discard hem dan maar
hoi
Dat betwijfel ik. Ik denk dat iedereen if2 ronaldo wil kopen. Tegen juiste prijs.
Blaszczykowski in plaats van Narsingh? Heb je toch pace maar wel een Bundesliga speler. Ongeacht z'n snelheid al een heerlijke voetballer!Der Heino schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:08:
Heeft iemand nog tips om mijn team (Bundesliga / Spanjaarden) te verbeteren?
GK: Guaita
LB: José Enrique
CV (L): Iñigo Martinez
CV (R): Mikel Gonzalez
RB: Iraola
LM: Cristian Tello (Maestro)
CM: Javi Martinez (Beschermer)
RM: Luciano Narsingh
CAM (L): Thiago
CAM (R): Rafael van der Vaart (Architect)
SP: Mandzukic (Afmaker) of Fernando Llorrente (Havik)
Mijn budget is vrij beperkt, anders het ik Arjen Robben wel voor RM gekocht
http://www.futhead.com/14...zykowski/compare/14-6922/Der Heino schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:36:
Heeft Blaszczykowski net als Narsingh ook die "extra" sprint eigenschap (hogere topsnelheid)?
Ik heb uit de Bundesliga ook een tijdje gespeeld met Herrmann op RM, maar ik vond Narsingh een stuk fijner spelen.
Ah, 1.6 kan ook nog wel, maar zit er zoveel in if1 en if2 dat het deze prijs waard is? Neem stiekem aan dat if1 stukken goedkoper is!KontI schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:47:
[...]
Dat betwijfel ik. Ik denk dat iedereen if2 ronaldo wil kopen. Tegen juiste prijs.
Ik bied 1.5 mjn
Uiteindelijk verkocht voor 3,5 mil. Dus heb nu normale ronaldo en zlatan gehaaldKontI schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:47:
[...]
Ik bied 1.5 mjn
Ja die zijn ook belachelijk duurWii4all schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:41:
je kan ook een andere manager halen en dan een bbva league kaartje erop gooien.
[ Voor 95% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 23:02 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 23:02 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 23:02 ]
[ Voor 125% gewijzigd door Uniciteit op 13-12-2013 23:02 ]
Wat een geld zegHamburgerHenk schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:41:
[...]
Uiteindelijk verkocht voor 3,5 mil. Dus heb nu normale ronaldo en zlatan gehaald
Handelen met veel geluk, of met veel geluk de juiste spelers in pakjes krijgen.. Of valsspelen, maar daar is ook geen $%^aanVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:16:
Hoe komen jullie aan zoveel coins. Juiste spelers verhandelen zeker?
Valsspelen kan niet.Satom schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:51:
[...]
Handelen met veel geluk, of met veel geluk de juiste spelers in pakjes krijgen.. Of valsspelen, maar daar is ook geen $%^aan
Owh nee. Zijn diverse manieren om "vals te spelen". Bid-bumpen, price-fixen, coins kopen, auto-buyers. Iemand nog andere manieren?
Wat is bid bumpenRiemerDas schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:11:
[...]
Owh nee. Zijn diverse manieren om "vals te spelen". Bid-bumpen, price-fixen, coins kopen, auto-buyers. Iemand nog andere manieren?
[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 16-12-2013 15:16 ]
FIFA Benelux Administrator
Als er zoveel zijn banned je ze ook inet .. maar ze zijn fake 100%MyUtd4Life schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:15:
Als autobuyers fake waren, was FUT niet zo groot (qua populariteit en commerciële belangen) geweest op dit moment. Het zijn er niet een paar, het stikt er van.
Ook is het maken van een autobuyer relatief makkelijk, alleen ik wil mijn Playstation & EA account er niet voor riskeren.
[ Voor 57% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2013 15:28 ]
Uhm ja. Kijk op YT is niet echt geloofwaardigXenophoben schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:27:
lol denk je dat ze fake zijn ?![]()
Ik zeg: naief...
Ooit voor lol geprobeerd en ja ze doen het... verder niet gebruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 16-12-2013 15:32 ]
Het is vooral geluk, ik gebruik zelf niks maar was ook geïnteresseerd hoe mensen dat nou doen. Ik heb gisteren een auto mouseclicker geprobeerd maar dat is ook niet je-van-het. Met de hand ben ik sneller dan alle bots die automatisch alle zeldzame spelers kopen voor 600 points.llovesoccerx7 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:32:
[...]
Uhm ja. Kijk op YT is niet echt geloofwaardig
Eerst moet ik het zien en dan geloven.
[ Voor 16% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2013 15:48 ]
EA doet er ook nog eens niet aan, maar fake zijn ze zeker nietllovesoccerx7 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:16:
[...]
Als er zoveel zijn banned je ze ook inet .. maar ze zijn fake 100%
Moet je niet doen, zonde van je geldXenophoben schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:45:
lol, de hoeveelheid pm's stijgt de pan uit... http://futmillionaire.com/ werkt 100% zeker...
gebruik op eigen risico natuurlijk*
Het systeem is vernaait. Ik wil hier niet promoten... ik heb er niets aan om het te promote... ik wil alleen de mensen bewust maken van het feit dat het naief is te denken dat ze niet bestaan.Cerberi schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:59:
Wat irritant knakker, waarom zou je dat in de hand werken door mensen te helpen dat systeem te vernaaien.
[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 21-12-2013 13:22 ]
Je link werkt niet maar het lijkt er op dat er onderhoud is op dit momentllovesoccerx7 schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:00:
http://www.easports.com/n...owoffId=eUgfl3UonKCNe:ps3
Wat kan ik hierbij doen? of andere opstelling?..Ik hou van een snel lekker aanvallend spel.
Er is op dit moment inderdaad onderhoud.Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:56:
[...]
Je link werkt niet maar het lijkt er op dat er onderhoud is op dit moment. Ik zal straks nog eens kijken
Zouden ze dan alle veilingen op pauze zetten? Ik hoop het wel in ieder geval.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:17:
[...]
Er is op dit moment inderdaad onderhoud.
Ik probeer nieuwe tricks maar, het lukt in Arena wel en in de game niet..Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:49:
Ja ik win inderdaad ook altijjddd van 85rating teams... snap er ook niets van...
Gisteren ook, zo'n gozer die met Ronaldinho overal doorheen liep. Bizar gewoon.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:21:
[...]
Ik probeer nieuwe tricks maar, het lukt in Arena wel en in de game niet..
Ik probeer ook nieuwe dingen om hoger op te komen, net zoals vrije trappen lukt me nooit.FiXeR.nl schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:23:
[...]
Gisteren ook, zo'n gozer die met Ronaldinho overal doorheen liep. Bizar gewoon.
automation fanboy
Vrije trappen scoor ik soms, gewoon een hard recht schot in de hoek.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:25:
[...]
Ik probeer ook nieuwe dingen om hoger op te komen, net zoals vrije trappen lukt me nooit.
Off-topic waarvoor maak je reclame met je naam?
Zijn die coins een beetje te verkopen op marktplaats ofzo? Anders is het best lucratief.Punkbuster schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:30:
Die autobuyer van FULmillionare is niet de moeite waard, die is veel te sloom. Er zijn andere die 100 x zo snel zijn, en automatisch prijzen wijzigen. Die autobuyers zijn wel iets duurder, maar dan maak je ook 150K per dag.
Met vrije trappen heb ik niet zo'n moeite, moet wel zeggen dat het vaker net niet is, dan net welFiXeR.nl schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:52:
[...]
Vrije trappen scoor ik soms, gewoon een hard recht schot in de hoek.
[...]
Zijn teveel in omloop, wordt bijna niet gekocht..Zijn die coins een beetje te verkopen op marktplaats ofzo? Anders is het best lucratief.
Ik wou al zeggen, er wordt zo verschrikkelijk veel aangeboden op marktplaats. Kan me niet voorstellen dat iemand 10 euro voor 100k betaald. Dan zou Messi dik 100 euro waard zijn.Satom schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:05:
[...]
Zijn teveel in omloop, wordt bijna niet gekocht..
Ik heb vorig jaar messi voor 200 euro op ebay verkocht... was wel day one.. had mazzel in pakjeFiXeR.nl schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:07:
[...]
