Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dat lijkt zo te zijn bij iedereen die FIFA14 nog niet heeft gespeeld met zijn account.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2684003.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2683630.page

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 22-11-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Oooow dan is dat het... thanks! moet nog eventjes wachten op mn nieuwe console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel interessant met al die Legends, al zoals eerder gemeld, is het moeilijk om nog enige waarde te halen uit je packs. EA maakt het wel erg moeilijk om dat soort uitgaven nog te kunnen verantwoorden.

De iPhone app is trouwens bagger. Is de app van JP Flathead van Ultimatedb al langsgekomen? Daarmee kan je in keer alles relisten. Echt heel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
zelfs met autobuyers is het moeilijk om een goede profit te maken. Je moet een goed lijst hebben met spelers + er zijn ontiegelijk veel autobuyers dus de echte koopjes zal je bijna niet meer krijgen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Vraagje. Ik zie af en toe teams die heel veel druk zetten. Daardoor regelmatig voor de man kunnen komen, maar natuurlijk als ze happen ook makkelijk af te schudden zijn. Ik wil het niet als standaard tactiek gaan gebruiken, maar bij een achterstand kan het een mooie optie zijn om echt druk te kunnen zetten. Nu heb ik het idee dat mijn tegenstander de bal op zijn gemak achterin rond kan spelen zonder dat ik echt kans maak de bal te onderscheppen.

Heb al via de "quick menu's" de team pressing en volledig attacking geprobeerd, maar dan nog lijken mijn spelers regelmatig terug te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IF2 Ronaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
lol je bent binnen dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
xbox one versie speelt wel anders zeg ! i like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Idd

http://www.futhead.com/14/squads/2841968/

dit moet mijn team gaan worden dan, helaas iets meer geld nodig dan ik nu heb. Denk niet dat if2 ronaldo meer dan 10 oplevert. Maar ik heb xavi, iniesta, casillas, ramos en marcelo al wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

Kr44nVogel schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:23:
[...]

zelfs met autobuyers is het moeilijk om een goede profit te maken. Je moet een goed lijst hebben met spelers + er zijn ontiegelijk veel autobuyers dus de echte koopjes zal je bijna niet meer krijgen.
Echt niet moeilijk! Alhoewel, ligt eraan hoeveel accounts je hebt en hoe je winst probeert te maken + wat jij veel winst vind.

Hier even een copy-paste stukje van een log van een draaiend systeem:
Als we de totale winst bijelkaar op tellen, leert ons dat we al 2.007.667 winst hebben gemaakt!
Alle gemiddelden bij elkaar opgeteld levert ons het volgende op:
Per uur: 6.637
Per dag: 159.281
Per week: 1.114.966
Per maand: 4.778.427
Dit is toch behoorlijk wat.. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 23-11-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Satom schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:46:
[...]
Echt niet moeilijk! Alhoewel, ligt eraan hoeveel accounts je hebt en hoe je winst probeert te maken + wat jij veel winst vind.

Hier even een copy-paste stukje van een log van een draaiend systeem:

[...]
Dit is toch behoorlijk wat.. O-)
ja maar daar zit waarschijnlijk een heel team achter ;) denk de gemiddelde koper van zo`n autobuyer weet niet hoe en wat. Ken mensen die max 20 tot 30k per dag binnen halen en tevreden over zijn zo lang ze maar niet points hoeven te kopen :9

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Stelletje lame zakken met jullie autobuyers GTFO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Kr44nVogel schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:26:
[...]

ja maar daar zit waarschijnlijk een heel team achter ;) denk de gemiddelde koper van zo`n autobuyer weet niet hoe en wat. Ken mensen die max 20 tot 30k per dag binnen halen en tevreden over zijn zo lang ze maar niet points hoeven te kopen :9
Als ik zeg dat er maar 1 persoon achter zit? Ik koop geen programma's die je helpen om jezelf voordeel te geven :X Als je kan programmeren sta je versteld van hoe eenvoudig het is om een soortgelijke programma te schrijven!

[ Voor 12% gewijzigd door Satom op 24-11-2013 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Waar ken je goede autobuyer vinden die betrouwbaar is?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Kom op gasten, niet allemaal de markt verzieken door autobuyers. Hoewel ik zelf ook wel de beste spelers zou willen hebben, wil ik die op een sportieve manier verdienen. Zelfde sportieve manier door niet de hele tijd puur op pace te gaan spelen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Betrouwbaar? Zelf maken. Dat is de enige 100% betrouwbare manier. En die markt is allang verziekt. Nog veel meer door de glitches als card duplication dan de autobuyers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

rSNNN schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:56:
Waar ken je goede autobuyer vinden die betrouwbaar is?
Absoluut niet aan beginnen(!) Zoals hieronder gezegd, schrijf zelf een applicatie :Y)
KontI schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:25:
Betrouwbaar? Zelf maken. Dat is de enige 100% betrouwbare manier. En die markt is allang verziekt. Nog veel meer door de glitches als card duplication dan de autobuyers.
True story, als ik lees op andere fora's dat mensen gebruik maken van glitches om geld te verdienen.. En dan zeggen ze dat auto-buyers de markt verzieken.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 25-11-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Hoeveel coins krijg je eigenlijk met een quick sell van een IF speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Ferdi_lwd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:28:
Hoeveel coins krijg je eigenlijk met een quick sell van een IF speler?
Ik had sakho en daar stond 10k bij

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Gold IF rating 75 = 9.150 coins quick sell. Voor elk punt meer komt er 122 coins bij. Overzicht Quick sell values

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Is markt al stabiel om te gaan handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Hoe instabieler hoe beter!!! Maar dat is natuurlijk als je het handelen (m.a.w. de markt) een beetje door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
De markt krijgt binnenkort een flinke marktcrash, dus ik zou voorlopig maar niet gaan handelen als ik jou was. Zelf heb ik mijn team verkocht en speel ik de komende tijd met een team van zo'n 25k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
MyUtd4Life schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:55:
De markt krijgt binnenkort een flinke marktcrash, dus ik zou voorlopig maar niet gaan handelen als ik jou was. Zelf heb ik mijn team verkocht en speel ik de komende tijd met een team van zo'n 25k.
Ik heb nu team van de bundas met onder andere met: Lewan,Reus,Lahm,Alaba die spelers.
Maar wil robben krijgen maar het handelen lukt niet..

• Ferdi_lwd
wtf is dat nou weer.. Ik koop een IF seedorf voor 15K op m'n telefoonapp, zet ik m in mn verkooplijst, is die niet meer IF? iemand anders ook wel eens gehad?

• MyUtd4Life
llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:33:
[...]

Ik heb nu team van de bundas met onder andere met: Lewan,Reus,Lahm,Alaba die spelers.
Maar wil robben krijgen maar het handelen lukt niet..
Dan vrees ik dat je in de komende 6 weken aardig verlies zal maken als je nu niet inspeelt op de crash. Ook zou ik dat aantal weken wachten voor je Robben koopt.

• llovesoccerx7
Ik ga niet verkopen want ik hou dit team heel fifa 14 gewoon :)

• MyUtd4Life
Dat kan natuurlijk ook. Als je nooit dat team zal verkopen zal je ook geen verlies maken :P
Maar voor mensen zoals ik, die om de 3 weken een nieuw team hebben, is het wel aan te raden.

[ Voor 34% gewijzigd door MyUtd4Life op 28-11-2013 13:25 ]

• llovesoccerx7
MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:25:
Dat kan natuurlijk ook. Als je nooit dat team zal verkopen zal je ook geen verlies maken :P
Maar voor mensen zoals ik, die om de 3 weken een nieuw team hebben, is het wel aan te raden.
Haaha dan wel.

