• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-01 20:02
DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:21:
Ja, ik zorg ook dat ik geen films in het donker kijk want dat zwart van mijn VT60 is echt niet helemaal zwart..
Mooi zo. Deze opmerking is zo rond de 2500-3000 Euro waard, thx :)
Maar als ik dan weer eens bij mijn moeder haar PZ85 gezien heb, of nog erger, bij mijn vader zijn egelit LCD valt het allemaal weer reuze mee.. :)
Dat is waar... Ergens anders iets kijken is echt no-go. Valt altijd tegen. Qua beeld, formaat, geluid, alles.

Nickname does not reflect reality

• Prophet Steve
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:19:
[...]

Dus het wordt een reparatiekwestie in plaats van een omruiling?

Had je ook last van hardnekkige retentie trouwens?
Nee, wordt via de winkel gedaan. Ik denk dat ze eerst kijken naar het defect en dan een nieuwe opsturen.

Geen enkele retentie gehad, wat ik op me LCD wel is heb gehad (al dan wel in extreme situaties). Nu let ik er ook wel redelijk op, twee uur een game met HUD gespeeld is het meeste wat ik heb gedaan.

En het TV signaal heb ik nu al maanden niet aangesloten, dus geen zenders met logos gehad.

Voor de rest totaal geen problemen gehad, met flikkeren, uniformiteit, blobs of iets in die richting. Input lag had ik oorspronkelijk een beetje last van, maar ik denk dat het aan de game lag, want daar heb ik voor de rest geen last van gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door Prophet Steve op 28-01-2014 15:29 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-01 21:07
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:16:
[...]

In het weekend spannend filmpje gekeken in het donker. Ook voor de lol even die ambient lcd strip uit gezet. Het "zwart" is dan wel echt zó onwaarschijnlijk brak (Pro stand uiteraard). Snap alle reviews dan ook nooit zo goed. Irriteerde me al bij de Kuro, nu nog steeds. Gaat met een VT60 vast niet beter worden want ook die is absoluut niet zwart. Al die panelen zie je gewoon gloeien in het donker, echt waardeloos vind ik dat.
Het is niet zwart. Maar wel het zwartste wat je kan krijgen....dat is het hele punt. Zwarter is er niet bij een ANSI patroon.

Zeker bij normale content en een normale scene is het zwart zo diep. Onvoorstelbaar.

Maar, zodra je een erg donkere scene hebt. Tja, dan begint het op te vallen natuurlijk en passen jouw ogen zichzelf aan.

• Brad Pitt
StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:29:
Zeker bij normale content en een normale scene is het zwart zo diep. Onvoorstelbaar.
Ja dat had ik zes jaar geleden ook. Had ondertussen wel wat meer verwacht. Zal wel lastig zijn.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-01 23:55
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:16:
[...]

In het weekend spannend filmpje gekeken in het donker. Ook voor de lol even die ambient lcd strip uit gezet. Het "zwart" is dan wel echt zó onwaarschijnlijk brak (Pro stand uiteraard). Snap alle reviews dan ook nooit zo goed. Irriteerde me al bij de Kuro, nu nog steeds. Gaat met een VT60 vast niet beter worden want ook die is absoluut niet zwart. Al die panelen zie je gewoon gloeien in het donker, echt waardeloos vind ik dat.
totaal zwart is het niet, maar het komt wel aardig in de buurt hoor.

Ik kijk met veel plezier films juist in het donker,voor mij is het ook belangrijk dat het zwart niet grijs oogt.
Welke kuro had je trouwens, ik heb ze ook zo;n beetje allemaal gehad, dus ik weet b.v dat de lx5090 veel zwarter was als de 508xd die ik gehad heb,ik heb ook nog een lx5080 gehad en een 428xd,lol.

mijn gt60 komt in de buurt van de lx5090 die ik toen had,qua zwart.

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:07
Ik weet het niet hoor. Maar kijk altijd in het donker. Maar het zwart is echt wel zwart.

Ben zeer tevreden iig. Uhhh nog wel... Zat gister wel weer met geknepen bellen twee uitzendingen van de Dinoshow te kijken dat wel ;-)

Vind dat de posts met de dag negatiever worden hier.

[ Voor 24% gewijzigd door wackidth op 28-01-2014 15:35 ]

.

• Brad Pitt
wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:32:
Maar het zwart is echt wel zwart.
Nope, not at all.
Ben zeer tevreden iig.
Dat geloof ik meteen.
Vind dat de posts met de dag negatiever worden hier.
Rationeel zijn, heet dat. Of minder makkelijk te plezieren. Of kritisch.

• freaky35
ik ook,ben er zeer tevreden over,over de zwartweergave
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Nope, not at all.

[...]

Dat geloof ik meteen.

[...]

voor jou is er OLED :)
Of de plasma met bouwlampbacklightedition.

• freaky35
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Nope, not at all.

[...]

Dat geloof ik meteen.

[...]

ik noem het eerder perfectionistisch :)

• Brad Pitt
Die ik tot nu toe heb gezien vond ik serieus "mwa". Snap ook daar de poeha weer niet van. Bij de MM ook zo'n superhigh res LCD gezien en dié vond ik echt waanzinnig mooi. Onder de omstandigheden dáár, of course.

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-01 10:07
Of mierenneuker. :P

• Brad Pitt
Je hoeft niet, zoals de meeste mensen, meteen tevreden te zijn met iets na aankoop hoor. Maar goed, YMMV.

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Zou anders behoorlijk saai worden hier op het forum zonder de users met een kritische noot :)

• wackidth
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:36:
[...]