Ik wou al zeggen, er wordt zo verschrikkelijk veel aangeboden op marktplaats. Kan me niet voorstellen dat iemand 10 euro voor 100k betaald. Dan zou Messi dik 100 euro waard zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 17-12-2013 14:34 ]
Zijn nu upllovesoccerx7 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:34:
Hoelang duurt nog met servers? xD
[ Voor 98% gewijzigd door llovesoccerx7 op 17-12-2013 15:43 ]
[ Voor 42% gewijzigd door BinaryRun op 17-12-2013 18:52 ]
[ Voor 34% gewijzigd door llovesoccerx7 op 17-12-2013 23:12 ]
Je hebt een mooi team, lijkt erg op mijn team:llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:44:
http://www.easports.com/f...owoffId=iz0EbU5PnKC5I:ps3
Dit is mijn team op dit moment.
Wat kan erbij of weg? Andere opstelling?
Ik hou van lekker snel vlot aanvallend spel.
Rate?
Speel jij online in divisie 6 of 5? Want volgens mij heb ik tegen jou moeten spelen.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:44:
http://www.easports.com/f...owoffId=iz0EbU5PnKC5I:ps3
Dit is mijn team op dit moment.
Wat kan erbij of weg? Andere opstelling?
Ik hou van lekker snel vlot aanvallend spel.
Rate?
Nee, zoals zijn link al aangeeft speelt hij op de PS3 of 4.FiXeR.nl schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:39:
[...]
Speel jij online in divisie 6 of 5? Want volgens mij heb ik tegen jou moeten spelen.(Op de xbox 360?)
Oja, ik zie het. Ik kwam gisteren zo'n zelfde team tegen wat ook Beast FC heette.RiemerDas schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:15:
[...]
Nee, zoals zijn link al aangeeft speelt hij op de PS3 of 4.
[ Voor 9% gewijzigd door FiXeR.nl op 18-12-2013 16:12 ]
Gozer, jou team daar droom ik van lol xDRiemerDas schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:18:
[...]
Je hebt een mooi team, lijkt erg op mijn team:
http://www.easports.com/f...howoffId=gpp41ScdnKC57:pc
Ik heb het idee dat je met 433(2) redelijk wegkomt met aanvallende middenvelders. Als ik je een tip mag geven dan zou ik doorsparen voor Robben. Das by far mijn favo speler (infame) hij dribbelt echt super en heeft een heel hard schot vanaf randje 16 meter. Ik ben nu aan het sparen voor TOTY. Ik hoop dat Schweinsteiger, Ribery, Alaba en Lahm een TOTY kaart krijgen.
automation fanboy
Punkbuster schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:38:
Hoe krijg je in hemelsnaam zn team. Of je gooit veel geld erin, of je hebt een mooie AB
Hij had Jelle Vossen in een pakje, vandaar dat team.RiemerDas schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:03:
Dit moet ik ff kwijt:
Open net een pack in de webapp.
[afbeelding]
Toch vet om Jelle Vossen te krijgen. De rest heb ik maar op Quick sell gedaan.![]()
Haha, ja inderdaad, is alweer een hele tijd geleden en heb CR7 toen voor behoorlijk winst verkocht. Was nog voordat hij in waarde daalde. Ik meen dat ik zo'n 4,5 miljoen aan hem heb overgehouden.SR8 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:23:
[...]
[...]
Hij had Jelle Vossen in een pakje, vandaar dat team.
[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 20-12-2013 08:53 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik zie alleen dat zijn workrate zeer hoog is, zowel in de aanval als verdediging. Wodt hij zo niet snel moe?llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:01:
http://www.futhead.com/14/squads/3982153/
Is dit wat?
Aangezien Robben 400k is en dat gewoon niet weg ga halen met alleen wedstrijden. Dacht dan iets anders aan die kant. Of hebben jullie nog aanraders?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nog even een toevoeging, welke chemi kan ik het beste op welke spelers doen?llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:01:
Is dit wat?
Aangezien Robben 400k is en dat gewoon niet weg ga halen met alleen wedstrijden. Dacht dan iets anders aan die kant. Of hebben jullie nog aanraders?
Ja, er is storing.Er!k schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:35:
Net op de PC een paar FUT wedstrijden van een off-line toernooi gedaan. Tot 2 keer toe 0 coins na het winnen van een wedstrijd. Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Heb een tijdje met Di Maria gespeeld in een 433 opstelling. Was een prima speler. In jouw team weet ik het echter niet. Hij speelt op 6 chem. Je zou Blaszikowski kunnen overwegen als je Robben niet kunt betalen…llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:01:
Is dit wat?
