Dat is nog ver in de toekomst, als het ooit al van komt. De hoeveelheid energie per oppervlak is gewoon niet zo groot. Er zijn wel een paar heel leuke projecten gaande op dat gebied, o.a. Sunseeker, SolarStratos en Solar Impulse.PASware schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:12:
Wel met Solar vliegtuig toch?
Het is wel een beetje "in het land der blinden..." hoor. Er is gewoon verder niemand die het doetollie1965 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:14:
Mmmm, nu nog een mooie naam voor jou..... Zonne-race expert
Ja, dat was voor mij ook een verrassingHelemaal grappig klik op een link van de site komt ik bij jouw site uit!!!!!
Dat ga ik inderdaad zeker doen. Ik heb tot dusver eigenlijk alleen nog maar echt te maken gehad met West-Europese culturen, en daarmee zijn de overeenkomsten toch gewoon groter dan de verschillen. Ik ga me er ook in dat opzicht zeker goed op voorbereiden.EDIT: als je gaat verdiep, je in de cultuur en gewoonten. Voor je het weet heb je iemand "voor zijn hoofd gestoten"
Een start hiervoor ... Wikipedia: Hofstede's cultural dimensions theory
Dat was absoluut het plan! Leuk weetje: Masdar is autovrijEDIT2: (sorry ik wil gewoon te snel reageren op zo'n mooi bericht)
Zie ik dat het onderdeel is van "Masdar Sustainability Week ", als je er toch bent iets om te bezoeken. Masdar City
Ja. Helemaal "gratis" zal het niet zijn, ik verwacht dat ze me zullen vragen hun webcommunicatie te doen - feitelijk wat ik tijdens de World Solar Challenge op mijn website doe, maar dan voor hun. Daar gaan we het nog over hebben. Ik weet zeker dat we daar wel uitkomen.rube schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:08:
Inderdaad, ik heb Jeroen ook al eens aangegeven dat vroeg of laat dit soort investeringen kansen zullen creëren. Mooi om te zien dat dit nu inderdaad zo langzamerhand ook zo waarheid lijkt te worden.
Jazeker, alleen dat al maakt het het waard om er heen te gaan. En als het dan nog betaald wordt...Masdar city: heb ik eens voorbij zien komen in een van de tegenlicht uitzendingen. Erg interessant.
Dat was precies het idee wat ik ook had. Ach, zaken als hobby doen heeft ook zo zijn voordelen.In de laatste uitlevering van Tegenlicht kwam een Industrieel Ecoloog aan het word. Als ik nu opnieuw voor een studie zou moeten (kunnen) kiezen..
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar