Afgelopen dinsdag is bij ons een Aquacell geinstalleerd. Ik weet dat de Aquacell wat duurder is maar het budget liet het toe, monteur die alles installeerd, garantie op apparaat incl montage en ik kreeg er een jaarvoorraad zout bij.
De monteur was zeer netjes en meedenkend over de plaatsing. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd zover ik kan beoordelen.
Hij staat in de kelder waar de waterleiding binnen komt. Afvoer gaat via slangetje naar buiten en is aangesloten op de regenpijp.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nu al wat verschillen merk. Ik heb een koffiebonenmachine en ik merkte direct dat de koffie (nog) beter smaakt ! je koffiesmaak komt beter tot zijn recht en ook een zachter mondgevoel.
Douchen, niet mega veel verschil, water leek wat zachter aan te voelen op de huid maar niet echt wat je zegt veel verschil. Was ook wel een korte douchebeurt.
Wasmachine, zeep dosering op laagste stand gezet, wasje gedraaid, ging prima, geen schuimoverdaad.
Vaatwasser, al een hele tijd terug van die capsules gekocht (poeder+3 vakjes vloeibaar spul, glans etc) maar die zou ik niet meer kunnen gebruiken. Monteur adviseert poeder en dan een theelepeltje per wasbeurt. Wat is jullie ervaring daarmee?