Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Weet iemand wanneer de winter update voor spelersrating zal gaan plaats vinden?
Vorig jaar was het rond 9 februari, maar tot op heden is er dit jaar nog niets bekend.

Komt er überhaupt wel een update voor de player ratings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Cerberi schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:56:
Is inderdaad heel anders dan vorig jaar gelukkig. Snelheid is niet meer het enig belangrijke kenmerk voor spelers :)
Klopt, want bijna iedereen heeft 1 goede passer nodig om die steekbal (vaak al gelijk bij de aftrap) over de verdediging heen te gooien. 8)7

Naar mijn idee is de snelheid van FUT lekkerder dan online seizoenen qua speelstijl omdat het dribbelen en schieten toch wat beter gaat, echter de snelheid van spelers is te OP.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Uxstyle schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:05:
Weet iemand wanneer de winter update voor spelersrating zal gaan plaats vinden?
Vorig jaar was het rond 9 februari, maar tot op heden is er dit jaar nog niets bekend.

Komt er überhaupt wel een update voor de player ratings?
Die komt wel, alleen zijn ze dit jaar een stuk later begonnen met transfers, dus je zal wat meer geduld moeten hebben.

De transfer spreadsheet van FUT14: Google Docs

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Het is natuurlijk allemaal speculatie.. Maar het feit dat Park en niet Boetius een IF heeft gehad gisteren, zal toch wel betekenen dat we een gouden boetius krijgen denk ik.

• SR8
  • Niet online

SR8

Eerste UP (brons) is gesignaleerd:

Edit: Helaas niet. Dat was een zeer aardige photoshop.

[ Voor 61% gewijzigd door SR8 op 13-02-2014 15:07 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik zit in een 'klein' dilemma.

Momenteel heb ik de volgende squad:
http://www.futhead.com/14/squads/6311634/

Maar ik ben niet heel erg tevreden over Thiago Silva, die makkelijk door Sturridge, Eto'O en alle andere supersnelle, maar zwakke BPL spitsen omver geduwd wordt. Over Lucas ben ik wel tevreden, maar ook (N)IF Matuidi kan mij niet overtuigen. Verder heb ik wedstrijden waarbij mijn spitsen mijn tegenstander doen huilen, maar laatste tijd zijn ze eerder onzichtbaar voor mij. Benteke loopt wel 1 op 1 (49/49) en Lukaku 1 op 2 (49 / 27). Maar vooral de verdediging is matig voor mijn gevoel.

Nu dacht ik aan de volgende 'upgrade':
http://www.futhead.com/14/squads/6689154/

Met de verkoop van IF Matuidi en Silva kan ik waarschijnlijk een kleine 100K ophalen. Ik heb alleen mijn twijfels over Gomez / Tevez en IF Samuel. Iemand beter advies? Of kan ik beter alleen 'achterin' aanpassen en mijn redelijk goede voorhoede zo laten?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ga FUT ook weer oppakken. '13 het hele jaar FUT gedaan en met '14 enkel gekomen tot Altidore, Sturling en Lamela, je kent het wel.

Ik speel op PC dit jaar, zijn daar net als vorig jaar ook weer hackers die na 5 seconden disconnecten? En wat mij opvalt is dat als ik zoek in de transfermarkt dat als ik filter op bv 2000 max bid price dat hij dan niks vind. Als ik dan niet op coins filter maar gewoon zoek dan kom ik die speler als voor bijvoorbeeld 300 min bid price tegen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• MyUtd4Life
Gomez was voor mij écht fantastisch, zeker een aanrader in elke Serie A squad als je het mij vraagt. Hetzelfde geld voor Balotelli. Di Natale werd bij mij vaak op kracht geklopt, maar kan met z'n pace wel aardig wat goed maken. Bij Tevez is dit andersom, die wint het vaak op kracht maar komt wat snelheid te kort.

Verder zou ik IF Samuel zonde van de coins vinden, omdat Serie A al zoveel goede CV's heeft, bijvoorbeeld Ogbonna. Asamoah zou ik vervangen door El Shaarawy.

Ben erg benieuwd, als je dit team koopt, wat je van Lichtsteiner vindt. Zelf heb ik hem nooit gebruikt, vanwege zijn skillmoves (waarbij ik toch graag minimaal 4* wil of 3* bij minstens 4* weakfoot), maar zijn stats zijn erg veel belovend voor die prijs.

• Er_Damn
SR8 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:42:
[...]

Die komt wel, alleen zijn ze dit jaar een stuk later begonnen met transfers, dus je zal wat meer geduld moeten hebben.

De transfer spreadsheet van FUT14: Google Docs
Thanks for the info, ik wacht het af. Speel nu met een vrij gare team :)

• chengbondkwok
  • Nu online
MyUtd4Life schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:45:
Gomez was voor mij écht fantastisch, zeker een aanrader in elke Serie A squad als je het mij vraagt. Hetzelfde geld voor Balotelli. Di Natale werd bij mij vaak op kracht geklopt, maar kan met z'n pace wel aardig wat goed maken. Bij Tevez is dit andersom, die wint het vaak op kracht maar komt wat snelheid te kort.

Verder zou ik IF Samuel zonde van de coins vinden, omdat Serie A al zoveel goede CV's heeft, bijvoorbeeld Ogbonna. Asamoah zou ik vervangen door El Shaarawy.

Ben erg benieuwd, als je dit team koopt, wat je van Lichtsteiner vindt. Zelf heb ik hem nooit gebruikt, vanwege zijn skillmoves (waarbij ik toch graag minimaal 4* wil of 3* bij minstens 4* weakfoot), maar zijn stats zijn erg veel belovend voor die prijs.
Ik moet zeggen dat ik met Asamoah vaak naar binnentrek, terwijl hij linksbenig is. El Sharaawy is een goede tip. IF Samuel lijkt mij toch wel een goedkope (trage) beer van een verdediger, maar Ogbonna is zeker niet verkeerd. Lichtsteiner is inderdaad een steal voor 20K met zulke stats.
GerbenKwakkel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:45:
Ga FUT ook weer oppakken. '13 het hele jaar FUT gedaan en met '14 enkel gekomen tot Altidore, Sturling en Lamela, je kent het wel.

Ik speel op PC dit jaar, zijn daar net als vorig jaar ook weer hackers die na 5 seconden disconnecten? En wat mij opvalt is dat als ik zoek in de transfermarkt dat als ik filter op bv 2000 max bid price dat hij dan niks vind. Als ik dan niet op coins filter maar gewoon zoek dan kom ik die speler als voor bijvoorbeeld 300 min bid price tegen.
Nee, geen disconnects na 5 seconden. Jouw probleem daar heb ik ook last van. Te verhelpen door of de prijs met 50 coins te verlagen/verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

gisteren voor het eerst kampioen geworden div1. 8 wedstrijden gespeeld 24 punten. :) sinds wanneer krijg je dan maar een mini gold pakket. :/ dat was vorig jaar toch nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik wil een bundasliga team gaan maken voor een budget van 300-400k.
Welke opstelling past het beste daarbij?..Ik hou lekker van aanvallend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:23
Nee inderdaad, vorig jaar kreeg je een 'gewoon' gouden pakketje.

@ Ilovesoccerx7

Ik vind 4-2-3-1 echt heerlijk spelen met mijn Bundesliga team.

Ik heb dit:
http://www.futhead.com/14/squads/6739454/

En dan Robben op RM maar dat is buiten je budget.
Voor mij de ideale combi van snelle wingers die naar binnen trekken om te schieten en controle op het middenveld met een (kop)sterke spits die de bal kan vasthouden. Voordeel is ook dat iedere speler goed kan passen en kan schieten, dus scoren.

Ik hoop echt dat Mandzukic volgende week een IF krijgt. Scoort al drie weken op een rij, veel assists en woensdag nog een hattrick. /drool OP headers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:50
Net een NL team bijeen gekocht... dan voel je je toch even echt bondscoach en zie je weer eens hoe slecht onze verdediging is... Een gouden team kun je niet eens maken, of je moet niet met LB/RB's spelen, maar met de centrale verdedigers. Stja, en 3 goeie daar hebben we ook niet.. Middenveld is wel leuk vorm te geven en aanval is ook wel redelijk. Alleen RV alleen Robben.. die vond ik iets te duur voor het enkele potje dat ik er mee ga spelen dus de opstelling omgegooid en on-Nederlands met 2 spitsen gaan spelen.

Bundesliga team is ook wel erg leuk om samen te stellen, maar vooralsnog speelt mijn BPL team te fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
m4yall schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:35:
Net een NL team bijeen gekocht... dan voel je je toch even echt bondscoach en zie je weer eens hoe slecht onze verdediging is... Een gouden team kun je niet eens maken, of je moet niet met LB/RB's spelen, maar met de centrale verdedigers. Stja, en 3 goeie daar hebben we ook niet.. Middenveld is wel leuk vorm te geven en aanval is ook wel redelijk. Alleen RV alleen Robben.. die vond ik iets te duur voor het enkele potje dat ik er mee ga spelen dus de opstelling omgegooid en on-Nederlands met 2 spitsen gaan spelen.

Bundesliga team is ook wel erg leuk om samen te stellen, maar vooralsnog speelt mijn BPL team te fijn.
Of je combineert hem:
http://www.futhead.com/14/squads/6736254/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
ind0mi schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:37:
gisteren voor het eerst kampioen geworden div1. 8 wedstrijden gespeeld 24 punten. :) sinds wanneer krijg je dan maar een mini gold pakket. :/ dat was vorig jaar toch nie?
offline krijg je wel pakketjes heb al misschien stuk of 20 keer de div1 gewonnen nog nooit een pakje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Vandaag krijgt iedereen een mini gold pakket, heeft niks te maken of je een divisie wint ofzo ;-) . Da's een valentijnscadeau van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Uxstyle schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:33:
[...]

Thanks for the info, ik wacht het af. Speel nu met een vrij gare team :)
Winter Upgrades zijn nu beschikbaar.

EA Topic met uitleg.

Lijst met upgrades (Google Docs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
SR8 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:59:
[...]

EA Topic met uitleg.

Bof ik een keer met FUT. Had twee dagen geleden de eerste IF van Benatia gekocht voor 60K op de PC. Dankzij de nieuwe upgrade methode van EA is mijn IF Benatia ook geüpgraded. Inmiddels alweer over 100K waard. Twijfel heel erg hard om Benatia te verkopen en daar leuke spelers voor terug te kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 15-02-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

goosche schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:48:
[...]

offline krijg je wel pakketjes heb al misschien stuk of 20 keer de div1 gewonnen nog nooit een pakje gekregen.
had inderdaad geen pakje ..was een gratis webapp pakje voor valentijnsdag :| 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijke mensen hier allemaal, ben nog steeds aan het sparen voor Jesus Navas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
SR8 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:59:
[...]

EA Topic met uitleg.

Thanks, wilde net hier posten omdat ik Koscielny met upgrade had gezien.
En nu, kopen, kopen, kopen! :9~

Edit: Wacht wel nog even, sommigen zijn niet te vinden of nog wel erg duur.

[ Voor 7% gewijzigd door Er_Damn op 15-02-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Waardeloze ea, wil ik ff nieuw team opbouwen na IF Di Maria te hebben verkocht. Blijft de transfer op expired staan -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/542/d0az.png

Dat ik die wedstrijd met 2-2 eindig noem ik nog een wondertje. Alleen maar lobpasses, rammen naar voren en ultraverdedigend op de counter. En dit is divisie 3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
chengbondkwok schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:10:
[afbeelding]

Dat ik die wedstrijd met 2-2 eindig noem ik nog een wondertje. Alleen maar lobpasses, rammen naar voren en ultraverdedigend op de counter. En dit is divisie 3 ;(
Dit team stelt echt geen ruk voor. Super zwak middenveld. Messi doet niks verdedigend. Isco is verdedigend matig en modric is okay. Maar wordt ook regelmatig van de bal gelopen. Dan heb je nog jordi alba, die wel snel is, maar ook super zwak is (Marcelo is veeeel beter). Dan heb je nog Ramos, die door zijn workrates vaker op de helft van de tegenstander te vinden is dan zijn eigen helft. en Pèpè die door zijn agressie, veel te vaak hapt bij lob balletjes.

Team lijkt heel leuk, maar spelers als Messi zijn super moeilijk mee te spelen. Zijn wel mensen die het wel kunnen, maar die zijn er niet zo veel. Ik zou van zo'n team niet bang worden. Wordt eerder bang als ik benteke en ibarro voorin zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Het team stelt ook in veel gevallen niks voor omdat degene die ermee speelt of een hack gebruikt heeft om aan coins te komen of deze coins gekocht heeft, waarbij 95% van die mensen de game niet eens goed kunnen en daardoor met veel geluk in de wat hogere divisies komen, maar om de titel van divisie 1 spelen zie je ze zelden.

Al met al is Ultimate Team sinds FIFA 13 niet meer wat het geweest is. Teveel mensen die met hacks aan coins en goede spelers komen (ook de websites die coins verkopen) en spelers die ontzettend OP zijn (waaronder Benteke). In FIFA 11 en FIFA 12 was deze balans in mijn ogen beter.

Maar zolang EA door die hacks meer gaat verdienen, doen ze er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
KontI schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:02:
[...]

Dit team stelt echt geen ruk voor. Super zwak middenveld. Messi doet niks verdedigend. Isco is verdedigend matig en modric is okay. Maar wordt ook regelmatig van de bal gelopen. Dan heb je nog jordi alba, die wel snel is, maar ook super zwak is (Marcelo is veeeel beter). Dan heb je nog Ramos, die door zijn workrates vaker op de helft van de tegenstander te vinden is dan zijn eigen helft. en Pèpè die door zijn agressie, veel te vaak hapt bij lob balletjes.

Team lijkt heel leuk, maar spelers als Messi zijn super moeilijk mee te spelen. Zijn wel mensen die het wel kunnen, maar die zijn er niet zo veel. Ik zou van zo'n team niet bang worden. Wordt eerder bang als ik benteke en ibarro voorin zie.
Dat is waar. In principe had ik de wedstrijd 'onder controle', maar twee longshots van Ronaldo was genoeg om twee te scoren. En die vervelende Casillas ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
EA heeft in ieder geval weer lekker alleen naar Ajax gekeken met de upgrades :-(
Terechte updates die twee hoor, maar er zijn echt wel meer spelers die een upgrade verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
chengbondkwok schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Dat is waar. In principe had ik de wedstrijd 'onder controle', maar twee longshots van Ronaldo was genoeg om twee te scoren. En die vervelende Casillas ook....
Casillas is echt niet zo goed als het lijkt. Hij is vooral heel zwak bij kopballen. Courtois is vele malen beter. De beste keep in het spel is nog altijd Cech, maar Courtois komt in de buurt. Casillas heb ik na 4 wedstrijden weer verkocht, die hield echt helemaal niks tegen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Cech was ik heel tevreden mee, maar de laatste paar dagen valt het op dat hij bijna niets vangt. Werkelijk elke schot op doel stompt ie weg waardoor ik een corner tegen krijg of in de rebound een doelpunt valt. Maar Hart laat alles door, dus dat is ook geen optie.

Waar ik steeds meer van gek wordt dat verdedigers niet springen bij een corner. Soms zie ik drie man stil staan en dan weet ik al hoe laat het is. Heb Kompany, Vidic en Richards achterin die toch niet de slechtste zijn in het koppen.

Iemand misschien nog tips hoe je een corner moet verdedigen en hoe je een goede corner neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Uxstyle schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:33:
Cech was ik heel tevreden mee, maar de laatste paar dagen valt het op dat hij bijna niets vangt. Werkelijk elke schot op doel stompt ie weg waardoor ik een corner tegen krijg of in de rebound een doelpunt valt. Maar Hart laat alles door, dus dat is ook geen optie.

Waar ik steeds meer van gek wordt dat verdedigers niet springen bij een corner. Soms zie ik drie man stil staan en dan weet ik al hoe laat het is. Heb Kompany, Vidic en Richards achterin die toch niet de slechtste zijn in het koppen.

Iemand misschien nog tips hoe je een corner moet verdedigen en hoe je een goede corner neemt?
Ik heb een tijd verdedigd met D (op de xbox), maar X werkt veel beter. Dus gewoon random wegkoppen.

Probeer Lloris eens als tweede keep, die valt me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Al een beetje op internet rond gezocht gisteren, zou wel kunnen als ik het zo lees. Maar bij mij toch niet:

Ik wil een 2e FUT team beginnen, waar ik alleen maar packs ga gebruiken om mn squad te bouwen.
Nu las ik dat je een nieuw psn account moet aanmaken en daarmee moet kunnen inloggen.

Dit heb ik dus gedaan gisteren (ps4 trouwens) en dan log ik er op in en dan krijg ik alsnog mijn eigen fut team te zien die ik met mijn andere psn account al had.

Blijkbaar slaat hij dit dus ergens anders op.

Weet iemand hoe ik dit wel kan doen? Of is dit dus gewoon niet mogelijk?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
MyKey schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:18:
Al een beetje op internet rond gezocht gisteren, zou wel kunnen als ik het zo lees. Maar bij mij toch niet:

Ik wil een 2e FUT team beginnen, waar ik alleen maar packs ga gebruiken om mn squad te bouwen.
Nu las ik dat je een nieuw psn account moet aanmaken en daarmee moet kunnen inloggen.

Dit heb ik dus gedaan gisteren (ps4 trouwens) en dan log ik er op in en dan krijg ik alsnog mijn eigen fut team te zien die ik met mijn andere psn account al had.

Blijkbaar slaat hij dit dus ergens anders op.

Weet iemand hoe ik dit wel kan doen? Of is dit dus gewoon niet mogelijk?
Valt EA niet terug op je Origin account? Of heb je binnen FIFA ingelogd ook ingelogd met je andere mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
m4yall schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:46:
[...]

Valt EA niet terug op je Origin account? Of heb je binnen FIFA ingelogd ook ingelogd met je andere mailadres?
Daar zat ik nog naar te kijken, maar ik kon geen manier vinden om uit mijn Origin uit te loggen.
Maar zou best kunnen inderdaad. Zal vanavond nog eens goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
FiXeR.nl schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:28:
[...]

Casillas is echt niet zo goed als het lijkt. Hij is vooral heel zwak bij kopballen. Courtois is vele malen beter. De beste keep in het spel is nog altijd Cech, maar Courtois komt in de buurt. Casillas heb ik na 4 wedstrijden weer verkocht, die hield echt helemaal niks tegen bij mij.
Z'n score van 9,8 en 10 reddingen vertellen heel wat anders. (En mijn opgebouwde frustratie :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Gister eindelijke de titel in DIV2 gewonnen(Online). Eerste 3 potten in DIV1 gewonnen, loopt eindelijk goed nu. :D

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Punkbuster schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:48:
Gister eindelijke de titel in DIV2 gewonnen(Online). Eerste 3 potten in DIV1 gewonnen, loopt eindelijk goed nu. :D
Welk team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er een goed team voor weinig geld . ik las hierboven al iets over Benteke . Iemand nog meer tips voor geheime pareltjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:36:
Wie weet er een goed team voor weinig geld . ik las hierboven al iets over Benteke . Iemand nog meer tips voor geheime pareltjes ?
http://www.futhead.com/14/squads/81827/

Met dit team heb ik FUT weer opgepakt. Speelt voor de onderste regionen redelijk goed, maar vanaf divisie 3 begon het te haperen. Uiteraard zelf uit te breiden met Chiellini, Thiago Silva, Nasri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:40:
[...]

http://www.futhead.com/14/squads/81827/

Met dit team heb ik FUT weer opgepakt. Speelt voor de onderste regionen redelijk goed, maar vanaf divisie 3 begon het te haperen. Uiteraard zelf uit te breiden met Chiellini, Thiago Silva, Nasri.
Thanks !! Dat is een zeer goed team zeg ! Ik kom niet verder als div 5 dus dit moet een goed team voor mij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
Gisteren ook voor het eerst Div1 gewonnen. En direct ongeslagen! Daar zaten wel een paar gelukspotjes tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 350K op ps4 om uit te geven, kan iemand een team maken die het maximale er uit haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 03:07:
Ik heb 350K op ps4 om uit te geven, kan iemand een team maken die het maximale er uit haalt?
Wat zijn je voorkeuren voor league of land? En opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ik vind het toch wel jammer dat je redelijk vast zit aan een combinatie van team's.

Ik zou namelijk graag een team willen met Balotelli en Van Persie in een 3-5-1 met Ozil als CAM en dan Cech ofzo als keeper. Nu is dit bijna niet mogelijk om dan een 100 chem team te krijgen. En ik ben ook niet zo'n fan van el sharaawy. Maar het is bijna onmogelijk om dan een goeie LM voor Balotelli te krijgen..

Zou toch wel leuk vinden als ze daar iets op kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:30:
[...]

Wat zijn je voorkeuren voor league of land? En opstelling?
Ik speel nu met een 4231(2), land en league heb ik geen voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ben nu weer net een anderhalve week bezig en heb momenteel dit (let niet op de work rates want die waren NOG niet van belang bij het bouwen) (zijn work rates in 14 nog erg belangrijk net als in 13?):

http://www.futhead.com/14/squads/6969802/

Iemand nog leuke tips? In principe speelt het wel lekker, alleen mis wat snelheid op het midden / voorin af en toe. Heb nu ongeveer 20K over.

[ Voor 21% gewijzigd door GAITii op 18-02-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
workrates zijn echt weer belangrijk in 14, dus houd dat in de gaten.
Ik zou Schurrle ipv Sterling doen ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
Punkbuster schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:13:
workrates zijn echt weer belangrijk in 14, dus houd dat in de gaten.
Ik zou Schurrle ipv Sterling doen ;)
Serieus? Ik hoor namelijk dat workrates in feite misleidend kunnen zijn.

Overigens heb ik mijn Serie A team weer verkocht na een klapper met Benatia, en heb ik eens een Brazil team gemaakt.

http://www.futhead.com/14/squads/6906255/

Maar, ik krijg redelijk wat doelpunten tegen, en twijfel over mijn achterste vier en dan met name Dante, Silva en Maicon. Dante is kopsterk, maar verliest toch behoorlijk wat duels, helemaal als het gaat om beweeglijkheid en snelheid. Thiago Silva blijft een raar verhaal, zo'n topverdediger, maar toch vaak jammerlijk de mist in. Maicon kan goed tackelen en koppen, maar als er een snelle linksvoor is, dan heeft hij het toch moeilijk. Alleen Marcelo lijkt een prima aanwinst te zijn.

Nu kan ik voor de CB positie kiezen uit Dante, Silva, Miranda en Luiz (wellicht meer die ik over het hoofd zie?). Welke zouden jullie als centrale duo neerzetten? Ik vind Luiz er beter uitzien dan Miranda qua stats, maar zijn H/M kan voor een gat gaan zorgen, en ik wil juist een 'waterdichte' verdediging hebben.

Heeft verder iemand ervaring met Dani Alves? Die kerel is pijlsnel, maar zijn H/L workrates zorgt voor een problemen ben ik bang...

Ik zie nu trouwens dat Felipe Melo een upgrade heeft gehad. Ramires / Luiz Gustavo door hem laten vervangen? Bij Ramires ga ik overal vooruit behalve op snelheid. Bij Gustavo ben ik bang dat mijn middenveld te weinig controle heeft met 2x H/H workrates.

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 18-02-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
H/H is super fijn, als je aanvallend speelt. Zelf ben ik niet zn fan van marcelo, te zwak qua body.. hoe vaak ik niet lelijk een goal tegen krijg door die noob. Spaanse Liga linksback nee dank je ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Dani alves speelt aanvallend lekker. Heb een tijdje met m gespeeld en die kerel blijft maar gaan (zowel met als zonder bal). Verdedigend vond ik m wel zwak, hij stond vaak verkeerd waardoor buitenspelers helemaal vrij staan. Toch weet ik niet of je nou echt andere alternatieven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Iemand al een geupgrade kaart geprobeerd? Heb net de 81 Benteke gekocht voor 5k ( :D ) maar vraag me af of het de moeite waard is. Ik heb hem wel direct te koop gezet maar als ie voor vanavond niet verkocht is dan speel ik er een paar potjes mee. Anders heb ik een leuke 12k winst ongeveer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
chengbondkwok schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:34:
[...]

Nu kan ik voor de CB positie kiezen uit Dante, Silva, Miranda en Luiz (wellicht meer die ik over het hoofd zie?). Welke zouden jullie als centrale duo neerzetten? Ik vind Luiz er beter uitzien dan Miranda qua stats, maar zijn H/M kan voor een gat gaan zorgen, en ik wil juist een 'waterdichte' verdediging hebben.
Ik heb zelf het idee dat Silva vaak te kort komt door zijn lengte. Die is voor CB begrippen klein.
Voor mij is David Luiz een no brainer. Die is net wat langer, voelt veel sneller dan zijn stats aangeven en is overal waar hij moet zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door KontI op 19-02-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ha, ik zie het hier nu ook een x voorbij komen, en ik zag het gisteren ook op futhead. Maar kan iemand H/H en M/L voor staat? Ik kon het op futhead niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Zie onderstaand:

Work Rate is something really important in FIFA 14 Ultimate Team players. It says to you how often a player goes to defend or to attack.

Every player has two different types of work rates: defensive and attacking. In both, defensive and attacking, you can have High, Medium or Low levels. Knowing the work rates of the FIFA 14 Ultimate Team players could be more important than most of gamers thinks.

To understand better what we are talking about, let’s look at three examples of how a player with the wrong work rate should persuade you get him off the team:

Imagine that you have a formation with 2 CB’s. If both CB’s have high attacking work rates it will means that sometimes nobody will be in your defence.
Imagine that you have a formation with only one ST. If he has low attacking work rate and high defensive work rate, it means that no one will be in the right place to shoot at goal.
Imagine that you have a formation with two CM’s and you want the one of them that helps the defence. You probably will need a player with high defensive work rate. If a player has high attacking work rate too, you should ensure that he has good stamina. Otherwise, in the end of the match he will be tired compromising the result of your match.

The right work rate depends of the formation you are using, the players’ attributes, their positions and even your play style. In FUT 14 you can not change the work rates. That’s why you should look carefully to work rates when you are choosing a player to your team.

You can see the work rates of your players, going to their Bio section (not available in FUT Web App).

Bron: http://www.fifauteam.com/...layers-guide/#Work%20Rate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Iemand al iets gevonden waarom het zoeken in de market zo slecht gaat? Elke keer meldingen dat hij niets vind als je bv max price 10000 zet, vind die niks. Haal je het weg, vind die in 1x wel alles en dat terwijl een Begovic geen 10k kost maar 750/1000 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe komen die streamers aan altijd zoveel spelers? Zag gisteren 1 die had
TOTY CR7, Messi,Zlatan Ramos,Lahm en Silva..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:19:
Hoe komen die streamers aan altijd zoveel spelers? Zag gisteren 1 die had
TOTY CR7, Messi,Zlatan Ramos,Lahm en Silva..
Coins kopen van donatie geld, of gewoon van hun eigen geld om op die manier meer viewers te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
MyKey schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:53:
[...]

Coins kopen van donatie geld, of gewoon van hun eigen geld om op die manier meer viewers te krijgen
Sommige krijgen ook gewoon spelers van EA. :) (Zoals Pele bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/14/squads/7013941/

Wat vinden jullie hiervan? 150k is hij maar heb eigenlijks 400k.

Weet iemand leuke hybrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:12:
http://www.futhead.com/14/squads/7013941/

Wat vinden jullie hiervan? 150k is hij maar heb eigenlijks 400k.

Weet iemand leuke hybrid?
speelt oscar wel goed als ST? je hoeft daar niet specifiek een braziliaan neer te zetten ;) Lucas heeft al genoeg chemistry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was die cupid cup aan het spelen... Zit ik in de finale.... 85e minuut 2-0 voor... Word ik van de ea server gegooid... Tot twee keer toe... Wat een grafbedrijf is dat ea...
Twee keer geen munten en geen gouden pakketje.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:34:
Ik was die cupid cup aan het spelen... Zit ik in de finale.... 85e minuut 2-0 voor... Word ik van de ea server gegooid... Tot twee keer toe... Wat een grafbedrijf is dat ea...
Servers zijn blijkbaar down.
Maakt trouwens toch niet uit? Ze kijken toch naar de huidige tussenstand?

edit;

Ze zijn weer terug. Bij mij wel teminste, ik stond 4-2 achter 40e minuut en heb een lose

[ Voor 11% gewijzigd door MyKey op 19-02-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat dacht ik ook, maar na de eerste keer moest ik de finale ook opnieuw spelen...
Het is altijd wat met die gasten van EA... Met fifa en battlefield 4 is het dramatisch...

Verwijderd

vandaag waren de servers inderdaad dramatisch.. vind het spel steeds minder leuk.. voornamelijk omdat ik er zo vaak uit wordt gekickt

• GAITii
Servers zijn de laatste tijd echt instabiel. Net kocht ik Koscielny (83) voor 8500. Op het moment van in actief team plaatsen kreeg ik de melding van je bent net overboden. Waarna ik op OK klikte kreeg ik de melding dat de service tijdelijk niet beschikbaar waren.

Nu ben ik en Koscielny kwijt en 8500 coins...

Edit: Fieuwww, toch Koscielny weer terug! :*)

Hebben die teamgeeststijlen nog veel invloed, of zijn die dingen echt onzin?

En, en, vinden jullie dat die Altidore een gigantisch hard schot heeft? Gewoon om bang van te worden, hoe hard die sommige ballen afvuurt op de goal.

[ Voor 31% gewijzigd door GAITii op 20-02-2014 14:03 ]

Verwijderd

Mijn team kan ook wel een upgrade gebruiken. Heb ongeveer 120k hiervoor over.

Heb er nu dit van gemaakt:

http://www.futhead.com/14/squads/7075810/

De volgende spelers heb ik al:

Santi Cazorla
Wilshere (CM)
Arteta
Sagna
Jovetic

Dan zou het ongeveer 65K kosten. Nog genoeg ruimte om te spelen maar ik weet niet zeker of het er wel echt zoveel beter op gaat worden.

Moet ik ook positie wissels kopen voor de spelers die niet op hun favo-positie staan, of maakt dit niet zoveel uit?

Tips altijd welkom!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:21:
Mijn team kan ook wel een upgrade gebruiken. Heb ongeveer 120k hiervoor over.

Heb er nu dit van gemaakt:

De volgende spelers heb ik al:

Santi Cazorla
Wilshere (CM)
Arteta
Sagna
Jovetic

Dan zou het ongeveer 65K kosten. Nog genoeg ruimte om te spelen maar ik weet niet zeker of het er wel echt zoveel beter op gaat worden.

Moet ik ook positie wissels kopen voor de spelers die niet op hun favo-positie staan, of maakt dit niet zoveel uit?

Tips altijd welkom!
Misschien Rooney als CAM? heeft super stats om hem als CAM neer te zetten.
fellaini vind ik zelf ook ontzettend fijn als CDM, verdedigt heel goed, en kan natuurlijk ook koppen!
Persoonlijk zou ik ook Walker of Richards in plaats van Sagna doen, maar dat licht geheel aan je eigen stijl

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:44:
[...]

Misschien Rooney als CAM? heeft super stats om hem als CAM neer te zetten.
fellaini vind ik zelf ook ontzettend fijn als CDM, verdedigt heel goed, en kan natuurlijk ook koppen!
Persoonlijk zou ik ook Walker of Richards in plaats van Sagna doen, maar dat licht geheel aan je eigen stijl
Heb Walker al een keer geprobeerd, vond Sagna toch wat fijner. Richards nog nooit gehad dus proberen we die gewoon.

Fellaini ook maar toegevoegd, Arteta heb ik ook wel weer gezien, Wilshere wel gehouden want die vind ik gewoon echt fijn. Snelle en wendbare speler.

Komt het er zo uit te zien.

Iemand nog een tip voor een andere spits? Jovetic is op zich wel fijn maar hoor graag verhalen van andere spelers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:34:
[...]

Heb Walker al een keer geprobeerd, vond Sagna toch wat fijner. Richards nog nooit gehad dus proberen we die gewoon.

Fellaini ook maar toegevoegd, Arteta heb ik ook wel weer gezien, Wilshere wel gehouden want die vind ik gewoon echt fijn. Snelle en wendbare speler.

Komt het er zo uit te zien.

Iemand nog een tip voor een andere spits? Jovetic is op zich wel fijn maar hoor graag verhalen van andere spelers.
Ziet er netjes uit! Ik had jovetic zelf, en vond hem helemaal prima, heeft een paar fraaie goals gescoord voor mij.. Natuurlijk kun je ook Benteke in de spits zetten, is ook altijd heel dreigend. Ik vond Eto'o zelf niet heel speciaal, behalve zijn snelheid vond ik hem niet heel goed.

Verwijderd

Ja en vooral voor die prijs vind ik het niet waard. Dan houd ik Jovetic wel. Gaan we vanavond is wat traden :D

• MyKey
Ik zou Rooney als ST gebruiken en Ozil op de CAM plaats zetten.

--

Wat ik me trouwens af vraag, hoe is het nou mogelijk om ooit in je leven (als niet kopen van coins) Messi Ronald etc te krijgen..
Ik moet zeggen dat het sparen van Coins erg sloom gaat. Stel je wilt Robben, die is 300k. Holy @#%$ hoe veel matches zou je daar voor moeten spelen..

Zou het wel fijn vinden als ze daar iets aan konden doen.

Packs kopen is al duur.. 7500 voor 1 pack. Als je uit gaat dat je 500 per patch krijgt.. Speel je 15 matches. Heb je 1 pack, waar dan met geluk 1 speler in zit die verkoopt voor 600

[ Voor 80% gewijzigd door MyKey op 20-02-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Momenteel heb ik nu dit team:

http://www.easports.com/n...howoffId=f6yqbaYpnKTYU:pc

Zit nog te twijfelen tussen Gerrard en Wilshere, Wilshere is zo'n speler die fijn aanvoelt en doet wat je wil. Gerrard is net wat stropiger maar kan soms zo goed uit de hoek komen met schieten.

Is het het waard om de Bruyne door b.v. Ozil of Rooney te vervangen? Heb nog rond de 50K. Redelijk geluk gehad laatst met een gouden pakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:52:

Is het het waard om de Bruyne door b.v. Ozil of Rooney te vervangen? Heb nog rond de 50K. Redelijk geluk gehad laatst met een gouden pakje :)
Nee, ik vind de Bruyne zelfs fijner dan Rooney. Ik zou als ik jou was Vidic verkopen en David Luiz er voor in de plaats halen. En koop Cech, dat is werkelijk waar de meest overpowered keeper in het spel. Probeer Sturridge eens als spits, die is ook erg fijn en niet heel duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Oké, thx man! David Luiz is al gekocht :). Vanavond maar eens Cech binnenharken. Ik zie ook verschillende mensen Jovetic halen, maar wat is er zo speciaal aan hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

mijn hybrid team nu: http://www.futhead.com/14/squads/5697787/

Eto'o wissel ik af met Balotelli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Update voor FUT, welke de DNS-modifier reset.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2774680.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
DNF (did not finish)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Snelheidsfoutje, maar dat bedoelde ik inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik lees overal dat Coin Boosts terug zijn. Maar wat zijn het, en hoe kom ik er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Met de Coin Boosts, die je in de (EA Sports Football Club) Catalogus kan unlocken, krijg je een bepaald aantal wedstrijden meer coins in Ultimate Team. Dus bijvoorbeeld 10 wedstrijden 1.000 coins meer dan dat je normaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:54
http://www.futhead.com/14/squads/7121051/
Mijn nieuw teampje, Zal ik nog wat veranderen of is dit goed zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Een 13 in een dozijn team wat draait om pace, als je het mij vraagt. Persoonlijk zou ik Oscar vervangen voor Lucas Leiva, Paulinho of Sandro, welke verdedigend en qua kracht toch een stuk sterker zijn.
Ook zou ik Dante vervangen door Alex of Marquinhos (of de In-Forms van die spelers), om vervolgens Sirigu te laten keepen, die het bij mij erg goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Nee, ik vind de Bruyne zelfs fijner dan Rooney. Ik zou als ik jou was Vidic verkopen en David Luiz er voor in de plaats halen. En koop Cech, dat is werkelijk waar de meest overpowered keeper in het spel. Probeer Sturridge eens als spits, die is ook erg fijn en niet heel duur. :)
Ben Rooney nou ook aan het proberen, nog niet helemaal overtuigd. Kan ook aan mij liggen ;) .
Verder vind ik Koscielny ook een hele fijne verdediger, de nieuwe versie van hem is ook niet zo heel duur( die van 83). Luiz is ook een lekkere verdediger.

Cech _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Sakho is ook echt een aanrader vind ik, cheap en fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa update...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vanmiddag was ultimate team niet beschikbaar, hebben een paar dingen "verbeterd" enige verschil wat ik merk is de coin boosters voor ultimate team in de catalogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Pogba IF? Is dat een goede aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
zeker ! alleen erg duur nu geloof ik

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Na een terugval te hebben gehad (grotendeels van mijn BPL team verkocht te hebben voor de winterupdate), nu weer terug in divisie 1.

Dit zijn mijn teams nu:

BPL:
http://www.easports.com/f...owoffId=ilIqs00ZnKUop:ps3

Bundesliga:
http://www.easports.com/f...owoffId=czixQhglnKUoo:ps3

Ik wissel ze elke wedstrijd, zodat ik altijd met een fitte team speel. Als ik tegen teams speel die al van begin af aan iets vermoeid zijn, dan maak ik meestal het verschil aan het einde van de eerste helft of na de 60-65ste minuut van de wedstrijd.

Tips zijn welkom, vooral voor de bundesliga team waar ik sindskort mee speel.

[ Voor 6% gewijzigd door Er_Damn op 23-02-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi teams! zelf vind ik Pisczek fijner dan Lahm. is wat groter en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kr44nVogel schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:13:
[...]

zeker ! alleen erg duur nu geloof ik
200k, als het de moeite waard is ga ik hem If halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:49:
mooi teams! zelf vind ik Pisczek fijner dan Lahm. is wat groter en sneller.
Ga ik proberen! Had voor Lahm gekozen vanwege zijn verdedigende kwaliteiten en pasing, maar soms mis ik bij hem de snelheid bij een 1-2tje.

Zit ook met de CVM en de CAM positie. CAM loopt nog best aardig, maar CVM positie valt een beetje tegen. Bij mijn BPL team heb ik Toure bijv. en die mis ik hier wel. Hiervoor nog suggesties?

Edit: Schweinsteiger op CDM en Gundogan op CAM ipv Gotze? Is dat wat?

[ Voor 6% gewijzigd door Er_Damn op 23-02-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/14/squads/7174856/

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ruim buiten me budget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uxstyle schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:31:
[...]

Ga ik proberen! Had voor Lahm gekozen vanwege zijn verdedigende kwaliteiten en pasing, maar soms mis ik bij hem de snelheid bij een 1-2tje.

Zit ook met de CVM en de CAM positie. CAM loopt nog best aardig, maar CVM positie valt een beetje tegen. Bij mijn BPL team heb ik Toure bijv. en die mis ik hier wel. Hiervoor nog suggesties?

Edit: Schweinsteiger op CDM en Gundogan op CAM ipv Gotze? Is dat wat?
Probeer Mkhitaryan IF op CAM, is niet zo veel duurder dan Gotze
Op CDM zou schweinsteiger kunnen, maar zelfs Gustavo krijgt van mij een dikke prima en kost weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Vind je aubameyang fijn spelen? Ik heb m zelf nooit gebruikt, maar ik vind zelf mandzukic echt een topper naast lewandowski, scoort vrijwel elke wedstrijd en is een goeie kopper!
Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.