Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eens naar gekeken maar een raadsel hoe ik het voor elkaar heb. Heb die banner uitgezet en heb ingesteld dat mijn tv full screen moet opstarten, dus zonder die poppenkast aan apps. Ik weet zeker dat toen ik mijn tv kreeg ik dat logo ook had maar nu start hij dus altijd op zonder logo. Hij komt toch echt altijd uit een "koude"start want hij staat nooit in standby maar echt de stroom eraf. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:30
Ik kwam er net achter dat mijn TV gezien wordt als bluetooth device op mijn telefoon (ja, nu pas :+)
Is het mogelijk om op 1 of andere manier muziek te streamen op die manier.
Of is de BT alleen voor de 3D-brillen en remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-10 09:37
Cap schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:27:
Brake, jezelf even terugzoeken en daaronder de quote lezen is toch een kleine moeite? 8)7

http://gathering.tweakers...quote_message/41467239/46
Dat had ik inderdaad gevonden, en dat de TV mogelijk fase gevoelig is. Echter vroeg ik me af hoe je dit dan zou kunnen zien / controleren (welke pin de fase is, weet ik). De TV zit nu op z'n eigen stopcontact (niet op eigen groep), en vraag me af op welke manier ik de stekker er dan in dien te steken :)

Had de vraag gepost via mn mobiel, vandaar de 'korte' vraag zonder toelichting :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
StealthyPeanut schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:44:
Vriend van me heeft één van de laatste 65VT60 tv's weten te bemachtigen. Hij moest € 2.150,- afrekenen.
Echt bizar dat je zo'n tv voor dat geld kunt kopen!
Waar als ik vragen mag? Ik krijg m'n geld terug voor m'n kapotte VT50 (gele vlekken) en voor dat geld zou ik graag een VT60 hebben :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Ik heb al enige tijd een VT60 thuis staan, de THX Cinema setting bevalt me over het algemeen prima, soms zet ik hem op bright omdat ik wat last heb van de zon.

Nu heb ik enige dagen geleden Paranorman gekeken en merkte dat de film (kwa kleur) er veel beter uitzag op Dynamisch, iets wat in 9 van de 10 gevallen het beeld veel minder mooi maakt. Nu vroeg ik me af of er ook een optimale setup is voor juist animatieflms / natuurfilms en mijn Nintendo console, kortom juist ervoor zorgen dat de kleuren er nog meer uitspringen, aangezien de THX cinema setting ietsje donkerder is.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:33
TheNightbringer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:02:
Nu vroeg ik me af of er ook een optimale setup is voor juist animatieflms / natuurfilms en mijn Nintendo console, kortom juist ervoor zorgen dat de kleuren er nog meer uitspringen, aangezien de THX cinema setting ietsje donkerder is.
Dan maak je toch gewoon een Custom setting aan met overgesatureerde kleuren en eventueel meer helderheid?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:31:
[...]

Dan maak je toch gewoon een Custom setting aan met overgesatureerde kleuren en eventueel meer helderheid?
Dat is ook zeker mijn insteek, alleen vroeg ik me af of hier mensen ook richtlijnen(of nog beter, een custom setting) voor hebben, aangezien de meeste settings toch naar die THX setting streven.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TheNightbringer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:33:
Dat is ook zeker mijn insteek, alleen vroeg ik me af of hier mensen ook richtlijnen(of nog beter, een custom setting) voor hebben, aangezien de meeste settings toch naar die THX setting streven.
Waarden van Dynamisch overnemen en eventueel een beetje aanpassen moet toch kunnen? Ieder zijn smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Hi ,

Ik heb op mn Panasonic 55VT60 geen ontvangst van WIFI signaal , als ik mn modem reset dan ziet de 55VT60 het signaal wel.
Mijn modem is een Technicolor TC7200 van UPC.

Mn andere apparaten werken wel goed via WIFI .

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
ramrodwillem schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:49:
Hi ,

Ik heb op mn Panasonic 55VT60 geen ontvangst van WIFI signaal , als ik mn modem reset dan ziet de 55VT60 het signaal wel.
Mijn modem is een Technicolor TC7200 van UPC.

Mn andere apparaten werken wel goed via WIFI .

Iemand een idee ?
TV resetten? Stekker er al uit gehad?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
Stekker er uit gehaald voor een paar uur , aan gezet geen resultaat .

Wat wel werkt is mn modum uit zetten voor een 15 min , aanzetten en alles werkt weer prima ook mn Airplay op mn Mac en Apple TV .

Het lijkt me dat het probleem in he modem zit , maar wat zou dat kunnen zijn dan , het WIFI signaal voor mn Mobiel , IPad etc blijft altijd goed ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
ramrodwillem schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:15:

Wat wel werkt is mn modum uit zetten voor een 15 min , aanzetten en alles werkt weer prima ook mn Airplay op mn Mac en Apple TV .

Het lijkt me dat het probleem in he modem zit , maar wat zou dat kunnen zijn dan , het WIFI signaal voor mn Mobiel , IPad etc blijft altijd goed ....?
Heb je de WIFI verbinding op je TV al verbroken en opnieuw verbonden? Je kan de TV ook eens herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01

ewf

Even een vraagje, horen ook de fans van de 55VT60??
Bij een rustig programma hoor ik de fans licht gonzen.... Is dat normaal??

Of moet ik Panasonic gaan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:29
als je het topic een beetje doorleest, kom je tegen dat dit normaal is helaas.

De fans zouden best wat lawaai maken, echter is er een fix die door Panasonic zelf word uitgevoerd, die het probleem van het lawaai wat zouden moeten verhinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
>Even een vraagje, horen ook de fans van de 55VT60??
>Bij een rustig programma hoor ik de fans licht gonzen.... Is dat normaal??

Normaal is het natuurlijk niet maar het schijnt bij het toestel te horen , ik heb ook een VT60 , heb die fix laten doen maar er is totaal geen verschil waarneembaar hoor , ze doen niet meer dan een soort van schuimrubberen tape onder die fans plakken , dat is alles .

Gewoon wachten tot je ouder wordt ,gaat je gehoor achteruit en hoor je ze niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramrodwillem schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:15:

Geef je tv eens een vast IP-adres. Proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 16:14
Sinds vorig jaar in bezit van de 55VT50 .
Zeer tevreden . (is mijn vierde plasma en nog niets gezien wat er tegenop kan )
Echter zit met 1 oog te kijken naar een 65vt60 of de 60zt60.

Maar wat is wijsheid .
Lees ook wel zat kleine probleempjes met de vt60 serie en omruilen is niet meer makkelijk vanwege het niet meer produceren uiteraard.

Ben ook benieuwd wat een 55vt50 nu nog oplevert.

Wellicht kan dat ook een overweging zijn om nog op de valreep een iets grotere Plasma te kunnen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik heb een jaar of 4 een panasonic p50g20e en dat ding maakt een partij pokke herrie :) niet normaal! Als ik een film of tv kijk komt het gezoem op een meter of 5 afstand zo hard je oren in dat het na een uurtje kijken ondragelijk irritant wordt. Helemaal als het beeld wit is.

ik heb al meerdere instellingen geprobeerd. maar niets helpt. Ook heb ik de tv open gemaakt en alle schroeven aangedraaid, werkt ook niet. Er is wel eens een monteur over de vloer geweest en die zei me dat hij er niets aan kon doen.

Dat er een lichte buzz te horen is kan ik begrijpen bij plasma maar deze zoemt zo hard dat het gewoon niet leuk meer is.

Wellicht tijd voor een nieuwe? Zou ik wel jammer vinden want het beeld is wel mooi en om een tv weg te doen na 4 jaar is ook zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:21
Kijk eens of er spoeltjes inzitten die trillen: misschien wat montage-kit, lijm uit een lijm-pistool o.i.d. erop om ze te dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister toevallig de nieuwe sin city gekeken. Maar wow, wat ziet die er goed uit op een vt60. Het zwart gaat helemaal op in het scherm en de lichte dingen zijn erg duidelijk. Prima contrast. Deze film zou op een LED tv met local dimming onkijkbaar zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Maar is het ook een goede film? :p Staat ook nog op mijn lijstje namelijk.

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:46
Zo vandaag net voor het sluiten van de markt nog een 65vt60 op de kop getikt voor een scherpe prijs. Toch wel een mooie stap groter dan mijn oude 55 inch. Ding weegt er ook in (durf hem bijna niet aan de muur te hangen)

Bedoeling is om hier in ieder geval de komende jaren mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-09 11:47
Ik heb inmiddels een mooie verticale balk/streep/vlek aan de rechterkant van mijn GT60 staan. In het echt duidelijker te zien dan op de foto gemaakt met een crappy telefooncamera. Horizontale strepen komen door de camera en zie je in het echt niet. Het viel mij op tijdens het tv kijken naar wk turnen met zo;n mooie blauwe mat die de hele tijd in beeld is.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2w35mkj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20p7pyc.jpg

Geen idee hoe ik hier aan kom. Ik kijk wel eens een 4:3 film maar dat is sporadisch. Wat vreemd is dat er links in beeld niks zit. Is iemand hier bekend met dit verschijnsel? Veel voorkomende klacht? Retentie? Ingebrand? Zou zoiets te repareren zijn of valt dit 'binnen de specs'? Ik probeer inbranden zoveel mogelijk te voorkomen en nu zit er in plaats van een logo een mooie verticale balk. Ooow what has been seen.... :'(

[ Voor 43% gewijzigd door harde_cynist op 12-10-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
Jij hebt goede ogen. Inderdaad wat te zien. Lijkt me niet normaal. Pana contacteren als je er mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typische plasma streep aan de rechterkant. Misschien zat ie er altijd al maar valt ie je nu pas op. En als je hem eenmaal gezien hebt... ;) Inderdaad contact opnemen met Panasonic, misschien doen ze er iets aan maar ik ben bang voor de uitslag "binnen spec".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
Cap schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:47:
Typische plasma streep aan de rechterkant.
Is dit 'normaal' dan bij plasma-tv's? :? Van inbranden wist ik wel maar zo'n streep in beeld lijkt me toch niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
harde_cynist schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:21:
Is dit 'normaal' dan bij plasma-tv's? :?
Nee, maar bij Panasonic wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
Brad Pitt schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Nee, maar bij Panasonic wel :)
Dus jij hebt ook? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
Adlermann schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:04:
[...]

Ik ook, vanaf dag 1
Al mijn vt50's hadden ze ook.
Oh dan is het dus een gevalletje 'niets aan te doen' zeker? Lijkt me ook niet echt te repareren, als dit vanaf de fabriek al zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:39

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Adlermann schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:53:
Gister toevallig de nieuwe sin city gekeken. Maar wow, wat ziet die er goed uit op een vt60. Het zwart gaat helemaal op in het scherm en de lichte dingen zijn erg duidelijk. Prima contrast. Deze film zou op een LED tv met local dimming onkijkbaar zijn denk ik.
De oude sin city is idem dito qua beeld/geluid IMO _/-\o_

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

De oude sin city is idem dito qua beeld/geluid IMO _/-\o_
Ik ga die ook nog even kijken. Hele kijkervaring opzich denk ik, door hem nu echt goed te kijken met dit wonderbaarlijke contrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
Ik heb weer een nieuw probleem. Mijn tv gaf de melding dat één van de zenders niet ontvangen kon worden. Ik kon alles ontvangen behalve Comedy Central. Een zender update hielp niet. Ik heb daarom een nieuwe zender scan uitgevoerd die de oude gegevens heeft gewist. Het probleem is echter dat de tv geen nieuwe zenders kan vinden, waardoor ik dus geen tv kan kijken. Bij de DVB-C setup springt de scan balk meteen van 0 naar 100. Ik heb de smartcard al omgewisseld evenals de smitmodule, kabelaansluitingen nagekeken. Ook na een factory reset biedt geen oplossing. De tv stopt na 3 seconden met scannen. Iemand bekend met dit probleem?

Edit: analoge ontvangst doet het wel. Zou de digitale ontvanger van de televisie overleden zijn? ;(

Edit: Ik heb weer beeld. Ziggo bleek zomaar de frequentie ID te hebben veranderd. In mijn geval van 369.00 naar 474.00.

[ Voor 14% gewijzigd door harde_cynist op 14-10-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:23
Vandaag een monteur op bezoek gehad voor mijn 55ST60. De HDMI poorten waren opgeblazen.
Waarschijnlijk door een Humax/Ziggo decoder die de geest heeft gegeven. Het complete board met alle aansluitingen vervangen, en het werkt weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
harde_cynist schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:14:
Ik heb inmiddels een mooie verticale balk/streep/vlek aan de rechterkant van mijn GT60 staan. In het echt duidelijker te zien dan op de foto gemaakt met een crappy telefooncamera. Horizontale strepen komen door de camera en zie je in het echt niet. Het viel mij op tijdens het tv kijken naar wk turnen met zo;n mooie blauwe mat die de hele tijd in beeld is.
Geen idee hoe ik hier aan kom. Ik kijk wel eens een 4:3 film maar dat is sporadisch. Wat vreemd is dat er links in beeld niks zit. Is iemand hier bekend met dit verschijnsel? Veel voorkomende klacht? Retentie? Ingebrand? Zou zoiets te repareren zijn of valt dit 'binnen de specs'? Ik probeer inbranden zoveel mogelijk te voorkomen en nu zit er in plaats van een logo een mooie verticale balk. Ooow what has been seen.... :'(
Mijn PX80 en VT50 hadden dit niet. Mijn 2 VT60's wel en huidige VT60 ook, maar niet in dezelfde mate als mijn vorige 2 VT60's. Op de huidige valt het echt niet op bij normaal gebruik. Zelfs niet bij egaal beeld, maar alleen bij de witte schuifbalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
StealthyPeanut schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:09:
[...]

Mijn PX80 en VT50 hadden dit niet. Mijn 2 VT60's wel en huidige VT60 ook, maar niet in dezelfde mate als mijn vorige 2 VT60's. Op de huidige valt het echt niet op bij normaal gebruik. Zelfs niet bij egaal beeld, maar alleen bij de witte schuifbalken.
Het blijft voor mij een vreemd fenomeen wat enigszins licht afbreuk doet aan de kijkervaring. Echter als ik in een ander topic lees over een banding-probleem bij een nieuwe Panasonic lcd-tv van 2000 euro, waar Panasonic niets aan wil doen omdat het volgens hen 'binnen de specificaties valt', mag ik volgens mij blij zijn met deze kleine kwestie. Eigenlijk belachelijk dat het tegenwoordig zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sterk de indruk dat de ZT geen problemen heeft met de felle logo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:13:
Ik krijg sterk de indruk dat de ZT geen problemen heeft met de felle logo's.
Zelfde paneel als de VT60 en die heeft het, uiteraard, ook dus lijkt mij stug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harde_cynist schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Het blijft voor mij een vreemd fenomeen wat enigszins licht afbreuk doet aan de kijkervaring. Echter als ik in een ander topic lees over een banding-probleem bij een nieuwe Panasonic lcd-tv van 2000 euro, waar Panasonic niets aan wil doen omdat het volgens hen 'binnen de specificaties valt', mag ik volgens mij blij zijn met deze kleine kwestie. Eigenlijk belachelijk dat het tegenwoordig zo werkt.
Naja, definieer belachelijk. Een perfect scherm ga je nooit krijgen. DAt kan niet voor deze 'lage' prijzen. Wil je perfecte uniformiteit, met perfecte gamma, etc, etc, dan betaal je gewoon 25k voor een 26" tv..

Je krijgt nu meer TV voor je geld dan pak hem beetje 10,20 jaar geleden. Veel hogere kwaliteit (beeldkwaliteit, etc). Ja, er zitten bij elke techniek wat problemen. Die krijgj e gewoon op dit prijspeil erniet uit. wil je perfctie, dan worden gewoon 2/3 van de panels afgegekeurd en gaat de prijs x5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Gelukkig dat je lage tussen quotjes schrijft 😀
2000 euro voor een TV met banding is natuurlijk niet normaal

Van een TV van 700 euro kan je het verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LaFleche schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:08:
Gelukkig dat je lage tussen quotjes schrijft 😀
2000 euro voor een TV met banding is natuurlijk niet normaal
Andere tv's in deze prijsklasse (met dezelfde maat) hebben andere issues en per definitie een slechter beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Per definitie??
Ik denk dat je in dezelfde prijsklasse gelijkwaardige of zelfs betere lcd tvs kan kopen. Sony en Samsung staan bij mij hoger dan pansonic.
Nu zal ik zelf nooit LCD kopen.. Oled zal mijn volgende keuze worden ( over een paar jaar pas)

Back to topic : panasonic plasma

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:56:
Per definitie??
Ik denk dat je in dezelfde prijsklasse gelijkwaardige of zelfs betere lcd tvs kan kopen. Sony en Samsung staan bij mij hoger dan pansonic.
Nu zal ik zelf nooit LCD kopen.. Oled zal mijn volgende keuze worden ( over een paar jaar pas)

Back to topic : panasonic plasma
Als sony en samsung een even goed contrast bieden als een vt60 (doen ze dus niet :P ), zelfde kijkhoeken, dan wil ik er over dneken. Maar het belangrijkste element van goed beeld (contrast ratio) hebben samsung en sony niet voor elkaar. En panasoc plasma's wel (de panasonic leds zijn ook minder dan de plasma's hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Mijn reactie ging ging over de banding issues op een panasonic LCD !! (Was wellicht niet duidelijk)
Natuurlijk blows een plasma in dezelfde prijsklasse een LCD van tafel :-)

Dat is ook de reden waarom ik op de valreep voor de slaapkamer een 42gt60 heb gekocht
Een beetje als reserve voor mijn 51e6500 alhoewel terug van 50 naar 42 inch wel tegen zal vallen!
Had helaas geen ruimte voor een 50 inch!
In ieder geval beter dan terug naar LCD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaFleche schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:58:
Mijn reactie ging ging over de banding issues op een panasonic LCD !! (Was wellicht niet duidelijk)
Natuurlijk blows een plasma in dezelfde prijsklasse een LCD van tafel :-)

Dat is ook de reden waarom ik op de valreep voor de slaapkamer een 42gt60 heb gekocht
Een beetje als reserve voor mijn 51e6500 alhoewel terug van 50 naar 42 inch wel tegen zal vallen!
Had helaas geen ruimte voor een 50 inch!
In ieder geval beter dan terug naar LCD!
Dan zijn we het eens. Ik vertroetel mijn vt60 nog een aantal jaren :P Eerste TV waarbij ik denk, ja die wil ik wel ff houden. Grote stapvoorwaars van de vt50.

Vooral minder problemen die na verloop van tijd naar voren komen (blooobs)

[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 16-10-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Datzelfde gevoel heb ik bij mijn 51e6500 van Samsung. Ik kwam van een Vt30 en deze samsung tv was en is nog steeds een verademing en als ik eerlijk ben vind ik het beeld mooier dan van de GT60 (ondanks alle testen dat de zwartwaardes etc etc van Panasonic beter zijn :-) )

Dat is eigenlijk de reden waarom ik naarstig op zoek ben naar een 51f8500 (de laatste plasma van Samsung) maar ja..... net te laat begonnen met zoeken (damn!!)
Ben dan ook super voorzichtig met IR en inbranden voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Synolgy Nas. Dit in combinatie met DS Audio en tv optisch aangesloten maakt van mijn tv een audiostreamer. Kies met smartphone en DS Audio (Dlna) de muziek die ik wil horen en zet beeld van tv uit. Een mooie tijdelijke oplossing totdat ik mezelf eens een Bluesound cadeau ga doen. Had dit hier nog niet gelezen dus misschien doe ik er iemand een plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Adlermann schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Dan zijn we het eens. Ik vertroetel mijn vt60 nog een aantal jaren :P Eerste TV waarbij ik denk, ja die wil ik wel ff houden. Grote stapvoorwaars van de vt50.

Vooral minder problemen die na verloop van tijd naar voren komen (blooobs)
Helemaal eens!
Ik denk dat ik deze eens langer dan 2-3 jaar ga hebben :)
Ben Battlestar Galactica aan het kijken, echt genieten op deze TV _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door daffie82 op 17-10-2014 10:53 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:48:
[...]

Zelfde paneel als de VT60 en die heeft het, uiteraard, ook dus lijkt mij stug :)
Ik heb dit scherm nu pm. een maand of drie en heb regelmatig gecontroleerd, maar echt helemaal niets van een logo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:51:
Ik heb dit scherm nu pm. een maand of drie en heb regelmatig gecontroleerd, maar echt helemaal niets van een logo te zien.
Dat is toch prima? Zat mensen die geen retentie zien dan wel het paneel pikzwart vinden. Alleen maar mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
ik heb een p55vt50,nu heeft de hond een aantal weken de brillen stuk gemaakt,iemand enig idee of hier ook andere merken bij kunnen?

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
beta-ark schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:03:
ik heb een p55vt50,nu heeft de hond een aantal weken de brillen stuk gemaakt,iemand enig idee of hier ook andere merken bij kunnen?
Yup Samsung werkte hier gewoon. Zijn goedkope duo-setjes van. Had toen gekocht bij Amazon. Conrad heeft ze geloof ik ook. Kwaliteit van de bril zelf is mwaa, het beeld was okay begreep ik. Zie zelf geen 3D dus geen persoonlijke ervaring :) Liggen nu bij mijn ouders en doen het nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

Yup Samsung werkte hier gewoon. Zijn goedkope duo-setjes van. Had toen gekocht bij Amazon. Conrad heeft ze geloof ik ook. Kwaliteit van de bril zelf is mwaa, het beeld was okay begreep ik. Zie zelf geen 3D dus geen persoonlijke ervaring :) Liggen nu bij mijn ouders en doen het nog steeds prima.
bedankt,ik kijk zelf ook geen 3d,maar de kids wel,maar ga geen 180 euro neer tellen voor 2 brillen,dat koste mijn rayban ook :)
Zal vanmiddag ff bij de medimarkt gaan kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door beta-ark op 18-10-2014 11:04 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
beta-ark schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:03:
Zal vanmiddag ff bij de medimarkt gaan kijken.
Mocht je nog niet gegaan zijn, het waren trouwens deze: http://www.amazon.co.uk/g...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thueske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Wat vinden jullie een correcte prijs voor een tweedehands p42st60e? Ik heb er zo één op het oog, echter de verkoper vraagt nog 550€ hiervoor, terwijl de nieuwprijs 725€ was (wat ik te veel vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Thueske schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:06:
Wat vinden jullie een correcte prijs voor een tweedehands p42st60e? Ik heb er zo één op het oog, echter de verkoper vraagt nog 550€ hiervoor, terwijl de nieuwprijs 725€ was (wat ik te veel vind).
De oorspronkelijke nieuwprijs was zo'n € 900. Hoe oud is het toestel, hoeveel uren heeft deze gespeeld en zijn er inbranders zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thueske schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:06:
Voor een toestel wat ongeveer een jaar oud is (denk ik). Als er geen gebreken zijn verder (burn-in) vind ik het een prima prijs.

Zo'n tv kan 5-8 jaar meegaan, en qua prijs is er nauwelijks iets af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:52

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Wat doet de gaming optie van de GT60 eigenlijk precies? Deze zet ik aan als ik ga gamen met de Xbox maar wanneer de optie aan staat, blijven alle andere beeldopties beschikbaar. En andersom, kan het kwaad als deze optie altijd aan blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrlten schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:54:
Wat doet de gaming optie van de GT60 eigenlijk precies? Deze zet ik aan als ik ga gamen met de Xbox maar wanneer de optie aan staat, blijven alle andere beeldopties beschikbaar. En andersom, kan het kwaad als deze optie altijd aan blijft staan?
Zet intern wel een aantal post processing dingen uit. Ik neem aan dat de beeldkwaliteit achteruit gaat.

Ik heb hem alleen aan op HDMI1 waar mijn ps4 op aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoenk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-07 16:13
Wellicht een noob vraag O-) , maar ik het volgende irriteert me behoorlijk. Mijn 55VT60 springt naar verloop van tijd (half uur ongeveer) terug op de standaard "Dynamisch" instelling, een beeldscherm reset dus. Heeft iemand een idee hoe dit komt en in welke settings dit is te verhelpen? Alvast dank _/-\o_

(En ja, ik ben bezig om bij te lezen: ben nu op pagina 30)

Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
thoenk schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:36:
Wellicht een noob vraag O-) , maar ik het volgende irriteert me behoorlijk. Mijn 55VT60 springt naar verloop van tijd (half uur ongeveer) terug op de standaard "Dynamisch" instelling, een beeldscherm reset dus. Heeft iemand een idee hoe dit komt en in welke settings dit is te verhelpen? Alvast dank _/-\o_

(En ja, ik ben bezig om bij te lezen: ben nu op pagina 30)
Lijkt me niet normaal, het enige dat ik kan bedenken is demo/winkel modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoenk
winkel modus... dat is zeer wel mogelijk: het is een ex-demo model.
google, our friend: http://www.fixya.com/supp...0-get_out_store_demo_mode
eens kijken of het werkt.
Nou, hij staat dus nog in winkelmodus: bij aanzetten geeft hij dat inderdaad aan. nu nog op home krijgen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door thoenk op 23-10-2014 18:43 ]

Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 16:14
Iemand nog tips waar de p60ZT60 te koop is ,
zie wel 2 winkels zo op internet , maar die doen niets aan de prijs .
Zelfs bij voorstel 2 stuks te kopen ( met zoon samen) kon er niks van de 2700 p.s. af.

Blijkt toch dat de laatste aantallen beschikbaar niet worden verkocht zoals eigenlijk veel uit gefaseerde elektronica normaal gesproken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thoenk schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:37:
winkel modus... dat is zeer wel mogelijk: het is een ex-demo model.
google, our friend: http://www.fixya.com/supp...0-get_out_store_demo_mode
eens kijken of het werkt.
Nou, hij staat dus nog in winkelmodus: bij aanzetten geeft hij dat inderdaad aan. nu nog op home krijgen. :+
reset naar factory defaults en dan krijg je de optie om naar thuis toe te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:24
S1NN3D schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

De oorspronkelijke nieuwprijs was zo'n € 900. Hoe oud is het toestel, hoeveel uren heeft deze gespeeld en zijn er inbranders zichtbaar?
je koopt showmodellen bij mm voor echt kutprijzen als je ze nog vindt.
Laatst nog een 50vt60 gezien voor 555 en een 42gt60 voor 299...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
samuel123 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:49:
Zelfs bij voorstel 2 stuks te kopen ( met zoon samen) kon er niks van de 2700 p.s. af.

Blijkt toch dat de laatste aantallen beschikbaar niet worden verkocht zoals eigenlijk veel uit gefaseerde elektronica normaal gesproken .
2700 is ook wel eredelijk een bodemprijs hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:24
samuel123 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:49:

Heb je twee adressen gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoenk
Merci, Brake en Adlermann voor de tips. _/-\o_ Ding doet nu wat ik wil. Top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Heb sinds vandaag een 55'' VT50. De tv is aangesloten op mijn pc dmv een hdmi kabel. Het viel mij op dat het scherm lijkt te flikkeren. Dit is best merkbaar, vooral op witte oppervlakten maar ook tijdens films. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
Ja is normaal bij plasma tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:52

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Adlermann schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Zet intern wel een aantal post processing dingen uit. Ik neem aan dat de beeldkwaliteit achteruit gaat.

Ik heb hem alleen aan op HDMI1 waar mijn ps4 op aangesloten is.
Ik heb zelf altijd alle beeldverbeteraars uit staan. Ik vind het alleen zo vreemd dat je met gaming mode aan wel alle 'verbeteraars' kan gebruiken/aanzetten :?

Bij mij zit de receiver met Xbox en HTPC op dezelfde poort aangesloten, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Laatst online: 19-02 10:28
Ik ben terug in het Panasonic plasmakamp :-)!

Na een slechte ervaring, burn in binnen 1 week, met mijn laatste plasma tv, ST60, ben ik overgestapt op een 4K UHD LED, de Samsung F9000.

Hoewel deze tv zeker een aantal plussen heeft tav een Pana plasma(beeld overdag, one connect box!!Panasonic neem daar een voorbeeld aan!, veel betere Smart omgeving, 4K) bleef ik toch het natuurlijke en contrastrijke beeld van een Pana plasma missen.

Aangezien Oled nog erg duur is en imo nog teveel fouten(o.a contrast, bewegingssnelheid) bevat, besloten weer terug naar een plasma te gaan.
De VT60(zelf gehad) en ZT60(bij Expert gehoord) vallen af vanwege de 'luide' ventilatoren en dus op zoek naar een ST60.

Na enig speurwerk nog een 65ST(W)60 met 2 jaar garantie gevonden in Duitsland.
Werkt gewoon in NL. Verschil met de ST60 is een extra tuner en de mogelijkheid om met een externe HD op te nemen.

Tijdens mijn zoektocht ook nog een 65ST60 met volledige garantie gevonden in NL, als iemand daar interesse in heeft: PM me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel eens fijn te vermelden dat ik nu een panasonic plasma die met ouder worden beter aan het worden is ipv slechter. Ik had in het begin wat cyaan-uniformiteitsproblemen aan de zijkanten. Maar nu op 1300 uur is dat compleet weg.

Nog steeds blij met mijn v60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
Ook nog steeds erg blij met de VT60 en heb hem deze week eindelijk eens ophangen.

Tv lijkt er een stuk kleiner door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaxHardcore schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:58:
Ook nog steeds erg blij met de VT60 en heb hem deze week eindelijk eens ophangen.

Tv lijkt er een stuk kleiner door :)
Daarom wil ik zo'n beugel waarmee je de tv ook naar je toe kan trekken. Hik alleen tegen de prijs aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cap schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:48:
Kan je daar geen schoonmoeder voor inhuren ofzo? :*)
Vind ik tijdens 65 inch pr0n weer minder succesvol imho. Alhoewel daar ook weer fans voor zijn waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De VT60(zelf gehad) en ZT60(bij Expert gehoord) vallen af vanwege de 'luide' ventilatoren en dus op zoek naar een ST60.

Heb totaal geen last van luide ventilatoren bij de ZT60

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Wat kan ik eraan doen om dit effect te verminderen? Heb refreshrate op 60hz staan, kan niks hogers kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
n0elite schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:38:
Wat kan ik eraan doen om dit effect te verminderen?
Niets.* Of je gaat je er aan wennen: da's mooi. Ofwel niet: plasma is niet de techniek voor jou :)
*of voornamelijk LOTR-style dingen kijken. Alles met zo weinig mogelijk lichte beelden er in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n0elite schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:38:
[...]

Wat kan ik eraan doen om dit effect te verminderen? Heb refreshrate op 60hz staan, kan niks hogers kiezen
Mijn ervaring is wel dat bij nieuwe plasmaschermen dit iets erger is.

Ik heb veel schermen gehad dus ben gewend eraan, maar bij elke nieuwe was het weer even wennen. Paar honderd uur kijken en het werd wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:38:

Heb totaal geen last van luide ventilatoren bij de ZT60
De ZT60 is een prachtige tv, beter dat jij er geen last van hebt en/of ze niet hoort.

Bij mijn VT60 verschilde dat ook per persoon of de ventilatoren als storend werden ervaren of zelfs werden gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Ik heb onlangs even naar een vt60 mogen kijken ihkv aanschaf.

Het eerste dat me opviel was de lichte linebleed in het fameuze 'groene vlak met zwarte letters' die je als intro bij trailers te zien krijgt EN het zoemen van de fans.
Ik begrijp werkelijk niet waarom panasonic technici het noodzakelijk vonden om ventilatoren in een topmodel te gooien. Dan juist verwacht je van een TV geen gezoem/gebrom! Een groter passief koelrooster was beter geweest
Waarom de GT reeks het zonder kan is mij ook een raadsel!

Btw. Nog steeds op zoek naar een f8500 van Samsung :-).... Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Volgens mij hebben de VT en ZT een glasplaat aan de voorzijde waardoor er minder warmte weg kan.
Bij de ST en GT kan de warmte ook via de voorzijde weg en dus geen ventilatoren nodig.

Ik weet wel een 64F8500 in Duitsland, wel een eindje rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Adlermann schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:16:
[...]

Mijn ervaring is wel dat bij nieuwe plasmaschermen dit iets erger is.

Ik heb veel schermen gehad dus ben gewend eraan, maar bij elke nieuwe was het weer even wennen. Paar honderd uur kijken en het werd wel minder.
dit klopt, is mijn ervaring ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoenk
For what it's worth: ik heb een shortlist liggen (d.d. 13-10-14) met winkels die mogelijk nog Plasma Pana's hebben staan. If interested: PM me.
niet meer relevant ;w

[ Voor 9% gewijzigd door thoenk op 11-11-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
OLED is the new king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van LG in ieder geval nog niet. de ZT en VT zijn overall beter dan de LG OLED. Afgezien van het contrast kan (hence overall)

Afgezien van het contrast is het maar een matige TV hoor.

De review van tweakers is behoorlijk slecht trouwens m.b.t. die van LG.

[ Voor 13% gewijzigd door Adlermann op 27-10-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Helaas ligt die king nog even in winterslaap......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:03
Adlermann schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:09:
[...]

Die van LG in ieder geval nog niet. de ZT en VT zijn overall beter dan de LG OLED. Afgezien van het contrast kan (hence overall)

Afgezien van het contrast is het maar een matige TV hoor.

De review van tweakers is behoorlijk slecht trouwens m.b.t. die van LG.
Mja, ondertussen heeft LG wel flink gesleuteld aan de software (LG scoorde vooral slecht op beeldverwerking bij OLED) en met de nieuwste software is het toch al een stuk beter. Ook de nieuwe serie is er met reuzestappen op vooruitgegaan, dus ik denk dat hun OLED op verschillende vlakken een stap voor is op de VT/ZT. En de prijs is ook al niet echt een punt meer. Met hun huidige actie heb je een 55 oled voor 2000€

Ik ben momenteel (ondanks de lichte band rechts en de gekende retentieproblemen) wel tevreden over mijn VT maar blijf toch de OLED evolutie in de gaten houden. Het zou zomaar kunnen dat ik ditmaal geen 8 jaar wacht met de aankoop van een nieuwe tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:22:
[...]

Mja, ondertussen heeft LG wel flink gesleuteld aan de software (LG scoorde vooral slecht op beeldverwerking bij OLED) en met de nieuwste software is het toch al een stuk beter. Ook de nieuwe serie is er met reuzestappen op vooruitgegaan, dus ik denk dat hun OLED op verschillende vlakken een stap voor is op de VT/ZT. En de prijs is ook al niet echt een punt meer. Met hun huidige actie heb je een 55 oled voor 2000€

Ik ben momenteel (ondanks de lichte band rechts en de gekende retentieproblemen) wel tevreden over mijn VT maar blijf toch de OLED evolutie in de gaten houden. Het zou zomaar kunnen dat ik ditmaal geen 8 jaar wacht met de aankoop van een nieuwe tv :)
Volgens de laatste review van hdtvtest.co.uk is het nog steeds dramatisch (en het forum).

(en dat was met de laatste stap). Probleem is, LG weet niet wat een goede tv inhoudt. samsung en panasonic snappen dat veel beter (sony ook trouwens). Daarom is het zo jammer dat dat crappy LG juist OLED goedkoop kan aanbieden :)(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn 50 inch ST50 heeft het recent begeven. Ik kan aan een 50 inch ST60 (demo) komen voor rond de 1000 euro, maar twijfel nog :? of ik niet moet overgaan op een LED LCD. Is de ST60 die prijs nog waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bar_en_boos schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:49:
Mijn 50 inch ST50 heeft het recent begeven. Ik kan aan een 50 inch ST60 (demo) komen voor rond de 1000 euro, maar twijfel nog :? of ik niet moet overgaan op een LED LCD. Is de ST60 die prijs nog waard?
Ik zou geen 1000 euro voor een 50" st60 geven, dat waren ze nieuw niet eens dacht ik. (of net wel..)

maar ja, als er echt geen andere plasma te vinden is, dan had ik het er makkelijk voor over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Ben ik weer eens na een tijdje.

Ik heb een 42st50 en een 50vt50.
Ben over de ST meer tevreden dan over de VT.

Nu heb ik de volgende problemen.
Bij de VT50 heb ik links en rechts aan de zijkanten aanslag aan de binnenkant van de glasplaat.
Met tv kijken zie je er niks van, wel behoorlijk als de tv uit staat en je er langsloopt.
Zeker als je het weet valt het behoorlijk op.
Heb al eens gelezen dat e-care dit kan oplossen.
Volgende probleem is dat ik rechts in het midden een behoorlijke beroemde groene wolk heb.
Nu komen we bij mijn probleem uit, ik heb uiteraard nog garantie op de tv.
Maar ik heb destijds de 50vt50 zeer gunstig gekocht, aanbieding plus btw korting bij MM.
Heb dus maar €1207 betaald.
Stel dat e-care komt kijken en beoordeeld dat de tv gekrediteerd gaat worden, dan heb ik dus een probleem.
Krijg dus aankoop bedrag maar terug en zoals ik overal al lees is de 50VT60 of de 55ST60 niet meer te koop, zeker niet voor €1207.

Wat zouden jullie me adviezeren ?

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:06:
Ben ik weer eens na een tijdje.

Ik heb een 42st50 en een 50vt50.
Ben over de ST meer tevreden dan over de VT.

Nu heb ik de volgende problemen.
Bij de VT50 heb ik links en rechts aan de zijkanten aanslag aan de binnenkant van de glasplaat.
Met tv kijken zie je er niks van, wel behoorlijk als de tv uit staat en je er langsloopt.
Zeker als je het weet valt het behoorlijk op.
Heb al eens gelezen dat e-care dit kan oplossen.
Volgende probleem is dat ik rechts in het midden een behoorlijke beroemde groene wolk heb.
Nu komen we bij mijn probleem uit, ik heb uiteraard nog garantie op de tv.
Maar ik heb destijds de 50vt50 zeer gunstig gekocht, aanbieding plus btw korting bij MM.
Heb dus maar €1207 betaald.
Stel dat e-care komt kijken en beoordeeld dat de tv gekrediteerd gaat worden, dan heb ik dus een probleem.
Krijg dus aankoop bedrag maar terug en zoals ik overal al lees is de 50VT60 of de 55ST60 niet meer te koop, zeker niet voor €1207.

Wat zouden jullie me adviezeren ?
Als je niet aan een vervangende kan komen: green blob is te fixen. Kost je we je garantie, maar misschien dat je samen met e-car eruit kan komen? Dat zij je ermee helpen. De fix staat wel beschreven in dit topic.
Pagina: 1 ... 54 ... 66 Laatste

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.