Voor de 100 miljoenste keer mijn team gewijzigd. Het lijkt wel alsof ik gewoon absoluut niet kan verdedigen. Spelers die bij een hoge steekbal in de lucht niet reageren, kopduels verliezen, tegen elkaar aanbotsen en à la Moses de weg naar het doel vrijlaten.
Bij BPL speelt Benteke als een god, zowel voor mij als mijn tegenstander. De 125K kostende Touré speelde uitermate zwak en Kompany liet het vaak afweten.
Een Bundesliga team geprobeerd, Reus speelde heerlijk netzoals Lewandowski, maar opnieuw liet de verdediging het afweten (Boateng en Dante), was Gundogan onnauwkeurig in de passing en was Luiz Gustavo te statisch.
Nu heb ik een serie A team:
http://www.futhead.com/14/squads/7995692/
Het middenveld is met Pogba, Vidal en De Rossi heerlijk, nauwkeurige passing, kopsterke spelers en defensief prima. Benatia speelt best goed, maar Chiellini vind ik matig omdat hij te vaak forward runs maakt. Radu is redelijk kopsterk, netzoals Maicon, maar helaas niet opgewassen tegen spelers zoals Ibarbo

. Candreva kan én goed schieten én goed passen.
Nu zit ik alleen met een dilemma. Defensief staat mijn team redelijk goed, maar offensief laat het wel eens afweten. El Shaarawy mist wat kracht om een lekker schot af te vuren en Balotelli is niet slim genoeg. Nu zou ik 41212 kunnen spelen, maar dan weet ik niet wie ik op CDM en CAM moet zetten. Ik ben erg tevreden over Pogba, Vidal én De Rossi, maar één van deze drie moet dan het veld ruimen. Verder zat ik te denken aan Gomez als tweede spits, maar wellicht dat iemand een beter idee heeft. Verder zoek ik naar een vervanger van Chiellini. Ogbonna vind ik ook te vaak naar voren gaan.
Please help me get back to division 1