• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Arfman schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:52:

De release is volgens mij vooral trapsgewijs door inmenging van lokale providers, die de software allemaal willen testen op hun netwerk, eventueel nog wat bloatware willen toevoegen. Ook zou het slim zijn om niet iedereen tegelijk de software te geven, in verband met eventuele bugs.
Branden toestellen begrijp ik, dat moet idd door de provider aangepast worden maar al die unbranded toestellen niet. Dat is toch allemaal hetzelfde op de talen na of denk ik nu te simpel? En kwa bugs moeten ze maar beter testen maar dat vindt de zeikerd in mij :P

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

Sorcerer8472

Mens sana?

Even update over mijn toestel: de traagheid lijkt vrijwel volledig veroorzaakt te worden door Swype. Een "foutje" in de laatste versie van hun software. Ding gebruikt ook bijna 100 MB aan geheugen, voor alleen een toetsenbordje :X

Even standaard Samsung-toetsenbord aangezet. Stuk minder goed maar enorm veel sneller. Nu even wachten op een update...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraisky
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-02 20:20
Vodafone bezitters kunnen 4.3 beginnen te downloaden! Hij is sinds vandaag beschikbaar:

http://samsung-updates.co...Galaxy_S_3__International

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
*

[ Voor 100% gewijzigd door indofk op 20-12-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:58
Via Sammobile.com kan je Android 4.3 downloaden. DEze is gelijk aan de versie welke genoemd wordt op http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300. Kan je deze ook op de S3 installeren welke provider onafhankelijk is? Of kan je beter even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:23

TommieW

Numa numa.

Menno van Rijn schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:05:
Via Sammobile.com kan je Android 4.3 downloaden. DEze is gelijk aan de versie welke genoemd wordt op http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9300. Kan je deze ook op de S3 installeren welke provider onafhankelijk is? Of kan je beter even wachten.
Zolang het voor de i9300 is, en je een i9300 hebt, kan je het gewoon flashen. Je hebt dan wel aardig wat bloatware van Vodafone.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:58
TommieW schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:15:
[...]

Zolang het voor de i9300 is, en je een i9300 hebt, kan je het gewoon flashen. Je hebt dan wel aardig wat bloatware van Vodafone.
Maar de versie van Sammobile http://www.sammobile.com/...-galaxy-note-ii-gt-n7100/ is dus de test versie van Vodafone zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kraisky schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:41:
Vodafone bezitters kunnen 4.3 beginnen te downloaden! Hij is sinds vandaag beschikbaar:

http://samsung-updates.co...Galaxy_S_3__International
Zie http://sammobile.com/api/...odel=GT-I9300&version=4.3, ze zijn al vanaf de 16e bezig. De meeste posts in de afgelopen pagina's gaan hierover.
Menno van Rijn schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:38:
[...]

Maar de versie van Sammobile http://www.sammobile.com/...-galaxy-note-ii-gt-n7100/ is dus de test versie van Vodafone zeg maar.
Nee hoor... lees maar eens een paar posts terug, en kijk naar de twee linkjes die steeds gegeven worden. Vodafone is blijkbaar het eerst klaar met aanpassen van de Samsung firmware voor hun netwerk, en begint nu in verschillende landen uit te rollen. Ik heb zelf open Europe (OXA), maar hiervoor had ik de BTU (British Telecom?) versie, beide zonder extra provider-bloat.
Als je toch gaat rooten maakt het niet uit, dan kan je tegelijk met de meeste Samsung meuk ook eventuele Vodafone troep uitzetten. Flashen gaat makkelijk met (mobile) Odin en zolang je een versie pakt die voor jouw toestel geschikt is, kan er eigenlijk niet veel mis gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 20-12-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraisky
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-02 20:20
Zie http://sammobile.com/api/...odel=GT-I9300&version=4.3, ze zijn al vanaf de 16e bezig. De meeste posts in de afgelopen pagina's gaan hierover.
Nee hoor. Op de pagina dat je aangeeft staat duidelijk dat ze pas vanochtend zijn begonnen met de 4.3 uitrol voor Vodafone Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kraisky schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:44:
[...]

Nee hoor. Op de pagina dat je aangeeft staat duidelijk dat ze pas vanochtend zijn begonnen met de 4.3 uitrol voor Vodafone Nederland.
Ah ik begrijp de verwarring. Jij hebt het over Vodafone Nederland, ik had het over Vodafone in het algemeen. Als je dat lijstje doorscrollt, kan je zien dat de eerste van deze lichting (Vodafone UK) op de 16e is begonnen met uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:14
Leuk dat Vodafone en T-Mobile maar welke is nu voor mij met een unbranded Galaxy S3?

Zie bij Kies PHN staan dus zal het die wel wezen, even geduld nog dus.

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 20-12-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hen een S3 LTE 4G (9305) met stock ROM (KPN) en krijg net de 4.3 update binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:13:
ik hen een S3 LTE 4G (9305) met stock ROM (KPN) en krijg net de 4.3 update binnen _/-\o_
Hier ook een 9305 op KPN en net binnen gekregen. Wil alleen niet installeren, ik denk dat dat komt omdat ik de telefoon encrypted heb...even gaan puzzelen hoe ik em terug kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
(VDF) 915MB groot

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Mijn vriendin heeft haar galaxy op de grond laten vallen O-) . Er zit geen barst in de telefoon en het apparaat reageert nog perfect. Echter is de telefoon niet meer bruikbaar. Iemand al eens eerder zoiets gezien? O ja ze heeft er geen garantie meer op.. Is deze telefoon nog te redden?

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lxii6x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer zou de tmobile firmware komen,iemand een idee.

als de telefoon geroot is kun je dan de bloatware verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Bloodhatch schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:09:
Mijn vriendin heeft haar galaxy op de grond laten vallen O-) . Er zit geen barst in de telefoon en het apparaat reageert nog perfect. Echter is de telefoon niet meer bruikbaar. Iemand al eens eerder zoiets gezien? O ja ze heeft er geen garantie meer op.. Is deze telefoon nog te redden?

[afbeelding]
Die "onderbreking" rechtsboven ziet er naar uit dat het AMOLED paneel kapot is. Er is nog een hele kleine kans dat de stekker los zit.
Een nieuw AMOLED paneel is aardig prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:09

sphere

Debian abuser

Hrm, ook via KIES nog geen nieuwe firmware :/

PDA:MH1 PHONE:MG1 CSC:MG2 (PHN) is de nieuwste voor mij.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
TommieW schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:04:
[...]

Die "onderbreking" rechtsboven ziet er naar uit dat het AMOLED paneel kapot is. Er is nog een hele kleine kans dat de stekker los zit.
Een nieuw AMOLED paneel is aardig prijzig...
Dank je voor je reactie. Weet je ook waar ik kan controleren of het aan een losse stekker ligt? :*)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/104iznp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
http://www.google.nl/url?...g2=k-6hInfO5oP1gHqSD-ZTLA

Op ongeveer 2.50 zie je het vervangende scherm, de aansluit kabel is daar goed zichtbaar

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Ik heb de 4.3 update geinstalleerd. Vervelend is dat daarmee de root weg is (logisch) maar rooting lukt ook niet meer via de cf auto root. Erg lastig, want er zit nog meer bloatware op....en ik wil em ook graag advertentie vrij. Mss maar even naar een goede custom room kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:14
wildcheese schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:05:Ik heb de 4.3 update geinstalleerd. Vervelend is dat daarmee de root weg is (logisch) maar rooting lukt ook niet meer via de cf auto root. Erg lastig, want er zit nog meer bloatware op....en ik wil em ook graag advertentie vrij. Mss maar even naar een goede custom room kijken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2060403

NeatRom version 6.1 (XXUGMK6 + stock kernel en modem XXUGMK6)

Beste 4.3 ROM die ik ooit geprobeerd heb. Battery is echt super wat mij betreft! En daarbij gewoon prima smooth en RAM prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 11:43
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:53:
Hey Tweakers,

Ik wil een nieuwe smartphone kopen. Mijn budget is 300 euro. Ik zit er aan te denken om de SIII aan te schaffen, en ik hoop hem twee jaar te kunnen gebruiken. Nu vraag ik me alleen wel af of ik hier goed aan doe. Ik heb namelijk al een keer eerder meegemaakt dat een smartphone (die al wat langer op de markt was) erg traag werd na een software update...
In dat geval: teruggaan voor garantie. Je telefoon werkt niet naar behoren.

Ben al de hele tijd proberen om de 4.3 versie binnen te krijgen. Elke keer "de laatste updates zijn al geïnstalleerd". Leugens, helaas. Kan ik niet geforceerd updaten zonder Odin (kans dat ik alle voortgang in games e.d. kwijt ben)? Hoelang moet het duren voordat ik de update wel zou moeten ontvangen (niet dat ik er na drie maanden achterkom dat iets de boel blokkeert...)?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Giku schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:46:
Ik heb ook nog een vraagje.
Ik wil al een tijdje een nieuwe telefoon kopen (heb nu goedkoop Galaxy S Mini ding van €100). Nu zit ik te twijfelen tussen de SIII en de SIII LTE/4G. Prijsverschil is alleen €50 en ik vraag me af of dat het waard is. Bovendien zit ik dan weer dicht bij de S4 prijzen. (SIII: ~300-320 SIIILTE: ~370 S4: ~430).

-Plan is om de telefoon in ieder geval een jaar of 2, liefst 3+ te gebruiken.
-Ik woon niet in de randstad dus ik gok dat 4G vanaf midden komend jaar pas fatsoenlijk te gebruiken is.
-Ik ga sowieso het eerste jaar voor een simonly zonder 4G, om daarna verder te kijken.

