Euh, Cavani kost niets en met het geld dat je op Di Maria bespaart, kun je Thiago Silva kopen.
Is echt een mega goede update! Ze hebben de disconnect bug eruit gehaald voor iig de PS4. Je kon daarmee kinderlijk eenvoudig tijdens een match disconnecten, zonder dat het je een DNF opleverde. Nog erger, als je voor stond met b.v. 1 - 0 en die glitch gebruikte, had je de match gewonnen. Voor de ander telde die wedstrijd dan niet. Als je achter stond, dan telde de match voor beide niet.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:28:
Fifa update...??
Nu is dat dus niet meer mogelijk. Als je het doet, wordt je uit Ultimate team afgemeld, en krijg je dus een DNF.
Schijnt dat het ook kon op de xboxone. Maar weet niet of ze dat gefixed hebben. Schijnt dat zoiets ook kon/kan op de ps3, maar dan moet je met netwerkpakketjes gaan rotzooien.
Wel grappig, op de dag van de patch, had ik in het begin nog een paar noobs die dat deden, maar "nog" niet wisten, dat het gepatched was. Gedurende het weekend ben ik ze niet meer tegen gekomen (div1)
Mogen ze dan wel wat doen aan die crashes / vastlopersKontI schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:17:
[...]
Is echt een mega goede update! Ze hebben de disconnect bug eruit gehaald voor iig de PS4. Je kon daarmee kinderlijk eenvoudig tijdens een match disconnecten, zonder dat het je een DNF opleverde. Nog erger, als je voor stond met b.v. 1 - 0 en die glitch gebruikte, had je de match gewonnen. Voor de ander telde die wedstrijd dan niet. Als je achter stond, dan telde de match voor beide niet.
Nu is dat dus niet meer mogelijk. Als je het doet, wordt je uit Ultimate team afgemeld, en krijg je dus een DNF.
Schijnt dat het ook kon op de xboxone. Maar weet niet of ze dat gefixed hebben. Schijnt dat zoiets ook kon/kan op de ps3, maar dan moet je met netwerkpakketjes gaan rotzooien.
Wel grappig, op de dag van de patch, had ik in het begin nog een paar noobs die dat deden, maar "nog" niet wisten, dat het gepatched was. Gedurende het weekend ben ik ze niet meer tegen gekomen (div1)
Gisteren twee wedstrijden gehad, waarbij het spel zo ondraaglijk traag was (10 FPS ofzo) dat het gewoon niet leuk was. Vervolgens sta ik 3-0 achter en dan klapt het spel definitief eruit. Dit soort wedstrijden komen 1x per vijf wedstrijden voor.
Dit lijkt me niet iets wat zodanig wordt ervaart door de massa? Ik heb hier nog geen last van gehad ps3 en ps4. Misschien toch een keer alles deïnstalleren? Disc voorzichtig schoon maken? Ken je platform verder ook niet.chengbondkwok schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:38:
[...]
Mogen ze dan wel wat doen aan die crashes / vastlopers![]()
Gisteren twee wedstrijden gehad, waarbij het spel zo ondraaglijk traag was (10 FPS ofzo) dat het gewoon niet leuk was. Vervolgens sta ik 3-0 achter en dan klapt het spel definitief eruit. Dit soort wedstrijden komen 1x per vijf wedstrijden voor.
Ik speel op de PC. Maar ik heb dit soort klachten al vaker voorbij zien komen. Helaas weinig oplossingen daarvoor.KontI schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:48:
[...]
Dit lijkt me niet iets wat zodanig wordt ervaart door de massa? Ik heb hier nog geen last van gehad ps3 en ps4. Misschien toch een keer alles deïnstalleren? Disc voorzichtig schoon maken? Ken je platform verder ook niet.
Frustrerend ja......zeker als je je potje gewonnen hebt en daarna alsnog na het fluitsignaal eruit wordt geknikkerd en daar vervolgens voor gestraft wordt.chengbondkwok schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:38:
[...]
Mogen ze dan wel wat doen aan die crashes / vastlopers![]()
Ligt niet aan de disc, ik heb een digitale versie van Fifa (PS3) en daar gebeurt het (met name de laatste tijd bij mij) met grote regelmaat.
PSN: xpock Live: xspock
Verwijderd
Heb er hier (360) toch zelden tot nooit last van. Vaak wel gehad dat de eerste 5min echt met een paar FPS liepen maar dat het daarna gewoon stabiel was.
Iemand nog een Rooney(CAM) nodig
, krijg hem maar niet kwijt...
Iemand nog een Rooney(CAM) nodig
Ik RvP ook niet, komt door IF Messi en de coinboosts van afgelopen week. Alle prijzen zijn dik gedaald.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:11:
Heb er hier (360) toch zelden tot nooit last van. Vaak wel gehad dat de eerste 5min echt met een paar FPS liepen maar dat het daarna gewoon stabiel was.
Iemand nog een Rooney(CAM) nodig, krijg hem maar niet kwijt...
En zal nog wel ff duren. Komende week Ibra TIF.FiXeR.nl schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:13:
[...]
Ik RvP ook niet, komt door IF Messi en de coinboosts van afgelopen week. Alle prijzen zijn dik gedaald.
http://www.futhead.com/14/squads/7285054/
Wat vinden julie hiervan? Ik vind Lucas niet geweldig namelijk als RM.
