automation fanboy
http://www.easports.com/u...howoffId=irODKvIPbh0G:360
hoi
Sowieso heb je nog 3 spelers die niet loyal zijn, wellicht dat dat iets uitmaakt.. Verder is het enige wat je kan doen 'vreemde' nationaliteiten eruit werken, maar dat gaat ten koste van de kwaliteit.. Je team lijkt me dik in orde zo toch..SuperVeloce schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:01:
mijn team nu
http://www.easports.com/u...howoffId=CZCNSTjqnKkrc:pc
85/100
maar bij team select een chem van 93..![]()
iemand tips?
Verwijderd
Cerci en Candreva zijn volgens de meeste de fijnste rm uit de seria A. Zelf heb ik ook een tijdje Candreva gebruikt, maar ik vond die ook ongelofelijk tegenvallen. Je kunt Cerci nog proberen.Kr44nVogel schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:10:
ik heb nu dit team , ben alleen niet echt tevreden over de RM iemand leuke ideeen.?
http://www.easports.com/u...howoffId=irODKvIPbh0G:360
Ook zou je abate naar rm kunnen schuiven (en de iets mindere chemistry maar voor lief moeten nemen), want ik weet dat abate ook daar uit de voeten kan. Natuurlijk moet er dan wel een nieuwe rb worden gezocht.
heb nu een spaanse manager met liga bbva erop.. heb nu bij team select 100 en dus is mijn team 185 puntenJapieTalent schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
Sowieso heb je nog 3 spelers die niet loyal zijn, wellicht dat dat iets uitmaakt.. Verder is het enige wat je kan doen 'vreemde' nationaliteiten eruit werken, maar dat gaat ten koste van de kwaliteit.. Je team lijkt me dik in orde zo toch..
sta nu nr66 in de top100 met beste team
[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 19-10-2013 12:49 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 18:01 ]
EDIT: en nu Alonso voor 40.750. Er hebben een aantal mensen wat alcohol achter de kiezen denk ik.
[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 20-10-2013 01:17 ]
...
Misschien dachten ze dat het Fernando Alonso was... pacewhoresLuxicon schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:12:
Haha, mooi, verkoop ik Mascherano voor 10.000. En weer gekocht voor 1.200. Ik snap niet dat er mensen zijn die zulke bedragen betalen.
EDIT: en nu Alonso voor 40.750. Er hebben een aantal mensen wat alcohol achter de kiezen denk ik.
...
hoi
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 20-10-2013 14:14 ]
...
Dit is mijn Bundesliga team nu, iemand nog een upgrade voor rond de 10/15K?
Twijfel daarom heel erg of hij nu de coins waard is.
Als ik Aguerro niet neem, kan ik voor die coins ook Toure en Van Persie kopen.
Wil Serie A team dan omruilen voor zoiets.
http://www.futhead.com/14/squads/1465927/# Of dan RvP ivm Aguerro en Toure ipv Garcia.
Verwijderd
reactie graag.
http://www.easports.com/n...owoffId=f5YLEvNknKljQ:ps3
Verwijderd
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team
...
De NIF variant vind ik mehCasual Ruud schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:52:
Ik heb inmiddels ruim 200.000 coins dus ik dan bijna Aguero kopen. Heeft iemand ervaring met Aguerro in Fut 14? In Fut 13 had ik hem ook, wel goede speler maar toen vond ik hem tegenvallen voor de coins.
Twijfel daarom heel erg of hij nu de coins waard is.
Als ik Aguerro niet neem, kan ik voor die coins ook Toure en Van Persie kopen.
Wil Serie A team dan omruilen voor zoiets.
http://www.futhead.com/14/squads/1465927/# Of dan RvP ivm Aguerro en Toure ipv Garcia.
Sturridge doet het veel beter naast IF Lukaku

Loopt als afmaker 1 op 1 naast Sturridge
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
(IF) Lukaku is dan helemaal anders, namelijk puur kracht.
Heb nu Balotelli, vind hem wel baas. Had eerst ook Di Natale, maar heb hem verkocht omdat hij niet aan de bal kon blijven. Twijfel daarom erg over Aguero.
Welke formation speel je?
Ik ga in ieder geval eerst even doorsparen. Ga ook nog maar eens wat filmpjes bekijken.
Iemand nog tips qua upgrades? Tis nu een BPL/Bundesliga hybrid, maar ik moet eigenlijk gaan kiezen tussen 1 van de 2.. Budget is trouwens erg beperkt (20k)
http://www.easports.com/f...howoffId=iCglDACynKlSu:pc
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

wat me ook opvalt.. mourinho was trainer bij Real Madrid en zat niet in Fifa 13.. nu is Ancelotti trainer van Real Madrid en zit Mourinho wel in het spel en Ancelotti niet.
PSN ID = Jorco
Altijd sowieso meer kansen gehad, alleen toch altijd verliezen.
Vaak 2x op de paal of in de reflex, pech dat hij nooit bij mijn mede aanvaller voor de voeten komt.
Ook al veel te vaak meegemaakt, een kluts situatie voor me eigen doel.
Keeper en 2 verdedigers staan op de vierkante meter en je probeert de bal gewoon de bal met de schietknop weg te 'rossen', alleen schiet je blijkbaar tegen een medespeler aan en komt de bal net voor de voeten van een tegenstanderen, die hem alleen nog maar voor het overige open doel hoeft in te schieten.
Dit is inderdaad zo vervelend, ik domineer elke wedstrijd maar door die klutsgoals, en onmogelijke reddingen van de tegenstander verlies ik vaak...kaat17 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:28:
Dit jaar wil het qua spel nog niet lukken met FUT.
Altijd sowieso meer kansen gehad, alleen toch altijd verliezen.
Vaak 2x op de paal of in de reflex, pech dat hij nooit bij mijn mede aanvaller voor de voeten komt.
Ook al veel te vaak meegemaakt, een kluts situatie voor me eigen doel.
Keeper en 2 verdedigers staan op de vierkante meter en je probeert de bal gewoon de bal met de schietknop weg te 'rossen', alleen schiet je blijkbaar tegen een medespeler aan en komt de bal net voor de voeten van een tegenstanderen, die hem alleen nog maar voor het overige open doel hoeft in te schieten.
Ik heb om de 2/3 potjes wel iemand die ik moet wisselen en vervolgens weer geblesseerd is, of zijn conditie nou 100 of 70 of 40 is?
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

http://www.easports.com/n...howoffId=cQMAnCmAnKmdj:pc
Dit is m'n eerste Liga BBVA team. Alves komt er binnenkort bij. daarna ga ik kijken naar centrale middenvelders en buitenspelers om zo met een andere opstelling te kunnen spelen.

http://www.easports.com/n...howoffId=dnmBvbqSnKmdr:pc
...
Van 21:30 tm 22:30 nederlandse tijd
http://www.ultimateteam.c...k-time-october-22nd-2013/
15k (or 300 FIFA Points) Premium Gold Jumbo Pack:
More high quality items and double the size of a Premium Gold Pack. Includes 24 items, mostly gold and 7 ‘shiny’ rares.
Pack limit: 5 (To be confirmed)
Normaal een premium goud pack van 7.500 coins: 12 stuks, waarvan 10 goud en 3 zeldzaam
Deze premium gold jumbo pack van 15.000 coins: 24 stuks, waarvan 20 goud en 7 zeldzaam
Heb net mijn 5 packs gekocht; en uit de 2e kwam Xavi zeilen, dus qua financiën kan het uitkaat17 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:38:
De eerste happy hour is nu live!
Van 21:30 tm 22:30 nederlandse tijd
http://www.ultimateteam.c...k-time-october-22nd-2013/
15k (or 300 FIFA Points) Premium Gold Jumbo Pack:
More high quality items and double the size of a Premium Gold Pack. Includes 24 items, mostly gold and 7 ‘shiny’ rares.
Pack limit: 5 (To be confirmed)
Normaal een premium goud pack van 7.500 coins: 12 stuks, waarvan 10 goud en 3 zeldzaam
Deze premium gold jumbo pack van 15.000 coins: 24 stuks, waarvan 20 goud en 7 zeldzaam
Verder zat er ook niet heel veel noemenswaardigs in; veel contracten en qua spelers enkel Abate (4K) Kaka (3k) en Torres (5k)..
Gooi die torres maar naar mij toe dan hahaJapieTalent schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
Heb net mijn 5 packs gekocht; en uit de 2e kwam Xavi zeilen, dus qua financiën kan het uit![]()
Verder zat er ook niet heel veel noemenswaardigs in; veel contracten en qua spelers enkel Abate (4K) Kaka (3k) en Torres (5k)..
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Hij staat wel op de transferlijst (pc): startprijs - 5.000 / nu kopen 8.500. Teamnaam - Talent FC.
Nog een kleine 3 min voor hij afloopt (en ik hem er weer een uur op zet).
Mocht je het teveel vinden oid, stuur ff DM, komen we wel uit..
Edit: and he's gone.. Weet niet of jij 'm hebt kunnen bemachtigen, maar hij is net op het laatst nog verkocht..
[ Voor 33% gewijzigd door Jaap. op 23-10-2013 09:31 ]
Speel toch op xbox dus maakt niet uitJapieTalent schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:24:
[...]
Hij staat wel op de transferlijst (pc): startprijs - 5.000 / nu kopen 8.500. Teamnaam - Talent FC.
Nog een kleine 3 min voor hij afloopt (en ik hem er weer een uur op zet).
Mocht je het teveel vinden oid, stuur ff DM, komen we wel uit..
Edit: and he's gone.. Weet niet of jij 'm hebt kunnen bemachtigen, maar hij is net op het laatst nog verkocht..
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ah geen probleem..
Vanavond weer het nieuwe TOTW. Heb me gister (met moeite) in kunnen houden om geld uit te geven, maar vanavond kan ik weer pakjes kopen, hopelijk met geluk..
Iemand al ideeën wie er in komt? Zlatan / Wilshere vanwege de goals? Klich vanwege zijn geweldige wedstrijd?
hoi
Lijkt me vrij vlot voor een 2e IF Piazon.Kr44nVogel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:47:
misschien Paizon
http://www.easports.com/f...ksch/2014/video/174630237triesvan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Dit is inderdaad zo vervelend, ik domineer elke wedstrijd maar door die klutsgoals, en onmogelijke reddingen van de tegenstander verlies ik vaak...
Zoiets bedoel je?
90e minuut goal uiteraard. Ik kop de corner weg, precies in de voeten van tegenstander. En keeper stompt hem ook precies weer in de voeten van tegenstander.
Hele wedstrijd beter geweest, maar op knullige momenten zijn mijn spelers niet vooruit te branden.
André Schürrle of Willian
moet in dit team komen.
http://www.futhead.com/14...schurrle/compare/14-4797/
In dit geval, gezien de formatie, zou ik Willian nemen. Op de positie van LM heb je meer aan een goed passende en dribbelende speler. Naar schieten hoef je niet kijken, als LM kom je niet vaak in een schietpositie. Wel leg je als LM meestal lange afstanden af. Je staat dichtbij de linkerverdediger en er is in deze formatie geen buitenspeler om de bal aan af te geven. Dan kijk je dan al gauw naar de dribbelvaardigheden en die liggen bij Willian hoger. Ook passing-skills zijn bij Willian hoger. Als LM geef je voornamelijk lange voorzetten omdat je best wel ver van het doel speelt.goosche schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:52:
Guys wie zouden jullie nemen???
André Schürrle of Willian
moet in dit team komen.
http://www.futhead.com/14...schurrle/compare/14-4797/
Bij een 4-3-3 zou ik wel Schurrle nemen. Hij heeft betere Shot-skills, en als LB in een 4-3-3 kom je vaker in scoringspositie omdat je dichterbij het doel speelt dan een LM. Je kan ook 3-4-3 spelen en dan kan je ze allebei nemen:)

En nu maar hopen op geluk in de pakjes vanavond, zou toch aardig zijn om een Zlatan, Hazard of Ozil te krijgen
[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 23-10-2013 17:09 ]
Hoop vanaaf ook luck te hebben (ga voor zo'n 50 pakjes haha), maar kan ze zelf niet gebruiken in mijn eigen BBVA team. Wel lekker voor verkoop en daarna sparen voor Ronaldo.
Signature
Signature
Al heb ik de munten eigenlijk nog maar voor één speler nodig: Ronaldo, dus vandaar dat ik ook wel alles kan gebruiken..
succes met sparen naar 10milj ofzoJapieTalent schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:50:
Letterlijk in mijn laatste pack; Cavani.. Alles bij elkaar zal ik er dus een kleine ton weer uithalen.. Gelukkig hebben we de contracten nog haha.. Helaas pindakaas..
Al heb ik de munten eigenlijk nog maar voor één speler nodig: Ronaldo, dus vandaar dat ik ook wel alles kan gebruiken..
Daarom koop ik ook voor 520k pakjes haha

Ik ken mezelf langer dan vandaag, dat sparen ga ik nooit op kunnen brengen. Heb Real Madrid compleet, en dat speelt heerlijk. Enige die ik niet heb is Ronaldo en in zijn plaats voetbalt op het moment Guardado die het niet eens slecht doet.. (Bale heb ik ook niet, maar die hoef ik ook niet aangezien Isco/Benzema mij prima voldoet)
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 23-10-2013 20:55 ]
Goeie uitleg en heb Willian genomen met een Motor kaartje erop voor 50k. Maar weet je wat het is ik scoor best vaak met me RM en LM met Robben acties, als Willian slecht speelt koop ik Schurrle.IJburger schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:06:
[...]
In dit geval, gezien de formatie, zou ik Willian nemen. Op de positie van LM heb je meer aan een goed passende en dribbelende speler. Naar schieten hoef je niet kijken, als LM kom je niet vaak in een schietpositie. Wel leg je als LM meestal lange afstanden af. Je staat dichtbij de linkerverdediger en er is in deze formatie geen buitenspeler om de bal aan af te geven. Dan kijk je dan al gauw naar de dribbelvaardigheden en die liggen bij Willian hoger. Ook passing-skills zijn bij Willian hoger. Als LM geef je voornamelijk lange voorzetten omdat je best wel ver van het doel speelt.
Bij een 4-3-3 zou ik wel Schurrle nemen. Hij heeft betere Shot-skills, en als LB in een 4-3-3 kom je vaker in scoringspositie omdat je dichterbij het doel speelt dan een LM. Je kan ook 3-4-3 spelen en dan kan je ze allebei nemen:)
TNX
Welke opstelling heb je?
(mooie dat het nu 2-1 vs Juv is
Net gemist dat doelpunt ik speel met dit teamSuperVeloce schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:18:
En Di Maria is ook echt top!
Welke opstelling heb je?
(mooie dat het nu 2-1 vs Juv is)
http://www.easports.com/f...howoffId=iRIv8b9LnKmyu:pc
http://www.easports.com/u...howoffId=l6N6Spu3nKmyA:pc
alleen wel moeite met verdedigen op middenveld..
heb ook Ronaldo nodig, kan David Villa op de bank, Marcelo als LB ipv Alba nu
[ Voor 19% gewijzigd door SuperVeloce op 23-10-2013 21:27 ]
heb al fabregas, is op alle fronten beter dan alonso, behalve defencegoosche schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:32:
neem Song haal Alonso eruit. Meer speed op het middenveld Alonso is echt tetraag.
Zoals ik hier op GoT merk is FUT best wel een groot onderdeel van het spel, en lijkt me ook het leukste onderdeel van de game. Ik heb nog wel een aantal vragen, hopelijk kan iemand me wat op weg helpen!
1) momenteel speel ik offline fifa 14, ik heb wel netwerkconnectie, maar geen xboxlive. Heb je xbox live nodig om FUT te spelen?
2) toen ik FUT startte, kon ik kiezen tussen een 3-tal teams, Messi's 11, Alaba's 11, en nog 1 (alweer vergeten), ik koos Alaba, en speelde een wedstrijd met zijn fav. team in Bayern tenue. Na die wedstrijd was ik ineens Werder Bremen. Krijg je gewoon een team toegewezen ofzo?
3) ik begrijp dat je spelers kunt kopen, of via "pakjes" kunt krijgen. Hoe kom je aan gold om spelers te halen?
Hoi,Der Heino schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:47:
Sinds een maand ofzo heb ik fifa 14 voor xbox360. De laatste versie die ik hiervoor heb gespeeld was 2003, dus ik ben nog bezig de veranderingen te begrijpen
Zoals ik hier op GoT merk is FUT best wel een groot onderdeel van het spel, en lijkt me ook het leukste onderdeel van de game. Ik heb nog wel een aantal vragen, hopelijk kan iemand me wat op weg helpen!
1) momenteel speel ik offline fifa 14, ik heb wel netwerkconnectie, maar geen xboxlive. Heb je xbox live nodig om FUT te spelen?
2) toen ik FUT startte, kon ik kiezen tussen een 3-tal teams, Messi's 11, Alaba's 11, en nog 1 (alweer vergeten), ik koos Alaba, en speelde een wedstrijd met zijn fav. team in Bayern tenue. Na die wedstrijd was ik ineens Werder Bremen. Krijg je gewoon een team toegewezen ofzo?
3) ik begrijp dat je spelers kunt kopen, of via "pakjes" kunt krijgen. Hoe kom je aan gold om spelers te halen?
Leuk dat je ook FUT gaat spelen. Het is zoals je al denkt een leuk onderdeel van het spel en errug verslavend! Ik speel zelf op de PC dus kan geen antwoord op vraag 1 geven.
Vraag 2:
Volgens mij heb je een "test-game" gespeeld. Je krijgt idd. geen team toebedeeld en begint helemaal onderaan met een paar bronzen spelers.
Vraag 3:
Je kunt idd. spelers kopen en verhandelen. Je gold (in FUT Coins genoemd) krijg je door spelers te verkopen en wedstrijden te spelen.
Het gaat nu te ver je een complete uitleg te geven maar ik zal wat sites posten:
Edit, dat doe ik niet! Check de OP. Hierin staan een aantal handige sites met uitleg, net zo makkelijk.
Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Riemer op 24-10-2013 17:07 ]
Verwijderd
Heb nog nooit een voetbal game gekocht en ben wel nieuwsgierig hoe het speelt .
Mocht het tegenvallen dan valt de schade toch mee , maar misschien ga ik het wel leuk vinden .
Verwijderd
Verwijderd
De topicstart al eens bekeken?Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:23:
hoi hoi ook ik ben nieuw .. ik begin het een beetje door te krijgen maar ik snap sommige dingen niet .wellicht kan een van jullie me helpen ? ik moet nog drie managers taken doen ..een teamgeestijl item toepassen , een clubbal toepassen, en een clubstadion wijzigen .. weet iemnd waar ik dat in de menu's kan vinden ??? iemand tips hoe je snel munten kan verdienen ?
Snelheid. In Fifa geldt de volgende vuistregel: hoe meer snelheid hoe groter de kans om te counteren en te scoren.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:05:
waarom is elia zo duur en affelay zo goedkoop ?. terwijl de statistieken zeggen dat affelay beter is ? ( ps ik ben nieuw met FUT)
[ Voor 41% gewijzigd door chengbondkwok op 24-10-2013 21:08 ]
In combinatie met 91 pace is dat zwaar goed. Zeker voor een goedkope speler (slechts een paar k coins).
http://www.futhead.com/14...-afellay/compare/14-3818/
Verwijderd
Hacks, autobuyers ectVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:21:
Sommige mensen bieden heel veel munten aan op marktplaats.. hoe komen hun aan die munten ?
Bied net op Silva en opeens is het aanbod gesloten 9.8k kwijt. Er zijn altijd wel van die lame honden die de game lopen teverpesten.

Ben je nu je munten kwijt, zonder speler te krijgen?goosche schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
Hacks, autobuyers ect
Bied net op Silva en opeens is het aanbod gesloten 9.8k kwijt. Er zijn altijd wel van die lame honden die de game lopen teverpesten.
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gister zijn er ook een aantal accounts gehacked. Als ik jullie was even alle wachtwoorden veranderen ect.

[ Voor 62% gewijzigd door goosche op 25-10-2013 15:56 ]
hoi
Als eerste even wat gewone seizoenen online gespeeld. Ben inmiddels bij League 5. Speel meestal met Na even zoeken ben ik uiteindelijk met de volgende formatie en spelers met PSV gekomen.
In een 4-2-3-1 opstelling met de spelers:
Zoet
Brenet
Bruma
Rekik
Willems
Park
Hiljemark
Depay
Wijnaldum
Bakkali
Matavz
Een verdediging met wel wat snelheid om degene die constant die lobballetjes geven enigsinds bij te kunnen houden, Park en Hiljemark voor de box to box meters. De aanvallende lijn met een combinatie van mensen met snelheid en techniek en voorin een spits die in de punt staat voor kopballen, rebounds, een combinatie of zelf door op een steekpas.
Nu ben ik even begonnen met een FUT team. Ik mis, of ik kijk er compleet over heen, de 4-2-3-1 opstelling zoals ik die met bijv PSV wel kan selecteren. Degene die het meest in de buurt lijkt te komen is de 4-2-3-1 opstelling maar heb het idee dat die toch net even anders is. Klopt dat of komt dat gewoon omdat er ander spelers staan en het daardoor anders lijkt te spelen?
Mijn huidig FUT team is trouwens:
http://www.easports.com/f...howoffId=j0CcfcrRnKnpa:pc
Aangezien de eredivisie en en Nederlands elftal mij niet het makkelijkste lijken om een goed team bij elkaar te krijgen wil ik een nieuw team samenstellen uit een ander land/competitie en die in de opstelling zoals ik met PSV speel te laten spelen.
Maakt mij eigenlijk niet uit welke competitie/land, maar wil redelijk goedkoop kunnen beginnen om het vervolgens langzaam aan geschiktere spelers aan te schaffen. Snap dat het een vrij algemene vraag is en dat ik waarschijnlijk bijna iedere topcompetitie kan kiezen om een team in samen te gaan stellen. Maar aangezien ik geen idee heb welke spelers fijn fungeren in de gewenste opstelling zal ik eerst eens hier advies vragen.
Even over je formatie. Er zijn dit jaar twee 4-2-3-1 formaties. de eerste, die jij momenteel op FUT gebruikt is met 2 CAM's en de 2e die je graag wilt gebruiken is met een LM en een RM. Deze opstelling gebruik ik zelf ook vaak en is naar mijn mening goed om mee te spelen._A3 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:26:
Voor het eerst sinds jaren heb ik ook weer eens een Fifa aangeschaft..... rest van verhaal....
Je team is idd. nog niet fantastisch sterk. Daarnaast valt me op dat je twee geblesseerden hebt en als ik kijk zie ik ook dat je fitness een drama is. Let daar op. Je spelers zullen als ze onder de 90% komen niet meer zo snel zijn, minder snel herstellen en ook nog eens eerder geblesseerd raken.
Ik speel zelf met een budesliga, BPL, La liga, etc team. dus daarin kan ik je moeilijk adviseren. Je hebt al aardig wat nederlanders uit de BPL dus kijk eens of je goedkoop (350 - 700 coins per speler) spelers kunt kopen Er zijn genoeg voor die prijs te vinden. Bony bijvoorbeeld is een goedkope speler maar zeer sterk en kan nog goed koppen ook. In de 4-2-3-1 formatie vind ik hem prettig spelen. Je kan daarna gaan upgraden.
Heb nu zelf het volgende team: http://www.futhead.com/14/squads/1696999/
Lees anders de openingpost ook nog eventjes voor meer info. Succes!
Heb Aguero een paar wedstrijden geprobeerd, welliswaar in een gaar team, maar bij lange na de coins niet waard. Super speler qua looplijnen en shooting, maar mist gewoon strength en lengte. Dus maar weer verkocht en weer op zoek naar een nieuwe setup.shoombak schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:36:
[...]
De NIF variant vind ik meh
Sturridge doet het veel beter naast IF Lukaku
*plaatje Aguero*
Dit team staat vrijwel vast.
http://www.futhead.com/14/squads/1693568/
Spitsen weet ik nog niet.
Misschien wel Jovetic en IF Lukaku.
Naar de tweede had ik wel zitten kijken, maar de eerste leek mij meer op degene die ik buiten FUT gebruik.RiemerDas schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:37:
[...]
Even over je formatie. Er zijn dit jaar twee 4-2-3-1 formaties. de eerste, die jij momenteel op FUT gebruikt is met 2 CAM's en de 2e die je graag wilt gebruiken is met een LM en een RM. Deze opstelling gebruik ik zelf ook vaak en is naar mijn mening goed om mee te spelen.
Je team is idd. nog niet fantastisch sterk. Daarnaast valt me op dat je twee geblesseerden hebt en als ik kijk zie ik ook dat je fitness een drama is. Let daar op. Je spelers zullen als ze onder de 90% komen niet meer zo snel zijn, minder snel herstellen en ook nog eens eerder geblesseerd raken.
Ik speel zelf met een budesliga, BPL, La liga, etc team. dus daarin kan ik je moeilijk adviseren. Je hebt al aardig wat nederlanders uit de BPL dus kijk eens of je goedkoop (350 - 700 coins per speler) spelers kunt kopen Er zijn genoeg voor die prijs te vinden. Bony bijvoorbeeld is een goedkope speler maar zeer sterk en kan nog goed koppen ook. In de 4-2-3-1 formatie vind ik hem prettig spelen. Je kan daarna gaan upgraden.
Heb nu zelf het volgende team: http://www.futhead.com/14/squads/1696999/
Lees anders de openingpost ook nog eventjes voor meer info. Succes!
Over de fitness. Daar heb ik alleen op gelet als ze echt heel moe werden of inderdaad geblesseerd raakte. Als ik jou zo hoor dan moet ik voor de meeste posities een tweede persoon hebben om mee te rouleren. Ik wist niet dat spelers onder de 90% al langzamer werden. Zal daar voortaan op letten.
Zal eens beginnen om een BPL team samen te stellen en om te voorkomen dat ik een hoop coins vergooi dan zal ik hier vast nog wel om advies vragen.
De openingspost had ik al een keer doorgelezen. Misschien ook eens tussendoor de links ervan gaan lezen.
Als ik jou was zou ik een Serie A team gaan opzetten. Goedkopere spelers bijv Sau en Ibaro heb al voor 2k. Toen ik begon met Fut kocht een 2de team erbij elke speler koste me 300 coins en met dat team liet ik dat andere team uitrusten._A3 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:54:
[...]
Naar de tweede had ik wel zitten kijken, maar de eerste leek mij meer op degene die ik buiten FUT gebruik.
Over de fitness. Daar heb ik alleen op gelet als ze echt heel moe werden of inderdaad geblesseerd raakte. Als ik jou zo hoor dan moet ik voor de meeste posities een tweede persoon hebben om mee te rouleren. Ik wist niet dat spelers onder de 90% al langzamer werden. Zal daar voortaan op letten.
Zal eens beginnen om een BPL team samen te stellen en om te voorkomen dat ik een hoop coins vergooi dan zal ik hier vast nog wel om advies vragen.
De openingspost had ik al een keer doorgelezen. Misschien ook eens tussendoor de links ervan gaan lezen.
Van Italie had ik net iets eerder moeten weten. Heb inmiddels al verschillende PL spelers, maar misschien is het toch een optie om een goedkoop tweede team van de Serie A te maken. Zie namelijk dat ik daar toch ook al 6 gouden spelers van heb. En dan mocht mijn bovenstaande info niet kloppen om dat team te gebruiken om het PL team te laten herstellen.
Dit is een goedkoop Serie A team. Rond 7 a 8k kost dit team.
http://www.futhead.com/14/squads/1707154/
[ Voor 20% gewijzigd door goosche op 26-10-2013 20:02 ]
Ben al gelukkig gemaakt met Gotze EN Falcao! (en net daarvoor Benzema in een Premium)
Signature
Damn, je geeft gewoon iemand de tip om met Ibarbo te spelen.... Jammer. Tegen dit type gamers speelt het zo vervelend als ze alleen maar LB+Y gebruiken. Ik snap dat het wellicht makkelijk scoort maar het is gewoon zo jammer voor de gameplay.goosche schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:11:
Ja dat klopt spelers moeten bij de wissels zitten om fitness erbij tekrijgen of je ook een fitness kaart gebruiken. Nog een tip koop IF Arribas voor 3k en quicksell hem voor 9.5khihihi net 2 gekocht voor 2k en 4k.
Dit is een goedkoop Serie A team. Rond 7 a 8k kost dit team.
http://www.futhead.com/14/squads/1707154/
Vind ik een beetje kort door de bocht. Ibarbo is meer dan alleen pace. Hij is sterk, kan goed koppen. En maakt de kansen erg vaak af. Als iemand een lowbudget spits zoekt voor de serie a is hij gewoon de beste.RiemerDas schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:26:
[...]
Damn, je geeft gewoon iemand de tip om met Ibarbo te spelen.... Jammer. Tegen dit type gamers speelt het zo vervelend als ze alleen maar LB+Y gebruiken. Ik snap dat het wellicht makkelijk scoort maar het is gewoon zo jammer voor de gameplay.
Gisteren kampioenschap in divisie 5 gehaald. Had wel veel geluk in mn laatste wedstrijd. Pirlo was wel mijn held van het seizoen. Maakte een keer een hattrick en heeft heel veel assists gegeven. Maar balotelli blijft mijn favoriet. Hij heeft precies 100 goals gemaakt en is topscorer van de club
hoi
FIFA Benelux Administrator
-Om te beginnen is voetbal bij EA tegenwoordig snelheid. Zonder pace kan je het al bijna vergeten. Het overgrote deel van de doelpunten is hups, lobje over de verdediging en dan rennen over de flanken en voorzetten of gewoon richting doel.
-Corners zijn de nieuwe penalties. Letterlijk meer dan 25% van de corners eindigt in een doelpunt. Zelfs (in mijn geval), Pique, Miranda, Pepe en Ramos staan er bij te kijken. Aanvallende koppers lijken ineens 2x zo sterk en hoog bij een corner of voorzet, ookal wijzen de stats volledig de andere kant op. Bij voorzetten is het al helemaal belachelijk hoe verdedigers reageren.. ze weten gewoon totaal niet wat ze moeten doen.. tevens zo met keepers. Wat vervolgens in de 16 afspeelt is vaak gewoon om te lachen. Totaal de verkeerde positie nemen, gewoon volledig miskoppen, door de speler heen laten koppen, alleen maar oog voor de tegenstander of juist alleen maar ook voor de bal en juist de tegenstanders weer helemaal laten lopen. Keepers weten totaal niet waar een speler loopt en anticipeert hier dus ok niet op. Enorm treurig.
-Speler zijn enorm lui/dom. Soms weigert een speler voor een bal te gaan die 20cm voor hun ligt. Of een aanvaller die gewoon niet een bal er in wil tikken die al zowat op de doellijn ligt omdat deze niet voor hem bestemd was.
-Andere kant is juist een speler die eindeloos achter een bal aanrent of enorm veel moeite doet, terwijl en bv nog een speler in de baan van de bal staat die hem simpel aan kan nemen/ weg kan schieten.
-Balaannames zijn soms zo slecht.. dat zie je niet eens in de Eredivisie
-De duizenden foutjes van aannemen, opstuiteren, wegstuiteren, wegspelen, ronddraaien, beuken etc in en rond de 16 waardoor dom en onnodig balverlies komt.
-Penalties die simpelweg niet worden gegevens als wanneer je wilt schieten, maar je voet gewoon even word gehaakt.
-In FUT zit je gewoon vast aan de Quick tactics die je hebt gekregen. Je kunt zelf tactics maken, maar die slaat ie naar mijn weten nooit op.
-Snelle ingooien en vrije trappen kan je simpelweg niets tegen beginnen, omdat je maar 1 speler kan besturen welke ook nog eens traag loopt.
Zo, ik denk dat ik wel duidelijk ben haha. Dit is letterlijk de slechtste Fifa van afgelopen jaar en van het jammer dat ik zoveel tijd heb vespeeld in het handelen. Fifa 13 speelde ik best redelijk mee en zat continue in Div. 3, 2 of 1. Nu lijkt elk potje wel een kansspel waarin ik zelfs als ik win soms weinig plezier beleef.
Signature

In Fifa13 won ik eigenlijk 9/10 x de titel in divisie 1. Mijn balbezit was rond 65 % en verloor sporadisch..
[ Voor 7% gewijzigd door Punkbuster op 28-10-2013 18:31 ]
automation fanboy
Ja het is echt treurig.. Kwaliteit in spelers en eigenlijk ook speelstijl doet er niet meer toe. Je moet het hebben van corners, voorzetten, gelukjes en foutjes.Punkbuster schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:30:
Mouze, ik denk er wel redelijk het zelfde over. Ik heb ook een machtig team, reus robben etc (1000K waarde).. ik verlies van een portugees team. (max 20K)![]()
![]()
In Fifa13 won ik eigenlijk 9/10 x de titel in divisie 1. Mijn balbezit was rond 65 % en verloor sporadisch..
Signature
Ik vond Fut 13 eerlijk gezegd veel en veel ongebalanceerder dan Fut 14. Fut 13 was echt alleen maar pace-based. Ik speel met Welliton en Emenike in de spits en binnen no-time in Div 1 en titels pakken.
Het enige waar ik mij echt kapot aan erger is de AI. Echt waardeloos. Maar genoeg geklaagd. Zo veel een paar potjes spelen met mijn nieuwe team.
http://www.easports.com/n...howoffId=hpWp5ehybiPz:360
Speelt echt lekker. Jovetic is echt een beest. Super spits. Heeft nog ieder potje gescoord. Laatste potje zelfs 4 keer. Pingels, afstandsschoten, kopballen, volleys alles knalt hij erin. IF Lukaku is ook wel nice.
Spaar nu voor Toure en IF Baines. Heb in principe al wel voldoende, maar wil eerst mijn tradepile leeg verkopen zodat ik kan blijven handelen. Wacht daarnaast ook nog even af naar volgende TotW. Verwacht IF Suarez namelijk. Die zou ik er graag bij hebben. Wat denken jullie, zou Suarez in TotW zitten?
@ MVersteeg
Lekker team hoor. Zou zo 1-2-3 niet weten wat nog een upgrade voor je is, behalve dan Ronaldo, Messi of IF Neymar. Misschien dat je wat pace en/of strength tekort komt op het middenveld, maar dan moet je al bijna 4-1-2-1-2 of 4-4-2 gaan spelen omdat er niet zoveel snelle cm's zijn in La Liga.
Verwijderd
http://www.futhead.com/14/squads/1803806/
Verwijderd
dit is mijn team nu wat zouden jullie verbeteren wil rooney nog op cam proberen en toure op cdm maar beetje te weinig coins
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 20:40 ]
Ik zou als eerste je keeper vervangen. Weidenfeller of Adler kost maar 1-2k.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:31:
Ik ben nieuw met fifa ....heb lang niet zoveel munten dus moet het met een goedkoop team doen .ik ben helemaal niet een goeie speler maar zit nu mooi in divisie acht .Heeft iemand nog goeie tips ? ( dat met die conditie helpt echt ) Of weet men nog goeie goedkope bundesliga spelers ? ik speel nu met dit team
http://www.futhead.com/14/squads/1803806/
En als LM/LW kun je Elia proberen. Veel pace en 5 star skill. Kost ook maar een paar duizend coins. Ik vond hem wel fijn spelen.
Verwijderd
Thanks .. Ga ik doen !Casual Ruud schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:48:
[...]
Ik zou als eerste je keeper vervangen. Weidenfeller of Adler kost maar 1-2k.
En als LM/LW kun je Elia proberen. Veel pace en 5 star skill. Kost ook maar een paar duizend coins. Ik vond hem wel fijn spelen.
Verwijderd
Mijn cd van fifa is beschadigd geraakt en heeft een kring om de cd heen.
nu strart het spel wel op maar bij het uiteindelijk een wedstrijd spelen stopt hij ermee en geeft hij discfout aan.
makkelijk is een nieuwe te kopen maar daar heb ik geen geld voor. is dit nog te repareren ?
groet ben
Is dit door de PC of console gekomen en niet door ander buitengewoon gebruik? Je kan altijd contact opnemen met de console fabrikant of EA, en kijken wat er mogelijk is. Ik heb weleens gehoord dat ze de disc wel willen omwisselen als je hem opstuurt en het is niet door buitengewoon gebruik gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:18:
ik heb een vraag. ik weet niet of ik hier moet zijn.
Mijn cd van fifa is beschadigd geraakt en heeft een kring om de cd heen.
nu strart het spel wel op maar bij het uiteindelijk een wedstrijd spelen stopt hij ermee en geeft hij discfout aan.
makkelijk is een nieuwe te kopen maar daar heb ik geen geld voor. is dit nog te repareren ?
groet ben
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Je kan nog kijken of je een disk van iemand kan lenen en deze op je xbox installeren dat zou de game weer moeten werken met de 'kapotte' disk. Of langs een game winkel gaan en vragen of ze hem voor een paar euro kunnen polijsten, gamemania doet dit zover ik weet en misschien doen anderen het ook.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:29:
nee is wel door mijn eigen gebruik gekomen,. heb de speler verplaatst. ik moet de controller aan de lader doen maar die is tekort dus heb ik de xbox naar voren geschoven en toen hoorde ik wat en dat was dus de cd...
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.