My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL
Alle hulp of les is welkom
Je bedoelt het push en pull zeg maar. Volgens mij doe je dat als aanvaller met LB op de Xbox. Het is iig. de trigger linksonder. Kan heel handig zijn als je net voor de verdediger komt en even een blok zet.llovesoccerx7 schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:14:
Hoe kan je sterk aan de bal blijven?..Zeg maar in 1vs1 gevecht naar de goal toe dat je hem wegduwt?
Eerst wel. Ik vond het veel lastiger om goed te passen. Ook vond ik dat mijn spelers niet goed liepen. Ze maakten bijv. geen forward runs en ik kon de bal niet kwijt. Ik heb gemerkt dat het met passen echt belangrijk is om goed te timen en te weten welke voet je speler het liefst mee speelt. Naar mijn mening maakt dit echt de wereld van verschil. Ik probeer ook minder te sprinten dan in vorige fifa's en meer te dribbelen. Dat kan ook helpen. Trouwens je speelt toch behoorlijk hoog? Divisie 2 is netjes hoor. Ik ben gestopt met seasons te spelen omdat ik helemaal gek werd van alle lob balletjes en kopballen.CreonStyle schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:56:
Zijn er mensen die Fifa 14 als teleurstelling ervaren? Ik heb bijzonder veel moeite om passes de juiste richting op te krijgen zonder dat de richting aangepast wordt door de assist. Op de Xbox One ziet het er wonderschoon uit en is het realistischer dan ooit. Maar daar lijk ik nog veel meer moeite te hebben met passen. Speel nu in FUT divisie 2. Iemand hier ook ervaring mee? Of iemand die tips heeft? Ik speel met een BPL team met o.a Toure, Kompany, Mata en Suarez. Daar zou het niet aan mogen liggen.....
Alle hulp of les is welkom
 . Alleen ik merk nu gewoon dat richting geven lastiger is(wellicht meer op de one dan op de 360). Bv de lob naar voren gaat vaker naar de verkeerde dan naar de juiste spits.Verder blijft de verdediging traumatisch slecht. Het instappen op het verkeerde moment kost bijna standaard een goal. Als laatst het niet of nauwelijks bewegen van de AI in situaties dat ze nodig zijn. bv de afvallende bal, ze blijven gewoon stilstaan of lopen ipv sprinten. Voor mijn gevoel zijn al deze dingen juist slechter met Fifa 14 t.o.v. Fifa 13. Ik baal daar best van, want Fifa spelen is toch wel 1 van me favoriete bezigheden. Alleen zo zonde van de nieuwe One controller als het niet lukt
. Alleen ik merk nu gewoon dat richting geven lastiger is(wellicht meer op de one dan op de 360). Bv de lob naar voren gaat vaker naar de verkeerde dan naar de juiste spits.Verder blijft de verdediging traumatisch slecht. Het instappen op het verkeerde moment kost bijna standaard een goal. Als laatst het niet of nauwelijks bewegen van de AI in situaties dat ze nodig zijn. bv de afvallende bal, ze blijven gewoon stilstaan of lopen ipv sprinten. Voor mijn gevoel zijn al deze dingen juist slechter met Fifa 14 t.o.v. Fifa 13. Ik baal daar best van, want Fifa spelen is toch wel 1 van me favoriete bezigheden. Alleen zo zonde van de nieuwe One controller als het niet lukt  Tuurlijk is Divisie 2 niet onaardig, maar bij Fifa 13 speelde ik seasons en Fut divisie 1. Dat wil ik nu weer

RiemerDas schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:13:
[...]
Eerst wel. Ik vond het veel lastiger om goed te passen. Ook vond ik dat mijn spelers niet goed liepen. Ze maakten bijv. geen forward runs en ik kon de bal niet kwijt. Ik heb gemerkt dat het met passen echt belangrijk is om goed te timen en te weten welke voet je speler het liefst mee speelt. Naar mijn mening maakt dit echt de wereld van verschil. Ik probeer ook minder te sprinten dan in vorige fifa's en meer te dribbelen. Dat kan ook helpen. Trouwens je speelt toch behoorlijk hoog? Divisie 2 is netjes hoor. Ik ben gestopt met seasons te spelen omdat ik helemaal gek werd van alle lob balletjes en kopballen.
Ik wil graag nu opstelling met backs hebben. en 2 spitsen en dan LM en RM maar die is er niet?
De 4-4-2 maar werkt dat met een spaans team? Zo niet dan hou ik hem zo.
Ik weet Xavi,Iniesta kan ik nog bij doen.
Rate?
Net als ik dus een die-hard fifa speler. Speel het ook al sinds ik mijn 1e playstation heb (of was het er ook al op de SNES?) Ik speel momenteel nog op de PC. Ga volgend jaar over op de Xbox one maar hoor tot nog toe bijna alleen maar positieve verhalen over de Next gen versie van Fifa.CreonStyle schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:15:
Opzich kan ik ook wel een aardig potje Fifa. Speel het al sinds 1994. Alleen ik merk nu gewoon dat richting geven lastiger is(wellicht meer op de one dan op de 360). Bv de lob naar voren gaat vaker naar de verkeerde dan naar de juiste spits.Verder blijft de verdediging traumatisch slecht. Het instappen op het verkeerde moment kost bijna standaard een goal. Als laatst het niet of nauwelijks bewegen van de AI in situaties dat ze nodig zijn. bv de afvallende bal, ze blijven gewoon stilstaan of lopen ipv sprinten. Voor mijn gevoel zijn al deze dingen juist slechter met Fifa 14 t.o.v. Fifa 13. Ik baal daar best van, want Fifa spelen is toch wel 1 van me favoriete bezigheden. Alleen zo zonde van de nieuwe One controller als het niet lukt

Tuurlijk is Divisie 2 niet onaardig, maar bij Fifa 13 speelde ik seasons en Fut divisie 1. Dat wil ik nu weer
[...]
Jou ervaringen met verdedig die blijft staan (ball staring) en de afvallende heb ik ook. Dit zijn echt baal momenten. Andersom ook hoor. Een prachtige actie met Robben naar binnen, schiet op de paal en van persie mag hem zo intikken. Dan baal ik ervan. Was een mooie goal geweest en nu baalt mijn tegenstander Doordat er zo'n klutssituatie ontstaat en baal ik omdat het een flauwe goal is.
Probeer eens 442 (2) te spelen. Ik heb dit een tijd gespeeld en beviel mij redelijk goed. Het is wel echt een cross-abuse formatie dus zet 2 spitsen in die goed kunnen koppen. Of probeer eens een x 433 (2 of 3) die zijn redelijk solide verdedigend maar ontzettend goed voor een rustige opbouw maar dodelijk op de counter.llovesoccerx7 schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:21:
http://www.easports.com/n...owoffId=g4BZVA67nKEA6:ps3
Ik wil graag nu opstelling met backs hebben. en 2 spitsen en dan LM en RM maar die is er niet?
De 4-4-2 maar werkt dat met een spaans team? Zo niet dan hou ik hem zo.
Ik weet Xavi,Iniesta kan ik nog bij doen.
Rate?
Totdat EA er iets aan gedaan heeft , adviseer ik je het ook te (mis) bruiken.
Hoe stel je dit in?KontI schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:46:
Ik had behoorlijk moeite met divisie 6. Ik las al het een en ander over de hoge pressie instelling. Dus dacht probeer dat zelf ook eens. Maar mijn jezus, wat maakt dat een verschil. Je tegenstander kan gewoon niet meer opbouwen. Het gaat nu een stuk makkelijker. Ik merk ook dat bijna iedereen het gebruikt in seasons.

Geldt dit ook voor FUT?KontI schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:46:
Ik had behoorlijk moeite met divisie 6. Ik las al het een en ander over de hoge pressie instelling. Dus dacht probeer dat zelf ook eens. Maar mijn jezus, wat maakt dat een verschil. Je tegenstander kan gewoon niet meer opbouwen. Het gaat nu een stuk makkelijker. Ik merk ook dat bijna iedereen het gebruikt in seasons.
Dit kan inderdaad erg vervelend zijn. Je merkt dit doordat het lijkt alsof er 2 of 3 tegenstanders continu achter je aan blijven rennen. Je krijgt geen tijd om de bal aan te nemen, laat staan te passen. Het klopt dat dit erg veel wordt toegepast in FUT online. Nadeel is echter dat je hierdoor ontzettend kwetsbaar bent achterin. Er komen immers altijd 2 spelers mee naar voren. Hiernaast zijn deze gasten kwetsbaar voor de lange bal. Ik heb er een hekel aan om tegen ze te spelen omdat je hierdoor echt niet het gevoel krijgt een normale voetbal match te spelen, hiernaast is het ook niet realistisch dat je 90 minuten lang als een gek achter een bal kan aanlopen maar niet moe wordt.KontI schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:46:
Je kunt het trouwens zelf instellen in het pauzemenu. Doe dit in een offline wedstrijd en voor je het doet lees er eerst eens wat meer over. Ik heb zelf bijv. een custos tactic gemaakt om de lob-ballen tegen te gaan. Dus juist geen pressie en lage agressie van mijn verdedigers. Hierdoor blijven ze meer achterin hangen.
[ Voor 11% gewijzigd door Riemer op 24-12-2013 08:36 ]
Verwijderd
Dit is eigenlijk de eerste keer in jaren dat ik Fifa heb gekocht. Iemand nog tips ofzo?
In game pijltje beneden, pijltje links. Zet hem dan wel op defensive. Dus meteen 1X pijltje naar links. Komt je verdediging niet iedere keer mee op.

Ach, misschien moeten we eens een potje tegen elkaar spelen
RiemerDas schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:31:
[...]
Net als ik dus een die-hard fifa speler. Speel het ook al sinds ik mijn 1e playstation heb (of was het er ook al op de SNES?) Ik speel momenteel nog op de PC. Ga volgend jaar over op de Xbox one maar hoor tot nog toe bijna alleen maar positieve verhalen over de Next gen versie van Fifa.
Jou ervaringen met verdedig die blijft staan (ball staring) en de afvallende heb ik ook. Dit zijn echt baal momenten. Andersom ook hoor. Een prachtige actie met Robben naar binnen, schiet op de paal en van persie mag hem zo intikken. Dan baal ik ervan. Was een mooie goal geweest en nu baalt mijn tegenstander Doordat er zo'n klutssituatie ontstaat en baal ik omdat het een flauwe goal is.
Jij hebt het over een reguliere custom tactic. Wat ik bedoel is dat je deze nog kunt tweaken naar je eigen voorkeur. Check dit maar eens: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2659213.pageKontI schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:49:
[...]
In game pijltje beneden, pijltje links. Zet hem dan wel op defensive. Dus meteen 1X pijltje naar links. Komt je verdediging niet iedere keer mee op.
Ik heb een aantal verschillende tactics die ik in-game kan gebruiken al naar gelang hoe de tegenstander speelt.
Dit is mijn huidige team:
http://www.easports.com/n...howoffId=kVU1NWUibn2S:360
Tips kan ik gebruiken, ik heb momenteel nog maar 70 coins over, maar deze week genoeg tijd om te handelen en te spelen.
Lees eerst dit eens. http://forum.ea.com/uk/posts/list/2659213.pagellovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:21:
Waar pas je dat aan die tactieken voor FUT?
Ja, de eerste marktcrach van Fut 14 is een feit lijkt het. Met kerst krijgen alle kinders een nieuwe game of nieuwe console. Nog een paar weekjes geduld en dan is het helemaal feest.FiXeR.nl schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:45:
Wow, de prijzen van spelers zijn echt hard gedaald in 1 nacht tijd. Gisteren Isco gekocht voor 4000 en verkocht voor 4600, de goedkoopste BIN vandaag is 3400...!
Verwijderd
Helaas niet. Dit is alleen zo als er een dubbel chance happy hour is en die zijn er bijna nooit. Dit jaar nog maar 1 x. De beste kans is als er in januari TOTY wordt uitgegeven.Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:58:
Is de kans groter dat er een IF player in een pack zit op een dag als vandaag, omdat er een nieuw TOTW is?
Verwijderd
elke keer maar hele matige spelers waar je niet echt beter van gaat worden.
tot warneer zijn de acties die ze nu hebben .
hoe kom je aan zon zwart goude plaatjes?
en wat betekend als je een gouden kaart hebt met zilver?
alvast bedankt
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 10:52 ]
Verwijderd
Wat een bullshit... Zorg gewoon dat die servers het doen
Heb ik gedaan, maar ik zie de club er niet tussen.RiemerDas schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:04:
[...]
Lees eerst dit eens. http://forum.ea.com/uk/posts/list/2659213.page
Verwijderd
automation fanboy
Ik zou even wachten, de TOTY komt meestal de tweede week van januari geloof ik. Als je al zolang hebt gewacht moet dat ook nog wel lukken lijkt me, en misschien zal het je behoorlijk wat coins schelen.Kraanwater schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:56:
Na veel spelen en traden heb ik eindelijk genoeg coins om een Ronaldo te halen. Alleen is het verstandig om hem nu te halen of kan ik beter wachten tot na TOTY? Dalen spelers dan namelijk zo hard dat het een paar ton scheelt of valt dit allemaal mee?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dat doet Eto'O bij mij, met het hoofd of de voet, die kerel is master.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:46:
Ik raad iedereen aan een keer Bony uit te proberen, hij is niet snel, maar hij schiet dr sws 2 in per wedstrijd.
Dat heb ik met Diego Costa, schiet ze er sowieso lekker in. Benzema heb ik verkocht, die vond ik spelen als een natte krant. Nooit op tijd in de 16, niet kunnen steekpassen, slappe schoten.bacardicoconut schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:20:
[...]
Dat doet Eto'O bij mij, met het hoofd of de voet, die kerel is master.
Toch ben ik nog niet tevreden over mijn voorhoede, dus heb inmiddels Pedro gekocht en ga nu sparen voor Neymar op LV.
Dit is wat ik nu ongeveer heb: http://www.easports.com/n...howoffId=X55YtkJGboHn:360
De verdediging zit wel goed, daar komt geen een team wat op pace speelt doorheen.
Verwijderd
Maar laat ik hier maar beginnen ;-)
Ik heb sinds kort FIFA 14 op de ipad en wat problemen met de bediening/kiezen van mijn team.
Als ik bijvoorbeeld toernooi kies, KNVB beker en dan een team slecteer (bijvoorbeeld Roda) en dan de wedstrijd begin, bedien ik niet Roda maar de tegenstander, iemand enig idee?
gr Bart
Ik denk dat je dat vergeten bent aan te geven.
Default staan alle teams volgens mij op CPU
Burp
We hebben ongeveer hetzelfde team, alleen vind ik die costa echt niet zo super.. Die heeft echt de draaicirkel van een vrachtwagen.. Gelukkig bijna Messi kopen.. Neymar als spits is ook echt fijn..FiXeR.nl schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:33:
[...]
Dat heb ik met Diego Costa, schiet ze er sowieso lekker in. Benzema heb ik verkocht, die vond ik spelen als een natte krant. Nooit op tijd in de 16, niet kunnen steekpassen, slappe schoten.
Toch ben ik nog niet tevreden over mijn voorhoede, dus heb inmiddels Pedro gekocht en ga nu sparen voor Neymar op LV.
Dit is wat ik nu ongeveer heb: http://www.easports.com/n...howoffId=X55YtkJGboHn:360
De verdediging zit wel goed, daar komt geen een team wat op pace speelt doorheen.Dani Alves en Alba rennen ze er weer uit. Gisteren gepromoveerd naar niveau 3 online, 2 gelijk en de rest gewonnen dus lekker even wat munten gepakt.
http://www.easports.com/n...howoffId=dozN47zDboIx:360
Ik heb niet zo'n groot budget ;-)HamburgerHenk schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:38:
Ik heb bale als spits, ook best goed hoor. Ik vind de rechtsvoor positie alleen echt een drama. Di Maria, Pedro en Alexis Sanchez zuigen echt hard.
Helemaal vergeten dat ik zo'n mazzelaar ben geweest met mijn ronaldo if2
Verwijderd
Staat dat er goede spelers in zitten, maar ben er al vaker ingetrapt.
Was gewoon benieuwd.
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:57:
iemand al een extreem duur pakje gekocht van 100k?
Staat dat er goede spelers in zitten, maar ben er al vaker ingetrapt.
Was gewoon benieuwd.

Oordeel zelf
Heb rond de 90.000 te besteden.
Iemand een idee ?
Di Maria
Hulk
Walcot
Heb ik al geprobeerd
hoi
Navas, die man is een baas.bacardicoconut schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:15:
Ben op zoek naar een goede rf/rw voor mijn premier leage team.
Heb rond de 90.000 te besteden.
Iemand een idee ?
Di Maria
Hulk
Walcot
Heb ik al geprobeerd
Opstelling is al volgt

[ Voor 40% gewijzigd door iRobert op 03-01-2014 14:32 ]
Verwijderd
De helft van de tijd slaat dat hele commentaar gewoon nergens op. Echt een flater...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 14:26 ]
Commentaar in het engels zetten!Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:23:
Ik word helemaal gestoord van die Yoerie Mulder. Wat een vervelende kerel is dat zeg. Met z'n domme grapjes. Kunnen ze bij Fifa nou niemand anders vinden om het commentaar te doen, dan deze idioot met 'n zeikstem...
De helft van de tijd slaat dat hele commentaar gewoon nergens op. Echt een flater...
Verwijderd
Verwijderd
Dat zal best mogelijk zijn. Dan moet je allemaal spelers kopen van 85 of hoger.Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:20:
Heey ik heb nu een serie A team maar t lukt me niet om 85 algemeen beoordeling te krijgen weet iemand of dit mogelijk is en zo ja met welk team??
[ Voor 5% gewijzigd door Punkbuster op 03-01-2014 16:31 ]
automation fanboy
Verwijderd
Ik heb bij ultimate team mijn 2e gouden pakket unlocked (door 14 van de 14 managertaken te voltooien), maar ik krijg hem niet gevonden. Hij blijft het aangeven maar als ik dan naar "door pakketen zoeken" ga, dan moet er een rode 1 bij staan, maar dat staat er dus niet. Wie kan mij helpen?
Verwijderd
Dan moet je op dat vakje van de managertaken drukken...Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:49:
Ik heb een vraag.......
Ik heb bij ultimate team mijn 2e gouden pakket unlocked (door 14 van de 14 managertaken te voltooien), maar ik krijg hem niet gevonden. Hij blijft het aangeven maar als ik dan naar "door pakketen zoeken" ga, dan moet er een rode 1 bij staan, maar dat staat er dus niet. Wie kan mij helpen?
automation fanboy
Daar ga je geheid iemand blij mee makenPunkbuster schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:38:
Ja denk dat meedere mensen dat zijn, ik koop denk een Daley Blind voor 1.2mln
wow... geld teveel?MVersteeg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:10:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team?
http://www.easports.com/n...howoffId=eyQfWv4zbpgL:360
Lekker team, een keer een oefenpotje tegen mij? Heb nog nooit tegen Ronaldo en Messi gespeeld.MVersteeg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:10:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team?
http://www.easports.com/n...howoffId=eyQfWv4zbpgL:360
Is wel voor de Xbox he..FiXeR.nl schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Lekker team, een keer een oefenpotje tegen mij? Heb nog nooit tegen Ronaldo en Messi gespeeld.
Prima, voeg me maar toe, Versteeg United
Welke zouden jullie adviseren? ik heb ongeveer 150k te besteden.
Suarez, Rooney, Ozil, Mata of David Silva
In 13 was Nasri veruit de beste naar mijn idee. Ik had Mata altijd als vervanger op de bank zitten. Ik heb beide nog niet getest in 14. Ik ben van N'Zogbia (geweldige LM in 13!) via Eriksen (koopje in 14!) naar Ozil gegaan. Ik had verwacht dat zijn pace mij zou gaan tegenvallen, maar ik heb er tot op heden nog geen last van. Ik speel 41212. Hij heeft een heerlijk zuivere passing, afhankelijk van je systeem is hij het kopen meer dan waard.ind0mi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:11:
Ben aant kijken voor een nieuwe CAM in m'n BPL team als vervanger van Nasri.
Overigens is er naar mijn mening maar 1 positie voor Suarez... En dat is in de spits!
thanks! denk dat ik Ozil hierna maar eens ga proberenbartsled schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:26:
[...]
In 13 was Nasri veruit de beste naar mijn idee. Ik had Mata altijd als vervanger op de bank zitten. Ik heb beide nog niet getest in 14. Ik ben van N'Zogbia (geweldige LM in 13!) via Eriksen (koopje in 14!) naar Ozil gegaan. Ik had verwacht dat zijn pace mij zou gaan tegenvallen, maar ik heb er tot op heden nog geen last van. Ik speel 41212. Hij heeft een heerlijk zuivere passing, afhankelijk van je systeem is hij het kopen meer dan waard.
Overigens is er naar mijn mening maar 1 positie voor Suarez... En dat is in de spits!
maar eerst dit team proberen : http://www.futhead.com/14/squads/782239/
Iemand enig idee hoeveel hij na de market crash kost?
Dat kost nu toch ook bijna niets, beetje gamen en je hebt het..Daimen schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:54:
Ik wil na de market crash een nieuw team kopen, dit zal hem waarschijnlijk worden: http://www.futhead.com/14/squads/4901390/
15% minder, maar is inderdaad verwaarloosbaar.Daimen schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:54:
Ik wil na de market crash een nieuw team kopen, dit zal hem waarschijnlijk worden: http://www.futhead.com/14/squads/4901390/
Hoe, waar en welk platform?Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:43:
Iemand interesse in het betrouwbaar kopen van coins?
100k - 500k = 8 euro per 100k
600k - 5 mln = 7 euro per 100k
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Nou, ik heb nu zo'n 130000 aan wedstrijd coins dus zo snel gaat dat ook weer niet. Weet trouwens niet aan wat ik ze allemaal heb uitgegeven aangezien ik nu zo'n 80000 heb...MVersteeg schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Dat kost nu toch ook bijna niets, beetje gamen en je hebt het..
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
automation fanboy
Traden! Kijk video's online. In een half jaar heb ik van 30k 1.2mln gemaakt. Als ik te veelpakjes had gekocht, anders had ik makkelijk 2mln gehad! Dus GÉÉN pakjes!rSNNN schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:49:
Hoe kom je t snelst aan zoveel coins? Wat kan je t beste spelen?
[ Voor 7% gewijzigd door two op 07-01-2014 19:37 ]
Signature
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 20:51 ]
Heb daarnaast nog een BBVA team, en dat gaat wel aardig, maar niet zo succesvol als dit teampje
http://www.easports.com/f...howoffId=dY72fRbbbpsj:360
Ben ook aan het knutselen aan een ex-eredivisie team, van spelers die nu dus elders spelen.. Kom alleen wel moeilijk uit met chemistry...
http://www.futhead.com/14/squads/4941686/
[ Voor 28% gewijzigd door Cerberi op 08-01-2014 12:18 ]
Handsdown Suarez. Heb zelf Rooney als zijn wisselspeler. Zeker met teams die high pressure spelen hebben je een balvaste en liefst sterke speler nodig. Suarez kan goed dribbelen in kleine ruimtes, heeft een goede pass en kan schieten.ind0mi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:11:
Ben aant kijken voor een nieuwe CAM in m'n BPL team als vervanger van Nasri.
In de spits gebruik ik Benteke, Aguero, eto'o
Verwijderd
Ik ben nog niet online geweest bij fut. Weet iemand wat ongeveer het gemiddelde niveau van spelers online is?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 10:29 ]
Verwijderd
Ik vind het altijd lastig om spelers met de computer te vergelijken, omdat spelers vaak veel onbespelbaarder zijn. Ik speel zelf nu divisie 1 voor 2 seizoenen en divisie 10 is gewoon zwaar amateur. ongeslagen doorgegaan en alles 5-0 gewonnen. divisie 7 semi-pro. divisie 5 pro. divisie 4 wereldklasse en vanaf divisie 3 denk wel legendarisch. je krijgt zo veel ''sweaty'' teams tegen dat je zelf ook wel zo moet spelen, omdat je anders gewoon verliest.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:28:
Ik zit nu in divisie 5 in fut offline en ik win een keertje op pro en hij gaat gelijk over op wereldklasse.
Ik ben nog niet online geweest bij fut. Weet iemand wat ongeveer het gemiddelde niveau van spelers online is?
Dit alles hangt natuurlijk heel erg af van je eigen niveau.
Verwijderd
Thnx voor je antwoord. Zit nu in divisie 2 offline en vind het behoorlijk pittig moet ik zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:40:
[...]
Ik vind het altijd lastig om spelers met de computer te vergelijken, omdat spelers vaak veel onbespelbaarder zijn. Ik speel zelf nu divisie 1 voor 2 seizoenen en divisie 10 is gewoon zwaar amateur. ongeslagen doorgegaan en alles 5-0 gewonnen. divisie 7 semi-pro. divisie 5 pro. divisie 4 wereldklasse en vanaf divisie 3 denk wel legendarisch. je krijgt zo veel ''sweaty'' teams tegen dat je zelf ook wel zo moet spelen, omdat je anders gewoon verliest.
Dit alles hangt natuurlijk heel erg af van je eigen niveau.
Verwijderd
Ik heb divisie 2 nog uitgespeeld offline maar toen ik het progamma van divisie 1 zag heb ik maar besloten om het niet eens te proberen. Je krijgt teams als Bayern en Real tegen op het niveau Ultimate....Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:12:
[...]
Thnx voor je antwoord. Zit nu in divisie 2 offline en vind het behoorlijk pittig moet ik zeggen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik was nog nooit online geweest. Verdedigen is niet mijn sterkste punt zie ik al. Is heel anders dan tegen de computer. Iemand nog tips?
Verwijderd
Niet met A/X gaan afwachten (contain), maar ook niet constant happen. Zoek de juiste balans daar tussen. Ook het oefenen met r1/rb (team mate contain) kan erg helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:35:
Er stond dat de verbinding met de EA servers was verbroken. Ik ging uit ultimate team en moest op R3 drukken om weer verbinding te maken. Ik kreeg trouwens wel aardig klop die potjes ervoor.
Ik was nog nooit online geweest. Verdedigen is niet mijn sterkste punt zie ik al. Is heel anders dan tegen de computer. Iemand nog tips?
Als je een tegenstander tegen hebt die alleen maar hoge steekpassen geeft, dan kan je dat verwachte en erop inspele door alvast met een verdediger de ruimte in te rennen waar de steekpass waarschijnlijk heen gaat. Hangt dus ook van je tegenstander af.
Zoals hier boven mij al gezegd werd, gewoon heel veel oefenen. Dat is eigenlijk de enige manier om echt beter te worden.
Ik heb een beetje zitten zoeken, maar in de handleiding lees ik daar weinig over. Maar hoe kan ik nou het beste verdedigen tijdens een corner. Ik weet ook niet op welke knoppen ik nou het beste kan drukken om bijv. weg te koppen of af te schermen. Negen van de tien keer staat de tegenstander al voor mijn man voordat ik heb kunnen zien waar de bal uberhaupt gaat komen. Of de tegenstander staat helemaal vrij. Hoe kom ik dan nog snel voor of naast mijn tegenstander en op welke knop (PS3) moet ik dan drukken om weg te koppen.
Verliezen vind ik niet zo erg, maar ik word momenteel afgemaakt bij elke corner tegen. Sta ik net weer 1-1 en hup de volgende ligt er al weer in.
Toch blijf ik het elke keer weer proberen en oefenen. Maar dat verdedigen bij corners krijg ik geen grip op.
PSN: xpock Live: xspock
mijn team:
--> http://www.easports.com/f...owoffId=ee1D8mzKnKKCd:ps3
automation fanboy
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.
:fill(white):strip_exif()/i/1368445399.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1374764372.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/298324/avatar.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/136823/noooo.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/281248/crop56de9f42ea163_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/51605/senjun.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/279592/crop561258ca2dd6e_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/469925/crop6602822f89657_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/242108/asas1.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/269580/indomie.jpg?f=community) 
            /u/544591/crop59520c5c366d4_cropped.png?f=community)