Vandaag heb ik de installatie van een R2D2-32 afgerond. (moest erg lang wachten op een Uponor RTM 25x1" knie)
De waterhardheid was volgens het testsetje 8 Duitse graden.
Heb het nu op 3 Duitse graden ingesteld.
Waterafvoer gekozen voor de netst mogelijke standaard oplossing.
Netjes op de plek van de gasmeter

, op 3 plankdragers van Karwei. Misschien plaats ik er voor extra veiligheid nog een horizontale houten balk voor.
Vraag 1:
Het valt me op dat het witte deksel net niet lekker dicht gaat omdat het cilindrische onderdeel dat er onder zit er eigenlijk net niet in past. Hebben jullie dat ook? Is daar een oplossing voor?
De blauwe kap heb ik een beetje ingeknipt met de blikschaar om het mogelijk te maken hem er op te monteren (tijdens plaatsen van de blauwe kap is er namelijk een volumeconflict met de 'groepenkast' waar de hoofdzekering in zit.
Vraag 2:
Het valt me op dat de afwaterslang vastzit op een knietje naar beneden. Als ik de blauwe kap er op doe en die slang naar achteren forceer komt er een knik in de slang, dat lijkt me niet de bedoeling.
Volgens mij kan het knietje ook recht omhoog, is dat de oplossing om de kap dicht te krijgen?
7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)