Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
chengbondkwok schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:53:
[...]

Maar een beetje 'background' research mag ook wel. Behulpzaam zijn is 1, continue vragen stellen over de basiswerkingen van FUT is vreemd als je met dit team aankomt zetten.

[...]

Ik zou niet meteen zoeken naar een TIF, maar even kijken of een eerste IF of een SIF lekker speelt. Vaak is het zo dat als de eerste tegenvalt, de andere IF ook tegenvallen. Ook zijn de prijzen erg hoog.
Idd, ik wil best tips geven, of mijn ervaringen delen, maar dan wel een beetje de basis begrijpen.. Ik ga ook niet met iemand over voetbal praten als diegene niet eens weet wat buitenspel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buitenspel ken ik al :) het begint me duidelijk te worden. Alleen de juiste spelers kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ineens vijf gratis paketten...
Allemaal kutspelers...
En je kan ze niet verkopen...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik heb er 15 gekregen maar ik kan de spelers net verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
ik niet eens iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Ik heb ook niets gekregen, maar ik denk dat dit de compensatiepakjes zijn. En netzoals de eerste pack (loyalty pack) kan je de spelers niet verkopen, omdat anders iedereen accounts ging maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat is omdat fut vandaag 5 jaar bestaat. Ik had overigens 10 gratis packs. Vol met Serie A spelers (Ibarbo, Pirlo, Marchisio, etc) dus dat wordt een leuk team om te bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Webapp inloggen is niet genoeg :P

Blijkbaar moet je echt fut in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
HamburgerHenk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:20:
Webapp inloggen is niet genoeg :P

Blijkbaar moet je echt fut in
Mobiele app werkt ook. 5 pakjes met Benzema, Benteke, Diego Alves, Kaboul, Eriksen, Ronaldinho, Sterling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Oh oh oh, die transfermarkt. Cuadrado voor 250, Buffon voor 1800, etc etc... Heb nu een heerlijk Serie A team voor nog geen 100k, inclusief IF Totti. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

chengbondkwok schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:28:
[...]

Mobiele app werkt ook. 5 pakjes met Benzema, Benteke, Diego Alves, Kaboul, Eriksen, Ronaldinho, Sterling.
Is dit alleen vandaag? Ze hebben nu onderhoud..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:48:
Ik heb er 15 gekregen maar ik kan de spelers net verkopen?
Hoelang speel je al fut... 3 jaar zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:49:
[...]

Hoelang speel je al fut... 3 jaar zeker...
Dan zou ik er meer dan 5 moeten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
FUT bestaat 5 jaar vandaag, vandaar dat EA verschillende acties heeft waaronder de 5 gratis packs. Hoe het komt dat sommige mensen er 10 krijgen weet ik niet. Alle items die je krijgt kan je niet traden. Maar ik zag op Twitter voorbij komen dat als je een speler uit één van de pakketten van positie laat veranderen dat je ze wel kan verkopen. Ik heb dit niet geprobeerd, wellicht andere daar ervaring mee?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leuk artikel, heb die infograph nog niet gezien, thanks.

Ik heb op mijn andere US account 10 packs gekregen, leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Wat je wel kan doen is als je een speler hebt die je al hebt in je selectie, de speler omwisselen. Dan kan je de speler die je in je team had verkopen.

Ik kwam er te laat achter, nadat ik Gotze al voor niets had verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
MyUtd4Life schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:24:
FUT bestaat 5 jaar vandaag, vandaar dat EA verschillende acties heeft waaronder de 5 gratis packs. Hoe het komt dat sommige mensen er 10 krijgen weet ik niet. Alle items die je krijgt kan je niet traden. Maar ik zag op Twitter voorbij komen dat als je een speler uit één van de pakketten van positie laat veranderen dat je ze wel kan verkopen. Ik heb dit niet geprobeerd, wellicht andere daar ervaring mee?
Van positie veranderen werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
5 packs - niet iets heel bijzonders, wel een aanvulling voor het Serie A team en 2 leuke Duitse spelers, maar verkopen gaat niet helaas... Ik had daarnaast al genoeg contracten om door te spelen tot 2016, maar dat zijn er nu met de zeldzame contracten nog meer geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
MyUtd4Life schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:24:
Ik heb het net geprobeerd, werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Volgens mij interpeteren jullie het verkeerd.

Stel je hebt Messi in je team en je krijgt hem ook in een van die (untradeble) packs.

Dan switch je gewoon de 2 messis, zet je de untradeble in je team en verkoop je de gene die je eerder al had.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
HaWkY61 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:17:
Volgens mij interpeteren jullie het verkeerd.

Stel je hebt Messi in je team en je krijgt hem ook in een van die (untradeble) packs.

Dan switch je gewoon de 2 messis, zet je de untradeble in je team en verkoop je de gene die je eerder al had.
Nee volgens mij interpeteer jij ons verkeerd. Wat nou als je een speler krijgt (die je nog niet hebt), maar ook niet wilt hebben? B.v. omdat je die niet ligt, of daarom heen geen team wilt bouwen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Ik kon net een dubbele speler wel switchen, maar vervolgens nog steeds niet op de markt zetten!

Had overigens Ramos en Iniesta in 1 pakje, dus binnenkort ook maar eens een spaan team maken :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
KontI schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:33:
[...]

Nee volgens mij interpeteer jij ons verkeerd. Wat nou als je een speler krijgt (die je nog niet hebt), maar ook niet wilt hebben? B.v. omdat je die niet ligt, of daarom heen geen team wilt bouwen, etc...
Dan kan je hem alleen nog maar verkopen voor 0 coins. Een alternatief is er niet.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe kan ik precies zo'n tactiek aan me FUT team toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
m4yall schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:04:
5 packs - niet iets heel bijzonders, wel een aanvulling voor het Serie A team en 2 leuke Duitse spelers, maar verkopen gaat niet helaas... Ik had daarnaast al genoeg contracten om door te spelen tot 2016, maar dat zijn er nu met de zeldzame contracten nog meer geworden :)
Ik kreeg uit de packs van 5k in de eerste RVP MOTM 91 gemiddeld er uit:
http://www.futhead.com/14/players/13795/robin-van-persie/

Is 1000k waard. Heb hier al eerder coins verkocht... wil hem voor 70-75 euro weg doen. Dat is dus een prima deal, bespaard mij de moeite om de coins te verhandelen en kan je zelfs nog wat winst op maken als je niet al te veel coins wilt.

Je kan bij mijn feedback kijken, betrouwbaar verkoper en al lang tweakers lid :)

Het gaat om de PS3 versie. Als er geen interesse is verkoop ik hem voor coins en zal ik de wat langere route moeten afleggen :P

Hier extra bewijsje:
http://www.easports.com/u...owoffId=ew1XYC6PnKY6w:ps3
(Normaal staat Benteke in de spits)

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 20-03-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Speedway4 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:25:
[...]

Ik kreeg uit de packs van 5k in de eerste RVP MOTM 91 gemiddeld er uit:
http://www.futhead.com/14/players/13795/robin-van-persie/

Is 1000k waard. Heb hier al eerder coins verkocht... wil hem voor 70-75 euro weg doen. Dat is dus een prima deal, bespaard mij de moeite om de coins te verhandelen en kan je zelfs nog wat winst op maken als je niet al te veel coins wilt.

Je kan bij mijn feedback kijken, betrouwbaar verkoper en al lang tweakers lid :)

Het gaat om de PS3 versie. Als er geen interesse is verkoop ik hem voor coins en zal ik de wat langere route moeten afleggen :P

Hier extra bewijsje:
http://www.easports.com/u...owoffId=ew1XYC6PnKY6w:ps3
(Normaal staat Benteke in de spits)
Sorry, maar 70 euro voor eenspeler van +- 1mio is niet normaal. Daar koop je een UAB voor die 1 mio per week genereerd. Rip off, wat mij betreft. Oh en de spelers uit die packs zijn volgens mij eens verhandelbaar op fut market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
ziconl schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 06:39:
[...]

Sorry, maar 70 euro voor eenspeler van +- 1mio is niet normaal. Daar koop je een UAB voor die 1 mio per week genereerd. Rip off, wat mij betreft. Oh en de spelers uit die packs zijn volgens mij eens verhandelbaar op fut market.
Het aanbod was niet voor jou bedoelt. Snap dat dan ;) En de spelers uit de gratis packs waren inderdaad niet verhandelbaar, maar deze zeker wel. Maar oke... nutteloos dit. Anders verkoop ik de coins gewoon op eBay. Iets meer moeite maar wel meer winst :P

Het aanbod was bedoelt voor iemand die hem wel wilde hebben. Het kan een prima deal zijn als je een grote hoeveelheid coins wilt hebben voor een zeer redelijke prijs. Morgen zet ik hem op de FUT market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Ach, ik geef alleen mijn mening. Naar mijn idee is dit geen fair aanbod. Ik kan het weten want heb bijna hele toty collectie. Kan ik daar dan 600 EUR voor vragen? Mwoah, kan toch niet? Zeker niet als tweakers onder elkaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Ik heb ook nog wel 10.000.000 coins in de aanbieding :P , Van persie sucked in game

