Dan zou het helemaal een beestenboel worden!
Hele crew in een cougar pack ofzo.
Dan zou het helemaal een beestenboel worden!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
PSN: Kjujay
Goed gemikt !Bokkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:50:
Gisteren met een maat lekker zitten snipen vanaf een dak.
1 iemand was niet blij en probeerde steeds wraak te nemen, uit wanhoop haalde hij maar een titan van het vliegveld voor een kamikaze actie denk ik, met dit als resultaat
Walking on the bright side of life
PSN: MrMistral
Gaaf filmpjeBokkie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:50:
Gisteren met een maat lekker zitten snipen vanaf een dak.
1 iemand was niet blij en probeerde steeds wraak te nemen, uit wanhoop haalde hij maar een titan van het vliegveld voor een kamikaze actie denk ik, met dit als resultaat
Dat valt dan wel weer mee, daar is een stinger voor he
[ Voor 15% gewijzigd door Maichel op 26-01-2015 09:48 ]
PSN: Maichel
Gister 21:00 bbc 2 gekeken zeker ?
Nee nee. Renault - Nissan wel en Peugeot - Citroen ook . Maar Renault - Peugeot is niet eenzelfde nat potje hoor!
https://untappd.com/user/OzzBier
Sssst! Ik moest iets bedenken om 't recht te lullennickvanozzie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:10:
[...]
Nee nee. Renault - Nissan wel en Peugeot - Citroen ook . Maar Renault - Peugeot is niet eenzelfde nat potje hoor!![]()
Zeker weten! Zou sowieso leuk zijn voor GTA in het algemeen om een keer een niet-amerikaanse stad te doenFe® schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:02:
Mooie race stad voor gta , sint petersburg !
PSN: MrMistral
Missies, racen, shops overvallen, auto's verkopen (elke 48 minuten)Msi92 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:03:
Heeft iemand tips om deze noob snel geld te laten verdienen?
Nee, je hebt echt iemand anders nodig om tegen te rijden. Hij telt het anders niet als een race.Verstekbakker schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:27:
Als je nou een race alleen doet en je wint (uiteraard), telt dat dan ook mee voor de unlocks in de LS Customs?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Nope en ach met missies verdien je stukken meerShadow_Agent schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:18:
Werkt dat auto jatten -> upgraden -> verkopen (met die Dubsta bijvoorbeeld )voor meer cash ook op de PS3?
Is er een PS3 speler met een goede tactiek hiervoor?
Maakt niks uit zelfs een boat race telt...psvunited schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:28:
Welke type race moet je spelen om alle extra upgrades vrij te spelen, ultra of sports?
Goed adviesKju schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:43:
Een miljoen is niet zo veel, daar krijg je niet veel last van. Als je 100en miljoenen had gekregen dan zou ik zeggen geef alles uit, neem tweede character met drie garages en vul die met 30 volledig gemodde Adders voor als ze het geld ooit af gaan pakken en koop gelijk een Buzzard..
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Enige wat ze gezegd hebben is 'early 2015'. Niet per se januari. Een onderdeel als de Heists moet natuurlijk een goede pr-campagne hebben. Dus daar zal wel eerst een post over komen op hun website. Wellicht een uitlegvideo erbij en wat extra info.micmulder schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:24:
Wat mij opvalt is dat het rond de heists wel verdacht stil is? Deze zouden toch in januari komen? Dat moet dan deze week zijn. Of heb ik iets gemist??
Ah oké duidelijkThe Outlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Enige wat ze gezegd hebben is 'early 2015'. Niet per se januari. Een onderdeel als de Heists moet natuurlijk een goede pr-campagne hebben. Dus daar zal wel eerst een post over komen op hun website. Wellicht een uitlegvideo erbij en wat extra info.
Kan zelfs nog tot de release van de PC versie van GTA5. Ongetwijfeld dat Rockstar al druk bezig is met de heists, we zullen wel horen wanneer zij denken dat wij er klaar voor zijn.
Supertip, nu gaat het tenminste eerlijk. En als ik heb gewonnen kan ik de andere keer diegene laten winnen, meestal gaat dat zo wel een paar keer goed.
[ Voor 25% gewijzigd door Verstekbakker op 26-01-2015 21:10 ]
Als laatste hebben ze gezegd in de weken voor de launch van de pc versie en dat die pc versie dus ook vanaf het begin de heists zou bevatten.....The Outlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:40:
[...]
Enige wat ze gezegd hebben is 'early 2015'. Niet per se januari. Een onderdeel als de Heists moet natuurlijk een goede pr-campagne hebben. Dus daar zal wel eerst een post over komen op hun website. Wellicht een uitlegvideo erbij en wat extra info.
Kan zelfs nog tot de release van de PC versie van GTA5. Ongetwijfeld dat Rockstar al druk bezig is met de heists, we zullen wel horen wanneer zij denken dat wij er klaar voor zijn.
Ja dat is waar maar als je met randoms missies moet doen schiet het soms totaal niet opHardHouse schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:31:
[...]
Nope en ach met missies verdien je stukken meer
Do { Ping } while ( LOL )
Gisteren op OBSTACLE WHAT!? reed ik tweede (van de 15) en beukte ik per ongeluk tegen de eerste (random) aan omdat ik nog even snel langs zo'n obstakel wilde rijden. Tikte hem toen aan en voelde mij schuldig, hij won uiteindelijk nog wel dankzij slipsstreamen (denk ik). Eind goed, al goed! (al had ik liever zelf gewonnenVerstekbakker schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:42:
Valt niet te doen. Die kutkinderen kunnen alleen maar tegen je aan rijden. Ik ben er nog werkelijk geen een tegen gekomen die normaal rijdt.
Ik doe nooit missies met randomsShadow_Agent schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Ja dat is waar maar als je met randoms missies moet doen schiet het soms totaal niet opVooral door onkunde of randoms die denken dat je in een missie kunt freeroamen en na iedere missie quitten en je weer een paar minuten kwijt bent aan laadschermen
![]()
Zit inmiddels al weer aan de bijna 2 miljoen met 3 volledig upgraded auto's (Zentorno/ Massacro Race/ Elegy) dus opzich is geld ook niet zo'n probleem. Maar meer is altijd beter
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door HardHouse op 27-01-2015 15:52 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Relatief makkelijk als je bijvoorbeeld een Zentorno hebt of een andere auto waarbij ze niet door de achterkant kunnen schieten. Gewoon de kont van de auto richten naar de bad guys en dan kunnen ze je niet raken.AtlAntA schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:
Titan of a job is ook in je eentje te doen en op hard nog lekker pittig ook.
Neej gewoon met de musket allemaal afknallen , alleen zwaar lastigFrits Flits schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:00:
[...]
Relatief makkelijk als je bijvoorbeeld een Zentorno hebt of een andere auto waarbij ze niet door de achterkant kunnen schieten. Gewoon de kont van de auto richten naar de bad guys en dan kunnen ze je niet raken.
Over DLC wapens gesproken, ik had altijd de firework launcher er nog gewoon bij staan in mijn weapon wheel maar die is sinds gisteren ineens verdwenen. Iemand een idee hoe ik die terug krijg?Fe® schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:53:
[...]
Neej gewoon met de musket allemaal afknallen , alleen zwaar lastig
Niet. Zodra je vuurwerk op is verdwijnt de launcher uit je weapon wheel.AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:09:
[...]
Over DLC wapens gesproken, ik had altijd de firework launcher er nog gewoon bij staan in mijn weapon wheel maar die is sinds gisteren ineens verdwenen. Iemand een idee hoe ik die terug krijg?
Verwijderd
oke, ja dat is ook wel wat ik aan het doen ben hoor, maargoed. Wel erg jammer imho dat er gewoon na zo'n lange tijd nog steeds geen heists zijn om te doen.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:12:
Gedeelte zal van glitches komen, maar verreweg de meeste mensen doen gewoon missies, races, deathmatches etc. voor de fun en het geld komt vanzelf wel.
Verwijderd
Er zijn meer game modes. TDM, LTS levert ook veel op, zeker in vergelijking met missies. Met racen kan je ook lekker ranken en geld verdienen maar dan moet je wel steeds eerste worden in een volle lobby. Hou ook de events van Rockstar in de gaten. Soms heb je een dubbel cash en/of dubbel RP weekend.Ricmaniac schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:02:
Sinds 2 dagen pas bezig met GTA online op PS4 (alleen singleplayer uitgespeeld op ps3, toen gta weg gelegd) moet zeggen dat ik er echt zoo veel plezier mee heb. Alleen is missies doen echt de enige manier om zo veel geld te verdienen? ik snap niet hoe al die mensen rondrijden met dikke wagens van 700k + kan me niet voorstellen dat ze allemaal echt geld hebben betaald voor in game geld toch
Is dat zo? Ik zat te kijken...laatst (begin van het jaar ofzo) was er zo een event, en toen ik ging terug zoeken was er afgelopen Juni nog eentje maar verder nooit. Kan je ergens zien wanneer die events met dubbele XP/Cash zijn?Kju schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:42:
[...]
Er zijn meer game modes. TDM, LTS levert ook veel op, zeker in vergelijking met missies. Met racen kan je ook lekker ranken en geld verdienen maar dan moet je wel steeds eerste worden in een volle lobby. Hou ook de events van Rockstar in de gaten. Soms heb je een dubbel cash en/of dubbel RP weekend.
[ Voor 6% gewijzigd door Maichel op 28-01-2015 10:15 ]
[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 28-01-2015 10:21 ]
Is dat altijd die featured playlist dan?Kju schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:37:
Ach, de laatste twee keer dat er een zinvolle echte all-jobs dubbel cash/rp weekend was (volgens mij zijn er daar totaal 3 van geweest) heb ik gemist door jaarafsluiting en vakantie. Is geen ramp als je ze mist, mijn characters zijn 270+ en 45+ met 7.5 miljoen op de bank.
Rockstar heeft wel elke maand minimaal 1 event met een playlist waar je dubbel cash en/of RP kan verdienen.
Oftewel, die featured playlist hebben niet altijd die double Cash/XP boost. Als ik het zo terug lees is zo een weekend pas 3 keer geweest, namelijk:Featured Playlists are a new feature recently added to GTA Online allowing players on all consoles to launch directly into a Rockstar Created Featured Playlist of GTA Online action with just one button press. We'll be regularly rotating this Playlist to give you a varied lineup of fun Jobs to get your teeth into. Just look for the Featured Playlist button on the GTAV launch screens, or if you're on PS4 you can also launch directly from the PS4 home menu using the Live Tiles feature.
And as an extra bonus this weekend (Friday, Jan 2nd through Monday, Jan 5th), we'll be running Featured Playlists with Double GTA$ and Double RP rewards to help you move up in the world. Each Playlist will contain a Race, Deathmatch, Capture and a Last Team Standing Job to give you a four-course menu of GTA Online game modes. Additionally, we've carefully curated these Playlists so that the Races are for Sports or Muscle car classes to help you take advantage of the four new vehicles released with the GTA Online Festive Surprise: Slam Van, Hot Rod Christmas Ratloader, and the Massacro and Jester Race liveries. Players on Xbox One and PS4 will have access to four up-to-30 player Jobs in each Playlist. Read on for info about the Jobs in the special Double GTA$ & Double RP Featured Playlists.
[ Voor 64% gewijzigd door Maichel op 28-01-2015 13:00 ]
Er is er nu elk weekend 1 maar door de week zie ik m ook stond in de laatste release notes vermeld dat je er vanaf nu elk weekend 1 hebt maar geen dubbel rp of geld puur om playlists te promoten....De playlists die je nu ziet zijn dus geen special events playlists...AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:20:
Er is nu ook eentje maar ik weet niet of dat extra cash of rp oplevert. Als ik de game opstart staat het rechtsonder.
[ Voor 7% gewijzigd door HardHouse op 28-01-2015 15:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
PSN: Curvaa_
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan je er geen een starten en/of joinen via het keuzescherm of invité?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:59:
Ik ben momenteel level 13 op online.
Ik ben in het bezit van een parachute, maar ik kan op de een of andere manier geen parachute job spelen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Speelde laatst 8 keer Coveted(?) achter elkaar met nog een paar tweakers, dus het kan wel. Maar hoe?SinergyX schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:37:
Dit zijn contactmissions en afaik kan je die niet in een playlist zetten (gok om dezelfde reden dat replay eruit is gehaald bij succesvol halen ervan).
Verwijderd
Ik kan er alleen een joinen op basis van een invite van een vriend. Maar kan er zelf geen starten. En dat is juist wat ik wil,solo parachute jumps...Frits Flits schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:11:
[...]
Kan je er geen een starten en/of joinen via het keuzescherm of invité?
Gewoon een job hosten en dan op play drukken zonder anderen uit te nodigen.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:42:
[...]
Ik kan er alleen een joinen op basis van een invite van een vriend. Maar kan er zelf geen starten. En dat is juist wat ik wil,solo parachute jumps...
Verwijderd
ja dat begrijp ik, dat is juist t probleem. Ik kan er geen hostenAtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:43:
[...]
Gewoon een job hosten en dan op play drukken zonder anderen uit te nodigen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Job not found op de ps4.SinergyX schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:45:
En voor de mensen die de DLC wapens gemist hebben of ammo voor fireworks willen hebben
http://socialclub.rocksta...ob/MPeQwg3-7E2n5ZBFnGSa8A
Missies vind je pas in je pauze menu nadat je ze eerder met succes voltooid hebt en nadat je het benodigde level voor die missie hebt....Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:44:
[...]
ja dat begrijp ik, dat is juist t probleem. Ik kan er geen hosten
Coveted is geen contact missie, maar een tijdspecific missie, net als Crystal Clear Out 3dutchgio schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:15:
[...]
Speelde laatst 8 keer Coveted(?) achter elkaar met nog een paar tweakers, dus het kan wel. Maar hoe?
Verwijderd
Maar A Titan Of A Job kan je ook via het pauze menu starten zonder dat je op een blauwe cirkel hoeft te wachten.Bokkie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:04:
[...]
Coveted is geen contact missie, maar een tijdspecific missie, net als Crystal Clear Out 3
Contact missies zijn missies die je krijgt via de telefoon, bovengenoemde missies begin je door op het juiste tijdstip op de juiste plaats te zijn, dan spawnt er een blauwe circel waarmee je de job kan starten, Net als dat de gang attacks timed zijn zeg maar
Verwijderd
Met bijbehorende lijst:Whilst most missions are offered via NPC text message, a sub-set of missions are accessed from job coronas in Freemode marked on the radar by a star icon. These job coronas (and their related star icon) only appear during set in-game time periods (similar to Gang Attacks); unlike most other jobs, while their star icons appear on the player's immediate radar, they aren't visible on the extended radar or pause menu's map. However, these missions can also be accessed via the pause menu's mission list upon achieving the required rank, even if the player has not previously completed them (unlike contact missions). They are also sometimes seen in the post-job voting screen.
Verwijderd
First Person zou ik gebruiken in DM die klein zijn. Je hebt niets aan FPV in een grote, open DM waar je kan worden neergeschoten uit alle hoeken. Maar het is ook gewenning. Zullen vast mensen zijn die het FPV helemaal onder de knie hebben en zelfs daarin beter zijn dan Third Person spelers.Maichel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:48:
Vraagje eigenlijk, hoe spelen jullie altijd TDM's? In first person, of niet? En zitten er nog voordelen aan het een of het andere?
Keurig! Dat moet ik ook nog eens doen, hangt een Achievement aan ook dacht ik.Noctonix schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:34:
Aangezien ik de missies even beu ben.. ben ik maar eens de awards aan het aflopen.
Vehicle is bijna afgerond
[afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow_Agent op 30-01-2015 09:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Rn82 op 31-01-2015 09:57 . Reden: Toegevoegd: (PS4) ]
Verwijderd
Haha het zit je inderdaad niet mee! Ik maar denken dat het aan mij lag.Shadow_Agent schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:34:
Het zat mij gisteravond niet mee. Eerst trok ik terwijl ik net mvbokhor had gejoined voor een missie m'n stroomkabel uit de PS, daarna playlist die vastliep en tot slot nog een helemaal vastgelopen PS tijdens een tweede playlistEnige optie was (wederom) stekker eruit halen. Had er toen wel genoeg van en heb hem ook niet meer aangezet.
Vanavond weer onlineVoor de liefhebbers wil ik wel even TDM'en, Survivalen en/of racen
Verwijderd
Dat, of iemand die die missie al heeft nodigt jou uit waardoor jij het in je missie lijst krijgt. Hier een linkje naar de missie rank unlocks: http://www.vg247.com/2014...-unlocks-ps4-xbox-one-pc/Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:42:
Vraagje, hoe speel ik blow up II vrij? ik heb inmiddels blow up I vrijgespeeld. Mort ik dan weer wachten tot ik automatisch uitgenodigd wordt door die Simeon?
Je kan Simenon zelf ook bellen en vragen om een missie. Misschien dat je hem zo kan krijgen?Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:42:
Vraagje, hoe speel ik blow up II vrij? ik heb inmiddels blow up I vrijgespeeld. Mort ik dan weer wachten tot ik automatisch uitgenodigd wordt door die Simeon?
WTF! Ik vond het al vreemd dat daar blauwe schermen zaten. Wallriding it is. Nog +1 voor jouw driving skills op dat tijdstip.
[ Voor 31% gewijzigd door AtlAntA op 01-02-2015 09:51 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq