Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Kan iemand mij misschien vertellen wat het meest goedkope gouden team zou zijn wat ik kan maken op de PS4?

Ik heb inmiddels een Frans Bronze Elftal met 100 Chem, en een Engels Zilveren Elftal met 100 Chem. Ik wil nu om te beginnen eerst een zo simpel mogelijk Gouden elftal te maken, maar aangezien ik net begin heb ik niet veel coins tot m'n beschikking omdat ik ook m'n contracten een beetje bij moet houden :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreonStyle
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09-2020
Zijn er mensen die Fifa 14 als teleurstelling ervaren? Ik heb bijzonder veel moeite om passes de juiste richting op te krijgen zonder dat de richting aangepast wordt door de assist. Op de Xbox One ziet het er wonderschoon uit en is het realistischer dan ooit. Maar daar lijk ik nog veel meer moeite te hebben met passen. Speel nu in FUT divisie 2. Iemand hier ook ervaring mee? Of iemand die tips heeft? Ik speel met een BPL team met o.a Toure, Kompany, Mata en Suarez. Daar zou het niet aan mogen liggen.....

Alle hulp of les is welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Passen heb ik niet zoveel moeite mee, wel bijvoorbeeld als de bal bijna uitrolt om dan mijn speler te annuleren, waardoor hij vaak alsnog de bal net overtikt (terwijl ik anders mocht ingooien). Of dat ik op schieten druk om te verdedigen maar dan de bal ineens krijg en ver weg schiet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31
llovesoccerx7 schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:14:
Hoe kan je sterk aan de bal blijven?..Zeg maar in 1vs1 gevecht naar de goal toe dat je hem wegduwt?
Je bedoelt het push en pull zeg maar. Volgens mij doe je dat als aanvaller met LB op de Xbox. Het is iig. de trigger linksonder. Kan heel handig zijn als je net voor de verdediger komt en even een blok zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
CreonStyle schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:56:
Zijn er mensen die Fifa 14 als teleurstelling ervaren? Ik heb bijzonder veel moeite om passes de juiste richting op te krijgen zonder dat de richting aangepast wordt door de assist. Op de Xbox One ziet het er wonderschoon uit en is het realistischer dan ooit. Maar daar lijk ik nog veel meer moeite te hebben met passen. Speel nu in FUT divisie 2. Iemand hier ook ervaring mee? Of iemand die tips heeft? Ik speel met een BPL team met o.a Toure, Kompany, Mata en Suarez. Daar zou het niet aan mogen liggen.....

Alle hulp of les is welkom :D
Eerst wel. Ik vond het veel lastiger om goed te passen. Ook vond ik dat mijn spelers niet goed liepen. Ze maakten bijv. geen forward runs en ik kon de bal niet kwijt. Ik heb gemerkt dat het met passen echt belangrijk is om goed te timen en te weten welke voet je speler het liefst mee speelt. Naar mijn mening maakt dit echt de wereld van verschil. Ik probeer ook minder te sprinten dan in vorige fifa's en meer te dribbelen. Dat kan ook helpen. Trouwens je speelt toch behoorlijk hoog? Divisie 2 is netjes hoor. Ik ben gestopt met seasons te spelen omdat ik helemaal gek werd van alle lob balletjes en kopballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreonStyle
Opzich kan ik ook wel een aardig potje Fifa. Speel het al sinds 1994 :O. Alleen ik merk nu gewoon dat richting geven lastiger is(wellicht meer op de one dan op de 360). Bv de lob naar voren gaat vaker naar de verkeerde dan naar de juiste spits.Verder blijft de verdediging traumatisch slecht. Het instappen op het verkeerde moment kost bijna standaard een goal. Als laatst het niet of nauwelijks bewegen van de AI in situaties dat ze nodig zijn. bv de afvallende bal, ze blijven gewoon stilstaan of lopen ipv sprinten. Voor mijn gevoel zijn al deze dingen juist slechter met Fifa 14 t.o.v. Fifa 13. Ik baal daar best van, want Fifa spelen is toch wel 1 van me favoriete bezigheden. Alleen zo zonde van de nieuwe One controller als het niet lukt :o :+

Tuurlijk is Divisie 2 niet onaardig, maar bij Fifa 13 speelde ik seasons en Fut divisie 1. Dat wil ik nu weer 8)7
RiemerDas schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:13:
[...]

Eerst wel. Ik vond het veel lastiger om goed te passen. Ook vond ik dat mijn spelers niet goed liepen. Ze maakten bijv. geen forward runs en ik kon de bal niet kwijt. Ik heb gemerkt dat het met passen echt belangrijk is om goed te timen en te weten welke voet je speler het liefst mee speelt. Naar mijn mening maakt dit echt de wereld van verschil. Ik probeer ook minder te sprinten dan in vorige fifa's en meer te dribbelen. Dat kan ook helpen. Trouwens je speelt toch behoorlijk hoog? Divisie 2 is netjes hoor. Ik ben gestopt met seasons te spelen omdat ik helemaal gek werd van alle lob balletjes en kopballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
http://www.easports.com/n...owoffId=g4BZVA67nKEA6:ps3

Ik wil graag nu opstelling met backs hebben. en 2 spitsen en dan LM en RM maar die is er niet?
De 4-4-2 maar werkt dat met een spaans team? Zo niet dan hou ik hem zo.
Ik weet Xavi,Iniesta kan ik nog bij doen.

Rate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
CreonStyle schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:15:
Opzich kan ik ook wel een aardig potje Fifa. Speel het al sinds 1994 :O. Alleen ik merk nu gewoon dat richting geven lastiger is(wellicht meer op de one dan op de 360). Bv de lob naar voren gaat vaker naar de verkeerde dan naar de juiste spits.Verder blijft de verdediging traumatisch slecht. Het instappen op het verkeerde moment kost bijna standaard een goal. Als laatst het niet of nauwelijks bewegen van de AI in situaties dat ze nodig zijn. bv de afvallende bal, ze blijven gewoon stilstaan of lopen ipv sprinten. Voor mijn gevoel zijn al deze dingen juist slechter met Fifa 14 t.o.v. Fifa 13. Ik baal daar best van, want Fifa spelen is toch wel 1 van me favoriete bezigheden. Alleen zo zonde van de nieuwe One controller als het niet lukt :o :+

Tuurlijk is Divisie 2 niet onaardig, maar bij Fifa 13 speelde ik seasons en Fut divisie 1. Dat wil ik nu weer 8)7
[...]
Net als ik dus een die-hard fifa speler. Speel het ook al sinds ik mijn 1e playstation heb (of was het er ook al op de SNES?) Ik speel momenteel nog op de PC. Ga volgend jaar over op de Xbox one maar hoor tot nog toe bijna alleen maar positieve verhalen over de Next gen versie van Fifa.

Jou ervaringen met verdedig die blijft staan (ball staring) en de afvallende heb ik ook. Dit zijn echt baal momenten. Andersom ook hoor. Een prachtige actie met Robben naar binnen, schiet op de paal en van persie mag hem zo intikken. Dan baal ik ervan. Was een mooie goal geweest en nu baalt mijn tegenstander Doordat er zo'n klutssituatie ontstaat en baal ik omdat het een flauwe goal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:21:
http://www.easports.com/n...owoffId=g4BZVA67nKEA6:ps3

Ik wil graag nu opstelling met backs hebben. en 2 spitsen en dan LM en RM maar die is er niet?
De 4-4-2 maar werkt dat met een spaans team? Zo niet dan hou ik hem zo.
Ik weet Xavi,Iniesta kan ik nog bij doen.

Rate?
Probeer eens 442 (2) te spelen. Ik heb dit een tijd gespeeld en beviel mij redelijk goed. Het is wel echt een cross-abuse formatie dus zet 2 spitsen in die goed kunnen koppen. Of probeer eens een x 433 (2 of 3) die zijn redelijk solide verdedigend maar ontzettend goed voor een rustige opbouw maar dodelijk op de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik had behoorlijk moeite met divisie 6. Ik las al het een en ander over de hoge pressie instelling. Dus dacht probeer dat zelf ook eens. Maar mijn jezus, wat maakt dat een verschil. Je tegenstander kan gewoon niet meer opbouwen. Het gaat nu een stuk makkelijker. Ik merk ook dat bijna iedereen het gebruikt in seasons.

Totdat EA er iets aan gedaan heeft , adviseer ik je het ook te (mis) bruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
KontI schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:46:
Ik had behoorlijk moeite met divisie 6. Ik las al het een en ander over de hoge pressie instelling. Dus dacht probeer dat zelf ook eens. Maar mijn jezus, wat maakt dat een verschil. Je tegenstander kan gewoon niet meer opbouwen. Het gaat nu een stuk makkelijker. Ik merk ook dat bijna iedereen het gebruikt in seasons.