Silva speelt dan op 6 chem. Op 10 chem vind ik hem ook niet bijzonder sterk spelen. Met Lucas heb je wel 9 chemie.llovesoccerx7 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:01:
http://www.futhead.com/14/squads/7285054/
Dilemma: ik heb IF Maher en NIF WIjnaldum in mijn eredivisie squad waarin ik 433 speel met de punt naar voren. Nu speel ik met Maher en IF Park in de CM posities en Wijnaldum op de CAM (daar doet hij het heel goed overigens). Verdedigend is het natuurlijk wel een zwak middenveld zo..
Dus: ben ik beter af met Maher op de CAM en dan bijvoorbeeld Klaassen (NIF) op de CM positie?
Dus: ben ik beter af met Maher op de CAM en dan bijvoorbeeld Klaassen (NIF) op de CM positie?
Kan je niet beter Clasie op CM zetten als je iets meer verdediging wilt hebben?Cerberi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:48:
Dilemma: ik heb IF Maher en NIF WIjnaldum in mijn eredivisie squad waarin ik 433 speel met de punt naar voren. Nu speel ik met Maher en IF Park in de CM posities en Wijnaldum op de CAM (daar doet hij het heel goed overigens). Verdedigend is het natuurlijk wel een zwak middenveld zo..
Voor de nieuwsgierigheid: kan je je team posten en speel je daar online mee? Ik heb het gevoel dat je met een eredivisie squad echt vernederd wordt...
[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 24-02-2014 17:28 ]
Ga ik doen, ff sparen nu. Vind Pisczek aanvallend wel fijn, maar verdedigend wel stuk zwakker dan Lahm. Even aankijken.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 03:20:
[...]
Probeer Mkhitaryan IF op CAM, is niet zo veel duurder dan Gotze
Op CDM zou schweinsteiger kunnen, maar zelfs Gustavo krijgt van mij een dikke prima en kost weinig
Nee, ik vind hem ook niet fijn spelen, maar had hem geprobeerd omdat ik vaak last heb als ik tegen een team met aubameyang moet spelen. Ik kan met Aubemayang niets, raakt bij mij elke bal kwijt en koppen kan hij ook niet. Mijn spitsenkoppel bestaat nu inderdaad uit Mandzukic en Lemandowski, speelt veel soepeler en koppen kunnen ze als een ram.Cerberi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:37:
[...]
Vind je aubameyang fijn spelen? Ik heb m zelf nooit gebruikt, maar ik vind zelf mandzukic echt een topper naast lewandowski, scoort vrijwel elke wedstrijd en is een goeie kopper!
Dit is mijn team nu: http://www.easports.com/f...owoffId=czixQhglnKUoo:ps3
Grootste verandering is Robben op RM, maar dat vind ik toch erg tegenvallen. Staat bij een aanval altijd rond de middencirkel te hangen, ipv langs de zijlijn (geen idee waarom). Nog een paar potjes proberen en anders stap ik weer terug naar Blaszcycovski.
Clasie is misschien wel mijn beste keuze op CM naast park inderdaad..
Dan ga ik dus even proberen met Park -- Clasie en dan Maher IF ervoor.
@Cheng: http://www.easports.com/f...howoffId=hJdTkJHCbteX:360
Ik ben vooral achterin echt kwetsbaar, verder zijn atsu en Pelle IF een lekker koppel voorin, en wijnaldum/maher/Park allemaal prima te doen. Het is mijn secundaire team, waarmee ik graag tournaments etc speel. Mijn Div.1 wedstrijden speel ik met:
http://www.easports.com/f...howoffId=hDL3aNCBbteZ:360
Dan ga ik dus even proberen met Park -- Clasie en dan Maher IF ervoor.
@Cheng: http://www.easports.com/f...howoffId=hJdTkJHCbteX:360
Ik ben vooral achterin echt kwetsbaar, verder zijn atsu en Pelle IF een lekker koppel voorin, en wijnaldum/maher/Park allemaal prima te doen. Het is mijn secundaire team, waarmee ik graag tournaments etc speel. Mijn Div.1 wedstrijden speel ik met:
http://www.easports.com/f...howoffId=hDL3aNCBbteZ:360
Verwijderd
Heeft iemand suggesties voor een CAM en eventueel de spitsen van dit team? Wil graag dit hybrid team maken, maar Cabaye op CAM spreekt me niet echt aan.chengbondkwok schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:05:
[...]
Silva speelt dan op 6 chem. Op 10 chem vind ik hem ook niet bijzonder sterk spelen. Met Lucas heb je wel 9 chemie.
Mag ook een ander leuk hybrid team zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 15:33 ]
http://www.futhead.com/14/squads/81827/Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:24:
[...]
Heeft iemand suggesties voor een CAM en eventueel de spitsen van dit team? Wil graag dit hybrid team maken, maar Cabaye op CAM spreekt me niet echt aan.
Mag ook een ander leuk hybrid team zijn
Dit iets?
Volgens mij speelt 80% van FUT hier mee tegenwoordig.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:22:
[...]
ja ook vet, heb je ervaring met die drie voorin? Spelen ze lekker ?
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Of met IF Rodriguez als CAM.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:22:
[...]
ja ook vet, heb je ervaring met die drie voorin? Spelen ze lekker ?
http://www.futhead.com/14/squads/7337966/
Falcao heb ik nog niet getest, maar Balotelli is wat mij betreft 1 van de beste spitsen ingame. Loopt bij mij ongeveer 1 op 1 denk ik.
Persoonlijk vind ik Benteke en Lukaku allebei super frot. Ik snap de hype dan ook niet. Zelfs IF Lukaku vond ik zwaar tegenvallen. De hype om De Bruyne snap ik ook niet zo.
Die spelers zijn leuk als je 3k uit wilt geven, maar nu met coin boosts en market crash kun je veel en veel betere spelers kopen.
Verwijderd
Vind dit wel vetter team dan die benteke en lukaku, red het alleen nooit met geld hahaCasual Ruud schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:47:
[...]
Of met IF Rodriguez als CAM.
http://www.futhead.com/14/squads/7337966/
Falcao heb ik nog niet getest, maar Balotelli is wat mij betreft 1 van de beste spitsen ingame. Loopt bij mij ongeveer 1 op 1 denk ik.
Persoonlijk vind ik Benteke en Lukaku allebei super frot. Ik snap de hype dan ook niet. Zelfs IF Lukaku vond ik zwaar tegenvallen. De hype om De Bruyne snap ik ook niet zo.
Die spelers zijn leuk als je 3k uit wilt geven, maar nu met coin boosts en market crash kun je veel en veel betere spelers kopen.
http://www.futhead.com/14/squads/1009605/Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:56:
[...]
Vind dit wel vetter team dan die benteke en lukaku, red het alleen nooit met geld haha
Deze heb ik lang gehad, ben het eens over Balotelli, liep bij mij boven de 1 op 1. Dacht dat hij na 20 wedstrijden er 29 in had liggen.
Misschien dat je hier naar kan kijken, is iets goedkoper
Verwijderd
Thanks! Mooi team! Heb nu een Serie A team met onder andere Balotelli en hij speelt inderdaad heerlijk ja. Dit team moet lukken, alleen Falcao misschien niet meteenMyKey schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:17:
[...]
http://www.futhead.com/14/squads/1009605/
Deze heb ik lang gehad, ben het eens over Balotelli, liep bij mij boven de 1 op 1. Dacht dat hij na 20 wedstrijden er 29 in had liggen.
Misschien dat je hier naar kan kijken, is iets goedkoper
Gisteren 2 potjes gespeeld en beide keren kwam ik met goed spel met 2-0 voor. In de tweede helft lukte echte niks meer en beide potjes met een goal in de laatste minuut met 3-2 verloren. Dit overkomt me vaker, is daar een verklaring voor?
Ik speel met een half gouden / half zilveren team met chemistry rond de 40 (ik gebruik alleen spelers uit pakjes). Ik zet alleen fitte spelers in de basis. Mijn tegenstanders zijn btw volledig goud met 100 chemistry. Kan het hier mee te maken hebben?
Ik speel met een half gouden / half zilveren team met chemistry rond de 40 (ik gebruik alleen spelers uit pakjes). Ik zet alleen fitte spelers in de basis. Mijn tegenstanders zijn btw volledig goud met 100 chemistry. Kan het hier mee te maken hebben?
Daar kan heel veel mee te maken hebben. Je team lijkt me dichtbij onspeelbaar met 40 chem eerlijk gezegd.. Alleen spelers uit pakjes is een leuk idee, maar bijna onmogelijk tegenover spelers die voor discard-prijs gekocht kunnen worden en dus een goedkoop gouden team vormen..
Waarom alleen pakjesZitilites schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:23:
Gisteren 2 potjes gespeeld en beide keren kwam ik met goed spel met 2-0 voor. In de tweede helft lukte echte niks meer en beide potjes met een goal in de laatste minuut met 3-2 verloren. Dit overkomt me vaker, is daar een verklaring voor?
Is chemistry zo bepalend dan? Ik kan ook wel een team met een hoge chemistry opstellen maar dan zijn het voornamelijk bronzen spelers...Cerberi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:45:
Daar kan heel veel mee te maken hebben. Je team lijkt me dichtbij onspeelbaar met 40 chem eerlijk gezegd.. Alleen spelers uit pakjes is een leuk idee, maar bijna onmogelijk tegenover spelers die voor discard-prijs gekocht kunnen worden en dus een goedkoop gouden team vormen..
Ik vind het leuker om het te redden met de spelers die je krijgt + je hebt nog een minimale kans om een topper te krijgen.
Ja, chemistry is alles bepalend.Zitilites schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:22:
[...]
Is chemistry zo bepalend dan? Ik kan ook wel een team met een hoge chemistry opstellen maar dan zijn het voornamelijk bronzen spelers...
Ik vind het leuker om het te redden met de spelers die je krijgt + je hebt nog een minimale kans om een topper te krijgen.
vanavond mijn nieuwe team testen!
http://www.futhead.com/14/squads/5697787/ (3-5-2 Hybrid)
ps3 mensen? voeg me maar eens toe voor een potje
Het is slimmer om Buffon te pakken dan Cech.ind0mi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:38:
vanavond mijn nieuwe team testen!
Buffon heeft geen bal klem.. Cech wint wel wedstrijden voor me
Zoals je kunt zien heb ik best aardige spelers.. Geregeld win ik wedstrijden, maar toch irriteert het mij dat ik verdigend gezien zon matig team heb. Dan heb ik het met name over het middenveld, verdedigers zelf zijn prima.
http://www.easports.com/n...howoffId=eXXMPyHqbrn7:360
Het liefst zou ik een andere competitie beginnen, maar welke? Of zouden jullie aanraden om messi te vervangen voor een erg goede vcm?
Daarnaast vind ik Neymar echt top, met zn 5star weak foot, andere topspitsen hebben dat volgens mij niet..
Het liefst zou ik een andere competitie beginnen, maar welke? Of zouden jullie aanraden om messi te vervangen voor een erg goede vcm?
Daarnaast vind ik Neymar echt top, met zn 5star weak foot, andere topspitsen hebben dat volgens mij niet..
Vind je het gek dat je soms wint met zo'n team!MVersteeg schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:49:
Zoals je kunt zien heb ik best aardige spelers.. Geregeld win ik wedstrijden, maar toch irriteert het mij dat ik verdigend gezien zon matig team heb. Dan heb ik het met name over het middenveld, verdedigers zelf zijn prima.
Dus mocht je van je coins afwillen, dan mag je mijn RvP wel kopen om een begin te maken aan een uber BPL team.
Je moet eens op je workrates gaan letten. Die nekken je!MVersteeg schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:49:
Ik speel nu met BPL/Bundes hybrids. En ben ook nu aan het bouwen aan een TOTY Ribery/TOTY Zlatan (ligue1) hybrid. Bundesliga en BPL hebben vaak betere workrates en betere middenvelders (toure,schweinsteiger,gerrard,kroos,gundogan ...)
Dan heeft David Luiz 6 chem, dus dat schiet niet zo op. Vervelend dat er weinig goede Braziliaanse keepers zijn.FiXeR.nl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:42:
[...]
Het is slimmer om Buffon te pakken dan Cech.(9 vs 7 chem)
FIFA Benelux Administrator
Thanks! Welke competitie zou je dan beginnen, met de coins die ik overhoudt na verkoop van deze spelers?KontI schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:23:
[...]
Je moet eens op je workrates gaan letten. Die nekken je!
Ik speel nu met BPL/Bundes hybrids. En ben ook nu aan het bouwen aan een TOTY Ribery/TOTY Zlatan (ligue1) hybrid. Bundesliga en BPL hebben vaak betere workrates en betere middenvelders (toure,schweinsteiger,gerrard,kroos,gundogan ...)
niet alleen workrates.. maar vooral ook strength en heading vind ik belangrijk op het middenveld. en dat hebben iniesta en Xavi nietKontI schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:23:
[...]
Je moet eens op je workrates gaan letten. Die nekken je!
Idd, maar draaien daarentegen wel erg lekker weg..ind0mi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:30:
[...]
niet alleen workrates.. maar vooral ook strength en heading vind ik belangrijk op het middenveld. en dat hebben iniesta en Xavi niet
Met jouw budget, Bundesliga. :)MVersteeg schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:27:
[...]
Thanks! Welke competitie zou je dan beginnen, met de coins die ik overhoudt na verkoop van deze spelers?
Ja zoiets heb ik ook. Maar dan liever boateng dan hummels.
Inderdaad, je zou er ook voor kunnen kiezen om Schweinsteiger CDM te zetten en met 2 CM's te spelen. Dat is net wat safer tegen counters.KontI schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:41:
[...]
Ja zoiets heb ik ook. Maar dan liever boateng dan hummels.
Beter dan mijn huidige BBVA-team?FiXeR.nl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Inderdaad, je zou er ook voor kunnen kiezen om Schweinsteiger CDM te zetten en met 2 CM's te spelen. Dat is net wat safer tegen counters.
Dat ligt aan je speelstijl. Het bundeliga-team heeft veel meer kracht, bijvoorbeeld om te koppen. Iets wat met jouw BBVA team bijna niet mogelijk is. (Alleen Ronaldo kan het goed). Mocht je veel dribbelen, passen en van het lopen in de vrije-ruimte houden dan is je BBVA-team denk ik wel beter.
Ik zou voor het Bundesliga-team gaan, maar dat heeft meer te maken met de speelstijl die ik hanteer.
Dank je! En dit team?FiXeR.nl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:11:
[...]
Dat ligt aan je speelstijl. Het bundeliga-team heeft veel meer kracht, bijvoorbeeld om te koppen. Iets wat met jouw BBVA team bijna niet mogelijk is. (Alleen Ronaldo kan het goed). Mocht je veel dribbelen, passen en van het lopen in de vrije-ruimte houden dan is je BBVA-team denk ik wel beter.
Ik zou voor het Bundesliga-team gaan, maar dat heeft meer te maken met de speelstijl die ik hanteer.
http://www.futhead.com/14/squads/7373419/
Als je de coins ervoor hebt, zeker doen.MVersteeg schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:11:
[...]
Dank je! En dit team?
http://www.futhead.com/14/squads/7373419/
Qua aantal coins moet het lukken, alleen twijfel ik nog wel erg, qua koppen doe ik nl niet super veel, eerder dmv passen..FiXeR.nl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:13:
[...]
Als je de coins ervoor hebt, zeker doen.
Let wel op die H/H workrates. Betekend dat Matthaus vaak met de aanval mee op komt. Probeer voor de grap eens te spelen op CDM met Luis Gustavo of Javi martinez. En kijk of je verschil merkt!
Dank je, goeie tip! Ga eerst Messi er eens naast zetten, kijken hoe het dan functioneert, met Xavi Alonso.KontI schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:17:
Let wel op die H/H workrates. Betekend dat Matthaus vaak met de aanval mee op komt. Probeer voor de grap eens te spelen op CDM met Luis Gustavo of Javi martinez. En kijk of je verschil merkt!
Probeer eerst eens op de vermoeidheid van je spelers te letten, speel max. 2 (liefst 1) wedstrijden achter elkaar met dezelfde speler. Als ik met een fitte team tegen je speel, dan dender ik vooral in de tweede helft over je team. Alle waardes van je spelers worden namelijk een stuk lage dan op papier en dan kan je nog zo een goed team hebben, tijdens de wedstrijd zal het allemaal tegenvallen.
Heb je daar ook een bron voor? Gevoelsmatig zou ik zeggen dat het bs is namelijk. Fitness is fitness, naarmate je spelers vermoeider zijn, kunnen ze minder snel sprinten!?Uxstyle schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:43:
Probeer eerst eens op de vermoeidheid van je spelers te letten, speel max. 2 (liefst 1) wedstrijden achter elkaar met dezelfde speler. Als ik met een fitte team tegen je speel, dan dender ik vooral in de tweede helft over je team. Alle waardes van je spelers worden namelijk een stuk lage dan op papier en dan kan je nog zo een goed team hebben, tijdens de wedstrijd zal het allemaal tegenvallen.
Had het gelezen op een aantal topics op EA toen ik op zoek was naar tips voor FUT 14.
Pak een back bijvoorbeeld, een fitte back die rent naar tot aan de strafschop toe en nog heeft ie de puf om uit te halen. Een minder fitte back die is al zo vermoeid dat in het strafschopgebied geen kracht meer heeft om uit te halen. Misschien een stom voorbeeld, maar ik ervaar het wel zo.
Tevens is het zo dat minder fitte spellers aan het einde van de wedstrijd kramp kunnen krijgen en minder sneller geblesseerd raken.
Bronnen heb ik niet voor je, maar heb het allemaal ooit ergens gelezen. Vind het zelf ook prettiger om met 99 fitte spelers te spelen.
Pak een back bijvoorbeeld, een fitte back die rent naar tot aan de strafschop toe en nog heeft ie de puf om uit te halen. Een minder fitte back die is al zo vermoeid dat in het strafschopgebied geen kracht meer heeft om uit te halen. Misschien een stom voorbeeld, maar ik ervaar het wel zo.
Tevens is het zo dat minder fitte spellers aan het einde van de wedstrijd kramp kunnen krijgen en minder sneller geblesseerd raken.
Bronnen heb ik niet voor je, maar heb het allemaal ooit ergens gelezen. Vind het zelf ook prettiger om met 99 fitte spelers te spelen.
Nog meer mensen die 'slim' hebben ingekocht? Laatste upgrade batch zal ws vrijdag uitkomen....
Wat een lul verhaalUxstyle schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:31:
Had het gelezen op een aantal topics op EA toen ik op zoek was naar tips voor FUT 14.
Je spelers die niet spelen rusten niet uit als je om de wedstrijd met een team speelt.. of je nou 2 wedstrijden achter elkaar speelt of eest team a en dan team ben en dan weer team a. Dan speel je alsnog 2 wedstrijden met de spelers die net zo fit waren als na de 1e wedstrijd.
Als hun fitness minder is ja, dan kan de back die 99 heeft wel schieten als die opkomt van achter en die met 60 fitness begint niet, dat klopt.
Maar dat heeft niks te maken met of je nou 1 of 2 of 3 wedstrijden achter elkaar speelt. Daar geloof ik echt geen bal van
Tenzij je de spelers van je tweede team op de bank hebt zitten van je eerste team. Dan rusten ze wel uit, iets wat ik doe.MyKey schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:30:
[...]
Wat een lul verhaal![]()
Je spelers die niet spelen rusten niet uit als je om de wedstrijd met een team speelt.. of je nou 2 wedstrijden achter elkaar speelt of eest team a en dan team ben en dan weer team a. Dan speel je alsnog 2 wedstrijden met de spelers die net zo fit waren als na de 1e wedstrijd.
Als hun fitness minder is ja, dan kan de back die 99 heeft wel schieten als die opkomt van achter en die met 60 fitness begint niet, dat klopt.
Maar dat heeft niks te maken met of je nou 1 of 2 of 3 wedstrijden achter elkaar speelt. Daar geloof ik echt geen bal van
Verwijderd
Heb een paar vraagjes, Ik speel nu met een 4231(2), maar ik merk dat ik behoorlijk weinig goede kansen creëer. Is er misschien een andere goede formation die verdedigend prima is, maar ook lekker aanvallend is?
ten tweede, ik merk dat bijna elke keer als de tegenstander een L2+Y of LT+Y doet, mijn verdediging verslagen is, zijn hier bepaalde trucjes voor?
Wat vinden jullie trouwens de beste BPL strikers? behalve aguero, hij is op dit moment nog net iets te duur
ten tweede, ik merk dat bijna elke keer als de tegenstander een L2+Y of LT+Y doet, mijn verdediging verslagen is, zijn hier bepaalde trucjes voor?
Wat vinden jullie trouwens de beste BPL strikers? behalve aguero, hij is op dit moment nog net iets te duur
Silva & Ramires op 6 chem? Zonde.llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:59:
http://www.futhead.com/14/squads/7409410/
Wat vinden jullie hiervan?
Je moet ze natuurlijk wel op de bank laten zitten bij je andere selectie, nadeel is dat je niet elke wedstrijd 3x kan wisselen. Je keeper bijvoorbeeld raakt niet zo snel vermoeid, dus die hoef je niet elke wedstrijd op de bank te zetten. Maak gewoon 2 selecties en wissel elke wedstrijd de selectie af. Zo speel je altijd met de spelers die het lekkerst voor je spelen per land. En als er een keer een blessure is, speel je gewoon een keer 2 wedstrijden achter elkaar.MyKey schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:30:
[...]
Wat een lul verhaal![]()
Ik speel soms wel 4 wedstrijden achter elkaar met dezelfde speler. Ik wissel ze pas als ze minder dan 78 procent conditie hebben.

Na elke twee wedstrijden zet ik er een nieuwe team conditie in, dus dat kan het niet zijn..Uxstyle schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:43:
Ik kan er niets over vinden, waar heb je dat vandaan? Is er ook een lijst met verwachte upgrades?ziconl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:45:
Nog meer mensen die 'slim' hebben ingekocht? Laatste upgrade batch zal ws vrijdag uitkomen....
Daarbij hoe kun je dan slim inkopen als de prijzen van de oude spelers dan dalen? Je moet dan toch juist verkopen neem ik aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Casual Ruud op 27-02-2014 09:50 ]
slim Inform kaartjes kopen
die na verwachting een upgrade krijgen ..waardoor de inform meer waard wordt
Ik heb alleen een SIF Adebayor, ik denk alleen niet dat die een upgrade krijgt.ind0mi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:55:
slim Inform kaartjes kopendie na verwachting een upgrade krijgen ..waardoor de inform meer waard wordt
Ach gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen tactiek en geloof, dat maakt het ook zo leuk om erover te praten.
Heeft iemand nog een leuke hybrid met Bundas rond de 400 a 450k?
Ik dat geval denk ik dat je redelijk veilig SIF Matuidi's kunt inkopen als is de prijs al wel gestegen.
Lewandowski misschien ook wel, al kan ik die SIF niet betalen zo 1 2 3.
Lewandowski misschien ook wel, al kan ik die SIF niet betalen zo 1 2 3.
Idd, nummer 3, aangezien je bij de rest van je teams een speler hebt met 6 chemie.
Nederlands FUT team, wat is daar beste opstelling voor? Wil even leuk teampje voor maken van 100k,.
Beste iedereen die me wilt helpen,
Ik heb een groot probleem.
Ik heb van de week fifa 14 gekocht en ook FUT gestart, hier heb ik één wedstrijdje online gespeeld, maar op de een of andere manier zegt die nu de hele tijd of 'Geen tegenstanders gevonden.' of 'De speler heeft verlaten.'
Ik weet dat mijn internet niet het allerbeste is maar als ik op hetzelfde moment op de speedtest kijk heb ik maar 31 ping.
Wat moet ik doen?
Dit gebeurt trouwens ook als ik tegen een vriend wil spelen, dan zegt fifa dat de tegenstander heeft verlaten terwijl dat niet zo is, ook als hij mij uitnodigt.
Help please:(
Ik heb van de week fifa 14 gekocht en ook FUT gestart, hier heb ik één wedstrijdje online gespeeld, maar op de een of andere manier zegt die nu de hele tijd of 'Geen tegenstanders gevonden.' of 'De speler heeft verlaten.'
Ik weet dat mijn internet niet het allerbeste is maar als ik op hetzelfde moment op de speedtest kijk heb ik maar 31 ping.
Wat moet ik doen?
Dit gebeurt trouwens ook als ik tegen een vriend wil spelen, dan zegt fifa dat de tegenstander heeft verlaten terwijl dat niet zo is, ook als hij mij uitnodigt.
Steam: Th3C00LGuy
Dat heb ik ook inderdaad. questie van opnieuw blijven proberen bij mij.ReinierB99 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:42:
Wat moet ik doen?
Dat is een firewall probleem. Even google hoe je dat moet fixen. Op de officiele xbox fora staat een Nederlandse tutorial.llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:44:
[...]
Dat heb ik ook inderdaad. questie van opnieuw blijven proberen bij mij.
ReinierB99 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:42:
Wat moet ik doen?
- Zet de juiste poorten voor xbox live of PSN open in je router.
- Stel de DNS server op je console in op 8.8.8.8 en 8.8.4.4
- Speel niet draadloos maar met een kabel
Vinden jullie dit een mooi team?
http://www.futhead.com/14/squads/7470021/
http://www.futhead.com/14/squads/7470021/
Beetje overkill dat team, maak eens een mooie hybrid. dit is zo standaard
automation fanboy
Dit is ook een mooi team..
http://www.futhead.com/14/squads/7475264/
http://www.futhead.com/14/squads/7475264/
Ik speel op de pc, dus misschien soortgelijke tips maar dan net iets anders?FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:09:
[...]
- Zet de juiste poorten voor xbox live of PSN open in je router.
- Stel de DNS server op je console in op 8.8.8.8 en 8.8.4.4
- Speel niet draadloos maar met een kabel
En ik weet dat met kabel beter is maar onze router staat aan de andere kant van het huis en mijn ouders willen geen lelijke kabel door het huis heen hebben....
http://help.ea.com/nl/art...hould-i-open-for-fifa-14/ReinierB99 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:27:
[...]
Ik speel op de pc, dus misschien soortgelijke tips maar dan net iets anders?
En ik weet dat met kabel beter is maar onze router staat aan de andere kant van het huis en mijn ouders willen geen lelijke kabel door het huis heen hebben....
Maar welke van al die poorten moet ik nou kiezen? of maakt dat niet uit?
Geen ideeReinierB99 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:45:
Maar welke van al die poorten moet ik nou kiezen? of maakt dat niet uit?
Overigens: cruciale wedstrijd voor lijfsbehoud in Divisie 1. Het staat 1-1 in de 30e minuut. Verbinding wordt verbroken en ik 'verlies' mijn wedstrijd. Gedegradeerd
Ik heb al die poorten via mijn firewall open gezet, tenminste die voor de pc, maar nog steeds heeft het geen effect.... of doe ik iets verkeerd? (ik heb gewoon gedaan wat ea in die tutorial zegt...)
[ Voor 46% gewijzigd door ReinierB99 op 01-03-2014 09:06 ]
Ik ook, en heb er ook niets van gemerkt. Gisteren had ik ook weer last van haperende wedstrijden (ja ik moet een excuus verzinnen voor de nederlagenReinierB99 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 07:54:
Ik heb al die poorten via mijn firewall open gezet, tenminste die voor de pc, maar nog steeds heeft het geen effect.... of doe ik iets verkeerd? (ik heb gewoon gedaan wat ea in die tutorial zegt...)
Verwijderd
http://www.futhead.com/14/squads/7560072/
heeft iemand nog suggesties voor veranderingen? heb nog wat coins over hierna, dus kan het een en ander wel veranderen
heeft iemand nog suggesties voor veranderingen? heb nog wat coins over hierna, dus kan het een en ander wel veranderen
Ik heb Koscielny niet getest, maar je zou David Luiz in de plaats daarvan kunnen zetten. Ik ben namelijk bang dat zijn 69 strength tegen je gaat werken. Verder zou je Navas kunnen overwegen ipv Walcott voor betere aanvoer voor Benteke. En eventueel Richards ipv Walker, voor minder Pace, maar meer (kop)kracht.Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 01:20:
http://www.futhead.com/14/squads/7560072/
Ik ben weer eens he-le-maal klaar met FUT, althans met mijn Bundesliga team. Ik word namelijk bijna overal overlopen of afgetroefd. Hummels en Dante te sloom, Alaba is niets, Piszcek doet maar wat met h/h. Schweinsteiger en Gundogan winnen geen duels en kunnen niet koppen. Gotze idem. Reus scoort nooit al begrijp ik niet waarom. Enige twee spelers die wel goed zijn, zijn Robben en Mandzukic. Heb overigens ook Lewandowski en Aubamayang geprobeerd, maar das ook niets.
Ik ga dus iedereen van de hand doen en eens wat nieuws proberen. Ik heb ongeveer 750k tot mijn beschikking.
Dit zou bijvoorbeeld kunnen:
BPL team met IF Baines
http://www.futhead.com/14/squads/7685442/
Seria A met IF's
http://www.futhead.com/14/squads/7685929/
Mijn tweede team is Seria A dus qua coins haal ik het dan waarschijnlijk net (niet).
Ligue 1 met IF's
http://www.futhead.com/14/squads/7686292/
eventueel kan ik ook TOTY Silva nemen en dan minder if's.
En tot slot een La Liga team met IF's
http://www.futhead.com/14/squads/7686614/
Wat vinden jullie?
Persoonlijk neig ik naar het eerste (BPL) team omdat ik de BPL gewoon de vetste competitie vind. Nadeel vind ik wel dat iedereen BPL speelt en dat je voor alle spelers de hoofdprijs betaald.
Ik ga dus iedereen van de hand doen en eens wat nieuws proberen. Ik heb ongeveer 750k tot mijn beschikking.
Dit zou bijvoorbeeld kunnen:
BPL team met IF Baines
http://www.futhead.com/14/squads/7685442/
Seria A met IF's
http://www.futhead.com/14/squads/7685929/
Mijn tweede team is Seria A dus qua coins haal ik het dan waarschijnlijk net (niet).
Ligue 1 met IF's
Wat vinden jullie?
Persoonlijk neig ik naar het eerste (BPL) team omdat ik de BPL gewoon de vetste competitie vind. Nadeel vind ik wel dat iedereen BPL speelt en dat je voor alle spelers de hoofdprijs betaald.
Persoonlijk zou ik het lastigste krijgen tegen de Ligue 1 met IF's team. Maar je moet er mee kunnen spelen, ik zal het weer niet kunnen. Mijn team lijkt meer op je BPL team.
Verkoop ik mijn suarez(88) krijg ik dit uit de pakjes van dat geld

Mwa, alleen Sturridge is redelijk wat geld waard. Je hebt je Suarez iig weer terugverdiend met de pakjes. Die keeper gaat weg tegen discard price, Terry is maar ±30K waard en Sturridge 100K. Desalniettemin erg nice om IF's te trekken.HamburgerHenk schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:01:
Verkoop ik mijn suarez(88) krijg ik dit uit de pakjes van dat geld
[afbeelding]
Disclaimer: mijn pakjes waren teleurstellend....
Ik heb nu deze: http://www.futhead.com/14/squads/7722905/Casual Ruud schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:24:
Ligue 1 met IF's
Wat vinden jullie?
Speelt wel lekker hoor. Wellicht als je de TOTS weg denkt een team voor je? Vind zelf wel leuk om wat te experimenteren met hybrids. Ben het niet helemaal eens met je mening over Alaba en de Schwijn. Zijn beste spelers in mijn team. Maicon IF is ook erg fijn mee spelen. Betere workrates dan dani alves.
TOTY Silva is wel goed. Heb de NIF en TOTY geprobeerd. Alleen zijn grootste probleem is dat hij relatief klein is (183) voor een CB. Dat gaat een TOTY kaart niet oplossen. Daarom zie je dat hij bij sommige lob balletjes er net onderdoor kopt. Boateng vind ik een betere CB. Sterk, lang (192) en snel.
Zou Nkoulou niet doen. Is helemaal een dwerg. Kan je beter gaan voor Alex.
[ Voor 17% gewijzigd door KontI op 05-03-2014 09:50 ]
Ik snap werkelijk helemaal niets meer van FUT. Ik ben nu 2 keer kampioen geworden in div1 en OPEENS verlies ik van de 25 wedstrijden er 20? Zit nu in divisie 5;/. Niets lukt meer alleen maar laffe goals tegen. Vaak beter dan de tegenstanders maar ballen komen allemaal niet meer aan. Maat van mij speelt in div 4 en heeft zelf zlatan. Hij speelt tegen allemaal team of the year gasten altijd. Ik in div1 speel tegen super slechte team die nog niet eens 100k waard zijn! Waar zoeken ze in godsnaam op!? Lijkt echt nergens op
Waarom loopt iedereen zo weg met de 83 Boateng? behalve pace, is hij beter of slechter dan Hummels? Ik speel nu met Dante--Hummels centraal achterin.
Volgens mij zoeken ze op wanneer je team is opgericht. Ikzelf speel de hele tijd tegen teams opgericht in november 2013. (toen heb ik mijn FIFA gekocht)
Kijken ze niet naar je Fifa level? Ik meen dat ik nu 61 ben, speel vanaf 10 op de xbox iirc.
Kun je eigelijk een nieuwe Fut account starten en je dan gewoon je coins overzetten?
@ Kontl
thx voor je input. Ik heb ff gekeken naar een vergelijkbare hybrid maar dan random IF Balotelli, Vidal en Rodriguez met Falcao in de spits. Met 2 spitsen en een cam krijg ik geen full chem team. Helaas.
Echt shit dat EA de chemistry zo heeft veranderd. Vroeger kon je veel vettere hybrids maken.
Met de nieuwe TotW wacht ik even af wat de prijzen gaan doen. Die IF schurle en IF Benteke in dat BPL team zouden wel tof zijn, of anders IF Silva in dat Ligue 1 team.
Kun je eigelijk een nieuwe Fut account starten en je dan gewoon je coins overzetten?
@ Kontl
thx voor je input. Ik heb ff gekeken naar een vergelijkbare hybrid maar dan random IF Balotelli, Vidal en Rodriguez met Falcao in de spits. Met 2 spitsen en een cam krijg ik geen full chem team. Helaas.
Echt shit dat EA de chemistry zo heeft veranderd. Vroeger kon je veel vettere hybrids maken.
Met de nieuwe TotW wacht ik even af wat de prijzen gaan doen. Die IF schurle en IF Benteke in dat BPL team zouden wel tof zijn, of anders IF Silva in dat Ligue 1 team.
|W#%@%@#%@^#$%@%#$^#%^
Ik weet niet of meerdere er last van hebben. Maar ik heb vandaag 3 wedstrijden gewonnen met FUT. Maar op het moment dat hij overschakelt naar het volgende scherm krijg ik een foutmelding en knalt ultimate team eruit. Gevolg: 3x een nederlaag en 3x DNF naar beneden. Dit kan toch geen toeval meer zijn? Nu moet ik alle wedstrijden winnen om in Divisie 1 te blijven
Echt schijtziek word ik hiervan.
Ik weet niet of meerdere er last van hebben. Maar ik heb vandaag 3 wedstrijden gewonnen met FUT. Maar op het moment dat hij overschakelt naar het volgende scherm krijg ik een foutmelding en knalt ultimate team eruit. Gevolg: 3x een nederlaag en 3x DNF naar beneden. Dit kan toch geen toeval meer zijn? Nu moet ik alle wedstrijden winnen om in Divisie 1 te blijven
Heb ik ook gehad. Laatst ook weer. Contact opgenomen met EA Sports game advisor maar die adviseert alleen maar dingen als zet je poorten open, etc. etc. Had ik natuurlijk al gedaan. Als je de eerste keer dat hebt gewoon dagje wachten, dan is het wel weer weg.
Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.