Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik raak een beetje uitgekeken op het normale FUT. Afgelopen week dus maar eens wat toernooien gespeeld en een nieuw team samengesteld. Aangezien ik PSV-supporter ben daarmee aan de slag gegaan. Wijnaldum op ST samen met Depay zijn echt overpowered. (Voelen veel beter dan de stats zijn)

Ik heb net deze hybrid samengesteld en die ga ik vanavond eens uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
FiXeR.nl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:33:
Ik raak een beetje uitgekeken op het normale FUT. Afgelopen week dus maar eens wat toernooien gespeeld en een nieuw team samengesteld. Aangezien ik PSV-supporter ben daarmee aan de slag gegaan. Wijnaldum op ST samen met Depay zijn echt overpowered. (Voelen veel beter dan de stats zijn)

Ik heb net deze hybrid samengesteld en die ga ik vanavond eens uitproberen. :)
Leuk team man! Werkt Bakkali beetje voor jou? Ik heb hem geprobeerd, maar ben zelf ook geen super dribbelaar. Maar ik vond dat hij veels te zwak is voor het spel. Jammer dat je niet makkelijk Toure kan inpassen. edit.. ja die andere Touré als CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
KontI schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:58:
[...]

Leuk team man! Werkt Bakkali beetje voor jou? Ik heb hem geprobeerd, maar ben zelf ook geen super dribbelaar. Maar ik vond dat hij veels te zwak is voor het spel. Jammer dat je niet makkelijk Toure kan inpassen. edit.. ja die andere Touré als CB.
Ik heb net niet genoeg coins voor Toure. Ik heb ook nog Narsingh en Jozefzoon op de bank zitten, dus die kunnen ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
Ik denk dat ik hem heb, ga dit proberen. Hybrid van Serie A en Ligue 1

http://www.futhead.com/14/squads/7824970/

Twijfel nog een beetje tussen SIF Tevez en IF Tevez. Met de coins die ik bij de IF overhoud, zou ik dan bijna IF Chielini of Silva kunnen kopen.

Hoe kan ik mij hele team het best verkopen? Gewoon laten bieden bij een lager start bod dan de marktprijs of gewoon markt conform erop zetten en hopen op het beste? Voor mijn gevoel wordt er meer geboden als de startprijs laag is!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Casual Ruud schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:11:
Ik denk dat ik hem heb, ga dit proberen. Hybrid van Serie A en Ligue 1

http://www.futhead.com/14/squads/7824970/

Twijfel nog een beetje tussen SIF Tevez en IF Tevez. Met de coins die ik bij de IF overhoud, zou ik dan bijna IF Chielini of Silva kunnen kopen.

Hoe kan ik mij hele team het best verkopen? Gewoon laten bieden bij een lager start bod dan de marktprijs of gewoon markt conform erop zetten en hopen op het beste? Voor mijn gevoel wordt er meer geboden als de startprijs laag is!?
Je backs gaan er echt vierkant uitgelopen worden hoor, dit vind ik zelf 1 van mijn beter teams. Snelheid, kracht, en 2 spitsen die alles in huis hebben, zelfs nog redelijk rap, aangezien de meeste cb's niet sneller zijn dan 80!

http://www.futhead.com/14/squads/7833437/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Ragrootenboer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Je backs gaan er echt vierkant uitgelopen worden hoor, dit vind ik zelf 1 van mijn beter teams. Snelheid, kracht, en 2 spitsen die alles in huis hebben, zelfs nog redelijk rap, aangezien de meeste cb's niet sneller zijn dan 80!

Voor Maicon ben ik niet zo bang omdat veel strength heeft en voldoende pace icm agility en balance, IF Maxwell of eventueel Digne zijn matige backs maar er is geen andere optie voor die hybrid. Zowel de Serie A als Ligue 1 hebben geen betere backs.

Ik ga gewoon wat proberen en ik zie wel. Ieder team heeft wel een achilleshiel. Jouw backs zijn wel snel, maar winnen geen enkel kopduel bij de tweede paal gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Heb je deels gelijk in, maar omdat ze juist snel zijn kan je de voorzet voorkomen. + het feit dat de 2de paal een moeilijk hoek blijft, + dat Silva en Kaboul er ook vaak genoeg staan. Geloof me, dit is echt het beste wat ik tot nu toe heb geprobeerd qua opstellingen en tacktiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
hoe speelt jouw IF Valbuena? Is hij niet te squasy met 33 strength?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Hazard IF(89) speelt toch wel erg lekker :D haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Punkbuster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:35:
Hazard IF(89) speelt toch wel erg lekker :D haha
Ik heb net voor de upgrades de TIF Hazard gekocht en die is nu 91 rated!!! Hij speelt super. Ik heb hem in dit team: http://www.futhead.com/14/squads/7851928/

Nu een paar wedstrijden gespeeld en speelt prima. Benteke is inderdaad erg OP. Ik had ipv RVP eerst SIF Adebayor maar die is toch minder goed en je speelt dan met twee grote target men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wil een BPL team maken, 433(4) en Cabaye SIF ziet er toppie uit, alleen ik vraag me af: waarom is hij zo goedkoop vergeleken met andere bpl spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Casual Ruud schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:31:
hoe speelt jouw IF Valbuena? Is hij niet te squasy met 33 strength?
Fysieke duels is gewoon het zwakke punt, maar hij is zo snel en behendig. Hij compenseert dat echt bigtime, ben echt tevreden! Wat is het uiteindelijk geworden?

[ Voor 5% gewijzigd door Ragrootenboer op 08-03-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Ragrootenboer schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:35:
[...]

Fysieke duels is gewoon het zwakke punt, maar hij is zo snel en behendig. Hij compenseert dat echt bigtime, ben echt tevreden! Wat is het uiteindelijk geworden?
Heb nog niets gekocht. Wel al mijn team verkocht, ruim 700k nou. Viel een beetje tegen, maar EA tax op zo'n bedrag is toch behoorlijk. Twijfel ook nog steeds en wacht nog even totdat de prijzen van de huidige TotW dalen. Ofwel voor SIF Tevez ofwel voor IF Benteke icm met een BPL squad.

Zou graag die 88 Hazard hebben, maar die is nu nog veel te duur. Hoop dat hij zo rond 200k-250k eindigt of lager uiteraard.

@ kstalenburg, waarschijnlijk omdat het geen hele bekende naam is en ook geen topclub. Qua stats is hij zeker goed, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Casual Ruud schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 22:30:
[...]

Heb nog niets gekocht. Wel al mijn team verkocht, ruim 700k nou. Viel een beetje tegen, maar EA tax op zo'n bedrag is toch behoorlijk. Twijfel ook nog steeds en wacht nog even totdat de prijzen van de huidige TotW dalen. Ofwel voor SIF Tevez ofwel voor IF Benteke icm met een BPL squad.

Zou graag die 88 Hazard hebben, maar die is nu nog veel te duur. Hoop dat hij zo rond 200k-250k eindigt of lager uiteraard.

@ kstalenburg, waarschijnlijk omdat het geen hele bekende naam is en ook geen topclub. Qua stats is hij zeker goed, lijkt me.
Hmmm, ja soms kan je geluk hebben. Ik had een black Cabella (80) op de kop getikt voor 20.000. Paar x mee gebald, maar beviel niet zo. Verkocht voor 45.000 8)7 Toen heb ik Valbuena gekocht, stuk beter als je het mij vraagt.

Ik heb de normale cabaye gehad, ik vond het niet veel hoor. Dus zeer waarschijnlijk is die niet veel beter uit het team of the week. (denk ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Gisteren weer een hoop bugs tegengekomen in het spel. Tenminste, ik nam altijd aan dat het fouten in de software zijn. Tot gisteren eigenlijk. Ik heb een goed team. Voorin en achterin. Maar soms heb ik wedstrijden dat verdedigers achterin een bal niet weggewerkt krijgen. Maar dat begrijp ik wel. Los van de lob balletjes die precies op maat gegeven kunnen worden vanuit iedere positie, kan de rest redelijk verdedigd worden.
Wat ik wel raar vind, is dat die situaties veel vaker voorkomen tegen 100% silver teams. Waarom moet mijn verdediging een factor 2x meer fouten maken tegen een minder team, terwijl aan de andere kant ze geen steekje laten vallen? Conclusie, die fouten zitten er bewust in om het verschil in kwaliteit te compenseren. En als je zelf zonder hoge pressie of custom tactics speelt, tegen hoge pressie teams, kan je dat er gewoon niet bij hebben. Hoe goed je team ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ragrootenboer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Zou je niet liever James IF er neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
MVersteeg schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:02:
[...]

Zou je niet liever James IF er neerzetten?
Ik heb een tijdje juist IF James gebruikt, daarna NIF Cabaye en ga nu IF valbuena proberen. Ik vond persoonlijk Cabaye wedstrijden HEELL goed. En wedstrijden matig. Waar James niet echt wedstrijden heeft gespeeld waar hij op viel. Speelde 41212 en daar is CAM wel een key player. Ik ben een speler die graag bal in kleine ruimtes aan neemt, en snel naar de ruimte probeert te draaien/dribbelen. Snelheid is voor mij niet zo belangrijk op CAM. Ik vind het op de één of andere manier ook lastig om met een linkspoot te spelen op die positie. Ben toch uit automatisme gewend te draaien naar mijn rechter voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe geraak je aan die zwarte spelers? Is dit ook mogelijk buiten de transferlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:25:
Hoe geraak je aan die zwarte spelers? Is dit ook mogelijk buiten de transferlijst?
Dat zijn Inform spelers, die komen in het elftal van de week..
Die kun je met een hoop geluk krijgen uit pakjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie welk pakketje kan je best kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 06:51:
Bedankt voor je reactie welk pakketje kan je best kopen??
De kans dat je uit een pakketje een inform speler (zwarte) krijgt is erg klein. Je kunt beter door handelen en spelen coins bij elkaar sparen en daarmee een inform speler kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemerdas inderdaad en dan kan je beter je coins sparen ipv pakketten te kopen want tot heden zat daar nog niets in! Is er in de transferlijst ook een mogelijkheid om deze spelers te zoeken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren heb ik 4 goldpacks gekregen uit het niets..
Als ik de spelers die eruit zijn gekomen wil verwijderen lukt dat niet..
Ik kan ze niet op transferlist zetten en ook niet verwijderen

Wie weer waarom ik a: free packs krijg uit het niets?
En b: waarom ik de betreffende kaarten niet kan verwijderen..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
HaWkY61 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:29:
Gisteren heb ik 4 goldpacks gekregen uit het niets..
Als ik de spelers die eruit zijn gekomen wil verwijderen lukt dat niet..
Ik kan ze niet op transferlist zetten en ook niet verwijderen

Wie weer waarom ik a: free packs krijg uit het niets?
En b: waarom ik de betreffende kaarten niet kan verwijderen..?
Compensatie voor de downtime. Zijn allemaal untradables inderdaad. Ik heb overigens niks gekregen, alleen sommige mensen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door FiXeR.nl op 11-03-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
FiXeR.nl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:31:
[...]

Compensatie voor de downtime. Zijn allemaal untradables inderdaad.
Krijgt iedereen die packs? of alleen mensen die speelden op het moment van de downtime>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
triesvan schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:32:
[...]

Krijgt iedereen die packs? of alleen mensen die speelden op het moment van de downtime>?
Volgens mij puur willekeurig, het blijft wel EA heh :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Niks in mijn 'my packs' hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
http://www.easports.com/n...howoffId=dNvg5EmKbt6a:360

Wat vinden jullie, beter Neymar IF en dan Hernanes, of zo laten?

Coins heb ik nog genoeg, alleen niet voor Pele hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MVersteeg op 11-03-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik zou voor deze gaan, Neymar op CAM lijkt mijn niet zo'n goed idee, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
FiXeR.nl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:55:
[...]

Ik zou voor deze gaan, Neymar op CAM lijkt mijn niet zo'n goed idee, maar dat is persoonlijk.
Het grote voordeel van Neymar vind ik dat hij een goed schot heeft en een 5star weak foot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Dan hou je echt open huis met je verdediging en Messi is puur links, ook weleens lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan die blauwe spelers!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:45:
Hoe komen jullie aan die blauwe spelers!?
Kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakket!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
hah ik heb inderdaad ook 4 gold premium packages gekregen, uiteraard wel alleen maar zooi wat erin zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Speel nu met deze.
http://www.futhead.com/14/squads/7725447/

Ibra speelt echt lekker op CAM! CF gemaakt, zodat ik hem altijd nog in ST kan spelen in andere squads. Menez speelt ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Menez is super goed, speelt fanatiek, snel, en goede ball control.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.easports.com/f...owoffId=hcG3mnupnKXoL:ps3

ik speel momenteel hiermee, en ik heb nog ongeveer 100k voor upgrades.. heeft iemand misschien tips??
Ik incasseer vrij veel kopballen tegen.. (lees: alleen maar), is hier iets speciaals tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 02:01:

ik speel momenteel hiermee, en ik heb nog ongeveer 100k voor upgrades.. heeft iemand misschien tips??
Ik incasseer vrij veel kopballen tegen.. (lees: alleen maar), is hier iets speciaals tegen te doen?
Vidic vervangen voor Luiz, nu heb je een traag defensief duo, maar ik denk vooral dat je wat meer druk moet gaan zetten op de vleugelspelers van je tegenstander. Probeer Baines en Richards eens. Zet al vroeg druk, loop in de weg, etc etc. Als de ballen niet aankomen, kunnen ze er ook niet ingekopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:25:
[...]

Vidic vervangen voor Luiz, nu heb je een traag defensief duo, maar ik denk vooral dat je wat meer druk moet gaan zetten op de vleugelspelers van je tegenstander. Probeer Baines en Richards eens. Zet al vroeg druk, loop in de weg, etc etc. Als de ballen niet aankomen, kunnen ze er ook niet ingekopt worden.
Thanks, ik zal het proberen!
ja klopt, ik probeer dat ook door middel van de x knop(playstation) in te houden, alleen vaak als ze goed dribbelen heeft dit geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 02:01:

Denk niet dat je veel hoeft te veranderen aan je team. Clichi is prima. Richards is erg goed. Probeer met richards de pass te anticiperen en in de buurt te blijven van de tegenstander. Probeer zo snel mogelijk contact te maken en in de run met push en pull of manual jockey (bij mij is dat L2 op ps4 alternate) je tegenstander te storen. Hij is heel sterk dus je moet zoveel mogelijk contact proberen te maken.

David Luiz is gewoon erg goed. Erg snel (voelt als 85 in game). Hij is voor mij een hele goede partner voor Kompany. Dus die kan je wel proberen.

Push and pull is zeer effectief (bij mij vierkantje/schietknop). Let op dat je het alleen gebruik als je naast de speler loopt/rent, in dezelfde richting en hij binnen handbereik is. Je moet dat zeker weten. Als hij bv net buiten handbereik is doet de speler een staande tackle en is hij je voorbij.

Nog een tip voor koppen (met name uit corners): Als je vaak wel op tijd de juiste speler geselecteerd krijgt, maar toch kopduels verliest, probeer het volgende. Net voordat jij en je tegenstander springen, zorg dat je contact hebt met de andere speler en druk (schieten) in, je doet de push and pull dan ook en hindert de andere speler om goed te kunnen springen. Je moet maar een beetje spelen met de timing. Ook al kan jij de bal niet goed koppen, je tegenstander kan het ook niet meer.

En nooit weg koppen met pass knop. Altijd schieten gebruiken!

[ Voor 30% gewijzigd door KontI op 12-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Kontl, je heb gelijk met koppen met de schietknop. Maar de grootste trick met corners verdedigen is de spelers selectie. Je moet de speler die het dichtste bij de corner staat selecteren, dan auto-changed de computer voor jou, en kop je de bal wel met de schietknop ;) - Hoeveel corners ik wel niet tegen heb gehad door dat ik al de juiste man was bij de corner! 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Punkbuster op 12-03-2014 15:32 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Punkbuster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:31:
Kontl, je heb gelijk met koppen met de schietknop. Maar de grootste trick met corners verdedigen is de spelers selectie. Je moet de speler die het dichtste bij de corner staat selecteren, dan auto-changed de computer voor jou, en kop je de bal wel met de schietknop ;) - Hoeveel corners ik wel niet tegen heb gehad door dat ik al de juiste man was bij de corner! 8)7
Als dat echt werkt lol. Ga het vanavond proberen. Fucking vette tip.

Doet me denken aan die "bug" in Fifa 13 (of 12 weet niet meer) dat je met select/back kon switchen naar de keeper zodat de AI jouw verdedigers bestuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KontI schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:26:
[...]

Denk niet dat je veel hoeft te veranderen aan je team. Clichi is prima. Richards is erg goed. Probeer met richards de pass te anticiperen en in de buurt te blijven van de tegenstander. Probeer zo snel mogelijk contact te maken en in de run met push en pull of manual jockey (bij mij is dat L2 op ps4 alternate) je tegenstander te storen. Hij is heel sterk dus je moet zoveel mogelijk contact proberen te maken.

David Luiz is gewoon erg goed. Erg snel (voelt als 85 in game). Hij is voor mij een hele goede partner voor Kompany. Dus die kan je wel proberen.

Push and pull is zeer effectief (bij mij vierkantje/schietknop). Let op dat je het alleen gebruik als je naast de speler loopt/rent, in dezelfde richting en hij binnen handbereik is. Je moet dat zeker weten. Als hij bv net buiten handbereik is doet de speler een staande tackle en is hij je voorbij.

Nog een tip voor koppen (met name uit corners): Als je vaak wel op tijd de juiste speler geselecteerd krijgt, maar toch kopduels verliest, probeer het volgende. Net voordat jij en je tegenstander springen, zorg dat je contact hebt met de andere speler en druk (schieten) in, je doet de push and pull dan ook en hindert de andere speler om goed te kunnen springen. Je moet maar een beetje spelen met de timing. Ook al kan jij de bal niet goed koppen, je tegenstander kan het ook niet meer.

En nooit weg koppen met pass knop. Altijd schieten gebruiken!
Super! heel erg bedankt, ik ga het proberen! Eerst maar eens luiz en richards kopen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Chemistry style past het beste op David Luiz??

ook, heeft IF Adebayor valt nogal tegen, wie zou de meest geschikte vervanger zijn? budget rond 150K nu

http://www.futhead.com/14/squads/8117756/

dit is mijn team nu ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 00:22:
Welke Chemistry style past het beste op David Luiz??

ook, heeft IF Adebayor valt nogal tegen, wie zou de meest geschikte vervanger zijn? budget rond 150K nu

http://www.futhead.com/14/squads/8117756/

dit is mijn team nu ;)
Upgrades Suárez gaat je niet tegen vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je spelers een trainings update geeft is dat maar voor 1 wedstrijd!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Dat klopt, gelukkig maar. Anders zou iedereen de snelheid-training constant gebruiken. De chemistry styles blijven wel, tot je ze vervangt door een andere.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KontI schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 06:49:
[...]

Upgrades Suárez gaat je niet tegen vallen!
Ja? is hij wel goed als een lone striker, of alleen in 2 striker formations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Ja? is hij wel goed als een lone striker, of alleen in 2 striker formations?
Beide. Is sterker en sneller dan zijn stats aangeven. Heeft super goede dribbel, shot en kan goed koppen. Heeft ook goede pass, dus kan je ook nog als CAM spelen. Ik speel hem nu naast RVP in spits in 41212. Ik vind hem beter spelen dan Aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KontI schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Beide. Is sterker en sneller dan zijn stats aangeven. Heeft super goede dribbel, shot en kan goed koppen. Heeft ook goede pass, dus kan je ook nog als CAM spelen. Ik speel hem nu naast RVP in spits in 41212. Ik vind hem beter spelen dan Aguero.
denk dat ik dat maar eens ga proberen dan! dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
KontI schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Aguero kan ik nog niet zo aan wennen op de een of andere manier. Kan komen omdat ik in het midden niet veel op snelheid speel. RvP lijkt als lone striker in 4-3-3 ook nog niet je van het. Suarez (86) voelt het meest compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Voor de 100 miljoenste keer mijn team gewijzigd. Het lijkt wel alsof ik gewoon absoluut niet kan verdedigen. Spelers die bij een hoge steekbal in de lucht niet reageren, kopduels verliezen, tegen elkaar aanbotsen en à la Moses de weg naar het doel vrijlaten.

Bij BPL speelt Benteke als een god, zowel voor mij als mijn tegenstander. De 125K kostende Touré speelde uitermate zwak en Kompany liet het vaak afweten.

Een Bundesliga team geprobeerd, Reus speelde heerlijk netzoals Lewandowski, maar opnieuw liet de verdediging het afweten (Boateng en Dante), was Gundogan onnauwkeurig in de passing en was Luiz Gustavo te statisch.

Nu heb ik een serie A team: http://www.futhead.com/14/squads/7995692/

Het middenveld is met Pogba, Vidal en De Rossi heerlijk, nauwkeurige passing, kopsterke spelers en defensief prima. Benatia speelt best goed, maar Chiellini vind ik matig omdat hij te vaak forward runs maakt. Radu is redelijk kopsterk, netzoals Maicon, maar helaas niet opgewassen tegen spelers zoals Ibarbo :'). Candreva kan én goed schieten én goed passen.

Nu zit ik alleen met een dilemma. Defensief staat mijn team redelijk goed, maar offensief laat het wel eens afweten. El Shaarawy mist wat kracht om een lekker schot af te vuren en Balotelli is niet slim genoeg. Nu zou ik 41212 kunnen spelen, maar dan weet ik niet wie ik op CDM en CAM moet zetten. Ik ben erg tevreden over Pogba, Vidal én De Rossi, maar één van deze drie moet dan het veld ruimen. Verder zat ik te denken aan Gomez als tweede spits, maar wellicht dat iemand een beter idee heeft. Verder zoek ik naar een vervanger van Chiellini. Ogbonna vind ik ook te vaak naar voren gaan.

Please help me get back to division 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ik heb normaliter een top verbinding, ps4 via de kabel, maar een paar uur geleden draaide de server voor geen meter. Toch nog een potje gedaan, 5-3 gewonnen en ja hoor wordt ik uit de server gegooid. :(

Ga terug online, staat er dat ik de wedstrijd heb afgebroken en verloren heb. Heb de PS ook maar meteen uitgezet, niet goed voor mijn bloeddruk zo.

@ Cheng, waarom speel je geen 4-5-1 in een pijlvorm? Ik kan me best voorstellen dat zo Balotelli in zijn eentje staat te voetballen in de 16. De opstelling die jij gebruikt wordt vaak gebruikt door spelers een 1-2tje spelen. De bal naar de spits pasen, spits kaats hem terug, rent door en meteen past je middenvelder weer terug over de verdediging met een lobje. Te simpel en andere tactieken lijken me best moeilijk met deze opstelling.

[ Voor 38% gewijzigd door Er_Damn op 13-03-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Uxstyle schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:33:
Ik heb normaliter een top verbinding, ps4 via de kabel, maar een paar uur geleden draaide de server voor geen meter. Toch nog een potje gedaan, 5-3 gewonnen en ja hoor wordt ik uit de server gegooid. :(

Ga terug online, staat er dat ik de wedstrijd heb afgebroken en verloren heb. Heb de PS ook maar meteen uitgezet, niet goed voor mijn bloeddruk zo.

@ Cheng, waarom speel je geen 4-5-1 in een pijlvorm? Ik kan me best voorstellen dat zo Balotelli in zijn eentje staat te voetballen in de 16. De opstelling die jij gebruikt wordt vaak gebruikt door spelers een 1-2tje spelen. De bal naar de spits pasen, spits kaats hem terug, rent door en meteen past je middenvelder weer terug over de verdediging met een lobje. Te simpel en andere tactieken lijken me best moeilijk met deze opstelling.
Valt te overwegen. Ik heb nu Gomez gekocht en heeft er 4 uit 4. Het jammere is dat ik gewoon een trade-off moet maken. Of ik heb een stabiele verdediging + middenveld, maar dan is mijn aanval lonely. Of ik heb een stabiele verdediging, maar is het middenveld te offensief. Ik merk ook dat als ik twee doelpunten tegen krijg, mijn team niet meer kan functioneren.

Wat betreft verbindingen: ik heb daar ook te vaak last van en anders speel ik een extreem schokkende wedstrijd. Echt heel matig is Fifa 14 online. Fifa 13 vond ik qua verbinding veel beter, maar was de FUT markt extreem duur :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
chengbondkwok schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:24:

Please help me get back to division 1 :'(
Misschien is 1-4-1-2-1-2 (2) dan iets voor jou? Je hoeft dan je middenveld niet op te offeren omdat je met alle 3 kunt spelen en dan nog met een cam en twee spitsen.

Zoiets dan: http://www.futhead.com/14/squads/8156902/

Voor mijn serie A team gebruik ik Montolivo als CAM en Murriel als tweede spits naast Balotelli, maar ik denk dat Hernanes beter is met 5* WF en super veel traits.

Persoonlijk denk ik dat je geen betere cb gaat vinden dan Chielini. Misschien kun je IF Bonuci proberen, maar die heeft m/m en Chielini m/h dus die zou juist nog meer naar voren moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
dit is mijn serie A team. Moet zeggen dat het erg lekker speelt dat 3-5-2
Die Benatia is echt een beest.

http://www.easports.com/f...howoffId=exFuf0IQbufL:360

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Casual Ruud schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:32:
[...]

Misschien is 1-4-1-2-1-2 (2) dan iets voor jou? Je hoeft dan je middenveld niet op te offeren omdat je met alle 3 kunt spelen en dan nog met een cam en twee spitsen.

Voor mijn serie A team gebruik ik Montolivo als CAM en Murriel als tweede spits naast Balotelli, maar ik denk dat Hernanes beter is met 5* WF en super veel traits.

Persoonlijk denk ik dat je geen betere cb gaat vinden dan Chielini. Misschien kun je IF Bonuci proberen, maar die heeft m/m en Chielini m/h dus die zou juist nog meer naar voren moeten gaan.
Zat ik ook aan te denken, maar dan offer ik weer m'n vleugels op. Ik ga voor nu 4-1-4-1 spelen met Gomez, en anders schakel ik over naar 41212 (2). Want het middenveld is gewoon echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geluisterd naar de tips, en heb Luiz, Suarez (88), en van Persie aangeschaft voor een 41212.. speelt echt stuk beter als voorheen, alleen ik ben totaal niet bekend met deze formation, dus ik wou graag weten of er speciale tips zijn voor het spelen met een 41212?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 01:28:
heb geluisterd naar de tips, en heb Luiz, Suarez (88), en van Persie aangeschaft voor een 41212.. speelt echt stuk beter als voorheen, alleen ik ben totaal niet bekend met deze formation, dus ik wou graag weten of er speciale tips zijn voor het spelen met een 41212?
http://www.futhead.com/gu...z-s-4-1-2-1-2-guide-ut14/

Je moet vooral kijken of je cam lekker speelt. Ook custom tactic maken met 2x free form maakte voor mij verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Casual Ruud schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:32:
[...]

Zelf speel ik met het volgende team:

http://www.easports.com/n...owoffId=gTA6EfOYnKXE2:ps3

Als je Guarin dan met De Rossi/Vidal zou vervangen dan heb je een 41212 team die aan de flanken snel is maar in het centrum "kwaliteit" heeft (Al twijfel ik zelf nog steeds of Pogda als Cam wel de juiste optie is, maar het werkt nu wel omdat hij wat groter/sterker is dan de gemiddelde Cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Ik had gisteren deze squad gemaakt,

http://www.futhead.com/14/squads/8175579/

Na 20 games alweer verkocht. Kan er gewoon niet mee scoren.

IF Benteke is echt een teleurstelling en ook UP Suarez en IF Navas vond ik super matig.

Ik denk dat 41212 mij ook gewoon niet ligt. In FUT 13 vaak D1 gewonnen, maar nu lukt echt helemaal niets. Mijn Serie A team speelt vreemd genoeg nog wel redelijk, maar daar verwacht ik niets van en die paar wins die ik pak zijn dan mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ruud, Dit zijn toch verschrikkelijke teams? Als ik een BPL 4-1-2-1-2 team tegen kom weet ik al wat voor speler het is. Langs de zijkant rennen, voorzet/of een doorsteek door de lucht en rennen met overpowerde spitsen. Dan is Fifa toch niks aan.

Speel toch lekker 4-3-3(4) lekker op de aanval, balbezit van 60% + en domineren. :D

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn het precies lamme honden!? Conditie is 99 zit geen diepgang in dat spel niks.. Allemaal goede spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Nu Diego (CAM) z'n transferkaart heeft gekregen, is dit team een mogelijkheid:
http://www.futhead.com/14/squads/8230228/

Ik speel nu met dit team:
http://www.futhead.com/14/squads/7995692/

Beiden zijn even duur, en m'n Serie A speelt redelijk goed nu. Wat zou jullie voorkeur zijn: verkopen en het team uit link 1 kopen, of 'never change a (not always) winning team'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
komt er ook een eredivisie toernooi aan ?? Er loopt nu een st patrick`s tournament en die Ierse spelers gingen voor absurde prijzen weg. Kan me herinneren dat er verleden jaar wel een eredivisie tournooi was. Heb nog 4 if johansson`s die ik niet verkocht krijg ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Kr44nVogel schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:56:
komt er ook een eredivisie toernooi aan ?? Er loopt nu een st patrick`s tournament en die Ierse spelers gingen voor absurde prijzen weg. Kan me herinneren dat er verleden jaar wel een eredivisie tournooi was. Heb nog 4 if johansson`s die ik niet verkocht krijg ;)
Prijzen voor Ierse spelers valt nu mee hoor. Verwacht niet dat ze erg hard gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je hier je ploeg plaatsen!? Ik heb Suarez en falcao in de spits maar die krijgen niet veel klaar!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:12:
Hoe kan je hier je ploeg plaatsen!? Ik heb Suarez en falcao in de spits maar die krijgen niet veel klaar!?
Je kan via futhead.com een squad maken. Deze kan iedereen openen (gebruikt geen flash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Gisteren een Serie A team opgesteld. Mix van goede spelers (Tevez, Higuain, Chiellini) met matige waarvan ik de naam niet eens kan onthouden. Alles komt uit pakketjes.

Iets wat me opviel, Chiellini en de andere CV verdedigen wel erg lekker. Het niveau van de beker die ik wilde winnen was niet bijster hoog (professioneel), maar ze zitten er altijd kort op.

Ik speel niet met custom tactics en er zit toch geen verschil in defence tactic tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2 tav kort verdedigen?

Dan heeft het puur te maken met de Italiaanse over mijn lijk mentaliteit van verdedigers zo lijkt het :)

Verder speelde het team qua aanval wel ok. Aangename afwisseling van 4-3-3. Misschien mijn BPL team ook maar eens proberen om te zetten naar 4-1-2-1-2 voor een paar potjes. Het zal de chemistry van veel spelers niet ten goede komen, maar die kunnen we dan altijd gaan inwisselen voor de juiste posities.

@bdballon. Suarez is bij mij erg wisselvallig. Dan gaan de ballen er simpel in en één wedstrijd later alles over, naast, keeper terwijl je het gevoel hebt dingen niet veel anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
m4yall schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:39:
Gisteren een Serie A team opgesteld. Mix van goede spelers (Tevez, Higuain, Chiellini) met matige waarvan ik de naam niet eens kan onthouden. Alles komt uit pakketjes.

Iets wat me opviel, Chiellini en de andere CV verdedigen wel erg lekker. Het niveau van de beker die ik wilde winnen was niet bijster hoog (professioneel), maar ze zitten er altijd kort op.

Ik speel niet met custom tactics en er zit toch geen verschil in defence tactic tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2 tav kort verdedigen?

Dan heeft het puur te maken met de Italiaanse over mijn lijk mentaliteit van verdedigers zo lijkt het :)

Verder speelde het team qua aanval wel ok. Aangename afwisseling van 4-3-3. Misschien mijn BPL team ook maar eens proberen om te zetten naar 4-1-2-1-2 voor een paar potjes. Het zal de chemistry van veel spelers niet ten goede komen, maar die kunnen we dan altijd gaan inwisselen voor de juiste posities.

@bdballon. Suarez is bij mij erg wisselvallig. Dan gaan de ballen er simpel in en één wedstrijd later alles over, naast, keeper terwijl je het gevoel hebt dingen niet veel anders te doen.
Ik vind Chiellini juist erg matig. Verliest redelijk wat kopduels bij mij en ondanks z'n 77 Pace duurt het 2 seconden voordat hij 'doorheeft' dat er een aanvaller voorbij is gesprint. Maar er zijn helaas weinig alternatieven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
chengbondkwok schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:42:
[...]

Ik vind Chiellini juist erg matig. Verliest redelijk wat kopduels bij mij en ondanks z'n 77 Pace duurt het 2 seconden voordat hij 'doorheeft' dat er een aanvaller voorbij is gesprint. Maar er zijn helaas weinig alternatieven...
Die twee seconden heeft voor mijn gevoel ook vaak te maken met het wisselen tussen spelers. Als de verdediger meesprint als CPU zijnde, kan hij zomaar stil blijven staan zodra je wisselt.

Op professioneel krijg je niet bijster veel steekballen, dus zal eens kijken hoe Chiellini zich houdt in dat soort duels. Nu waren het vaak de balletjes in de voet waar hij lekker kort op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met bovenstaande ploegen want ik behaal er maar weinig resultaat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:22:
Kan iemand mij helpen met bovenstaande ploegen want ik behaal er maar weinig resultaat mee :)
Vind je het gek dat je team als zaad speelt. Totaal geen chemie in je team.

Je kan dit proberen, als je per se met Suarez en Falcao wilt spelen.
http://www.futhead.com/14/squads/8350622/

[ Voor 38% gewijzigd door chengbondkwok op 17-03-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je dat bekomen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:22:
[...]

[...]

Vind je het gek dat je team als zaad speelt. Totaal geen chemie in je team.

Je kan dit proberen, als je per se met Suarez en Falcao wilt spelen.
http://www.futhead.com/14/squads/8350622/
Ik wil niet perse met Suarez spelen maar hij is normaal wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Ik wil niet perse met Suarez spelen maar hij is normaal wel goed
Blijft niet veel van je team over maar dan heb je wel chem: http://www.futhead.com/14/squads/8351392/
Alhoewel cavani op CAM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
KontI schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:14:
[...]

Blijft niet veel van je team over maar dan heb je wel chem: http://www.futhead.com/14/squads/8351392/
Alhoewel cavani op CAM??
Maicon op 6 chemie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cavani heb ik ook al kan maar proberen.. Dus teamgeest 100 is daarvoor geen chemie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Maicon op 6 chem speelt beter dan vd Wiel op 10.
Maar ik gebruik zelf wel SIF Maicon of 10.

Als alternatief kan hij Mariano als RB zetten. Dat vind ik persoonlijk beste Ligue 1 RB alternatief.

[ Voor 26% gewijzigd door KontI op 17-03-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
KontI schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Maicon op 6 chem speelt beter dan vd Wiel op 10.
Maar ik gebruik zelf wel SIF Maicon of 10.
Ja, maar vleugelverdedigers zijn al vaak de zwakste spelers van je team. Op 6 chemie speelt dat echt belabberd. Ik had een keer Piszchck op 7 chemie in m'n team, en dat speelde echt matig.

(Maar nog altijd beter dan wat hij nu heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt voor de hulp. Zal al mijn Belgen van de hand moeten doen en die ploeg die kontl zei eens proberen. Met allemaal Belgen kom ik wel aan 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha wat ben ik blij dat er op de PS3 niet die neppe classic players zijn. Om mee te spelen is het misschien wel leuk, maar dit heeft toch geen meer waarde..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je op de transferlijst zien welke spelers tif enz zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:13:
Tuurlijk kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk van FUT gebruik te maken met een PS4 zonder PSN-abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie je dat dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat je eerst beter kan verdiepen in het spelletje zelf. Want je hebt een team van over de 500K coins, maar snapt de werking van FUT niet. Een beetje zonde van je geld als je coins gaat kopen. Tenzij je Ronaldo in je pakje hebt gekregen....

Kijk even in de topic start voor wat basale informatie over FUT, en probeer Google eens. Ook is Futhead.com een handige site met een heleboel informatie over Ultimate Team. Desnoods kan je zelfs de website van easports gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:13:
Wat zijn we weer lekker behulpzaam. Als je hier alleen bent om aan iedereen te kunnen laten zien wat voor goed team je hebt, zeg dan niks. (Is niet voor jou bedoeld bdballon).

IF is een zwart kaartje. In de regel krijg de 1ste IF rating +1. 2IF (SIF) +2.. etc. Ik zeg in de regel omdat er uitzonderingen zijn voor bronze en zilveren IFs. Op Futhead.com kan je makkelijk all IFs opzoeken met bijbehorende ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:32:
is het mogelijk van FUT gebruik te maken met een PS4 zonder PSN-abonnement?
Ja geloof van wel. Je kan dan alleen tegen CPU spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KontI schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Wat zijn we weer lekker behulpzaam. Als je hier alleen bent om aan iedereen te kunnen laten zien wat voor goed team je hebt, zeg dan niks. (Is niet voor jou bedoeld bdballon).

IF is een zwart kaartje. In de regel krijg de 1ste IF rating +1. 2IF (SIF) +2.. etc. Ik zeg in de regel omdat er uitzonderingen zijn voor bronze en zilveren IFs. Op Futhead.com kan je makkelijk all IFs opzoeken met bijbehorende ratings.
Ok bedankt dus tif enz is enkel bij een
Zwart kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
KontI schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Maar een beetje 'background' research mag ook wel. Behulpzaam zijn is 1, continue vragen stellen over de basiswerkingen van FUT is vreemd als je met dit team aankomt zetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:
[...]

Ok bedankt dus tif enz is enkel bij een
Zwart kaartje
Ik zou niet meteen zoeken naar een TIF, maar even kijken of een eerste IF of een SIF lekker speelt. Vaak is het zo dat als de eerste tegenvalt, de andere IF ook tegenvallen. Ook zijn de prijzen erg hoog.
Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.