame prijzen/producten geladen, dit doen ze al sinds de release op een enorm inefficiënte manier, een developer heeft een hele vieze fix gedaan zodat hij die functie kan cachen om te kunnen zien wat de impact is. Ik vind dit echt enorm slordig, als je weet dat laden zo lang duurt dan ga je als bedrijf uitzoeken hoe dat komt, ik vermoed dat ze zich zo schaamden na al die jaren, dat ze dachten: laat maar.
OMFG wat werkt die fix vreselijk goed zeg!

Eindelijk weer bijna instant een Friend Session aanmaken zonder die ^%(&(_$@# delay die er is sinds 2019 en zelfs nog een schepje snelheid daar bovenop!
Want vanmorgen op de Xbox heb ik het idee dat het niet sneller ging
Overigens zit ik op 1.54, ipv 1.53.
[ Voor 31% gewijzigd door MikeyMan op 17-03-2021 09:36 ]
PS5 en XsX hadden geen last van deze bug!G_Dragon schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:36:
Was die update voor het sneller inladen uitgekomen?
Want vanmorgen op de Xbox heb ik het idee dat het niet sneller ging
Zonder deze bugfix is mijn XsX nog sneller dan een serieus uit de kluit gewassen PC.
[ Voor 13% gewijzigd door RigolleM op 17-03-2021 09:37 ]
Typo in de release notes, het moet inderdaad 1.54 zijn.MikeyMan schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:54:
Overigens zit ik op 1.54, ipv 1.53.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.