Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
revertive schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:31:
[...]

Je kan nog kijken of je een disk van iemand kan lenen en deze op je xbox installeren dat zou de game weer moeten werken met de 'kapotte' disk. Of langs een game winkel gaan en vragen of ze hem voor een paar euro kunnen polijsten, gamemania doet dit zover ik weet en misschien doen anderen het ook.
Je kan gewoon naar EA bellen, zij zitten op Schiphol, dan krijg je een adres waar je het heen dient te sturen. Na een paar dagen ontvang je weer een nieuws spel.

De volgende keer wel even het spel op je Xbox installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
TOTW 7!

http://www.futhead.com/14/totw/totw7/

STARTING 11:

GK: Tim Howard – Everton (81 > 82)
CB: Medhi Benatia – Roma (82 > 83)
RB: Darijo Srna – Shakhtar Donetsk (80 > 81)
LB: José Ángel – Real Sociedad (73 > 74)
RM: Zoran Tošić – CSKA Moskva (76 > 78)
CM: Nuri Şahin – Borussia Dortmund (82 > 83)
CM: Alex López – RC Celta de Vigo (73 > 74)
CM>LM: Marco Parolo – Parma (74 > 74)
RM>LW: Juan Cuadrado – Fiorentina (81 > 82)
LM>ST: Giovani dos Santos – Villarreal CF (79 > 80)
CF>ST: Luis Suárez – Liverpool (86 > 87)

SUBS:

GK: Ricardo – Académica (73 > 74)
CB: Sébastien Squillaci – SC Bastia (73 > 74)
RM>LM: Nabil El Zhar – Levante UD (73 > 74)
LW>LM: Sadio Mané – Red Bull Salzburg (69 > 72)
ST: Camilo – Vancouver Whitecaps (66 > 70)
RW>ST: Jay Emmanuel-Thomas – Bristol City (67 > 71)
ST: Mahir Sağlık – SC Paderborn 07 (66 > 70)

Met Suarez natuurlijk de verwachtte topper.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Er bestaat niet iets als een 'legale' auto seller oid zeker? Ik zit opgescheept met ENORM veel contracts.

Ik heb afgelopen dagen zo'n 350x de 28+ matches verkocht, maar heb er daar nog ruim 370 van en het ergste.. van de 13+ matches heb ik meer dan 3000 stuks! Totale waarde ligt dus ruim boven de 1.2mil (300 en 600coins gerekend). Managers contracts zo'n 110x van 28+ en 360x van 28+.

Tips zijn welkom!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef nu gratis thiago silva en pique weg!
kijk hier op:
YouTube: TheDutchHuntGamers - Fifa Ultimate Team Giveaway for ps3!!
doe dit en maak kans te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Waarom koop je dan zoveel contracten?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:17
MyUtd4Life schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:51:
[...]

Waarom koop je dan zoveel contracten?
Ik gok dat hij ze heeft verkregen dmv pakjes kopen, heb zelf namelijk ook een aantal contracten richting die cijfers.

Ik zet gewoon steeds per 40 in de verkoop, gaat wel extreem langzaam, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dus als je bijna 3500 contracten hebt, heb je zo'n 1000 packs gekocht? Dan vraag ik mij toch wel af waarom je er zoveel nodig hebt, als je weet dat de kans op een fantastische speler minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:22:
Dus als je bijna 3500 contracten hebt, heb je zo'n 1000 packs gekocht? Dan vraag ik mij toch wel af waarom je er zoveel nodig hebt, als je weet dat de kans op een fantastische speler minimaal is.
Minimaal, maar dus toch aanwezig.. Daarom vergooi ik ook al mijn coins voor packs, in de hoop dat ik Ronaldo trek. Dat is namelijk de enige speler die ik nog wil hebben en dus heb ik ook niets aan coins (aangezien ik geen spaarder ben)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Een dingetje is me nu nog niet helemaal duidelijk, wanneer ik fut nu speel op de x360 dan is dat niet overdraagbaar naar de ps4 toch?

Heb de grafiek gezien op de eerste pagina, maar aangezien het geen rechtdoortrokken streep is brengt dit nog wat onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Ik heb mn team aangepast, wat vinden jullie, te aanvallend?

http://www.easports.com/n...howoffId=hLnslYHtbje6:360

Hoezo steeds pakjes kopen als je Ronaldo wilt, kan je beter via marktplaats wat coins kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
MVersteeg schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:20:
Ik heb mn team aangepast, wat vinden jullie, te aanvallend?

http://www.easports.com/n...howoffId=hLnslYHtbje6:360

Hoezo steeds pakjes kopen als je Ronaldo wilt, kan je beter via marktplaats wat coins kopen..
Das toch niet spannend.. Vind het juist wel leuk om die pakjes te openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Heb inderdaad een redelijk sh*tload aan pakjes gekocht.. maar moet ook zeggen dat ik vaak wel geluk heb.
Iniesta, Reus, Gotze, Robben, Lavezzi IF, 7 Lahm, Lahm IF, 7 andere IF's, Xavi, 3x Suarez, 3x Rooney en nog veeeel meer dan dat. Samen met de spelers die ik nu in bezit heb en alles wat ik heb verkocht uit de pakjes (ex contracts), sta ik echt niet ver in balans min!

Inderdaad best spannend en altijd hopen op die Ronaldo, Messi of geweldige IF! Coins kopen vind ik dan weer wat te ver gaan en ook niet spannend/uitdagend..

Ik heb gemerkt dat contracts wel snel sellen voor 500coins, dus misschien moet ik maar even genoegen nemen met wat verlies en vanavond even knallen.

@versteeg,

Lekker team! Heb zelf alleen Pedro niet (wel gehad, maar verkocht en Di Maria gehaald). Ervaringen met die speelstijl? Ik heb Diego Costa trouwens gewoon weer vervangen voor Benzema.. ik kon er niet mee overweg. Draaide op ongeveer 1 goal per 4 games, en benzema zo'n 1op1.

Mijn huidige team:

http://www.easports.com/u...howoffId=bUiI4tzWnKpce:pc

Wens: Ronaldo (of IF Villa die ik nu eigenlijk wel verwacht had)

Iemand nog tips?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Bale!!!! Xavi eruit ....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg alleen maar schijt uit die pakjes ..ik ga het ook niet meer doen . Ik ben nieuw met fifa dus divisie drie zal je mij niet tegen komen ..( ik zit als nieuwkomer toch mooi in div 6 ) .Nooit Fifa gespeeld ..Afijn ik zie reacties van mensen die er wel geluk mee hebben .Ik moet echt hard werken om eindelijk 7500 punten te krijgen en wordt dan opgescheept met een Jamacain verdwaald bij AS Roma en 150 waard is ! Voor dat geld had ik zoveel beter kunnen krijegen ..Maar toch ..Het is toch verslavend ..je weet maar nooit ( dat was mijn insteek ..niet meer !! ..Ik heb Manzuckicz en hij is een baas !! Ik heb al meerdere keren gespeeld tegen een Drogba of een Torres etc ..Mijn spits is zoveel beter ! De ontdekking van FIFA voor mij is Felipe Santana ! Niet te kloppen in de lucht en elke corner is raak ( Div 7 ) ..Iemand nog tips voor goekope spelers die goed zijn ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:06
mouzetc schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:35:
Heb inderdaad een redelijk sh*tload aan pakjes gekocht.. maar moet ook zeggen dat ik vaak wel geluk heb.
Iniesta, Reus, Gotze, Robben, Lavezzi IF, 7 Lahm, Lahm IF, 7 andere IF's, Xavi, 3x Suarez, 3x Rooney en nog veeeel meer dan dat. Samen met de spelers die ik nu in bezit heb en alles wat ik heb verkocht uit de pakjes (ex contracts), sta ik echt niet ver in balans min!

Inderdaad best spannend en altijd hopen op die Ronaldo, Messi of geweldige IF! Coins kopen vind ik dan weer wat te ver gaan en ook niet spannend/uitdagend..

Ik heb gemerkt dat contracts wel snel sellen voor 500coins, dus misschien moet ik maar even genoegen nemen met wat verlies en vanavond even knallen.

@versteeg,

Lekker team! Heb zelf alleen Pedro niet (wel gehad, maar verkocht en Di Maria gehaald). Ervaringen met die speelstijl? Ik heb Diego Costa trouwens gewoon weer vervangen voor Benzema.. ik kon er niet mee overweg. Draaide op ongeveer 1 goal per 4 games, en benzema zo'n 1op1.

Mijn huidige team:

Iemand nog tips?
idd veel geluk met pakjes!

je hebt bijna zelfde team als ik
http://www.easports.com/u...howoffId=hj8ApS3XnKpjD:pc

er is voor 6 dagen nog mogelijk 5 jumbo pakjes te kopen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.easports.com/n...owoffId=gUK0xcOrnKpjU:ps3

tips graag heb nog 20k hoeft niet per se ligue 1 te zijn mag ook braziliaans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:18:
ik heb een vraag. ik weet niet of ik hier moet zijn.

Mijn cd van fifa is beschadigd geraakt en heeft een kring om de cd heen.
nu strart het spel wel op maar bij het uiteindelijk een wedstrijd spelen stopt hij ermee en geeft hij discfout aan.

makkelijk is een nieuwe te kopen maar daar heb ik geen geld voor. is dit nog te repareren ?

groet ben
Ik heb toevallig net mijn GTA V disc laten repareren bij Game Mania. Werkt weer als een zonnetje, 5 minuten werk en €5,- ben je klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
mouzetc schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:35:

@versteeg,

Mijn huidige team:

Iemand nog tips?
Nee, net een dag deze opstelling genomen.. Villa vind ik alleen traag en Isco vind ik ook niet top..

Pedro ben ik ook niet kapot van, vond Di Maria vorig jaar echt top, dus misschien neem ik die ook wel..

Met Benzema ben ik het ook met je eens, hoewel die Diego Costa wel een echt top schot heeft he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu een paar weken bezig met ultimate team en heb dit team gemaakt:
http://www.easports.com/f...howoffId=j1kxFwJSnKppJ:pc

Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:43:
Ben nu een paar weken bezig met ultimate team en heb dit team gemaakt:
http://www.easports.com/f...howoffId=j1kxFwJSnKppJ:pc

Heeft iemand nog tips?
Ja, of PML of Serie A.. Chemistry is nu niets, ook al staat er 100.. Ik zou nooit rode lijnen willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
MVersteeg schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:30:
[...]

Ja, of PML of Serie A.. Chemistry is nu niets, ook al staat er 100.. Ik zou nooit rode lijnen willen hebben..
"The color of the line doesn't matter. What matters is the player's chemistry. Someone can have multiple red lines to other players but if they have 9 chem it doesn't matter. EA has said in the past that the lines are just a graphical representation of relationships between players, and doesn't actually represent on-field performance between them. "

Het maakt dus niks uit, zolang de speler zelf maar full chem heeft. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, heb nu dit: http://www.easports.com/n...howoffId=bUAumtbqnKptx:pc
Beter?

Misschien céch als keeper

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Lloris of hart als GK. LB verkopen en clichy kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

Werkt de leaderboard niet goed? Ik heb namelijk vies veel kaarten ge-QuickSold, maar het QuickSell-bedrag rekent hij als volledige winst.. sta namelijk ineens in de top-100!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
goosche schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:10:
[...]

Lloris of hart als GK. LB verkopen en clichy kopen
Inderdaad, en zeker geen Cech. Wat een tegenvaller deze fifa :(
Overigens mis ik Vertonghen in je Belgen selectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
Cech haalt er bij mij echt alles uit. SInds ik hem heb, heb ik nog maar een paar potjes verloren.

Voor mij de Hart van Fut 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Mijn huidig team:
http://www.easports.com/f...howoffId=e5vM2AvvnKpIj:pc

Ben overgeschakeld van de 4-2-3-1 (2) naar de 4-2-3-1. Dat systeem lijkt toch het beste te werken voor mij.
Het is ook de reden dat ik op dit moment met een RW en een LW op die CAM posities speel.

Iemand tips voor spelers voor die 2 posities. Zijn natuurlijk spelers die regelmatig vanaf de zijkant een voorzet moeten kunnen geven. Dus de RW's en de LW's die ik nu opstel bevallen niet heel slecht, maar het is niet hun eigenlijke positie en om een kaart te kopen om hun positie te wijzigen zie ik nog niet zitten. Mede ook omdat ik toch een keer betere spelers voor die posities wil kopen.

De keeper die had ik al. En eerst had ik daar Vorm staan, maar deze bevalt me een stuk beter.Alleen is het niet goed voor de chemistry. Dus maar eens sparen voor een andere (Hart, Cech of Lloris).. Tenminste als ik hiervoor kijk worden deze aangeraden. Zie wel dat de ene Cech wel fijn vind en de andere niet.

Wat me wel op is gevallen dat ik in het begin bij het inloggen op de webapp van FUt af en toe een bonus kreeg. Nu zie ik in het spel en in de webapp nog wel af en toe iets staan dat als je de webapp bezoekt een bonus krijgt, maar die heb ik voor mij al lang niet meer gezien. Krijg je die ook alleen in het begin of zou ik die nu nog moeten krijgen?

Meer tips zijn uiteraard welkom.

[ Voor 16% gewijzigd door _A3 op 02-11-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
neem De bruyne sessegnon Nzogbia voor de Cam posities. Dit zijn de goedkoopste opties. Bony is vervangen voor Hernández.

S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan je chech aanbevelen vin hem de beste heb cassilias gehad hart en loris en handovic maar chech vin ik het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Is er iemand die de +30 FUT transfer list al kan geven? (level 51 volgens mij)
Ben net begonnen met de 4200 contracten te verkopen voor lage prijs, maar kan wel wat extra slots gebruiken! Staat uiteraard een vergoeding tegenover!

Origin: mouzetc4207

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

_A3 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:35:

Wat me wel op is gevallen dat ik in het begin bij het inloggen op de webapp van FUt af en toe een bonus kreeg. Nu zie ik in het spel en in de webapp nog wel af en toe iets staan dat als je de webapp bezoekt een bonus krijgt, maar die heb ik voor mij al lang niet meer gezien. Krijg je die ook alleen in het begin of zou ik die nu nog moeten krijgen?
Vanwege movember zouden er nu weer daily gifts moeten zijn, zoals in-game wordt aangegeven, maar voorlopig krijgen alleen 360 gamers daily gifts. Het kan natuurlijk zijn dat exclusief voor 360 is, die tijdelijke gifts, maar waarom krijgen PS3 en PC gamers het dan ook te zien? Typisch EA.

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 03-11-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
mouzetc schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:43:
Is er iemand die de +30 FUT transfer list al kan geven? (level 51 volgens mij)
Ben net begonnen met de 4200 contracten te verkopen voor lage prijs, maar kan wel wat extra slots gebruiken! Staat uiteraard een vergoeding tegenover!

Origin: mouzetc4207
Heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Laatst online: 18-08 14:13
_A3 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:35:
Ben overgeschakeld van de 4-2-3-1 (2) naar de 4-2-3-1. Dat systeem lijkt toch het beste te werken voor mij.

Iemand tips voor spelers voor die 2 posities.
Ik ben ook zo begonnen met 4-2-3-1 (2) vanwege de wingers, maar de opstelling speelt compleet anders dan 4-2-3-1. De wingers worden heel erg geïsoleerd en het is niet echt een combinatie opstelling meer. Wel erg jammer dat je wingers niet op een CAM kan zetten vanwege de personal chemistry (max 7 dacht ik).

Ik heb een BPL variant met de volgende CAM's - links/recht: Suarez, Carzorla, Nasri, Ozil.
En de centre CAM Rooney (goede passing, afstandsschoten).

Serie A met Hamsik/ Di natale CAM links en rechts, Totti (IF) centre Cam. Werkt ook erg goed, vooral Totti is op die positie geweldig.

[ Voor 7% gewijzigd door Royrs op 04-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Hoe is Pirlo? Wil hem wel kopen maar zijn pace is bar slecht. Iemand ervaring met deze meastro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

goosche schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:57:
[...]

neem De bruyne sessegnon Nzogbia voor de Cam posities. Dit zijn de goedkoopste opties. Bony is vervangen voor Hernández.

S6
Heb ze alle vier gekocht. Totaal 3800 er aan kwijt.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:02:
ik kan je chech aanbevelen vin hem de beste heb cassilias gehad hart en loris en handovic maar chech vin ik het beste
Dat zal mijn eerst volgende aankoop dan eens gaan worden.
Inmiddels aangeschaft. Eens kijken hoe hij bevalt.

Heb op dit moment iets van 17000. Eens kijken hoeveel ik daar van over kan houden. Moet namelijk ook nog wat contracten gaan kopen. Overigens betaal ik daarvoor meestal max 450 voor een golden met 28 wedstrijden. Zie ze weinig goedkoper weggaan.
SR8 schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:09:
[...]

Vanwege movember zouden er nu weer daily gifts moeten zijn, zoals in-game wordt aangegeven, maar voorlopig krijgen alleen 360 gamers daily gifts. Het kan natuurlijk zijn dat exclusief voor 360 is, die tijdelijke gifts, maar waarom krijgen PS3 en PC gamers het dan ook te zien? Typisch EA.
Zijn ze dan inderdaad lekker duidelijk mee 8)7
Royrs schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:11:
[...]

Ik ben ook zo begonnen met 4-2-3-1 (2) vanwege de wingers, maar de opstelling speelt compleet anders dan 4-2-3-1. De wingers worden heel erg geïsoleerd en het is niet echt een combinatie opstelling meer. Wel erg jammer dat je wingers niet op een CAM kan zetten vanwege de personal chemistry (max 7 dacht ik).

Ik heb een BPL variant met de volgende CAM's - links/recht: Suarez, Carzorla, Nasri, Ozil.
En de centre CAM Rooney (goede passing, afstandsschoten).

Serie A met Hamsik/ Di natale CAM links en rechts, Totti (IF) centre Cam. Werkt ook erg goed, vooral Totti is op die positie geweldig.
Vond dat de "wingers" te ver naar achteren speelden. En niet alleen de wingers worden geïsoleerd ook de CAM en de ST hebben eigenlijk alleen elkaar als afspeelpunten en dat is wel vrij weinig.

Rooney, Suarez en Nasri zijn mij nog wat te duur om voor te sparen. Wordt me te lang sparen. De andere twee zien er wel interessant uit. Allebei zo rond de 20000-25000 als ik snel even kijk.

Als ik een Serie A team begin zal ik die andere twee in de gaten houden. En daar zal Totti nog wel wat te duur zijn.
Maar nu ik Cech binnen heb eens gaan kijken waar ik nu voor zal gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
_A3 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:12:
[...]

Heb ze alle vier gekocht. Totaal 3800 er aan kwijt.

[...]
Dat is vrij goedkoop :) Hoe speelt het? Ik heb dit team gemaakt. http://www.easports.com/f...howoffId=ceKlWR2rnKqtK:pc Serie A.

Speelde eerst 4-4-2 of 4-3-1-2 maar ik moet zeggen 4-2-3-1 speelt fijn maar Pogba in CDM is geen aanrader. Komt tetraag opgang en als je tegen Kagawa, Eto en Rooney komt tespelen word het lastig. Maar gelukkig heb ik Chiellini met een shadow kaartje erop die haalt alles eruit.

Maar heeft iemand Pirlo wil hem wel proberen in deze opstelling. Pogba eruit Marchisio op die plek en Pirlo op de plek van Marchisio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Bevalt best goed. Inmiddels gepromoveerd naar divisie 4. Alleen mijn alternatieven voor de linkse en rechtse CAM posities bevallen me daar niet echt. Maar eens snel even doorsparen voor degene die jij aanraden. En om de RW en de LW's op te stellen is ook weer niet lekker voor het team. Heb deze inmiddels ook in de verkoop staan.
Voor de centrale CAM positie heb ik nu Ruiz nog.

Over Hernandez die speelt belt lekker, maar in een wedstrijd waarin combinerend er door komen lastig is heeft die na mijn gevoel net te weinig kopkracht.

Zag verder ook Kagawa voorbij komen voor de CAM positie. Speelt die een beetje fijn? Want dacht dat die wel heel wat goedkoper was als een Carzorla en een Nasri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ok nice!!!Kagawa heeft veel snelheid maar kracht heeft die niet. Wilshere is ook een goeie in cam positie voor Ruiz. Meer snelheid en kracht op die positie.

heb even opstelling voor je gemaakt.
http://www.futhead.com/14/squads/2135863/
Het probleem met deze opstelling is dat je totaal niet kop sterk bent maar wel heel veel pace. Met Benteke in de Spits word dit beter. Kost ook niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eriksen als CAM = god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Nee ga weg man heb hem gehad 10 wedstrijden gespeeld en verkocht. 2 goals en 1 asist. Was wel in een andere opstelling volgens mij 4-3-1-2. einde van het jaar koop ik hem wel weer terug. Wil een ex Ajax team maken. Maar misschien in 4-2-3-1 speelt die beter.

Einde van het jaar koop ik dit team bij elkaar als elke speler in prijs word verlaagd.
http://www.futhead.com/14/squads/2138133/ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scoort bij mij 1 op 1 zowat in 4-1-2-1-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Laatst online: 18-08 14:13
_A3 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:18:
Bevalt best goed. Inmiddels gepromoveerd naar divisie 4. Alleen mijn alternatieven voor de linkse en rechtse CAM posities bevallen me daar niet echt.
Benteke is wel een quick win in dat geval voorin. Voor de rest hangt het heel erg af van je speelstijl wat voor jou goed werkt. De opstelling die Goosche geeft is handig als je vooral met pace wilt spelen op de counter. Zelf speel ik meer opbouwend met veel passend vermogen en schoten van afstand. Alleen de RCAM en LCAM moeten wel pace hebben in deze formatie.

Een voorbeeld van betaalbaar team in het begin: http://www.futhead.com/14/squads/2146123/

Je kan eventueel ook nog kiezen voor een snellere RCAM en LCAM. Bij de CDM's is het handig om op de workrates te letten van de spelers. Als je een H/H hebt zoals Gerrard is het handig om een behoudender speler naast hem opstellen als CDM. Anders heb je geen controleur meer achter als je aanvalt ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Kom deze teams tegen. Echt vies gewoon en alleen maar hoge ballen geven en lop pasjes. Maar ik win ze wel :)
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/221e06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2wdsett.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1zce7p3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Wow, TOTW 8..

http://www.futhead.com/14/totw/totw8/

Ik heb 1mil opgehaald met verkoop van Contracts, fitness cards e.d. dus dat ga ik er vanavond doorheen jagen ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
mouzetc schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:37:
Wow, TOTW 8..

http://www.futhead.com/14/totw/totw8/

Ik heb 1mil opgehaald met verkoop van Contracts, fitness cards e.d. dus dat ga ik er vanavond doorheen jagen ;)
Lol doe mij maar Lewandowski trouwens Pirlo gekocht. Speelt best aardig maar had toch meer verwacht en hij word vrij makkelijk van de bal gezet. Maar kan wel mooie effect balletjes schieten. Heb Guarin maar inplaats nu dat speelt veel beter.

Dit is trouwens waarschijnlijk het laatste jaar dat Pirlo nog speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

goosche schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:40:
Ok nice!!!Kagawa heeft veel snelheid maar kracht heeft die niet. Wilshere is ook een goeie in cam positie voor Ruiz. Meer snelheid en kracht op die positie.

heb even opstelling voor je gemaakt.
http://www.futhead.com/14/squads/2135863/
Het probleem met deze opstelling is dat je totaal niet kop sterk bent maar wel heel veel pace. Met Benteke in de Spits word dit beter. Kost ook niet zo duur.
Royrs schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:59:
[...]

Benteke is wel een quick win in dat geval voorin. Voor de rest hangt het heel erg af van je speelstijl wat voor jou goed werkt. De opstelling die Goosche geeft is handig als je vooral met pace wilt spelen op de counter. Zelf speel ik meer opbouwend met veel passend vermogen en schoten van afstand. Alleen de RCAM en LCAM moeten wel pace hebben in deze formatie.

Een voorbeeld van betaalbaar team in het begin: http://www.futhead.com/14/squads/2146123/

Je kan eventueel ook nog kiezen voor een snellere RCAM en LCAM. Bij de CDM's is het handig om op de workrates te letten van de spelers. Als je een H/H hebt zoals Gerrard is het handig om een behoudender speler naast hem opstellen als CDM. Anders heb je geen controleur meer achter als je aanvalt ;-).
Bedankt voor de opstellingen. Ben voornamelijk van een aanval opbouwen met passing. Gebruik eigenlijk nooit de hoge steekpass om er vervolgens achteraan te rennen. Zie meestal pas achteraf dat zoiets een makkelijke oplossing zou zijn geweest. Maar daar tegenover staat dat een doelpunt maken uit een mooi gecombineerde aanval wel meer voldoening geeft.

Goosch. na je pb en eerdere posts denk ik dat ik toch maar eerst een Serie A team ga samenstellen. Door wat packs heb ik nu 7(+2 wissels) Serie A spelers voor een 4-2-3-1 opstelling, maar de meeste zijn nog niet echt denderend.Alleen de keeper lijkt me uiteindelijk een die zal blijven. De spelers die ik heb(Handanovic, Domizzi, Leandro Castan, Avelar, Strootman, Behrami en Milito. Daarnaast nog als wissels Abbiati en Gabbiadini. Er zal dus nog wat geïnvesteerd moeten gaan worden.
Wil denk ik eerst het team zo samenstellen dat het ongeveer gelijkwaardig als mijn BPL team. Tot die tijd met dat team spelen en coins verdienen voor het Serie A team.

Eerder heb je al eens een Serie A team samen gesteld. Deze is in een 4-4-2 opstelling.
(http://www.futhead.com/14/squads/1707154/)
De opstelling ligt me niet echt en verder lijkt mij het team een stukje minder dan wat ik nu als BPL team heb.

Wat zou het advies zijn om een serie A team samen te stellen in een 4-2-3-1 opstelling welke vergelijkbaar gaat worden voor mijn BPL team. Verwacht dat ik nog wel de nodige coins bij elkaar moet verdienen om het zover te krijgen, maar laat me graag verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
http://www.futhead.com/14/squads/2162778/

rond 12k kost dit team. Latere upgrade Vidal en Marchisio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Yes yes! Na 330K IF Aguero! Huidige prijs valt me nog mee met 2mil overigens.

Nog 670K over, twijfel of ik verder ga :}

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
lol mafkees mazzellaar hehe ga gewoon door XD je hebt toch al 6 mil als je aguaro verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
goosche schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:46:
lol mafkees mazzellaar hehe ga gewoon door XD je hebt toch al 6 mil als je aguaro verkoopt.
Haha nee valt mee.. momenteel staat ie voor ongeveer 3mil.

Droom is natuurlijk Ronaldo IF :9

EDIT:

Ook Benzema IF 8)7

Heb nog 130K te gaan haha.

[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 06-11-2013 22:54 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Wat is er aan de hand met de transfermarkt? Alles gaat voor een pikkie weg. TOTY is pas over 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik had vandaag 5 jumbo packs, en nog 4 gold packs open gemaakt, alleen maar onzin... :/

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
SuperVeloce schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:40:
ik had vandaag 5 jumbo packs, en nog 4 gold packs open gemaakt, alleen maar onzin... :/
:P genaait maar wat is met de markt aan de hand ikkoop matavoor 20k tot 40k en verkoop ze voor 65k? Komt het door TOFW ofzo Ronaldo ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dat klopt, heel veel packs worden op dit moment geopend. Uiteraard een marktcrash op een moment dat ik net een team heb dat lekker speelt en daardoor dus de moeite niet vind (en nu ook niet meer rendabel) om te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
GVD kut spel ik een cup einde van de match lost connection babllalablab no free pack no coins KAK SPEL!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
goosche schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:15:
[...]

:P genaait maar wat is met de markt aan de hand ikkoop matavoor 20k tot 40k en verkoop ze voor 65k? Komt het door TOFW ofzo Ronaldo ect
Ik heb ook voor 300K mijn tradepile gestacked! Nu maar hopen dat met een paar dagen prijzen weer als van ouds worden. Aah ja, die meer populaire IF's zijn er uit. Aguero (2x), RVP, Ronaldo, Ibra. Die moeten echt wat presteren om een tweede IF te krijgen. Dus met uitzondering van een Messi IF, moeten de prijzen wel weer wat gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Ik ben helemaal klaar met Fut 14. Verlies 'ineens' ieder potje sinds ik mijn team gefinetuned heb. (Bijna best in slot NIF BPL team).

Mijn Kompany wordt gewoon opzij gezegd door een of andere budget bulgaar met 44 strength. Net een potje 29 schoten, waarvan 10 tegen de paal of lat. De keeper van die andere gast NIF Howard met de meest onmogelijke reddingen. Dan weer een potje waar je 3 corner goals tegen krijgt. Iedere keer is het wat.

F*ck die handicapt / momentum shit. Ben er helemaal klaar.

Ik ga lekker BF4 kopen en 'ontspannen' ipv mijzelf helemaal groen ergeren aan dat spel. Fut 14 is ieder geval niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Casual Ruud schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:54:
Ik ben helemaal klaar met Fut 14. Verlies 'ineens' ieder potje sinds ik mijn team gefinetuned heb. (Bijna best in slot NIF BPL team).

Mijn Kompany wordt gewoon opzij gezegd door een of andere budget bulgaar met 44 strength. Net een potje 29 schoten, waarvan 10 tegen de paal of lat. De keeper van die andere gast NIF Howard met de meest onmogelijke reddingen. Dan weer een potje waar je 3 corner goals tegen krijgt. Iedere keer is het wat.

F*ck die handicapt / momentum shit. Ben er helemaal klaar.

Ik ga lekker BF4 kopen en 'ontspannen' ipv mijzelf helemaal groen ergeren aan dat spel. Fut 14 is ieder geval niets voor mij.
Groot gelijk! Ik probeer van het weekend alles te verkopen en vervolgens mijn coins op MP te slijten, heb ik als het meezit een halve PS4 voor, waar ik lekker GTA en BF4 op ga spelen en volgend jaar misschien weer eens fifa15!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
het lijk wel of FUT een beetje dood aan gaan is. Moet ik eerlijk zeggen ik vind FUT 13 leuker en beter. Ik was daar ook zo goed in 857 wins 39 gelijkspel en 69 wedstrijden verloren. En is het echt een drama.

Maar in deze game kan je ook zoveel dingen misbruiken :'(

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 08-11-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Fut 13 was net zo waardeloos alleen was het minder random. Met pace-abuse en sweatie 1-2tjes won je gewoon bjina alles. Degene die dat het best beheerste won. Nu is het gewoon blind op knoppen rammen en hopen dat de bal er in knotst. Positiespel wordt niet beloond.

Fut wordt pas speelbaar als het gewoon een 1 op 1 kopie wordt van seasons met een zelf gemaakt team. Geen handicap bullshit meer, maar gewoon voetballen. Aguerro is nu eenmaal beter dan Manolev. Moet je maar sparen voor betere spelers.

Al zou het zomaar kunnen dat Fifa 14 op PS4/Xbone wel goed is omdat het op een andere engine draait. Zou me namelijk niets verbazen dat de huidige versie gewoon een gerushte game is geworden omdat zodra de PS4/Xbone er zijn toch niemand meer terugkijkt. Wel balen voor alle pc spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Net wel iets heel raars gehad in een Ultimate Team wedstrijd; ik wou m'n selectie aanpassen. Kom ik bij de opstelling van m'n tegenstander terecht, kon ik zijn selectie bewerken...
Er was geen mogelijkheid om in mijn eigen team veranderingen door te voeren. Misschien een reden van deze bug is dat m'n controller op kanaal 2 stond (vakje 2).
Ik won de wedstrijd met 3-2, maar na de tijd krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden en fut wordt afgesloten en verlies ik met 0-3.
Heel vreemd dit...

[ Voor 3% gewijzigd door Wietsee. op 08-11-2013 19:09 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Wietsee. schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:08:
Net wel iets heel raars gehad in een Ultimate Team wedstrijd; ik wou m'n selectie aanpassen. Kom ik bij de opstelling van m'n tegenstander terecht, kon ik zijn selectie bewerken...
Er was geen mogelijkheid om in mijn eigen team veranderingen door te voeren. Misschien een reden van deze bug is dat m'n controller op kanaal 2 stond (vakje 2).
Ik won de wedstrijd met 3-2, maar na de tijd krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden en fut wordt afgesloten en verlies ik met 0-3.
Heel vreemd dit...
Die bug had ik ooit in fifa 2005.. Sindsdien niet meer gezien. Zonde van de match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Tsja FUT 14 vind ik idd. wel tegenvallen. Soms speel je echt een hele fijne wedstrijd maar veelal gaan passes net mis, spelers staan rete vaak en op rare situaties buitenspel. Verdedigers die aan " bal staren" doen. OP corners en ga zo maar door. Ik lees ook wel eens wat op het EA forum en er zijn steeds meer mensen die teruggaan naar fifa 13. Ik blijf het toch nog maar proberen, misschien krijg ik het nog een keer te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Nieuw teampie gecreeerd 8)
http://www.easports.com/f...howoffId=jrKntD68nKrE9:pc

Reus komt er ook nog bij :Y *O* oOo :)F

Fifa 13 is een fijner game. De bal aanname in 14 zo zo slecht -O- :F maar het blijft nog wel een leuke spelletje het heeft zijn plus en minpunten meer minpunten dan plus }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het helemaal gehad met FUT voor dit jaar....

