Luiz Gustavo.llovesoccerx7 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:44:
Wat is een goede CVM op dit moment voor in me bundas team?...Geen schweinsteiger nog te duur.
Precies heb hem net ook gekocht samen met Ramires goed koppel
Ik speel ultimate team voor het eerst. Iemand hoe ik (gouden) spelers van 5000-10000 het best kan verkopen, die ik via een Gold Pack binnenkrijg.? Ik bedoel met welke "tactiek"? Moet ik ze 1, 3, 6 uur lang aanbieden? Moet ik het beginbedrag op 150 zetten? Een "nu-kopen" prijs vaststellen? Welke mix kan ik hiervoor gebruiken?
Any tips? Hoe doen jullie het?
Any tips? Hoe doen jullie het?
heb nu 50k.. op de helft voor Dani Alves.. of iemand moet em voor 50k aan mij willen verkopen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
i hoor hier soms dat spelers nog duurder gaan worden en ze nu alvast spelers kopen om straks heel duur te gaan verkopen. hoe weten jullie dat en is het slim dat ik daar ook mee ga beginnen. is er meer info over?
denk dat de prijzen met verleden jaar worden vergeleken. Als voorbeeld Thiago Silva was toen op de pc rond de 500.000 coins en nu (volgens futhead) 66.000. Je kan er dus van uit gaan dat hij nog flink gaat stijgen
hoi
Verwijderd
Heeft er iemand trouwens al division 1 gewonnen hier? Ik ben pas bij division 3 op het moment
Dit is mijn tweede jaar in FUT, maar het eerste jaar dat ik er vanaf het begin bij ben... In vergelijking met vorig jaar lijken de prijzen van de meeste toppers inderdaad belachelijk laag (op de PS3 Ramos 55K of Vidic 20K).SuperVeloce schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 03:30:
Ramos voor 60k en Casillas 55kdat te bedenken dat ze nog richting 300 a 350k gaan
nu nog Dani Alves en Diego Costa
http://www.easports.com/u...howoffId=jRdgbFI3nKhYZ:pc
Waarom denken jullie dat deze prijzen nog zo drastisch gaan stijgen? En wanneer zou dat dan moeten gaan gebeuren? Vooralsnog lijken ze gewoon nog (lichtelijk-) verder te dalen...
mijn doelpunt gisteren in de online bekerfinale (winst 4-0)
http://www.easports.com/n...Faya/2014/video/173840892
Bony = beest!
http://www.easports.com/n...Faya/2014/video/173840892
Bony = beest!
De prijzen gaan niet meer stijgen, bestaat niet. Speel nu al 4 jaar FUT achter elkaar en de markt is op de een of andere manier echt slecht. Alleen de top5 zal nog echt stijgen, zoals Messi, Ronaldo, Ibra, Ribery etc.proosenb schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:41:
[...]
Dit is mijn tweede jaar in FUT, maar het eerste jaar dat ik er vanaf het begin bij ben... In vergelijking met vorig jaar lijken de prijzen van de meeste toppers inderdaad belachelijk laag (op de PS3 Ramos 55K of Vidic 20K).
Waarom denken jullie dat deze prijzen nog zo drastisch gaan stijgen? En wanneer zou dat dan moeten gaan gebeuren? Vooralsnog lijken ze gewoon nog (lichtelijk-) verder te dalen...
Dat is toch wel jammer, en niet alleen omdat ik nu met een Ramos in mijn maag zit... Zeker nu zonder de formation cards heb ik het idee dat we uiteindelijk allemaal op dezelfde teams uitkomen... De voor de hand liggende opties zijn gewoon snel betaalbaar voor de meesten.Dersan schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:10:
[...]
De prijzen gaan niet meer stijgen, bestaat niet. Speel nu al 4 jaar FUT achter elkaar en de markt is op de een of andere manier echt slecht. Alleen de top5 zal nog echt stijgen, zoals Messi, Ronaldo, Ibra, Ribery etc.
Dat is juist handig omdat je nu dezelfde spelers in meerdere formaties kan gebruiken in verschillende teams. Het nadeel ervan is dat nu bijna iedereen 41212 speelt.proosenb schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:41:
[...]
Dat is toch wel jammer, en niet alleen omdat ik nu met een Ramos in mijn maag zit... Zeker nu zonder de formation cards heb ik het idee dat we uiteindelijk allemaal op dezelfde teams uitkomen... De voor de hand liggende opties zijn gewoon snel betaalbaar voor de meesten.
Ik heb het idee dat de prijzen niet zo hoog zullen worden als vorig jaar. Omdat er meer IF's zijn die de moeite waard zijn qua upgrade en prijs, er simpelweg meer spelers op de markt zijn en er denk ik meer alternatieven zijn voor spelers. Zo is die Martinez uit Liga BBVA een heel goedkoop alternatief voor Sergio Ramos.
FIFA Benelux Administrator
Ondanks de adviezen hier, was ik toch weer wispelturig haha..
Heb inmiddels mijn Braziliaanse team weer de deur uit geschopt, omdat ik uit verschillende pakjes zowel Isco, Xabi Alonso en Di Maria kreeg.. Toen maar besloten dat ik Real Madrid ging kopen en dat is tot dusver een bijzonder goede keuze geweest.
Speelt erg prettig en heb de gehele selectie compleet, behalve Casillas, Ronaldo en Bale. Casillas had ik afgelopen vrijdag geen budget meer voor (inmiddels zit ik weer op 80k en zou ik 'm moeten kunnen aanschaffen). Bale ga ik niet kopen, aangezien hij 1) erg duur is en 2) centrale positie heeft en Benzema/Isco mij prima bevallen.. Ronaldo wordt wel een probleem, want die is zo schreeuwend duur; ik ken mezelf ik ga het nooit op kunnen brengen om daarvoor te sparen, dus hopelijk geluk uit pakjes
Ik speel in het 4-3-3 (4) opstelling met de volgende spelers (geen futhead op het werk);
Guardado - Benzema - Di Maria
Modric - Isco - Xabi Alonso
Marcelo - Pepe - Ramos - Carvajal
Diego Lopez
Heb inmiddels mijn Braziliaanse team weer de deur uit geschopt, omdat ik uit verschillende pakjes zowel Isco, Xabi Alonso en Di Maria kreeg.. Toen maar besloten dat ik Real Madrid ging kopen en dat is tot dusver een bijzonder goede keuze geweest.
Speelt erg prettig en heb de gehele selectie compleet, behalve Casillas, Ronaldo en Bale. Casillas had ik afgelopen vrijdag geen budget meer voor (inmiddels zit ik weer op 80k en zou ik 'm moeten kunnen aanschaffen). Bale ga ik niet kopen, aangezien hij 1) erg duur is en 2) centrale positie heeft en Benzema/Isco mij prima bevallen.. Ronaldo wordt wel een probleem, want die is zo schreeuwend duur; ik ken mezelf ik ga het nooit op kunnen brengen om daarvoor te sparen, dus hopelijk geluk uit pakjes
Ik speel in het 4-3-3 (4) opstelling met de volgende spelers (geen futhead op het werk);
Guardado - Benzema - Di Maria
Modric - Isco - Xabi Alonso
Marcelo - Pepe - Ramos - Carvajal
Diego Lopez
Ik heb een mix dat vooral uit Real Madrid en Barcelona bestaat
ik probeer nu eerst Dani Alves te kopen, daarna Diego Costa
http://www.easports.com/u...howoffId=bk4k8OAmnKiFQ:pc
Ronaldo, Bale, Messi, Neymar zal ik niet krijgen..
als ik net als jou 4-3-3 doe, heb ik dit
http://www.easports.com/u...howoffId=OgCbTaShnKiF5:pc
[ Voor 20% gewijzigd door SuperVeloce op 14-10-2013 15:02 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
De prijzen gaan dus stijgen maar als je een speler voor meer geld verkoopt, zul je net zo goed voor meer geld weer nieuwe moeten kopen denk ik dan. Volgens mij pas je je dus steeds aan en maakt het verder niet echt verschil als je handelt of zie ik dat verkeerd?
...
Ik heb ook een team uit de Spaanse competitie..SuperVeloce schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:54:
Ik heb een mix dat vooral uit Real Madrid en Barcelona bestaat
http://www.easports.com/n...howoffId=kxQk4iPgbhoA:360
Tenzij je ze nu voor een X bedrag inkoopt en straks verkoopt; dan maak je dus (dikke) winst..Luxicon schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:20:
De prijzen gaan dus stijgen maar als je een speler voor meer geld verkoopt, zul je net zo goed voor meer geld weer nieuwe moeten kopen denk ik dan. Volgens mij pas je je dus steeds aan en maakt het verder niet echt verschil als je handelt of zie ik dat verkeerd?
Zo; jij hebt ook niet bezuinigd haha..MVersteeg schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Ik heb ook een team uit de Spaanse competitie..
Edit: Hoppa, trek ik toch Reus uit een pakje.. Je kunt slechter thuis komen van je werk..
[ Voor 29% gewijzigd door Jaap. op 14-10-2013 17:27 ]
Tenzij je die speler ook in je team wilt.. kan je em voor veel verkopen, en kost die vervolgens ook veel..Tenzij je ze nu voor een X bedrag inkoopt en straks verkoopt; dan maak je dus (dikke) winst..
Daar heb ik over nagedacht, maar dat wordt gebruikt om vervolgens weer andere spelers of items te kopen, die vervolgens ook meegestegen zijn in de prijs toch?JapieTalent schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:58:
[...]
Tenzij je ze nu voor een X bedrag inkoopt en straks verkoopt; dan maak je dus (dikke) winst..
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 14-10-2013 17:43 ]
...
weet iemand wanneer de coinboost weer beschikbaar komt? We missen 1000den coins
Ligt je hele rechterflank niet open? Pique wil wel eens naar voren gaan, Dani Alves bijna altijd Pedro die niet vaak terugkomt, en Xavi is ook niet echt een controleur...MVersteeg schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Ik heb ook een team uit de Spaanse competitie..
SuperVeloce schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:42:
[...]
Tenzij je die speler ook in je team wilt.. kan je em voor veel verkopen, en kost die vervolgens ook veel..
Ja en nee.. Je zou kunnen inkopen, ze op je transferlijst kunnen laten staat tot ze een interessant bedrag waard zijn en ze dan weer verkopen. Scheelt tijdelijk wat ruimte maar goed.. Als je echter net zo wispelturig bent als ik soms ben, ja dan gaat inderdaad wat jullie zeggen op.. Daarbij zoals ik vanmiddag al zei: ik geloof niet dat ik Ronaldo ga krijgen als ik 'm niet uit een pakje trek..Luxicon schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:43:
[...]
Daar heb ik over nagedacht, maar dat wordt gebruikt om vervolgens weer andere spelers of items te kopen, die vervolgens ook meegestegen zijn in de prijs toch?
Verwijderd
Inderdaad het is al drie weken geleden sinds ze het uit hebben gezetgoosche schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:29:
weet iemand wanneer de coinboost weer beschikbaar komt? We missen 1000den coins
Ik heb trouwens vanmiddag tegen een team van Messi, Aguero, Ronaldo, Xavi, Iniesta & Robben gespeeld

maar hoe komt die speler aan die spelers.. misschien niet eerlijk verdiend en dus zegt het niks over zijn skills
Zo veel munten hark je met voetballen niet bij elkaar...SuperVeloce schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:46:
maar hoe komt die speler aan die spelers.. misschien niet eerlijk verdiend en dus zegt het niks over zijn skills
Goede handelaar dus, alleen geen tijd om voetbal te oefenen.
Stond gisteren op het punt om geen pakjes meer te kopen van de winst van voetbal, had al een keer of tien helemaal niets. Toch nog 1 gedaan, trek ik Özil
Overigens vind ik de prijzen erg vreemd, speel al paar seizoenen FUT, maar dit jaar lijken de prijzen niet verder te stijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 15-10-2013 07:22 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Je kan ook coins kopen tegenwoordig YTers promoten het ook. 500k voor een 10tje is niet veel opzich.
Wordt je toch direct geband?goosche schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:14:
Je kan ook coins kopen tegenwoordig YTers promoten het ook. 500k voor een 10tje is niet veel opzich.
Nee, word je niet. Alleen die deals van 500k voor €10 heb ik voor FIFA 14 nog niet voorbij zien komen, wel tegen het einde van FIFA 13. Aan de ene kant is het jammer dat autobuyers (welke gebruikt worden om die coins te krijgen) de markt kapot maken, maar aan de andere kant zorgt het er ook voor dat er meer (hoewel oneerlijke) handel is.
En inderdaad, die coin boosts in de catalogus mogen wel weer eens terugkomen.
En inderdaad, die coin boosts in de catalogus mogen wel weer eens terugkomen.
[ Voor 10% gewijzigd door MyUtd4Life op 15-10-2013 10:21 ]
Die auto-buyers die werken inmiddels al niet meer?MyUtd4Life schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:18:
Nee, word je niet. Alleen die deals van 500k voor €10 heb ik voor FIFA 14 nog niet voorbij zien komen, wel tegen het einde van FIFA 13. Aan de ene kant is het jammer dat autobuyers (welke gebruikt worden om die coins te krijgen) de markt kapot maken, maar aan de andere kant zorgt het er ook voor dat er meer (hoewel oneerlijke) handel is.
Valt reuze mee, maar het klopt wel dat ik niet echt verdedigend speel...chengbondkwok schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:33:
[...]
Ligt je hele rechterflank niet open? Pique wil wel eens naar voren gaan, Dani Alves bijna altijd Pedro die niet vaak terugkomt, en Xavi is ook niet echt een controleur...
Jij houdt van een meer controlerende rol?
Er zijn er denk ik helaas nog genoeg. Al die coin verkoopsites moeten er wel gebruik van maken, anders kunnen ze nooit zovaak van die bedragen verkopen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:20:
[...]
Die auto-buyers die werken inmiddels al niet meer?
[ Voor 13% gewijzigd door MyUtd4Life op 15-10-2013 13:24 ]
Zijn die niet fake?..Je moet inloggen met je origin ID?MyUtd4Life schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:22:
[...]
Er zijn er denk ik helaas nog genoeg. Al die coin verkoopsites moeten er wel gebruik van maken, anders kunnen ze nooit zovaak van die bedragen verkopen.
Wat ik me afvraag: Ik zie op verkoopwebsites dat mensen hele dure spelers verkopen voor echt geld, hoe krijgen ze die op de koper zijn account?
[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2013 17:23 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
heeft iemand ervaring met cavani is dan wel 87, maar stats zijn niet super(schieten bijv. 84)
of kan je beter gomis kopen voor de spits en lucas voor rechtsmid. of moet je benzema halen
of kan je beter gomis kopen voor de spits en lucas voor rechtsmid. of moet je benzema halen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 17:54 ]
Ik had cavani toen ik een ligue 1 team samenstelde (bestaande uit spelers van Monaco PSG, Lyon en Marseille). Ik speelde met een 3-4-3 systeem. Probleem met cavani dat ie zich heel vaak liet inzakken, waardoor ik niemand in de spits had staan. Zeer irritant. Maar de keren dat ie in de spits te vinden was, deed ie het aardig. Niet super maar aardig. Met de juiste aanvoer kan ie aardig kopdoelpunten maken. Schieten valt mee idd maar voor zo een speler verwacht je meer.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:45:
heeft iemand ervaring met cavani is dan wel 87, maar stats zijn niet super(schieten bijv. 84)
Over first world problems gesproken; heb ik gister net Casillas gekocht; trek ik 'm nu uit 'n pakje
Nou ja, verkopen dan maar..

Nou ja, verkopen dan maar..
[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 15-10-2013 19:27 ]
Verwijderd
goeien avond mijn naam gerard en ik had een paar vraagjes aan jullie. ik speel al een aantal jaar fut op de xbox. maar nu heb ik een probleem en ik weet niet of dat aan mij ligt, of dat me instellingen niet goed staan. ik kan geen pass meer geven. zat in de eerste 2 weken in divisie 2 maar nu ben ik afgezakt tot 8 dus ik wil graag jullie instellingen weten
Niet om te stoken... maar check dit filmpje:
YouTube: FIFA 14 | Handicap / Momentum / Scripting
Ik ervaar vaak hetzelfde.. Onbestuurbare spelers etc
YouTube: FIFA 14 | Handicap / Momentum / Scripting
Ik ervaar vaak hetzelfde.. Onbestuurbare spelers etc
Verwijderd
ja ik snap er niks van, zie tegenstanders elke lob pass aankomen en grondpass en de speler draait heel soepel bij mij lijkt het net een olietanker die aan het draaien is en ik heb nu denk ik al 40 potjes verloren en ik denk maar 2 gewonnen en 4 gelijk ofzo
Er zit inderdaad enorm veel troep tussen die proberen je inloggegevens te jatten. Hou de eer gewoon aan jezelf en probeer zelf je coins te verdienenllovesoccerx7 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:02:
[...]
Zijn die niet fake?..Je moet inloggen met je origin ID?
Tuurlijk wil niet dat alles weg is.Heb al in 1 week 1k winst met handelen..Ik kan het gewoon niet xDMyUtd4Life schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:20:
[...]
Er zit inderdaad enorm veel troep tussen die proberen je inloggegevens te jatten. Hou de eer gewoon aan jezelf en probeer zelf je coins te verdienen
Pas maar op met Auto-buyers, las net op een andere forum dat EA bezig is met accounts te blokkeren. Las dat iemand 7 accounts kwijt was. Een totaal van 20m+ muntjes (wat onmens veel is..)
Zo een Italiaans gouden team opgezet en met handelen verdien ik op dit moment zo'n 10.000 tot 25.000 coins per dag (ligt eraan of ik zin heb om een paar keer naar mijn Tradepile te kijken), echter één probleem ik heb geen FIFA 14. Ik heb alles uit handelen opgebouwd, en uit de bonussen die ik afgelopen weken van EA kreeg. Nu wachten op FIFA 14 voor de Playstation 4.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Andere vraag over in-game wat is jullie verdedigings tactiek?..Want ik verlies te veel door het verdedigen.
Terwijl ik laatste nog 11 wedstrijden achter elkaar won.. en nu niks meer..
Terwijl ik laatste nog 11 wedstrijden achter elkaar won.. en nu niks meer..
Ben een kleine pricefix aan t starten op een zilveren speler. 21x gekocht voor 3-5k en nu te koop (met Chen style) voor tussen 8-14k. Wil nog niet zo lukken met verkopen...iemand tips? Volhouden tot ze verkopen of heb ik verkeerd gegokt? Heb op 1-2 kaartjes van anderen een behoorlijke monopoly positie gecreëerd.
Hangt een beetje af hoe gewild die betreffende speler is..ziconl schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 06:50:
Ben een kleine pricefix aan t starten op een zilveren speler. 21x gekocht voor 3-5k en nu te koop (met Chen style) voor tussen 8-14k. Wil nog niet zo lukken met verkopen...iemand tips? Volhouden tot ze verkopen of heb ik verkeerd gegokt? Heb op 1-2 kaartjes van anderen een behoorlijke monopoly positie gecreëerd.
mijn huidige team: http://www.easports.com/n...owoffId=hl9V9gPnnKjvu:ps3
Nu aant sparen voor Chiellini en nog een goeie BPL spits. tips zijn welkom
Nu aant sparen voor Chiellini en nog een goeie BPL spits. tips zijn welkom
Ik zie net ook dat ik op de fut 14 web app kan inloggen terwijl ik het spel niet heb, hoe werkt dit? Hou ik dat de spelers voor als ik straks het spel op de ps4 koop? Ik had namelijk fifa 13 op de pc en xbox 360, of telt dit dan voor 1 van deze twee?
Heeft iemand een overzicht welke attributen er per teamgeeststijl wordt aangepast voor de speler?
pagina 1 van dit topicVecodo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:26:
Heeft iemand een overzicht welke attributen er per teamgeeststijl wordt aangepast voor de speler?
Oeps! Iets met niet verder kijken dan je neus lang is!
Welke divisie speelt nu iedereen? Ik zit nu in de derde.
zit nu in de 4e div online.. en 5e div offlineVecodo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Oeps! Iets met niet verder kijken dan je neus lang is!
Welke divisie speelt nu iedereen? Ik zit nu in de derde.
Autobuyers zijn niet zo een probleem , denk dat je met bidden meer deals binnenhaalt dan met een autobuyer. Het enige voordeel van een autobuyer is dat je het altijd kan draaien en dus niet zelf bij moet zijn. Zag dat er nu ook autobidders zijn. Dat kan wel een probleem zijn denk ik .
hoi
Kr44nVogel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:49:
Autobuyers zijn niet zo een probleem , denk dat je met bidden meer deals binnenhaalt dan met een autobuyer. Het enige voordeel van een autobuyer is dat je het altijd kan draaien en dus niet zelf bij moet zijn. Zag dat er nu ook autobidders zijn. Dat kan wel een probleem zijn denk ik .
Nou maar ff 10 pakketjes open getrokken in de hoop een IF RVP te vangen. Maar helaas.
Das jammer, maar je had ook nog niet een IF RVP gekregen want de nieuwe IF's zijn nog niet uit. Nieuwe TOTW komt altijd in packs om 19:00 uur nederlandse tijd. Van 18:30 - 19:00 uur zitten er zelfs helemaal geen IF's in packs. Nog even geduld hebben dus.KontI schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:45:
Nou maar ff 10 pakketjes open getrokken in de hoop een IF RVP te vangen. Maar helaas.
Torres met speedkaartje is echt te bruut. 92 pace
BoetiusJapieTalent schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 07:41:
[...]
Hangt een beetje af hoe gewild die betreffende speler is..
die Dani Alves wordt wel steeds duurder, pff
SuperVeloce schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:33:
die Dani Alves wordt wel steeds duurder, pff

Verwijderd
Toch maar weer mijn zuurverdiende 60 k (wedstrijden) uitgegeven aan pakjes in de hoop een if neymar te trekken (was vanmiddag). Toch weer teleurgesteld met als beste spelers milito, canavarro en lukaku. Spijt van de 60 k, maar het pakjes openen blijft toch een van de leukere en meer spannende dingen van ultimate team. Volgende keer beter
Same here, alleen geen verdien ik maar een kleine 2 tot 5k per dag!Jumpman schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:51:
Zo een Italiaans gouden team opgezet en met handelen verdien ik op dit moment zo'n 10.000 tot 25.000 coins per dag (ligt eraan of ik zin heb om een paar keer naar mijn Tradepile te kijken), echter één probleem ik heb geen FIFA 14. Ik heb alles uit handelen opgebouwd, en uit de bonussen die ik afgelopen weken van EA kreeg. Nu wachten op FIFA 14 voor de Playstation 4.
nee niet nog meer stijgen, heb nu 93,5kgoosche schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:04:
[...]
Ik heb hem gekocht voor 87.5k vorige week. Ik ga er nog 1 halen 20k gestegen in een week. En hopelijk volgende week rond de 150k
![]()
![]()
![]()
Toevallig heb ik die vorige week nog verkocht, voor 8,5k uit mijn hoofd..
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het een hele goede speler is om en monopolie mee te creeëren. 1) hij is Nederlands/Feyenoord, dat trekt internationaal toch een stuk minder dan een speler van een topcompetitie/topclub 2) Er zijn voor zijn positie betere alternatieven; ik zou zelf voor zijn positie Elia of John kiezen en 3) er is ook een groep mensen die zilver uberhaupt niet overweegt omdat ze simpel gezegd denken dat goud beter is (terwijl dat niet hoeft) en dus enkel op goud filteren..
[ Voor 54% gewijzigd door Jaap. op 16-10-2013 22:47 ]
Ze zouden echt die tyfus replays uit FUT moeten halen, net ook weer een idioot die elke fucking replay gewoon volledig afspeeld. Dan ga ik gewoon uit haat die aftrap glitch/cheat gebruiken, klootviolen
Hm, een goed en goedkoop gouden elftal te maken is niet duur. Ik zou niet weten waarom zilver aantrekkelijk is. Misschien om dan zilver only toernooien te spelen?JapieTalent schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:43:
[...]
Toevallig heb ik die vorige week nog verkocht, voor 8,5k uit mijn hoofd..
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het een hele goede speler is om en monopolie mee te creeëren. 1) hij is Nederlands/Feyenoord, dat trekt internationaal toch een stuk minder dan een speler van een topcompetitie/topclub 2) Er zijn voor zijn positie betere alternatieven; ik zou zelf voor zijn positie Elia of John kiezen en 3) er is ook een groep mensen die zilver uberhaupt niet overweegt omdat ze simpel gezegd denken dat goud beter is (terwijl dat niet hoeft) en dus enkel op goud filteren..
...
Valide argumenten. Dan heb ik mogelijk verkeerd gegokt. Tenzij Boetius Zondag een wereldpartij speelt, dan kan het misschien nog wel anders uitpakken:)Luxicon schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:29:
[...]
Hm, een goed en goedkoop gouden elftal te maken is niet duur. Ik zou niet weten waarom zilver aantrekkelijk is. Misschien om dan zilver only toernooien te spelen?
Er is overigens een levendige markt voor zilveren spelers en erg goed om mee te traden. Idd vanwege silver tournaments, maar ook omdat mensen er van overtuigd zijn dat als je een goud team boven de 80 hebt, er zoiets komt als "handicap"
Spelers als Kelvin, Danilinho, Wright Philips en Wanyama zijn echt heel goed!
Ik vraag me af of je ook plezier in het spel hebtHamburgerHenk schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:54:
Ze zouden echt die tyfus replays uit FUT moeten halen, net ook weer een idioot die elke fucking replay gewoon volledig afspeeld. Dan ga ik gewoon uit haat die aftrap glitch/cheat gebruiken, klootviolen

Omdat statistieken niet alles zeggen en sommige spelers gewoon beter in een team passen als anderen.Luxicon schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:29:
[...]
Hm, een goed en goedkoop gouden elftal te maken is niet duur. Ik zou niet weten waarom zilver aantrekkelijk is. Misschien om dan zilver only toernooien te spelen?
Ik vond Boetius bijvoorbeeld zelf erg fijn spelen, net als een van Aanholt..
Ik heb ook een full zilveren eredivisie team. Vind het veel leuker spelen dan m'n goude Serie A team. Misschien omdat ik de spelers beter ken.
Paar keer voor zilveren toernooi gebruikt en daarna nooit meer. Goud activiteit overheerst helaas bij Fut.
Paar keer voor zilveren toernooi gebruikt en daarna nooit meer. Goud activiteit overheerst helaas bij Fut.
[ Voor 30% gewijzigd door Zalaroth op 17-10-2013 11:52 ]
Helaas waar..Zalaroth schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:49:
Ik heb ook een full zilveren eredivisie team. Vind het veel leuker spelen dan m'n goude Serie A team. Misschien omdat ik de spelers beter ken.
Ik ben nog steeds helemaal happy met m'n Real Madrid.. Alleen nog weinig geluk met Ronaldo ;-)
Aan de andere kant heb ik nog 150k over, dus wellicht een team erbij pakken.. Twijfel
had ik maar 150k, dan had ik eindelijk Dani Alves haha... ik heb 93,500k.. maar mensen hebben toch steeds iets meer coins, heb nu zo'n 27k nodig..

had IF Koke verkocht voor 32k, maar kom nog steeds tekort

had IF Koke verkocht voor 32k, maar kom nog steeds tekort
Ik heb nu 2x agbonlahor voor rond de 52000 gekocht. Is het verstanding om hem even te bewaren?
hoi
Ik heb toch wel geluk met pakjes mag ik wel constateren.. Begonnen met een IF Lewandowski en van daar steeds door gekocht/verkocht etc.. Trok onlangs al een 2e Casillas en nu vanmiddag een Hulk, een 2e Di Maria en een 2e Ramos.. Het kan slechter..
Wat jou situatie betreft; hoe erg heb je de centen nodig?
Waarom is Agbonlahor uberhaupt zo duur? o.O Ok, hij is goed voor een zilver player maar jezus, 2 tot 4 ton..Kr44nVogel schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:52:
Ik heb nu 2x agbonlahor voor rond de 52000 gekocht. Is het verstanding om hem even te bewaren?
[ Voor 36% gewijzigd door Jaap. op 17-10-2013 21:10 ]
Niet erg nodig , heb nog 90k over en kan daar genoeg mee traden. Ik weet dat Agbon verleden jaar allejezus duur was. Weet alleen niet of dat ook dit jaar zal gebeuren
hoi
Net Dani Alves voor 70k quick buy binnen geharkt =) (PS3)
Dat kun je als extreem gelukkig beschouwen, mijn beste card uit een pack is denk ik Aubameyang geweest, maar die is alsnog maar 30K + waardJapieTalent schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:08:
Ik heb toch wel geluk met pakjes mag ik wel constateren.. Begonnen met een IF Lewandowski en van daar steeds door gekocht/verkocht etc.. Trok onlangs al een 2e Casillas en nu vanmiddag een Hulk, een 2e Di Maria en een 2e Ramos.. Het kan slechter..
[...]
Waarom is Agbonlahor uberhaupt zo duur? o.O Ok, hij is goed voor een zilver player maar jezus, 2 tot 4 ton..
Craft beer specialist
Zeker gelukkig, maar er staat ook tegenover dat ik al tientallen packs heb kunnen kopen..Jeroen87 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:48:
[...]
Dat kun je als extreem gelukkig beschouwen, mijn beste card uit een pack is denk ik Aubameyang geweest, maar die is alsnog maar 30K + waard
Begon gister met 230k; daar was gisteravond niets meer van over.. Maar als ik Ramos, Di Maria en Hulk heb verkocht heb ik weer rond de 200k en dan begin ik weer op nieuw..
op de PC 50k meer nodigOnnoS1991 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:54:
Net Dani Alves voor 70k quick buy binnen geharkt =) (PS3)
Het is net een casino. Mijn beste pack winsten: Cech, Nani en Fellaini. 15k, 20k en 20k qua waarde. Vorig jaar had ik meer geluk, toen Hart, Bale, Nasri en Rooney. Maar dat was over een heel seizoen.JapieTalent schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Zeker gelukkig, maar er staat ook tegenover dat ik al tientallen packs heb kunnen kopen..
Begon gister met 230k; daar was gisteravond niets meer van over.. Maar als ik Ramos, Di Maria en Hulk heb verkocht heb ik weer rond de 200k en dan begin ik weer op nieuw..
Check dit dan. Al 6 kaarten gezien met dit bedrag.

[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 18-10-2013 12:45 ]
Één enkel woord.. Bizar.. Sponsoring perhaps?goosche schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:44:
Check dit dan. Al 6 kaarten gezien met dit bedrag.
[afbeelding]
Kaarten ook allemaal van dezelfde verkoper?
[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 18-10-2013 14:54 ]
witwassen van op valse manier aan coins komen?
Lijkt me niet, dan koop je toch iig een speler waar je nog wat aan hebt en die je fatsoenlijk door kan verkopen..SuperVeloce schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:04:
witwassen van op valse manier aan coins komen?
mijn team nu
http://www.easports.com/u...howoffId=CZCNSTjqnKkrc:pc
85/100
maar bij team select een chem van 93..
iemand tips?
85/100
maar bij team select een chem van 93..

iemand tips?
Verwijderd
ik had net ook willen bieden op robben met xbox kan je hem nu rond de 310 k krijgen. ineens 500K geboden. ik zo WTF
aaaaaaaaaaa 125K voor Dani jeetje dat is veel zeg. maar waarschijnlijk de manager moet ook spaans zijn.SuperVeloce schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:01:
mijn team nu
85/100
maar bij team select een chem van 93..![]()
iemand tips?
Dit zijn mijn teams:
http://www.easports.com/f...howoffId=cC6bKFX7nKkrs:pc
http://www.easports.com/f...howoffId=hrLtVYlUnKkrw:pc
http://www.easports.com/f...howoffId=jcz2rSrRnKkrA:pc
Had gister ook nog een BVVA team maar dat heb ik maar verkocht speelde voor geen meter. En wat is Diego Alves, Miranda, Isco en Pepe slecht zeg. Strength hebben ze niet. En heb maar Eto`O gekocht speelt best aardig in de opstelling die ik gebruik. De volgende aankopen worden Willian, Luiz, Cech en Eriksen.
Nee ik denk een cheat. En ja allemaal naar dezelfde koper.JapieTalent schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:38:
[...]
Één enkel woord.. Bizar.. Sponsoring perhaps?
Kaarten ook allemaal van dezelfde verkoper?
haha ja idd duur.. ik had alves eerder moeten kopen dan ramos.. ramos is nog voor 70k te krijgen.. en toen was alves ook rond 75k
manager in spaans helpt idd, nu 185 punten
manager in spaans helpt idd, nu 185 punten
[ Voor 15% gewijzigd door SuperVeloce op 18-10-2013 16:50 ]
Di Maria ging ook ineens de lucht in. Had hem gekocht voor 52.200 en verkocht voor 85.000, maar toen weer gekocht voor 75.000, dus dan valt de winst wel mee.
...
net een wedstrijd gespeeld 2 rode kaarten en 4 penalty`s tegen. Hield er 3 tegen. Speelde uit de scheids was dus partijdig?! Eindstand 1-1 echt ongelofelijk dit je raakt helemaal op gefockt door deze S*&*^*
En ook nog LAG
En ook nog LAG
[ Voor 5% gewijzigd door goosche op 18-10-2013 20:59 ]
Hey Jongens, ik ben eindelijk begonnen met spelen met mijn FUT teampje, maar ik heb een vraagje over de teamgeeststijlen.
Ik wil voor mn centrale duo Skrtel en Agger een goede combo plaatsen, dus op Agger gooi ik Anchor en op Skrtel wil ik de Sentinel doen, maar hoe hebben ze Sentinel vertaald in het Nederlands? Is dat dan een bewaker, of een beschermer? Of is er ergens een staatje te vinden waar de termen zijn vertaald? Dank!
-Oh, en nog 1 vraagje: Moet ik nou wachten tot ik 10 wedstrijden heb gespeeld zodat mijn speler die loyaliteitsonzin heeft, want ik dacht dat ik zoiets ergens had gelezen. Of maakt dat helemaal niet uit voor mn teamgeeststijl die ik op mn speler gooi?
Ik wil voor mn centrale duo Skrtel en Agger een goede combo plaatsen, dus op Agger gooi ik Anchor en op Skrtel wil ik de Sentinel doen, maar hoe hebben ze Sentinel vertaald in het Nederlands? Is dat dan een bewaker, of een beschermer? Of is er ergens een staatje te vinden waar de termen zijn vertaald? Dank!
-Oh, en nog 1 vraagje: Moet ik nou wachten tot ik 10 wedstrijden heb gespeeld zodat mijn speler die loyaliteitsonzin heeft, want ik dacht dat ik zoiets ergens had gelezen. Of maakt dat helemaal niet uit voor mn teamgeeststijl die ik op mn speler gooi?
[ Voor 22% gewijzigd door NickEnzo94 op 18-10-2013 21:31 ]
Jeeee, Ramos kunnen kopen voor 75.000. Ik had hem net verkocht voor 85.000 en gezien de huidige prijzen bang niet met winst te kunnen inkopen.
...
Oke, niet te geloven.. 400K aan coins uitgegeven aan packs. 3x niks. Alle beetje boeiende spelers verkocht en nog een rondje gedaan.. alleen Ramires als interessants..
Kom ik bij mijn laatste coins, laatste 7800, krijg ik IF Lavezzi.. Nog geen idee wat die op moet gaan brengen alleen!
(edit, had trouwens ook een IF Bendtner eerder op de avond (14K))
Kom ik bij mijn laatste coins, laatste 7800, krijg ik IF Lavezzi.. Nog geen idee wat die op moet gaan brengen alleen!
(edit, had trouwens ook een IF Bendtner eerder op de avond (14K))
[ Voor 10% gewijzigd door mouzetc op 19-10-2013 00:06 ]
Signature
Kan iemand mij effe vertellen dan of een combi van Agger(Anchor) en Skrtel(Sentinel, hoe de * is dat vertaald in 't Nederlands?) goed is? ;D
Bewaker en anker. Bewaker is sentinel en anchor is anker.NickEnzo94 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:52:
Kan iemand mij effe vertellen dan of een combi van Agger(Anchor) en Skrtel(Sentinel, hoe de * is dat vertaald in 't Nederlands?) goed is? ;D
Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.