Wat is wijsheid? Is het prijsverschil voor 4G het waard, of kan je dan net zo goed voor de S4 gaan (zodat ik eigenlijk moet kiezen tussen de SIII en de S4)?
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:53:
Hey Tweakers,

Ik wil een nieuwe smartphone kopen. Mijn budget is 300 euro. Ik zit er aan te denken om de SIII aan te schaffen, en ik hoop hem twee jaar te kunnen gebruiken. Nu vraag ik me alleen wel af of ik hier goed aan doe. Ik heb namelijk al een keer eerder meegemaakt dat een smartphone (die al wat langer op de markt was) erg traag werd na een software update. Zal ik deze telefoon nemen, of kan ik beter een minder high end smartphone kopen die pasgeleden is uitgekomen? Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben, maar ik wilde toch graag hier vragen wat jullie visie hier op is :)

Groeten,
Blackbird1990
Ik denk dat dit thuis hoort in de Mobile Aankoopadviesforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:50

E-B

Nas T schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:38:
[...]

Ben al de hele tijd proberen om de 4.3 versie binnen te krijgen. Elke keer "de laatste updates zijn al geïnstalleerd". Leugens, helaas. Kan ik niet geforceerd updaten zonder Odin (kans dat ik alle voortgang in games e.d. kwijt ben)? Hoelang moet het duren voordat ik de update wel zou moeten ontvangen (niet dat ik er na drie maanden achterkom dat iets de boel blokkeert...)?
Status uitrol: staat er een releasedatum bij je toestel? Indien ja; dan zijn het pas leugens. KIES kan je vertellen welke ("CSC") versie je hebt. "BTU" in het voorbeeld en alleen als er bij jou VDF staat, dan zou je een update mogen verwachten.

Afbeeldingslocatie: http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s3/92164d1384616030t-gt-i9300-kies-3-sync-option-not-available-capture.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Bloodhatch schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:09:

[afbeelding]
Compleet nieuw scherm bij kpn xl is 120 euro incl. En klaar met een half uurtje.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
E-B schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:47:
[...]

Status uitrol: staat er een releasedatum bij je toestel? Indien ja; dan zijn het pas leugens. KIES kan je vertellen welke ("CSC") versie je hebt. "BTU" in het voorbeeld en alleen als er bij jou VDF staat, dan zou je een update mogen verwachten.

[afbeelding]
Dank je voor de info, ik zal vanavond eens kijken. Raar dat ik dat nu pas voor het eerst hoor...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Nas T schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:13:
[...]

Dank je voor de info, ik zal vanavond eens kijken. Raar dat ik dat nu pas voor het eerst hoor...
Graag gedaan! Mag ik vragen wat je in dat geval hebt gehoord? Het verschilt natuurlijk per fabrikant maar deze aanpak is niet ongebruikelijk voor zover ik weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeraldil
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:10
Wat wel opmerkelijk is, is dat de versie voor Vodafone al wel uitgerold is. Maar de unbranded versie niet. Het branden lijkt mij juist meer werk kosten waardoor je zou verwachten dat deze later zou uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Ik zie in het algemeen in die lijst alleen maar Vodafone. Afspraakje misschien? Heb me dat zelf ook wel eens afgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
aeraldil schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:51:
Wat wel opmerkelijk is, is dat de versie voor Vodafone al wel uitgerold is. Maar de unbranded versie niet. Het branden lijkt mij juist meer werk kosten waardoor je zou verwachten dat deze later zou uitrollen.
Daarom heb ik:
A. een hekel aan het branded principe
B. een hekel aan de wijze van updaten van Android.

Ik kan uiteindelijk nergens een pijl op trekken en het voelt niet vaak alsof je op tijd de update krijgt...
Even gecheckt via KIES:
Netherlands - PHN Pending Pending

Krijg ik nota bene hier mee, niet via Samsung zelf, noch ergens anders.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
aeraldil schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:51:
Dat is dus helemaal niet opmerkelijk als je een beetje het nieuws had gevolgd. Samsung heeft een kleine maand geleden een aantal Vodafone landen een 4.3 update gegeven die vol zat met bugs. De telefoons werden letterlijk onbruikbaar en downgraden ging niet omdat je dan zonder netwerk kwam te zitten(EFS partitie gewijzigd).
Dus het is meer dan logisch dat Samsung als het eerste nu alle Vodafone gebruikers voorziet van de hernieuwde update.

Verder blijft het uitermate ruk hoe Google en erger nog Samsung omgaat met updates. Voor mij is het de laatste Samsung en Android telefoon. Ik ga mijn geluk straks beproeven bij Nokia met Windows Phone. Daarvan weet ik dat Microsoft de uitrol aanstuurt en providers en fabrikanten niet veel in te brengen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Miki schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:51:
[...]

Dat is dus helemaal niet opmerkelijk als je een beetje het nieuws had gevolgd. Samsung heeft een kleine maand geleden een aantal Vodafone landen een 4.3 update gegeven die vol zat met bugs. De telefoons werden letterlijk onbruikbaar en downgraden ging niet omdat je dan zonder netwerk kwam te zitten(EFS partitie gewijzigd).
Dus het is meer dan logisch dat Samsung als het eerste nu alle Vodafone gebruikers voorziet van de hernieuwde update.

Verder blijft het uitermate ruk hoe Android en met name Samsung omgaat met updates. Voor mij is het de laatste Samsung en Android telefoon. Ik ga mijn geluk straks beproeven bij Nokia met Windows Phone. Daarvan weet ik dat Microsoft de uitrol aanstuurt en providers en fabrikanten niet veel in te brengen hebben.
Qua updates had je het van mijlenver aan kunnen zien komen. Als je zo snel mogelijk updates wil, had je een Nexus apparaat moeten kopen.
Of je moet met Custom ROMs aan de slag. Ik heb al een hele tijd CM 10.1 (Android 4.3) draaien op mijn S3, en ik heb - op bluetooth audio streaming na - niets te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Miki schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:51:
[...]

<knip>

Verder blijft het uitermate ruk hoe Google en erger nog Samsung omgaat met updates. Voor mij is het de laatste Samsung en Android telefoon. Ik ga mijn geluk straks beproeven bij Nokia met Windows Phone. Daarvan weet ik dat Microsoft de uitrol aanstuurt en providers en fabrikanten niet veel in te brengen hebben.
Is met een ander merk niet anders. Zo had ik een HTC waar ik ook een eeuwigheid moest wachten op updates (als ze al kwamen!)

Beter een Nexus kopen ja, dan zit je eerst rang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik had hiervoor een Nexus One en dat was ook al geen feest. Je was gewoon een beta tester, pas bij de laatste Gingerbread update bleek de telefoon enigszins stabiel te zijn.

En begin nou niet over custom roms want die zijn helemaal niet stabiel maar "acceptabel genoeg" voor dagelijks gebruik. Zolang Samsung geen specificaties vrijgeeft over de Exynos soc zullen we altijd problemen ondervinden met onstabiele camera's en vage reboots/battery drains. Trust me, been there, done that. Zelfs een handleidinkje geschreven voor flashen onder OSX in het S3 Custom rom topic :>
schumi2004 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:57:
[...]

Is met een ander merk niet anders. Zo had ik een HTC waar ik ook een eeuwigheid moest wachten op updates (als ze al kwamen!)

Beter een Nexus kopen ja, dan zit je eerst rang.
True, de andere fabrikanten doen niet veel beter al heb ik het idee dat Samsung iets teveel toestellen in omloop heeft waardoor het beeld extra bevestigd lijkt te worden.

[ Voor 40% gewijzigd door Miki op 23-12-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Ik heb inmiddels de 4.3 update draaien (KPN). Rooten leek eerst niet te werken, maar het werkt en nog steeds op de oude manier alleen moet je daarna via de playstore een update van SuperSU doen en dan gaat het goed. Let wel op, de nieuwe samsung bootloader registreert dat je root toegang krijgt en houdt ook bij hoeveel custom roms erop gezet zijn...de Knox vlag. Het fijne snap ik er nog niet van maar het is dus wel iets om op te letten ivm garantie.

Verder werkt bij mij het encrypten van het device niet meer...dat heb ik wel nodig om de GSM voor de exchange server van mijn werk te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
wildcheese schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:59:
<knip>
Het fijne snap ik er nog niet van maar het is dus wel iets om op te letten ivm garantie.
<knip>
Garantie technisch is er niks aan de hand

Source:
nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

[ Voor 28% gewijzigd door schumi2004 op 23-12-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Behalve als je defect veroorzaakt wordt door rooten. Maar dat is niet meer dan normaal.
wildcheese schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:59:
Let wel op, de nieuwe samsung bootloader registreert dat je root toegang krijgt en houdt ook bij hoeveel custom roms erop gezet zijn...de Knox vlag. Het fijne snap ik er nog niet van maar het is dus wel iets om op te letten ivm garantie.
Triangle away?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
Jammer (voor mij althans) Dat Wanam ermee ophoudt roms te bakken voor de Galaxy S3.
Ik wil nu een officiële rom proberen (4.3) maar zie er als NL rom alleen de vodafone staan.

Weet iemand welke ik nog meer kan gebruiken en dan NL interface krijg?
Of is er een manier om de vodafone te flashen en achteraf de vodafone shit te verwijderen?

Ik heb KPN

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 14:50
of gewoon ff wachten tot PHN er is, dat is de unbranded NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Knox is niet te resetten. Ook niet met Triangle Away.
scorpio schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:15:
Jammer (voor mij althans) Dat Wanam ermee ophoudt roms te bakken voor de Galaxy S3.
Ik wil nu een officiële rom proberen (4.3) maar zie er als NL rom alleen de vodafone staan.

Weet iemand welke ik nog meer kan gebruiken en dan NL interface krijg?
Of is er een manier om de vodafone te flashen en achteraf de vodafone shit te verwijderen?

Ik heb KPN
Ja, zo ver ik weet, zit er in iedere firmware, ongeacht het land, de Nederlandse taal voor de interface.

Je kan de Vodafone ROM flashen, rooten, en de systeemapps van Vodafone verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
Sleehond schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:03:
[...]

Beste 4.3 ROM die ik ooit geprobeerd heb. Battery is echt super wat mij betreft! En daarbij gewoon prima smooth en RAM prima!
Neergehaald en erop gezet...lijkt goed..
Had deze nog nooit geprobeerd..dank je voor de vermelding 8)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
scorpio schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:12:
[...]

Neergehaald en erop gezet...lijkt goed..
Had deze nog nooit geprobeerd..dank je voor de vermelding 8)
Ik werd de Omega rom een beetje beu en daarom overgestapt op deze. Ben er ook erg over te spreken.

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
PHN unbranded 4.3 is nu beschikbaar, mijn toestel download het nu OTA :D :D :D. Ben benieuwd!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ben m ook aan t downloaden idd. 418.45mb OTA.

Signature

• Freedomfighter
Hmm bij mij wordt niks gedetecteerd. Misschien dat hij geroot is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Freedomfighter op 26-12-2013 10:26 ]

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
jow, ik ben hem ook aant downen ota.. ben benieuwd..

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Me too me too
Idd 418 mb

[ Voor 31% gewijzigd door iefie op 26-12-2013 10:48 ]

• __1337__
En het werkt ook nog *O*. Voelt als een fijn OS, alles staat qua instellingen nog hetzelfde als het stond gelukkig. Wat me meteen opvalt is dat alles qua layout op 'transparant' is gericht.

• Miki
Hij komt hier binnen druppelen, ben erg benieuwd wat de verbeteringen zijn.

• wildcheese
Sleehond schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:03:
[...]

Dank wou het gaan installeren maar is helaas alleen voor de 9300, ik heb de 9305. Ik ben maar de firmware opnieuw aan het installeren, het lukte maar niet om het device te coderen (nodig om mijn werk email erop te krijgen)

• Freedomfighter
Zo de firmware binnen gehaald. Nu even installeren. Ben benieuwd hoe die is.

Verwijderd

Ook net binnengekregen, mijn vrouw heeft een 4g, die heeft sinds de update een hoog verbruik van haar batterij.
Hopelijk is dat voor de gewone s3 niet het geval, die verbruikte mij op 4.2 al te veel.

• iefie
heb wel t idee dat de icoontjes wat minder scherp zijn, terwijl die nu juist scherper zouden moeten zijn....maar een kniesoor....

• Miki
Overal heeft samsung kleine verbeteringen doorgevoerd. Een aantal widgets zijn bijgewerkt zoals die van de kalender welke wat platter is gemaakt. Verder is het toetsenbord flink onder handen genomen. Tikt in ieder geval al een stuk prettiger dan die van 4.1.2. Jammer is alleen dat de strakke weer widgets en wat wallpapers niet over genomen zijn uit S4.

Wat betreft traagheid, lags en meer wat dat soort moeten wel nog even wachten. Daarvoor is het mogelijk vroeg om daar iets van te vinden.

Het enige wat mij wel opvalt is de vormgeving van de s-voice icoon. Deze is totaal misplaatst als je de overige samsung design stoel vergelijkt. Neem de vormgeving bijvoorbeeld van de Samsung winkel en video en leg die over voice, klopt helemaal niks van.

[ Voor 20% gewijzigd door Miki op 26-12-2013 12:16 ]

• iefie
jep.
mis alleen de widget alle geluid dempen, die is verdwenen.

• Miki
Dikke lol! Vraag in s-voice naar het weer van vandaag en je krijgt een strakke weer widgets te zien zoals die van de S4. Beetje knullig, deze mis match. Dan hadden ze die S4 widget er ook in kunnen stoppen.

[ Voor 26% gewijzigd door Miki op 26-12-2013 12:07 ]

Verwijderd

Ook net binnen gekregen en geïnstalleerd ! Voelt netjes aan ...

• iefie
alles opent sneller en vooral internet gaat sneller en apps ook

Verwijderd

Hier krijg ik nu wel meerder vensters niet meer aan de praat ( multitasken ) :(

• iefie
ook niet als je de terugknop lang in houdt?
batterij gaat wel iets sneller maar dat weet je pas goed na een paar keer opladen.

Verwijderd

iefie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:21:
ook niet als je de terugknop lang in houdt?
batterij gaat wel iets sneller maar dat weet je pas goed na een paar keer opladen.
Nope ! Had ergens anders al gelezen dat deze bug voorkomt bij het aanzetten van " easy mode" . Ik veronderstel dat dit spaarstand is , maar na het aan- en afzetten lukt het nog steeds niet !

• Miki
Meerdere vensters kun je aanzetten als je in je pull down menu multi window mode aanzet. En dan uiteraard back knop 2 sec ingedrukt houden

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:29:
Meerdere vensters kun je aanzetten als je in je pull down menu multi window mode aanzet. En dan uiteraard back knop 2 sec ingedrukt houden
Lukt niet hoor na meerdere pogingen ... :(

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Het kan aan mij liggen, maar start de camera nu echt ongelooflijk snel op? (ik zie bij taakbeheer ook een nieuw tabblad met "standaard starten" erbij staan, misschien houdt ie het vast in het RAM geheugen?)

• Miki
Misschien even rebooten, ik krijg het hier namelijk wel werkend.

geheugen gebruik is ook heftig. Van de 831mb ram neemt ie leeg zo'n 680+mb in beslag. Dat houdt niet echt over.

[ Voor 48% gewijzigd door Miki op 26-12-2013 12:49 ]

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:24:
[...]

Nope ! Had ergens anders al gelezen dat deze bug voorkomt bij het aanzetten van " easy mode" . Ik veronderstel dat dit spaarstand is , maar na het aan- en afzetten lukt het nog steeds niet !
easy mode is eerder Startschermstad > eenvoudige modus te vinden onder instellingen > mijn apparaat

edit: geen probleem :)

[ Voor 3% gewijzigd door hugoy op 26-12-2013 12:47 ]

Verwijderd

hugoy schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:37:
[...]

easy mode is eerder Startschermstad > eenvoudige modus te vinden onder instellingen > mijn apparaat
Jup , dit is het . Het stond op standaard weergave . Even geswitched naar eenvoudig en dan terug , en multi window is terug !

THX !

• schumi2004
Freedomfighter schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:21:
Hmm bij mij wordt niks gedetecteerd. Misschien dat hij geroot is :P
Hier ook niks, denk idd vanwege root.
Kan hem overigens nergens online vinden om hem via Kies te updaten.

• Freedomfighter
schumi2004 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:29:
[...]

Hier ook niks, denk idd vanwege root.
Kan hem overigens nergens online vinden om hem via Kies te updaten.
Ik heb root verwijderd. En vervolgens kreeg ik de update.

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Loop al een tijdje te kloten met het volgende.

In 4.3 heb je de optie "Hotspot", maar die werkt alleen als je WiFi uit staat.

Voorheen werkte dat vlekkeloos maar nu dus niet! Moet ik nou iedere keer wifi uitzetten? Heb hotspots van Ziggo overigens

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• schumi2004
Freedomfighter schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:45:
[...]

Ik heb root verwijderd. En vervolgens kreeg ik de update.
Hoe heb je root verwijderd? Heb het via su app gedaan maar dat werkt niet. Kan voorlopig ook niet via kies doen.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:01
technomania schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:30:
Loop al een tijdje te kloten met het volgende.

In 4.3 heb je de optie "Hotspot", maar die werkt alleen als je WiFi uit staat.

Voorheen werkte dat vlekkeloos maar nu dus niet! Moet ik nou iedere keer wifi uitzetten? Heb hotspots van Ziggo overigens
Ik hoop dat je niet de draagbare wifi hotspot bedoelt, toch? Dat heeft niks met Ziggo hotspots te maken. Met die draagbare hotspot maak je van je telefoon een hotspot, zodat bijvoorbeeld een laptop gebruik kan maken van jouw mobiele internet.

Maar ik neem aan dat je die optie niet bedoelt.

• __1337__
Als je wilt inloggen op je Ziggo hotspot dan heb je de hotspot optie in 4.3 inderdaad niet nodig. Verbinding maken met Ziggo doe je via je normale wifi verbinding, waarbij je de gegevens invult die je kan zien in je Ziggo account op de site van Ziggo.

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 14:09
Ik heb inmiddels ook android 4.3 geïnstalleerd via de over the air update (een niet telecom gelockte S3).
Alles ziet er goed uit, ik ben nog geen vervelende dingen tegen gekomen.

Alleen kan ik de ontwikkellaarsopties niet meer vinden, ik heb echt goed gezocht maar het ontbreekt.

Iemand hier een idee over?

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik kon het ook niet vinden. Waarschijnlijk hebben ze het eruit gehaald. Daarentegen ben ik wel weer blij dat de camera nu in de stille stand geen geluid meer maakt bij foto's maken.

Signature

• WorldWideWait
  • Laatst online: 23-09 21:37
Hmpf.. Heb ik weer.. Vanochtend (eindelijk) idd OTA update gezien en kunnen downloaden.. Ging traag, en ik moest weg, dus bij 70% stop gezet. Nu wil ik vanavond gaan updaten, en kan zowel via OTA als Kies geen update meer vinden ;(
Updateprocedure blijkbaar weer stop gezet?

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ontwikkelaarsopties zijn te bereiken door 7 keer op het build nummer te tikken bij info over het toestel in de instellingen.

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:35
WorldWideWait schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:56:
Hmpf.. Heb ik weer.. Vanochtend (eindelijk) idd OTA update gezien en kunnen downloaden.. Ging traag, en ik moest weg, dus bij 70% stop gezet. Nu wil ik vanavond gaan updaten, en kan zowel via OTA als Kies geen update meer vinden ;(
Updateprocedure blijkbaar weer stop gezet?
Same here... was aan het downloaden.. dacht eerst even ervaringen op got checken over de accu.
Dus stop gezet.. nu niet meer vindbaar.

Maar nu ik toch reageer, hoe is de ervaring met mensen en de accu op de non-4g? :9

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Verwijderd

Same problem over here... Deze morgen trachten binnen te halen via 3G maar dat ging wat traag, daarna niet meer te vinden...

• Miki
Mja, daar is het nog even te vroeg voor om nu al iets concreets over de batterijduur te zeggen. Wellicht dat ik dit weekend iets meer kan zeggen.

Wat me wel opvalt is dat het toestel eindelijk snappy aanvoelt en enigszins vergelijkbaar is met mijn iPhone 5 van de zaak.

• iefie
batterij gaat veel sneller leeg, maar heb dan ook geen factory reset gedaan

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Aantal keer klikken op buildnummer schakelt de ontwikkelaars opties in

[ Voor 38% gewijzigd door reyals op 26-12-2013 22:42 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• zwjma
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 22:02
Miki schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:37:
Wat me wel opvalt is dat het toestel eindelijk snappy aanvoelt en enigszins vergelijkbaar is met mijn iPhone 5 van de zaak.
Ik ben nu via kies aan het downloaden en ik ben met name erg benieuwd naar de performance.

• Freedomfighter
schumi2004 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:50:
[...]

Hoe heb je root verwijderd? Heb het via su app gedaan maar dat werkt niet. Kan voorlopig ook niet via kies doen.
Via http://www.sammobile.com I9300XXEMH1 firmware downloaden. Vervolgens deze flashen via Odin. Dit zou als het goed is je interne gegevens niet wissen. Nu heb je geen root meer en is de bootloader weer stock. Als het goed is kan je nu via software update weer OTA ontvangen. Mocht het niet zo zijn moet je een fabrieksreset uitvoeren.

Succes!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hmm, Volume+, Menu, Power combinatie lijkt het niet meer te doen. Mis ik iets?

Signature

• Miki
En wat doet die specifieke combinatie dan?

• TommieW

TommieW

Numa numa.

BMW_M3 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:58:
Hmm, Volume+, Menu, Power combinatie lijkt het niet meer te doen. Mis ik iets?
Bedoel je niet Volume+, home, power voor recovery?

[ Voor 3% gewijzigd door TommieW op 26-12-2013 23:42 . Reden: oeps, verkeerde. ]

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij de Gegevensgebruik alles opnieuw kan instellen zodat die weer bij 0 MB begin te tellen?

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

TommieW schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:41:
[...]

Bedoel je niet Volume+, home, power voor recovery?
Die bedoelde ik inderdaad. Maar ik krijg t niet voor elkaar. De telefoo start gewoon op. In downloadmode kan ik wel gewoon komen (met Volume - ). (stock 4.3 van vanochtend)

Signature

• Freedomfighter
BMW_M3 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:49:
[...]

Die bedoelde ik inderdaad. Maar ik krijg t niet voor elkaar. De telefoo start gewoon op. In downloadmode kan ik wel gewoon komen (met Volume - ). (stock 4.3 van vanochtend)
Truc is als je Bootlogo ziet de knoppen los laat. Dan zou die als het goed is moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musback
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-08 14:54
Als Belg zijnde (weet niet of dat er iets mee te maken heeft) krijg ik de update ook niet aangeboden, noch via OTA, noch via Kies... Beetje tegenvaller na al deze berichten te lezen enkele uren geleden.

Om je root te verwijderen kan je eenvoudig je toestel met kabeltje verbinden met Kies, dan stelde hij bij mij gewoon een fw update voor (ik dacht de 4.3...) laten installeren en ik was uiteindelijk niets kwijt, behalve m'n root dan :+ Uiteindelijk blijkt het een officiële 4.1.2. (i9300xxemg4 is dat correct?)

Even geduld uitoefenen dan maar... Hoewel m'n toestel perfect werkt vind ik het wel erg lullig om zo eindeloos lang te moeten wahcten op een beetje vernieuwing van een voormalig vlaggenschip. Zelfs mijn Chinese tablet (Pipo M8 Pro) heeft enkele dagen geleden de 4.4 update gekregen... What gives Samsung??

edit:
het betreft nu
2x i9300xxemg4
csc: i9300luxemg2 (België/luxemburg dus...)

[ Voor 12% gewijzigd door musback op 27-12-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

musback schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:02:
Als Belg zijnde (weet niet of dat er iets mee te maken heeft) krijg ik de update ook niet aangeboden, noch via OTA, noch via Kies... Beetje tegenvaller na al deze berichten te lezen enkele uren geleden.

Om je root te verwijderen kan je eenvoudig je toestel met kabeltje verbinden met Kies, dan stelde hij bij mij gewoon een fw update voor (ik dacht de 4.3...) laten installeren en ik was uiteindelijk niets kwijt, behalve m'n root dan :+ Uiteindelijk blijkt het een officiële 4.1.2. (i9300xxemg4 is dat correct?)

Even geduld uitoefenen dan maar... Hoewel m'n toestel perfect werkt vind ik het wel erg lullig om zo eindeloos lang te moeten wahcten op een beetje vernieuwing van een voormalig vlaggenschip.
Als Belg kan je inderdaad een andere CSC hebben, en daar zijn de updates op gebaseerd. De bereichten van vandaag gaan over de Nederlandse providervrije versie met CSC PHN. Typ maar eens bij je telefoon in *#1234#. Als daar bij de laatste na I9300 iets anders staat dan PHN, moet je waarschijnlijk nog even wachten.

Ik heb zelf vorige week handmatig de OXA versie geflasht. Als PHN ook als geheel te downloaden is wil ik die wel flashen, maar ik heb geen zin om eerst terug te gaan naar XXEMH1. Kan iemand met *#1234# of Instellingen - Toestel-info - Buildnummer kijken of het PDA/AP gedeelte (I9300XXUGMK6) en Modem/CP/Baseband (I9300XXUGMK6) gedeelte gelijk zijn? Als dat zo is ga ik namelijk niet flashen, als het modem anders is misschien wel; als het PDA gedeelte anders is moet ik kijken wat het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 10:33
Ik was gisteren het wachten op de officiële 4.3 versie van Samsung zat en heb toen Android 4.4.2 (CM11 nightly) erop geflashed. Werkte lekker snel, maar had wel last van 'freezes' en instellingen die ik miste. Toen ik vanmiddag las dat die uit was. Dus via Kies die maar geïnstalleerd, blijkt dat het gewoon Android 4.1.2 (I9300XXEMH1) was ...
Hebben ze de update weer ingetrokken ofzo? |:(
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:41:
Weet iemand hoe je bij de Gegevensgebruik alles opnieuw kan instellen zodat die weer bij 0 MB begin te tellen?
Volgens mij kan dat alleen als je root rechten hebt. Je kan misschien de cylus aanpassen.

[ Voor 6% gewijzigd door Zidane007nl op 27-12-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Ben ook weer helemaal stock gegaan na het lezen dat de update eindelijk uit was maar kan ook niks vinden, via OTA en KIES niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:29

Matjan

:D

iefie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:40:
batterij gaat veel sneller leeg, maar heb dan ook geen factory reset gedaan
Ik heb na de kies-update naar 4.3 via Android System Recovery wipe data/factory reset gedaan + wipe cache partition en na een half uur alle apps installeren blijkt dat er 20% van mijn batterij af is gegaan?

En -5% na vijf minuten nu.nl app? :(

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
gwystyl schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:21:
[...]

Als Belg kan je inderdaad een andere CSC hebben, en daar zijn de updates op gebaseerd. De bereichten van vandaag gaan over de Nederlandse providervrije versie met CSC PHN. Typ maar eens bij je telefoon in *#1234#. Als daar bij de laatste na I9300 iets anders staat dan PHN, moet je waarschijnlijk nog even wachten.

Ik heb zelf vorige week handmatig de OXA versie geflasht. Als PHN ook als geheel te downloaden is wil ik die wel flashen, maar ik heb geen zin om eerst terug te gaan naar XXEMH1. Kan iemand met *#1234# of Instellingen - Toestel-info - Buildnummer kijken of het PDA/AP gedeelte (I9300XXUGMK6) en Modem/CP/Baseband (I9300XXUGMK6) gedeelte gelijk zijn? Als dat zo is ga ik namelijk niet flashen, als het modem anders is misschien wel; als het PDA gedeelte anders is moet ik kijken wat het verschil is.
Ap: I9300XXUGMK6
Ap: I9300XXUGMK6
Csc: I9300PHNGMK1

Btw weet iemand hoe je een screenshot kan maken in 4,3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Eindelijk de 4.3 update binnen :) alleen gallerij werkt bij mij nog steeds kut. Net even 5 foto's gemaakt, gallerij is verder leeg maar gebruikt gewoon 25% cpu en 200MB geheugen. Hele telefoon wordt zo traag als ....... :(, dat was bij mij in 4.1.2 ook al het geval. Beetje jammer weer :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Update 4.3 komt hier ook binnen.
Net een fout gekregen tijdens de update installeren:
Groen robotje ligt op zijn rug met een rood uitroepteken, smartphone herstart en de update moet (helaas) opnieuw binnengehaald worden. Nu voor de tweede keer proberen.

EDIT: bij 25%: idem. Waarom werkt er nou eens gewoon niet iets normaal? Waarom moet er altijd weer een probleem zijn? Ik wacht op de dag tot ik naar Jolla's Sailfish ga en dit continue geneuzel definitief achter me laat...
Thuis maar nog eens proberen met KIES. Zucht...
bAdmuTs schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:27:
Eindelijk de 4.3 update binnen :) alleen gallerij werkt bij mij nog steeds kut. Net even 5 foto's gemaakt, gallerij is verder leeg maar gebruikt gewoon 25% cpu en 200MB geheugen. Hele telefoon wordt zo traag als ....... :(, dat was bij mij in 4.1.2 ook al het geval. Beetje jammer weer :X.
Is dat na een half uur nog zo? Misschien scant ie gewoon je telefoon naar foto's, alsof het voor de eerste keer moet...

[ Voor 65% gewijzigd door Nas T op 27-12-2013 10:33 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Nas T schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:28:
Is dat na een half uur nog zo? Misschien scant ie gewoon je telefoon naar foto's, alsof het voor de eerste keer moet...
Denk dat het of een bug is of pech bij mij, als ik bij actieve applicaties kijk en alleen gallerij open heb staan zie ik het geheugen verbruik gewoon met +-2/3 MB per sec stijgen terwijl CPU rond 25% blijft hangen. Ik heb de update er nu een 45 min opstaan met een schone installatie.

Hmm nu lijkt het weer normaal te werken :?

edit: En daar gaat gallerij weer :(

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2dtrcc3.png

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 27-12-2013 10:55 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen. Andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
RMA & Support: [Samsung] RMA & Support