- Spelers die niks uitvoeren als een bal hun kant uit gaat (onderscheppen en passen van jezelf)
- Spelers die ALTIJD buitenspel lopen. Ik sta gemiddeld in een wedstrijd 8 x buitenspel. Ik ben achterin aan het opbouwen. Ik pass naar een van mijn buienspelers. Blijkt dat hij terug is komen rennen uit buitenspel zonder reden.
- Corners die nog steeds overpowerd zijn en net als penalty's werken
- Het pace-abusen zit er voor mijn gevoel nog helemaal in
- Handicap is voor mijn gevoel ook volop aanwezig.
- Disconnects
- Vreselijke trage aannames
- Verdedigers die zomaar stoppen met rennen.

En ga zo maar door. Het geen waar ik me het meest aan erger is de AI van je eigen spelers. Vreselijk. Nee jongens, ik heb het gezien voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Aangezien het mijn eerste Fifa sinds jaren weer is kan ik niet meepraten over de vorige. Maar buiten at en toe wat frustratie door het zelf missen van kansen. En de tegenstanders die alleen maar die boogballetjes diep geven bevalt het mij goed.

Inmiddels het volgende Serie A team:
http://www.futhead.com/14/squads/2257735/

Als wissels nog Strootman, Behrami, Ibarra, Gabbiandini, Domizzi en Abbiati.

Hoe ik speel lijkt Milito beter te passen dan Ibarra.

Nu weer tijd voor de volgende verbeteringen. En als ik de mede tweakers moet geloven dan zullen dat Vidal en Marchisio moeten worden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Dit is mijn Bayern 09 team wil nog Mister Tiger hebben maar daar heb ik de coins nog niet voor. Reus die gast is een beest Freekicks die gast kan zo hard trappen hehehe
http://www.easports.com/f...howoffId=gFrWe9oenKrU2:pc

Vidal en Marchisio zijn de beste Middenvelders in de Serie A. Je kan ook de Rossi nemen en Marchisio dan ben je het goedkoopst uit. Je mag ze ook wel ff lenen als je wilt.

[ Voor 25% gewijzigd door goosche op 09-11-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:30
goosche schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:02:
Dit is mijn Bayern 09 team wil nog Mister Tiger hebben maar daar heb ik de coins nog niet voor. Reus die gast is een beest Freekicks die gast kan zo hard trappen hehehe
http://www.easports.com/f...howoffId=gFrWe9oenKrU2:pc
Heb je geen last van de pacers met deze verdediging? Zeker met Hummels die dan nog is aanvallend ingesteld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Heb nu dit als mijn Bundesliga squad, iemand nog upgrades? zit zelf te denken aan Pischzek als RB.

http://www.futhead.com/14/squads/2297816/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Boatang als CM en een sneller spits ik heb aubenbyjang ofzo heet die Pischzek zeker want die gast die nu hebt is een trage jakker. Hummels er in.

Have Fun!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Is een van jullie al rank 35+? Ik niet namelijk en duurt toch nog best lang als je alleen FUT speelt en potjes tegen elkaar.

Ik heb echt een grotere transfer list nodig. Zou iemand mij die kunnen giften? Heb alleen weinig in ruil, behalve 99 contracten.

[ Voor 11% gewijzigd door pelt op 10-11-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:44
pelt schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:20:
Is een van jullie al rank 35+? Ik niet namelijk en duurt toch nog best lang als je alleen FUT speelt en potjes tegen elkaar.

Ik heb echt een grotere transfer list nodig. Zou iemand mij die kunnen giften? Heb alleen weinig in ruil, behalve 99 contracten.
Ps3, xbox, pc? Als het ps3 is stuur maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Als ik die verhalen zo lees belooft dat niet veel goeds :(
Ik wacht op de PS4 om dan fut14 te gaan spelen, hoop maar dat ie daarop wél goed is...
Anders heb ik voor niks 140k bij elkaar zitten handelen.
Ach en anders speel ik alleen BF4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Maar weer eens een vraag. Na een online wedstrijd voor een seizoen krijg je op het eind de coins te zien die je gewonnen hebt. Daarbij staan 2x een keer x. De tweede staat bij mij op 1.25 en zag dat die zakt als je een wedstrijd quit. Dat is mij één keer voorgekomen toen ik op mijn netwerkkabel ging staan en de verbinding verloor.

Maar waar is die eerste voor?
Die staat bij mij op iets van 0.63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:53:
[...]

PS3? Dan wil ik je wel matsen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Dersan schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:53:
[...]

Xbox helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vraag:

Momenteel speel ik fifa 13 op de xbox 360 en mijn xbox360 account gekoppeld aan een bepaald email.

Dit emailadres heb ik gebruikt om in te loggen op fifa 14 web app en heb daar, zonder het spel te hebben, door middel van handelen en daily gifts een aardig brons, zilver en gouden team bij elkaar weten te krijgen.

Is het mogelijk om volgende maand dit account beschikbaar te krijgen op mijn playstation 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:

Vraag....
Nee, je kunt fifa points enz wel omzetten van ps3 naar ps4 en xbox 360 naar xbox one. Maar cross-platform is (helaas) niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Aangezien ik het spel nog niet heb of heb gespeeld dacht ik dat het nog mogelijk was om dit aan de ps4 te koppelen.

Laat ik het dan anders stellen, is het voor mij mogelijk om al een account aan te maken voor FIFA 14 voor de ps zonder dat ik het spel heb zodat ik middels de daily gifts al wat kan samenstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nee, dat is niet mogelijk. Je zal dus iemand moeten vinden met een PS3 + FIFA 14, die een keer FIFA 14 & UT op de PS3 wil opstarten (met jouw gegevens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
wildcardxl schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:

Momenteel speel ik fifa 13 op de xbox 360 en mijn xbox360 account gekoppeld aan een bepaald email.

Dit emailadres heb ik gebruikt om in te loggen op fifa 14 web app en heb daar, zonder het spel te hebben, door middel van handelen en daily gifts een aardig brons, zilver en gouden team bij elkaar weten te krijgen.

Is het mogelijk om volgende maand dit account beschikbaar te krijgen op mijn playstation 4?
Het kan blijkbaar wel:
http://answers.ea.com/t5/FIFA-14/ps3-to-ps4/td-p/1552381
http://www.easports.com/f...ate-team-cross-generation

edit:
Niet dus... alleen van xbox naar xbox en ps naar ps
http://answers.ea.com/t5/...a-to-the-Ps4/td-p/1567627

[ Voor 9% gewijzigd door Samiej6 op 13-11-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Gisteren IF Aguero verkocht en vandaag eens proberen IF Boateng te controleren :p
Waarschijnlijk zonde van m'n coins, maar doe er momenteel niets meer mee.
Heb er 5 in bezit en er staat er nog maar 1 op de Market, hopen op zo'n 100K winst per stuk!

edit: eerste 150K verdiend!

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 13-11-2013 21:35 ]

Signature

• _A3

_A3

En mijn team maar eens wat verbeterd
http://www.easports.com/f...howoffId=e5vM2AvvnKpIj:pc

Buiten de spelers die je hier ziet heb ik nog van de serie A:
Milito
Joaquin
Cerci
De Sanctis
Nainggolan
Cambiasso
Leandro Castan,
Zaccardo
Danilo Avelar
Gabbiadini

Het merendeel zal waarschijnlijk spoedig op de transferlijst verschijnen. Of eventueel een quicksell.

Advies voor de volgende verbetering(en) zijn uiteraard welkom.

Net overigens gepromoveerd naar de 2de klasse. Voor de laatste wedstrijd op 19 punten. Kampioenschap vervolgens binnen gehaald met een 4-0 overwinning.

Klose had bij mij overigens een aardig debuut. Won die wedstrijd met iets van 5-2 of 3. En voor mij was het 5x Klose die het net wist te vinden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Volgens mij is FUT een beetje dood aan het gaan!
Zeker de market blijkt met de dag slechter te lopen. Meeste spelers gaan gewoon net boven quicksell prijs weg. Spelers die vanaf start rond de 40K kosten, lopen nu gewoon langsaam terug naar de 10K. IF's gaan verliezen ook 75% van hun waarde. Slecht een x aantal spelers blijven duur, maar iedereen is volgens mij wel in staat topaankopen te doen momenteel.

Zie ook niet echt een reden dat dit nog terugkomt, zeker met de PS4 op komst (speel zelf PC overigens). Het kopen van packs was al niet geweldig aantrekkelijk, maar loont nu al helemaal niet meer.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Ik heb Fut een weekje laten rusten nu en het bevalt prima. Speel nog wel seasons af en toe. Nu div 6, aan een stuk gepromoveerd uiteraard. Het is echt bizar hoeveel beter de gameplay is in het 'gewone' spel dan in Fut. Heb nog geen potje verloren op pech, maar gewoon omdat mijn tegenstander beter was.

Ik begrijp dan ook gewoon niet waarom EA de gameplay in Fut zo omgooit als het in het gewone spel gewoon goed genoeg is. De AI is nog steeds slecht, maar lang niet zo waardeloos als in Fut. Volgens mij zijn de meeste spelers daar gewoon klaar mee. Iedereen die een beetje aardig kan Fifa'en en aardig kan handelen is gewoon teleurgesteld omdat een duur team en fatsoenlijk positiespel op geen enkele wijze wordt beloond. Volgens mij is dat één van de hoofdoorzaken dat alle 'dure' spelers zo hard in prijs gaan. Ze zijn gewoon niet beter dan alternatieven van een paar k's. Heb nu bijna al mijn spelers verkocht en zo'n 500k bijelkaar. Geen idee of ik het na TOTS nog eens ga proberen met een ander team. Misschien met een Bundesliga team Reus + Robben + Mandzukic om pace + heading abuse te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
mouzetc schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:26:
Volgens mij is FUT een beetje dood aan het gaan!
Zeker de market blijkt met de dag slechter te lopen. Meeste spelers gaan gewoon net boven quicksell prijs weg. Spelers die vanaf start rond de 40K kosten, lopen nu gewoon langsaam terug naar de 10K. IF's gaan verliezen ook 75% van hun waarde. Slecht een x aantal spelers blijven duur, maar iedereen is volgens mij wel in staat topaankopen te doen momenteel.

Zie ook niet echt een reden dat dit nog terugkomt, zeker met de PS4 op komst (speel zelf PC overigens). Het kopen van packs was al niet geweldig aantrekkelijk, maar loont nu al helemaal niet meer.
spelers zijn idd echt goedkoop tegenover Fifa13 vorig jaar... Casillas 45k en in Fifa13 350k, Sergio Ramos, 65k tegenover 350k, alves nu ook maar 80k.. (PC versie)

mja eigenlijk wel beter vind ik, nu heb ik ze kunnen kopen, vorig jaar kon ik dat allemaal niet, vond ik ze te duur ;) dus waarom zoude we zeuren dat het nu 60k kost ipv 350k.. ja veel meer mensen hebben nu die spelers, mja uit eindelijk gaat het erom hoe goed je zelf bent ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 17-11-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
SuperVeloce schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:39:
[...]

spelers zijn idd echt goedkoop tegenover Fifa13 vorig jaar... Casillas 45k en in Fifa13 350k, Sergio Ramos, 65k tegenover 350k, alves nu ook maar 80k.. (PC versie)

mja eigenlijk wel beter vind ik, nu heb ik ze kunnen kopen, vorig jaar kon ik dat allemaal niet, vond ik ze te duur ;) dus waarom zoude we zeuren dat het nu 60k kost ipv 350k.. ja veel meer mensen hebben nu die spelers, mja uit eindelijk gaat het erom hoe goed je zelf bent ;)
Ja voor mij nu wat negatief gezien ik juist alles wilde verkopen haha. Denk dat ik letterlijk voor 10miljoen aan spelers had (hoop handelwaar), wat nu geslonken is naar 5 a 6mil :(

Webapp is wel 100x verbeterd door alleen maar de Search (op spelersnaam) toe te voegen!

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 17-11-2013 18:29 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ik denk dat de markt straks snel verandert nadat de ps4 en xb-one uit zijn. Er zijn volgens mij genoeg mensen, waaronder ik, die wachten op de nieuwe console. En dan begint het spel pas. Er zal dan dus meer vraag zijn naar spelers contracten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
Het kan aan mij liggen dat ik gewoon enorm slecht ben, maar ik kan niet eens normaal een TOTW op Professional verslaan, mijn eigen team lijkt compleet retarded te zijn. Een difficulty eronder is geen enkel probleem, 10-0 elke wedstrijd, maar professional verlies ik altijd. Mijn eigen spelers staan nooit vrij (gaan diep op belachelijke momenten terwijl ze bij een counter rustig afwachten?), verdedigen gewoon niet (gaan rustig voor een speler staan op 3 meter afstand en met een beetje pech kan de tegenstander er zo langs lopen... Ik snap er echt niets van, in Fifa 13 had ik er ook al mondjesmaat last van maar bij Fifa 14 lijkt het wel 21 tegen 1 te zijn...

Bij Amateur reageren mijn eigen spelers ook prima, nemen de bal goed aan, passen goed, goede crosses, goede positioning, etc. Maar het lijkt wel of elke speler bij een niveau hoger gewoon enorm slecht is... Slechte aannames, trage dribbling, geen verdediging, slechte crosses of headings (hoewel, meestal staan ze helemaal niet onder de bal bij een heading....)

[ Voor 21% gewijzigd door TheJVH op 18-11-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tips om te handelen:
De beste methode om op fifa 14 te handelen is via if's.
Met deze methode kun je ongeveer 5 tot 10 k winst maken per speler!

Het gaat als volgt.
Zoals jullie weten komt er elke week een nieuwe totw uit. op het begin zullen de prijzen van deze spelers op de markt erg hoog zijn maar, omdat steeds meer mense pakjes kopen en dus steeds meer (if's) krijgen zullen zei deze speler op de marktplaatsen onder het gemiddelde bedrag waardoor de prijs binnen 3 dagen daalt naar een diepte punt. De prijs van de speler blijft ongeveer 1 a 2 weeken in het diepte punt liggen. Nadat je ze niet meer uit pakjes kunt krijgen zullen steeds mensen een if kopen om te gebruiken dit betekent dat er minder kaarten op de markt komen waardoor de prijs dus automatisch meer gaat stijgen (vraag/ aanbod).
dus na ongeveer 4 weken is de speler die jij hebt gekocht op het begin misschien wel dubbel zoveel waard.

Er zijn natuurlijk wel nadelen. Als een speler binnen dezen 4 weken een nieuwe if kaart krijgt daalt die oude kaart helemaal naar discard price.
Daarom is het ook erg verstandig om met goedkopen if's te doen die redelijk goed zijn en in een goede competitie spelen. een voorbeeld hiervan is tim krul hij is op dit moment op zijn goedkoopste waarden, omdat er veel om de markt zijn. maar deze zal erg snel stijgen omdat hij in een goeie competitie speelt en ook redelijk goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:49:
tips om te handelen:
De beste methode om op fifa 14 te handelen is via if's.
Met deze methode kun je ongeveer 5 tot 10 k winst maken per speler!

Het gaat als volgt.
Zoals jullie weten komt er elke week een nieuwe totw uit. op het begin zullen de prijzen van deze spelers op de markt erg hoog zijn maar, omdat steeds meer mense pakjes kopen en dus steeds meer (if's) krijgen zullen zei deze speler op de marktplaatsen onder het gemiddelde bedrag waardoor de prijs binnen 3 dagen daalt naar een diepte punt. De prijs van de speler blijft ongeveer 1 a 2 weeken in het diepte punt liggen. Nadat je ze niet meer uit pakjes kunt krijgen zullen steeds mensen een if kopen om te gebruiken dit betekent dat er minder kaarten op de markt komen waardoor de prijs dus automatisch meer gaat stijgen (vraag/ aanbod).
dus na ongeveer 4 weken is de speler die jij hebt gekocht op het begin misschien wel dubbel zoveel waard.

Er zijn natuurlijk wel nadelen. Als een speler binnen dezen 4 weken een nieuwe if kaart krijgt daalt die oude kaart helemaal naar discard price. Daarom is het ook erg verstandig om met goedkopen if's te doen die redelijk goed zijn en in een goede competitie spelen. een voorbeeld hiervan is tim krul hij is op dit moment op zijn goedkoopste waarden, omdat er veel om de markt zijn. maar deze zal erg snel stijgen omdat hij in een goeie competitie speelt en ook redelijk goed is.
Ja klopt idd. wel redelijk al handel ik zelf ook wel veel in IF's op kortere termijn. Bijv. IF lewandowski (de tweede) heb ik bijv. na uitkomen direct gekocht en met 2 miljoen verkocht. Maar IF Totti heb ik 6 weken later voor 300k winst verkocht. Is maar net wat de markt doet.

Handelen in silver IF's kan helemaal booming zijn. Vorige week bijv. heb ik IF Virgil van Dijk voor mijn Oranje team gekocht. Deze ging zo nu en dan voor 500k! Nu is hij vrij goedkoop maar over een tijdje zijn er van deze IF bijna geen meer te vinden en dus weer handel.

[ Voor 7% gewijzigd door Riemer op 20-11-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
weer Ronaldo IF in TOTW :)

• Ferdi_lwd
Ik kan geen spelers meer vinden in de web app, of iphone app...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ferdi_lwd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:34:
Ik kan geen spelers meer vinden in de web app, of iphone app...
haha als dat alles is, ik kan al sinds de release geen spelers verkopen die niet direct verkocht worden bij de eerste auction :') Heb dus maximaal verlies aangezien de prijzen gekelderd zijn sinds de release.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5oM9c.gif

• MyUtd4Life
Ah, dan quicksell je Lewandowski en Reus IF toch, maakt vrij weinig uit of je die verkoopt of 10k quicksell prijs voor terugkrijgt :P

Kan je ze trouwens ook niet "gewoon" op ingame verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Zo, vandaag vrijwel alles verkocht wat ik had, behalve mn stapel IF's.

Ga niet meer spelen en dacht alles (1.6mil) te spenderen aan packs en zo hopen Ronaldo binnen te halen en vervolgens de coins te verkopen.

213packs aangeschaft..

Balotelli
Navas
Alaba
Hulk
Eto'o
Marcelo
2x Hunter

De rest was gewoon om te huilen en had gewoon niet meer waarde dan 1K.

Circa 180K aan waarde. Echt waardeloos die packs tegenwoordig, zeker door de daling van alle prijzen. Voorheen had ik ongeveer 8mil aan spelers (incl IF's), maar mag blij zijn dat ik er 4mil aan over houd.

Nog even wachten te hopelijk de prijzen van vorige TOTW weer een beetje stijgen en dan ook mn laatste kaarten op de MP, daarna heeelemaal klaar met dit spel :(

(overigens circa 2500packs aangeschaft totaal.. nooit geen Messi of Ronaldo.. wel wat leuke IF's!)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond mensen, ik ben nieuw hier.

Ik ben zeer actief met traden op Fifa ultimate team, maar ik zit met een hele lastige beperking ik ben zelf lvl 35 en dus redelijk ver weg van de volgende transfer list upgrade.

Heeft iemand minstens level 53 op de XBOX en kan diegene mij FUT +30 increased transfer list giften? Ik kan hier ook wat voor betalen (in fut coins) , mail me hier op tweakers dan komen we daar wel uit denk ik. Misschien reageer ik pas morgen want het is al laat..
Ok ,alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:01:
Zo, vandaag vrijwel alles verkocht wat ik had, behalve mn stapel IF's.
Vandaag was zeker niet de beste dag om je kaarten te verkopen met het uitbrengen van de Legends en de markt die hierdoor in elkaar is gestort zal je wel behoorlijk je verlies hebben moeten nemen?

Dat lijstje spelers dat je hebt gekregen uit die packs is wel heel slecht :/ , kocht vandaag voor het eerst in tijden 5 packs en kreeg Neymar :9~ . Packs kopen is leuk voor de spanning maar op lange termijn maak je altijd verlies, behalve die ene mazzelpik die ronaldo,messi of zlatan trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Dreadramon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:44:
Waar halen jullie het geld vandaan om die spelers van te kopen... Ik ben nu al een paar dagen een beetje aan het handelen, maar dat gaat zoóóó ontzettend traag. Iemand nog tips om wat coins te genereren?

Welllicht is de PC marktk gewoon heel traag. Snap sowieso niet waarom er 3 markten moeten zijn, kan toch prima 1 markt voor PS/XBoX/PC.
Autobuyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Heeft iemand nog meer last van dat je ineens geen spelers meer kan vinden in de web- en iPhone app?
Was lekker aan het handelen en opeens kan het niet meer. Iemand tips om dit op te lossen?
Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.