• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:25
Mede-auteur:
  • chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:28

chengbondkwok

Wat is Fifa Ultimate Team?

FIFA Ultimate Team (FUT) is een speltype dat gratis bij FIFA 14 zit. In FUT verdien, koop, verhandel en verkoop je FIFA-spelers om je Ultimate Team samen te stellen. Coach je teams en speel tegen andere gamers in dynamische online en offline toernooien en seizoenen voor één speler. Je hebt overal waar je over een internetverbinding beschikt via je Android smartphone, iPhone of PC toegang tot je gegevens.

Inhoudsopgave

Enkele begrippen

• Coins
    De muntjes die je verdient in Ultimate Team door middel van het spelen van wedstrijden of het handelen van spelers.
  • TOTW
    Team of the Week / Team van de Week. Spelers op een zwarte kaart.
  • TOTY
    Team of the Year / Team van het Jaar. Spelers die in TOTY zitten bevatten een kaart met een speciale kleur. Een speler die in dit team zit kan ook worden aangeduid als TOTY-player/speler.
  • IF
    In Form, speler die geüpgraded is omdat hij in TOTW zit.
  • Rare
    Een speler of item die zeldzaam zijn. Te herkennen aan de glans over een kaart heen.
  • Chemistry
    Teamgeest van het team welke bepaalt wordt door hoe de connecties zijn van bepaalde speler met zijn omringende medespelers, of de speler de juiste opstelling bevat en op de correcte positie staat.
  • Pacewhore
    Speler die alleen maar speelt met snelle spelers en vaak gebruikt maakt van een lobje om zo door je verdediging te komen. Zeer moeilijk te verdedigen in FUT13, maar hoogstwaarschijnlijk aangepakt in FUT14.

Waar te spelen?

Je kan FUT 14 op verschillende platformen spelen. Allereerst is het automatisch beschikbaar als je FIFA 14 koopt. Je kan dan via het menu in FIFA 14 aanmelden bij Ultimate Team. Van daaruit kan je handelen en spelen.

Wat ook mogelijk is om FUT 14 te 'spelen' via de web-app van EA. Hier kan je alleen handelen en andere kleine aanpassingen, maar het spelen van een wedstrijd zit daar niet bij. Spelers die FUT13 ook hebben gespeeld, kunnen sinds 15 september inloggen op de web-app. Zij krijgen dan een loyalty pack bovenop de starter-pack, en elke dag krijg je een daily gift, dat kan variëren van wat coins tot een gold pack.

Ben je echt verslaafd aan FUT, of wil je continu weten of iemand je heeft overboden, dan is er ook een oplossing. Er zijn nu ook mobiele apps van FUT beschikbaar voor zowel Android als iOS. Ook hier geldt dat je alleen kan handelen.

Nieuw! Chemistry Styles

De chemistry / teamgeest is een belangrijk onderdeel van FUT. Het is belangrijk om een zo hoog mogelijk chemie. Hoe hoger de chemie, hoe beter de spelers presteren. Zo zal een speler met een chemie van 10 ook spelen met de stats die hij heeft. Speelt hij echter met een chemie van 7, dan rendeert hij slechts op 70% van zijn kunnen. Dit merk je dan ook in het spel. De chemie is afhankelijk van nationaliteit, competitie en sinds dit jaar loyaliteit.

Loyaliteit werkt alsvolgt:
Spelers die je in je pakjes hebt gevonden hebben sowieso een loyaliteit chemie boost, maar spelers gekocht op de transfermarkt niet. Deze spelers moeten op z'n minst 10 wedstrijden spelen, voordat ze loyaal zijn.

Nieuw in FUT 14 is de toevoeging van chemistry styles. Dit zijn kaartjes die de stats een specifieke boost geven. Zo kan je met de chemistry style Shadow je speler +3 Pace en +3 Verdediging geven. Handig als je snelle vleugelspelers en spitsen tegenkomt. De kaartjes zijn eeuwigdurend. De 'boost' vervalt alleen wanneer er een nieuwe Chemistry Style wordt toegepast.

Onderstaand tabel geeft de beschikbare chemistry styles weer.
AfkortingVolledigPaceShootingPassingDribblingDefendingHeading
SENSentinel    +3+3
GRDGuardian   +3 +3
GLAGladiator +3  +3 
BACBackbone  +2 +2+2
ANCAnchor+2   +2+2
ARTArtist+3+3
ARCArchitect+3+3
PWRPowerhouse+3+3
MAEMaestro+2+2+2
ENGEngine+2+2+2
SNISniper+3+3
BASBasic+1+1+1+1+1+1
FINFinisher+3+3
EYEDeadeye+3+3
MRKMarksman+2+2+2
HWKHawk+2+2+2
HUNHunter+3+3
CTACatalyst+3+3
SHAShadow+3+3

AfkortingVolledigDivingHandlingKickingReflexesSpeedPositioning
BASGK Basic+1+1+1+1+1+1
SLDShield+2+2+2
WALWall+2+2+2
CATCat+2+2+2
GLOGlove+2+2+2

Een handige guide over Chemistry is hier te vinden.

Nieuw! Formaties

In FUT 14 zijn er dit jaar nieuwe formaties bijgekomen. Zo kan er in een 4-2-3-1 formatie eindelijk met vleugels gespeeld worden, en kan je de tactiek van Barcelona eindelijk toepassen met de 4-3-3 valse spits formatie. De nieuwe formaties zijn (inclusief afbeelding):

Nieuw! FUT Legends (XBOX One exclusive)

Op 20 augustus werd aangekondigd dat de XBOX One exclusieve content kreeg voor FIFA 14. Wat blijkt: zij krijgen toegang tot de FUT Legends voor FUT. Voorlopig helaas pindakaas voor PC en PS4 spelers.

Hier een overzicht van alle Legends:

Op 23 oktober werden de laatste 4 Legends bekend gemaakt: Pele, Figo, Romario en Nedved. Het totaal aantal Legends komt hiermee op 42 stuks.

Nog meer nieuwe dingen

• Online single matches

Iets waar vele FUT-gebruikers om hadden gevraagd. In FUT14 kan je nu een losse/enkele wedstrijd online spelen, in plaats van alleen in een toernooi of competitie.
  • Uitgebreidere Seizoens-modus

Strijdt online of offline in Seasons Mode, welke nu ook online 10 divisies heeft met promoties, degradaties, felbegeerde titels en de kans om je te kwalificeren voor toernooien.
  • Nieuwe zoekfuncties op de transfermarkt

Een nieuwe, gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke zoekscherm, waarbij je spelers kunt opzoeken door simpelweg hun naam in te tikken en kunt vergelijken met je huidige selectie.

*Note: Op het moment van schrijven ondersteunt de web-app deze functie niet. Of dit slechts exclusief in het spel is of EA vergeten is om dit alsnog toe te passen is een raadsel.
  • Nieuwe aanpassingen aan je elftal

Voor het eerst in de geschiedenis van FUT, kan je nu de rugnummers van je spelers en de nemers van dode spelmomenten aanpassen in het teammenu van FUT.

Van Current-gen naar Next-gen

Vanwege de komst van de PS4 en XBOX One (ofwel Next-gen consoles), zullen er ongetwijfeld enkele spelers zijn die FIFA zowel op de current gen als de next-gen console gaan spelen. Het goede nieuws is dus dat FUT gelijk is op alle consoles. De dingen die meegenomen worden van Current naar Next gen zijn het volgende:
  • FIFA points

Eenmalige transfer, welke ook maar een richting op kan (van current gen naar next gen).
  • Club items

Gedeeld op beide platformen
  • Spelers

• Divisies in seizoenen

• FUT trofeeën

• Coins

Het delen van je team op het forum

Natuurlijk is het geweldig om je peperdure en onverslaanbare team aan mede-tweakers te laten zien. Dit kan op twee manieren, waarbij de voorkeur uitgaat naar de tweede manier.

De eerste manier is om een link te creëren in de web-app. Ga naar 'Team / Squad' en vervolgens 'Actief Team / Active Squad'. Vervolgens zie je op de plek waar je je formatie kan wijzigen een blauwe knop met 'Delen / Share' op. Klik daarop en klik vervolgens op 'Gedeelde URL maken / Create shared link'. Kopieer vervolgens de URL/link en plaats het vervolgens in dit topic.

Een andere manier is om met behulp van de 'Squad creator' op de website van Futhead een team te maken. Als je die vervolgens opslaat en deelt, dan kunnen de users het ook zien.

Waarom gaat de voorkeur uit naar de tweede manier? Dit omdat de eerste manier gebruik maakt van flash en heel erg zwaar is. Gebruikers die via hun smartphone naar dit topic kijken, zullen je met behulp van de eerste manier gemaakte link niet kunnen openen. De tweede manier maakt geen gebruik van flash en is daardoor te openen op de meeste apparaten. Ook is het niet heel zwaar.

Tips voor FUT 14

• Let op de EA Tax/belasting bij het verkopen van je spelers!

Bij het verkopen van je speler, moet je 5% belasting afstaan van het eindbedrag. Hier gaan veel beginners de fout in. Stel je koopt een speler voor 300 coins, maar blijkt achteraf toch tegen te vallen. Als je het weer voor 300 coins verkoopt, dan heb je niet break-even gedraaid, maar een verlies van 15 coins (300 x 0,05). Dus als je spelers verkoopt, doe dan het volgende: je gewenste bedrag * 1,05. Zo hou je altijd rekening met 5% belasting.
  • Verkoop niet meteen de slechte spelers!

Met slechte spelers kan je behoorlijk wat coins verdienen op de volgende manier. Speel een offline wedstrijd met de slechte spelers, totdat zij geen contracten meer over hebben. De nieuwe spelers vers uit een pakje kunnen 7 wedstrijden spelen, voordat ze niet meer mogen spelen. Gemiddeld krijg je 300 coins per wedstrijd, waardoor je toch 2100 coins kunt binnenharken. Vervolgens moet je zelf bepalen of je ze op de transfermarkt zet, of ze snel verkoopt / quick sell. Zo verdien je toch nog wat aan slechte spelers.
  • Koop aan het begin geen pakjes!

De kans dat je iets goeds krijgt uit de pakjes is vrij klein. Het is zonde van je coins. Probeer vooral te handelen om aan spelers te komen. Dat is vaak goedkoper dan pakjes kopen.
  • Koop de goedkoopste bronzen pakjes om aan coins te komen

Een methode die in FUT13 heeft gewerkt. Koop de goedkoopste bronzen pakjes en verkoop de contracten. Alleen al via de contracten kun je vaak de kosten van zo'n bronzen pakje eruit halen. Als je geluk hebt zit er nog een goede bronzen speler of item in, die je voor redelijk wat kunt verkopen. Ideaal voor in het begin.
  • Staar je niet blind op de overall ratings van spelers ! Een speler van 85 hoeft niet per se beter te zijn dan een speler van 83. Een voorbeeld is zijn de twee CDM's Busquets en Song. Hoewel Busquets een hogere rating heeft, ziet Song er toch iets beter uit voor die positie.
Nog meer tips die je hebt, wilt delen, maar niet ziet staan? Stuur dan een DM naar een van de topicstarters, en wij zetten het erin voor je!

Handige links

FUT 14 Spelers

Wil je in onderstaand tabel komen, stuur dan een DM naar een van de auteurs van dit topic, zodat een van ons je kan toevoegen. Vermeld daarbij je Gamenaam en Platform, zodat een mede-tweaker je kan vernederen uitdagen.
Tweaker-nameGamenaamPlatform
GooscheProtoz-XXLPC
chengbondkwokcbkwokPC
SuperVeloceSuperLeggera-7PC
RiemerDasKingdasIIIPC
BinaryRunBinaryRunXbox
GerbenKwakkelGAITiiPC
Mik0sMikos1111PC
Jeroen87Alphaverb87PS3
TommyboyThe-RescriptorPC
Zico0030zicoPC
iNFiNiTY-DHYNAMIXX-NLPC

Team of the Week

Elke week op woensdag wordt er een Team of the Week aangekondigd. Dit bestaat uit 18 spelers die in de afgelopen week uitmuntend hebben gepresteerd en dus een betere kaart krijgen, een In-Form (IF).

De topic-start is nog in aanbouw. Opmerkingen en suggesties zijn uiteraard welkom! Ook wil ik Jeroen04 en FraxieNL bedanken voor hun FUT13 topic, waar ik enkele elementen van heb overgenomen.

[Voor 230% gewijzigd door chengbondkwok op 01-08-2014 10:10]

• chengbondkwok
Cerberi schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:03:
It looks like your account does not have a copy of FIFA 14 associated with it. Moet ik gepre-ordered hebben oid?
Je moet FIFA 13 gespeeld hebben om op de web-app te kunnen komen. Maar er zijn heel veel mensen die niet kunnen inloggen vanwege de beveiligingsvraag die niet werkt.

• goosche
kaat17 schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:37:
FUT Fifa 13, hing de team chemistry af van o.a.:
- nationaliteit
- competitie
- formatie

FUT Fifa 14, hangt de team chemistry af van o.a.:
- nationaliteit
- competitie
- ???
Club loyaliteit.

• goosche
pruimman schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:08:
Zit nu heel erg te twijfellen om fut op de ps3 te gaan doen of op de pc. Vorig jaar heb ik het op de pc gespeeld en dat beviel mij heel goed, Totdat de cheaters kwamen.

Voordelen pc
Goedkoper(koop alleen key)
alles reageert veel sneller

Nadelen pc
Cheaters? (ervaring fifa 13)
spelers zijn duurder dan op de ps3

Voordelen ps3
Geen cheaters
ik kan alles overzetten naar de ps4 wanneer die uitkomt. Dus nextgen.

nadelen ps3
traag
duurder
Kan bijne geen fut doen over wifi(heb de fat ps3 nog)

Dus eigenlijk doe ik liever tot 29 november fut op de pc en daarna op de ps4.
Zo jammer dat je het niet kan overzetten van pc naar ps4.
Als je een PS3 hebt zal ik op de PS3 spelen de prijzen op de PC zijn hoog van de spelers. Bijv voor 800k heb je Ronaldo al op de PS3. En xbox en de PS3 worden beter ondersteunt door EA PC laten ze altijd links liggen heb ik dit jaar gemerkt.

• chengbondkwok
Zo, eindelijk kunnen reageren na het maken van de topicstart.

Dit is mijn team:
http://www.futhead.com/14/squads/338815/

Ik heb alle spelers al, behalve Inigo Martinez, die ietsjes te duur is. Voor de rest lijkt mij dit een leuk begin team.

De niet-verhandelbare spelers ga ik gewoon offline mee spelen en daarna discarden. Krijg ik alsnog coins voor terug.

• goosche
Iedereen die mij een PM heeft gestuurd is toegevoegd aan de spelerslijst.

Het gaat slecht heb echt een bagger team. Kan er helemaal niks mee. Heb 2 spelers verkocht die ik kon verkopen en de rest in untradeable van mijn gouden spelers.

Maar weet iemand een goeie site waar je coins kan kopen? Voor de pc. Want ik weet nu al dat al die prijzen over 2 weken 2 keer zoveel worden.

• goosche
nu samenstellen is wel handigst nu zijn de spelers het goedkoopst!!!

Coins kopen is wel wel er prijzig check dit eens http://www.fifastore.co.uk/pc-fifa-coins.html

• chengbondkwok
goosche schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:04:
nu samenstellen is wel handigst nu zijn de spelers het goedkoopst!!!

Coins kopen is wel wel er prijzig check dit eens http://www.fifastore.co.uk/pc-fifa-coins.html
Ik raad dit af. Ik heb geen flauw idee of dat wel betrouwbaar is. Je kan FIFA points kopen via EA en Origin. Dat lijkt mij ook de enige bron waar je dit soort dingen kan kopen.

• goosche
chengbondkwok schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:27:
[...]

Ik raad dit af. Ik heb geen flauw idee of dat wel betrouwbaar is. Je kan FIFA points kopen via EA en Origin. Dat lijkt mij ook de enige bron waar je dit soort dingen kan kopen.
ik doe het ook niet. ga geen 100 euro voor 100k betalen.

• goosche
Ik ben al vrij hoog in niveau. Wat ik als eerst doe is naar EAS FC Catalogus gaan en alles van FUT kopen met me EAS FC credits. Heb er rond de 90k credis en ben niveau 74. Wat je bijv kan kopen is 200 fut coins keer 10 westrijden of een grotere trade pile ect.

• chengbondkwok
JapieTalent schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:09:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb vorig jaar op de ps3 gespeeld, maar heb nu voor de pc een preorder staan.

Nu heb ik het idee dat ik voortborduur voor de ps, terwijl dat niet de bedoeling is. Iemand een idee hoe ik dit kan zien en evt aan kan passen?
Volgens mij kan dat niet. FUT is platform afhankelijk, dus PC, PS en Xbox zijn van elkaar gescheiden. Je zal dus je 'loyalty' pack mislopen ben ik bang.

• chengbondkwok
JapieTalent schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:12:
[...]

Dat FUT platform afhankelijk is, is mij bekend. Het lijkt me stug dat je niet kan switchen. Dan zou ik dus nooit FUT op de pc kunnen doen aangezien ik reeds op de ps3 heb gespeeld?

Afgezien van dat loyality pack (logisch dat ik die niet krijg) moet er toch een mogelijkheid om op de pc te spelen? Of heb ik deze mogelijkheid nog niet omdat ik op de pc geen voorgeschiedenis heb en dus moet wachten tot volgende week?

[...]

Het gaat me niet om cointrade oid. Mijn vraag is hoe ik in de futapp kan beginnen aan het bouwen aan een elftal op de pc, aangezien ik het idee heb dat wanneer ik de app nu start ik verder ga voor ps3. (teamnaam gelijk aan vorig jaar die al voor me was ingevuld etc).
Het probleem is volgens mij dat de FUT WebApp slechts een 'platform' kan onthouden per account. Hoewel je je origin account hebt gekoppeld aan je ps3 (of andersom), blijft je FUT13 account op je ps3 account staan. Ik denk dat je een aparte inlog nodig hebt voor de Origin versie. En, omdat je dit keer van platform bent veranderd, kan je ook nog niet op de webapp. Die staat op de PS versie, en nu je de PC versie hebt gekocht, sta je genoteerd als 'nieuwe speler'.

• goosche
Team of the week van deze week.

GK: Sven Ulreich - VfB Stuttgart (79 > 80)
CB: Aymen Abdennour - Toulouse FC (79 > 80)
CB: Hugo Campagnaro - Inter (82 > 83)
CB: Ezequiel Garay - SL Benfica (82 > 83)
ST > RM: Pierre-Emerick Aubameyang - Borussia Dortmund (80 > 81)
CM > CDM: Aaron Ramsey - Arsenal (77 > 79)
LM: Marco Reus - Borussia Dortmund (85 > 86)
CDM > CM: Blaise Matuidi - Paris Saint-Germain (81 > 82)
ST: Jô (Joao Alves de Assis Silva) - Atlético Mineiro (79 > 80)
ST: Mounir El Hamdaoui - Málaga CF (74 > 74)
ST: Konstantinos Mitroglou - Olympiacos CFP (76 >78)

SUBS

GK: Jussi Jääskeläinen - West Ham United (73 > 74)
CB: Lorenzo Tonelli - Empoli (64 > 64)
CAM > LM: Gylfi Sigursson - Tottenham Hotspur (76 > 78)
CAM > CM: Craig Bryson - Derby County (70 > 73)
CAM: Dani Quintana - Jagiellonia Białystok (66 > 70)
ST: Ilombe Mboyo - RC Genk (74 > 74)
SS > ST: Andriy Voronin - Dinamo Moskva (75 > 77)

[Voor 84% gewijzigd door goosche op 18-09-2013 16:30]

• chengbondkwok
Anoniem: 334325 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:15:
Iemand ook al chemistry styles toegepast?
Heb nu 4x maestro 1x deadeye en 1x sniper en 1x cat ben benieuwd naar het effect daarvan ingame.
Ga hiermee beginnen: http://www.easports.com/u...owoffId=jmxOB2BynJ1f8:ps3

Edit: Link werkt niet, vreemd 8)7 alle links van shared teams via de web app werken bij mij niet merk ik nu.404 en dan redirect naar http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/no-fifa
Firefox cache geleegd, maar helpt ook niet. Iemand een idee?
Servers liggen er tijdelijk uit. Maar zoals ik in de TS aangaf, het is fijner om je squad te delen via futhead. Daar heb je vaak minder problemen.

• chengbondkwok
RiemerDas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:09:
Waar ik zelf het meest benieuwd naar ben is of speler snelheid weer erg bepalend is. Ik hoop dat spelers als Xavi en Schweinsteiger dit jaar beter bruikbaar zijn online want in fifa 13 was dit naar mijn mening niet het geval. De laatste tijd speelde ik met Reus en Auba en dat is in fifa 13 echt een te goed koppel. We gaan het binnenkort proberen.
Ik weet niet of je de demo hebt gespeeld van Fifa 14? Op de PC is de spelsnelheid echt laag voor mijn gevoel. Daarnaast speelt balcontrole een hele belangrijke rol. Je kan nu niet meer wegsprinten én de bal goed onder controle houden. Ik heb dit namelijk getest met Tottenham, met spelers als Defoe, Bale, Lennon, Dembele, Walker. Het sprinten + bal onder controle houden is echt veel moeilijker geworden. Veel realistischer dus, aangezien dat in het echt ook niet kan.

• chengbondkwok
RiemerDas schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:26:
Heb de demo een paar uur gespeeld en ben het met je eens. De demo is echter offline en ik ben benieuwd hoe dit online gaat uitpakken. De demo was wat dat betreft echt zo traag in vergelijking met FUT13 online.
Zelfs al ging de speelsnelheid omhoog, dan moet dat nog steeds de pacewhores kunnen afstoppen. Het sprint + balcontrole mechanisme is overal gelijk in FIFA14, en dat zag er veel belovend uit (of frustrerend).

Ik hoop inderdaad dat het een demo-foutje is, en dat de snelheid bij de release weer opgeschroefd wordt. Volgens mijn vrienden op de PS3 speelt het even snel als FIFA13, dus ik denk dat het een foutje op de PC is.

• chengbondkwok
GerbenKwakkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:13:
Meerdere mensen die EN een game-pc + controller hebben EN een PS3? Voor welk platform zou je nou de game halen? Zit echt hard in twijfel welke versie ik zal halen PS3 of PC, speel wel veel FUT (PS3-voorkeur), en ook wel veel carreer-mode (PC-voorkeur).

Iemand die mij kan wijzen in de keuze? :)
Hoewel een extra tweaker op de PC altijd leuk is, raad ik je de PS3 versie aan als je veel FUT speelt. Scheelt je behoorlijk wat coins om aan goede spelers te komen. Daarnaast zijn er toch wat cheaters (zowel tijdens de wedstrijd als het kopen), die voor spelbederf zorgen.

• chengbondkwok
Sleehond schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:57:
Kreeg zojuist Tadic uit een gold cadeau pakketje.

RV van 80

Iemand enig idee hoeveel ik daar voor kan vragen? Wil hem verkopen en daarmee elftal versterken op mijn gewenste posities.

Dank alvast voor een mogelijke indicatie!
Volgens futhead een schamele 360 - 300 waard. Ik zou daar lekker 7 wedstrijden meespelen en dan verkopen. Verdien je nog wat meer coins aan hem.

• goosche
Dit is mijn teampie geworden. Alleen de verdediging heeft versterking nodig die is zwak maar heb geen coins meer nog maar 8 over. Dus laat de game maar uitkomen :) Ik heb er zin in oOo *O* :)F :Y

Heeft er iemand een seizoen pas gekocht?

[Voor 7% gewijzigd door goosche op 19-09-2013 22:31]

• chengbondkwok
goosche schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:12:
Dit is mijn teampie geworden. Alleen de verdediging heeft versterking nodig die is zwak maar heb geen coins meer nog maar 8 over. Dus laat de game maar uitkomen :) Ik heb er zin in oOo *O* :)F :Y

Heeft er iemand een seizoen pas gekocht?
Dat is toch alleen voor console versies? Ik heb wel zo'n ultimate team edition upgrade gekocht voor €10, waardoor ik in feite de FIFA 14 Ultimate Edition voor €45 heb.

Anyway, ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar vandaag heb ik weer een gratis gold pack gekregen. En zoals gewoonlijk zat er geen cash cow in.

• chengbondkwok
BinaryRun schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:26:
[afbeelding]

Mijn startersteam. Workrates zijn niet optimaal, maar ik ga kijken of ik dit toch speelbaar kan maken met de nieuwe chemistry styles. (Experimenteren yay!)
Holy F. Hoe kom je aan dit team :o

Dit moet minstens 10K kosten op de PC... Mijn El cheapo BBVA team verbleekt ten opzichte van jouw team :'(

• chengbondkwok
RiemerDas schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:03:
Dit moet ik ff kwijt:

Open net een pack in de webapp.

[afbeelding]

Toch vet om Jelle Vossen te krijgen. De rest heb ik maar op Quick sell gedaan. 8) :P
Zo jij komt op mijn persoonlijke banlist :+

Damn, nice man!

• chengbondkwok
BinaryRun schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:04:
Nog een tip, als je van Fifa 13 komt zet dan even de 15x 1000 coin boost aan!
In Fifa 14 of Fifa 13?

• chengbondkwok
RiemerDas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:27:
[...]

Fifa 14. Als het goed is heb je door te spelen een bepaald niveau bereikt en munten verzameld om items vrij te spelen in de EA "winkel". Check daar de dingen die je kunt vrijspelen voor FUT. Vorig jaar bijv. een grotere tradepile e.d.
Weet ik ;)

Maar ik dacht, als die effecten van Fifa 13 ook nog gelden op Fifa 14, dan ging ik nog snel even een aantal dingen activeren :p Meer coins is altijd fijn.

• goosche
BinaryRun schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:04:
Nog een tip, als je van Fifa 13 komt zet dan even de 15x 1000 coin boost aan!
Je kan ze ook cadeau doen zag ik net op Twitch. Maar weet niet of dit kan op de PC de gast speelde op de xbox.

RiemerDas jij heb mazzel met je Ronaldo en ook nog eens op de pc. 6 mil gaat die gast worden als je hem verkoopt.

[Voor 16% gewijzigd door goosche op 24-09-2013 17:24]

• goosche
RiemerDas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:48:
[...]

Oke, en hoe speelt het? Is de demo vergelijkbaar?
check dit eens hier kan live kijken. Zag net een gast die een pack opening deed van 600k fifa points 8)7

Er word wel veel geklaagd over Fifa er zijn veel dingen die OP zijn lange ballen, koppen op doel, Finesh shoot, lopjes ect Ik zat nog tetwijfelen om fifa tekopen maar hem net gekocht nog 3 uur wachten dat word de key verzonden naar me.

[Voor 26% gewijzigd door goosche op 24-09-2013 20:55]

• goosche
8bart schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:01:
Vinden jullie het de moeite waard om managers te kopen met +%?
LIGT ERAAN WAAR DIE VANDAAN KOMT

• goosche
SuperVeloce schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:16:
Mijn team om mee te starten :)

http://www.easports.com/n...howoffId=eN1w8C8EnJ56E:pc

Deze keeper wil ik nog: Casillas
Deze verdedigers: Sergio Ramos & Dani Alves
Deze middenvelders: Xavi & Iniesta
Deze aanvallers: C.Ronaldo & Bale & Messi & Neymar

:P
Mooi team goed gehandeld zo tezien. Maar ik vind de game niks Fifa 13 speelt veel fijner. Net 2 wedstrijden gespeeld geen 1 doelpunt alleen maar ballen tegen de lat paal ect en 5 doelpunten geïncasseerd. En dat ben ik niet gewend. Ben er niet blij mee.

• chengbondkwok
Wognummer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:35:
Is het trouwens normaal dat je maar een beperkt aantal paketten kan kopen? daarna dat ze op zijn of worden die vanzelf weer opnieuw gevuld?
Nee, je kan pack kopen totdat je coins op zijn.

• chengbondkwok
Cerberi schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:41:
Zijn er al Legends gesignaleerd of zijn die er nog niet bij de release?

Ik proef overigens niets van de enthousiasme en hype van de afgelopen jaren bij deze release. Is dat een combinatie van de verwachte Next-Gen en de release van GTA V, of is de game minder?
Legends = Xbox One exclusive.

• goosche
Kan iemand mij een muntenbonus cadeau doen?

[Voor 22% gewijzigd door goosche op 18-08-2016 12:21]

• goosche
SuperVeloce schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:43:
Wel jammer, dat straks prijzen op PC veel duurder zijn, maar de rewards in coins van wedstrijden en toernooien wel net zo laag blijven als op console
EA laat het pc platform helemaal links liggen xbox en ps3 staat op plek 1 bij hun. Straks zijn er ook weer cheaters p[ de pc ect

• goosche
SuperVeloce schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:21:
misschien volgend jaar maar PS4 halen..
Ik zit er ook over na tedenken om over testappen naar console. PC is wel veel fijner gamen vind ik.
ziconl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:39:
Ik vrees dat FUT 14 voor pc nu al verpest is. Speel net 8 games, waarvan er 7 vroegtijdig gestopt. Contracten hebben wel -1, maar geen punten erbij/ eraf voor mij en waarschijnlijk wel punten voor andere partij.
Is een glitch die bij FIFA13 ook al werd gebruikt. Iemand hier bekend mee?
Is geen glitch is een hack in 13 maar misschien zijn die disconnects iets anders lijkt me sterk dat er nu al een hack is uitgekomen.

• chengbondkwok
Ik heb net 2 wedstrijden gespeeld, maar beiden niet kunnen afmaken. Bij de eerste stond ik 1-0 voor, maar werd de verbinding na 20 minuten afgebroken. Bij de tweede stond ik 1-2 achter, en werd ik begin tweede helft eruit gekicked.

Ik heb verder maar geen wedstrijden gespeeld, maar als dit zo door blijft gaan....

• goosche
:( Ik kan de coinboost niet gebruiken staat niet eens in me lijst van EAS en gister nog wel :-( ^+&* game ik wil die coins!!!! maar hebben hier meer mensen last van? Is pc versie trouwens.

[Voor 6% gewijzigd door goosche op 27-09-2013 16:28]

• goosche
tnx voor de info.

• goosche
zit bij jullie ook de tridepile vast?

• goosche
Ok dan gsus wat een slechte fifa dag tride pile vast en verloren met 3-5 is me nog nooit over en de coinboost werkt ook niet kan wel janken. lol &*&* Game

Fifa 13 was zo soepel en 14 zo stroef als ..................

• chengbondkwok
goosche schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:26:
Ok dan gsus wat een slechte fifa dag tride pile vast en verloren met 3-5 is me nog nooit over en de coinboost werkt ook niet kan wel janken. lol &*&* Game

Fifa 13 was zo soepel en 14 zo stroef als ..................
Ik ben maar lekker offline FUT aan het doen. Lekker coins verzamelen totdat het spel weer een beetje 'normaal' werkt.

• goosche
Er was gister toch een server uitval door die uitval heb ik Obgonna gewonnen voor 3k :9

• chengbondkwok
Satom schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:53:
[...]
:o Wat mag dat gekost hebben? Ziet er namelijk best wel duur uit!
Helton: 850
Maicon: 3.000
Miranda: 2.200
T. Silva: 68.000
Marcelo: 16.250
Sandro: 2.900
Paulinho: 15.000
Fernandinho: 4.000
Neymar: 299.000
Willian: 23.000
Hulk: 23.000
Jô: 25.000
Osvaldo: 1.500
Kelvin: 58.000
Luiz Gustavo: 4.700
Fabio: 1.600
Naldo: 1.800
Rafael: 2.500
Jefferson: 850
Anderson: 850

Totaal: 554.000

Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins 8)7

• chengbondkwok
Satom schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:43:
[...]
Dit zijn dan de gemiddelde prijzen? Desondanks, veel coins! Thanks to SR8 heb ik ook toegang tot de PS3 FUT Webapp (heb geen PS3, maar wel PS4 besteld).. dus ik ben nog een beetje zoekende om coins te verdienen, ben op dit moment erg bezig om contracten minimaal in te kopen en met een kleine winst te verkopen :Y)
Nope, dit is wat hij hiervoor heeft betaald. Je kan namelijk op de bio van de spelers klikken.

• chengbondkwok
Thijmen schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:30:
Lees dat veel spelers offline potjes spelen, kan zijn dat ik dit gemist heb, maar wat is het nut hiervan? :)
Je hebt als het goed is een starterspakket/team gekregen. Die spelers kun je niet verkopen, maar kunnen wel 45 wedstrijden spelen. Ik zou daar lekker offline potjes meespelen, totdat ze geen contracten meer overhebben en dan gewoon Quicksellen voor 0. Zo kan je heel veel coins binnenharken als het handelen niet helemaal wilt lukken (zoals bij mij dus ;( )

• chengbondkwok
Zalaroth schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:46:
Oke bedankt! :-)

Dan alleen nog mijn CM probleem. Pogba vervangt momenteel Marchisio. Wat wel redelijk gaat.
Maar alle ballen gaan vrijwel eerst op Montolivo. Dan geeft hij bij mij meestal de laatste mooie paas en af en toe een long shot.

Pirlo vind ik momenteel een beetje te duur hiervoor. Zijn er nog tips voor een type Montolivo?
Vidal?

• chengbondkwok
Oxigeon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:49:
Gisteren een aantal filmpjes op youtube bekeken waar ze dmv FIFA Points packs doen openen. Ik sta er versteld van wat ze eruit halen.

Persoon A:
Geeft 4000 FIFA Points uit aan gold pakjes en de beste speler die hij eruit haalt is toch wel Agger...

Persoon B:
Geeft 2k uit aan FIFA Points en haalt de volgende spelers eruit: Fabregas, Xavi Alonso, Boateng, Lahm, en nog 1, ben de naam ff kwijt.

Zo zie je maar weer dat je niet altijd VEEL geld moet uitgeven aan een game. Al doe ik het totaal nooit
Ik doe dat nooit. Geldverspilling en werkt alleen maar frustrerend / verslavend. Ik bedoel: ik had vorig jaar met mijn normale Bundesliga team een team met 5 TOTS spelers verslagen. De beste zijn is leuk, maar betalen om de beste zijn in een spelletje? Nah, tenzij het iets oplevert.
Diego Costa? Of als coins geen probleem is: Neymar, Messi, Bale :P
Mars18 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 01:45:
Wat zijn jullie stats online met FUT?
Ik heb eigenlijk bijna niet online gespeeld. Ik moet maar eerst wat coins verzamelen om een goed team in elkaar te zetten en vooral de gameplay onder de knie te krijgen. Ik had gisteren 4 wedstrijden tegen de computer gespeeld. Elke wedstrijd had ik 14 schoten waarvan er 12 op doel waarvan er slechts 1 er in ging. Balbezit boven de 60% en de computer had altijd 0 schoten op doel. Dit is verre van efficiënt en dat moet echt beter :p

[Voor 34% gewijzigd door chengbondkwok op 04-10-2013 09:49]

• chengbondkwok
Jeroen87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:18:
http://www.easports.com/u...owoffId=hgYsLWZtnKcxg:ps3

team op dit moment, moeten nog wel wat veranderingen in, Reus op de LM, Lewandowski op ST, CDM's met Schweinsteiger en Gundogan. RB Lahm. LB Alaba.

In Fifa 13 was dit bijna geen probleem, maar vanwege het succes van de Duitse teams zijn die prijzen ineens vertienvoudigd. Reus van 10 naar ruim 100k etc.

Ik verwacht een loyaliteits korting op spelers omdat ik al 2 FUT's lang met Duitse spelers speel :P
Reus is dan ook echt heel goed geworden. Misschien Schurrle voor de LM positie? Een 'goedkopere' Reus.

Ik wou ook eerst een Bundesliga team maken, maar de prijzen van mijn favoriete spelers waren op z'n zachtst gezegd hoog. Nu maar een Serie A team.

• chengbondkwok
Jeroen87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

Reus is een beest! Damn, die vent is zoooo goed! Schurrle kan ik opzich wel eens proberen, alhoewel Elia ook niet heel verkeerd is. Hij wordt alleen heel makkelijk van de bal gelopen door een verdediger, want kracht heeft die dan weer niet.
Ik neem aan dat je met Elia naar binnentrekt om uit te halen of toch niet? Want dan is Schurrle echt een beest. Overigens hier een stat-voor-stat vergelijking.

• goosche
Wie heeft er Tevez in zijn team? Ben benieuwd hoe hij speelt. Heb net Gomez en Quagliarella verkocht die waren mij te traag in de bal. In plaats daarvan heb ik Di Natale gekocht Di Natale bevalt me goed maar had toch wat meer verwacht. 5 games maar 3 goals. Ben opzoek naar een goeie afmaker.

Dit is mijn main team.

http://www.easports.com/f...howoffId=gLkCxKxrnKd9q:pc

• goosche
Anoniem: 318162 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
ik zoek nog een goede linksbuiten voor in de spaanse league. maar neymar kan ik niet betalen heb ongeveer 100K
Heb zelf Griezmann probeer hem eens 300 coins maar anders quicksell XD Is een goeie speler kan mooie pasjes geven en goed aan de bal.

• goosche
Lekkerboeie86 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:55:
[...]

Balotelli :) Ibarbo is ook niet verkeerd. Zou hem nog een kans geven. Verder IF Milito.
http://www.futhead.com/14/players/12349/diego-milito/ 98 finishing
Speel nu met Sau en Ibarbo samen gaat best goed 2 keer gewonnen en 5 doelpunten. Maar Ibarbo kan niet zo goed dribbelen. En net ook nog een wedstrijd gespeeld met het duo Muriel en Di Natale die gasten hebben het moeilijk tegen grote verdedigers. DIe wedstrijd verloren met 2 = 0

Balotelli daar heb ik net tegen gespeeld die gast bakt er niks staat maar tewachten in een hoekje en als die in actie komt is die zo traag en kan totaal niet passen.

IF Milito kan ik wel proberen kan een goeie investering zijn maar die gast kan niet passen en zijn pac is 78 dat is net tetraag ik heb gemerkt 80 pac is het minimum dat een SP moet hebben anders komt die niet langs de verdedigers.

Vučinić en Tevez lijkt mij ook een goed duo heeft iemand ervaring met deze spelers???

Maar bedankt voor de tip

• goosche
Anoniem: 480824 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:47:
[...]

Vucinic is een heerlijke speler. Goede schoet, prima kopbal, goede dribbel, goede workrates en 86(!) short passing. Beste spits tot nu toe in de Serie A voor mij.
Klinkt goed maar ik ga me hele Serie A team verkopen en ga voor een braziliaans team heb nu een cheap teampje en is nu al OP. Jo die gast OMG OP en die gast wil ik als IF hebben en Alves ook.

http://www.easports.com/u...howoffId=f8VJgxDKnKeuS:pc

Dit team koste me rond 15K. Maar dit moet het worden. En hopelijk vandaag nog.
http://www.futhead.com/14/squads/971708/

Misschien hou ik wel een budget Serie A en doe niet alles weg. Muriel zakt in prijs en ibarbo en Sau ook dat is niet best voor mijn business.

• chengbondkwok
Overgestapt van een BBVA naar een Serie A team.
http://www.futhead.com/14/squads/973777/

Moet zeggen dat IF Milito en IF Pandev redelijk goedkoop zijn, in vergelijking met de IF prijzen van vorig jaar. Ik ben nu aan het sparen voor De Rossi, om Inler/De Jong te vervangen. Ik heb verder Maggio als back-up voor Candreva.

Benatia staat ook op mijn verlanglijst om Mexes te vervangen. Die kerel staat vaak uit positie, en dat is niet echt handig.

Ik zoek eigenlijk nog een goede LM als back-up / vervanger van Asamoah. Iemand ervaring met Armero?

• goosche
chengbondkwok schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:59:
Overgestapt van een BBVA naar een Serie A team.
http://www.futhead.com/14/squads/973777/

Moet zeggen dat IF Milito en IF Pandev redelijk goedkoop zijn, in vergelijking met de IF prijzen van vorig jaar. Ik ben nu aan het sparen voor De Rossi, om Inler/De Jong te vervangen. Ik heb verder Maggio als back-up voor Candreva.

Benatia staat ook op mijn verlanglijst om Mexes te vervangen. Die kerel staat vaak uit positie, en dat is niet echt handig.

Ik zoek eigenlijk nog een goede LM als back-up / vervanger van Asamoah. Iemand ervaring met Armero?
Armero is een fijne speler kan ook goed verdedigen gebruik hem ook als LB. Zuniga is een goeie goedkope opties en kan ook als LB spelen.

Trouwens net Asamoah verkocht voor 16k XD had hem gekocht voor 2.5k :)

[Voor 4% gewijzigd door goosche op 07-10-2013 12:18]

• goosche
hij word gefixt door 4 gasten XD

hahaah net weer 1tje verkocht voor 14.5 en ik er heb er nog 2 kaarten :+ ik help wel even mee hoor _O- oOo :)F *O*

[Voor 65% gewijzigd door goosche op 07-10-2013 12:34]

• chengbondkwok
goosche schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:26:
hij word gefixt door 4 gasten XD
Serieus? Want dan ga ik mijn Asamoah ook even verkopen :p

• goosche
ik heb net 2 kaarten voor 14.5k erop gezet ben het goedkoopst op de markt en hopelijk gaan ze snel weg dan kan ik Thiago Silva halen.

• chengbondkwok
goosche schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:43:
ik heb net 2 kaarten voor 14.5k erop gezet ben het goedkoopst op de markt en hopelijk gaan ze snel weg dan kan ik Thiago Silva halen.
Ja, ik heb het voor 15250 erop gezet. Beetje duur :p

Maar mocht ik het kunnen verkopen, dan kan ik Armero, Zuniga én De Rossi halen :p

• goosche
chengbondkwok schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

Ja, ik heb het voor 15250 erop gezet. Beetje duur :p

Maar mocht ik het kunnen verkopen, dan kan ik Armero, Zuniga én De Rossi halen :p
Het is me weer gelukt :D
JapieTalent schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

Sorry, dat had ik inderdaad wel even kunnen vermelden. Ik ben wel fan van het voetbal dat Barcelona speelt en Ajax probeert te spelen. Combineren, tikken en zo een opening vinden en toeslaan. Totaalvoetbal dus.

Qua formatie ben ik het meest fan van 433 (4).
Tikki and takka voetbal moet toch bij de Brazil wezen. Dit is mijn team ik maak iedereen kapot.
http://www.easports.com/u...howoffId=f8VJgxDKnKeuS:pc

Mijn spelers zijn klein dat is wel een nadeel tikke tik kunnen ze wel hoor. Ze zijn snel en beweegelijk. En voor een teampie dat 15k kost ben ik wel blij mee *O* oOo :)F Vanavond koop ik Thiago Silva en Ramires voor versterking.

• chengbondkwok
Dit soort wedstrijden haat ik:

16 schoten, waarvan 13 op doel met maar 1 doelpunt als resultaat. En dan krijg ik in de 90e minuut ook nog eens een tegengoal. Bah...

• chengbondkwok
Anoniem: 545705 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:15:
Is er ook iemand die fifa speelt op de iPad?
Wij hebben problemen met de rode kaarten die spelers krijgen.
Ze worden niet weggehaald na een aantal wedstrijden.
Weet iemand hier een oplossing voor? :*)
Als het goed is ziet je opstelling er alsvolgt uit:
- 11 basisspelers
- 7 wisselspelers
- 5 reservespelers.

Als je speler een rode kaart heeft, dan moet je hem bij de reservespelers neerzetten. Hij doet dan niet mee voor de wedstrijd, maar zit wel in de 'selectie'. Ik heb volgens mij het idee dat hij namelijk niet bij je eerste 23 zit.

• goosche
in de ochtend inkopen en s`avonds verkopen doe ik meestal. Bijv gister IF Jo gekocht voor 27k en net verkocht voor 50k. Heb nu in 3 dagen tijd rond de 65k winst en ga nu Dani Alves halen. Heb nu precies 100k oOo

En de volgende speler die ik ga kopen is Ramos die zie ik over week ook wel rond de 80k worden hij is nu 60k.

Dus mij tip is koop nu een bekende speler en die later met winst verkopen.

[Voor 10% gewijzigd door goosche op 09-10-2013 11:53]

• goosche
ik wacht nog maar even met Alves tekopen ik zie een IF Jo staan voor 37k XD en hopelijk win ik die voor 40k ofzo en verkoop ik hem weer voor 50k :D

wachten duurt lang nog 2 min |:(

gewonnen 36250 coins hehehehe verkopen voor 50k hehehehe of meer na tuurlijk :*)

[Voor 28% gewijzigd door goosche op 09-10-2013 12:37]

• goosche
But guys we kunnen ook samen een clan vormen en de markt beinvloeden. Bijv we kopen elke IF Jo op XD

En dan verkopen voor het dubbele van de prijs.

• goosche
mouzetc schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

Moeten we wel alles opkopen en dan wachten met weer te koop zetten.. ik ben in :p

Edit: kopen jullie trouwens packs?
Precies :*) Ik koop geen packs. Packs is verspilling. Ik win me packs ik koop ze niet.

• goosche
:*) net 3 IF Jo`s gekocht 1tje 32k en die ander 36k en 19k hehehehe hopelijk word ik rijk *O* _O- oOo :)F

En nu wachten op de juiste tijd om ze teverkopen :O

[Voor 20% gewijzigd door goosche op 09-10-2013 18:00]

• goosche
Net 1 verkocht voor 65k ik zette hem erop paar seconde later verkocht oOo de volgende gaat 70k worden :*)

• goosche
jep ik zet volgende week de rest erop XD hehehehheh de strategie werkt 8)

• chengbondkwok
llovesoccerx7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:45:
Een goede LM voor in mijn bundas team,,Niet reus want die zal ik nooit krijgen zo duur nu ,,
Schurrle?

• goosche
Alles is verkloot gaat er 1 malloot IF Jo erop zetten voor 45k .>>>><<<

• goosche
jejejejeje lol IF word alleen maar meer in waarde. Maar Jo is een goeie 11 doelpunten in 5 wedstrijden. Hij is het wel waard. Ben er nog 1 tegen gekomen heb nu 3 van die Beesten als ik ze alle 3 verkoop heb ik tussen de 150k / 180k coins erbij *O* _O- oOo :)F :X

• goosche
Het is gekke huis nu beter in de ochtend laag inkopen in de avond hoog verkopen.

En trouwens dit is de Team of the Week voor deze week.

GK: Bernd Leno - Bayer 04 Leverkusen (80 > 81)
LB: Maxwell - Paris Saint-Germain (77 > 79)
CB: Winston Reid - West Ham United (75 > 77)
RB: Sascha Riether - Fulham (75 > 77)
CB: Antônio Carlos - São Paulo (71 > 73)
RM: Pedro León - Getafe CF (79 > 80)
CAM: Rémy Cabella - Montpellier HSC (76 > 78)
RW > RM: James Rodríguez - AS Monaco (83 > 84)
ST: Diego Costa - Atlético de Madrid (83 > 84)
ST > LW: Neymar - FC Barcelona (84 > 85)
LW > CF: Francesco Totti - Roma (82 > 83)

SUBS

GK: Filip Kurto - Roda JC Kerkrade (65 > 69)
CB: Bondz N'Gala - Portsmouth (59 > 64)
RM > LM: Adnan Januzaj - Manchester United (61 > 64)
RM: Rúrik Gíslason - FC København (67 > 71)
ST: Facundo Ferreyra - Shakhtar Donetsk (71 > 73)
ST: Konstantinos Mitroglou - Olympiacos CFP (76 > 81)
ST: Pierre-Michel Lasogga - Hamburger SV (74 > 74)

[Voor 85% gewijzigd door goosche op 09-10-2013 23:37]

• chengbondkwok
Iemand ervaring met Gomez in een 4231-2 opstelling? Ik heb nu IF Milito, maar ik vind hem een beetje tegenvallen. 10 goals uit 13 wedstrijden lijkt goed, maar veel te weinig voor zijn 'klasse'.

Verder spelen Candreva en IF Pandev echt geweldig. Een afstand van 25m is voor Pandev geen probleem :p

• chengbondkwok
Royrs schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:15:
[...]

De key is hem goed bedienen, hij doet de rest voor je. In deze opstelling komt hij optimaal tot zijn recht, elke goede voorzet in de 16 is een doelpunt met zijn strength, positioning, heading en finishing (plus wf 4 sterren is ook niet verkeerd).
Ja, zoiets had ik al verwacht. Milito verliest de kopduels omdat hij klein is en niet sterk. Ook zijn koppen is minder dan die van Gomez. Maar die 99 Finishing...

• goosche
Anoniem: 405310 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:58:
Kan iemand mij uitleggen hoe de fut markt een beetje in elkaar zit? Ik merk dat rond 8/7 uur de prijs van contracten erg daalt, maar voor de rest weet ik er niet zo veel van.

-Hoe komt de prijs van een speler tot stand?
-Wat is de invloed van TOW en Happy Hour op de markt?
Nog meer dingen die ik moet weten?

Alvast bedankt
check de starter topic eens. Zoek zelf ook eens!!!!
Luxicon schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:40:
Het idee is dus goedkoop inkopen en met winst verkopen? De manier om geld te maken. Dus niet pakketjes kopen?
Ga maar eens pakjes kopen dan merk je het vanzelf.

Maar gaan we samenwerken met ze alle. Prijs lock op bijv Mirko Vučinić of Tevez. Stuur me een PM en ik speel op de PC. De gasten op de consoles moeten zelf even een groepje maken.

Hoe meer coins hoe beter :)F oOo *O* Lets do this!!!! Who is in???? :Y

• chengbondkwok
goosche schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

check de starter topic eens. Zoek zelf ook eens!!!!

[...]

Ga maar eens pakjes kopen dan merk je het vanzelf.

Maar gaan we samenwerken met ze alle. Prijs lock op bijv Mirko Vučinić of Tevez. Stuur me een PM en ik speel op de PC. De gasten op de consoles moeten zelf even een groepje maken.

Hoe meer coins hoe beter :)F oOo *O* Lets do this!!!! Who is in???? :Y
Kom maar op, moet dan wel eerst wat spelers verkopen om aan coins te komen haha

• goosche
chengbondkwok schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:07:
[...]

Kom maar op, moet dan wel eerst wat spelers verkopen om aan coins te komen haha
Lets do this!!! heb nu 100k en nog 2 IF Jo`s. Hopelijk vandaag nog de 300k tebereiken *O* _O- oOo :)F

• goosche
SuperVeloce schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

pff haha, spelers die ik wil, heb jij allemaal :P

hier ff team2 gemaakt, http://www.easports.com/u...howoffId=iKBwVrDknKg9w:pc

wel irritant.. als je je team in elkaar zet, zie je chem100.. ga je naar team select, zie je 94 bijv.
Di maria staat op CM Positie. En ik ga Dani Alves halen er is een gast die 10 kaarten heeft met een begin bod van 300k.

Edit: net gekocht voor 87.5k

[Voor 11% gewijzigd door goosche op 11-10-2013 17:48]

• goosche
SuperVeloce schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:59:
bij m'n hoofd team, staat Di Maria wel goed.. en dan chem 94 bij team select

heb net ramos voor 60k gekocht, nu weer tekoop, in de hoop 10k winst te maken :P
Ik ga Ramos ook halen maar heb net Marcelo en Dani Alves gekocht. Hopen dat Alves stijgt naar 130k dit weekend.

• goosche
Precies heb hem net ook gekocht samen met Ramires goed koppel :*)

• goosche
weet iemand wanneer de coinboost weer beschikbaar komt? We missen 1000den coins :S

• chengbondkwok
Ligt je hele rechterflank niet open? Pique wil wel eens naar voren gaan, Dani Alves bijna altijd Pedro die niet vaak terugkomt, en Xavi is ook niet echt een controleur...

• goosche
Je kan ook coins kopen tegenwoordig YTers promoten het ook. 500k voor een 10tje is niet veel opzich.

• goosche
Kr44nVogel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:49:
Autobuyers zijn niet zo een probleem , denk dat je met bidden meer deals binnenhaalt dan met een autobuyer. Het enige voordeel van een autobuyer is dat je het altijd kan draaien en dus niet zelf bij moet zijn. Zag dat er nu ook autobidders zijn. Dat kan wel een probleem zijn denk ik .
}:|

• goosche
SuperVeloce schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:33:
die Dani Alves wordt wel steeds duurder, pff
:9 Ik heb hem gekocht voor 87.5k vorige week. Ik ga er nog 1 halen 20k gestegen in een week. En hopelijk volgende week rond de 150k oOo *O* :)F :Y

• goosche
Check dit dan. Al 6 kaarten gezien met dit bedrag.

[Voor 3% gewijzigd door goosche op 18-10-2013 12:45]

• goosche
SuperVeloce schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:01:
mijn team nu
http://www.easports.com/u...howoffId=CZCNSTjqnKkrc:pc

85/100

maar bij team select een chem van 93.. :/
iemand tips?
aaaaaaaaaaa 125K voor Dani jeetje dat is veel zeg. maar waarschijnlijk de manager moet ook spaans zijn.

Dit zijn mijn teams:
http://www.easports.com/f...howoffId=cC6bKFX7nKkrs:pc
http://www.easports.com/f...howoffId=hrLtVYlUnKkrw:pc
http://www.easports.com/f...howoffId=jcz2rSrRnKkrA:pc

Had gister ook nog een BVVA team maar dat heb ik maar verkocht speelde voor geen meter. En wat is Diego Alves, Miranda, Isco en Pepe slecht zeg. Strength hebben ze niet. En heb maar Eto`O gekocht speelt best aardig in de opstelling die ik gebruik. De volgende aankopen worden Willian, Luiz, Cech en Eriksen.
JapieTalent schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

Één enkel woord.. Bizar.. Sponsoring perhaps?
Kaarten ook allemaal van dezelfde verkoper?
Nee ik denk een cheat. En ja allemaal naar dezelfde koper.

• goosche
net een wedstrijd gespeeld 2 rode kaarten en 4 penalty`s tegen. Hield er 3 tegen. Speelde uit de scheids was dus partijdig?! Eindstand 1-1 echt ongelofelijk dit je raakt helemaal op gefockt door deze S*&*^*

En ook nog LAG :-(

[Voor 5% gewijzigd door goosche op 18-10-2013 20:59]

• goosche
Eto`O probeer hem eens.

• goosche
Dit is mijn team geworden. Mis alleen Willian. Aubameyang is OP wat heeft die gast een pace. Misschien later komt Nuerer en Dante ook in the team.
http://www.easports.com/f...howoffId=iCglDACynKlSu:pc

• goosche
Maar die is er toch niet???

• goosche
Guys wie zouden jullie nemen???

André Schürrle of Willian

moet in dit team komen.
http://www.easports.com/f...howoffId=iCglDACynKlSu:pc

http://www.futhead.com/14...schurrle/compare/14-4797/

• goosche
IJburger schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:06:
[...]

In dit geval, gezien de formatie, zou ik Willian nemen. Op de positie van LM heb je meer aan een goed passende en dribbelende speler. Naar schieten hoef je niet kijken, als LM kom je niet vaak in een schietpositie. Wel leg je als LM meestal lange afstanden af. Je staat dichtbij de linkerverdediger en er is in deze formatie geen buitenspeler om de bal aan af te geven. Dan kijk je dan al gauw naar de dribbelvaardigheden en die liggen bij Willian hoger. Ook passing-skills zijn bij Willian hoger. Als LM geef je voornamelijk lange voorzetten omdat je best wel ver van het doel speelt.

Bij een 4-3-3 zou ik wel Schurrle nemen. Hij heeft betere Shot-skills, en als LB in een 4-3-3 kom je vaker in scoringspositie omdat je dichterbij het doel speelt dan een LM. Je kan ook 3-4-3 spelen en dan kan je ze allebei nemen:)
Goeie uitleg en heb Willian genomen met een Motor kaartje erop voor 50k. Maar weet je wat het is ik scoor best vaak met me RM en LM met Robben acties, als Willian slecht speelt koop ik Schurrle.

TNX

• goosche
SuperVeloce schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:18:
En Di Maria is ook echt top!

Welke opstelling heb je?

(mooie dat het nu 2-1 vs Juv is :D)
Net gemist dat doelpunt ik speel met dit team

http://www.easports.com/f...howoffId=iRIv8b9LnKmyu:pc

• goosche
neem Song haal Alonso eruit. Meer speed op het middenveld Alonso is echt tetraag.

• chengbondkwok
VICECITY schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:23:
hoi hoi ook ik ben nieuw .. ik begin het een beetje door te krijgen maar ik snap sommige dingen niet .wellicht kan een van jullie me helpen ? ik moet nog drie managers taken doen ..een teamgeestijl item toepassen , een clubbal toepassen, en een clubstadion wijzigen .. weet iemnd waar ik dat in de menu's kan vinden ??? iemand tips hoe je snel munten kan verdienen ?
De topicstart al eens bekeken?
VICECITY schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:05:
waarom is elia zo duur en affelay zo goedkoop ?. terwijl de statistieken zeggen dat affelay beter is ? ( ps ik ben nieuw met FUT ;) )
Snelheid. In Fifa geldt de volgende vuistregel: hoe meer snelheid hoe groter de kans om te counteren en te scoren.

[Voor 41% gewijzigd door chengbondkwok op 24-10-2013 21:08]

• goosche
VICECITY schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:21:
Sommige mensen bieden heel veel munten aan op marktplaats.. hoe komen hun aan die munten ?
Hacks, autobuyers ect

Bied net op Silva en opeens is het aanbod gesloten 9.8k kwijt. Er zijn altijd wel van die lame honden die de game lopen teverpesten.

• goosche
Correct anders zou ik ook deze speler krijgen.

Gister zijn er ook een aantal accounts gehacked. Als ik jullie was even alle wachtwoorden veranderen ect.

[Voor 62% gewijzigd door goosche op 25-10-2013 15:56]

• goosche
Ik speel op de pc maar de account hacks zijn op de PS3.

• goosche
Nee zijn een paar youtubers.

• goosche
_A3 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:54:
[...]

Naar de tweede had ik wel zitten kijken, maar de eerste leek mij meer op degene die ik buiten FUT gebruik.

Over de fitness. Daar heb ik alleen op gelet als ze echt heel moe werden of inderdaad geblesseerd raakte. Als ik jou zo hoor dan moet ik voor de meeste posities een tweede persoon hebben om mee te rouleren. Ik wist niet dat spelers onder de 90% al langzamer werden. Zal daar voortaan op letten.

Zal eens beginnen om een BPL team samen te stellen en om te voorkomen dat ik een hoop coins vergooi dan zal ik hier vast nog wel om advies vragen.

De openingspost had ik al een keer doorgelezen. Misschien ook eens tussendoor de links ervan gaan lezen.
Als ik jou was zou ik een Serie A team gaan opzetten. Goedkopere spelers bijv Sau en Ibaro heb al voor 2k. Toen ik begon met Fut kocht een 2de team erbij elke speler koste me 300 coins en met dat team liet ik dat andere team uitrusten.
Pagina: 1 2

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee