Ik speel liever met Blaszy inderdaad vanwege de snelheid. En qua dribbel vind ik m ook niet tegenvallen. Dat ik niet met Muller op rechtshalf speel vind ik de schuld van EA:). Al jarenlang acteert Muller als valse spits rondom de nr 9 (nu Mandzukic, voorheen Gomez). Hij is allesbehalve een RM. CAM of CA zou een logischere positite zijn voor hem.
Van meerdere spelers vind ik dat die niet goed beoordeeld zijn. Pogba bijvoorbeeld heeft vorig seizoen laten zien dat die zeker geen 79-rating waard is, maar meer. Dit seizoen speelt ie ook zeer sterk, zowel voor Juve als het Franse elftal. En dan is Montolivo 84

.
Ook wat betreft kaarten vind ik dat EA meer kon doen. Hoe vaak zien we dat een CVM tot CV, al dan niet tijdelijk, wordt omgeturnd in het echte voetbalwereldje. Ik noem een Martinez, Mascherano, Song, De Rossi, Phil Jones. Maar zo een positiespel-kaart bestaat niet. Hetzelfde geldt voor de backs die, tijdelijk of vast, op het middenveld geposteerd worden. Lichtsteiner van Juve is van oorsprong een rechtsback. Maar wordt omgeturnd tot RM bij Juve. En zo zijn er meerdere backs die een linie opschuiven in het echte voetbalwereldje. Dat kan omdat de tactiek gewijzigd wordt van bijv. 4-3-3 naar 3-4-3 of 3-5-2.