Sinds een maandje ben ik in het bezit van een S3. Daarvoor had ik een Galaxy Nexus, maar de batterijduur ging me steeds meer tegenstaan. De S3 doet het véél langer op één lading. Ik heb 'm nú 33 uur geleden van de netstroom gehaald, met 1,5 uur schermtijd en nog 65% over. Heel fijn, precies wat ik wilde. Ik wilde ook een groter scherm, want door de onscreen knoppen van de GNex was het scherm toch wel wat kleiner dan van de S3. Het enige, grote nadeel van mijn S3 vind ik het standaard woordenboek. Wanneer ik woorden typ als 'ik' of 'was', dan herkent ie dat niet. Daar wordt altijd iets anders van gemaakt. Vreemd! Nou heb ik wel Swiftkey geprobeerd en die vind ik wel aardig werken. Misschien dat ik een 3V card ga halen om deze app te kunnen kopen, maar ik vind het van de zotte dat het Nederlands woordenboek bovengenoemde woorden (en meer) niet herkent!
Ik merk ook dat in de rand boven het scherm (tussen scherm en bezel) stof ophoopt. Dat had ik van de S3 niet eerder gehoord, maar misschien heb ik daar volledig overheen gelezen. Hebben anderen dat ook?
Ik merk ook dat in de rand boven het scherm (tussen scherm en bezel) stof ophoopt. Dat had ik van de S3 niet eerder gehoord, maar misschien heb ik daar volledig overheen gelezen. Hebben anderen dat ook?
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.