Ja hoor, wij hebben onderdelen op voorraad 👍Robust2 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:41:
[...]
Nou ik had beter deze nog even gelezen voordat ik daarnet aan mijn LESS/PINK kwamMijn Clack staat ingesteld op 0dH rest hardheid maar toch meet ik nog 5 met een test setje. Had hier al eens gelezen dat het dat knopje was, dus proberen dat wat verder in te draaien. Bereikbaarheid is echter compleet ***, dus met een tang proberen vastpakken en zodra ik 'm probeerde verdraaien is die in twee geknapt, met een mooie waterfontein tot gevolg.
[Afbeelding]
Bypass blok verderop dan maar open gezet, en de aansluitingen van de verzachter achteraan los gemaakt om er beter aan te kunnen. Relatief eenvoudig te demonteren, maar nu moet ik wel zo'n nieuw stuk zien te regelen ergens...@AQMOS kan ik hiervoor desnoods ook bij jullie terecht, als niet-originele Aqmos klant, tegen betaling? M'n eigen installateur heeft mooi werk gedaan hier in België, maar was niet altijd de snelste, terwijl ik graag snel terug zacht water zou willen.
Even mailen naar mp@aqmos.nl
(Met adresgegevens en die foto)