@
Kieft91 Heb je al prep missies van die heist gedaan dan?
Ik doe het allemaal solo, maar wat @
RigolleM zegt klinkt wel plausibel.
Waar je nu voor staat is die eerste verkenningsmissie die je moet doen en daarna kun je weer terug naar het eiland maar krijg je er ook prep missies bij die je via je plannings terminal in je sub kan starten.
Daar ben ik zelf nu ook mee bezig, ook net die longfin binnengehaald. Probeerde ook die phantom wedge te jatten, dat ging door dommigheid weer eens niet goed. Toen bedacht ik me dat ik mijn eigen ook gewoon even op kon roepen.

Zal ook nog wel (minstens) een keer in de voorbereiding terug naar het eiland moeten want heb niet alles gescoped en kan die lasercutter prep niet starten want die heb ik daar nog niet gevonden.
Krijgt het weer een beetje een doel voor me zo, was vooral rond aan het scheuren (en heb die issi classic 3x races veel gedaan want: dikke lol).
Gisteren wat mensen in een lobby boos gemaakt. Ik kwam binnen in een sessie en spawnde in mijn office. Autootje halen bij de assistent en naar buiten. Was er een Highest speed freeroam event bezig, altijd even meepakken. Hoogste was 133 mph, zat dicht op elkaar verder.
Dus ik mijn garage weer in, pak mijn br8 en rijd naar buiten. Hoekje om, druk op de boost: 140+.
Meteen daarna begint de countdown en ik jat "at the buzzer" heel sneaky goud van een gast die er al die tijd dik voor aan het strijden was geweest.
Vond ie niet zo tof, liet ie in de chat weten.
Edit: Trouwens... Wellicht een appelige vraag maar;
Stel je doet de scope missie met 2 man en je vindt beiden bijv. bolt cutters. Heeft degene die joint dan die locatie ook afgevinkt op zijn eigen scope lijst?
[
Voor 30% gewijzigd door
SuBBaSS op 14-02-2021 15:14
]