Zelf doe ik momenteel een 2,5 à 3 dagen met volle accu, maar da's wel met zuinig gebruik, ik zet wifi of 3G enkel aan als ik niet achter PC zit en het effectief nodig heb, Bluetooth altijd aan... noem me bijgelovig, maar ik heb de indruk dat de batterij dan nog langer meegaat!? Maar wel een goeie 4u schermtijd verspreid over deze dagen, 'snachts wifi uit en gewoon in standby...
Nu ik m'n root kwijt ben merk ik wel dat hij iets sneller leegloopt (wegens Greenify & AdAway die het niet meer doen...)
- Aan de linkerkant had ik altijd een soort 'snel starten' balk, daarmee kon je ook 2 applicaties tegelijk in 1 scherm zetten. Heel die balk is weg, en ik kan 'em nergens meer terugvinden.
staat deze niet langer bij display-opties? 'meerdere schermen' heet deze optie. Je kan hem ook in de drawer opnieuw activeren door die knop toe te voegen (ook in diplay opties)
Ik weet het wel niet zeker, hier nog steeeeeeeds op 4.1.2...
Begin het wachten nu echt wel kots en zeikesmoe te worden. Denk volgende keer maar gewoon een Nexus of zo.
Kan ik eigenlijk op mijn "lux" SGS3 gewoon een nederlandse rom flashen met Odin? Of zou ik dan toch nog maar gewoon een dag of 2 extra wachten ;-) verdorie toch Samsung zelfs Noord Korea heeft de update al