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Zijn er nog mensen die op PS3 vaak s'avonds laat willen spelen? ( ik zit in een andere time-zone -5).
Mijn PS3 ID = LEiPo add me maar als je wil.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Niemand hier met een PS4 die zijn eerste ervaringen wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:12

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dat FIFA 14 opgehaald met mijn ps4. Na het voltooien van de managertaken met mijn bronzen Nederland team mijn gouden pakketje mogen open maken. Wat daaruit kwam niet verwacht. Maar dat maakt het maken van een gouden Nederland team heel makkelijk. Lewandowski zat erin. Meteen op de lijst gezet voor 68k. Zo maar eens kijken of ik hem kwijt ben.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

MyUtd4Life schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:10:
[...]
Dan vrees ik dat je in de komende 6 weken aardig verlies zal maken als je nu niet inspeelt op de crash. Ook zou ik dat aantal weken wachten voor je Robben koopt.
Wat is er over 6 weken? :> TOTY als ik het goed heb. Hmm...

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 30-11-2013 16:19 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
TOTY inderdaad en wat dacht je van de traditionele aankopen bij kerst waardoor veel mensen FIFA zullen krijgen en ook packs zullen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Ik kan gewoon bieden op 'Legends' ondanks dat ik geen XBOne heb. niet dat ik ze kan betalen maar vast ook zeker niet te gebruiken op de 360? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Sinds vrijdag begonnen met Ultimate Team op PS4. Iemand tips voor mijn selectie?

http://www.easports.com/n...owoffId=jwuGKWBWnKyvF:ps3

Heb momenteel nog 2000 munten. Ik heb precies 2 serie a teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Candreva ipv Maggio. Palacio ipv rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Tha-PC-Legend schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:30:
Ik kan gewoon bieden op 'Legends' ondanks dat ik geen XBOne heb. niet dat ik ze kan betalen maar vast ook zeker niet te gebruiken op de 360? :p
Hmm.. Dit ga ik gelijk bekijken.. Munten genoeg op het moment :+

Edit: Oeps, verkeerd gelezen. Jij hebt zeker een xB360? Daar moet het wel gewoon op werken :)

Edit2: Iemand nog ideeën voor dit team? Wil nog een andere linksvoor en uiteraard moeten er ook nog wisselspelers komen :9

[ Voor 35% gewijzigd door Satom op 01-12-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Satom schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
[...]

Edit: Oeps, verkeerd gelezen. Jij hebt zeker een xB360? Daar moet het wel gewoon op werken :)

Edit2: Iemand nog ideeën voor dit team? Wil nog een andere linksvoor en uiteraard moeten er ook nog wisselspelers komen :9
Ok Nice! :) Ff goed doorsparen dan.. Prijzen zullen gaandeweg er meer in het spel komen wel droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Heeft de uitverkiezing van spelers voor TOTW nog invloed op je eigen spelers? Indien wel, moet een speler die uitverkozen wordt ook in je basis staan om daarvan te profiteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Tha-PC-Legend schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:05:
[...]

Ok Nice! :) Ff goed doorsparen dan.. Prijzen zullen gaandeweg er meer in het spel komen wel droppen.
Maar dan komt de vraag, wie zet ik daar neer? :X
Der Heino schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:36:
Heeft de uitverkiezing van spelers voor TOTW nog invloed op je eigen spelers? Indien wel, moet een speler die uitverkozen wordt ook in je basis staan om daarvan te profiteren?
TOTW spelers hebben een andere gekleurd kaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Der Heino schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:36:
Nee, dit heeft geen invloed op spelers die jij al in bezit had voor het TOTW uitkomt. Je kunt deze speler alleen maar in een pack krijgen tijdens de week dat hij in het TOTW zit. Kijk eens op futhead.com om te de verschillen tussen een IF speler en een NIF speler te zien.

Grote kans op een IF Robben deze week. Ben benieuwd of ze hem op LM of RM zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Satom schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
[...]

Lijkt me gezien je huidige team dat je kunt kiezen uit twee spelers: Reus of Ribery. Ik heb ze beiden gehad in FUT13 en ook nu en ben van beide niet helemaal onder de indruk. Ribery is fantastisch met dribbelen maar heeft een slecht schot vanaf randje 16 en Reus is zo nu en dan super maar ook hele wedstrijden niet aanwezig. Ik zou, gezien het geld voor Reus kiezen. Die heb ik er nu ook staan. Ik hoop dat Ribery een TOTY kaart krijgt dan ga ik daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik zat zelf ook te denken aan Ribery, maar gezien de hoeveelheid munten dat ik nu al heb uitgegeven en hoeveel hij nog mag gaan kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Satom schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:01:
Ik zat zelf ook te denken aan Ribery, maar gezien de hoeveelheid munten dat ik nu al heb uitgegeven en hoeveel hij nog mag gaan kosten..
Zie dat Ribery op Playstation idd ook nog redelijk prijzig is. Heb gisteravond IF Reus gekocht om te verhandelen maar ga er toch een paar wedstrijden mee spelen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

RiemerDas schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:43:
[...]

Zie dat Ribery op Playstation idd ook nog redelijk prijzig is. Heb gisteravond IF Reus gekocht om te verhandelen maar ga er toch een paar wedstrijden mee spelen, ben benieuwd.
Ik hoor graag van je. Ben zelf nog een beetje munten aan het sparen, heb echt niet meer nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Iemand tips voor het handelen op de xbox one ? Ik heb wel paar spelers waar ik steeds 100 winst op maak... maar heeftiemand goede tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik zit ook met het nauwelijks winst kunnen maken haha xD
Heb Robben als mee zit als fifa 16 als uit is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
whahahha ik ook xD.
100 winst per kaart is echt weinig , met relatief veel moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Xenophoben schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:31:
whahahha ik ook xD.
100 winst per kaart is echt weinig , met relatief veel moeite
Dat is idd. wel erg weinig. Ik hanteer de spelregel dat ik ten minste 10% winst wil halen. Ik probeer nu alleen nog maar met IF spelers te handelen. Lukt tot nog toe redelijk al moet ik mijn IF Reus nog wel verkopen voor de marktcrash zometeen. En straks eens kijken of ik een IF Robben kan scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
IF Robben,,, Hoeveel cash heb je?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:12

Oxigeon

En zo is dat!

Marktcrash? Waarom gaat die er komen? Komen er meer pakjes vrij?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
kerst enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben sinds een week ook bezig met FUT op de Xbox360. Moet zeggen dat het me nog niet helemaal duidelijk is, maar ik begin het wel leuk te vinden.

Inmiddels heb ik dit team, en bijna geen coins meer. Welke upgrade raden jullie als eerste aan waarvoor ik kan gaan sparen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
FiXeR.nl schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:51:
Ik ben sinds een week ook bezig met FUT op de Xbox360. Moet zeggen dat het me nog niet helemaal duidelijk is, maar ik begin het wel leuk te vinden.

Inmiddels heb ik dit team, en bijna geen coins meer. Welke upgrade raden jullie als eerste aan waarvoor ik kan gaan sparen? :)
Je kan sparen voor Nasri op de as van het veld. Dan kan je aan je chemistry gaan werken richting Ben Arfa door er een Ligue1/BPL hybrid van te maken. En/of voor je Serie A helft sparen voor Chielieni als goede (1 van de beste) cb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Heb al aardig wat bijelkaar gespaard en getrade maar hij staat op pc markt maar 1 keer te koop en dan boven de 5 miljoen coins, dat vind ik wat teveel, wil m'n coins sparen voor TOTY begin januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Oxigeon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:43:
Marktcrash? Waarom gaat die er komen? Komen er meer pakjes vrij?
Met kerst kopen traditioneel veel mensen nog een nieuwe fifa en dit jaar zullen er ook veel nieuwe xbox en ps4 users bijkomen. Daarnaast, misschien nog wel erger is de komst van TOTY op 13 januari. Er komen dan 11 spelers op de markt die iedereen wil hebben. Huidige spelers worden verkocht om zoveel mogelijk packs te openen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 14:53
Ik heb sinds afgelopen vrijdag FIFA. Heb nog nooit eerder FUT gespeeld en het is toch erg leuk. Heb dus nog maar even aan een team kunnen bouwen, maar heb nu dit (BPL) team: http://www.easports.com/n...owoffId=FAR6pqvbnKzLv:ps3

Iemand nog tips, voor spelers die ik kan kopen en goed zijn? Speel veel op de counter :) Ik heb nu zo'n 10000 coins, zit te denken om Taraabt te vervangen voor Schürrle (nog even paar wedstrijdjes spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Schürrle speelt erg lekker in FIFA 14. Hoewel ik eerst zou gaan voor Cech, Kaboul en een vervanger voor Bony (kwestie van smaak/speelstijl, kan zijn dat hij bij jou heel goed is).
Let ook erg op de conditie van je spelers, persoonlijk speel ik 2 of 3 wedstrijden met spelers voor ik ze wissel en weer 99 conditie laat krijgen, wat ik zelf doe met een heel wissel/reserve/conditie team. Met een conditie lager dan 85 zal het meer dan 1 wedstrijd duren om de volledige conditie te herstellen.
Een flink aantal spelers waar je nu mee speelt zullen al bij de rust volledig uitgeput zijn, waardoor ze vrij nutteloos worden in het vervolg van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Dit zijn 3 van mijn 5 teams. Met deze teams speel ik geregeld. De overige twee teams (Ligue 1 en Liga BBVA) zijn nog in opbouw.

Serie A:
http://www.easports.com/n...owoffId=fO1WHF6ZnKz0d:ps3

Bundesliga:
http://www.easports.com/n...owoffId=bai7G6J7nKz0g:ps3

Barclays PL:
http://www.easports.com/n...owoffId=h60ItezmnKz0h:ps3

Enige opmerkingen/tips/advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Care
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 08:31
http://www.easports.com/f...howoffId=e7wQOh29nKz0D:pc

Stel ik zou een speler vervangen aan wie zouden jullie denken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
IJburger schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:23:
Dit zijn 3 van mijn 5 teams. Met deze teams speel ik geregeld. De overige twee teams (Ligue 1 en Liga BBVA) zijn nog in opbouw.

Serie A:

Bundesliga:
http://www.easports.com/n...owoffId=bai7G6J7nKz0g:ps3

Barclays PL:
http://www.easports.com/n...owoffId=h60ItezmnKz0h:ps3

Speel je liever met blaszikowski dan met Muller? puur vanwege de snelheid?
Ik ga dit weekedn maar eens fifa scoren en FUT weer oppakken, en mijn Bundes team van vorig jaar speelde zo goddelijk dat ik alweer aan het bouwen ben met de web app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ik speel liever met Blaszy inderdaad vanwege de snelheid. En qua dribbel vind ik m ook niet tegenvallen. Dat ik niet met Muller op rechtshalf speel vind ik de schuld van EA:). Al jarenlang acteert Muller als valse spits rondom de nr 9 (nu Mandzukic, voorheen Gomez). Hij is allesbehalve een RM. CAM of CA zou een logischere positite zijn voor hem.

Van meerdere spelers vind ik dat die niet goed beoordeeld zijn. Pogba bijvoorbeeld heeft vorig seizoen laten zien dat die zeker geen 79-rating waard is, maar meer. Dit seizoen speelt ie ook zeer sterk, zowel voor Juve als het Franse elftal. En dan is Montolivo 84 :S.

Ook wat betreft kaarten vind ik dat EA meer kon doen. Hoe vaak zien we dat een CVM tot CV, al dan niet tijdelijk, wordt omgeturnd in het echte voetbalwereldje. Ik noem een Martinez, Mascherano, Song, De Rossi, Phil Jones. Maar zo een positiespel-kaart bestaat niet. Hetzelfde geldt voor de backs die, tijdelijk of vast, op het middenveld geposteerd worden. Lichtsteiner van Juve is van oorsprong een rechtsback. Maar wordt omgeturnd tot RM bij Juve. En zo zijn er meerdere backs die een linie opschuiven in het echte voetbalwereldje. Dat kan omdat de tactiek gewijzigd wordt van bijv. 4-3-3 naar 3-4-3 of 3-5-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Verrek idd, die bestaan niet... nooit opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.easports.com/n...owoffId=bnKt8y7znKz39:ps3

Wat kan ik hier nog aan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Gotze, Robben, Ribery? :)
Als backup LM ben ik wel gecharmeerd van Elia. 5*!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
bartsled schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 17:17:
[...]

Gotze, Robben, Ribery? :)
Als backup LM ben ik wel gecharmeerd van Elia. 5*!
Elia heb ik al..Gotze is haalbaar maar Ribery en Robben lukt me nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:37
Heb net bijna mijn hele team verkocht, heb alleen nog totw ramsey. evra, koscielny en nog een paar goedkope spelers.

Ga nu denk ik een spaans/engels team maken.

http://www.futhead.com/14/squads/3389963/

iemand nog tips voor verbeteringen.

mijn budget is 300.000 voor het volledige team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
IJburger schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:23:

Serie A:

Ik speelde zelf met IF Totti. Vond hem zeer prettig spelen goede passing en kneiterhard schot. Wel prijzig. En IF Pogba is een beest

speel zelf oa met dit team http://www.easports.com/u...howoffId=j33SgfLWbmxO:360

[ Voor 13% gewijzigd door Kr44nVogel op 06-12-2013 20:46 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Dayum, hoe komen jullie aan al dat cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Kr44nVogel schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:42:
[...]

Ik speelde zelf met IF Totti. Vond hem zeer prettig spelen goede passing en kneiterhard schot. Wel prijzig. En IF Pogba is een beest

speel zelf oa met dit team http://www.easports.com/u...howoffId=j33SgfLWbmxO:360
Ik zou Giuseppe Rossi eens proberen. Als linker spits neerzetten en dan genieten van dat magische linkerbeen van hem. Ik heb Di Natale, Balotelli en Higuain maar Rossi heeft gewoon de beste ratio. Dat hij een 3* weakfoot heeft merk je amper doordat hij vaak outside foot shots gebruikt die net zo gevaarlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
De IF van Rossi of de normale kaart ?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Ik gebruik de normale. Moet trouwens zeggen dat Balotelli inmiddels een iets betere ratio heeft. Maar ik denk dat je aan de In Form versie veel plezier gaat beleven als je die kunt betalen. Het is één van de weinige goede linksbenige spitsen. In een 2 spitsen systeem is het hebben van een linksbenige spits echt een groot voordeel. Anders moet je iedere keer naar binnen kappen op het moment dat je wilt gaan schieten. Dat is heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
iemand nog tips voor deze braziliaanse gasten:
http://www.easports.com/u...owoffId=g9CE6eRInKA7d:ps3

boys heeft een braziliaanse manager kaart om voor de extra chem punten te zorgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Die Braziliaanse manager kaart schiet je niks mee op. Je team heeft al 100 chem en elke speler krijgt / heeft zelf 10 chemistry.

En zijn nog zoveel spelers die je kan toevoegen aan je team; Maicon, Luiz Gustavo, Willian, Emerson, Luiz, Thiago Silva, Hernanes en Kaka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
maicon net gekocht toevallig.

Willian is mijn volgende target...

gustavo wissel ik elke keer met melo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ramirez kopen voor CDM positie, speelt ook best lekker.

Heeft er iemand nog tips voor mijn BPL team?
http://www.easports.com/u...owoffId=bXnVoA1lnKA9Q:ps3

Heb 30k, maar ben bereid om door te sparen.

Speel nu in Div. 2, maar op de een of andere manier speelt het niet meer echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Uxstyle schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:52:

Speel nu in Div. 2, maar op de een of andere manier speelt het niet meer echt lekker.
Sow dit is best wel een lekker team. Al heb je in mijn ogen niet echt een reservespits(alhoewel Rooney op die plek uiteraard ook wel uit de voeten kan) dus ik zou toch even kijken of je daar nog wat voor kan vinden.

http://www.easports.com/n...owoffId=fcElg7UTnKBag:ps3

Dit is mijn team op het moment. Nederlands team, simpel als wat, maar gewoon geen geld. Nooit echt FUT gespeeld dus ook totaal geen idee hoe ik nu het snelste geld kan gaan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Uxstyle schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:52:

Ik vraag me altijd af hoe jullie aan zoveel goede spelers komen als je maar max 500 per wedstrijd krijgt en 3000 aan het eind van het seizoen. Ik speel nou een week of 2 maar het gaat zo tergend traag met coins. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

FiXeR.nl schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:48:
[...]

Ik vraag me altijd af hoe jullie aan zoveel goede spelers komen als je maar max 500 per wedstrijd krijgt en 3000 aan het eind van het seizoen. Ik speel nou een week of 2 maar het gaat zo tergend traag met coins. :P
Veel handelen, geluk hebben met pakjes, of AutoBuyers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
probeer dit eens YouTube: Ultimate Team Trading - Episode 7 : Bronzes And Silvers heeft mij ook wel beetje geholpen in traden.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ik heb sturridge en eto als reservespitsen, verder weet ik eigenlijk niet wat nog meer een goede spits zou zijn in bpl.

Hoe ik zo een team heb gekocht? Veel handelen, bronzen pakketjes kopen en verkopen, geduld hebben voor transfers en weten wanneer de prijzen omhoog en omlaag gaan. En ik had Neymar een keer uit een kaartje getrokken, van dat geld + een beetje spaargeld heb ik weer van persie en aguero kunnen kopen.

Autobuy gebruik ik niet, zie de lol daarvan niet echt in.

P.s. Ik krijg per wedstrijd wel minimaal 550 ofzo en einde van het seizoen toch wel tussen de 7 a 9k.

[ Voor 9% gewijzigd door Er_Damn op 10-12-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik speel al een tijdje FUT op de iPad. Vind het wel grappig spelen. Heb laatst een klapper gemaakt met TOTW Robben. Verkocht voor 2.6 milj.
Daarnaast een keer Bale aangetroffen en verkocht voor 700k.
Spaans team:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/23jmywz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/jijd6o.jpg

Ajax:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2zyc1h4.jpg

Inter:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2nw3a15.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Hoyden op 10-12-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Heren,

Lekker aan het bouwen aan een bundesliga squad na dit weekend begonnen te zijn met FUT.
http://www.easports.com/f...howoffId=jsHnEMdSbmWc:360

Vraag: Diego of Kroos als CAM ipv Thiago terwijl ik spaar voor Reus, Hummels, Gotze?

wauw, die vorige link sloeg nergens op..

[ Voor 11% gewijzigd door Cerberi op 11-12-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@hoyden, aardige teams zeg!

ik speel het weleens op mijn galaxy S4 maar merk wel dat het opbouwen van een goede voorraad coins lastig gaat. Heb nu een spaans team en toppers zijn gewoon veel te duur. Bovendien gaat het met de contracten ook hard.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wie kan mij ondersteuen met handelen want ik wil Robben halen en met alleen wedstrjiden gaat me dat gewoo niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
llovesoccerx7 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:42:
Wie kan mij ondersteuen met handelen want ik wil Robben halen en met alleen wedstrjiden gaat me dat gewoo niet lukken.
Wat ik vaak doe om wat op te bouwen is het aankopen van (gouden) contracten.
Deze zoek ik dan voor ong. 400-500 munten en verkoop ze voor 800.
Als je ziet hoe vaak er contracten worden weggedaan voor heel weinig.. Je moet wel super snel zijn, want ze zijn direct weg.

Of wat ik vaak doe is zoeken naar spelers van Real en Barca met een nu kopen prijs van max. 1200 munten. Die verkoop je dan zo weer voor minimaal 1500 bijv.
Hetzelfde doe ik ook wel eens bij clubs uit de Premier League (met name ManUtd, Chelsea en ManCity)
De clubs waar nogal wat dure en populaire spelers rondlopen iig.

Dit gaat om de iOS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:37
Wordt een beetje gek nu van FUT. Ben nu al 3 keer gedegradeerd omdat, de tegenstander de verbinding verbreekt.

Ik had deze keer nog 1 wedstrijd over en had nog 1 punt nodig.

Hebben meerdere dit ook al eens gehad?

speel btw op de ps3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik had het vorige keer stond ik na 15 minuten 1-0 achter.
Boel leek te hangen en na een minuutje de melding op het scherm dat ik verloren had en kwam ik gewoon weer in het UT startscherm terecht.

Al die tijd had ik gewoon verbinding met internet etc.

Vraag me af wat er gebeurde 'achter de schermen' zeg maar...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoyden schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:53:
[...]

Wat ik vaak doe om wat op te bouwen is het aankopen van (gouden) contracten.
Deze zoek ik dan voor ong. 400-500 munten en verkoop ze voor 800.
Als je ziet hoe vaak er contracten worden weggedaan voor heel weinig.. Je moet wel super snel zijn, want ze zijn direct weg.

Of wat ik vaak doe is zoeken naar spelers van Real en Barca met een nu kopen prijs van max. 1200 munten. Die verkoop je dan zo weer voor minimaal 1500 bijv.
Hetzelfde doe ik ook wel eens bij clubs uit de Premier League (met name ManUtd, Chelsea en ManCity)
De clubs waar nogal wat dure en populaire spelers rondlopen iig.

Dit gaat om de iOS versie.
Dat schiet niet echt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
voor mij werkt die met zilveren en bronzen spelers echt het beste. Je pakt zo gemakkelijk winst mee. Zorg alleen dat je ultimateteamtrading aan hebt staan om te vergelijken.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kr44nVogel schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:09:
voor mij werkt die met zilveren en bronzen spelers echt het beste. Je pakt zo gemakkelijk winst mee. Zorg alleen dat je ultimateteamtrading aan hebt staan om te vergelijken.
Hoeveel winst maak je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
10k tot 20k met gemak hooguit uurtje kijken bieden en winnen ;) zeker op drukke momenten kan je best wel wat koopjes binnenhalen

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
niemand wil if2 ronaldo kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Niet altijd nee. Maar een contract kopen voor 250 en verkopen voor 1300 is toch niet gek.
Dat komt ook vaak genoeg voor..

Maar ieder zijn eigen opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hoyden schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:44:
[...]

Niet altijd nee. Maar een contract kopen voor 250 en verkopen voor 1300 is toch niet gek.
Dat komt ook vaak genoeg voor..

Maar ieder zijn eigen opties.
Die gouden contracten met een glans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
FiXeR.nl schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:00:
[...]

Die gouden contracten met een glans?
Ja.
Vandaag ook weer een boel gekocht voor 500 of minder en verkopen voor minimaal 1100. Vind ik toch niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hoyden schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:50:
[...]

Ja.
Vandaag ook weer een boel gekocht voor 500 of minder en verkopen voor minimaal 1100. Vind ik toch niet gek.
Ik krijg ze niet eens verkocht voor 350... :/
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.