Die ik tot nu toe heb gezien vond ik serieus "mwa". Snap ook daar de poeha weer niet van. Bij de MM ook zo'n superhigh res LCD gezien en dié vond ik echt waanzinnig mooi. Onder de omstandigheden dáár, of course.
Grappig Een 4k scherm vind je wel mooi.... Ik snap m ff niet meer.

Dat zag er bij Philips niet uit.... Ge upscaled naar 4k wat een drama apparaat.

.

• Brad Pitt
SanduTje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:39:
Zou anders behoorlijk saai worden hier op het forum zonder de users met een kritische noot :)
Gewoon naar Kieskeurig gaan dan, 10-10-10 voor alles, klaar. Dat leest men nu eenmaal liever :P
wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:40:
Grappig Een 4k scherm vind je wel mooi.... Ik snap m ff niet meer.
En da's raar vanwege..? Was een 8K-tv, trouwens.
Dat zag er bij Philips niet uit.... Ge upscaled naar 4k wat een drama apparaat.
Niks geüpscaled, gewoon native. Absurd mooi. Kleuren, scherpte, zwart, alles. Uiteraard geen Philips.

[ Voor 40% gewijzigd door Brad Pitt op 28-01-2014 15:44 ]

• SanduTje
Voor de twijfelaars onder ons een betere plek om te kijken dan hier in ieder geval :)

• wackidth
Omdat 4k ook een lcd is. Waarschijnlijk ook last heeft van alle lcd sh*t.

Maar goed ik heb voor de keuze gestaan 4k of de vt60.

Aangezien er weinig 4k content is moet je upscalen.
En IK vond het niet mooi.

Ik gooi het wel op OLED.... Nog niet live gezien trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door wackidth op 28-01-2014 15:50 ]

.

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 19:15
^^ Wat, de MM? Onschuldig kijk d0e...

Gister aan den lijve ondervonden dat ik op onze GT60 nooit meer DVDR kijk als ik ook x264 kan pakken. Jonah Hex eerste stukje gekeken vanaf DVD... dan is al het zwart grijs ook de balken boven/onder. Daarna de 1080p x264 aangeklikt. Wat een verademing.

3D getest met R.I.P.D., brillen werken maar het is echt niets voor mij, al het kleur en zwart detail wat de TV kan leveren wordt eruit gemiept door de 3D settings brrrr

• Brad Pitt
wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:47:
Omdat 4k ook een lcd is. Waarschijnlijk ook last heeft van alle lcd sh*t.
Dat weet ik niet. Panasonic's nieuwe LCD schijnt ook waanzinnig te zijn. Mimimaal even mooi als onze plasma, zo zegt men. Kost ook wel het dubbele, maar daar gaat het niet om.
En IK vond het niet mooi.
Duidelijk antwoord d:)b

QwaftZefoni schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:49:

Gister aan den lijve ondervonden dat ik op onze GT60 nooit meer DVDR kijk als ik ook x264 kan pakken. Jonah Hex eerste stukje gekeken vanaf DVD... dan is al het zwart grijs ook de balken boven/onder. Daarna de 1080p x264 aangeklikt. Wat een verademing.

3D getest met R.I.P.D., brillen werken maar het is echt niets voor mij, al het kleur en zwart detail wat de TV kan leveren wordt eruit gemiept door de 3D settings brrrr
Als het goed gecodeerd is heeft een dvd ook prima zwart. alleen de resolutie is anders. REC 601 wijkt niet zoveel af van rec 709.

Een dvd kan ook gewoon video black weergeven. Als het zwart op een dvd niet zwart is dan is:

a) de instelling niet goed van de input (andere input misschien?/)_
b) brakke encoding :)

• freaky35
QwaftZefoni schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:49:

hahaha dit herken ik helemaal. Als je eenmaal hd gewend bent,wil je er niet anders meer op zien.

Dan valt een dvd toch echt vies tegen. Ook al weet de gt60 er toch nog een aardig plaatje van te maken, zekers in combinatie met een DVD\ blu ray goede speler,mediaspeler :)

Maar zwart zou gewoon zwart moeten zijn,ook met dvd,dat heb ik tenminste wel

• SanduTje
Een dvd geupscaled via m'n oppo ziet er inderdaad (voor een dvd) gewoon meer dan prima uit en zeker geen zwart=grijs.

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:39

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Kom hier maar eens een DVD kijken op men Marantz, upscaling ervan is uitstekend en zwart is gewoon zo zwart als met een Bluray. Dus vind dit een rare opmerking van QwaftZefoni

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 19:15
Tja, ik zag toch echt wat ik zag. Vond het zelf ook apart hoor.

Ik zal 'ns een ander DVDR'tje pakken vanavond. Alles gewoon door de mede8er 600X3D stromend trouwens.
Daarna episode 3 van True Detective kijken.

• wackidth
Als we er nou vanuit gaan dat de beste TV (nog) niet bestaat.

Dan hebben we aan een Panasonic Plasma wel de best betaalbare TV die vandaag dag te koop is.

Qua beeld dan, het smart tv gedeelte hebben ze nog wel wat te leren.

Daarentegen vind ik de Panasonic tv2 app wel weer erg innovatief. Calibratie vanaf je smartphone. Dat is typisch Pana. Andere merken besteden daar weer weinig aandacht aan.

Automatische calibratie icm Spectracal zijn toch zaken waar aan je ziet dat ze er zijn voor de meest kritische tv kijkers.

[ Voor 57% gewijzigd door wackidth op 28-01-2014 16:08 ]

.

• Brad Pitt
wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:00:
Daarentegen vind ik de Panasonic tv2 app wel weer erg innovatief. Calibratie vanaf je smartphone. Dat is typisch Pana. Andere merken besteden daar weer weinig aandacht aan.

Automatische calibratie icm Spectracal zijn toch zaken waar aan je ziet dat ze er zijn voor de meest kritische tv kijkers.
Geloof niet helemaal dat dat een manuele calibratie kan evenaren dus meer een gimmick imho.
Als we er nou vanuit gaan dat de beste TV (nog) niet bestaat.

Dan hebben we aan een Panasonic Plasma wel de best betaalbare TV die vandaag dag te koop is.
Dáár ben ik het wel helemaal mee eens :)

• SanduTje
Een bevestigend antwoord zou een eind aan alle discussies hier maken dus laten we dat nog even in het midden houden :P

• Brad Pitt
SanduTje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:12:
Een bevestigend antwoord zou een eind aan alle discussies hier maken dus laten we dat nog even in het midden houden :P
Sowieso, wat is "best". Als iemand een edgelit LCD op dynamisch de bom vindt, prima toch. Lijkt mij heerlijk, zo tevreden kunnen zijn. Bijna alles heeft wel wat braks, of het nu een tv is, een telefoon, een auto, etc. :P

• wackidth
Dan hebben we ook niets meer te wensen. Geld moet wel blijven rollen.

Is ook de filosofie van fabrikanten. Panel van de vt60 was al bekend bij introductie van de 30 bij wijze van.

.

• SanduTje
Vroeger, toen er nog geen internet was en zo, kocht je een tv en dan was het de eerste 10 jaar klaar totdat er een rookpluim uit kwam en je, als het even kon, weer dezelfde terugkocht. En nu zit je een half jaar na het kopen van een 2000+ euro plasma al weer te kijken wat het kost om die nieuwe serie is huis te halen :)

Iets met 'tevreden zijn' of zo :)

• Brad Pitt
SanduTje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:24:
Vroeger, toen er nog geen internet was en zo, kocht je een tv en dan was het de eerste 10 jaar klaar totdat er een rookpluim uit kwam en je, als het even kon, weer dezelfde terugkocht. En nu zit je een half jaar na het kopen van een 2000+ euro plasma al weer te kijken wat het kost om die nieuwe serie is huis te halen :)
Had vroeger helaas hetzelfde en toen was de tv nog duurder ook ;(

@Brad Pitt de zwartwaarde van de VT60 (en ST/GT60) is, hoewel uiteraard niet echt zwart, een stap beter dan de 50 serie hoor. Het verschil is duidelijk, dat ga jij ook zien, met gemak. Bij de VT50 stoorde ik me in het donker altijd aan de lichtgevende balken, altijd. Bij de VT60 vind ik het zo "zwart" dat ik me er werkelijk niet meer aan stoor. Ik vind dat, samen met de wat hogere helderheid, wat beeld betreft het grote (enige) pluspunt van de 60 serie.

Edit: dit uiteraard alles in Pro / Custom mode op de VT60 en Pro mode op de VT50. :P

Ps je hebt uiteraard wel kans dat je je gaat storen aan andere zaken, zoals wellicht een onregelmatigere greyscale. Maar dat kan ik natuurlijk niet voorspellen want is naast een eigenschap van de VT60 serie vooral ook exemplarisch.

[ Voor 25% gewijzigd door Cap op 28-01-2014 16:32 ]

• Brad Pitt
Cap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:29:
@Brad Pitt de zwartwaarde van de VT60 (en ST/GT60) is, hoewel uiteraard niet echt zwart, een stap beter dan de 50 serie hoor. Het verschil is duidelijk, dat ga jij ook zien, met gemak.
Dit lees en hoor ik nu reeds zes jaar en elke keer is het een desillusie. Vind het wel best, weinig zin om 3000 Euro te gaan lappen voor een paneel dat ook weer retentie heeft, ook gaat inbranden, ook geluid maakt, etc.

• wackidth
ff wat anders.... Wat gebeurt er in vredesnaam als hij na een hele tijd de relais gaan klikken?

Schrik elke keer weer... Schakelt hij dan de trafo uit oid? In slaapmiddel.....

En kan het zijn dat ik het twee keer hoor na uitschakelen?

.

• SanduTje
2x klikken hoort zo.
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:31:
[...]

Dit lees en hoor ik nu reeds zes jaar en elke keer is het een desillusie. Vind het wel best, weinig zin om 3000 Euro te gaan lappen voor een paneel dat ook weer retentie heeft, ook gaat inbranden, ook geluid maakt, etc.
Geef ik je wel gelijk in, 3000 euro lappen is onzin. Maar dat verschil in zwartwaarde ga jij ook echt zien. Je moet hem voor de grap gewoon eens ergens gaan bekijken. In het donker uiteraard. :)

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

SanduTje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:24:

Iets met 'tevreden zijn' of zo :)
Heeft ook met de overdreven consumptiemaatschappij te maken en het feit dat mensen zich ook graag gek LATEN maken. En volgens mij ook het feit dat veel mensen ongelukkig zijn tenzij ze weer eens wat nieuws kunnen kopen...
Heb het hier voor de duidelijkheid niet specificiek over bepaalde mensen op dit forum ofzo, meer een algemene vaststelling.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• wackidth
Wat is ie aan het doen dan?

.

• Brad Pitt
Cap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:32:
Geef ik je wel gelijk in, 3000 euro lappen is onzin. Maar dat verschil in zwartwaarde ga jij ook echt zien. Je moet hem voor de grap gewoon eens ergens gaan bekijken. In het donker uiteraard. :)
Als het paneel 100% onzichtbaar is is het de moeite waard. Anders moet je alsnog ambient light aan gaan zetten. En met dat licht aan is het paneel nu ook "helemaal" zwart, optisch. De winst is dus relatief :P

@wackidth: Netjes gecontroleerd de spanning van de circuits afhalen, zoals dat hoort bij een beetje apparaat anno 2014. Heet een relais.

@Pitt je moet het zo zien, de zwartwaarde van de VT60 (en vermoedelijk ook de ST/GT) in custom mode is minimaal gelijk aan de zwartwaarde van THX mode op de VT50. Ik denk zelfs beter. Nee, in mijn geval P50VT50 -> P50VT60 weet ik het zelfs zeker.

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 28-01-2014 16:37 ]

• Brad Pitt
Cap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:36:
@Pitt je moet het zo zien, de zwartwaarde van de VT60 (en vermoedelijk ook de ST/GT) in custom mode is minimaal gelijk aan de zwartwaarde van THX mode op de VT50. Ik denk zelfs beter. Nee, in mijn geval P50VT50 -> P50VT60 weet ik het zelfs zeker.
Dat is alsnog niet genoeg want zwart op THX is ook gewoon grijs :)

• wackidth
+1 daffie82

Komt ook bij dat fabrikanten express de "kwaliteit" van 15 jaar geleden produceren. Immers marges onder druk. En ze moeten blijven verkopen.

.

Ik zeg toch, beter!! :) Maar het blijft niet 100% zwart. Maar je gaat het zien, geheid. Het was echt een: "ahhh eindelijk!" ervaring hier. Ga nou maar eens kijken. :)

@Sandutje, jij hebt hier toch ook ervaring mee / wel een eerlijke mening over? Of kijk jij nooit in de schemer/donker? Ben benieuwd. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Cap op 28-01-2014 16:40 ]

• Brad Pitt
Cap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:39:
Ik zeg toch, beter!! :) Maar het blijft niet 100% zwart. Maar je gaat het zien, geheid. Het was echt een: "ahhh eindelijk!" ervaring hier. Ga nou maar eens kijken. :)
Heb over precies een maand geen werk meer, (eigen) bedrijf is failliet. Denk niet dat dat nú dus handig is :/

• wackidth
@cap
Dank U meester dat het een relais heet. Weet ik. Al deed dat niet overkomen in mijn vraag.

De 50 deed dit niet namelijk.... Na een tijd als hij uitgezet is.

.

• Brad Pitt
LG ja. Vond ik echt, onder die omstandigheden, een onwaarschijnlijk mooi plaatje genereren.

wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:43:
@cap

De 50 deed dit niet namelijk.... Na een tijd als hij uitgezet is.
Jawel. Dat klikken dus. VT50. Althans bij mij wel. (sorry!)
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:43:
[...]

LG ja. Vond ik echt, onder die omstandigheden, een onwaarschijnlijk mooi plaatje genereren.
Daar heb ik zo'n "city by night" demo en wat 3D werk op gezien, zag er inderdaad goed uit. Geen idee hoe erg de clouding is natuurlijk bij een beetje normale (donkere) kijkomstandigheden. :P

[ Voor 49% gewijzigd door Cap op 28-01-2014 16:45 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:43:
[...]

Tja... LG was iemand met een Hifi zaak ook helemaal weg van na jarenlang Panasonic plasma fan te zijn geweest.... Je bent dus niet alleen :)

• wackidth
Cap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:43:
[...]

Jawel. Dat klikken dus. VT50. Althans bij mij wel. (sorry!)
Ja bij het aan/uitschakelen direct maar niet na 10 minuten...... Toch?? .. Begin nu te twijfelen.

.

• Brad Pitt
daffie82 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:46:
Tja... LG was iemand met een Hifi zaak ook helemaal weg van na jarenlang Panasonic plasma fan te zijn geweest.... Je bent dus niet alleen :)
Zal thuis, in het donker, met normale HD-content en tv ook wel een baggerding zijn hoor ;)

wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Ja bij het aan/uitschakelen direct maar niet na 10 minuten...... Toch?? .. Begin nu te twijfelen.
Kan wellicht te maken hebben met de volgende instelling: systeem bijwerken (updaten software) na: 1 uur / om 1 uur / om 2 uur / etc / ONMIDDELIJK / uit. ;)

• SanduTje
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Zal thuis, in het donker, met normale HD-content en tv ook wel een baggerding zijn hoor ;)
Hopelijk ben je niet bij al je aankopen zo kritisch ;)

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Die persoon is ook een heel kritisch iemand hoor. Hij vond gewoon de nieuwe generatie LG tv's minder nadelen hebben dan plasma. Ieder zen ding uiteraard.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 08:50

psy

Om mijn oude 21 inch CRT maar nog eens aan te halen. Die was pas zwart, daar verbleekt een VT60 bij. Licht uit? Dan zou je zweren dat de TV uitstond, ware het niet dat er wel nog een rood ledje brandde.....

Pas geleden geloofde kid janssen dit niet dat een CRT dit kon. Heeft ie het nog eens nagemeten, bleek dat hij de zwartwaarde niet kon meten :)
Kid Jansen in "Wil de laatste CRT-gebruiker de monitor uitzetten?"

Dus alles is relatief ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Brad Pitt
SanduTje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:51:
Hopelijk ben je niet bij al je aankopen zo kritisch ;)
Jawel hoor, helaas wel :)
daffie82 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:51:
Die persoon is ook een heel kritisch iemand hoor. Hij vond gewoon de nieuwe generatie LG tv's minder nadelen hebben dan plasma. Ieder zen ding uiteraard.
Ja dat schijnt met die nieuwe (uiteraard ook voorlopig onbetaalbare) Panasonic LCD dus ook te zijn. Nou ja, prima toch. Als plasma passé is en OLED voorlopig onhaalbaar is een heel goede LCD een prima optie.

