Nee, dat is een andere gast...
Maar Dave belt dus vanwege twee dingen :
- Nightclub promotions.
- Die 3 missies van de Cayo Perico Heist waarvoor je een Kever krijgt
Beiden alleen als je CEO bent als het goed is...
Daar zijn hele mooie solo grinding guides voor die je kan opzoeken
Je kan het ook aan anderen ingame vragen, want zo kwam ik erachter een tijdje geleden

Speel dat heel weinig dus hield me er ook niet mee bezig...
Dat is niks :
Ik was een keertje per ongeluk samen met iemand tot 6:30 in de ochtend Battlefield 3 aan het spelen!
Oooops...

Donstil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:11:
Maar verder wel jammer dat het zo heavy op meerdere spelers hangt wat mij betreft.
Samen spelen is leuk maar soms heb ik daar ook simpelweg geen zin in en wil ik gewoon onderuit met een podcastje alleen spelen.
Ik vind het juist ideaal als Co-op game en dan gewoon vs. NPC's knallen!

Rens1967 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:50:
Wel opletten waar de GPS je naar toe stuurt. Voorbeeld: mijn meth lab zit aan route 68. Als ik de GPS zou volgen stuurt die me naar de dichtstbijzijnde dropoff middenin Los Santos, en daarna zou ik dan eerst helemaal naar oost en dan naar west moeten. Ik ga altijd naar het meest westelijke of oostelijke punt, en werk het dan zo af.
Neem gewoon de "Convoy Route" zoals ik die noem
Komt er in feite op neer dat je vanaf de Pacific Bank naar het Noorden rijdt, waarbij het stuk richting de Route 68 offroad gaat en je links afslaat richting de Meth en Coke businesses of rechtdoor blijft gaan voor de Cash business

Wormaap schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:12:
Als afwisseling voor het grinden ben ik nu met een vriend de Doomsday heists opnieuw aan het doen, dit keer met hem als leader en met omgedraaide rollen. Best leuk, maar af en toe ook wel frustrerend, ondanks hoger level, betere uitrusting en meer ervaring. Als dan ook nog eens Agent ULP glitcht en weigert van zijn plek te komen is de lol er wel weer even vanaf

Kudo's als je bereid bent die Heist vrijwillig te starten!
Wat mij betreft de meest mislukte Heist set aller tijden in GTA V Online

Laatst ook even de Penthouse-missies gedaan. Die waren best leuk, en leverden zelfs nog meer dan verwacht op (ongeveer 700-800k voor de hele set geloof ik)

IMHO hadden ze die reeks als een soort mini Heist moeten opzetten en de bonussen die je alleen de eerste keer krijgt gewoon permanent moeten maken :
Speel je ze lekker allemaal achter elkaar en dan ben je met 2 tot 4 man gewoon ieder GTA$ 1.000.000 verder!