Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-07 00:18
Satom schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:53:
[...]
:o Wat mag dat gekost hebben? Ziet er namelijk best wel duur uit!
Helton: 850
Maicon: 3.000
Miranda: 2.200
T. Silva: 68.000
Marcelo: 16.250
Sandro: 2.900
Paulinho: 15.000
Fernandinho: 4.000
Neymar: 299.000
Willian: 23.000
Hulk: 23.000
Jô: 25.000
Osvaldo: 1.500
Kelvin: 58.000
Luiz Gustavo: 4.700
Fabio: 1.600
Naldo: 1.800
Rafael: 2.500
Jefferson: 850
Anderson: 850

Totaal: 554.000

Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:06

Satom

Verzamel ervaringen

chengbondkwok schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:00:
[...]

(lijst)

Totaal: 554.000

Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins 8)7
Dit zijn dan de gemiddelde prijzen? Desondanks, veel coins! Thanks to SR8 heb ik ook toegang tot de PS3 FUT Webapp (heb geen PS3, maar wel PS4 besteld).. dus ik ben nog een beetje zoekende om coins te verdienen, ben op dit moment erg bezig om contracten minimaal in te kopen en met een kleine winst te verkopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Lucky pack draws & early access players verkopen.

De formatie lijkt alleen niet erg goed te werken voor Neymar. Hij geeft namelijk vooral voorzetten aan Hulk & Willian, maar aan scoren komt hij nog niet veel toe. Tips?

[ Voor 63% gewijzigd door BinaryRun op 29-09-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Satom schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:43:
[...]
Dit zijn dan de gemiddelde prijzen? Desondanks, veel coins! Thanks to SR8 heb ik ook toegang tot de PS3 FUT Webapp (heb geen PS3, maar wel PS4 besteld).. dus ik ben nog een beetje zoekende om coins te verdienen, ben op dit moment erg bezig om contracten minimaal in te kopen en met een kleine winst te verkopen :Y)
Nope, dit is wat hij hiervoor heeft betaald. Je kan namelijk op de bio van de spelers klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480824

Weet iemand wat er met de EAS coin bonus unlock dingen gebeurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 19:37
Anoniem: 480824 schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:33:
Weet iemand wat er met de EAS coin bonus unlock dingen gebeurt is?
Daar zat een bug in, dus zijn ze (tijdelijk) uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

chengbondkwok schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:09:
[...]

Nope, dit is wat hij hiervoor heeft betaald. Je kan namelijk op de bio van de spelers klikken.
Kan je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben met FUT :9 Maar goed, weer wat geleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:19
bartsled schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:34:
[...]

Daar zat een bug in, dus zijn ze (tijdelijk) uitgeschakeld.
Is bekend of de bonus coins nog terug komen? Ik kan er namelijk niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405310

Leuke wedstrijd gehad met mik0s
Zijn team bestond was een liga bbva team. Mijn team was een hybrid van premier league en russian league. Met assaidi mcgeady en boussouffa voor de 5 sterren skillmoves.
T is altijd schrikken als je song tegenkrijgt en als marcelo, pique en pedro er ook nog bij lopen wordt t toch al snel lastig. Maar met mij pace/skill team... (shame on me, pace whore) heb ik toch 2-0 gewonnen (totdat ie in 70ste minuut vast liep). Skillmoves blijft toch mijn favoriete manier van spelen. Ook het een keer aanraken blijft leuk maar is wel lastiger op fifa 14 dan fifa 13.
Als iemand een keer een wedstrijdje tegen mij wilt doen. Fut of gewoon vriendschappelijk, staat mijn naam in de beschrijving (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:46
Casual Ruud schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:42:
[...]

Is bekend of de bonus coins nog terug komen? Ik kan er namelijk niets over vinden.
Bericht van EA:

Hey, FUTers.

We’ve temporarily disabled FUT Coin Reward Boosts in the EAS FC Catalogue while we investigate an issue that affects the FUT economy. Please stay tuned for more info. We'll do our best to keep you posted.

Thanks
The FIFA Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Wat vinden jullie van mijn team?
Ik kreeg bij het begin veel fransen, dus ben daar maar op verder gegaan, aan gezien ik nog niet zo veel geld heb. En het handelen nog niet onder de knie heb haha!

http://www.easports.com/f...owoffId=piIkgUiQnJ9Hh:ps3

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Klopt het dat de statistieken niet geupdate worden als je chem style toepast?

http://www.easports.com/u...howoffId=cexweg5obewD:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
shoombak schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:10:
Klopt het dat de statistieken niet geupdate worden als je chem style toepast?

http://www.easports.com/u...howoffId=cexweg5obewD:360
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ik wil over een tijdje dit team maken:

http://www.futhead.com/14/squads/711700/

hoe komt het dat Thiago Silva maar 6 chem heeft? normaal is dit toch gewoon 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

ind0mi schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:56:
ik wil over een tijdje dit team maken:

hoe komt het dat Thiago Silva maar 6 chem heeft? normaal is dit toch gewoon 9?
Chemistry is in 14 veranderd. Hier de FUT14 chemistry guide.
What are Chemistry Links?
Chemistry links are connections between players in your team. When you place two players next to each other, they form a connection. This connection is represented by a coloured link and a numerical value.
Dead Link: Represented by a red line. Stands for no connections between two players.
League Link: A league link (or “Weak Link”) is represented by an orange line.
Nation Link: A nation link (or “Weak Link”) is represented by an orange line.
League & Nation Link: A league & nation link (or “Strong Link”) is represented by a green line.
Club Link: A club link (or “Strong link”) is represented by a green line.
Nation & Club Link: A nation & club link (or “Perfect Link”) is represented by a green line.

What is the Numerical Value for Each Type of Link?
Dead Link = 0
League Link = 1
Nation Link = 1
League & Nation Link = (League + Nation) = 2
Club Link = (League + Club) = 2
Nation & Club link = (League + Nation + Club) = 3

What are Player Position Icons?
The position a player is in is represented by Player Position Icons, found directly underneath the Player Card. Each type of position is colour coded.

A player in the correct position is represented with a GREEN player icon.
A player in a related position is represented with an ORANGE player icon.
A player in an unrelated position is also represented with an ORANGE player icon.
A player in a wrong position is represented with a RED player icon.

Each type of position has a numerical value as well - known as Position Chemistry.
A correct position = 3
A related position = 2
An unrelated position = 0
A wrong position = - 4
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qRAevGH.png

4 spelers gelinked aan Thiago Silva.

Willian geeft 1.
Ramires geeft 1.

Totaal 2, delen door 4 (lijnen)= 0,5.
Link chemistry is dus 3.
Positie chemistry is 3 (correcte positie)

Totale chemistry voor Silva is dus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
steppa87 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:40:
Wat vinden jullie van mijn team?
Ik kreeg bij het begin veel fransen, dus ben daar maar op verder gegaan, aan gezien ik nog niet zo veel geld heb. En het handelen nog niet onder de knie heb haha!

http://www.easports.com/f...owoffId=piIkgUiQnJ9Hh:ps3
Ik zou iig een cheap franse manager aanschaffen. Scheelt weer enorm voor de chemistry :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 10:55
Lees dat veel spelers offline potjes spelen, kan zijn dat ik dit gemist heb, maar wat is het nut hiervan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
In 13 kon je offline kampioenschappen spelen en munten verdienen, neem aan in 14 ook. Het nut hiervan voor mij was dat je geen lag had en tegenstanders niet disconnectten.. ;)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:32
Thijmen schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:30:
Lees dat veel spelers offline potjes spelen, kan zijn dat ik dit gemist heb, maar wat is het nut hiervan? :)
Waarschijnlijk omdat je deze doorgaans veel sneller wint + dus voldoende coins kan behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Thijmen schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:30:
Je hebt als het goed is een starterspakket/team gekregen. Die spelers kun je niet verkopen, maar kunnen wel 45 wedstrijden spelen. Ik zou daar lekker offline potjes meespelen, totdat ze geen contracten meer overhebben en dan gewoon Quicksellen voor 0. Zo kan je heel veel coins binnenharken als het handelen niet helemaal wilt lukken (zoals bij mij dus ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb m'n team maar even aangepast, hopelijk krijg ik nu meer ballen naar Neymar! +Kaka legend ;)

http://www.easports.com/f...howoffId=fw7TPzFhbeHY:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag 3 teams tegen gehad met lennon, wallcot, sinclair en jarvis aan de zijkanten. Alleen maar rennen. Ik weet niet wie heeft bedacht dat pace minder sterk was, maar je kunt er gewoon 0 tegen doen. En met kopballen die altijd zitten is t gewoon niet leuk meer. Vreselijke avond ultimate team gehad en ik begin weer te begrijpen waarom ik vorig jaar gekapt ben vrij snel na de release. En verder gegaan ben met carriere.
Trouwens ook nog 10 k verlies gemaakt op 2 lamela's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379205

Anoniem: 405310 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:35:
Vandaag 3 teams tegen gehad met lennon, wallcot, sinclair en jarvis aan de zijkanten. Alleen maar rennen. Ik weet niet wie heeft bedacht dat pace minder sterk was, maar je kunt er gewoon 0 tegen doen. En met kopballen die altijd zitten is t gewoon niet leuk meer. Vreselijke avond ultimate team gehad en ik begin weer te begrijpen waarom ik vorig jaar gekapt ben vrij snel na de release. En verder gegaan ben met carriere.
Trouwens ook nog 10 k verlies gemaakt op 2 lamela's :)
Dat is erg makkelijk te verdedigen vind ik, je hangt/loopt gewoon tegen die jongens aan en ze kunnen niks meer. Qua koppen vind ik het wel mee vallen! Kijk naar de eredivisie met Pelle, die wint veel kop duels en is sterk aan de bal. Maar dat komt omdat hij 193cm is en de verdedigers in Nederland 184cm zijn. Dus zorg ervoor dat je verdedigers koopt die lang en sterk zijn en ook goed kunnen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Wat gebeurt er met spelers als hun contract op 0 staat. Ben je ze kwijt of moet je ze weer opwaarderen?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 20:52
steppa87 schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:50:
Wat gebeurt er met spelers als hun contract op 0 staat. Ben je ze kwijt of moet je ze weer opwaarderen?
Nieuw contract geven uit verbruikersitem, of uit je team halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466802

Ik snap echt niet hoe mensen nu al aan miljoenen coins komen, het handelen ligt mij ook niet zo goed. Vorige FUT met een aantal spelers een beetje geprobeerd maar dat waren geen gigantische bedragen zodat ik even messi kon kopen etc. Nieuwe FUT is even wennen vind ik maar opzich niet verkeerd..Vind het wel jammer hoe sommige spelers qua rating omlaag gegaan zijn. Bijv een Lamela van 5* skill moves ineens naar 3*..erg zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:13
Anoniem: 466802 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:12:
Ik snap echt niet hoe mensen nu al aan miljoenen coins komen, het handelen ligt mij ook niet zo goed. Vorige FUT met een aantal spelers een beetje geprobeerd maar dat waren geen gigantische bedragen zodat ik even messi kon kopen etc. Nieuwe FUT is even wennen vind ik maar opzich niet verkeerd..Vind het wel jammer hoe sommige spelers qua rating omlaag gegaan zijn. Bijv een Lamela van 5* skill moves ineens naar 3*..erg zonde!
Ik heb hetzelfde, ik heb nu inmiddels twee teams; Ajax (op Ligeon na compleet) en Man Utd (wissels; enige 'dure' spelers Young en Valencia). Maar heb deze compleet gefinancierd met coins die ik heb gekregen door spelen.

Met handelen heb ik letterlijk 0,0 geluk, het loopt gewoon niet. Soms pak ik een keer 400-500 coins winst, maar die lever ik vervolgens zo weer in op een andere speler die niet verkoopt..

Speltechnisch word ik compleet gestoord van het feit dat ik blijkbaar niet meer kan koppen. Vorig jaar nergens last van gehad en nu is elke voorzet een doelpunt. En het is verrekte lastig om elke wedstrijd een keer of 4 - 5 te moeten scoren omdat ik er standaard 3 tegen krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 13:51
Hoi!

Mijn Serie-A team: http://www.futhead.com/14/squads/747348/

Zelf voel ik me koning van het middenveld met De Rossi, Marchisio en Montolivo. Toch worden zij ook moe en heb ik vervangers nodig.

Als vervanger van De Rossi (CDM) ben ik wel tevreden met N. De Jong. Blijft goed op zijn positie.

Montolivo is wel de held van mijn team en vind ik moeilijker te vervangen als deze moe is. Ik merk dat ik ook het meeste verlies als ik hem moet missen..

Ook heb ik een hekel aan mijn RW's. Biabiany is snel, komt ook vaak alleen voor de keeper te staan maar vind ik een ramp in het afmaken en voorzetten. Toch zag ik niet veel goeds over RW's in de serie A, of mis ik iemand?

Erg veel kennis van de serie A heb ik niet. Vandaar mijn vraag of jullie wat goede namen/ervaringen kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 13:04
Zalaroth schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:13:
Hoi!

Zelf voel ik me koning van het middenveld met De Rossi, Marchisio en Montolivo. Toch worden zij ook moe en heb ik vervangers nodig.

Als vervanger van De Rossi (CDM) ben ik wel tevreden met N. De Jong. Blijft goed op zijn positie.

Montolivo is wel de held van mijn team en vind ik moeilijker te vervangen als deze moe is. Ik merk dat ik ook het meeste verlies als ik hem moet missen..

Ook heb ik een hekel aan mijn RW's. Biabiany is snel, komt ook vaak alleen voor de keeper te staan maar vind ik een ramp in het afmaken en voorzetten. Toch zag ik niet veel goeds over RW's in de serie A, of mis ik iemand?

Erg veel kennis van de serie A heb ik niet. Vandaar mijn vraag of jullie wat goede namen/ervaringen kunnen geven.
Goede RW's zijn er bijna niet in de Serie A..

Je kunt wel kijken naar RM's en ze dan RW maken, bijv:
-Candreva (Lazio)
-Joaquin (Fiorentina)
-Cuadrado (Fiorentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zalaroth schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:13:
Hoi!

Ik zou Maggio is proberen, hij kan eigenlijk alles en heeft een erg goeie voorzet. Als je nog coins over hebt is Maicon ook een goeie om op de bank te hebben voor als je een keer geen zin hebt in Abate.

Wat vind je trouwens van Buffon? Heb hem zelf ook op doel staan maar vind hem nog een beetje tegenvallen eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 480824 op 01-10-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Bedankt! Helemaal niet aan gedacht om bij RM's te kijken en ze om te zetten...

Maicon heb ik inderdaad op de bank en switch ik ook regelmatig met Abate! Wel moet ik nog een vervangende LB hebben. Ook wat weinig in serie A he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zalaroth schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:27:

Maicon heb ik inderdaad op de bank en switch ik ook regelmatig met Abate! Wel moet ik nog een vervangende LB hebben. Ook wat weinig in serie A he?
Inderdaad weinig backs dit jaar in de serie A, ik heb zelf Antonini op de bank zitten ik heb Constant ook geprobeerd maar vond hem erg tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Oke bedankt! :-)

Dan alleen nog mijn CM probleem. Pogba vervangt momenteel Marchisio. Wat wel redelijk gaat.
Maar alle ballen gaan vrijwel eerst op Montolivo. Dan geeft hij bij mij meestal de laatste mooie paas en af en toe een long shot.

Pirlo vind ik momenteel een beetje te duur hiervoor. Zijn er nog tips voor een type Montolivo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Zalaroth schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:46:

Dan alleen nog mijn CM probleem. Pogba vervangt momenteel Marchisio. Wat wel redelijk gaat.
Maar alle ballen gaan vrijwel eerst op Montolivo. Dan geeft hij bij mij meestal de laatste mooie paas en af en toe een long shot.

Pirlo vind ik momenteel een beetje te duur hiervoor. Zijn er nog tips voor een type Montolivo?
Vidal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online

Hier mijn serieA team
http://www.easports.com/u...howoffId=dz6DW3XMbeRC:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Pirlo te duur vind is Guarin misschien een goeie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
JapieTalent schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:10:
[...]
Met handelen heb ik letterlijk 0,0 geluk, het loopt gewoon niet. Soms pak ik een keer 400-500 coins winst, maar die lever ik vervolgens zo weer in op een andere speler die niet verkoopt..
Je bent niet de enige ;)
Ik probeer al een aantal dagen een tiental spelers te verkopen (masherano, jarvis, narsingh, silvers met 85+ pace, etc.) maar krijg ze niet verkocht :|
Net al de prijs flink laten zakken, maar nog geen bod gehad. Ik vind het ook leuker/spannender om packs te kopen. Maar ook dit is telkens een teleurstelling... :+

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Bedankt allen! Ik ga er eens lekker voor zitten.
Candreva en Vidal ga ik eens uitproberen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:57
http://www.futhead.com/14/squads/748741/

Iemand nog ideeen voor mijn BPL team? Ik wil zelf nog Hazard hebben maar die's erg prijzig.
En blijkbaar staat mijn bank niet bij de squad. Dus: Hart, Johnson, Koscielny, Sakho, Lucas Leiva, Oscar, Jarvis, Downing, Dzeko, Remy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:30:
http://www.futhead.com/14/squads/748741/

Iemand nog ideeen voor mijn BPL team? Ik wil zelf nog Hazard hebben maar die's erg prijzig.
En blijkbaar staat mijn bank niet bij de squad. Dus: Hart, Johnson, Koscielny, Sakho, Lucas Leiva, Oscar, Jarvis, Downing, Dzeko, Remy.
Staan al je verdedigers niet in de spits met die workrates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik heb ook een serie a team.. ik ben van 41212(2) over gegeaan naar 433(5) met di natale als CF..
Moet even wennen aan dit systeem.
BTW: vergeet niet om ook Lf of Rf te zoeken voor je wingers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
shoombak schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Staan al je verdedigers niet in de spits met die workrates?
Ja ze verschijnen wel vaker voorin :( . Maar ik speel meestal toch wat defensiever vanwege de snelheid voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:49
442 in serie a lijkt voor mij goed te werken :) montolivo is zeker erg goed!

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
HamburgerHenk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Ja ze verschijnen wel vaker voorin :( . Maar ik speel meestal toch wat defensiever vanwege de snelheid voorin
Net mijn werkrates gechecked... (http://www.futhead.com/14/squads/749411/) maar nu sanp ik waarom mijn RB en LB vaker voorin te vinden zijn dan achterin >:)
Vooral mijn RB loopt Muller veel in de weg...

Toch eens zoeken naar nieuwe verdedigers, merk ook dat ze snelheid tekort komen tegen snelle spitsen. Iemand goeie ervaringen met Bundesliga verdedigers? ennuh Lahm is te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-07 08:45
Kluit schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Je bent niet de enige ;)
Ik probeer al een aantal dagen een tiental spelers te verkopen (masherano, jarvis, narsingh, silvers met 85+ pace, etc.) maar krijg ze niet verkocht :|
Net al de prijs flink laten zakken, maar nog geen bod gehad. Ik vind het ook leuker/spannender om packs te kopen. Maar ook dit is telkens een teleurstelling... :+
Met handel gaat het er vooral om dat het spelers zijn met een vaste waarde, bijv. de beste RW van een comp.
Ik sta nu op 420K profit trade. Koop dit jaar geen pakketten, vorige jaren alleen maar zitten ergeren. :D

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:13
Punkbuster schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:51:
[...]

Met handel gaat het er vooral om dat het spelers zijn met een vaste waarde, bijv. de beste RW van een comp.
Ik sta nu op 420K profit trade. Koop dit jaar geen pakketten, vorige jaren alleen maar zitten ergeren. :D
Pfoe.. Zo te horen ben jij toch een stukje handiger hierin dan mij. Welk platform speel je?

Ik probeer ook wel op die wijze te handelen, maar het lukt gewoon niet. Onlangs geprobeerd om een paar exemplaren van Lukaku (al een aantal dagen in het lijstje met best verkopende op de PC), Chiriches, Hernandez en Koscielny, maar het lukt me structureel niet om er meer dan 200 - 300 aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-07 08:45
PS3 speel ik op, 200-300 levert genoeg op, als je er dan maar 15 tot 20 op de transferlijst hebt staan.
Ik handel veel minder dure spelers, max 5K. EA jat 5% per elke verkoop.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik ben echt een gehaat persoon in mijn omgeving :P Ik kan nu al 3 dagen nonstop pakjes kopen van de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:21
vind het wel heel jammer dat je als iPad gebruiker geen toegang hebt tot de webapp :(

inmiddels eem team spanjaarden op de Been

Negredo Fernando Torres

Nolito Canas Tomas Pina Bojan

Gonzalez Jordi Alba Puyol Jesus Gamez

Moya

gaat best aardig zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de dagelijks FUT-webapp bonus? Heb 2 dagen achter elkaar volgens mij iets van 500 gekregen, maar vandaag 2500 :+ Ben benieuwd hoe lang dat doorgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 07:58
Had vorige week rooney uit een pack. Wilde hem vandaag verkopen druk ik per ongeluk (mobiele app) op quick sell ipv "opnieuw aanbieden" daaaaag !:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:19
Zalaroth schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:27:

Ik kan Maggio aanraden. http://www.futhead.com/14/players/2019/christian-maggio/

Hij is in ieder geval een goede en bovendien zeer goedkope sub. Ik heb hem voor 650 coins gekocht.

Snel, goede passing en bovendien (voor een RM/RW) goede kopper.

Heb zelf lang getwijfeld tussen een Serie A team en een Bundesliga team. Serie A is echt veel goedkoper dan andere leagues, althans dat is mijn ervaring en heeft op iedere positie wel goede spelers. Had bijna hetzelfde team in gedachte als jij nu hebt, maar dan met een CAM ipv CDM. Uiteindelijk toch voor Bundesliga gekozen omdat je uiteindelijk dan toegang hebt tot super upgrades (bijv Robben, Ribery en Neuer).

Heb nog niet zo heel veel kunnen spelen, maar heb dit tot nu toe.
http://www.easports.com/n...howoffId=ex8aKi7CbeXw:360

Ga nu sparen voor een nieuwe spits. Ik denk dat ik Aubamayang neemt voor pace abuse totdat ik de coins voor Lewandowski heb. Of heeft iemand een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 13:52
Iemand nog een goedkope speler die in dit team zou passen? Van minder dan 10K coins?

http://www.easports.com/f...woffId=bkN802W9nKaWe%3Apc

Denk zelf aan een vervanger van de LB/RB of een vervanger van De Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:46
triesvan schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:47:
Iemand nog een goedkope speler die in dit team zou passen? Van minder dan 10K coins?

Niet echt goedkope LB en RB opties in de bundesliga helaas. Je zou Schmelzer voor LB kunnen nemen. Speelde in 13 altijd prima. Ik zou als spits overwegen om Mandzukicz te kopen. Die heb ik ook en speelt prima! Kopsterk en vrij moeilijk van de bal te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
triesvan schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:47:

Kroos is ook een aanrader... alles wat je binnen 25 schiet is een goal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
http://www.easports.com/n...howoffId=gqOSydYznKbhe:pc

Nu dit team staan en ongeveer 13K op de bank. Wat zouden jullie adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Vecodo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:16:
http://www.easports.com/n...howoffId=gqOSydYznKbhe:pc

Nu dit team staan en ongeveer 13K op de bank. Wat zouden jullie adviseren?
Ik heb, naast mijn Belgische Bazen :P elftal, ook een vergelijkbaar elftal: Dutch Delight-elftal

Je speelt zonder aanvallende middenvelders, waar toch een aantal van 'onze' betere spelers spelen. Gelukkig kun je ze in jouw elftal ook als centrale middenvelder wel op 10 Chemistry krijgen denk ik.

Ik moet zeggen dat ik onze 'kleine Wes' erg lekker vind spelen. Heerlijk afstandschot en een goede pass - ideaal om Huntelaar te bedienen. Is daarnaast (nog) erg cheap.
Van der Vaart doet het ook prima en die kost ook vrijwel niks. Spelers als de Guzman, Toornstra, Emanuelson en Fer zou je bijvoorbeeld kunnen halen voor de breedte.

Ik zou zelf investeren in bijvoorbeeld van Aanholt (snelle linksback). Ook mis ik zelf onze snelle vleugelspitsen als Elia en Narsingh. Die aanschaffen doe ik (nu) alleen nog even niet.

Mijn eigen prioriteit ligt nu namelijk even bij mijn Belgische elftal, waar Mignolet, de Bruyne, Kompany en Hazard op de nominatie staan om zsm te worden aangeschaft. Denk er daarnaast aan om Evra op LB te zetten, als goedkope upgrade - Pocognoli en Deschacht zijn ok, maar zeker niet meer dan dat.
Belgische Bazen-elftal

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
Garion schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Ik heb, naast mijn Belgische Bazen :P elftal, ook een vergelijkbaar elftal: Dutch Delight-elftal

Je speelt zonder aanvallende middenvelders, waar toch een aantal van 'onze' betere spelers spelen. Gelukkig kun je ze in jouw elftal ook als centrale middenvelder wel op 10 Chemistry krijgen denk ik.

Ik moet zeggen dat ik onze 'kleine Wes' erg lekker vind spelen. Heerlijk afstandschot en een goede pass - ideaal om Huntelaar te bedienen. Is daarnaast (nog) erg cheap.
Van der Vaart doet het ook prima en die kost ook vrijwel niks. Spelers als de Guzman, Toornstra, Emanuelson en Fer zou je bijvoorbeeld kunnen halen voor de breedte.

Ik zou zelf investeren in bijvoorbeeld van Aanholt (snelle linksback). Ook mis ik zelf onze snelle vleugelspitsen als Elia en Narsingh. Die aanschaffen doe ik (nu) alleen nog even niet.

Mijn eigen prioriteit ligt nu namelijk even bij mijn Belgische elftal, waar Mignolet, de Bruyne, Kompany en Hazard op de nominatie staan om zsm te worden aangeschaft. Denk er daarnaast aan om Evra op LB te zetten, als goedkope upgrade - Pocognoli en Deschacht zijn ok, maar zeker niet meer dan dat.
Belgische Bazen-elftal
Mijn opstelling aangepast naar
4-5-1

Huntelaar als spits
Snijder en Vaart als CAM
LM en RM blijven (Narsing en john spelen heerlijk)
CM = Seedorf en nigel als reserve

Snijder als CM in plaats van strootman gekocht.
Nigel de jong als reserve.

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 02-10-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Casual Ruud schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:09:
[...]
Ik kan Maggio aanraden. http://www.futhead.com/14/players/2019/christian-maggio/

Hij is in ieder geval een goede en bovendien zeer goedkope sub. Ik heb hem voor 650 coins gekocht.

Snel, goede passing en bovendien (voor een RM/RW) goede kopper.

Heb zelf lang getwijfeld tussen een Serie A team en een Bundesliga team. Serie A is echt veel goedkoper dan andere leagues, althans dat is mijn ervaring en heeft op iedere positie wel goede spelers. Had bijna hetzelfde team in gedachte als jij nu hebt, maar dan met een CAM ipv CDM.
Thanks!
Maggio ga ik er dan ook bij nemen. Na een tip hier gebruik ik nu Candreva op RV en bevalt me ook goed. Ik wil Biabiany er direct uit trappen dus kan Maggio erbij. :+

Ja, de prijzen vallen me ook erg mee! Al is dat niet mijn rede geweest. Ik hou wel van het controlerende voetbal en ben ik sowieso wel fan van een aantal spelers zoals Montolivo en El Shaarawy. :*)

Verder speel ik 433 met CDM maar wissel ik het vaak af met 433-CAM. Op CAM gebruik ik Diamanti met Kaka als vervanger. Voor CDM De Rossi met vervanger De Jong.

Ik merk dat ik het meest verlies met 433-CAM. Met het aanvallen/opbouwen moet ik nog erg wennen en maak ik nooit veel goals. (2/3 max) Zonder CDM heb ik gelijk veel minder balbezit.

Al met al heerlijk voor mij dat die formatie vrijheid er nu is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Wognummer schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:11:
vind het wel heel jammer dat je als iPad gebruiker geen toegang hebt tot de webapp :(
Je kan toch de EA Sports Football Club app wel gebruiken? Of vind je dat niet fijn werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
SR8 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Je kan toch de EA Sports Football Club app wel gebruiken? Of vind je dat niet fijn werken?
als ik de app zie geeft het weinig hoop (ps3/xbox360 of pc vereist voor deze app)

maar de servers zijn down voor onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

iemand al leuke hybrid team gemaakt? ik kom tot nu toe alleen nog saaie BPL of all brazil teams tegen

heb zelf onderstaand inelkaar gezet:

[ Voor 29% gewijzigd door ind0mi op 02-10-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Wognummer schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

als ik de app zie geeft het weinig hoop (ps3/xbox360 of pc vereist voor deze app)

maar de servers zijn down voor onderhoud
Welke servers zijn down? Ik kan nog prima op de web-app komen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-06 08:43
Hier werkt de web-app ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
EA Sports Football Club app

die dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hm.. op mijn telefoon werkt hij gewoon, Android.. Of is de onderhoud al weer voorbij? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ind0mi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:50:
iemand al leuke hybrid team gemaakt? ik kom tot nu toe alleen nog saaie BPL of all brazil teams tegen

heb zelf onderstaand inelkaar gezet:

Zeker gefinancierd met drugs geld :9

Hoe speelt 3-5-2 in Fifa 14? Ik vond het in 13 wel lekker spelen maar alle 3-5-2 teams die ik in 14 tegen kom vind ik meestal makkelijk te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik ben weer bezig met een Bayern/Dortmund/Real hybride. Vorig jaar zaten de kosten hem vooral in spanje, nu is bijna elke Bundesliga speler stuk duurder geworden. Alleen al Reus......pfffffffff

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel op dit moment met een hybrid van premier league en russian league. ook 3-5-2. ben er nog niet helemaal overuit. de veel gebruikte 433 met cam is erg sterk tegen deze formatie en met snelle buitenspelers kom je toch vaak tekort bij counters.. Nog even wat andere formaties uitproberen binnekort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-07 09:33
Ik speel met een 3-5-2 italiaans team.
Maar 3 verdedigers werkt niet echt lekker.

Uberhaubt heel FIFA 14 werkt niet lekker.. Ik heb in de meeste van mijn potjes altijd netjes veel balbezit en 10+ schoten op goal en probeer lekker op te bouwen. Scoor dan een goal of 2, maar moet dan altijd verliezen van die ene voorzet in de 45e en 90e minuut. Heel dat handicap gebeuren is er totaal niet uitgehaald wat een bullshit.
Daarnaast maakt het volgensmij ook niet uit of je nou full chemistry hebt of niet, degene met het beste team krijgt sowieso de handicap.
Misschien ook maar eens een team met 50 chemistry maken, kan ik tenminste nog wat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379205

BraX schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:10:
Ik speel met een 3-5-2 italiaans team.
Maar 3 verdedigers werkt niet echt lekker.

Uberhaubt heel FIFA 14 werkt niet lekker.. Ik heb in de meeste van mijn potjes altijd netjes veel balbezit en 10+ schoten op goal en probeer lekker op te bouwen. Scoor dan een goal of 2, maar moet dan altijd verliezen van die ene voorzet in de 45e en 90e minuut. Heel dat handicap gebeuren is er totaal niet uitgehaald wat een bullshit.
Daarnaast maakt het volgensmij ook niet uit of je nou full chemistry hebt of niet, degene met het beste team krijgt sowieso de handicap.
Misschien ook maar eens een team met 50 chemistry maken, kan ik tenminste nog wat winnen.
Ik blijf dat onzin vinden met het "handicap" verhaal. Vanavond was er Anderlecht - Olymp. Anderlecht was de hele wedstrijd een stuk beter, maar toch wint Olympiakos. Ook al heb je veel balbezit en veel kansen. Het gaat toch om de kansen die je direct afmaakt. Nu is het dit jaar met Fifa 14 wel wat makkelijker gemaakt met de kopballen. Toch blijven die makkelijk te verdedigen met goede lange verdedigers en backs die de voorzet belemmeren of tegenhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:26
FUT webbapp en ingame ligt er ook bij jullie uit toch?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Jup, onderhoud van 7:00 tot 12:00.

[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 03-10-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

zal wel weer uitlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
is dan mooi als je onderhoud van te voren weet..
als er een dure speler, die normaal 30k of meer kost, voor 1500 op staat en dan bieden
net voor onderhoud ff 1600 bieden, onderhoud voorbij en je hebt de speler goedkoop :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

SuperVeloce schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:14:
is dan mooi als je onderhoud van te voren weet..
als er een dure speler, die normaal 30k of meer kost, voor 1500 op staat en dan bieden
net voor onderhoud ff 1600 bieden, onderhoud voorbij en je hebt de speler goedkoop :P
Dit onderhoud was van te voren aangekondigd op twitter en ja, veel mensen scoren met die methode spelers (ver) onder de marktprijs.
Inderdaad.
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 6m
Ultimate Team maintenance has been extended. We'll update when we're back up. #FUT

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 03-10-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind corners verdedigen echt veel moeilijker dan in Fifa 13, waarschijnlijk time ik verkeerd ofzo. Daarnaast is het ook lastig om optijd de juiste verdediger te selecteren waardoor je vaak met je fullbacks tegen een kopsterke spits moet aflegen.

Assist van de maand gaat voor mijn team trouwens nu al naar Totti. http://www.easports.com/media/play/video/172817473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Hmm luxe probleem

door wat mazzel met het openen van packs (2 keer buffon en een keer rooney en wat andere leuke spelers) heb ik op 4 spelers na het elftal van Barcelona compleet, nu ben ik in de mogenlijkheid om een van deze 4 (2 absoluut buiten bereik Neymar en Messi) dus nog een speler aan te schaffen nl iniesta of xavi

beiden zou ik kunnen aanschaffen ik kan alleen niet kiezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Laatst online: 11-07 10:55
Wognummer schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:48:
Hmm luxe probleem

door wat mazzel met het openen van packs (2 keer buffon en een keer rooney en wat andere leuke spelers) heb ik op 4 spelers na het elftal van Barcelona compleet, nu ben ik in de mogenlijkheid om een van deze 4 (2 absoluut buiten bereik Neymar en Messi) dus nog een speler aan te schaffen nl iniesta of xavi

beiden zou ik kunnen aanschaffen ik kan alleen niet kiezen :(
Persoonlijk zou ik voor Xavi gaan :)

Ik heb nog nooit geluk gehad met pakjes. Altijd slechte spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je na de wedstrijd ergens het totaal aantal passes in de wedstrijd zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
inmiddels een avondje op de marktplaats doorgebracht en beiden kunnen kopen met wat handelen

mis alleen Neymar en Messi nog 8)7 (messi kost 2.000.000+) maar ga daar niet 123 voor

Edit: ongelooflijk maar koop van m'n laatste muntjes nog een gouden pakket spelers en een Schweinsteiger
75000 erbij als hij verkoopt lol

[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 03-10-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
http://www.easports.com/n...howoffId=vMuTZmimnKcpj:pc

iemand nog tips kwa spits? of een ca, waar ik sp van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Wat zijn jullie stats online met FUT?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren een aantal filmpjes op youtube bekeken waar ze dmv FIFA Points packs doen openen. Ik sta er versteld van wat ze eruit halen.

Persoon A:
Geeft 4000 FIFA Points uit aan gold pakjes en de beste speler die hij eruit haalt is toch wel Agger...

Persoon B:
Geeft 2k uit aan FIFA Points en haalt de volgende spelers eruit: Fabregas, Xavi Alonso, Boateng, Lahm, en nog 1, ben de naam ff kwijt.

Zo zie je maar weer dat je niet altijd VEEL geld moet uitgeven aan een game. Al doe ik het totaal nooit

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Oxigeon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:49:
Gisteren een aantal filmpjes op youtube bekeken waar ze dmv FIFA Points packs doen openen. Ik sta er versteld van wat ze eruit halen.

Persoon A:
Geeft 4000 FIFA Points uit aan gold pakjes en de beste speler die hij eruit haalt is toch wel Agger...

Persoon B:
Geeft 2k uit aan FIFA Points en haalt de volgende spelers eruit: Fabregas, Xavi Alonso, Boateng, Lahm, en nog 1, ben de naam ff kwijt.

Zo zie je maar weer dat je niet altijd VEEL geld moet uitgeven aan een game. Al doe ik het totaal nooit
Ik doe dat nooit. Geldverspilling en werkt alleen maar frustrerend / verslavend. Ik bedoel: ik had vorig jaar met mijn normale Bundesliga team een team met 5 TOTS spelers verslagen. De beste zijn is leuk, maar betalen om de beste zijn in een spelletje? Nah, tenzij het iets oplevert.
Diego Costa? Of als coins geen probleem is: Neymar, Messi, Bale :P
Mars18 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 01:45:
Wat zijn jullie stats online met FUT?
Ik heb eigenlijk bijna niet online gespeeld. Ik moet maar eerst wat coins verzamelen om een goed team in elkaar te zetten en vooral de gameplay onder de knie te krijgen. Ik had gisteren 4 wedstrijden tegen de computer gespeeld. Elke wedstrijd had ik 14 schoten waarvan er 12 op doel waarvan er slechts 1 er in ging. Balbezit boven de 60% en de computer had altijd 0 schoten op doel. Dit is verre van efficiënt en dat moet echt beter :p

[ Voor 34% gewijzigd door chengbondkwok op 04-10-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Al 18 dagen is mijn tradepile vol en zijn items niet te verwijderen :')
Way to go EA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Shoombak heb je die EA Sports Football Club upgrade voor je tradepile in catalogus al gekocht? Kan wellicht het ietsjes helpen ;)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

http://www.easports.com/u...owoffId=hgYsLWZtnKcxg:ps3

team op dit moment, moeten nog wel wat veranderingen in, Reus op de LM, Lewandowski op ST, CDM's met Schweinsteiger en Gundogan. RB Lahm. LB Alaba.

In Fifa 13 was dit bijna geen probleem, maar vanwege het succes van de Duitse teams zijn die prijzen ineens vertienvoudigd. Reus van 10 naar ruim 100k etc.

Ik verwacht een loyaliteits korting op spelers omdat ik al 2 FUT's lang met Duitse spelers speel :P

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:13:
Shoombak heb je die EA Sports Football Club upgrade voor je tradepile in catalogus al gekocht? Kan wellicht het ietsjes helpen ;)
Ja, zit al op 50/50 helaas :) Ben nu maar challenges aan het doen om lvl 60+ te worden voor die laatste upgrade, ben nu lvl 43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Jeroen87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:18:

team op dit moment, moeten nog wel wat veranderingen in, Reus op de LM, Lewandowski op ST, CDM's met Schweinsteiger en Gundogan. RB Lahm. LB Alaba.

In Fifa 13 was dit bijna geen probleem, maar vanwege het succes van de Duitse teams zijn die prijzen ineens vertienvoudigd. Reus van 10 naar ruim 100k etc.

Ik verwacht een loyaliteits korting op spelers omdat ik al 2 FUT's lang met Duitse spelers speel :P
Reus is dan ook echt heel goed geworden. Misschien Schurrle voor de LM positie? Een 'goedkopere' Reus.

Ik wou ook eerst een Bundesliga team maken, maar de prijzen van mijn favoriete spelers waren op z'n zachtst gezegd hoog. Nu maar een Serie A team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

chengbondkwok schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

Reus is dan ook echt heel goed geworden. Misschien Schurrle voor de LM positie? Een 'goedkopere' Reus.

Ik wou ook eerst een Bundesliga team maken, maar de prijzen van mijn favoriete spelers waren op z'n zachtst gezegd hoog. Nu maar een Serie A team.
Reus is een beest! Damn, die vent is zoooo goed! Schurrle kan ik opzich wel eens proberen, alhoewel Elia ook niet heel verkeerd is. Hij wordt alleen heel makkelijk van de bal gelopen door een verdediger, want kracht heeft die dan weer niet.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Jeroen87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:18:

leuk team! Sta toch steeds versteld wat een geld sommige mensen al hebben :F

ik heb nu dit team:

http://www.easports.com/n...owoffId=iwTCjGPQnKcxR:ps3

ben aant sparen voor Lloris en Nasri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Jeroen87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

Reus is een beest! Damn, die vent is zoooo goed! Schurrle kan ik opzich wel eens proberen, alhoewel Elia ook niet heel verkeerd is. Hij wordt alleen heel makkelijk van de bal gelopen door een verdediger, want kracht heeft die dan weer niet.
Ik neem aan dat je met Elia naar binnentrekt om uit te halen of toch niet? Want dan is Schurrle echt een beest. Overigens hier een stat-voor-stat vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
En wat vinden jullie van mijn team?

http://www.easports.com/n...howoffId=jZpG6C83bfk5:360

Spitsen vind ik nog niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

ind0mi schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:45:
[...]

leuk team! Sta toch steeds versteld wat een geld sommige mensen al hebben :F

ik heb nu dit team:

http://www.easports.com/n...owoffId=iwTCjGPQnKcxR:ps3

ben aant sparen voor Lloris en Nasri
Prima team toch? Ik heb beetje geluk had met paar packs die ik opende waardoor ik aan verkoop al snel 75K coins had. Ik zie trouwens dat je keepers chem maar 7 is, bij de keeper is chem heel belangrijk, deze zou ik dus proberen te verhogen met een andere centrale back.
chengbondkwok schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

Ik neem aan dat je met Elia naar binnentrekt om uit te halen of toch niet? Want dan is Schurrle echt een beest. Overigens hier een stat-voor-stat vergelijking.
Yes, naar binnen, of buitenom en voorzetten op kopsterke spits. Straks eens even Schurrle oppikken en inpassen in team!
Neem aan dat je niet Benzema bedoeld? die schiet ze er uit elke onmogelijke hoek wel in, je zou kunnen proberen om Torres in te passen? Want neem aan dat je nog niet genoeg coins hebt voor een Neymar?

Alhoewel....als ik zo zie wat je betaald hebt voor je spelers, kan ik moeilijk zeggen dat het niet goed loopt met coins verdienen ;)

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Welk team vinden jullie er beter uitzien?

Brazil & BBVA:

http://www.futhead.com/14/squads/789419/

of aanpassen naar:

BBVA only:

http://www.futhead.com/14/squads/849595/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
BinaryRun schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:20:
Welk team vinden jullie er beter uitzien?

Brazil & BBVA:

http://www.futhead.com/14/squads/789419/

of aanpassen naar:

BBVA only:

http://www.futhead.com/14/squads/849595/
BBVA only, duidelijk, waarom Iniesta en Rakitic niet van elkaar ruilen, meer chemistry.. Ik zou Rakitic sowieso niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-07 08:38
Waar halen jullie het geld vandaan om die spelers van te kopen... Ik ben nu al een paar dagen een beetje aan het handelen, maar dat gaat zoóóó ontzettend traag. Iemand nog tips om wat coins te genereren?

Welllicht is de PC marktk gewoon heel traag. Snap sowieso niet waarom er 3 markten moeten zijn, kan toch prima 1 markt voor PS/XBoX/PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
En er zijn op de PC weer cheaters....

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/seyq6q.png

Jammer dat dit niet gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Samiej6 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:44:
En er zijn op de PC weer cheaters....

[afbeelding]

Jammer dat dit niet gefixt is.
Als je dan cheat, zorg dan dat het enigzins geloofwaardig overkomt :P

Craft beer specialist

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.