• iwaninho
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10-2013
Iemand die hier UT 14 coins voor de Xbox willen kopen ?

Anoniem: 452768

Vraagje:

Ik heb Ultimate team jaren op de xbox360 gespeeld.
Nu zal ik vanaf deze versie spelen op de PS3. (Voorbereiding op de PS4)

Ik vroeg me af of het al mogelijk was om op de webapp te starten??
Als ik die open en inlog kom ik (uiteraard misschien) op mn xbox versie..

-Kan ik op 1 origin account 2 consoles?
-Moet ik dan eerst de ps3 versie spelen of kan ik dat nu al doen?

Kom er niet helemaal uit en hoop dat iemand hier iets meer van weet of hetzelfde heeft gehad..

Bedankt!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:42
Anoniem: 452768 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:21:
Vraagje:

Ik heb Ultimate team jaren op de xbox360 gespeeld.
Nu zal ik vanaf deze versie spelen op de PS3. (Voorbereiding op de PS4)

Ik vroeg me af of het al mogelijk was om op de webapp te starten??
Als ik die open en inlog kom ik (uiteraard misschien) op mn xbox versie..

-Kan ik op 1 origin account 2 consoles?
-Moet ik dan eerst de ps3 versie spelen of kan ik dat nu al doen?

Kom er niet helemaal uit en hoop dat iemand hier iets meer van weet of hetzelfde heeft gehad..

Bedankt!
Aangezien ze mij deze week hebben geholpen met een soortgelijke situatie (ps3 naar pc) kan ik jou dezelfde info verschaffen.

Je kan nog niet spelen. Je moet wachten tot je in ps3 ultimate team een team kan aanmaken, en dan zou je in de webapp van account moeten kunnen switchen. De voortijdige acces is alleen wanneer je op hetzelfde platform ook FUT 13 hebt gespeeld.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Het spel komt morgen uit, dat zo veel moet het niet uitmaken ;)

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:07
Dit wordt mn team:
http://www.futhead.com/14/squads/534234/
Moet nog mn 2 spitsen kopen en de 2 CB :)

Edit:
niet helemaal waar want de CDM is nu nog Bender en mn keeper Leno |:(
Zo, lekker team om mee te beginnen hoor! Daar heb ik de coins lang niet voor. Ik heb wel een Bundesliga start-team: http://www.futhead.com/14/squads/495017/

Iemand nog tips voor verbeteringen in dit team? Ik heb door wat te handelen alweer bijna 10k gespaard. Ik denk aan een nieuwe CAM, Diego misschien. Al wil ik eerst de 96 shotpower van Ronny zien haha. :*)

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:28
Mijn team om mee te starten :)

http://www.easports.com/n...howoffId=eN1w8C8EnJ56E:pc

Deze keeper wil ik nog: Casillas
Deze verdedigers: Sergio Ramos & Dani Alves
Deze middenvelders: Xavi & Iniesta
Deze aanvallers: C.Ronaldo & Bale & Messi & Neymar

:P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 18:56
SuperVeloce schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:16:
Mijn team om mee te starten :)

http://www.easports.com/n...howoffId=eN1w8C8EnJ56E:pc

Deze keeper wil ik nog: Casillas
Deze verdedigers: Sergio Ramos & Dani Alves
Deze middenvelders: Xavi & Iniesta
Deze aanvallers: C.Ronaldo & Bale & Messi & Neymar

:P
Mooi team goed gehandeld zo tezien. Maar ik vind de game niks Fifa 13 speelt veel fijner. Net 2 wedstrijden gespeeld geen 1 doelpunt alleen maar ballen tegen de lat paal ect en 5 doelpunten geïncasseerd. En dat ben ik niet gewend. Ben er niet blij mee.

• SuperVeloce
ja ik vind het ook nog erg wennen.. lijkt wel of tegenstanders makkelijk mijn bal kunnen afpakken
als een bal los rolt... niet dat mijn team speler erop af rent, nee blijft staan..
heb nog niks online gewonnen..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

goosche schreef op donderdag 26 september 2013 @ 01:20:
[...]

Mooi team goed gehandeld zo tezien. Maar ik vind de game niks Fifa 13 speelt veel fijner. Net 2 wedstrijden gespeeld geen 1 doelpunt alleen maar ballen tegen de lat paal ect en 5 doelpunten geïncasseerd. En dat ben ik niet gewend. Ben er niet blij mee.
Is het niet meestal dat je eerst moet wennen aan een "nieuwe fifa". Daar heb ik namelijk altijd last van. De eerste paar matches bak ik er niks van en daarna gaat het redelijk gelijk op.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:35
Is het trouwens normaal dat je maar een beperkt aantal paketten kan kopen? daarna dat ze op zijn of worden die vanzelf weer opnieuw gevuld?

• chengbondkwok
  • Laatst online: 00:18
Wognummer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:35:
Is het trouwens normaal dat je maar een beperkt aantal paketten kan kopen? daarna dat ze op zijn of worden die vanzelf weer opnieuw gevuld?
Nee, je kan pack kopen totdat je coins op zijn.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 19:37
Wognummer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:35:
Sommige pakketen zijn limited qua uitvoering, dan kun je inderdaad een beperkt aantal kopen. Dit is meestal met speciale acties of happy hour.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Zijn er al Legends gesignaleerd of zijn die er nog niet bij de release?

Ik proef overigens niets van de enthousiasme en hype van de afgelopen jaren bij deze release. Is dat een combinatie van de verwachte Next-Gen en de release van GTA V, of is de game minder?

• SuperVeloce
Hoe doe je een team kaartje gebruiken? Bijv team training voor conditie?
Bij FIFA13 was het een speler selecteren en dat item toepassen, nu kan ik het niet vinden

• Wognummer
in het team op een speler klikken dan krijg je een nieuw menu (ik heb me er wezeloos naar gezocht)

inmiddels een team brazilianen op de been gebracht nu maar eens wat spelen

• chengbondkwok
Cerberi schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:41:
Zijn er al Legends gesignaleerd of zijn die er nog niet bij de release?

Ik proef overigens niets van de enthousiasme en hype van de afgelopen jaren bij deze release. Is dat een combinatie van de verwachte Next-Gen en de release van GTA V, of is de game minder?
Legends = Xbox One exclusive.

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:45
even een vraagje, ik woon op dit moment niet in Nederland, maar de verkoop van fifa14 is nu gaande?
Dan weet ik dat ik goed op koopjes kan letten via de WEB-app ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Punkbuster op 26-09-2013 14:06 ]

automation fanboy

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Punkbuster schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:02:
even een vraagje, ik woon op dit moment niet in Nederland, maar de verkoop van fifa14 is nu gaande?
Dan weet ik dat ik goed op koopjes kan letten via de WEB-app ;)
Hou die idd maar in de gaten ;). Ik hou hem ook een beetje in de gaten voor de koopjes. Vanmorgen een kleine 15k gemaakt. 2 pakjes gekocht maar helaas geen goede spelers ertussen zitten. 2x een speler van +/- 4.5k

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Woot kom er nu pas achter dat je ook classic kits kunt kopen in FUT!!! :) :) :)

Helaas geen Nederlandse maar wel een paar echte Engelse en Italiaanse klassiekers..

Meteen de Everton classic aangeschaft. #COYB

Afbeeldingslocatie: http://fh13.fhcdn.com/static/img/14/items/kits/6300070.png

http://www.futhead.com/14/items/kits/classic/

PSN: jannvsdvinvs

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 18:22
net aangeschaft en meteen Toure in een beginnerspack :) voor 82.000 verkocht , nu bronze eredivisie team gekocht voor max 250 per speler en nu maar handelen en spelen . Goed begin met pakjes al zeg ik het zelf

hoi

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Kr44nVogel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:04:
net aangeschaft en meteen Toure in een beginnerspack :) voor 82.000 verkocht , nu bronze eredivisie team gekocht voor max 250 per speler en nu maar handelen en spelen . Goed begin met pakjes al zeg ik het zelf
Is dit lucky of koop je ook regelmatig pakjes?

Ik heb zowel in FUT13 als 14 nooit een speler van 10K of hoger in een pakje gehad... :?
Ik koop niet zo heel veel pakjes omdat ik het idee had dat dat niet veel opleverd... maar als ik dit zo hoor >:)

Steam: McKluit

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-07 12:47
Kan het kloppen dat de console en PC markt dit jaar aardig gelijk liggen qua prijzen op de markt? Zie nog niet echt uitschieters bij de PC vergeleken op de console.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
GerbenKwakkel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:42:
Kan het kloppen dat de console en PC markt dit jaar aardig gelijk liggen qua prijzen op de markt? Zie nog niet echt uitschieters bij de PC vergeleken op de console.
Nog voordat het spel uit was gekomen waren spelers op de pc zelfs goedkoper. Maar nu de game in de hele wereld gereleased is zie je toch dat de prijzen voor pc aardig omhoog schieten. Ik denk dat ze uiteindelijk dan ook weer gewoon dik boven de prijzen van de console komen te zitten.

Na een aantal potjes FUT heb ik NU al een hekel aan Diouf. Die gast is echt overpowered. Snelheid is nog steeds wel erg nuttig in dit deel van FIFA heb ik het idee. De meeste goals tegen krijg ik toch wel door counteraanvallen met sweaty spelers.

• Kr44nVogel
Kluit schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:13:
[...]

Is dit lucky of koop je ook regelmatig pakjes?

Ik heb zowel in FUT13 als 14 nooit een speler van 10K of hoger in een pakje gehad... :?
Ik koop niet zo heel veel pakjes omdat ik het idee had dat dat niet veel opleverd... maar als ik dit zo hoor >:)
Normaal koop ik niet veel pakjes. Ik kreeg er nu 4 omdat ik het spel gekocht had, daar zat toevallig Toure in.
Traden de juiste spelers kopen etc levert meer op.

hoi

• goosche
Kan iemand mij een muntenbonus cadeau doen?

[ Voor 22% gewijzigd door goosche op 18-08-2016 12:21 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:05
http://www.easports.com/n...owoffId=g9gEJWPcnJ6Gh:ps3

Momenteel mijn team. Zojuist Llorente gekocht, had Bony in de spits staan en nu Bony op de Transferlijst geplaatst.

Nu goed nadenken over een CM, CAM en DM
Iemand tips voor goede spelers in deze 4-3-3 Spanje variant?

Heb helaas nu nog maar 300 munten maar wel aardig wat spelers op de TL, hoop met name dat Bony wat gaat opleveren waar ik weer wat mee kan regelen.

EDIT

Bony verkocht voor 4.000 coints + nog een speler verkocht. Nu 4.500 coins available. Iemand suggesties voor mijn CM en CAM die ik nodig zal hebben nog? DM zal ik als allerlaatste gaan vervangen.
Hoor het graag :)

[ Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 26-09-2013 21:09 ]

• BinaryRun
goosche schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:03:
Kan iemand mij een muntenbonus cadeau doen? TNX Protoz-XXL pc versie
Ik kan je helaas alleen helpen op de xbox.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:49
Vind het nou al een kut spel, 4 penalties tegen in 1 wedstrijd door alleen per ongeluk tegen een speler aan te lopen

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45
Loopt bij jullie de WebApp ook telkens vast, zodat je de browser opnieuw moet verversen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SuperVeloce
Wel jammer, dat straks prijzen op PC veel duurder zijn, maar de rewards in coins van wedstrijden en toernooien wel net zo laag blijven als op console

• Terranova
Ohh nog leuker, ik win een wedstrijd bij toernooi, opeens tijdens het afsluiten van de wedstrijd zogenaamd error, mijn dnf naar de klote en geen win

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
SuperVeloce schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:43:
Wel jammer, dat straks prijzen op PC veel duurder zijn, maar de rewards in coins van wedstrijden en toernooien wel net zo laag blijven als op console
Des te lucratiever om packs te openen! ;)

• goosche
SuperVeloce schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:43:
EA laat het pc platform helemaal links liggen xbox en ps3 staat op plek 1 bij hun. Straks zijn er ook weer cheaters p[ de pc ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
misschien volgend jaar maar PS4 halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Laatst online: 10-06 07:58
Ik vrees dat FUT 14 voor pc nu al verpest is. Speel net 8 games, waarvan er 7 vroegtijdig gestopt. Contracten hebben wel -1, maar geen punten erbij/ eraf voor mij en waarschijnlijk wel punten voor andere partij.
Is een glitch die bij FIFA13 ook al werd gebruikt. Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
SuperVeloce schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:21:
misschien volgend jaar maar PS4 halen..
Ik zit er ook over na tedenken om over testappen naar console. PC is wel veel fijner gamen vind ik.
ziconl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:39:
Ik vrees dat FUT 14 voor pc nu al verpest is. Speel net 8 games, waarvan er 7 vroegtijdig gestopt. Contracten hebben wel -1, maar geen punten erbij/ eraf voor mij en waarschijnlijk wel punten voor andere partij.
Is een glitch die bij FIFA13 ook al werd gebruikt. Iemand hier bekend mee?
Is geen glitch is een hack in 13 maar misschien zijn die disconnects iets anders lijkt me sterk dat er nu al een hack is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Je hebt gelijk, het was een hack. Verbaasde mij ook en hoop dat het een serverprobleem is ipv hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 543251

Ik krijg me fut 13 team niet terug bij fut 14 iemand surgesties of tips?? Ik start met een brons team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:20

Vuvuzela

My spire is forming

Anoniem: 543251 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 02:10:
Ik krijg me fut 13 team niet terug bij fut 14 iemand surgesties of tips?? Ik start met een brons team
Je fut 13 team blijft in fifa 13. In fifa 14 begint iedereen weer overnieuw

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-07 23:48
En hoe vinden we het tot nu toe spelen? Ik heb gisteren al wat potjes gespeeld encind het prima spelen. Snelheid is inderdaad minder bepalend. Ik merk daarnaast dat de snelle spitsen wat vaker buitenspel staan alsze middels een snelle steekpass worden aangespeeld. Mandzukic daarentegen kan in deze fifa gewoon een verdediger eruitlopen omdat hij een betere startpositie had. Ik heb het idee dat het voor een spits dit jaar belangrijk is dat hij een goede attacking positioning heeft, redelijk sterk is en ook nog wat kan dribbelen.

Al met al vind ik het tot nu een fijne game. Ben benieuwd naar andere ervaringen.

P.s. Kopballen zijn idd. Redelijk makkelijk dit jaar in verhouding tot voorgaande delen maar ik vind dat wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:47
Moet zeggen dat ik me heel erg vermaak met fifa! En dan vooral ultimate team. Het speelt duidelijk anders dan 13. Moeilijker om te scoren. En snelheid is niet alles. Goeie zaken als je het mij vraagt. Helaas zitten er nog wel frustraties van andere delen erin. Ook het commentaar is saai en voelt al eeuwen oud. Over de kopballen.. Tja leuk als het meezit.. Maar krijg er echt veel tegen. heb nu chielinie (?) en ogbonna gekocht voor mijn serie a team! Ben benieuwd of ik de kopduels nu ga winnen :)

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Hoe zijn de ervaringen op de PC met FUT? Wordt er net als in FIFA 13 weer heel vele gecheat (disconnect hack?)? Of is dat nu eindelijk gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ik heb net 2 wedstrijden gespeeld, maar beiden niet kunnen afmaken. Bij de eerste stond ik 1-0 voor, maar werd de verbinding na 20 minuten afgebroken. Bij de tweede stond ik 1-2 achter, en werd ik begin tweede helft eruit gekicked.

Ik heb verder maar geen wedstrijden gespeeld, maar als dit zo door blijft gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Is de transfer markt trouwens gedeeld op alle platformen? of alleen onderling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Alleen onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
De ervaring dat alle potjes gedisconnect worden had ik gisterenavond ook (pc, fut)
Dit is denk ik toch echt een cheat/hack :s ziet er niet best uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
EA moet zich schamen dat ze dat nog niet hebben opgelost. Ben blij dat ik toch geen PC versie heb gekocht, PS3 online FUT en PC maar carreer mode, want de carreer mode lagt als weet niet wat op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik heb gisteren geen last van disconnects gehad en ben geen cheaters tegengekomen. Op het EA forum heb ik er ook nog niets over gelezen dus ik denk dat het eerder een server probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Zijn er al mensen fanatiek met chemistry styles bezig? en haalt dat daadwerkelijk wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:45:
Zijn er al mensen fanatiek met chemistry styles bezig? en haalt dat daadwerkelijk wat uit?
Ik heb al mijn spelers een chem style gegeven maar ik vind het lastig om te zeggen wat het effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:45:
Mijn balotelli is een Hawk/havik merk er ook weinig van. Hij is sowieso erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verbeter mij als ik 't fout heb, maar zijn die chem styles niet gewoon een manier om zelf een (soort van) IF variant van een speler te maken? Ik vind het vooral erg fijn dat je nu flexibeler bent om van formations te wisselen. Het koste voorheen een vermogen om van 41212 naar 4231 te gaan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Dat is zeker zo met die formations. Nu kan je in de wedstrijd ook mooi snel wisselen van tactiek, zonder dat spelers uit positie gaan lopen (al weet ik niet in hoeverre dat zo was bij 13) als het iets minder gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457080

GerbenKwakkel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:20:
EA moet zich schamen dat ze dat nog niet hebben opgelost. Ben blij dat ik toch geen PC versie heb gekocht, PS3 online FUT en PC maar carreer mode, want de carreer mode lagt als weet niet wat op de PS3.
Gelukkig dat het een algemeen probleem is die lag... word er gek van! Dacht eerst even dat het aan mijn oude PS3 lag ;-)

Ik heb ook het probleem dat als ik in de buurt van de goal kom dat mijn tactics veranderen ( verranderd altijd naar swap wings automatisch ) als ik soms te fanatiek met mijn linker joystick beweeg in combinatie met de knoppen. - Iemand anders ook dit probleem?

Verder vind ik Fifa 14 een grote teleurstelling single player maar het online gedeelte mag er best wel zijn.

Vrije trappen zijn nu wel heel makkelijk geworden met de L1 toets trouwens - Het systeem tov Fifa13 is enorm veranderd qua schoten en trappen, soms beetje "OP".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Hoe is het eigenlijk met de blessures in 14? In 13 heb ik nooit een geblesseerde speler gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:04:
Hoe is het eigenlijk met de blessures in 14? In 13 heb ik nooit een geblesseerde speler gehad..
Die zijn terug.. :(

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4BmHy.jpg

mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:04:
Net zo vaak als in FUT13. Ik had ze regelmatig in 13 en dus ook dit jaar weer ;)
misschien moet ik meer wisselen of mn spelers fitter houden. :)

Heeft er iemand nog trading tips? Welke spelers zijn vaak goedkoop, maar leveren veel op? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Denk niet dat iemand dat hier post ;)

Inderdaad dan je spelers fitter houden. Dat werkt dan echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Mooi team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Alle spelers waren gisteren goedkoop.. Denk dat ik met mijn serie a team 100k winst maak als ik over 3 weken verkoop. Op futhead kan je nu ook de prijzen zien. Erg handige website!

Zal mij. Serie a team ook posten vanaaf!

@shoombak voor rm kan ik Cerci en candreva aanraden :) speel je op ps3?

[ Voor 14% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 27-09-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
5 blessures op 10 potjes fut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-07 09:33
8 keer paal op 4 potjes fut...

Vooralsnog vind ik FUT 14 helemaal niet relaxt spelen. Ik kan wel goals maken, maar dan is dat vaak uit een gelukkige situatie die mijn kant opvalt. Ik haat die trage balaannames en de draaicirkels die uren lijken te duren. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
:( Ik kan de coinboost niet gebruiken staat niet eens in me lijst van EAS en gister nog wel :-( ^+&* game ik wil die coins!!!! maar hebben hier meer mensen last van? Is pc versie trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 27-09-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
goosche schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:27:
:( Ik kan de coinboost niet gebruiken staat niet eens in me lijst van EAS en gister nog wel :-( ^+&* game ik wil die coins!!!! maar hebben hier meer mensen last van? Is pc versie trouwens.
Staat uit wegens bug geloof ik... zie voor meer info EA forum van FUT14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
tnx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Kluit schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:08:
[...]

Net zo vaak als in FUT13. Ik had ze regelmatig in 13 en dus ook dit jaar weer ;)

Heeft er iemand nog trading tips? Welke spelers zijn vaak goedkoop, maar leveren veel op? >:)
probeer met 2 a 3 spelers te traden met een max bod. Doe dat zelf nu ook. Pak toch elke keer weer 2k mee.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 17:51
Dit jaar voor het eerst FUT op de ps3 gedaan.
maar wat gaat het allemaal traag vergeleken met de pc en dan heb ik het niet over het wedstrijd tempo.
Kijk nu al uit naar de ps4. Dat is ook de reden dat ik nu op de ps3 ben begonnen.

Heb nu dit team bij elkaar:
http://www.futhead.com/14/squads/491014/
Mooi team om Henry O+ heen.

Ben er ook nog steeds niet uit welke formatie ik ga spelen, ben er veel aan het uitproberen.

ps:
Ik heb wel vaak dat mijn duim van het polkje afglijd, iemand daar nog tips voor :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Ruudox op 27-09-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Thiago Silva in een pakje.. 100K waard en volgende week 200K 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
voor pc ? anders zou ik nog een tijdje wachten weet dat Silva snel richting 500.000 ging

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Zo ff mijn team een duwtje de goede richting gegeven, handel gaat goed dit jaar :D ( zonder pakketten kopen dit jaar )

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2r5ep3t.png

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
zit bij jullie ook de tridepile vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
goosche schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:21:
zit bij jullie ook de tridepile vast?
ja.. irritant |:(

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ok dan gsus wat een slechte fifa dag tride pile vast en verloren met 3-5 is me nog nooit over en de coinboost werkt ook niet kan wel janken. lol &*&* Game

Fifa 13 was zo soepel en 14 zo stroef als ..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Punkbuster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:15:
Zo ff mijn team een duwtje de goede richting gegeven, handel gaat goed dit jaar :D ( zonder pakketten kopen dit jaar )

[afbeelding]
Is dit op PC of console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
goosche schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:26:
Ok dan gsus wat een slechte fifa dag tride pile vast en verloren met 3-5 is me nog nooit over en de coinboost werkt ook niet kan wel janken. lol &*&* Game

Fifa 13 was zo soepel en 14 zo stroef als ..................
Ik ben maar lekker offline FUT aan het doen. Lekker coins verzamelen totdat het spel weer een beetje 'normaal' werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Laatst online: 19-08-2024
Bij mij werkt FUT online gelukkig gewoon online. Wat ik nu wel heb uitgevonden is dat pace nog altijd net zo OP is als in deel 13. Zolang je spelers hebt die snel zijn maakt de rest eigenlijk al helemaal niks meer uit naar mijn idee. Als je speelt met een counterachtige stijl en je hebt snelle aanvallers, dan scoor je zo makkelijk de kopbal door met je wingers eerst wat naar binnen te lopen en dan een kort balletje door de lucht te geven. Mijn twee muren van verdedigers (Garay IF en Vinicius) moesten het in de lucht steeds afleggen tegen Remy en Nasri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat vinden jullie tot nu toe de fijnste formation?
Ik heb tot nu toe heel veel moeite om de juiste te vinden.
3 verdedigers vind ik te weinig, dat lukt niet helemaal goed.
alle formations met lm - rm ook al geprobeerd.
Nu toch maar eens aan de 4-3-3 varianten beginnen...

Alles verkocht en nu 130.000 coins op de bank.
Serie A of Liga BBV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik had een paar spelers op de tranferlijst gezet, en nu wou ik ze weer aanbieden omdat ze niet verkocht werden.
Maar nu kan ik ze niet meer opnieuw toevoegen.
Ook heb ik 4 behoorlijk spelers gekocht en kan ik ze niet toevoegen aan me team.
Krijg alleen maar het biedingsscherm te zien.
Speel op de pc overigens.
Hebben meer mensen dit wel een gehad?
Nu dus alle munten weg en een bagger team :(

Merk ook ineens op dat me ervaring balk overnieuw is begonnen wtf

[ Voor 13% gewijzigd door iksander op 27-09-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
iksander schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:51:
Ik had een paar spelers op de tranferlijst gezet, en nu wou ik ze weer aanbieden omdat ze niet verkocht werden.
Maar nu kan ik ze niet meer opnieuw toevoegen.
Ook heb ik 4 behoorlijk spelers gekocht en kan ik ze niet toevoegen aan me team.
Krijg alleen maar het biedingsscherm te zien.
Speel op de pc overigens.
Hebben meer mensen dit wel een gehad?
Nu dus alle munten weg en een bagger team :(
Er is een probleem op 't moment dat alles in je tradepile blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
bartsled schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:53:
[...]

Er is een probleem op 't moment dat alles in je tradepile blijft hangen.
Oké bedankt voor je snelle reactie:)
Dus dat word dus afwachten wanneer dit word opgelost.

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-06 08:43
Tradepile zit nog steeds vast, ben bang dat ik morgen maar verder moet. :+

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:21
Kluit schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:08:
[...]

Als je niet heel veel coins hebt probeer te handelen met spelers van 5-7k(Lamela/Valencia bv.), ik heb meestal het gevoel dat aanvallers/CAM's en Backs wat makkelijker gaat dan verdedigende spelers maar dat kan toeval zijn.
Als je wat meer hebt kun je op spelers van rond de 25k(Cazorla/Nani bv.) en nog wat duurder(Willian/Navas bv.) veel winst pakken(5k per speler) maar daarvan kun je wel minder tegelijk.

Eigenlijk moet ik dit niet zeggen maarja, ik speel toch veel meer dan ik handel ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HQYkrX0.png
Mijn Team

• Kr44nVogel
trade zelf in van Rhijn , Rekik en Bakalli . En als ik zie dat ze niet meer doen wat ik wil ga ik verder kijken. Ik zorg er steeds voor dat ik 2 a 3 drie spelers pak waar ik mee trade.

hoi

• Sleehond
  • Laatst online: 17:05
Mijn team begint nu vorm te krijgen

100 Chem te pakken + spaanse manager toegevoegd.

Nog X aantal goud spelers op de TL staan, hopelijk dus nog wat coins binnentrekken. Nu even veel offline potjes spelen en gold verzamelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qdnFx2S.jpg

• Lekkerboeie86
Voor de serie A liefhebber IF milito! +/- 16k waardevolle speler :)

Gisteren mn derde online seizoen afgerond. Drie keer kampioen! Nu in divisie 7. Zal nu wel lastiger worden. Ben niet erg goed in fifa. Maar vond het erg leuk :)

[ Voor 55% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 28-09-2013 10:30 ]

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Nou dit is mijn team dan.. Totzover erg tevreden over THE BOSS Di Natale..

http://www.easports.com/f...howoffId=dqK3xvesbdTL:360

• BinaryRun
Vanmiddag kan ik waarschijnlijk Neymar kopen, nu al zin in :)

Edit: Misschien handig om even op een korte correctie te wijzen. Op FutHead staat namelijk dat Pedro High/High is, dat is incorrect. Hij is High/Low InGame.

[ Voor 57% gewijzigd door BinaryRun op 28-09-2013 10:34 ]

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
BinaryRun schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:32:
Vanmiddag kan ik waarschijnlijk Neymar kopen, nu al zin in :)

Edit: Misschien handig om even op een korte correctie te wijzen. Op FutHead staat namelijk dat Pedro High/High is, dat is incorrect. Hij is High/Low InGame.
damn, u luckyyy :P
Die kost rond 270000, wie s de rest van je team?

• BinaryRun
xamirz schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:42:
[...]

damn, u luckyyy :P
Die kost rond 270000, wie s de rest van je team?
Ik moet er nog een team omheen maken. Nu draait mijn team om RVP & Rooney. Met de rest vooral Manchester Spelers.

• Kluit
jarti66 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 01:29:
[...]

Als je niet heel veel coins hebt probeer te handelen met spelers van 5-7k(Lamela/Valencia bv.), ik heb meestal het gevoel dat aanvallers/CAM's en Backs wat makkelijker gaat dan verdedigende spelers maar dat kan toeval zijn.
Als je wat meer hebt kun je op spelers van rond de 25k(Cazorla/Nani bv.) en nog wat duurder(Willian/Navas bv.) veel winst pakken(5k per speler) maar daarvan kun je wel minder tegelijk.

Eigenlijk moet ik dit niet zeggen maarja, ik speel toch veel meer dan ik handel ;)

[afbeelding]
Mijn Team
Thanks voor de tips! :*)
Heb redelijk veel snelle zilveren gehaald en die staan nu in de tranferslijst :)
Hopelijk worden ze nog verkocht... O-)

• Terranova
Hoe de hell doe je squad fitness, ik heb em maar ik kan em niet gebruiken

Anoniem: 480824

HamburgerHenk schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:29:
Hoe de hell doe je squad fitness, ik heb em maar ik kan em niet gebruiken
Lukt mij alleen maar via de web app :?

• Terranova
Anoniem: 480824 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:59:
[...]

Lukt mij alleen maar via de web app :?
Inderdaad, thanks en klote weer van EA

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:08:
[...]

Inderdaad, thanks en klote weer van EA
Hier al sinds de release van de webapp voor 14 problemen.
Als ik overboden word na het bieden op een speler krijg ik geen coins terug. Als ik een speler win door te bieden ipv direct kopen blijft deze speler hangen op completing. Als een speler van mij gekocht wordt dmv bieden blijft deze hangen op mijn tradepile. Als ik deze speler probeer te verwijderen crasht de webapp. Gevolg, kan niet meer handelen omdat er 50 items op mijn tradepile staan, al sinds vorige week vrijdag.
Dit gebeurt ook allemaal op de Xbox en iPhone app. Al meermaals op de chat gezeten van EA, maar er wordt gewoon niets aan gedaan. Lees op de EA forums veel meer van dit soort problemen en ik heb echt spijt dat ik weer een wanproduct van EA heb gekocht.

• SuperVeloce
je gaat naar je team, drukt op Geel/Y en je krijgt teamopties, ook squadfitness dus.. maar ook rugnummers aanpassen

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 20:55
FUT is nog steeds even gebrekkig als voorheen. Speelde net iemand helemaal weg-> 18 schoten, waarvan 16 op goal, hij 6 om 6. Ik verlies 3-2, enige wat hij doet is een steekpass geven waarvan er 90% niet aankomt, om vervolgens er 3 te scoren.
Erg jammer weer.

Gaude et aude

• goosche
Er was gister toch een server uitval door die uitval heb ik Obgonna gewonnen voor 3k :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Nice!

Wat vinden jullie van mijn nieuwste team?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gpYScenbbeeK:360

[ Voor 26% gewijzigd door BinaryRun op 29-09-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:44

Satom

Verzamel ervaringen

:o Wat mag dat gekost hebben? Ziet er namelijk best wel duur uit!
Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.