4 markten de iPad is ook apartDreadramon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:44:
Waar halen jullie het geld vandaan om die spelers van te kopen... Ik ben nu al een paar dagen een beetje aan het handelen, maar dat gaat zoóóó ontzettend traag. Iemand nog tips om wat coins te genereren?
Welllicht is de PC marktk gewoon heel traag. Snap sowieso niet waarom er 3 markten moeten zijn, kan toch prima 1 markt voor PS/XBoX/PC.
Mijn squads:

Er is trouwens een of andere duplication glitch aan de gang waarbij de consumables kunnen worden geduplicate...staat op de ea forums.
Ook is het echt belachelijk dat de countdown timer voor het bieden van 15 seconden naar 29 seconden is gezet pff.

Er is trouwens een of andere duplication glitch aan de gang waarbij de consumables kunnen worden geduplicate...staat op de ea forums.
Ook is het echt belachelijk dat de countdown timer voor het bieden van 15 seconden naar 29 seconden is gezet pff.
Voor Chemestry maakt het niet uit i.p.v. manager. Ik heb ze zelf niet omgeruild in dit plan omdat Iniesta 4 weak foot hebt, wat net kan helpen met het binnenhouden van de bal wanneer je wingers tackled.MVersteeg schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
BBVA only, duidelijk, waarom Iniesta en Rakitic niet van elkaar ruilen, meer chemistry.. Ik zou Rakitic sowieso niet halen.
Diego Costa, supergoed en goedkoop.Wognummer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:56:
dit is inmiddels mijn team alleen die spits nog![]()
[afbeelding]
ehmm ja dat zal best
Torres is ook niet duur maar daar gaat het niet om
Sirigu!Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:22:
wie weet nog een goede keeper ligue 1 van 2k
Dat ze dat zelf leuk vinden om te cheaten...Samiej6 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:44:
En er zijn op de PC weer cheaters....
[afbeelding]
Jammer dat dit niet gefixt is.

Whaha, dat was vorige week vrijdag ook al zo, maar toen was het zaterdag gefixed.Dersan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:45:
Nu dus weer.
Dit is op de iPad oid?Wognummer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:56:
dit is inmiddels mijn team alleen die spits nog![]()
[afbeelding]
Nog meer mensen gezeik met het wisselen van spelers in je opstelling? Ik kreeg net Cazorla ( ^_^ ) in een Gold Pack maar die kan ik met geen mogelijkheid in m'n team zetten. Ik krijg constant de melding: "Verbinding verbroken" waarna FUT afsluit.
EDIT: Ah, het werkt weer! Dit is mijn team nu overigens:
EDIT: Ah, het werkt weer! Dit is mijn team nu overigens:

[ Voor 18% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 04-10-2013 18:56 ]
Ik ben alleen nog aan het traden geweest. Nog niet gespeeld. Heb mijn ps3 al weg gedaan. Maar verwachten jullie dat de huidige prijzen gaan zakken of stijgen?
Heb al zo'n 300.000, maar weet niet of het verstandig is om al een team op te zetten?
Met het oog op de ps4 zeg maar.
Heb al zo'n 300.000, maar weet niet of het verstandig is om al een team op te zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door KontI op 04-10-2013 18:19 ]
Verwijderd
Tot en met kerst stijgen de prijzen of blijven ze gelijk daarna zakken de prijzen over het algemeen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen voor bijvoorbeeld populaire spelers uit de champions league en gewoon een aantal spelers die in FuT heel goed zijn.
Mijn ervaring met FUT is dat de prijzen de eerst twee drie maanden na de release het hoogst zijn en beginnen daarna zakken. Rond kerst krijg je vaak ook het team of the year waardoor er veel packs worden verkocht en er dus meer spelers op de markt komen.
Mijn ervaring met FUT is dat de prijzen de eerst twee drie maanden na de release het hoogst zijn en beginnen daarna zakken. Rond kerst krijg je vaak ook het team of the year waardoor er veel packs worden verkocht en er dus meer spelers op de markt komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 19:55 ]
In principe stijgen de prijzen nu alleen maar. Je had je team dus al moeten hebben. Ten tijde van 'early release' heb ik bijv. Flink in reus, alaba en lewandowski geinvesteerd en die verkoop ik nu voor goed geld.KontI schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:18:
Ik ben alleen nog aan het traden geweest. Nog niet gespeeld. Heb mijn ps3 al weg gedaan. Maar verwachten jullie dat de huidige prijzen gaan zakken of stijgen?
Prijzen stijgen tot eind november. Daarna verkoopt iedereen als een malle om coins te hebben om met TOTY (begin Januari) pakjes te openen en te hopen op een ronaldo, etc. Mijn plan voor dit jaar was om z.s.m. Een topteam(s) samen te stellen en die het hele jaar te houden. Voor mij geen TOTW of TOTY spelers dit jaar.
Maar goed, ik klaag niet. Heb ronaldo al uit een pakje gehaald....
Verwijderd
Mijn team op dit moment
http://www.easports.com/n...owoffId=dBhjapj4nKcTJ:ps3
Had het geluk dat ik Reus in een pakje had en die goed heb verkocht.
Nu sparen om team nog beter te maken, Buffon, Balotelli, Vidal wil ik er nog zeker bij hebben
Nu sparen om team nog beter te maken, Buffon, Balotelli, Vidal wil ik er nog zeker bij hebben
Ik snap niet hoe iedereen aan de coins komt... Ik ben nu ongeveer een week bezig. Trade toch vrij actief, maar het schiet niet op. Enkel tientallen coins tot een paar honder met geluk per trade. Ik heb nu zo'n 7500 coins en een hoop rotzooi uit cadeau packs in de verkoop staan. Een beetje een leuk team kost klauwen vol coins (zeker met contracten etc.), dus ik doe het voorlopig even met het beginteam.
Diegene die voordat het spel uit was al rond de 300.000 bij elkaar hadden, maken gebruik van een Bot. Zo'n online bot of hebben zelf geprogrammeerd in C#/VB.net/python/perl/php. Die maken daarmee tussen de 20.000 en 100.000 coins per dag. Sommige verkopen hun coins ook weer. Dit bestaat al sinds 2011 (voor zover ik weet).Dreadramon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:37:
Ik snap niet hoe iedereen aan de coins komt... Ik ben nu ongeveer een week bezig. Trade toch vrij actief, maar het schiet niet op. Enkel tientallen coins tot een paar honder met geluk per trade. Ik heb nu zo'n 7500 coins en een hoop rotzooi uit cadeau packs in de verkoop staan. Een beetje een leuk team kost klauwen vol coins (zeker met contracten etc.), dus ik doe het voorlopig even met het beginteam.
Niet iedereen met wat coins doet dat hoor. Maar het zijn er wel veel.
ik maakte Ronaldo open met mn eerste pack dat hielp
daarvoor spelers packs gekocht en dus een leuk team en nog ca 200.000 coins aan spelers over die in de verkoop staan
daarvoor spelers packs gekocht en dus een leuk team en nog ca 200.000 coins aan spelers over die in de verkoop staan
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/14/squads/885231/
Speelt erg lekker en heb nu nog zo'n 10k over.
http://www.futhead.com/14/squads/885231/
Speelt erg lekker en heb nu nog zo'n 10k over.
Leuk team hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:23:
Mijn team op dit moment
Balotelli is echt een beest. Zeker een aanrader.
Hoe is Pirlo als CDM (zonder Sentinel chem)? Word je dan niet steeds afgetroefd door sterkere en snellere spelers?
Heb donderdag mijn Bundesliga team verkocht en omgekat naar

Geen minuur spijt van gehad. Bundesliga prijs/kwaliteit is echt slecht. Voor de prijs van Lewandowski koop je bijv. Baloteli, Di Natale, El Sharaawi, Chellieni en Pirlo, terwijl zijn stats niet echt bijzonder zijn imo.
Volgende aankoop wordt een keeper (waarschijnlijk Handonovic of Buffon). Die Abiati houdt geen bal tegen.
@Ruud
Marchetti misschien nog uitproberen?
Marchetti misschien nog uitproberen?
Hmmz inderdaad goede tip.
Ik gebruikte hem in FUT 13, maar had even niet aan hem gedacht.
Is bijna identiek qua stats aan Handanovic zo te zien. http://www.futhead.com/14...archetti/compare/14-2875/
Neem denk ik beide dan. Ieder voor 4-5k op de x360. Heb ik gelijk een goede reserve. Buffon is 4 keer zo deur zo te zien.
Is bijna identiek qua stats aan Handanovic zo te zien. http://www.futhead.com/14...archetti/compare/14-2875/
Neem denk ik beide dan. Ieder voor 4-5k op de x360. Heb ik gelijk een goede reserve. Buffon is 4 keer zo deur zo te zien.
Mijn teampje nu, ook wel prima.
Daarnaast nog een Frans team met wat standaard spelers.
Maar wil misschien ook wel ff naar wat anders kijken. Heb nog 113.000 coins om wat leuks mee te doen.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Valt me opzich nog mee, nog niet echt veel wedstrijden met Pirlo gespeeld. Dus moet nog even aanzien hoe het verder loopt. Okee ga ik nu eerst voor Balotelli. Jij hebt ook een lekker team!!
Casual Ruud schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Leuk team hoor!
Balotelli is echt een beest. Zeker een aanrader.
Hoe is Pirlo als CDM (zonder Sentinel chem)? Word je dan niet steeds afgetroefd door sterkere en snellere spelers?
Heb donderdag mijn Bundesliga team verkocht en omgekat naar
[afbeelding]
Geen minuur spijt van gehad. Bundesliga prijs/kwaliteit is echt slecht. Voor de prijs van Lewandowski koop je bijv. Baloteli, Di Natale, El Sharaawi, Chellieni en Pirlo, terwijl zijn stats niet echt bijzonder zijn imo.
Volgende aankoop wordt een keeper (waarschijnlijk Handonovic of Buffon). Die Abiati houdt geen bal tegen.
Verwijderd
Ik speel nu met al een weekje met Buffon en ik moet zeggen dat ik hem enorm wisselvalig vind. Hij heeft redelijk vaak brilliante momenten maar helaas zit er soms ook een vermeertje tussenCasual Ruud schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:17:
Hmmz inderdaad goede tip.
Vraagje aan jou, is Chiellieni de coins waard?
Edit: Team --> http://www.futhead.com/14/squads/893347/
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2013 14:31 ]
Heb nog niet zo veel hem Chiellini gespeeld. Heb hem sinds vanmorgen. Eerste indruk is erg goed. Qua stats en work rate zit je sowieso erg goed. Ik denk dat hij mijn 23k coins wel waard zal zijn.
Had hem in Fut 13 ook. Toen by far de beste verdediger die ik heb gespeeld / gehad.
Overigens heb ik zojuist een Marchetti met glove chem en 49 contracts op de kop getikt. Vanavond eerst testen.
Had hem in Fut 13 ook. Toen by far de beste verdediger die ik heb gespeeld / gehad.
Overigens heb ik zojuist een Marchetti met glove chem en 49 contracts op de kop getikt. Vanavond eerst testen.
Ik zie heel veel serie a en toen dacht ik laat ik mn team maar ook even laten zien.
Ik speel nu 3-5-2 en het bevalt me prima..
http://www.easports.com/f...howoffId=fXDP7KScbfOb:360
Ik speel nu 3-5-2 en het bevalt me prima..
http://www.easports.com/f...howoffId=fXDP7KScbfOb:360
[ Voor 4% gewijzigd door xamirz op 05-10-2013 18:59 ]
Paulinho in goud pakketje gekregen, verkocht voor 12.500. Toch even 5.000 winst gemaakt op goud pakketje. Even twijfelen of ik nog wat goud pakketjes koop of dat ik even ga sparen. Wil even wat betere spaanse spelers kunnen aantrekken, sommige plekken nog niet heel top kunnen invullen.

Iemand tips wat ik beste kan doen. Heb nu dus 9k coins in bezit.
Feedback altijd welkom
P.S. voor de plek van Gabi heb ik ook nog Illarramendi in bezit!

Feedback altijd welkom
[ Voor 27% gewijzigd door Sleehond op 05-10-2013 19:52 ]
Verwijderd
Ik heb zelf Valero in m'n serie A team en ben er erg tevreden mee, spanjaard CM 86 passing. Misschien iets voor je middenveld?Sleehond schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:48:
Paulinho in goud pakketje gekregen, verkocht voor 12.500. Toch even 5.000 winst gemaakt op goud pakketje. Even twijfelen of ik nog wat goud pakketjes koop of dat ik even ga sparen. Wil even wat betere spaanse spelers kunnen aantrekken, sommige plekken nog niet heel top kunnen invullen.
[afbeelding]
Feedback altijd welkom
Nog iemand online die even een vriendschappelijke wedstrijd fut wilt spelen op PS3? PSN lekkerboeie86
Wat me opvalt is dat Dani Alves, nu richting 90k kost, Casillas richting 90k, Sergio Ramos ook 90k ofzo..
Die normaal zo'n 300 a 350k zijn..
Dat word sparen
Die normaal zo'n 300 a 350k zijn..
Dat word sparen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Hoe kan je eigenlijk disconnects van de tegenstander voorkomen?
Ik heb nu 4 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen en 2 waarbij de tegenstander na 10 minuten de verbinding verbreekt.
Het rare geval is dat ik dan een niet verbonden straf krijg en dus minder coins per wedstrijd krijg uitbetaald. Ik word dus gestraft voor iets wat ik niet doe. Hebben jullie hier ook last van? (PC versie)
Ik heb nu 4 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen en 2 waarbij de tegenstander na 10 minuten de verbinding verbreekt.
Het rare geval is dat ik dan een niet verbonden straf krijg en dus minder coins per wedstrijd krijg uitbetaald. Ik word dus gestraft voor iets wat ik niet doe. Hebben jullie hier ook last van? (PC versie)
ehm lol ja je hebt een punt maar deze was maar 210.000 en messie ruim 3.000.000
Verwijderd
ik wou hier iets vragen maar is al opgelost..
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 17:46 ]
Wie heeft er Tevez in zijn team? Ben benieuwd hoe hij speelt. Heb net Gomez en Quagliarella verkocht die waren mij te traag in de bal. In plaats daarvan heb ik Di Natale gekocht Di Natale bevalt me goed maar had toch wat meer verwacht. 5 games maar 3 goals. Ben opzoek naar een goeie afmaker.
Dit is mijn main team.
http://www.easports.com/f...howoffId=gLkCxKxrnKd9q:pc
Dit is mijn main team.
Verwijderd
ik zoek nog een goede linksbuiten voor in de spaanse league. maar neymar kan ik niet betalen heb ongeveer 100K
Heb zelf Griezmann probeer hem eens 300 coins maar anders quicksell XD Is een goeie speler kan mooie pasjes geven en goed aan de bal.Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
ik zoek nog een goede linksbuiten voor in de spaanse league. maar neymar kan ik niet betalen heb ongeveer 100K
Balotelligoosche schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:11:
Wie heeft er Tevez in zijn team? Ben benieuwd hoe hij speelt. Heb net Gomez en Quagliarella verkocht die waren mij te traag in de bal. In plaats daarvan heb ik Di Natale gekocht Di Natale bevalt me goed maar had toch wat meer verwacht. 5 games maar 3 goals. Ben opzoek naar een goeie afmaker.
Dit is mijn main team.
http://www.futhead.com/14/players/12349/diego-milito/ 98 finishing
Neymar is geen linksbuiten meerVerwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Speel nu met Sau en Ibarbo samen gaat best goed 2 keer gewonnen en 5 doelpunten. Maar Ibarbo kan niet zo goed dribbelen. En net ook nog een wedstrijd gespeeld met het duo Muriel en Di Natale die gasten hebben het moeilijk tegen grote verdedigers. DIe wedstrijd verloren met 2 = 0Lekkerboeie86 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:55:
[...]
BalotelliIbarbo is ook niet verkeerd. Zou hem nog een kans geven. Verder IF Milito.
http://www.futhead.com/14/players/12349/diego-milito/ 98 finishing
Balotelli daar heb ik net tegen gespeeld die gast bakt er niks staat maar tewachten in een hoekje en als die in actie komt is die zo traag en kan totaal niet passen.
IF Milito kan ik wel proberen kan een goeie investering zijn maar die gast kan niet passen en zijn pac is 78 dat is net tetraag ik heb gemerkt 80 pac is het minimum dat een SP moet hebben anders komt die niet langs de verdedigers.
Vučinić en Tevez lijkt mij ook een goed duo heeft iemand ervaring met deze spelers???
Maar bedankt voor de tip
Verwijderd
nee ik zag het in fifa ook niet meer en bij barcelona ook niet aangezien messi gebleseerd is.
Dani Alves als RechtsAchter?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
zooo damn pepe is gedevalueerd zeg, was al helemaal blij toen ie in pakje zat:(
Verwijderd
Vucinic is een heerlijke speler. Goed schot, prima kopbal, goede dribbel, goede workrates en 86(!) short passing. Beste spits tot nu toe in de Serie A voor mij.goosche schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
Speel nu met Sau en Ibarbo samen gaat best goed 2 keer gewonnen en 5 doelpunten. Maar Ibarbo kan niet zo goed dribbelen. En net ook nog een wedstrijd gespeeld met het duo Muriel en Di Natale die gasten hebben het moeilijk tegen grote verdedigers. DIe wedstrijd verloren met 2 = 0
Balotelli daar heb ik net tegen gespeeld die gast bakt er niks staat maar tewachten in een hoekje en als die in actie komt is die zo traag en kan totaal niet passen.
IF Milito kan ik wel proberen kan een goeie investering zijn maar die gast kan niet passen en zijn pac is 78 dat is net tetraag ik heb gemerkt 80 pac is het minimum dat een SP moet hebben anders komt die niet langs de verdedigers.
Vučinić en Tevez lijkt mij ook een goed duo heeft iemand ervaring met deze spelers???
Maar bedankt voor de tip
idd goed plan op de iPad is ie wat goedkoper voor 50K net op de kop getikt geld loopt wel inmiddels op zn einde nuSuperVeloce schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:46:
[...]
Dani Alves als RechtsAchter?op dit moment voor 90k te koop, binnenkort vas richting 300k
huh, op iPad 50k? jij speel ipad versie?
http://postimg.org/image/6atttgott/
Mijn team sinds 2 weken FIFA 14
Even kijken hoe het speelt.
Mijn team sinds 2 weken FIFA 14
Even kijken hoe het speelt.
[ Voor 5% gewijzigd door iksander op 06-10-2013 23:27 ]
ik speel de iPad versie idd? of had ik gewoon mazzel dat die erop stond voor 50kSuperVeloce schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:14:
huh, op iPad 50k? jij speel ipad versie?
17700 muntjes over ok toch nog maar 2 packs halen di Maria en Pedro uit de packs lol
Eindelijk mijn nieuwe LW binnen
Reus! Nu alleen nog even Alaba en ik ben klaar..
*voor dat je denkt wat zit die om 4:00 uur nog online.. * mijn locatie is Bonaire -6 uur ;
*voor dat je denkt wat zit die om 4:00 uur nog online.. * mijn locatie is Bonaire -6 uur ;

[ Voor 27% gewijzigd door Punkbuster op 07-10-2013 04:46 ]
automation fanboy
Klinkt goed maar ik ga me hele Serie A team verkopen en ga voor een braziliaans team heb nu een cheap teampje en is nu al OP. Jo die gast OMG OP en die gast wil ik als IF hebben en Alves ook.Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:47:
[...]
Vucinic is een heerlijke speler. Goede schoet, prima kopbal, goede dribbel, goede workrates en 86(!) short passing. Beste spits tot nu toe in de Serie A voor mij.
http://www.easports.com/u...howoffId=f8VJgxDKnKeuS:pc
Dit team koste me rond 15K. Maar dit moet het worden. En hopelijk vandaag nog.
http://www.futhead.com/14/squads/971708/
Misschien hou ik wel een budget Serie A en doe niet alles weg. Muriel zakt in prijs en ibarbo en Sau ook dat is niet best voor mijn business.
Overgestapt van een BBVA naar een Serie A team.
http://www.futhead.com/14/squads/973777/
Moet zeggen dat IF Milito en IF Pandev redelijk goedkoop zijn, in vergelijking met de IF prijzen van vorig jaar. Ik ben nu aan het sparen voor De Rossi, om Inler/De Jong te vervangen. Ik heb verder Maggio als back-up voor Candreva.
Benatia staat ook op mijn verlanglijst om Mexes te vervangen. Die kerel staat vaak uit positie, en dat is niet echt handig.
Ik zoek eigenlijk nog een goede LM als back-up / vervanger van Asamoah. Iemand ervaring met Armero?
Moet zeggen dat IF Milito en IF Pandev redelijk goedkoop zijn, in vergelijking met de IF prijzen van vorig jaar. Ik ben nu aan het sparen voor De Rossi, om Inler/De Jong te vervangen. Ik heb verder Maggio als back-up voor Candreva.
Benatia staat ook op mijn verlanglijst om Mexes te vervangen. Die kerel staat vaak uit positie, en dat is niet echt handig.
Ik zoek eigenlijk nog een goede LM als back-up / vervanger van Asamoah. Iemand ervaring met Armero?
Armero is een fijne speler kan ook goed verdedigen gebruik hem ook als LB. Zuniga is een goeie goedkope opties en kan ook als LB spelen.chengbondkwok schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:59:
Overgestapt van een BBVA naar een Serie A team.
Trouwens net Asamoah verkocht voor 16k XD had hem gekocht voor 2.5k
[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 07-10-2013 12:18 ]
Whut. Hoe verkoop je een asamoah voor 16K??goosche schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
Armero is een fijne speler kan ook goed verdedigen gebruik hem ook als LB. Zuniga is een goeie goedkope opties en kan ook als LB spelen.
Trouwens net Asamoah verkocht voor 16k XD had hem gekocht voor 2.5k
hij word gefixt door 4 gasten XD
hahaah net weer 1tje verkocht voor 14.5 en ik er heb er nog 2 kaarten
ik help wel even mee hoor
hahaah net weer 1tje verkocht voor 14.5 en ik er heb er nog 2 kaarten

[ Voor 65% gewijzigd door goosche op 07-10-2013 12:34 ]
Jij denkt, ik bouw ff zelfde team als ik hebPunkbuster schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 04:07:
Eindelijk mijn nieuwe LW binnenReus! Nu alleen nog even Alaba en ik ben klaar..
[afbeelding]
Craft beer specialist
Serieus? Want dan ga ik mijn Asamoah ook even verkopengoosche schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:26:
hij word gefixt door 4 gasten XD
ik heb net 2 kaarten voor 14.5k erop gezet ben het goedkoopst op de markt en hopelijk gaan ze snel weg dan kan ik Thiago Silva halen.
Ja, ik heb het voor 15250 erop gezet. Beetje duurgoosche schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:43:
ik heb net 2 kaarten voor 14.5k erop gezet ben het goedkoopst op de markt en hopelijk gaan ze snel weg dan kan ik Thiago Silva halen.
Maar mocht ik het kunnen verkopen, dan kan ik Armero, Zuniga én De Rossi halen
bevalt die pool een beetje aan de rechter-flank?Jeroen87 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:34:
[...]
Jij denkt, ik bouw ff zelfde team als ik hebIk heb alleen Farfan niet. Werk op die flank liever met Blaszykovski.
automation fanboy
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met Pirlo? Zit te twijfelen, ik vind hem wat aan de dure kant op het moment. Pirlo kopen of wachten tot woensdag voor IF Totti.
Ik zit zelf nog echt zwaar in dubio wat betreft het te kiezen team. Telkens als ik iets heb dan speel ik drie wedstrijden en dan bevalt het eigenlijk toch niet.
Heb (voor mij) traditiegetrouw eerst Ajax en een Nederlands Elftal gebouwd; Ajax compleet en Nederlands elftal beetje naar mijn smaak (RvP en Robben ontbreken nog) en deze spelen beide wel aardig maar toch blijft het gevoel van net niet heersen.
Iemand suggesties? Heb zo'n 85k op de bank en een IF Lewandowski in de verkoop ;-)
Heb (voor mij) traditiegetrouw eerst Ajax en een Nederlands Elftal gebouwd; Ajax compleet en Nederlands elftal beetje naar mijn smaak (RvP en Robben ontbreken nog) en deze spelen beide wel aardig maar toch blijft het gevoel van net niet heersen.
Iemand suggesties? Heb zo'n 85k op de bank en een IF Lewandowski in de verkoop ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 07-10-2013 14:34 ]
Verwijderd
Wat voor voetbal wil je spelen? Counter, totaal, kick & rush etc?JapieTalent schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:34:
Ik zit zelf nog echt zwaar in dubio wat betreft het te kiezen team. Telkens als ik iets heb dan speel ik drie wedstrijden en dan bevalt het eigenlijk toch niet.
Sorry, dat had ik inderdaad wel even kunnen vermelden. Ik ben wel fan van het voetbal dat Barcelona speelt en Ajax probeert te spelen. Combineren, tikken en zo een opening vinden en toeslaan. Totaalvoetbal dus.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:37:
[...]
Wat voor voetbal wil je spelen? Counter, totaal, kick & rush etc?
Qua formatie ben ik het meest fan van 433 (4).
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 07-10-2013 14:40 ]
Verwijderd
Ik speel zelf ook totaal voetbal soms 433(4) meestal (5) met dit team en dan wissel ik De Rossi voor Hamsik.JapieTalent schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
Sorry, dat had ik inderdaad wel even kunnen vermelden. Ik ben wel fan van het voetbal dat Barcelona speelt en Ajax probeert te spelen. Combineren, tikken en zo een opening vinden en toeslaan. Totaalvoetbal dus.
Ik zou sowieso de Seria A aanbevelen, goede passers maar ook fysiek sterk en goedkoper dan de Premier League, Bundesliga en La Liga. Mijn team is alles behalve snel maar er zijn ook prima snelle middenvelders en vleugelspelers in de Serie A.
Ik speelde met hem in 433 (Meestal gemixt met o.a.: De Rossi / Diamanti / Montolivo / Vidal / Marchisio)Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:12:
Heeft er iemand ervaring met Pirlo? Zit te twijfelen, ik vind hem wat aan de dure kant op het moment. Pirlo kopen of wachten tot woensdag voor IF Totti.
Vele middenvelders heb ik nu een poos geprobeerd om te kijken waar ik mijn basis mee wil afleggen.
Pirlo vond ik ook te duur maar dacht, als ie niet bevalt pleur ik hem weer op de lijst.
Mijn woorden erover.. tja, een moeilijk geval.
Aan de bal is het een geweldige speler. Ik denk zelfs de beste. Heer en meester in lange én korte passing. Af en toe zijn mijn spitsen geblokkeerd en waag ik een lange afstand schot die er toch regelmatig in gaat met een prachtige curve.
Maar, in mijn ogen een ramp zonder de bal. Stond vaak op rare plaatsen waarbij er een groot gat op mijn middenveld vrij kwam. Hij hangt me te vaak de 'CAM' uit i.p.v. CM. Dat gaat dus vaak fout als ik balverlies heb en de tegenploeg een counter inzet. Dan gaat Pirlo alvast aan de koffie..
Een bal terug veroveren... denk het ff niet.. Verschrikkelijk dus in de tackles en intercepties. Redelijk snel moe. En bovenal: Heel traag. Dan mag men wel zeggen dat snelheid niet belangrijk meer is, maar bij bal verlies wil ik dat mijn CM's mee werken. Ik gebruik persoonlijk dus liever iemand als Vidal of Marchisio.
--
Al met al ben ik even van 433 afgestapt en ga ik mijn middenveld omgooien met 41212 met
Vidal/Rossi als CDM,
Hamsik/Diamanti op de CAM en
El Shaarawy/Candreva op LM/RM.
Al met al speel ik liever met CDM's/CAM's dan met CM's die ertussen hangen. Ze hebben in mijn ogen een te veel 'net niet of net te laat' moment.
Het is me weer geluktchengbondkwok schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:45:
[...]
Ja, ik heb het voor 15250 erop gezet. Beetje duur
Maar mocht ik het kunnen verkopen, dan kan ik Armero, Zuniga én De Rossi halen

Tikki and takka voetbal moet toch bij de Brazil wezen. Dit is mijn team ik maak iedereen kapot.JapieTalent schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
Sorry, dat had ik inderdaad wel even kunnen vermelden. Ik ben wel fan van het voetbal dat Barcelona speelt en Ajax probeert te spelen. Combineren, tikken en zo een opening vinden en toeslaan. Totaalvoetbal dus.
Mijn spelers zijn klein dat is wel een nadeel tikke tik kunnen ze wel hoor. Ze zijn snel en beweegelijk. En voor een teampie dat 15k kost ben ik wel blij mee

Ik speel momenteel met dit team
http://www.easports.com/u...howoffId=kXEEhCbcnKeFh:pc
Speelde eerst altijd 4-3-3(4) of 4-3-3(5). Maar ben er nu achter dat 4-1-4-1 mij veel beter ligt. Eerst zat er steeds een enorm gat op het middenveld en kon de tegenstander zo doorlopen naar de 16. Nu ben ik verdedigend beter, en zijn mijn aanvallen ook afwisselender
Wat vinden jullie de beste speler voor LM?
Asamoah, Bonaventura, Zuniga, Lulic?
Ik speel vooral met de LM langs de zijlijn, maar af en toe steek ik binnendoor om uit te halen.
http://www.easports.com/u...howoffId=kXEEhCbcnKeFh:pc
Speelde eerst altijd 4-3-3(4) of 4-3-3(5). Maar ben er nu achter dat 4-1-4-1 mij veel beter ligt. Eerst zat er steeds een enorm gat op het middenveld en kon de tegenstander zo doorlopen naar de 16. Nu ben ik verdedigend beter, en zijn mijn aanvallen ook afwisselender
Wat vinden jullie de beste speler voor LM?
Asamoah, Bonaventura, Zuniga, Lulic?
Ik speel vooral met de LM langs de zijlijn, maar af en toe steek ik binnendoor om uit te halen.
Waarom van El Sharaawy geen LM maken?
Zijn vervanger is bij mij Armero. Hem gebruik ik ook om ff lekker langs de zijlijn door te trekken. Al vond ik Asamoah ook wel een goede. Toch liever Armero. El Sharaawy blijft mijn basis LM speler!
Zijn vervanger is bij mij Armero. Hem gebruik ik ook om ff lekker langs de zijlijn door te trekken. Al vond ik Asamoah ook wel een goede. Toch liever Armero. El Sharaawy blijft mijn basis LM speler!
Ja zal het eens gaan proberen. Tot nu toe komt El Sharaawy bij mij nog niet echt uit de verf. Niet als LW in 4-3-3 en nu op de LM positie in 4-1-4-1 ook niet helaas.
Candreva aan de andere kant daarintegen gaat juist super goed. Ik denk dat El Sha wat strength mist voor mij ofzo.
Candreva aan de andere kant daarintegen gaat juist super goed. Ik denk dat El Sha wat strength mist voor mij ofzo.
Ja, klein duwtje en hij vliegt de reclame borden in. Dat zal ik ook niet ontkennen. In het begin had ik er ook moeite mee. Je moet eens proberen vaak te kappen met hem.
Ik geef hem meestal de bal in het midden van het veld, sprint vervolgens de hele linker flank af en kap dan door naar binnen met wat schaar bewegingen. Schiet kans? 90% erin. Te veel verdediging? Dan geef ik hem altijd af aan mijn CAM of SP.
In een verre voorzet vind het ook geen held. Puur voor het naar binnen trekken dus.
Candreva heb ik ook en daar doe ik het zelfde mee, alleen trek ik bij hem niet naar binnen maar geef ik de voorzet na een sprint. OF ik cross hem helemaal door naar El Sharaawy. Op die manier heeft El Sharaawy heel veel vrijheid. Met zijn snelheid creëer je zo veel opties.
Veel assists geeft hij me niet. Als je speelt op voorzetten kan het inderdaad een tegenvaller zijn.
Ik geef hem meestal de bal in het midden van het veld, sprint vervolgens de hele linker flank af en kap dan door naar binnen met wat schaar bewegingen. Schiet kans? 90% erin. Te veel verdediging? Dan geef ik hem altijd af aan mijn CAM of SP.
In een verre voorzet vind het ook geen held. Puur voor het naar binnen trekken dus.
Candreva heb ik ook en daar doe ik het zelfde mee, alleen trek ik bij hem niet naar binnen maar geef ik de voorzet na een sprint. OF ik cross hem helemaal door naar El Sharaawy. Op die manier heeft El Sharaawy heel veel vrijheid. Met zijn snelheid creëer je zo veel opties.
Veel assists geeft hij me niet. Als je speelt op voorzetten kan het inderdaad een tegenvaller zijn.
Verwijderd
Je moet voor de lol is Totti proberen kost geen drol, is net iets langzamer dan de gemiddelde scootmobiel maar 91 ballcontrol, 90 short passing, 88 long passing, 85 reactions, 80 positioning en 90 vision daarbij ook nog is 76 strength.
Je kan echt belachelijke passes met hem geven en doordat z'n sprint snelheid het zelfde is als de gemiddelde spelers loop snelheid heb je super veel balcontrole en rennen tegenstanders vaak langs je heen.
Bewijs --> Totti vanaf de middenlijn.
Je kan echt belachelijke passes met hem geven en doordat z'n sprint snelheid het zelfde is als de gemiddelde spelers loop snelheid heb je super veel balcontrole en rennen tegenstanders vaak langs je heen.
Bewijs --> Totti vanaf de middenlijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 15:20 ]
Zekers, erg rap, en goeie voorzet, als ik seasons speel, doe ik dat altijd met Borrusia. Dan heb ik tegenwoordig vaak Aubameyang op de RM, echter is hij in FUT op dit moment helaas nog onbetaalbaar voor mij als IF.Punkbuster schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:06:
[...]
bevalt die pool een beetje aan de rechter-flank?
Craft beer specialist
Totti is extreem goed in passes. Helaas kwam hij bij mij niet snel, (nouja nooit) voorbij de middenlijn en heb je niets aan hem in verdedigend opzicht.
Komt ook een IF van Totti aan op CF positie. Dat zie ik meer zitten!
Komt ook een IF van Totti aan op CF positie. Dat zie ik meer zitten!
Totti heb ik ook gehad ja, toen ik nog 4-3-3 speelde.
Zette goed voor en had een enorm goed afstandsschot.
Helaas kon ik er vrij weinig mee als hij al te vroeg in de aanval de bal kreeg, dan was ie net te sloom om wat meters te maken. Ik had er trouwens nog een Catalyst chemistry op zitten
Zette goed voor en had een enorm goed afstandsschot.
Helaas kon ik er vrij weinig mee als hij al te vroeg in de aanval de bal kreeg, dan was ie net te sloom om wat meters te maken. Ik had er trouwens nog een Catalyst chemistry op zitten
Thanks voor je input, maar had toch een beter gevoel bij Brazilië zoals goosche suggereerde.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:44:
[...]
Ik speel zelf ook totaal voetbal soms 433(4) meestal (5) met dit team en dan wissel ik De Rossi voor Hamsik.
Ik zou sowieso de Seria A aanbevelen, goede passers maar ook fysiek sterk en goedkoper dan de Premier League, Bundesliga en La Liga. Mijn team is alles behalve snel maar er zijn ook prima snelle middenvelders en vleugelspelers in de Serie A.
Thanks voor je input, heb me even verdiept in Brazilië en heb er het volgende team van gebouwd:goosche schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Tikki and takka voetbal moet toch bij de Brazil wezen. Dit is mijn team ik maak iedereen kapot.
Mijn spelers zijn klein dat is wel een nadeel tikke tik kunnen ze wel hoor. Ze zijn snel en beweegelijk. En voor een teampie dat 15k kost ben ik wel blij mee![]()
![]()
Vanavond koop ik Thiago Silva en Ramires voor versterking.
http://www.futhead.com/14/squads/987350/
Helaas alleen geen Braziliaanse manager, dus Mourinho moet dit groepje maar in goede banen leiden.
Dit soort wedstrijden haat ik:

16 schoten, waarvan 13 op doel met maar 1 doelpunt als resultaat. En dan krijg ik in de 90e minuut ook nog eens een tegengoal. Bah...

16 schoten, waarvan 13 op doel met maar 1 doelpunt als resultaat. En dan krijg ik in de 90e minuut ook nog eens een tegengoal. Bah...
Ik speelde eerst met een compleet zilveren eredivisie/nl team. Dat ging lekker en won de wedstrijden. Ik moest nog 1 wedstrijd om de titel in divisie 8 te pakken en toen begon de ellende:
Ik werd alleen nog maar gematched met gouden teams met 100% teamgeest en 4,5 sterrenrating terwijl ik maar 3,5/4 had.
Eerste wedstrijd nog kunnen winnen, maar de 3 wedstrijden erna verloren doordat mijn spelers van alle kanten voorbij worden gerushed door de snelle pace spelers.
Heb van ellende maar snel een gouden team bij elkaar gekocht, en bam, ik win weer een wedstrijd en heb de titel.
Rare matchmaking daar bij ea....
Ik werd alleen nog maar gematched met gouden teams met 100% teamgeest en 4,5 sterrenrating terwijl ik maar 3,5/4 had.
Eerste wedstrijd nog kunnen winnen, maar de 3 wedstrijden erna verloren doordat mijn spelers van alle kanten voorbij worden gerushed door de snelle pace spelers.
Heb van ellende maar snel een gouden team bij elkaar gekocht, en bam, ik win weer een wedstrijd en heb de titel.
Rare matchmaking daar bij ea....
442 in serie a lijkt voor mij goed te werken
montolivo is zeker erg goed!
Voor de geinteresseerden, te koop bij club Moghreb Tetouan op PS3:
Podolski: 9800/13000 (startprijs/nu kopen)
Leandro Damiao: 400/450
Maggio (Napoli) 900/1100
Marin: 800/950
Van Ginkel: 650/900
Schaars: 450/500
Boateng (Bayern): 4300/4700
Altintop (Galatasa) : 350/500
Henderson: 450/600
Jucilei: 400/500
Noble: 350/450
De Gea: 5000/6500
Podolski: 9800/13000 (startprijs/nu kopen)
Leandro Damiao: 400/450
Maggio (Napoli) 900/1100
Marin: 800/950
Van Ginkel: 650/900
Schaars: 450/500
Boateng (Bayern): 4300/4700
Altintop (Galatasa) : 350/500
Henderson: 450/600
Jucilei: 400/500
Noble: 350/450
De Gea: 5000/6500
[ Voor 4% gewijzigd door IJburger op 08-10-2013 17:53 ]
Verwijderd
Is er ook iemand die fifa speelt op de iPad?
Wij hebben problemen met de rode kaarten die spelers krijgen.
Ze worden niet weggehaald na een aantal wedstrijden.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Als het goed is ziet je opstelling er alsvolgt uit:Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:15:
Is er ook iemand die fifa speelt op de iPad?
- 11 basisspelers
- 7 wisselspelers
- 5 reservespelers.
Als je speler een rode kaart heeft, dan moet je hem bij de reservespelers neerzetten. Hij doet dan niet mee voor de wedstrijd, maar zit wel in de 'selectie'. Ik heb volgens mij het idee dat hij namelijk niet bij je eerste 23 zit.
Zijn er hier ook echte handeleren
?
Idem en ik heb straks, ooit als mijn IF Lewandowski verkocht wordt een boel coins om mee te handelen..
Edit: sta toch al reeds 227.530 profit, gaat dus niet slecht al voelt het niet zo haha..
Ik heb nu 3,9 miljoen winst uit handel al heb ik alles alweer uitgegeven of geïnvesteerd. Gisteren als laatste ook nog een IF lewa gekocht. Net paar wedstrijden mee gespeeld. IF's vallen me toch vaak beetje tegen.JapieTalent schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:06:
[...]
Idem en ik heb straks, ooit als mijn IF Lewandowski verkocht wordt een boel coins om mee te handelen..
Edit: sta toch al reeds 227.530 profit, gaat dus niet slecht al voelt het niet zo haha..
Verwijderd
Heb je Ronaldo verkocht?RiemerDas schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:22:
[...]
Ik heb nu 3,9 miljoen winst uit handel al heb ik alles alweer uitgegeven of geïnvesteerd. Gisteren als laatste ook nog een IF lewa gekocht. Net paar wedstrijden mee gespeeld. IF's vallen me toch vaak beetje tegen.
Hoe kan je nu zoveel winst al hebbenRiemerDas schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:22:
[...]
Ik heb nu 3,9 miljoen winst uit handel al heb ik alles alweer uitgegeven of geïnvesteerd. Gisteren als laatste ook nog een IF lewa gekocht. Net paar wedstrijden mee gespeeld. IF's vallen me toch vaak beetje tegen.

Verwijderd
beste mensen.
ik heb een probleem met fut.
nu heb ik 3 games gespeeld maar na het terug gaan na het begin scherm blijven mijn punten gelijk en ook aantal wedstrijden. hij lijkt de games niet meer op te slaan.
is er hier iemand die dit probleem ook heeft gehad of een oplossing weet.
ik speel op de x-box360
groet benjamin
nu heb ik 3 games gespeeld maar na het terug gaan na het begin scherm blijven mijn punten gelijk en ook aantal wedstrijden. hij lijkt de games niet meer op te slaan.
ik speel op de x-box360
groet benjamin
Schijnen meer mensen last van te hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:10:
beste mensen.
ik speel op de x-box360
groet benjamin
Veel handelen vanaf begin en in paar spelers specialiseren die redelijk in de markt liggen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:09:
[...]
Hoe kan je nu zoveel winst al hebben?
Het is ook geen winst. Je hebt voor 3.9 miljoen spelers verkocht. Koop je nu voor 3 miljoen in. En verkoop je die (zonder winst) sta je op 6.9 "winst"
Ik zelf heb denk ik 10k winst gemaakt met handelen toch staat mijn teller om 200k ofzo
Ik zelf heb denk ik 10k winst gemaakt met handelen toch staat mijn teller om 200k ofzo
Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.