Haha echt he, inhaal actie van de week!
Blowup 2 speel je pas bij een bepaald level vrij toch? Eerder dan dat level kun je hem alleen spelen als iemand je ervoor uitnodigt (een echte speler)Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:42:
Vraagje, hoe speel ik blow up II vrij? ik heb inmiddels blow up I vrijgespeeld. Mort ik dan weer wachten tot ik automatisch uitgenodigd wordt door die Simeon?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmm aparte bug heb ik nu op de Xbox 360...
Ik heb aardig wat keren achter elkaar de missie All in the Game gespeeld. Alleen als ik die nu selecteer en start, dan wordt er gewoon een random missie gestart.
Eerst dacht ik dat ik niet goed opgelet had, maar nu een paar keer achter elkaar goed gekeken en toch start er een hele andere missie (dat begint al met het scherm waar je de moeilijkheid kan instellen etc, daar staat dan een andere missie).
Ik heb aardig wat keren achter elkaar de missie All in the Game gespeeld. Alleen als ik die nu selecteer en start, dan wordt er gewoon een random missie gestart.
Eerst dacht ik dat ik niet goed opgelet had, maar nu een paar keer achter elkaar goed gekeken en toch start er een hele andere missie (dat begint al met het scherm waar je de moeilijkheid kan instellen etc, daar staat dan een andere missie).
Ik hoop dat dit jaar weer de Roosevelt te koop is, vorig jaar had ik niet genoeg geld

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb geen plekBokkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:39:
Ik hoop dat dit jaar weer de Roosevelt te koop is, vorig jaar had ik niet genoeg geld
Goed dat je het zegt! Snel sparen mocht de kans er zijn will ik hem deze keer niet missenBokkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:39:
GTA VI - All aboard the hype train!!
Idd, met 40 auto's ben ik er denk ik wel. Al heb ik nu soms keuze stress met welke auto ik wil rijden. Maar goed, beter dat dan rond rijden en denken, die auto wil ik ookAtlAntA schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:12:
[...]
Dat dus. Doe er maar een extra garage bij.
Voordat ik met GTAV begon dacht ik dat ik slechts 2 auto's zou hebben maar 3 maanden later heb ik toch al bijna mijn eerste garage vol met 10 auto's. Stiekem toch leuk auto's verzamelen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik begon met wat ik nodig had voor het racen. Er is verder maar 1 auto die ik voor de looks heb. De rest is er gaandeweg met DLC's bijgekomen en gebleven voor zo ver ze beter waren dan wat ik al had. Heb laatst toch nog e.e.a. verkocht omdat ik toch niks heb aan 7 supers en 9 sportscars maar ik moet nog wel wat verkopen. Ik heb de derde garage nog niet eens voor de helft vol, maar is ook eigenlijk met auto's die ik zal verkopen.
PSN: Kjujay
Met auto's die ik echt wil bewaren zit ik net aan 2 garages denk ik.hoewel er nog een paar rouleren.
Op mijn alt heb ik aan een halve garage genoeg, de overige plekken zijn voor panto's en dubstas om geld te maken
Op mijn alt heb ik aan een halve garage genoeg, de overige plekken zijn voor panto's en dubstas om geld te maken
1 garage is gevuld met auto's voor het racen. De andere 2 garage's bevatten allemaal auto's voor de free roam, missie's, etc.
Volgens mij heb ik twee auto's waarmee ik een beetje mee kan doen met racen. Die komen anders dan voor een race dan ook nooit de garage uit. De rest is gewoon allemaal nodig. Weet niet of ik de Roosevelt zou kopen mocht die weer beschikbaar komen, dan zou ik daar twee van hebben. Van mij mag er ook een andere bijzondere auto komen. Dan is er wel weer het probleem van wat daarvoor moet gaan wijken. In ieder geval alvast gaan sparen...
Als ze er een cabrio versie van maken dan "moet" je hem wel kopenfdisk schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:58:
Volgens mij heb ik twee auto's waarmee ik een beetje mee kan doen met racen. Die komen anders dan voor een race dan ook nooit de garage uit. De rest is gewoon allemaal nodig. Weet niet of ik de Roosevelt zou kopen mocht die weer beschikbaar komen, dan zou ik daar twee van hebben. Van mij mag er ook een andere bijzondere auto komen. Dan is er wel weer het probleem van wat daarvoor moet gaan wijken. In ieder geval alvast gaan sparen...
Zoiets

Op zich zou ik het voor valentijn ook wel prima vinden om een nieuw Pegasus voertuig te hebben, zoiets als deze wellicht:

Gaan missies wel wat meer opleveren. Doe je er nog langer over voordat je op de bestemming bent.
Heb je in ieder geval geen last van lek geschoten banden..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pegasus kan je geen bulletproof tires voor krijgen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En bulletproof paarden?SinergyX schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:47:
Pegasus kan je geen bulletproof tires voor krijgen
Do { Ping } while ( LOL )
Een paard dat ook kan zwemmen. Anders vind ik het paard gegarandeerd terug in een vijver.
Kans is klein
Kans is klein
[ Voor 12% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-02-2015 14:00 ]
Ik merk wel dat mijn raceskills behoorlijk omhoog gaan! Zeker op banen die ik een beetje beter ken. Gisteren een tijdje met Gnatyx o.a. geraced samen met randoms en kon vaak prima meekomen met top 3 finishes. Alleen Gnatyx viel niet bij te houden haha. Geldt ook voor Speed en Jeroen als ze online zijn trouwens
Kon gisteren Gnatyx op Hit the Apex in een race met randoms voorblijven totdat hij mij eraf drukte. ik: "Godver", Gnatyx "oh was jij dat?, sorry!"
Viel terug naar 8 en als derde geëindigd waar een tweede plek nog mogelijk was geweest maar ik zelf een foutje maakte op het laatst. Maakt het wel leuk!
Kon gisteren Gnatyx op Hit the Apex in een race met randoms voorblijven totdat hij mij eraf drukte. ik: "Godver", Gnatyx "oh was jij dat?, sorry!"
Jawel het is weer dinsdag , zou er nieuws van rockstar komen ?http://www.rockstargames.com/socialclubmaintenance/
De website ligt eruit voor onderhoud .
De website ligt eruit voor onderhoud .
Walking on the bright side of life
Omar 'sHeists are coming yoFe® schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:28:
Jawel het is weer dinsdag , zou er nieuws van rockstar komen ?Dhttp://www.rockstargames.com/socialclubmaintenance/e website ligt eruit voor onderhoud .
"Files required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service. Please return to Grand Theft Auto V and try again later."
Ik schrok al maar door ligt bij hun dus.
Zijn de Heists er?Sipio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:16:
"Files required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service. Please return to Grand Theft Auto V and try again later."
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Eerste berichten: niks veranderd. Zelfs de toeter "glitch" werkt nog.
Benieuwd of ze de rest wel gefixed hebben danPannekoek81 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:40:
Eerste berichten: niks veranderd. Zelfs de toeter "glitch" werkt nog.
Hopelijk was het een voorbereiding op heists.
En de tanks van BF zitten dan weer in GTA...verwarrend allemaaldutchgio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Ja, maar dan in de beta van BF: Hardline
PSN: Maichel
10 nieuwe jobs http://www.rockstargames....-lts-creator-selections-a
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zo he joepie. "Nu weer even een paar weken niet zeuren om de heists jongens" zullen ze wel gedacht hebben.
Gisteren op de PS3 Slipstream GP gedaan. Vond het een weinig boeiende baan eerlijk gezegd

voor de rest eens met bovenstaande. Had liever een par nieuwe survivals gezien. En natuurlijk wat nieuwe missies waar je echt wat voor moet doen. Op een plek op de map waar je nooit komt. Genoeg te verzinnen! Die snelle saaie missies die steeds hetzelfde zijn en je al 100 keer gespeeld hebt beginnen te vervelen. In het begin is het nog leuk om een auto te jatten voor Simeon met alleen een pistool maar als met een volledig arsenaal aankomt zijn ze gewoon te simpel.
Tijd voor heists
Verwijderd
ach ja dan heb je weer tijd voor andere dingen zoals Schafters zoeken, gang attacks en crewleden aan 44 wins helpenShadow_Agent schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:39:
[...]
Gisteren op de PS3 Slipstream GP gedaan. Vond het een weinig boeiende baan eerlijk gezegd![]()
voor de rest eens met bovenstaande. Had liever een par nieuwe survivals gezien. En natuurlijk wat nieuwe missies waar je echt wat voor moet doen. Op een plek op de map waar je nooit komt. Genoeg te verzinnen! Die snelle saaie missies die steeds hetzelfde zijn en je al 100 keer gespeeld hebt beginnen te vervelen. In het begin is het nog leuk om een auto te jatten voor Simeon met alleen een pistool maar als met een volledig arsenaal aankomt zijn ze gewoon te simpel.
Tijd voor heists
Ik zag hem gisteren op FB voorbij komen, geniaal
Ik had met dank aan Speed een Schafter eergisteren een Schafter gekregen. Gisteren alles snel geupgraded, 4x The Valedicorian gedaan. Terug naar freemode (in m'n Schafter dus) terugrijden naar de garage.... BOOM! Auto destroyed en blijkbaar geen verzekering?Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:59:
[...]
ach ja dan heb je weer tijd voor andere dingen zoals Schafters zoeken, gang attacks en crewleden aan 44 wins helpen

Ik was in de veronderstelling dat je automatisch verzekering kreeg bij het inrijden in je garage maar blijkbaar niet. Zal al m;n andere auto's ook maar snel controleren als ik online ben. Maar heb ook vaak genoeg gezien dat het niet kon (verzekeren) omdat LSC dan zei "This vehicle is already insured" ....
Tja.. Maatje kwam er op die manier ook achter na z'n zentorno max (voor zijn level) getuned te hebben. BOOM weg auto, weg geld..Shadow_Agent schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:17:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat je automatisch verzekering kreeg bij het inrijden in je garage maar blijkbaar niet.

Maar als je erover na denkt.. Als ik een onverzekerde auto (IRL) in m'n garage rij, is die ook niet ineens verzekerd
Een gestolen Zentorno kan je niet eens verzekeren en ook niet je garage inrijden dus sowieso niet slim om te modden (ik heb overigens online nog geen zentorno's in het wild gezien)
Toen ik mijn Zentorno kocht en ging upgraden kon ik geen verzekering/tracker erop gooien volgens mij. Onder het mom van "zit er al op".
baal er wel van...
baal er wel van...

Een aantal 'websites' verzekeren en tracken de auto automatisch als je ze daar koopt. Sommigen echter ook niet volgens mij.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
"Your save data could not be loaded from the rockstar cloud servers at this time. please try again later. returning to grand theft auto v."
Vanaf vanmorgen 6 uur al online bezig met een kameraad omdat hij een weekje weg moet, krijg ik na het uitloggen bovenstaande melding.
Ik kom dus niet meer online, internet al afgezocht voor dit probleem maar een echte oplossing nog niet gevonden.
Heb tijdens het opstarten van de game de L1 en R1 toets vastgehouden om de boel te resetten ( las ik als oplossing) maar geen geluk.
Iemand dit probleem misschien ook al een keer gehad en een oplossing heeft?
Ben bang dat ik straks totaal overnieuw moet beginnen en het gaat al niet zo hard bij mij lol.
*edit* gezocht in dit topic en hier dus ook al bekend, bah bah
Vanaf vanmorgen 6 uur al online bezig met een kameraad omdat hij een weekje weg moet, krijg ik na het uitloggen bovenstaande melding.
Ik kom dus niet meer online, internet al afgezocht voor dit probleem maar een echte oplossing nog niet gevonden.
Heb tijdens het opstarten van de game de L1 en R1 toets vastgehouden om de boel te resetten ( las ik als oplossing) maar geen geluk.
Ben bang dat ik straks totaal overnieuw moet beginnen en het gaat al niet zo hard bij mij lol.
[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 05-02-2015 09:51 ]
Ook een keer gehad, PS(3) opnieuw opgestart deed wonderen.Sipio schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:49:
"Your save data could not be loaded from the rockstar cloud servers at this time. please try again later. returning to grand theft auto v."
Zit je wel bij een crew? Dan gaat het echt een stuk sneller!

Hij is echt leuk
Shadow_Agent schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:41:
Toen ik mijn Zentorno kocht en ging upgraden kon ik geen verzekering/tracker erop gooien volgens mij. Onder het mom van "zit er al op".
baal er wel van...
Gekochte auto's zijn standaard voorzien van tracker en verzekering. Als je auto niet via MMI terug kan vinden zou ik een ticket indienen bij R*.The_Worst schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:48:
Een aantal 'websites' verzekeren en tracken de auto automatisch als je ze daar koopt. Sommigen echter ook niet volgens mij.
Ik lees hier en daar dat de servers offline zijn. Ligt dus zeer waarschijnlijk niet aan jouSipio schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:49:
Cheers mannen, hopelijk is dat het, had nog een paar keer geprobeerd in te loggen maar geen succes, voorlopig dus ff pech maar wellicht dat het vanzelf weer opgelost is.
* Nog steeds niks, als ik klik op character transfer krijg ik een melding dat er geen enkele save is van het account waarmee ik probeer in te loggen, begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.
Ik was dan wel pas level 32 of zoiets maar voor mij was dat al heel wat
Als ik wel helemaal overnieuw moet beginnen zit ik eraan te denken om heel nieuw PSN account aan te maken maar hoe zit het dan met de games gekoppeld aan mijn "oude" account eigenlijk?
Heb nu al wel 2 maanden een PS4 maar sommige dingen zijn me nog wat vreemd hoe het allemaal werkt.
* Nog steeds niks, als ik klik op character transfer krijg ik een melding dat er geen enkele save is van het account waarmee ik probeer in te loggen, begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.
Ik was dan wel pas level 32 of zoiets maar voor mij was dat al heel wat
Als ik wel helemaal overnieuw moet beginnen zit ik eraan te denken om heel nieuw PSN account aan te maken maar hoe zit het dan met de games gekoppeld aan mijn "oude" account eigenlijk?
Heb nu al wel 2 maanden een PS4 maar sommige dingen zijn me nog wat vreemd hoe het allemaal werkt.
[ Voor 63% gewijzigd door Sipio op 05-02-2015 11:32 ]
Het ging in mijn geval om een Schafter die Speedfight van straat geplukt hadKju schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:33:
[...]
[...]
Gekochte auto's zijn standaard voorzien van tracker en verzekering. Als je auto niet via MMI terug kan vinden zou ik een ticket indienen bij R*.
[...]
Die ben je dan allemaal kwijt, wat je koopt is bounded aan je account.Sipio schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:39:
Damn daar was ik al bang voor logisch ook, is het wel mogelijk om bijv een nieuw PSN aan te maken en mijn oude account ook te behouden zodat ik daar alsnog mee in kan loggen als ik die games wil spelen?Maichel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:42:
[...]
Die ben je dan allemaal kwijt, wat je koopt is bounded aan je account.
*edit* Kan ineens weer online (wat zweten wat zweten)
[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 05-02-2015 12:25 ]
Nee hoor, je kunt gewoon games 'gekocht' op account 1 ook spelen op account 2.Maichel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:42:
[...]
Die ben je dan allemaal kwijt, wat je koopt is bounded aan je account.
ja dat wel natuurlijk, maar niet "overzetten" naar je andere account.dutchgio schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:56:
[...]
Nee hoor, je kunt gewoon games 'gekocht' op account 1 ook spelen op account 2.
Ja maar je bent ze niet kwijt, en de vraag was niet of je ze kan overzetten naar een ander account...
Je hoeft ook niet naar het andere account te 'switchen' of iets dergelijks, de games blijven gewoon van jou en je kunt ze op beide accounts spelen.
Je hoeft ook niet naar het andere account te 'switchen' of iets dergelijks, de games blijven gewoon van jou en je kunt ze op beide accounts spelen.
Oh dit is wel o.k dan dank.dutchgio schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:12:
Ja maar je bent ze niet kwijt, en de vraag was niet of je ze kan overzetten naar een ander account...
Wat is er zo uniek aan de Schafter eigenlijk? (Dat is die "Mercedes E toch?).
Je ziet ze idd niet heel veel maar heb er al geregeld een verrot gereden

Voor de crew challengeDonstil schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:34:
Wat is er zo uniek aan de Schafter eigenlijk? (Dat is die "Mercedes E toch?).
Gisteren wat van die verified races geprobeerd, Bahama Mia en Slipstream GP waren echt waardeloos, maar moet zeggen dat die Rodeo loop echt een leuke baan is!
Schafter rijdt heerlijk en heb tot zover ook alle races ermee gewonnen. Het meest gestoorde wat ik heb gedaan was een race compleet uitrijden waar de host voor de lol de laps op 50 had gezet. Daar was ik samen met de rest toen ruim 45 minuten rondjes aan het racen met dat ding 
Rijdt echt heerlijk!
Rijdt echt heerlijk!
Verwijderd
Ik moet toegeven meer geluk te hebben met de tailgater voor de crewchallenge. Minder spins en hij lijkt wat zwaarder zodat je sneller de bocht linksaf na tinsel towers kan nemen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:21:
Ik moet toegeven meer geluk te hebben met de tailgater voor de crewchallenge. Minder spins en hij lijkt wat zwaarder zodat je sneller de bocht linksaf na tinsel towers kan nemen.
Dat wordt nog een leuke strijd tussen de tailgater en schafter zo te lezenSir_Hendro schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:16:
Schafter rijdt heerlijk en heb tot zover ook alle races ermee gewonnen. Het meest gestoorde wat ik heb gedaan was een race compleet uitrijden waar de host voor de lol de laps op 50 had gezet. Daar was ik samen met de rest toen ruim 45 minuten rondjes aan het racen met dat ding
Rijdt echt heerlijk!
Ik vind zelf de Schafter echt een superding. Die Tailgater rijdt een beetje als een moderne A7 terwijl die Schafter mij meer doet denken aan die uit de DTM van ongeveer 1995. Lekkere scheurbak.
PSN: MrMistral
Heb je nog geluk dat het een korte baan is! Al was het een baan waar gemiddeld een tijd van 2 minuten op wordt gereden..... Was je de enige die hem uit reed samen met de host?Sir_Hendro schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:16:
Rijdt echt heerlijk!
PSN: Curvaa_
Kan iemand mij vertellen hoe ik een Red-Shark-Cash-Card verzilver op een Xbox one?
Ik heb een code gekregen van Microsoft die ik graag wil verzilveren maar kan het niet vinden.
Heb gezocht in de forum op Red shark maar kan helaas niks vinden.
Ik heb een code gekregen van Microsoft die ik graag wil verzilveren maar kan het niet vinden.
Heb gezocht in de forum op Red shark maar kan helaas niks vinden.
Ja we waren met 8 mensen geloof ik en na drie rondjes waren de meeste al weggegaan. Uiteindelijk was ik alleen met de host die bij lap 20 stil ging staan. Dus eigenlijk speelde ik voor jan lul. Het enige wat ik probeerde was mijn lap tijd steeds te verbeteren. Het was een race in de dat off road gebied tussen de trash talk basis en de haven. De payout was ook erg laagCurva schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:08:
[...]
Heb je nog geluk dat het een korte baan is! Al was het een baan waar gemiddeld een tijd van 2 minuten op wordt gereden..... Was je de enige die hem uit reed samen met de host?
Gisteren met PS3 crew en randoms Rodeo Loop twee keer gedaan en inderdaad leuke baan!! Echterrrr...... wat mij mateloos irriteert op die baan zijn de bandenstapels en met name wat er gebeurt als je er over heen rijdt. Gisteren bijvoorbeeld reed ik over een lantaarnpaal die iemand voor mij omver gereden had met als gevolg dat ik in een spin terecht kwam op de bandenstapel. De achterkant van de auto stond op de band met als gevolg dat er geen beweging in te krijgen was (auto kwam niet losDersan schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:06:
Gisteren wat van die verified races geprobeerd, Bahama Mia en Slipstream GP waren echt waardeloos, maar moet zeggen dat die Rodeo loop echt een leuke baan is!

Sowieso snap ik niet waarom objecten als lantaarnpalen enzo niet "non-contact" voor de overige rijders zijn. Dat je ze zelf wel kunt raken okee maar als iemand achter je rijdt hier ook de dupe van is is dat natuurlijk belachelijk in een non-contact race. In contactraces kan dit tot een enorme chaos "lijden". Wat ook wel weer z'n charme heeft
Begrijpelijke frustratie inderdaad. Sinds gisteren is er ook een petitie gestart (zo kan je het noemen) om het race aspect van GTA Online meer uit te diepen. Broughy1322 (een bekende race-creator) heeft een goede post gemaakt op het support forum daar. Een van de dingen die hij ook aangeeft dat men moet kunnnen doen is die verdomde palen weghalen.Shadow_Agent schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:19:
[...]
Gisteren met PS3 crew en randoms Rodeo Loop twee keer gedaan en inderdaad leuke baan!! Echterrrr...... wat mij mateloos irriteert op die baan zijn de bandenstapels en met name wat er gebeurt als je er over heen rijdt. Gisteren bijvoorbeeld reed ik over een lantaarnpaal die iemand voor mij omver gereden had met als gevolg dat ik in een spin terecht kwam op de bandenstapel. De achterkant van de auto stond op de band met als gevolg dat er geen beweging in te krijgen was (auto kwam niet los) en alleen een respawn oplossing bracht.....
![]()
Is mij meerdere keren overkomen, paar keer ook eigen fout
![]()
Sowieso snap ik niet waarom objecten als lantaarnpalen enzo niet "non-contact" voor de overige rijders zijn. Dat je ze zelf wel kunt raken okee maar als iemand achter je rijdt hier ook de dupe van is is dat natuurlijk belachelijk in een non-contact race. In contactraces kan dit tot een enorme chaos "lijden". Wat ook wel weer z'n charme heeft
Valt kerst al rond pasen? Dat geval wel
Ja palen zijn nogal vervelend tijdens een race. Net als een boom of een hekje of .... maar goed er zijn ook race games zoals Forza (ah kl*te gras waarin je max 2 km/h kan). Blijft GTA en ja ik vloek ook weleens op een boom of op Bokito (mede tweaker) als hij weer keer een lantaarn paal voor je op de weg legtThe Outlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:26:
[...]
Begrijpelijke frustratie inderdaad. Sinds gisteren is er ook een petitie gestart (zo kan je het noemen) om het race aspect van GTA Online meer uit te diepen. Broughy1322 (een bekende race-creator) heeft een goede post gemaakt op het support forum daar. Een van de dingen die hij ook aangeeft dat men moet kunnnen doen is die verdomde palen weghalen.
Weet iemand wanneer de Valentine DLC komt? (als ie überhaupt komt)
Wanneer zou het Valentijn zijn denk je? Verwacht het rond die tijd.Msi92 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:19:
Weet iemand wanneer de Valentine DLC komt? (als ie überhaupt komt)
Ik kom er nu ook niet in.Kjid schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:18:
Ik krijg steeds timeouts, iemand anders ook last van?
Zoek op Crew Challenge 'KO'. Geeft momenteel 250K (PS4)
The Outlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:56:
Zoek op Crew Challenge 'KO'. Geeft momenteel 250K (PS4)
Zojuist 250.000 verdiend maar kan er slechts één doen helaas
je kan nog met je tweede character een keer en dan na 24 uur weer.
Je moet gewoon bij challanges kijken of er eentje voor 250k tussen staat. Volgens mij kan je niet echt zoeken.
Ja ik had net een challenge. Target 0:23 en het was een rechte lijn. Haalde het in 0:20. Wel wat krap dus
Is het met een tweede poppetje in een standaard Zentorno nog enigszins lastig of makkelijk te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Shadow_Agent op 06-02-2015 20:53 ]
Haha jaa, die had ik ook. Maar ik ga ervan uit dat al die challanges bedoeld zijn om makkelijk geld te verdienen dus allemaal wel haalbaar zijn.Utoka schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:50:
Ja ik had net een challenge. Target 0:23 en het was een rechte lijn. Haalde het in 0:20. Wel wat krap dus
Ik reed hem in een custom zentorno. Goed te halen op 20 sec is 3 sec een lifetime 
Bij staat nu in de lijst als NO TRANSLATION
[ Voor 21% gewijzigd door Utoka op 06-02-2015 20:58 ]
Standaard bedoel ikUtoka schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:54:
Ik reed hem in een custom zentorno. Goed te halen op 20 sec is 3 sec een lifetime
http://gtaforums.com/topi...hallenges-are-back/page-5 hier heeft iemand hem met stock gehaald. Comment van malozada
[s]dat gaat over een andere race, niet over CR challenge :P[s]Utoka schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:22:
http://gtaforums.com/topi...hallenges-are-back/page-5 hier heeft iemand hem met stock gehaald. Comment van malozada
Edit foutje, niet goed gelezen
=edit=
Even testje gedaan met de stock Zentorno
5 laps 2:09:xx (met turbo start) en als snelste rondje 24:xx, eerste rondje 28:xx geloof ik
=edit 2=
Zie geen challenges met mn tweede character, morgen maar weer proberen en anders pech
[ Voor 32% gewijzigd door Shadow_Agent op 06-02-2015 22:22 ]
Mm helaas op de One wederom geen 250.000 Challenges
Dat zou dan wel heel snel zijn. Ik heb het nog niet geprobeerd op de ps4 maar zal zo is kijken nu toch wel nieuwsgierig.Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:51:
kan hem niet vinden ps3. ik neem aan dat hij inmiddels is gepatched.
Rodeo Loop is wel echt een toffe track. Gisteren nog wat met randoms daarop gereden (ook Muscle cars, ook tof voor de verandering!) Op standard dus chaos maar de top 5 racers (w.o. ik) speelden fair dus dan is het ook wel grappig om te doen
Later ook ergens met traffic on en dat is wel echt K.U.T. hoor... manmanman wat een kut-AI. Plotseling spawnt er een auto vlak voor je, auto's die uit het niets naar links gaan etc... totaal niet tof
Later ook ergens met traffic on en dat is wel echt K.U.T. hoor... manmanman wat een kut-AI. Plotseling spawnt er een auto vlak voor je, auto's die uit het niets naar links gaan etc... totaal niet tof
Hoe kan het toch dat er op de xbox 360 af en toe personen zijn die een enorm hoog lvl hebben?
Net weer 1 die was 4000 (ja... 4000).. en ff geleden ook al 1 die was 3750 ofzo...
Net weer 1 die was 4000 (ja... 4000).. en ff geleden ook al 1 die was 3750 ofzo...
Dit.Shadow_Agent schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:57:
auto's die uit het niets naar links gaan etc...
Echt ongelofelijk domme A.I. af en toe.. Kom je van mijlen ver aanrijden, jahoor precies voor je neus gaan ze naar links of rechts..

CheatsAero schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:50:
Hoe kan het toch dat er op de xbox 360 af en toe personen zijn die een enorm hoog lvl hebben?
Nog geen officieel nieuws over een Valentijn update toch? Dat dat vorig jaar was wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu weer is he...
Ah ok! Iemand met zo een username geloof ik gelijk!Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:37:
Vorig jaar werd het de 11e aangekondigd en de 13e pas aangezet, dus het kan nog.
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.