Hoe stel je dit in? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Geldt dit ook voor FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer

Dit kan inderdaad erg vervelend zijn. Je merkt dit doordat het lijkt alsof er 2 of 3 tegenstanders continu achter je aan blijven rennen. Je krijgt geen tijd om de bal aan te nemen, laat staan te passen. Het klopt dat dit erg veel wordt toegepast in FUT online. Nadeel is echter dat je hierdoor ontzettend kwetsbaar bent achterin. Er komen immers altijd 2 spelers mee naar voren. Hiernaast zijn deze gasten kwetsbaar voor de lange bal. Ik heb er een hekel aan om tegen ze te spelen omdat je hierdoor echt niet het gevoel krijgt een normale voetbal match te spelen, hiernaast is het ook niet realistisch dat je 90 minuten lang als een gek achter een bal kan aanlopen maar niet moe wordt.

Je kunt het trouwens zelf instellen in het pauzemenu. Doe dit in een offline wedstrijd en voor je het doet lees er eerst eens wat meer over. Ik heb zelf bijv. een custos tactic gemaakt om de lob-ballen tegen te gaan. Dus juist geen pressie en lage agressie van mijn verdedigers. Hierdoor blijven ze meer achterin hangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Riemer op 24-12-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net begonnen met FUT op de PS4. Wat een drama is dat. Ik heb een partij flut spelers gekregen.
Dit is eigenlijk de eerste keer in jaren dat ik Fifa heb gekocht. Iemand nog tips ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
In game pijltje beneden, pijltje links. Zet hem dan wel op defensive. Dus meteen 1X pijltje naar links. Komt je verdediging niet iedere keer mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
In game pijltje beneden, pijltje links. Zet hem dan wel op defensive. Dus meteen 1X pijltje naar links. Komt je verdediging niet iedere keer mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreonStyle
Als je het hebt over de physics van de spelers en de bewegingen ben ik ook heel positief. Het ziet er allemaal echt super gelikt uit. Dat is echt genieten. Gameplay heb ik gewoon echt moeite mee. Ik win wel en sta nu middenmoot Div 2, maar er gebeurd te weinig wat ik wil dat ze doen. Tuurlijk andersom gebeurd het ook hoor. Het komt regelmatig voor dat ik een of andere frommelgoal maak. Dat zorgt er gewoon voor dat je niet meer echt kan genieten als voorheen. Fifa 14 is voor mij het beste en slechtste spel van het jaar. 8)7 :o

Ach, misschien moeten we eens een potje tegen elkaar spelen :D
RiemerDas schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:31:
[...]

Net als ik dus een die-hard fifa speler. Speel het ook al sinds ik mijn 1e playstation heb (of was het er ook al op de SNES?) Ik speel momenteel nog op de PC. Ga volgend jaar over op de Xbox one maar hoor tot nog toe bijna alleen maar positieve verhalen over de Next gen versie van Fifa.

Jou ervaringen met verdedig die blijft staan (ball staring) en de afvallende heb ik ook. Dit zijn echt baal momenten. Andersom ook hoor. Een prachtige actie met Robben naar binnen, schiet op de paal en van persie mag hem zo intikken. Dan baal ik ervan. Was een mooie goal geweest en nu baalt mijn tegenstander Doordat er zo'n klutssituatie ontstaat en baal ik omdat het een flauwe goal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
KontI schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:49:
[...]

Jij hebt het over een reguliere custom tactic. Wat ik bedoel is dat je deze nog kunt tweaken naar je eigen voorkeur. Check dit maar eens: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2659213.page

Ik heb een aantal verschillende tactics die ik in-game kan gebruiken al naar gelang hoe de tegenstander speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Kan wel wat hulp gebruiken. Andere jaren gebruikte ik altijd een bundesliga of BPL team. Dit jaar wil ik toch graag een keer een spaans team maken.

Dit is mijn huidige team:

http://www.easports.com/n...howoffId=kVU1NWUibn2S:360

Tips kan ik gebruiken, ik heb momenteel nog maar 70 coins over, maar deze week genoeg tijd om te handelen en te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Waar pas je dat aan die tactieken voor FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wow, de prijzen van spelers zijn echt hard gedaald in 1 nacht tijd. Gisteren Isco gekocht voor 4000 en verkocht voor 4600, de goedkoopste BIN vandaag is 3400...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FiXeR.nl schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:45:
Wow, de prijzen van spelers zijn echt hard gedaald in 1 nacht tijd. Gisteren Isco gekocht voor 4000 en verkocht voor 4600, de goedkoopste BIN vandaag is 3400...!
Ja, de eerste marktcrach van Fut 14 is een feit lijkt het. Met kerst krijgen alle kinders een nieuwe game of nieuwe console. Nog een paar weekjes geduld en dan is het helemaal feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de kans groter dat er een IF player in een pack zit op een dag als vandaag, omdat er een nieuw TOTW is?

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:58:
Is de kans groter dat er een IF player in een pack zit op een dag als vandaag, omdat er een nieuw TOTW is?
Helaas niet. Dit is alleen zo als er een dubbel chance happy hour is en die zijn er bijna nooit. Dit jaar nog maar 1 x. De beste kans is als er in januari TOTY wordt uitgegeven.

Verwijderd

die actie die ze nu hebben word je ook niet beter van.
elke keer maar hele matige spelers waar je niet echt beter van gaat worden.
tot warneer zijn de acties die ze nu hebben .
hoe kom je aan zon zwart goude plaatjes?
en wat betekend als je een gouden kaart hebt met zilver?
alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 10:52 ]

Verwijderd

Communicatieprobleem met FIFA ultimate team servers..
Wat een bullshit... Zorg gewoon dat die servers het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Heb ik gedaan, maar ik zie de club er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad iedereen aan een keer Bony uit te proberen, hij is niet snel, maar hij schiet dr sws 2 in per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Na veel spelen en traden heb ik eindelijk genoeg coins om een Ronaldo te halen. Alleen is het verstandig om hem nu te halen of kan ik beter wachten tot na TOTY? Dalen spelers dan namelijk zo hard dat het een paar ton scheelt of valt dit allemaal mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 13-09 16:17
Vorig jaar zei iedereen dat er een dikke crash kwam, maar in het hogere segment spelers stegen de prijzen. Het is koffie dik kijken ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Kraanwater schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:56:
Na veel spelen en traden heb ik eindelijk genoeg coins om een Ronaldo te halen. Alleen is het verstandig om hem nu te halen of kan ik beter wachten tot na TOTY? Dalen spelers dan namelijk zo hard dat het een paar ton scheelt of valt dit allemaal mee?
Ik zou even wachten, de TOTY komt meestal de tweede week van januari geloof ik. Als je al zolang hebt gewacht moet dat ook nog wel lukken lijkt me, en misschien zal het je behoorlijk wat coins schelen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 12:27
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:46:
Ik raad iedereen aan een keer Bony uit te proberen, hij is niet snel, maar hij schiet dr sws 2 in per wedstrijd.
Dat doet Eto'O bij mij, met het hoofd of de voet, die kerel is master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
bacardicoconut schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:20:
[...]

Dat doet Eto'O bij mij, met het hoofd of de voet, die kerel is master.
Dat heb ik met Diego Costa, schiet ze er sowieso lekker in. Benzema heb ik verkocht, die vond ik spelen als een natte krant. Nooit op tijd in de 16, niet kunnen steekpassen, slappe schoten.

Toch ben ik nog niet tevreden over mijn voorhoede, dus heb inmiddels Pedro gekocht en ga nu sparen voor Neymar op LV.

Dit is wat ik nu ongeveer heb: http://www.easports.com/n...howoffId=X55YtkJGboHn:360

De verdediging zit wel goed, daar komt geen een team wat op pace speelt doorheen. :D Dani Alves en Alba rennen ze er weer uit. Gisteren gepromoveerd naar niveau 3 online, 2 gelijk en de rest gewonnen dus lekker even wat munten gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu even met sturridge... Zeer snel en goed met het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik weet even niet of dit de juiste topic is en reactie.
Maar laat ik hier maar beginnen ;-)

Ik heb sinds kort FIFA 14 op de ipad en wat problemen met de bediening/kiezen van mijn team.
Als ik bijvoorbeeld toernooi kies, KNVB beker en dan een team slecteer (bijvoorbeeld Roda) en dan de wedstrijd begin, bedien ik niet Roda maar de tegenstander, iemand enig idee?

gr Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je moet bij het maken van het tournooi zeggen dat roda een menselijk gecontroleerd team is.

Ik denk dat je dat vergeten bent aan te geven.

Default staan alle teams volgens mij op CPU

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
FiXeR.nl schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:33:
[...]

Dat heb ik met Diego Costa, schiet ze er sowieso lekker in. Benzema heb ik verkocht, die vond ik spelen als een natte krant. Nooit op tijd in de 16, niet kunnen steekpassen, slappe schoten.

Toch ben ik nog niet tevreden over mijn voorhoede, dus heb inmiddels Pedro gekocht en ga nu sparen voor Neymar op LV.

Dit is wat ik nu ongeveer heb: http://www.easports.com/n...howoffId=X55YtkJGboHn:360

De verdediging zit wel goed, daar komt geen een team wat op pace speelt doorheen. :D Dani Alves en Alba rennen ze er weer uit. Gisteren gepromoveerd naar niveau 3 online, 2 gelijk en de rest gewonnen dus lekker even wat munten gepakt.
We hebben ongeveer hetzelfde team, alleen vind ik die costa echt niet zo super.. Die heeft echt de draaicirkel van een vrachtwagen.. Gelukkig bijna Messi kopen.. Neymar als spits is ook echt fijn..

http://www.easports.com/n...howoffId=dozN47zDboIx:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Ik heb bale als spits, ook best goed hoor. Ik vind de rechtsvoor positie alleen echt een drama. Di Maria, Pedro en Alexis Sanchez zuigen echt hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:38:
Ik heb bale als spits, ook best goed hoor. Ik vind de rechtsvoor positie alleen echt een drama. Di Maria, Pedro en Alexis Sanchez zuigen echt hard.
Ik heb niet zo'n groot budget ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
FiXeR.nl schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:12:
[...]

Ik heb niet zo'n groot budget ;-)
Helemaal vergeten dat ik zo'n mazzelaar ben geweest met mijn ronaldo if2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Vandaag inloggen op FUT Web App, kreeg ik gratis 2500 coins. Toch niet verkeerd om even in te loggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een extreem duur pakje gekocht van 100k?
Staat dat er goede spelers in zitten, maar ben er al vaker ingetrapt.
Was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:57:
iemand al een extreem duur pakje gekocht van 100k?
Staat dat er goede spelers in zitten, maar ben er al vaker ingetrapt.
Was gewoon benieuwd.
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/66ntxj3av/100k.png

Oordeel zelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik haal er denk ik zo'n 100k voor terug. Dus ik was iets te voorbarig met de smiley :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het je lukt voor 01:00 kun je nog een pakje openen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
Ben op zoek naar een goede rf/rw voor mijn premier leage team.
Heb rond de 90.000 te besteden.

Iemand een idee ?

Di Maria
Hulk
Walcot

Heb ik al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Navas is altijd wel goed vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
ben arfa lekker goedkoop en 5 star skills

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Is dit een leuk team om mee te starten?

http://www.futhead.com/14/squads/3235162/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
bacardicoconut schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:15:
Ben op zoek naar een goede rf/rw voor mijn premier leage team.
Heb rond de 90.000 te besteden.

Iemand een idee ?

Di Maria
Hulk
Walcot

Heb ik al geprobeerd
Navas, die man is een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
Speel nu met nani, maar nog te weinig om een oordeel te hebben.

Opstelling is al volgt

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MkEyzsN.png

[ Voor 40% gewijzigd door iRobert op 03-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word helemaal gestoord van die Yoerie Mulder. Wat een vervelende kerel is dat zeg. Met z'n domme grapjes. Kunnen ze bij Fifa nou niemand anders vinden om het commentaar te doen, dan deze idioot met 'n zeikstem...
De helft van de tijd slaat dat hele commentaar gewoon nergens op. Echt een flater...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:23:
Ik word helemaal gestoord van die Yoerie Mulder. Wat een vervelende kerel is dat zeg. Met z'n domme grapjes. Kunnen ze bij Fifa nou niemand anders vinden om het commentaar te doen, dan deze idioot met 'n zeikstem...
De helft van de tijd slaat dat hele commentaar gewoon nergens op. Echt een flater...
Commentaar in het engels zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik heb nu een serie A team maar t lukt me niet om 85 algemeen beoordeling te krijgen weet iemand of dit mogelijk is en zo ja met welk team??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:20:
Heey ik heb nu een serie A team maar t lukt me niet om 85 algemeen beoordeling te krijgen weet iemand of dit mogelijk is en zo ja met welk team??
Dat zal best mogelijk zijn. Dan moet je allemaal spelers kopen van 85 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
een vraagje, ik stop met FUT maar heb 1.2 mln coins. Zou ik deze via V&A mogen verkopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Punkbuster op 03-01-2014 16:31 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 18:19

Satom

Verzamel ervaringen

Het is tegen de regels/voorwaarden van EA.. Ik gok dat het dan ook niet in het V&A mag(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag.......

Ik heb bij ultimate team mijn 2e gouden pakket unlocked (door 14 van de 14 managertaken te voltooien), maar ik krijg hem niet gevonden. Hij blijft het aangeven maar als ik dan naar "door pakketen zoeken" ga, dan moet er een rode 1 bij staan, maar dat staat er dus niet. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:49:
Ik heb een vraag.......

Ik heb bij ultimate team mijn 2e gouden pakket unlocked (door 14 van de 14 managertaken te voltooien), maar ik krijg hem niet gevonden. Hij blijft het aangeven maar als ik dan naar "door pakketen zoeken" ga, dan moet er een rode 1 bij staan, maar dat staat er dus niet. Wie kan mij helpen?
Dan moet je op dat vakje van de managertaken drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Laatst online: 13-09 14:53
Als het niet mag bied ik mij vrijwillig aan voor de coins ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ja denk dat meedere mensen dat zijn :P , ik koop denk een Daley Blind voor 1.2mln :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Punkbuster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:38:
Ja denk dat meedere mensen dat zijn :P , ik koop denk een Daley Blind voor 1.2mln :P
Daar ga je geheid iemand blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
*koopt alle daley blinds en zet ze er weer op in de hoop dat ik het geld krijg hahaha*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Beste Oerly, welk platform speel je? Kan wel wat coins gebruiken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlosobdam-

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2022 10:41 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team?

http://www.easports.com/n...howoffId=eyQfWv4zbpgL:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Lekker team, een keer een oefenpotje tegen mij? Heb nog nooit tegen Ronaldo en Messi gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
FiXeR.nl schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Lekker team, een keer een oefenpotje tegen mij? Heb nog nooit tegen Ronaldo en Messi gespeeld. :)
Is wel voor de Xbox he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
:) Ik speel ook op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Prima, voeg me maar toe, Versteeg United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Ben aant kijken voor een nieuwe CAM in m'n BPL team als vervanger van Nasri.
Welke zouden jullie adviseren? ik heb ongeveer 150k te besteden.
Suarez, Rooney, Ozil, Mata of David Silva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
ind0mi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:11:
In 13 was Nasri veruit de beste naar mijn idee. Ik had Mata altijd als vervanger op de bank zitten. Ik heb beide nog niet getest in 14. Ik ben van N'Zogbia (geweldige LM in 13!) via Eriksen (koopje in 14!) naar Ozil gegaan. Ik had verwacht dat zijn pace mij zou gaan tegenvallen, maar ik heb er tot op heden nog geen last van. Ik speel 41212. Hij heeft een heerlijk zuivere passing, afhankelijk van je systeem is hij het kopen meer dan waard.

Overigens is er naar mijn mening maar 1 positie voor Suarez... En dat is in de spits! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

bartsled schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:26:
[...]

In 13 was Nasri veruit de beste naar mijn idee. Ik had Mata altijd als vervanger op de bank zitten. Ik heb beide nog niet getest in 14. Ik ben van N'Zogbia (geweldige LM in 13!) via Eriksen (koopje in 14!) naar Ozil gegaan. Ik had verwacht dat zijn pace mij zou gaan tegenvallen, maar ik heb er tot op heden nog geen last van. Ik speel 41212. Hij heeft een heerlijk zuivere passing, afhankelijk van je systeem is hij het kopen meer dan waard.

Overigens is er naar mijn mening maar 1 positie voor Suarez... En dat is in de spits! _/-\o_
thanks! denk dat ik Ozil hierna maar eens ga proberen :)
maar eerst dit team proberen : http://www.futhead.com/14/squads/782239/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ik wil na de market crash een nieuw team kopen, dit zal hem waarschijnlijk worden: http://www.futhead.com/14/squads/4901390/

Iemand enig idee hoeveel hij na de market crash kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Daimen schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:54:
Ik wil na de market crash een nieuw team kopen, dit zal hem waarschijnlijk worden: http://www.futhead.com/14/squads/4901390/

Dat kost nu toch ook bijna niets, beetje gamen en je hebt het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Daimen schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:54:

15% minder, maar is inderdaad verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Laatst online: 11-09 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:43:
Iemand interesse in het betrouwbaar kopen van coins? :)

100k - 500k = 8 euro per 100k
600k - 5 mln = 7 euro per 100k
Hoe, waar en welk platform?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
MVersteeg schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Dat kost nu toch ook bijna niets, beetje gamen en je hebt het..
Nou, ik heb nu zo'n 130000 aan wedstrijd coins dus zo snel gaat dat ook weer niet. Weet trouwens niet aan wat ik ze allemaal heb uitgegeven aangezien ik nu zo'n 80000 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Laatst online: 11-09 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Hoe kom je t snelst aan zoveel coins? Wat kan je t beste spelen?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Gewoon veel fut online seizoenen of fut offline seizoenen, gemiddeld 500 per wedstrijd en als je degradeert/ handhaaft/promoveert/ titel wint krijg je zeker meer dan 2000 (titel kan zelfs 9000 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Het snelste aan coins, haha .. kopen natuurlijk.. anders wat Daimen zegt ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

rSNNN schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:49:
Hoe kom je t snelst aan zoveel coins? Wat kan je t beste spelen?
Traden! Kijk video's online. In een half jaar heb ik van 30k 1.2mln gemaakt. Als ik te veelpakjes had gekocht, anders had ik makkelijk 2mln gehad! Dus GÉÉN pakjes!

[ Voor 7% gewijzigd door two op 07-01-2014 19:37 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ik heb veel videos online gekeken, maar het valt me allemaal nog wel tegen... Kan je voorbeelden van youtube filmpjes geven, welke methode echt goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net gewoon moeite om te winnen in een semi-prof toernooitje.... Normaal speel ik altijd pro of wereldklasse... Gaat helemaal nergens over. Ik word er gewoon uitgesprint door amateurs..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Mijn huidige bundesliga team, speelt lekker!
Heb daarnaast nog een BBVA team, en dat gaat wel aardig, maar niet zo succesvol als dit teampje

http://www.easports.com/f...howoffId=dY72fRbbbpsj:360

Ben ook aan het knutselen aan een ex-eredivisie team, van spelers die nu dus elders spelen.. Kom alleen wel moeilijk uit met chemistry...

http://www.futhead.com/14/squads/4941686/

[ Voor 28% gewijzigd door Cerberi op 08-01-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
ind0mi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:11:
Handsdown Suarez. Heb zelf Rooney als zijn wisselspeler. Zeker met teams die high pressure spelen hebben je een balvaste en liefst sterke speler nodig. Suarez kan goed dribbelen in kleine ruimtes, heeft een goede pass en kan schieten.

In de spits gebruik ik Benteke, Aguero, eto'o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in divisie 5 in fut offline en ik win een keertje op pro en hij gaat gelijk over op wereldklasse.
Ik ben nog niet online geweest bij fut. Weet iemand wat ongeveer het gemiddelde niveau van spelers online is?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:28:
Ik zit nu in divisie 5 in fut offline en ik win een keertje op pro en hij gaat gelijk over op wereldklasse.
Ik ben nog niet online geweest bij fut. Weet iemand wat ongeveer het gemiddelde niveau van spelers online is?
Ik vind het altijd lastig om spelers met de computer te vergelijken, omdat spelers vaak veel onbespelbaarder zijn. Ik speel zelf nu divisie 1 voor 2 seizoenen en divisie 10 is gewoon zwaar amateur. ongeslagen doorgegaan en alles 5-0 gewonnen. divisie 7 semi-pro. divisie 5 pro. divisie 4 wereldklasse en vanaf divisie 3 denk wel legendarisch. je krijgt zo veel ''sweaty'' teams tegen dat je zelf ook wel zo moet spelen, omdat je anders gewoon verliest.

Dit alles hangt natuurlijk heel erg af van je eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:40:
[...]

Ik vind het altijd lastig om spelers met de computer te vergelijken, omdat spelers vaak veel onbespelbaarder zijn. Ik speel zelf nu divisie 1 voor 2 seizoenen en divisie 10 is gewoon zwaar amateur. ongeslagen doorgegaan en alles 5-0 gewonnen. divisie 7 semi-pro. divisie 5 pro. divisie 4 wereldklasse en vanaf divisie 3 denk wel legendarisch. je krijgt zo veel ''sweaty'' teams tegen dat je zelf ook wel zo moet spelen, omdat je anders gewoon verliest.

Dit alles hangt natuurlijk heel erg af van je eigen niveau.
Thnx voor je antwoord. Zit nu in divisie 2 offline en vind het behoorlijk pittig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:12:
[...]

Thnx voor je antwoord. Zit nu in divisie 2 offline en vind het behoorlijk pittig moet ik zeggen.
Ik heb divisie 2 nog uitgespeeld offline maar toen ik het progamma van divisie 1 zag heb ik maar besloten om het niet eens te proberen. Je krijgt teams als Bayern en Real tegen op het niveau Ultimate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tegenstander stopt online en ik krijg ineens een niet voltooid aanpassing. Hoe lang blijft dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Dat krijg je alleen als jouw internet eruit knalt. Kan dat niet het geval zijn geweest? Na een tijdje wordt je NV aanpassing weer verhoogd en krijg je weer evenveel coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond dat de verbinding met de EA servers was verbroken. Ik ging uit ultimate team en moest op R3 drukken om weer verbinding te maken. Ik kreeg trouwens wel aardig klop die potjes ervoor.
Ik was nog nooit online geweest. Verdedigen is niet mijn sterkste punt zie ik al. Is heel anders dan tegen de computer. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb de beste tip die er waarschijnlijk is: Heel Veel Oefenen, no offense, maar wij kunnen je moeilijk zeggen hoe je wel of niet moet spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:35:
Er stond dat de verbinding met de EA servers was verbroken. Ik ging uit ultimate team en moest op R3 drukken om weer verbinding te maken. Ik kreeg trouwens wel aardig klop die potjes ervoor.
Ik was nog nooit online geweest. Verdedigen is niet mijn sterkste punt zie ik al. Is heel anders dan tegen de computer. Iemand nog tips?
Niet met A/X gaan afwachten (contain), maar ook niet constant happen. Zoek de juiste balans daar tussen. Ook het oefenen met r1/rb (team mate contain) kan erg helpen.
Als je een tegenstander tegen hebt die alleen maar hoge steekpassen geeft, dan kan je dat verwachte en erop inspele door alvast met een verdediger de ruimte in te rennen waar de steekpass waarschijnlijk heen gaat. Hangt dus ook van je tegenstander af.

Zoals hier boven mij al gezegd werd, gewoon heel veel oefenen. Dat is eigenlijk de enige manier om echt beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik speel online FUT sinds een paar weken en zit in divisie 9 nu, net uit 8 geknikkerd. Ging op zich wel aardig eerste potjes in div. 8, maar toen ineens 5x achter elkaar zwaar verliezen, met als dieptepunt een 8-2 verlies om de oren. Ik raak behoorlijk gefrustreerd (vooral dat laatste potje) van het scoren vd tegenstander bij corners. Werkelijk elke kopbal van hem ging erin.

Ik heb een beetje zitten zoeken, maar in de handleiding lees ik daar weinig over. Maar hoe kan ik nou het beste verdedigen tijdens een corner. Ik weet ook niet op welke knoppen ik nou het beste kan drukken om bijv. weg te koppen of af te schermen. Negen van de tien keer staat de tegenstander al voor mijn man voordat ik heb kunnen zien waar de bal uberhaupt gaat komen. Of de tegenstander staat helemaal vrij. Hoe kom ik dan nog snel voor of naast mijn tegenstander en op welke knop (PS3) moet ik dan drukken om weg te koppen.

Verliezen vind ik niet zo erg, maar ik word momenteel afgemaakt bij elke corner tegen. Sta ik net weer 1-1 en hup de volgende ligt er al weer in.

Toch blijf ik het elke keer weer proberen en oefenen. Maar dat verdedigen bij corners krijg ik geen grip op.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Speel FUT online divisie 2 op het moment.. Misschien iemand die pot wil spelen op de PS3.
mijn team:
--> http://www.easports.com/f...owoffId=ee1D8mzKnKKCd:ps3

automation fanboy

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.