Die heb ik al maar wil iets nieuwsRiemerDas schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:34:
[...]
Heb een tijdje met Di Maria gespeeld in een 433 opstelling. Was een prima speler. In jouw team weet ik het echter niet. Hij speelt op 6 chem. Je zou Blaszikowski kunnen overwegen als je Robben niet kunt betalen…
Ik kijk altijd welke stats ze minder in zijn of welke ze wat meer van moeten hebben.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:54:
[...]
Nog even een toevoeging, welke chemi kan ik het beste op welke spelers doen?
Oke thx voor de hulp. Laatste dingetjes even via de mail als je tijd hebt en ik kan er tegen aan :D!RiemerDas schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:36:
[...]
Ik kijk altijd welke stats ze minder in zijn of welke ze wat meer van moeten hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Daiov97 op 20-12-2013 16:50 ]
Tuurlijk! Probeer trouwens ipv blaszidinges anders Forlan eens. Dat was vorig jaar echt een beest. Helaas speel je niet op de pc anders mocht je natuurlijk IF Robben wel even "lenen"….llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:39:
[...]
Oke thx voor de hulp. Laatste dingetjes even via de mail als je tijd hebt en ik kan er tegen aan :D!
Haha, ja idd.Cerberi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:43:
Je bedoelt farfan neem ik aan? Heb farfan net gewisseld voor blaszikowski, omdat deze me meer geschikt lijkt voor de RM positie, maar dat ga ik nog wel merken
Idd jammer zou geweldig zijn als ik hem is kon testen. Farfan die ga ik eens testen. Maar ik ga eerst wel probeer te handelen vanavond wil gewoon Robben halen.RiemerDas schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:41:
[...]
Tuurlijk! Probeer trouwens ipv blaszidinges anders Forlan eens. Dat was vorig jaar echt een beest. Helaas speel je niet op de pc anders mocht je natuurlijk IF Robben wel even "lenen"….
[ Voor 7% gewijzigd door rms90 op 21-12-2013 00:49 ]
Zeker goed team, hoewel ik voor Schürrle zou kiezen. Wel moet je opletten dat je niet té aanvallend speelt, want dan blijft iedereen voorin staan gezien de workrates.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:09:
http://gyazo.com/2f036407b9d4e3ed1249b93ed8a44a3d
Rate? Is dat wat voor BPL?
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Valt wel mee toch? Alleen Ozil verdedigt niet mee. je moet alleen de bal niet kwijt raken met de opbouw.MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:29:
[...]
Zeker goed team, hoewel ik voor Schürrle zou kiezen. Wel moet je opletten dat je niet té aanvallend speelt, want dan blijft iedereen voorin staan gezien de workrates.
Moet er wel om lachen. Een feijenoord fan die hiervoor ajax fan was?? Of zit het anders? Je kan het volgens mij infame niet zo makkelijk wijzigen, althans ik kan je niet uitleggen hoe. Je kunt dit handiger doen door in te loggen in de web-ap. Daar kun je rechts-onderin klikken op "club-items". Hier kun je o.a. je badge wijzigen.rms90 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:14:
Ik heb in Fifa 14 op de ps4, ingelogd met mijn origin account welke ik op de pc gebruikte.
Favo club in fifa ingesteld als Feyenoord.
Nu is mijn foto bij mijn gebruikersaccount van Ajax en krijg dit niet gewijzigd, althans zou niet weten waar.
Kan het niet vinden in de menu's van fifa
http://gyazo.com/d43806e87d9bd089b8cea8789f9887fb
Wie kan mij uit de brand helpen?
Neem als RB Richard. Die is een stuk beter. Hij is wellicht wat minder snel maar een stuk sterker en hij kan goed koppen. Dat is met al het cross-abuse wel handig. Ook zou ik kiezen voor een andere CB naast Kompany. Die is al snel genoeg. Ik heb een hele tijd gespeeld met Vidic en die was verbazingwekkend goed en scoort ook nog eens veel uit corners. Meen me te herinneren dat hij niet eens duur is.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:09:
http://gyazo.com/2f036407b9d4e3ed1249b93ed8a44a3d
Rate? Is dat wat voor BPL?
[ Voor 22% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-12-2013 22:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq