Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wormaap schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:52:
[...]
Als ik niet opgeblazen wil worden ga ik met vrienden in een Friends-server zitten :)
Ik ook, maar bunker sales lukt niet in dergelijke sessies enkel in een public sessie... Ik doe dit het liefst in een lobby van meer dan 20 man, vind het altijd spannend en het gaat ook maar om 210k, dus mislukt het... lig ik er niet wakker van.
Daar hoeven we het verder trouwens helemaal niet over eens te zijn, ik deel alleen mijn gedachten :P
Geen probleem hoor.. het is en blijft maar een spelletje :P

Als je alles doet in een public sessie moet je er ook tegen kunnen dat je af en toe eens gegriefd gaat worden. Ik doe het nooit omdat ik ook weet hoeveel tijd het kost om bv. een warehouse te vullen en dan zo'n griefer uren werk op een seconde teniet maakt. Ik vind het niet slim om dergelijke sales in public sessies te doen, maar het gebeurt zeer vaak. Ik zou zelfs eerder iemand verdedigen als ik zie dat er een griefer onderweg is naar een nietsvermoedende speler. Ik heb om die manier al wat vrienden gemaakt door een newbie te helpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:53:
[...]

Aah ja, dat kunnen we wel even doen idd.

Ik kreeg vandaag ook weer het maandelijkse PSN Miljoen, dus daarmee kan ik die onderzeeër wel kopen denk ik.
Dit is momenteel hoe mijn bank eruit ziet in GTA Online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKxF075AdQ2FIt4_ryMycLcpAQs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mxfQpkWEggW4W6AONNAbn4YG.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Dit is momenteel hoe mijn bank eruit ziet in GTA Online
[Afbeelding]
Haha fuck, dan moet ik nog wel ff 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:05:
[...]

Haha fuck, dan moet ik nog wel ff 8)7
Kan je alleen maar aanraden om te beginnen met de aanschaf van the Warehouse voor '' vehicle imports and exports '' hier ben ik namelijk ook ooit mee begonnen tot ik genoeg geld had om de Arcade en Nightclub te halen, en zo bouw je steeds meer op. Want met het Vehicle warehouse is een trucje ( zie onderstaande quote ) , elke auto die je verkoopt kan je 100.000 opbrengen. Kleine extra tip: Als je bij een vriend in een uitgelagde sessie joined dan krijg je geen vijanden achter je aan en heb je de volle winst.
Get rid of duplicates and stay under 32 cars total. Keep all 10 different low-range and 10 different mid-range cars and don't touch them, and as long as you stay under 32 cars total the game will only give you top range cars to source.

If you want to get rid of duplicates quickly, choose the cheapest export option and blow them up just outside the warehouse, you'll get a 3-minutes cooldown instead of the standard 20 minutes.
Heb zelf ooit een maat hierbij geholpen en als grap deze GTA Bingo kaart gemaakt met alle auto's die je moet opslaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEr5ElhZkCCmsXCmW240DzfgQMw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/8gkFIrBUp7YRbPD4ZBdcDV6a.png?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Kan je alleen maar aanraden om te beginnen met de aanschaf van the Warehouse voor '' vehicle imports and exports '' hier ben ik namelijk ook ooit mee begonnen tot ik genoeg geld had om de Arcade en Nightclub te halen, en zo bouw je steeds meer op. Want met het Vehicle warehouse is een trucje ( zie onderstaande quote ) , elke auto die je verkoopt kan je 100.000 opbrengen. Kleine extra tip: Als je bij een vriend in een uitgelagde sessie joined dan krijg je geen vijanden achter je aan en heb je de volle winst.

[...]

Heb zelf ooit een maat hierbij geholpen en als grap deze GTA Bingo kaart gemaakt met alle auto's die je moet opslaan:

[Afbeelding]
Hier was ik mee begonnen idd, alleen na 15 auto's dacht ik "dit voelt als werken" en was ik door gaan kijken. Zo kwam ik op de andere zaken.

Maar dan ga ik gewoon maar braaf met die auto's door :)

Thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:05
Donstil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:33:
[...]

"dit voelt als werken"

Thanks!
Dat is GTA Online nou eenmaal als je alles legit speelt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:33
Donstil schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:22:
Ik heb wat hulp nodig bij die MC bedrijven denk ik.

Ik heb als nieuwe speler de cocaïne handel gekocht (want YouTube zei dat dit veel opleverde), dan kan ik met supply’s product maken. Ik heb de manschappen en de ruimte geüpgraded enz, Dat heb ik allemaal door denk ik.

Nu heb ik tot nu toe 3x product weg gebracht:
- 1x 1 blokje product > ik kreeg toen een helikopter missie, gedaan, payout, klaar.
- 1x 5 blokjes product (het maximale) > ik kreeg toen een grote vrachtauto missie > mislukte, maar door eigen schuld
- 1x 3 blokjes product > ik kreeg een missie met 3 losse vuilniswagens.

Nu gaat mijn vraag over dat laatste. Ik ben een solo speler en heb dus geen tijd om alle drie de vuilniswagens te rijden waardoor ik in tijd nood kwam, klopt het dat 2/3/4 blokjes product altijd losse wagens/boten zijn? En hoe zit dat met het maximale aan product (5blokjes), is dat altijd een grote vrachtauto?

Want telkens voor een enkel blokje al de missie moeten starten is ook niet echt handig.
Koop je de supplies of steel je ze? Als je ze koopt voor 1 x 75.000 krijg je altijd maximaal 2 voertuigen, die kan je alleen binnen het half uur doen, zelfs de trage postwagens. Wel opletten waar de GPS je naar toe stuurt. Voorbeeld: mijn meth lab zit aan route 68. Als ik de GPS zou volgen stuurt die me naar de dichtstbijzijnde dropoff middenin Los Santos, en daarna zou ik dan eerst helemaal naar oost en dan naar west moeten. Ik ga altijd naar het meest westelijke of oostelijke punt, en werk het dan zo af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Hier was ik mee begonnen idd, alleen na 15 auto's dacht ik "dit voelt als werken" en was ik door gaan kijken. Zo kwam ik op de andere zaken.

Maar dan ga ik gewoon maar braaf met die auto's door :)

Thanks!
Geen dank, ik kan aanraden om eerst alles af te strepen met wat je al hebt.
Want als je eenmaal alles van de bingo kaart hebt voelt het al snel niet meer als werken en gaat het erg simpel.

Auto aanvragen, je krijgt top range, ophalen & afleveren, klaar maken voor verkoop en heenbrengen.

Ik krijg echt alleen nog maar Top Range :)

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2021 12:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:57:
[...]
Ik krijg echt alleen nog maar Top Range :)
Eerst moet je 10x low-range en 10x mid-range verzamelen en niet verkopen, daarna pas krijg je altijd top-range.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:27:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Haalt import/export het nou eigenlijk qua geld tegenover Cayo Perico, of is het meer gewoon leuk ter afwisseling? Ik heb het idee dat in 2021 de grind-meta neerkomt op 'koop Kosatka, ga Cayo grinden' :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Eerst moet je 10x low-range en 10x mid-range verzamelen en niet verkopen, daarna pas krijg je altijd top-range.
Ja klopt en een maat van me gaf me de tip om een aantal top range ook te bewaren.
Zodat je alleen nog maar bepaalde top range krijgt, vandaar dat er een aantal top range in die bingo kaart staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wormaap schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Haalt import/export het nou eigenlijk qua geld tegenover Cayo Perico, of is het meer gewoon leuk ter afwisseling? Ik heb het idee dat in 2021 de grind-meta neerkomt op 'koop Kosatka, ga Cayo grinden' :P
Geen idee, heb die heist nog nooit gedaan.
Heb alleen maar de Submarine gekocht en verder nog niks mee gedaan :o !
Maar het is leuk en snel geld verdienen, zo is mijn GTA Online carrière ooit begonnen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wormaap schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Neen, maar constant Cayo Perico gaat ook vervelen... niet zozeer de Heist, die vind ik nog altijd leuk maar het scopen/preppen gebeurt bij mij op auto-pilot... en begint saai te worden.

Ik doe NC, bunker en regelmatig eens cargo naar één van mijn large warehouses ter afwisseling. Vehicle cargo heb ik ook te vaak gedaan in het begin om mijn MC's supplies te kunnen kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:09:
[...]
Zodat je alleen nog maar bepaalde top range krijgt, vandaar dat er een aantal top range in die bingo kaart staan.
En wat is het nut van bepaalde top range wagens te verzamelen?

Het is ook al héél lang geleden dat vehicle cargo dubbel zo veel opbracht... Ik heb het maar één keer meegemaakt sinds ik begon te spelen in maart 2020.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:44
Wat betreft die vehicle warehouse missies vind ik het jammer dat je die collector items niet in je eentje kan verkopen. Het is getuige de slamtruck erg moeilijk om een auto ambulance of trailer te maken. Maar dit moet in een missie toch wel lukken? Gewoon een vrachtwagen waar er 4 op kunnen en die je dan gewoon vanaf je warenhuis naar de bestemming brengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RigolleM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Neen, maar constant Cayo Perico gaat ook vervelen... niet zozeer de Heist, die vind ik nog altijd leuk maar het scopen/preppen gebeurt bij mij op auto-pilot... en begint saai te worden.

Ik doe NC, bunker en regelmatig eens cargo naar één van mijn large warehouses ter afwisseling. Vehicle cargo heb ik ook te vaak gedaan in het begin om mijn MC's supplies te kunnen kopen.
Kun je nagaan; ik heb geen cent te makken, en ben vooral uit verveling een beetje de bunker/MC missions aan het doen.

De Heists komen vaak prutsers langs, dus ben je voor jan lul onderweg telkens :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RigolleM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Nou ik krijg ze wel door elkaar hoor nu nog.
Alleen inderdaad zodra je 10x Low en Mid hebt schijnen die niet meer te komen.

Dus ik verzamel maar even braaf verder :P
Rens1967 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Koop je de supplies of steel je ze? Als je ze koopt voor 1 x 75.000 krijg je altijd maximaal 2 voertuigen, die kan je alleen binnen het half uur doen, zelfs de trage postwagens. Wel opletten waar de GPS je naar toe stuurt. Voorbeeld: mijn meth lab zit aan route 68. Als ik de GPS zou volgen stuurt die me naar de dichtstbijzijnde dropoff middenin Los Santos, en daarna zou ik dan eerst helemaal naar oost en dan naar west moeten. Ik ga altijd naar het meest westelijke of oostelijke punt, en werk het dan zo af.
Aah goeie tips!.
Ik koop ze nu meestal, winst is dan wel mindr maar inzet natuurlijk ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
Als afwisseling voor het grinden ben ik nu met een vriend de Doomsday heists opnieuw aan het doen, dit keer met hem als leader en met omgedraaide rollen. Best leuk, maar af en toe ook wel frustrerend, ondanks hoger level, betere uitrusting en meer ervaring. Als dan ook nog eens Agent ULP glitcht en weigert van zijn plek te komen is de lol er wel weer even vanaf :+
Laatst ook even de Penthouse-missies gedaan. Die waren best leuk, en leverden zelfs nog meer dan verwacht op (ongeveer 700-800k voor de hele set geloof ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:14:
[...]

En wat is het nut van bepaalde top range wagens te verzamelen?

Het is ook al héél lang geleden dat vehicle cargo dubbel zo veel opbracht... Ik heb het maar één keer meegemaakt sinds ik begon te spelen in maart 2020.
Als je dan alleen nog top range krijgt en alles op de Bingo kaart heb verzameld, krijg je per verkochte auto 100k. Dat is nooit anders geweest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Als je dan alleen nog top range krijgt en alles op de Bingo kaart heb verzameld, krijg je per verkochte auto 100k. Dat is nooit anders geweest ;)
Ik kreeg ook 100k per auto zonder die bingo kaart verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:44:
[...]

Ik kreeg ook 100k per auto zonder die bingo kaart verzameling.
Ja dat klopt ook wel want alle top range brengen hetzelfde op :), alleen sommige vind ik zelf niet zo fijn rijden.
Vandaar dat die op de bingo kaart staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daveytje schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:54:
Big trouble in paradise. Zeer irritant dat je die niet kunt uitschakelen. Net als de telefoontjes van hem over de night club.
raptorix schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:04:
Die klote Dave mogen ze er uit patchen, als die gast belt moet je eerst dat stomme telefoontje afluisteren, werd die gast trouwens niet opgevroten door die panter?
Nee, dat is een andere gast...

Maar Dave belt dus vanwege twee dingen :
- Nightclub promotions.
- Die 3 missies van de Cayo Perico Heist waarvoor je een Kever krijgt :)

Beiden alleen als je CEO bent als het goed is...
Donstil schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:22:
Ik heb wat hulp nodig bij die MC bedrijven denk ik.
Daar zijn hele mooie solo grinding guides voor die je kan opzoeken ;)

Je kan het ook aan anderen ingame vragen, want zo kwam ik erachter een tijdje geleden :+
Speel dat heel weinig dus hield me er ook niet mee bezig...
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:26:
Heb al een lange tijd niet meer uren achter elkaar GTA Online gespeeld, maar gisteravond was het zo gezellig dat ik de tijd gewoon was vergeten en het plotseling 1 uur was :X :o !
Dat is niks :

Ik was een keertje per ongeluk samen met iemand tot 6:30 in de ochtend Battlefield 3 aan het spelen! :X O-) _O- 8)7

Oooops... :$
Donstil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:11:
Maar verder wel jammer dat het zo heavy op meerdere spelers hangt wat mij betreft.
Samen spelen is leuk maar soms heb ik daar ook simpelweg geen zin in en wil ik gewoon onderuit met een podcastje alleen spelen.
Ik vind het juist ideaal als Co-op game en dan gewoon vs. NPC's knallen! :)
Rens1967 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:50:
Wel opletten waar de GPS je naar toe stuurt. Voorbeeld: mijn meth lab zit aan route 68. Als ik de GPS zou volgen stuurt die me naar de dichtstbijzijnde dropoff middenin Los Santos, en daarna zou ik dan eerst helemaal naar oost en dan naar west moeten. Ik ga altijd naar het meest westelijke of oostelijke punt, en werk het dan zo af.
Neem gewoon de "Convoy Route" zoals ik die noem :)

Komt er in feite op neer dat je vanaf de Pacific Bank naar het Noorden rijdt, waarbij het stuk richting de Route 68 offroad gaat en je links afslaat richting de Meth en Coke businesses of rechtdoor blijft gaan voor de Cash business :Y)
Wormaap schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:12:
Als afwisseling voor het grinden ben ik nu met een vriend de Doomsday heists opnieuw aan het doen, dit keer met hem als leader en met omgedraaide rollen. Best leuk, maar af en toe ook wel frustrerend, ondanks hoger level, betere uitrusting en meer ervaring. Als dan ook nog eens Agent ULP glitcht en weigert van zijn plek te komen is de lol er wel weer even vanaf :+
Kudo's als je bereid bent die Heist vrijwillig te starten! :D

Wat mij betreft de meest mislukte Heist set aller tijden in GTA V Online -O-
Laatst ook even de Penthouse-missies gedaan. Die waren best leuk, en leverden zelfs nog meer dan verwacht op (ongeveer 700-800k voor de hele set geloof ik) :)
IMHO hadden ze die reeks als een soort mini Heist moeten opzetten en de bonussen die je alleen de eerste keer krijgt gewoon permanent moeten maken :

Speel je ze lekker allemaal achter elkaar en dan ben je met 2 tot 4 man gewoon ieder GTA$ 1.000.000 verder! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Ja dat klopt ook wel want alle top range brengen hetzelfde op :), alleen sommige vind ik zelf niet zo fijn rijden.
Vandaar dat die op de bingo kaart staan!
Goh,.. ik lette daar niet zo op... als je net er voor 3x Post Ops vans hebt verhandeld, dan zijn plots alle wagens in GTA zeer goed berijdbaar... :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Over grappige wagentjes gesproken, ik heb zo een pindaatje met bloemmotief gekocht, ding rijd nog best lekker ook :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGBPCZwWJeG9sTS6htuV6v5ov6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wRSwu8yfLHJiwHZnhSMDBbX5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door raptorix op 02-02-2021 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1 woord: Wauw :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hBtUczpb9D6AXUzYLPtsKe1yN4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oSI5CVwMJ5dOVv5IAgGaSY3l.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Wat is dat?

Geen duimpjes, wil het weten, anders kan ik niett slapen :D

[ Voor 8% gewijzigd door raptorix op 03-02-2021 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is de straat voor de nightclub in de single player, ging van online naar Single Player namelijk. Toen ik dit prachtig beeld met regen en de reflectie in het water :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
Dacht dat er nieuwe hoerenclub in GTA zat :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
raptorix schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:10:
Dacht dat er nieuwe hoerenclub in GTA zat :(
Sorry _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Inmiddels de Cayo heist verschillende keren gedaan en aan het sparen voor de opressor. Is nog best een duur ding met de nightclub e.d. (en de afleiding om ook maar gelijk een drugs en meth lab te maken)

Heb besloten om nu eerst maar weer te sparen voordat ik de oppressor koop en dus de missie's kan om zo 1 mln te besparen. En stille hoop dat er korting op komt of op de Terrorbyte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
garrow schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:17:
Inmiddels de Cayo heist verschillende keren gedaan en aan het sparen voor de opressor. Is nog best een duur ding met de nightclub e.d. (en de afleiding om ook maar gelijk een drugs en meth lab te maken)
Maar best dat het duur is of er vlogen er nog meer low levels rond met zo'n ding...

BTW. meth is ook drugs :*)
Heb besloten om nu eerst maar weer te sparen voordat ik de oppressor koop en dus de missie's kan om zo 1 mln te besparen. En stille hoop dat er korting op komt of op de Terrorbyte.
Was al een half jaar aan het hopen voor een P-996 LAZER met een korting, nooit gebeurd, dus maar volle pot betaald...

Terrorbyte heb ik ook volle pot betaald, en gewacht om up te graden tot de kortingen, want wou niet langer wachten om de Oppressor MKII aan te schaffen.

[ Voor 12% gewijzigd door RigolleM op 04-02-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:12:
[...]

[...]

Was al een half jaar aan het hopen voor een P-996 LAZER met een korting, nooit gebeurd, dus maar volle pot betaald...

Terrorbyte heb ik ook volle pot betaald, en gewacht om up te graden tot de kortingen, want wou niet langer wachten om de Oppressor MKII aan te schaffen.
Vandaag komen er nieuwe aanbiedingen he :D wie weet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

2/4/2021 Weekly GTA Online Bonuses

New Content
  • Mammoth Squaddie (GTA$ 1,130,000 on Warstock Cache & Carry)
Podium Vehicle
  • Enus Paragon R (Armored)
Bonus GTA$ and RP Activities
  • 1.5x GTA$ and RP on Cayo Perico Heist Main Loot & Safe Cash
  • 3x GTA$ and RP on Issi Classic Races
Discounted Content
  • 30% off Ocelot Stromberg (GTA$ 2,229,745 / 1,676,500)
  • 25% off Pegassi Toreador (GTA$ 2,745,000)
  • 30% off Overflöd Entity XXR (GTA$ 1,613,500)
  • 40% off Weeny Issi Classic (GTA$ 216,000 / 162,000)
  • 100% off Cayo Perico Setup Cost
  • 25% Off Kosatka (+Sonar Station, Guided Missiles, Weapon Workshop)
Twitch Prime Bonuses
  • 70% off Progen Tyrus (GTA$ 765,000)
  • 35% off Annihilator Stealth (GTA$ 2,515,500 / 1,886,625)
Time TrialRC Bandito Time TrialPremium Race

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 04-02-2021 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Vandaag komen er nieuwe aanbiedingen he :D wie weet..
Helaas... op naar volgende week misschien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:02:
[...]

Helaas... op naar volgende week misschien.
Ik snap die Podium Vehicle gewoon niet, die krijg je gratis toch bij een casino missie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:07:
[...]

Ik snap die Podium Vehicle gewoon niet, die krijg je gratis toch bij een casino missie?
Yup, en een tijdje geleden stond hij ook al op het podium, dacht met een rode livery en nu is het een blauwe.

Blijkbaar is de Cayo Perico Heist 1.5x en kost het geen 25k om de Heist setup te starten.

Ze zijn er nu nog meer grindkoe van aan het maken... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door RigolleM op 04-02-2021 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:15:
[...]

Yup, en een tijdje geleden stond hij ook al op het podium, dacht met een rode livery en nu is het een blauwe.

Blijkbaar is de Cayo Perico Heist 1.5x en kost het geen 25k om de Heist setup te starten.

Ze zijn er nu nog meer grindkoe van aan het maken... 8)7
Ja klopt
  • 100% off Cayo Perico Setup Cost

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren had ik 1.792M en had niet eens 2x coke... Voor Cayo Perico Heist moest je toch flink wat uurtjes spenderen om dit 'solo' voor mekaar te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind zelf de aanbiedingen een beetje tegenvallen, heb toen de Ocelot Stromberg niet gewonnen met het rat.
Maar nu die in de aanbieding is ga ik hem zeker halen.
Voor de rest zit er niet veel leuks tussen voor mij :)

Wat ik wel lachwekkend vind vanuit Rockstar, is dat ze de Weeny Issi Classic nu in de aanbieding gooien nadat afgelopen week een grote duplication glitch in was :P. Ik mag hopen dat hier niemand er gebruik van heeft gemaakt? want het risico wat je neemt is het niet waard ;)

[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 04-02-2021 11:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:31:
Ik vind zelf de aanbiedingen een beetje tegenvallen, heb toen de Ocelot Stromberg niet gewonnen met het rat.
Maar nu die in de aanbieding is ga ik hem zeker halen.
Voor de rest zit er niet veel leuks tussen voor mij :)
Ik heb die ooit eens van het Podium gewonnen en was toen mijn Oppressor MKII-killer machine. Maar nu is dit de Toreador geworden, eigenlijk de Stromberg MKII ;-) Sinds de Toreador komt mijn Stromberg niet meer buiten.
Wat ik wel lachwekkend vind vanuit Rockstar, is dat ze de Weeny Issi Classic nu in de aanbieding gooien nadat afgelopen week een grote duplication glitch in was :P. Ik mag hopen dat hier niemand er gebruik van heeft gemaakt? want het risico wat je neemt is het niet waard ;)
Och was er weer zo'n glitch? Ik volg de glitch-verhalen niet, lees/zie er af en toe iets over op Reddit of Youtube channel, maar pas het zelf nooit toe. Het is inderdaad allemaal niet waard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Ik heb die ooit eens van het Podium gewonnen en was toen mijn Oppressor MKII-killer machine. Maar nu is dit de Toreador geworden, eigenlijk de Stromberg MKII ;-) Sinds de Toreador komt mijn Stromberg niet meer buiten.
Oeh ik wist niet dat die ook deze functie had, dan ga ik voor de Tereador!
Alleen op de look al :) Thanks!
Och was er weer zo'n glitch? Ik volg de glitch-verhalen niet, lees/zie er af en toe iets over op Reddit of Youtube channel, maar pas het zelf nooit toe. Het is inderdaad allemaal niet waard...
Ja er was een eentje en als mensen niet geband worden en de juiste richtlijnen aanhouden kan je gerust zeggen dat ze er 200Miljoen uit hebben gehaald, ik vind zelf het risico te groot en het verpest je speelervaring. Maar ik volg het allemaal wel op Sevensins, want vind het machtig interessant hoe dit werkt en hoe dit ontdekt word.

Maar doe er zelf verder niks mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Heeft boost en je ziet hem als 'gewone' auto op de kaart, de Stromberg heeft een andere pointer op de kaart, dus de MK2'ers zien het onmiddellijk dat je in een Stromberg rondrijdt.
Ja er was een eentje en als mensen niet geband worden en de juiste richtlijnen aanhouden kan je gerust zeggen dat ze er 200Miljoen uit hebben gehaald, ik vind zelf het risico te groot en het verpest je speelervaring. Maar ik volg het allemaal wel op Sevensins, want vind het machtig interessant hoe dit werkt en hoe dit ontdekt word.

Maar doe er zelf verder niks mee :)
200M?? 8)7
Ik ben fier dat alles wat ik heb verdient eerlijk werd verdient... Ik speel op Xbox dus iets lastiger om te cheaten, maar sommige glitches zijn ook aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:54:

Heeft boost en je ziet hem als 'gewone' auto op de kaart, de Stromberg heeft een andere pointer op de kaart, dus de MK2'ers zien het onmiddellijk dat je in een Stromberg rondrijdt.
Oh dat is dan inderdaad ook erg fijn, dan zien ze niet gelijk in welke auto je rijdt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik al bijna meer dan een jaar niet meer in Public sessions zit. Ik lag mezelf altijd uit zodat ik me dingen wel kan doen, maar heb geen zin in andere vervelende online spelers. Ze hoeven je maar te reporten en je hebt al kans op een communication ban sinds dat Microsoft de regels heeft veranderd.
[...]
200M?? 8)7
Ik ben fier dat alles wat ik heb verdient eerlijk werd verdient... Ik speel op Xbox dus iets lastiger om te cheaten, maar sommige glitches zijn ook aanwezig.
Even kort gezegd, want wil het er niet teveel over hebben op het forum want weet niet wat mag op dit gebied.

Maar laat ik zeggen dat ze de volledig geupgrade Issi dupliceren want die kan je verkopen voor 1,7mil per auto.
Als je dan 10 garages zou volgooien heb je 100x1.7mil en dat is al snel 170miljoen, en dan te bedenken dat je maximaal 220's auto mag hebben in GTA online dus reken maar door.
Maar door de jaren heen is Rockstar natuurlijk veel slimmer geworden, dus reken er maar op dat de mensen die hiervan gebruik maken erg snel gepakt worden :).

Daarom doe ik er ook niet aan mee, maar vind het wel leuk om de kennis erover te hebben.
Zo leer je wel hoe het systeem van GTA Online in elkaar zit :)

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 04-02-2021 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:58:
[...]

Even kort gezegd, want wil het er niet teveel over hebben op het forum want weet niet wat mag op dit gebied.

Maar laat ik zeggen dat ze de volledig geupgrade Issi dupiliceren want die kan je verkopen voor 1,7mil per auto.
Als je dan 10 garages zou volgooien heb je 100x1.7mil en dat is al snel 170miljoen, dat terwijl je maximaal 220 auto mag hebben in GTA online dus reken maar door.
Maar door de jaren heen is Rockstar natuurlijk veel slimmer geworden, dus reken er maar op dat de mensen die hiervan gebruik maken erg snel gepakt worden :).

Daarom doe ik er ook niet aan mee, maar vind het wel leuk om de kennis erover te hebben.
Er is ook een maximum aantal auto's die kunt verkopen per 24u (realtime), dacht dat dit 5 stuks waren. Ik ben er al eens tegen gelopen, toen ik die BMW M3 (Sentinel XS) voor de zoveelste keer wou verkopen. Ik wist dat je één GTA-dag (48hr) moest wachten, maar wist toen niet dat er ook een maximum aantal was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:03:
[...]

Er is ook een maximum aantal auto's die kunt verkopen per 24u (realtime), dacht dat dit 5 stuks waren. Ik ben er al eens tegen gelopen, toen ik die BMW M3 (Sentinel XS) voor de zoveelste keer wou verkopen. Ik wist dat je één GTA-dag (48hr) moest wachten, maar wist toen niet dat er ook een maximum aantal was.
Ja maximaal 7 per 30 uur en als je er al 2 wil verkopen laat hier minimaal 1 uur tussen, dit staat tenminste als safe op Sevensins. Ik heb het ooit uitgezocht omdat ik mijn garage wou opruimen en er een stuk wou verkopen, kreeg ik opeens een daily sell limit melding. Tja dan wil je toch graag weten waarom en wat de max is lijkt me :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
Eens kijken wat mijn eerste ervaring met R* Support wordt... Ik heb de Tyrus en de Toreador allebei meteen achter elkaar gekocht, en de Toreador is niet bezorgd. Achteraf denk ik dat ik snap wat er mis is gegaan, want ik heb ze allebei naar dezelfde garage laten sturen, waar nog maar plek was voor één auto. Wel een héél simpele bug om je gekochte voertuig aan te verliezen, maar we hebben het wel over GTAO natuurlijk :+

Normaal gezien is R* Support een gevalletje 'vier weken niks horen en dan je GTA$ terugkrijgen' toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wormaap schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:36:
Normaal gezien is R* Support een gevalletje 'vier weken niks horen en dan je GTA$ terugkrijgen' toch?
Ik had vorig jaar eens ticket gemaakt en tussen het aanmaken van het ticket en de oplossing zaten 9 dagen en een paar mails over en het weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eens kijken wat mijn eerste ervaring met R* Support wordt... Ik heb de Tyrus en de Toreador allebei meteen achter elkaar gekocht, en de Toreador is niet bezorgd. Achteraf denk ik dat ik snap wat er mis is gegaan, want ik heb ze allebei naar dezelfde garage laten sturen, waar nog maar plek was voor één auto. Wel een héél simpele bug om je gekochte voertuig aan te verliezen, maar we hebben het wel over GTAO natuurlijk :+

Dat is wel een goed aandachtspuntje om goed op te letten, ik hoop dat ze je goed helpen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix

Ik heb dit serieus gehad met mijn MKII :(
Ik kreeg destijds 3 miljoen als compensatie als ik me niet vergis, support is meestal wel redelijk sen en soepel.
Hello raptorix,

Thank you for contacting Rockstar Support.

We are very sorry to hear that you cannot access your Oppressor MKII in GTA Online.

Vehicles can be replaced if you try to store a vehicle in a garage that is already full. When this happens, you can choose a vehicle to replace to make room for the vehicle you want to store. As soon as you confirm, your selected vehicle will be permanently replaced.

If you try to park a newly purchased or stolen vehicle that has not yet been parked in another garage in the top slot of your nightclub, the vehicle already parked there will also be replaced.

To avoid this happening, we recommend that you only try to store vehicles in garages that still have free space.

As a one-time accommodation, we have added GTA$3.000,000 to your account for the replaced vehicle. You should see these funds the next time you log into your account.

Best regards,

Nazm B Rockstar Support
@RigolleM die Laser vind ik te veel gedoe om te kopen, hem gewoon van de basis jatten is sneller ;)

[ Voor 34% gewijzigd door raptorix op 04-02-2021 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:12:
Volgens mij is die welgeteld één keer met 50% korting langsgekomen en daarna nooit meer...

Maar het boeit ook niet als je hem eigenlijk altijd wel heel makkelijk kan jatten @ Zancudo :)
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:15:
Dat was de non-Armored versie en ik dacht dus destijds dat het om de Armored versie ging waardoor ik totaal niks heb gedaan met "Spin The Wheel" die week! _O- :+

Gelukkig rijdt die als een plank onder een baksteen dus je mist niks als je hem niet wint! :Y)
G_Dragon schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:46:
IMHO worden we keihard getrolled door Rockstar wat betreft dat ding, maar ook de Stromberg in het verleden : Beide wagens rijden totaal niet fijn of het nou op het land is of onderwater! -O-

Ik zou zelfs willen zeggen dat de Stromberg ietsje beter is van de twee en dan vooral op het land :)
De Toreador ga ik dan ook pas kopen als die 50% discount krijgt en dan alleen om de Kosatka compleet te hebben qua voertuigen...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Toreador is wel aanradertje hoor, rijd lekker vlot maar toch stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:35:
[...]

Volgens mij is die welgeteld één keer met 50% korting langsgekomen en daarna nooit meer...

Maar het boeit ook niet als je hem eigenlijk altijd wel heel makkelijk kan jatten @ Zancudo :)
Neen, klopt maar hij is wel van het lijstje geschrapt ;)
Dat was de non-Armored versie en ik dacht dus destijds dat het om de Armored versie ging waardoor ik totaal niks heb gedaan met "Spin The Wheel" die week! _O- :+

Gelukkig rijdt die als een plank onder een baksteen dus je mist niks als je hem niet wint! :Y)
Juist ja, was toen de non-Armored versie en nu is hij wel Amored, maar nog altijd oninteressant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raptorix schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:35:
@RigolleM die Laser vind ik te veel gedoe om te kopen, hem gewoon van de basis jatten is sneller ;)
Ik kan hem gewoon oproepen via interaction menu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:27:
Gisteren had ik 1.792M en had niet eens 2x coke... Voor Cayo Perico Heist moest je toch flink wat uurtjes spenderen om dit 'solo' voor mekaar te krijgen.
BTW daarjuist had ik 2.25M solo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:58
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:19:
[...]

BTW daarjuist had ik 2.25M solo 8)7
Hmm ik kwam op 1.9 met bearbond. Morgen hopelijk de Diamond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:17:
[...]

Ik kan hem gewoon oproepen via interaction menu :+
Komt ie dan beetje in de buurt, of altijd op een landingsbaan?
Moet zeggen dat de Strikeforce altijd wel redelijk in de buurt komt, pik hem meestal op op het strand of bij het kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raptorix schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:55:
[...]

Komt ie dan beetje in de buurt, of altijd op een landingsbaan?
Moet zeggen dat de Strikeforce altijd wel redelijk in de buurt komt, pik hem meestal op op het strand of bij het kanaal.
Net zoals al andere vliegenende projectielen die in de Hangar staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:01:
[...]

Net zoals al andere vliegenende projectielen die in de Hangar staan...
Is dat niet afhankelijk van de grote? Ik heb ook dat hele grote vliegtuig, en die spawned volgens mij alleen op de landingsbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raptorix schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:03:
[...]

Is dat niet afhankelijk van de grote? Ik heb ook dat hele grote vliegtuig, en die spawned volgens mij alleen op de landingsbaan.
Een Hydra of een LAZER zijn even groot, dus die spawnt gewoon langs het kanaal of op het strand. Die Alkonost is een onding... Zelfs gratis moet ik hem niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
RigolleM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Een Hydra of een LAZER zijn even groot, dus die spawnt gewoon langs het kanaal of op het strand. Die Alkonost is een onding... Zelfs gratis moet ik hem niet...
Die is juist tof, lekker groot, ik heb hem laatst trouwens op het dak van het Casino geland, trok veel bekijks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
raptorix schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:07:
[...]

Die is juist tof, lekker groot, ik heb hem laatst trouwens op het dak van het Casino geland, trok veel bekijks :D
Jaaa, de Alkonost is gewoon gaaf omdat'ie groot is :+
Zojuist heb ik trouwens ook maar een Broomstick Mk2 gekocht. En ik heb misschien mijn Toreador toch gevonden... Ik had'm in mijn MOC laten bezorgen, en dat was ik vergeten. En daar kun je'm via de Mechanic niet uithalen, dus ik zag hem niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Wormaap schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:16:
[...]

Jaaa, de Alkonost is gewoon gaaf omdat'ie groot is :+
Zojuist heb ik trouwens ook maar een Broomstick Mk2 gekocht. En ik heb misschien mijn Toreador toch gevonden... Ik had'm in mijn MOC laten bezorgen, en dat was ik vergeten. En daar kun je'm via de Mechanic niet uithalen, dus ik zag hem niet 8)7
Dat had ik laatst ook met een voertuig, die stond in de kelder van de Vehicle storage, maar Rigorelle vertelde me dat ik hem ook via het menu kan oproepen, wat ik dus niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Wormaap In de MOC is het geen garageplaats maar een werkplaats, dus kan je deze niet oproepen via het interactie menu noch via Mechanic. Vreemd dat je die keuze wel kreeg toen je hem kochtte. Ik ga er eens op letten als ik een auto aanschaf.

[ Voor 11% gewijzigd door RigolleM op 05-02-2021 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:35:

[...]

IMHO worden we keihard getrolled door Rockstar wat betreft dat ding, maar ook de Stromberg in het verleden : Beide wagens rijden totaal niet fijn of het nou op het land is of onderwater! -O-

Ik zou zelfs willen zeggen dat de Stromberg ietsje beter is van de twee en dan vooral op het land :)
De Toreador ga ik dan ook pas kopen als die 50% discount krijgt en dan alleen om de Kosatka compleet te hebben qua voertuigen...
Ik heb gisteren de Toreador gekocht en volledige geupgraded, wat is deze auto snel!
Vind het onderwater nog erg wennen, denk dat ik het gewoon iets vaker moet gaan doen :).
Waarom kies jij voor de Kosatka? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
RigolleM schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:00:
@Wormaap In de MOC is het geen garageplaats maar een werkplaats, dus kan je deze niet oproepen via het interactie menu noch via Mechanic. Vreemd dat je die keuze wel kreeg toen je hem kochtte. Ik ga er eens op letten als ik een auto aanschaf.
Volgens mij kun je dat kiezen bij het kopen/renovaten van je MOC toch? Ik geloof dat ik de vehicle workshop juist niet heb gekocht omdat ik die al in mijn Avenger heb. Maar ik ga straks eens kijken hoe dat ook alweer zat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:21:
[...]

Ik heb gisteren de Toreador gekocht en volledige geupgraded, wat is deze auto snel!
Vind het onderwater nog erg wennen, denk dat ik het gewoon iets vaker moet gaan doen :).
Waarom kies jij voor de Kosatka? :)
@nero355 heeft volgens mij minder parkeerplekken dan ik hier voor de deur in Amsterdam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
raptorix schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:48:
[...]

@nero355 heeft volgens mij minder parkeerplekken dan ik hier voor de deur in Amsterdam ;)
Haha lol :P
Ik heb het maximale aantal garages en apartments O-) :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:49:
[...]

Haha lol :P
Ik heb het maximale aantal garages en apartments O-) :o
Ik niet, maar heb sowieso nog een complete office garage (heet dat zo?) die leeg is, dan zijn 30 plekken, en mijn appartement garage is ook leeg. Kortom ik gebruik alleen 1 office garage, daar heb ik nog iets van 6 plekken, mijn facility (die is vol) en een paar plekjes in mijn arena workshop. Ik heb volgens mij maar iets van 30 wagens, dus kan nog even door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wormaap schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Volgens mij kun je dat kiezen bij het kopen/renovaten van je MOC toch? Ik geloof dat ik de vehicle workshop juist niet heb gekocht omdat ik die al in mijn Avenger heb. Maar ik ga straks eens kijken hoe dat ook alweer zat :+
Je hebt gelijk, je kan ook kiezen voor Personal vehicle storage, en dan heb je een extra parkeerplaats in bay 3. Ik heb overal gekozen voor Vehicle Workshop waar het kon, dus ook in de MOC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raptorix schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Ik niet, maar heb sowieso nog een complete office garage (heet dat zo?) die leeg is, dan zijn 30 plekken, en mijn appartement garage is ook leeg. Kortom ik gebruik alleen 1 office garage, daar heb ik nog iets van 6 plekken, mijn facility (die is vol) en een paar plekjes in mijn arena workshop. Ik heb volgens mij maar iets van 30 wagens, dus kan nog even door.
Ja je office is dat inderdaad :), daar staan ook al mijn persoonlijke auto's in.
De rest is leeg en voor de toekomst.
Je hebt het niet slecht voor elkaar en in ieder geval meer auto's dan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raptorix schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Vooraleer ik een auto aanschaf, moet ik eerst eens zien of hij nergens in één van mijn 20 garages staat. Het is niet de eerste keer dat ik tijdens een kortingsperiode een auto aanschaf die ik al staan heb ;-) Ik probeer per garage een thema te maken: zoals F1 wagens, vintage, supercars, armoured,...

Met die Alkonost is gans uw gelijkvloers al volzet in de Facility :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Ja je office is dat inderdaad :), daar staan ook al mijn persoonlijke auto's in.
De rest is leeg en voor de toekomst.
Je hebt het niet slecht voor elkaar en in ieder geval meer auto's dan mij :P
Als ik GTA opstart dan spawn ik het liefst in mijn Arcade, en daar staan mijn daily drivers (Toreador, Stromberg, Nightshark, Insurgent Custom, Deluxo, Vigilante,..).

Ik zal ze vanavond eens voor de fun tellen, maar denk dat ik ook al over de 30 zal zitten, heb sommigen zelf dubbel omdat ik niet kon kiezen welk kleur ik het mooiste vond... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Ik speelde laatst met een Nederlander die had een hele office garage van 30 alleen maar vol met Vigilantes, allen in hun eigen kleur :D

Ik heb nu inderdaad ook 1 wagen dubbel maar ga die denk ik trashen, ik ben niet zo een enorme auto liefhebber maar koop gewoon af en toe een nieuwe sportwagen, hou van duur naar goedkoop aan, dus gaat wel steeds harder.

Afgelopen dagen trouwens nauwelijks gespeeld, was dermate moe van het werk dat ik er even geen puf voor had :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
raptorix schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:18:
Ik speelde laatst met een Nederlander die had een hele office garage van 30 alleen maar vol met Vigilantes, allen in hun eigen kleur :D
Dan is die flink bezig geweest, aangezien je per auto $3,750,000 (Warstock Cache & Carry) neerlegt :P
Heeft hem trouwens 112,5 miljoen gekost :o

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 05-02-2021 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Ik had al eerder hier dezelfde vraag gesteld, echter toen geen animo...

Heeft iemand zin om mij te helpen met de Casino heist?? Ik speel op PC.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Dan is die flink bezig geweest, aangezien je per auto $3,750,000 (Warstock Cache & Carry) neerlegt :P
Die Vigilante heb ik ook nog nooit gezien op het Podium of met korting, dus ook volle pot moeten betalen. Incl. upgrades (wat velen vergeten) kost die over de 4M. Dat is 2x de Heist... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Die Vigilante heb ik ook nog nooit gezien op het Podium of met korting, dus ook volle pot moeten betalen. Incl. upgrades (wat velen vergeten) kost die over de 4M. Dat is 2x de Heist... 8)
Nee klopt, ik dacht even dat ik hem toen had gewonnen met het rad maar ik haal hem door de war met de Scramjet :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Nee klopt, ik dacht even dat ik hem toen had gewonnen met het rad maar ik haal hem door de war met de Scramjet :9
Scramjet heb ik ook van het Podium... wel leuk karretje om mee te spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:06:
[...]

Scramjet heb ik ook van het Podium... wel leuk karretje om mee te spelen ;-)
Haha ja klopt :) Waarop speel je trouwens als ik mag vragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:13:
[...]

Haha ja klopt :) Waarop speel je trouwens als ik mag vragen
Xbox Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha same console here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Ik ben ook eens in iemand zijn garage geweest. Alleen maar onverzekerde wagens. Rara, een hacker.

Wat zijn eigenlijk nog leuke wagens oid om te kopen? Ik heb behoorlijk wat wagens, zoals scramjet Phantom wedge, rampcar. Ook heb ik moc, die kleinere vrachtwagen voor de opressor MK2. Maar ook allerlei normale auto's en motoren heb ik al.

[ Voor 24% gewijzigd door AMD1800 op 05-02-2021 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 17:33

fdisk

XBL: fd1sk

AMD1800 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Ik ben ook eens in iemand zijn garage geweest. Alleen maar onverzekerde wagens. Rara, een hacker.

Wat zijn eigenlijk nog leuke wagens oid om te kopen? Ik heb behoorlijk wat wagens, zoals scramjet Phantom wedge, rampcar. Ook heb ik moc, die kleinere vrachtwagen voor de opressor MK2. Maar ook allerlei normale auto's en motoren heb ik al.
Als je in iemand anders z'n garage staat dan zijn alle autos altijd onverzekerd volgens de info, want jij hebt ze niet verzekerd. Dus als je iemand in jouw garage uitnodigt dan zullen jouw wagens voor die persoon er ook als onverzekerd uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@fdisk oh, dat wist ik niet. Dan heb ik niks gezegd. Bedankt voor de info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Generaal Pep schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:03:
Ik had al eerder hier dezelfde vraag gesteld, echter toen geen animo...

Heeft iemand zin om mij te helpen met de Casino heist?? Ik speel op PC.
Ik ben altijd in voor Casino, mijn nick is: sjorspa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
raptorix schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:24:
[...]

Ik ben altijd in voor Casino, mijn nick is: sjorspa
Cool! Mijn vrienden willen dit niet meer met me doen omdat ze het te frustrerend vinden. Je komt alleen maar van die juggernauts tegen die bijna niet dood gaan en jou in een flits dood hebben.

Jij hebt wel een goede tactiek om dit aan te pakken?

Ik zal je vanavond toevoegen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Generaal Pep schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:40:
[...]

Cool! Mijn vrienden willen dit niet meer met me doen omdat ze het te frustrerend vinden. Je komt alleen maar van die juggernauts tegen die bijna niet dood gaan en jou in een flits dood hebben.

Jij hebt wel een goede tactiek om dit aan te pakken?

Ik zal je vanavond toevoegen ;)
Juggernauts? Je bedoelt bewakers met helmen? En is dat agressive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
raptorix schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:47:
[...]

Juggernauts? Je bedoelt bewakers met helmen? En is dat agressive?
Bewakers met helmen ja.

Ja ze wilden guns blazing gaan, dus had ik de agressive gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Generaal Pep schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Bewakers met helmen ja.

Ja ze wilden guns blazing gaan, dus had ik de agressive gekozen.
Ok, we kijken wel even :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
Cool! Ik ga je vanavond dan toevoegen. Mijn nickname is: killapepe

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:40:
[...]
Aggressive en niks van optionele preps (bv. duggan shipments niet doen), de verkeerde ingang, de verkeerde wapens,... bij de eerste shot dood gaan, als een schietschijf door het casino lopen... Ik begrijp jou vrienden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
RigolleM schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:24:
[...]

Aggressive en niks van optionele preps (bv. dungan shipments niet doen), de verkeerde ingang, de verkeerde wapens,... bij de eerste shot dood gaan, als een schietschijf door het casino lopen... Ik begrijp jou vrienden :o
Zij wilden het juist zelf... een maatje had op internet de beste ingang enzo opgezocht, die hebben we allemaal gekozen.

Veel geduld hebben ze niet. 3 keer dood gaan en ragequit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Generaal Pep schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Zij wilden het juist zelf... een maatje had op internet de beste ingang enzo opgezocht, die hebben we allemaal gekozen.

Veel geduld hebben ze niet. 3 keer dood gaan en ragequit.
Mocht je nog geen Duggans hebben gedaan, wacht daar dan AUB even mee, dan kunnen we dat samen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
Cayo Perico is aangepast. De code preppen in het casino gaat naderhand iets anders. Eerst had je de prep gelijk gehaald als je buiten stond. Nu moet je eerst ontsnappen aan de politie.

Snap nog steeds niet dat er in de archives geeen guards staan. Je kunt die vingerprint cloner zo jatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daveytje schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:10:
Cayo Perico is aangepast. De code preppen in het casino gaat naderhand iets anders. Eerst had je de prep gelijk gehaald als je buiten stond. Nu moet je eerst ontsnappen aan de politie.
Er werd niks aangepast, is al sinds dag 1 zo... Als je wordt neergeschoten nadat je de plasma cutter hebt, is de missie afgelopen. Ben je buiten geraakt dan moet je eerst van uw wanted level afgeraken.
Snap nog steeds niet dat er in de archives geeen guards staan. Je kunt die vingerprint cloner zo jatten.
Het is inderdaad allemaal veel te gemakkelijk... gisteren de prep gedaan voor de Aniihilator Stealth Helicopter als approach vehicle en het was een verademing dat ik wat moeite moest doen. Btw Aniihilator Stealth Helicopter heeft mij 2M minder gekost, 1,886,625 ipv 3,870,000. Beetje zuinig omspringen met onze centjes hé :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
RigolleM schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:44:
[...]

Er werd niks aangepast, is al sinds dag 1 zo... Als je wordt neergeschoten nadat je de plasma cutter hebt, is de missie afgelopen. Ben je buiten geraakt dan moet je eerst van uw wanted level afgeraken.

[...]

Het is inderdaad allemaal veel te gemakkelijk... gisteren de prep gedaan voor de Aniihilator Stealth Helicopter als approach vehicle en het was een verademing dat ik wat moeite moest doen. Btw Aniihilator Stealth Helicopter heeft mij 2M minder gekost, 1,886,625 ipv 3,870,000. Beetje zuinig omspringen met onze centjes hé :9
Als ik het casino uit kwam tot vorige week met de code van de kluis was de missie afgelopen. Nu moet ik eerst ontsnappen aan de politie. Dat was eerst dus niet met de kluis code. Maakte niet uit of ik dood ging of niet.

Die Helicopter is de korting in twitch prime.

[ Voor 5% gewijzigd door daveytje op 06-02-2021 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daveytje schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Als ik het casino uit kwam tot vorige week met de code van de kluis was de missie afgelopen. Nu moet ik eerst ontsnappen aan de politie. Dat was eerst dus niet met de kluis code.
Had het hierboven over de plasma cutter, maar het is inderdaad de safe code.

Klopt niet wat jij beweert, ik heb al altijd eerst van mijn wanted level moeten ontdoen. Van zodra je de safe code hebt, is de wanted level actief. Als je ondertussen dood gaat, sta je buiten zonder 'wanted level'.
Eigenlijk vlieg ik gewoon terug naar mijn sub, voor de volgende prep, dus weinig last van die cops.
Ik speel het al van de eerste dag, dus al tientallen keren die Casino gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door RigolleM op 06-02-2021 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
RigolleM schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:51:
[...]

Had het hierboven over de plasma cutter, maar het is inderdaad de safe code.

Klopt niet wat jij beweert, ik heb al altijd eerst van mijn wanted level moeten ontdoen. Eigenlijk vlieg ik gewoon terug naar mijn sub, voor de volgende prep.
Ik speel het al van de eerste dag, dus al tientallen keren die Casino gehad.
Apart cijfers niet. Deed deze missie meestal in combi met het rad. Eerst de prep en als ik dan buiten sta is de missie geslaagd. Wel nog de wanted level maar kon dan gewoon weer het casino in voor het rad.

Zitten toch nog wat foutjes in. Ook vanavond wilde de liftdeur niet open na het hacken. Enkel als ik er tegenaan liep tergend langzaam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
daveytje schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Apart cijfers niet. Deed deze missie meestal in combi met het rad. Eerst de prep en als ik dan buiten sta is de missie geslaagd. Wel nog de wanted level maar kon dan gewoon weer het casino in voor het rad.
Je bent ALTIJD van je wanted level af als je het casino binnen gaat... ;-)
Zitten toch nog wat foutjes in. Ook vanavond wilde de liftdeur niet open na het hacken. Enkel als ik er tegenaan liep tergend langzaam.
Van die liftdeur heb ik nog niet meegemaakt, maar dat er nog veel bugs in zitten daar heb je gelijk in. Maar je maakt weer slapende honden wakker, straks is @raptorix terug van de partij :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
RigolleM schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:57:
[...]

Je bent ALTIJD van de wanted level af als je het casino binnen gaat... ;-)

[...]

Van die liftdeur heb ik nog niet meegemaakt, maar dat er nog veel bugs in zitten daar heb je gelijk in. Maar je maakt weer slapende honden wakker, straks is @raptorix terug van de partij :*)
Ja maar nu kun je het casino niet opnieuw in als je de code hebt en krijg je de melding prep missie gelaagd in beeld als je de politie ontsnapt bent. Eerst kreeg ik gelijk de melding prep missie geslaagd als ik bij de lift stond en naar buiten kwam uit de casino.

Mot je hem ook niet taggen
Pagina: 1 ... 194 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.