• SanduTje
Als m'n plasma naar de filistijnen gaat en er zijn geen reserve onderdelen meer dan wil ik er best een uitproberen voor 0 bijbetaling :)

• Brad Pitt
SanduTje schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:06:
Als m'n plasma naar de filistijnen gaat en er zijn geen reserve onderdelen meer dan wil ik er best een uitproberen voor 0 bijbetaling :)
Straks maar eens even Ned1 aanzetten en een weekje laten fikken :P

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:53:
[...]

Ja dat schijnt met die nieuwe (uiteraard ook voorlopig onbetaalbare) Panasonic LCD dus ook te zijn. Nou ja, prima toch. Als plasma passé is en OLED voorlopig onhaalbaar is een heel goede LCD een prima optie.
De avforums podcast sprak over deze lcd (neem ik aan) bij CES. Ik vond dat wel een heel grappig verhaal.
Naast de zt60 gezet met de belofte dat het beeld net zo goed zou is. Vervolgens vragen de heren of ze de thx mode kunnen inschakelen omdat je daar niet zo mee kunt rommelen. Gaan ze ineens in het Japans praten en moeilijk doen :+ en vervolgens blaast de zt de lcd compleet weg :)

De GT bevalt me prima. Ik merk dat bij hele zwarte beelden met witte tekst er geen flits ontstaat, dat vond ik altijd erg irritant.

Ik merk wel mega retentie, als ik een film start dan blijft een logo dat 1 seconde in beeld staat in het zwart hangen. Dat is na een paar minuten weg maar wel erg vreemd. Onderdelen van het menu die veel langer in beeld staan blijven niet hangen :?

Ik zal ook de gehele tv afplakken met mat-zwarte sticker oid... het weerkaatst veel teveel licht in het donker met de zilveren rand.

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Tja, het wordt mijn 4e VT.

Eerste VT50 had na 1 avond het Nat. Geographic logo erin staan.

Eerste VT60 had na 100 uur de ondertiteling erin staan en verticale strepen links en rechts.

Tweede (huidige) VT60 heeft na de oude jaars conference (en daarvoor 200+ uur goede content gekeken) van Theo gewoon het Vara logo staan.

Ik heb mijn hoop nog op de laatste gevestigd. Anders stap ik over naar Samsung.
Wel vreemd. Ik heb nu denk ik 4 weken mijn ST60 en heb helemaal nergens last van. En ik kijk heeeeeel veel Ned 1 met mooi rood logo. Goedkoper is dus blijkbaar beter bij Pana. :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:29:
[...]

Wel vreemd. Ik heb nu denk ik 4 weken mijn ST60 en heb helemaal nergens last van. En ik kijk heeeeeel veel Ned 1 met mooi rood logo. Goedkoper is dus blijkbaar beter bij Pana. :?
Geen last van de zogenaamde plasma buzz?

• burnfout
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01 18:50
Iemand bekend met plasma's uit Duitsland halen? Scheelt 300 euro voor de VT!

http://www.notebooksbilli...5+3d+plasma+tv?nbb=8f14e4

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:25
Ik wil graag een harddisk aan mijn 50gt60 koppelen, echter vraag ik me af of daar nog aandachtspunten in zijn. Snelheid, grootte, usb powered. Kan er eigenlijk weinig over vinden. Daarnaast vraag ik me af of je dan vervolgens de ene zender op kunt nemen terwijl je naar de ander kijkt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Geen last van de zogenaamde plasma buzz?
Nope! En geen inbranden van logo's etc. Gewoon probleemloos kijken behalve dat ik me scheel erger aan sommige tv kanalen met hun belabberde kwaliteit. Blijkbaar het nadeel van een 55 inch op 3,5 meter met een hoge beeldkwaliteit die alles laat zien. En geen herrie ventilator want die zit er niet in. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 19:45 ]

Verwijderd

Frozenberg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:40:
Ik wil graag een harddisk aan mijn 50gt60 koppelen, echter vraag ik me af of daar nog aandachtspunten in zijn. Snelheid, grootte, usb powered. Kan er eigenlijk weinig over vinden. Daarnaast vraag ik me af of je dan vervolgens de ene zender op kunt nemen terwijl je naar de ander kijkt?
Ben je al lang klant bij Ziggo? Ik heb voor vijf tientjes daar een HDD Decoder geregeld. Beetje zeuren, klagen en zeggen dat je anders weg bent en geregeld. Ideaal dat ding! 2 Zenders opnemen en 1 kijken tegelijkertijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 19:51 ]

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:49:
[...]

Ben je al lang klant bij Ziggo? Ik heb voor vijf tientjes daar een HDD Decoder geregeld. Beetje zeuren, klagen en zeggen dat je anders weg bent en geregeld. Ideaal dat ding! 2 Zenders opnemen en 1 kijken.
De decoder van ziggo had ik al. echte heb ik nu een ci module in mijn gt en wil graag ook alle ander functies benutten. Vandaar de vraag over het gebruik van een externe hd icm de tv. Interactieve tv via de ci module en tv zelf werkt ook best aardig (blijft wel buggy ziggo software).

Verwijderd

Frozenberg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:52:
[...]

De decoder van ziggo had ik al. echte heb ik nu een ci module in mijn gt en wil graag ook alle ander functies benutten. Vandaar de vraag over het gebruik van een externe hd icm de tv. Interactieve tv via de ci module en tv zelf werkt ook best aardig (blijft wel buggy ziggo software).
Module heb ik overwogen maar ik wil ook met TV uit digitaal radio hebben. Het was maar een ideetje. Ik kan je niet verder helpen....

• SanduTje
burnfout schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:24:
Iemand bekend met plasma's uit Duitsland halen? Scheelt 300 euro voor de VT!

http://www.notebooksbilli...5+3d+plasma+tv?nbb=8f14e4
Dat gaat prima en is ook pas echt voordelig als je zelf ophaalt of een adres in Duitsland hebt om te af te leveren. Sinds vrijdag hangt hier een VT van onze oosterburen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:46:
[...]

Hmmm ik ben zelf ook gevoelig voor geluiden. Ik heb een extreem stille pc gebouwd dus het is niet de bedoeling dat de televisie die in dezelfde ruimte komt te staan irritante bijgeluiden gaat maken. Dat is vast iets waar ik mij aan ga ergeren, dus de bijwerking van deze tv klinkt een beetje als een dealbreaker... :-(
Ik zou er toch voor gaan zolang je 'm nog kunt krijgen, de buzz valt echt mee. Het is meer mijn tinnitus/dagvorm of ik het hoor of niet, plus de laatste dagen loopt meestal een break-in dvd met het geluid uit ;) .

• freaky35
wackidth schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Doet mijn gt60 ook,ik vraag me ook af wat ie doet.

De v20 van mijn ouders heeft dit ook,sinds dat er een CI kaartje im zit.Toen de tv nog bij mij stond,had ik er geen last van,maar ik had een externe decoder en geen CI.

Gewoon eens in de zoveel tijd,hoor ik ineens het geklik van een relais,wanneer de tv al een tijd lang uitstaat.
Ik neem aan dat het daarmee te maken heeft,met de CI module

[ Voor 38% gewijzigd door freaky35 op 28-01-2014 21:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:54:
[...]

Ik zou er toch voor gaan zolang je 'm nog kunt krijgen, de buzz valt echt mee. Het is meer mijn tinnitus/dagvorm of ik het hoor of niet, plus de laatste dagen loopt meestal een break-in dvd met het geluid uit ;) .
Ik weet niet hoor. Stel de tv gaat over een jaar kapot. Een nieuwe plasma krijg je niet want die worden niet meer gemaakt. Dus waarschijnlijk word je dan afgescheept met een led tv. Daar zit ik niet op te wachten. Ik heb mijn led tv juist weg gedaan wegens edge bleed en clouding.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:46
Dan koop je hem toch niet? Kijk je lekker naar de led met edge bleed en clouding.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:13
Frozenberg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:40:
http://nld.faq.panasonic....8%2C14572%2C14573%2C15148 ;)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Verwijderd

Bever! schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:52:
Dan koop je hem toch niet? Kijk je lekker naar de led met edge bleed en clouding.
Die heb ik weggedaan. Ik heb nu CRT tv...

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:01:
[...]

maar goed, als je er wel voor gaat heb je wel een jaar lang fantastisch TV gekeken... ;) En dan kan je wellicht daarna via de garantie aan een nog betere LED tv komen .. Kortom, bekijk gewoon wat je wensen zijn, wat je uit wilt geven, voor en nadelen naast elkaar en kies dan. Ik vermoed dat ze nog wel wat reserve panelen hebben liggen, maar dat is ook maar onderbuikgevoel uiteraard!

superB

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:39

Amiet01

Master_A

Heb nu al dus een tijdje een Panasonic plasma tv op het oog en mijn eerste gevoel ging naar de 55 inch VT60. Na dit topic een beetje gevolgd te hebben, heb ik het idee dat de ST60 ook een erg goed toestel is met een schappelijkers prijs. Waar ik echter niet achter ben gekomen is hoe de zwartwaarden en algehele beeldkwaliteit is vergeleken met de VT60. Ik kom zelf van een Samsung LED tv af en erger me heel erg aan clouding en bleeding. Hoe is de beeldkwaliteit van de ST60 eigenlijk vergeleken met een vergelijkbaar of iets hoger geprijsd LED model? Ik kijk voornamelijk films en series (uit goeie HD bronmateriaal) en doe ook wel aan gaming (niet online en niet superveel meer).

Master_A

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Zie hier voor de ST - VT vergelijking: http://www.avsforum.com/t...ybe-zt60-oh-yeah-60-or-65 & http://reviews.plasmatvbu...p55vt60-vs-tcp55st60.html

Tja en voor de rest, volgens mij hebben alle led's last van bleeding...

superB

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:01:
[...]

Als je niet het risico wilt lopen, dan kan je ook voor aan Samsung plasma gaan.

Beeldkwaliteit is wat minder, maar een 60" tv met weinig last van IR en inbranding voor € 1.500,- en wel een plasma scherm.

Zou mijn keuze wel zijn in ieder geval, ipv een LCD-LED. 8)

http://www.hdtvtest.co.uk...s51e6500-201207262022.htm

• wackidth
En waarom de oude e serie?

De F8500 schijnt een topper te wezen. Vooral de lichtopbrengst is hoger dan Pana. Dus idealer in lichtere woonkamers.

Maar mijn g*d ik weet niet wie er achter de tekentafel heeft gezeten op maandagochtend.
Het design van de behuizing is afzichtelijk gewoon.

.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-01 21:15
wackidth schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:08:

De F8500 schijnt een topper te wezen. Vooral de lichtopbrengst is hoger dan Pana. Dus idealer in lichtere woonkamers.

Maar mijn g*d ik weet niet wie er achter de tekentafel heeft gezeten op maandagochtend.
Inderdaad, en er is ook nog geen nieuws over een eventuele opvolger in 2014. Geruchten gaan zelfs dat Samsung ook kapt met plasma :(

• wackidth
Geen opvolger? Samsung probeert overal de beste in te zijn. En nu ze zo dicht bij zijn Pana te overtreffen?
We zullen het zien....

Zelf probeer ik zoveel mogelijk producten te weren van Samsung. Maar dat kan is persoonlijk.

.

• StealthyPeanut
wackidth schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:08:

Omdat het voor veel mensen betaalbaar moet blijven. En dan vind ik € 3.000,- voor een 55" tv niet betaalbaar, als je het model van vorig jaar in 60" voor € 1.500,- kan halen.

Het model van dit jaar heeft meer lichtopbrengst inderdaad. Maar om daar zoveel meer geld voor neer te leggen? :+ In de avond kijk ik altijd verduisterd, dus geen bak met licht nodig (LCD anyone?) En de zwartwaarde is 0.012 ipv 0.018 bij een ANSI patroon. Tja, of je dat dan gaat zien?

[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-01-2014 09:33 ]

• SanduTje
Ik heb juist voor plasma gekozen om niet zo'n bak licht in de kamer te hebben ala lcd :)
wackidth schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:22:
Geen opvolger? Samsung probeert overal de beste in te zijn. En nu ze zo dicht bij zijn Pana te overtreffen?
We zullen het zien....

Zelf probeer ik zoveel mogelijk producten te weren van Samsung. Maar dat kan is persoonlijk.
Ik heb de fout gemaakt om een samsung bluray speler te halen ter vervanging van mijn CA speler....

Die kan weer retour afzender ;) Ik dacht dat samsung tegenwoordig ook noise reduction standaard uit had, maar dat forceren ze nog steeds :(

Dan maar een panasonic speler halen. (waarom ik eigenlijk mijn CA heb weggegaan weet ik nog steeds niet goed). Oh ja geld nodig.

• SanduTje
Zeker maar dan nog ben ik geen fan van helder beeld. Doe mij maar gewoon een VT60 op gamma 2.4 en panel luminance op 'mid' en dan ben ik te tevreden :)

Maar je CA verkocht? Zonde man, daar koop je moeilijk wat vergelijkbaars voor terug in het Samsung segment.
SanduTje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Zeker maar dan nog ben ik geen fan van helder beeld. Doe mij maar gewoon een VT60 op gamma 2.4 en panel luminance op 'mid' en dan ben ik te tevreden :)

Maar je CA verkocht? Zonde man, daar koop je moeilijk wat vergelijkbaars voor terug in het Samsung segment.
Voor bluray playback zijn alle spelers (mits ze geen rare dingen doen) vergelijkbaar. Dvd's heb ik in de afgelopen 2 jaar niet gekeken dus die upscaling heb ik niet nodig..
Wat ik echt miste ook was smart tv op die speler. Ik ben het ook zat om meerdere devices te hebben voor het afspelen van media.

Ik denk eraan om mar iets zelf te bouwen. maar probleem is: voor bluray afspelen zit je aan windows vast :(

• SanduTje
Wat betreft afspelen blu-ray content maakt het nagenoeg niet uit welke speler je hebt, voor upscaling en smartfuncties (afspelen SA-CD in mijn geval) inderdaad weer wel.

Moet zeggen dat ik de interne mediaspeler in de VT nog nooit gebruikt heb maar voor mkv's zou die ook voldoende moeten zijn.
SanduTje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:55:
Wat betreft afspelen blu-ray content maakt het nagenoeg niet uit welke speler je hebt, voor upscaling en smartfuncties (afspelen SA-CD in mijn geval) inderdaad weer wel.

Moet zeggen dat ik de interne mediaspeler in de VT nog nooit gebruikt heb maar voor mkv's zou die ook voldoende moeten zijn.
Die vind ik niet snel genoeg en onhandig :)

En die doet geen 24p (alles richting 60hz, ook niet heel vervelend trouwens)

Waarom ik voor samsung koos: die hebben een plex client op de bluray speler! Dan PMS op mijn servertje en gaan met die banaan.

Ook heeft samsung de nieuwe netflix client (ipv de oude op mijn tv).

netflix op mijn tv gebruik ik veel, maar is zo traaaaag. En om nu 100 watt te verstoken op mijn ps4 voor netflix vind ik ook overdreven :)
Mijn Samsung blu-ray speler heeft idd ook altijd wat noise reduction maar ik stoor me er niet zo aan. :)

De interne mediaspeler van de tv niet snel genoeg, welke snelheid bedoel je daarmee? Want wat betreft reactiesnelheid bij browsen door de mappen met content is ie sneller dan elke andere mediaspeler die ik hier heb gehad. Selecteer ik mijn muziek map met 370 submappen dan staat ie binnen een halve seconde in beeld. En start ik een film, dan begint ie ook binnen 1-2 seconden met spelen. Het ligt natuurlijk ook aan de gebruikte server en de netwerkverbinding, maar als dat goed zit vind ik de file handling in ieder geval lekker vlot.

Weet je wat hier langzaam is? Die Smart Hub op de Samsung speler. :P

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Cap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:34:

De interne mediaspeler van de tv niet snel genoeg, welke snelheid bedoel je daarmee? Want wat betreft reactiesnelheid bij browsen door de mappen met content is ie sneller dan elke andere mediaspeler die ik hier heb gehad. Selecteer ik mijn muziek map met 370 submappen dan staat ie binnen een halve seconde in beeld. En start ik een film, dan begint ie ook binnen 1-2 seconden met spelen. Het ligt natuurlijk ook aan de gebruikte server en de netwerkverbinding, maar als dat goed zit vind ik de file handling in ieder geval lekker vlot.
Eens. Vind het ook heel snel en ik gebruik gewoon WiFi hiervoor. Moet zeggen dat dit lekker gaat.
Maar goed, 24p films kijk ik toch op mijn DUNE, dus gebruik die functie van de TV sowieso niet veel.
wackidth schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:22:
We zullen het zien....

Nadruk op probeert inderdaad.... Heb er ook beetje afkeer van.

Cap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:34:
Mijn Samsung blu-ray speler heeft idd ook altijd wat noise reduction maar ik stoor me er niet zo aan. :)

Weet je wat hier langzaam is? Die Smart Hub op de Samsung speler. :P
Browsen is echt super traag ja. En opstarten. Maar misschien ben ik verwend door plex op mijn mac mini 2011 :)
Plex via mac mini moet natuurlijk snel kunnen zijn. :) Zoals ik zei, als de muziekmap met 370 submappen er binnen 0.5 seconden staat kan je dat in mijn optiek nauwelijks traag noemen. Het gaat sneller dan het benaderen van de netwerkshares op dezelfde server met behulp van mijn mac of pc.
Hat kan natuurlijk dat de 60 serie iets sneller is dan de 50 serie, maar ik vond de mediaspeler bij de 50 serie ook vlot. Volgens mij ligt het dus niet zozeer aan de interne mediaspeler van de tv maar vooral aan de combinatie mediaserver en software die erop draait. Ik gebruik een Synology diskstation, de interne DLNA mediaspeler werkt daar erg snel op. Installeer ik op de diskstation bijv het Plex pakket of erger nog, serviio, dan is het echt trage meuk. De ARM proc van de diskstation kan dat zware pakket gewoon niet aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Cap op 29-01-2014 12:26 ]

• SanduTje
Wat is een goeie manier om de uniformiteit te checken? Via AVS HD 709 en dan één van de field test patterns?
Cap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:25:
Plex via mac mini moet natuurlijk snel kunnen zijn. :) Zoals ik zei, als de muziekmap met 370 submappen er binnen 0.5 seconden staat kan je dat in mijn optiek nauwelijks traag noemen. Het gaat sneller dan het benaderen van de netwerkshares op dezelfde server met behulp van mijn mac of pc.
Hat kan natuurlijk dat de 60 serie iets sneller is dan de 50 serie, maar ik vond de mediaspeler bij de 50 serie ook vlot. Volgens mij ligt het dus niet zozeer aan de interne mediaspeler van de tv maar vooral aan de combinatie mediaserver en software die erop draait. Ik gebruik een Synology diskstation, de interne DLNA mediaspeler werkt daar erg snel op. Installeer ik op de diskstation bijv het Plex pakket of erger nog, serviio, dan is het echt trage meuk. De ARM proc van de diskstation kan dat zware pakket gewoon niet aan.
Het duurt hier echt langer dan een halve seconde. Als ik een lijst heb (dlna) met 100 fims zit er enkele seconden tussen het switchen/bladeren per film.

Ik gebruik PMS op een Mac Mini 2011 (core i5).

Ik ga vanavond eens kijken hoe Plex draait op de samsung bluray player.

Maar misschien ben ik echt gewoon verwend met de snelheid van de mac mini. Maar ik wil gewoon 1 device voor alles: netflix/ plex/buray etc.

Ik word er strontziek van al het switchen tussen hdmi inputs, naar internet tools te gaan, etc :)

{fatsoenlijke mediaplayback op de ps4 zou eigenlijk het ideale zijn}

Misschien toch maar een xboxone moeten halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 29-01-2014 12:34 ]

• wackidth
Over stront ziek zijn van switchen.

Heb een Harmony Touch remote. Geweldig apparaat.
En zag dat daar een dedicated Netflix button aanwezig is.
Nu weet ik dat je codes kunt implementeren bij Harmony. Via bijvoorbeeld de Pronto hex codes.

Is er geen dedicated button the maken van beeldinstellingen? Ik heb het nooit kunnen vinden iig.

Krijg altijd commentaar als ik in de settings zit :-)

.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Cap schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:25:
Volgens mij ligt het dus niet zozeer aan de interne mediaspeler van de tv maar vooral aan de combinatie mediaserver en software die erop draait. Ik gebruik een Synology diskstation, de interne DLNA mediaspeler werkt daar erg snel op. Installeer ik op de diskstation bijv het Plex pakket of erger nog, serviio, dan is het echt trage meuk. De ARM proc van de diskstation kan dat zware pakket gewoon niet aan.
Ik gebruik Mezzmo als DLNA software. Helemaal niet traag IMO.

• StealthyPeanut
De ingebouwde mediaspeler is leuk als je een keer een filmpje wilt kijken. Maar hij is niet te vergelijken met een HTPC of een Dune HD 3D bijvoorbeeld. Beeldkwaliteit, geluidkwaliteit, ondertiteling, formaten/containers, snelheid, uitstraling, mogelijkheden etc, daar lever je gewoon op in, in vergelijking met een ander apparaat.

Maar, daar staat wel tegenover dat je hem er "gratis" bijkrijgt. Dus als hij werkt voor wat jij ermee wilt doen, super toch? Ik ben meer gecharmeerd van een HTPC + XBMC met de oneindige mogelijkheden. Maar dat kost nou eenmaal weer wat extra geld.
Pagina: 1 ... 25 ... 66 Laatste

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.