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
ziconl schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:54:
Ach, ik geef alleen mijn mening. Naar mijn idee is dit geen fair aanbod. Ik kan het weten want heb bijna hele toty collectie. Kan ik daar dan 600 EUR voor vragen? Mwoah, kan toch niet? Zeker niet als tweakers onder elkaar;)
Je snapt het niet he? Natuurlijk mag je mening geven. Er is echter een verschil tussen een mening en een waarde oordeel. En ook voor die andere reactie. RVP gaat gewoon voor 1000k weg. Gaat dus niet om de speler maar om de coins die hij waard is. Voor zover ik weet is de prijs 100k 10 euro. Ik heb met fifa 13 ook 500k voor 40 euro verkocht hier. Gewoon omdat ik klaar was met het spel. Dat was rond dezelfde tijd. Nu heb ik toevallig geluk gehad met een pack. Wie weet zijn er geintresseerde. Het maakt niet uit als dat niet zo is. Het is gewoon een aanbod. In dit geval onafhankelijk van vraag.

Is het nou zo ingewikkeld :P ? Volgens mij niet :)

VERKOCHT

[ Voor 3% gewijzigd door Speedway4 op 21-03-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
voor 70,-? haha.. dat is toch heeerlijk ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Punkbuster schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:37:
voor 70,-? haha.. dat is toch heeerlijk ;)
Jep :) En voor 2 tientjes de rest van mijn spelers er ook bij gedaan. Had een hybrid die sinds gister niet meer werkt -_- ... EA heeft Diego Costa Spaans gemaakt. Niet alleen die nieuwe kaarten uit pakketjes, maar ook de kaarten die al uitgegeven waren.

Er zijn een hoop mensen, inclusief ikzelf, die gewoon niet te veel tijd in een spel als FUT willen stoppen of er niet genoeg tijd voor hebben. Als ze dan toch een absurd duur team willen bouwen, tja, dan is coins kopen de beste optie. FUT12 heb ik aan 1 dezelfde gast voor 400 euro aan coins verkocht!!! :S

Ik ben zelf van mening dat het helemaal geen nut heeft om een ontzettend duur team te gebruiken. Op FUT12 was mijn bronzen team (50k) bijna net zo goed als mijn gouden/IF team(2000k). Op FUT13 waren mijn twee teams van totaal 300k beter dan mijn twee teams van totaal 4000k en FUT14 waren mijn twee teams samen 250-300k. IF / MOTM / TOTY/S spelers voegen mijn inziens niet veel toe.

De duurdere teams die ik heb gehad heb ik ook maar voor een weekje gehad om te kijken of het werkte. Daarna doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 21:29
Uit de 5 pakjes niet heel veel bijzonders. Heb Pirlo en Kroos gekregen, rest was van minder niveau.

Heb zelf een team van Spanje en daar passen bovenstaande helaas niet in.

Ben nu aan het sparen voor een nieuwe CAM. In de spits heb ik Soldado, linksvoor Villa, rechtsvoor Pedro en 2 CVM's Xabi Alonso en Busquets.

Iemand goede suggestie voor CAM in bovenstaande middenveld en aanval formatie? Ik denk aan een Silva van Man City? Zoek bij voorkeur iemand met snelheid, goede dribbel en sterke pass.

EDIT... Cazorla aangeschaft voor 8k.

[ Voor 40% gewijzigd door Sleehond op 22-03-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
Cazorla, is dan misschien wel een goeie CAM voor jou. Qua stats komt hij dicht bij Silva, maar hij heeft wel 5* WF en Silva maar 2* WF. En daarbij veel goedkoper.

Heb net zelf weer een nieuwe team gemaakt, Premier League en Bundesliga hybrid.
http://www.futhead.com/14/squads/8615692/

Ik moet UP Hazard en Schweinsteiger nog kopen, maar heb op dit moment niet genoeg coins en daarbij gaan ze nog wel in prijs dalen.

Eerste indruk is zeer goed. Robben en Ozil zijn echt goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nu die spelers uit die gratis pakketjes wel verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:29:
Kan je nu die spelers uit die gratis pakketjes wel verkopen?
nee 8)7

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Iemand nog enig idee voor upgrades van +-20K voor dit team?

http://www.easports.com/u...howoffId=bAbUdBghnKZHe:pc

Mocht daar niets meer ''goedkoop'' up te graden zijn wil ik graag verder met dit team: http://www.easports.com/u...howoffId=j21VQjd8nKZHf:pc
Daarvoor zijn suggesties ook meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Suggesties genoeg, zoals voor je eerste team Luiz Gustavo, Klose, Martinez, Dante en voor je andere team Handanovic, El Shaarawy, Higuain, etc.

Overigens vond ik het wel komisch om te zien dat je één van de weinige bent die het aandurft om Mertesacker in zijn team te hebben in een gamemode waar zoveel pace abuse is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Ja heb ik mee gespeeld. Ik vond hem wat tegenvallen op rechts. Ik speelde voorheen met Nani en heb hem daar geprobeerd. Op links vond ik hem beter spelen. (speel trouwens 433-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
MyUtd4Life schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:02:
Suggesties genoeg, zoals voor je eerste team Luiz Gustavo, Klose, Martinez, Dante en voor je andere team Handanovic, El Shaarawy, Higuain, etc.

Overigens vond ik het wel komisch om te zien dat je één van de weinige bent die het aandurft om Mertesacker in zijn team te hebben in een gamemode waar zoveel pace abuse is :P
Mertesacker is een van mijn favouriete spelers, daarom zit zijn IF ook in mijn Legends squad :P http://www.easports.com/u...howoffId=bt8OORqOnKZ79:pc

Ik heb ook Balotelli geprobeert, maar die schiet bij mij echt geen deuk in een pakje boter... Misschien dan toch maar Tevez of Di Natale proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Momenteel zijn de mega paketten beschikbaar. Is het aan te raden om een zeldzame spelers pakket te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Uxstyle schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:22:
Momenteel zijn de mega paketten beschikbaar. Is het aan te raden om een zeldzame spelers pakket te kopen?
Ik heb veel de kleinere gekocht, die van 50k. Is het vaak niet waard. Vaak rares van amper 80..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Uxstyle schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:22:
Ik heb er mijn laatste munten aan verbrast. Troep tot en met. Denk 2 spelers van 84, maar die zijn gewoon te koop voor 1000 each. Contractkaarten had ik al genoeg, nu nog meer (300+).

Ik kijk het nog even aan binnen FUT, maar zou zomaar kunnen dat mijn hele squad etc eruit gaat en eens de andere dingen binnen FIFA ga checken. Maar iedere keer als ik de stap wil zetten, vind ik mijn BPL team toch wel erg fijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Hahaha, dacht ik al. Ik heb tot nu toe ook niet echt geluk met kaarten. Heb 1 keer Neymar eruit getrokken en voor de rest wat het niets. Ik denk dat ik gewoon ga doorsparen, voor wat leukers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Weet iemand waarom sommige spitsen zoveel uit positie lopen?
Ik heb upgraded Diegoe Costa gecombineed met mijn BPL team..

Chemistry van elke spelers is gewoon 10, dus aan chem ligt het niet. Maar die kerel staat vaker op middenveld en flanken dan in de spits. Zo heb ik niks aan zijn kracht..

Ligt denk ik aan zijn high def workrate?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
HaWkY61 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:53:

Chemistry van elke spelers is gewoon 10, dus aan chem ligt het niet. Maar die kerel staat vaker op middenveld en flanken dan in de spits. Zo heb ik niks aan zijn kracht..

Inderdaad. Zijn high/high workrates maken hem een echte halende spits. Hij was bij mij ook vaak dieper te vinden dan de CAM. Als je naast hem een andere spits hebt staan die wat minder diep zakt om de bal te halen kan het goed werken, althans dat is mijn mening. Hetzelfde probleem doet zich voor met bijv. Cavani. Naast Ibra vond ik hem super maar als eenzame spits stond er bij mij niemand meer om de ballen erin te schieten / koppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Riemer op 24-03-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
HaWkY61 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:53:

Daarom zijn zowel Cavani en Diego Costa ideeal om als middenvelder te gebruiken. Heb nu Costa als CDM en hij speelt geweldig. Sterk en een goed afstandsschit. Geldt ook voor Cavani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
ziconl schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:00:
[...]

Daarom zijn zowel Cavani en Diego Costa ideeal om als middenvelder te gebruiken. Heb nu Costa als CDM en hij speelt geweldig. Sterk en een goed afstandsschit. Geldt ook voor Cavani.
Ook heel logisch met een 34/43 sliding/standle tackle. Kan je net goed met een bronzen sterke verdediger speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
KontI schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Ook heel logisch met een 34/43 sliding/standle tackle. Kan je net goed met een bronzen sterke verdediger speler.
Ik zou zeggen, probeer het eens. Je zal verbaasd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
http://www.futhead.com/14/squads/8852600/

Iemand nog suggesties voor wijzigingen binnen dit team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ribery, Toprak door een ander. (IF's zijn niet heilig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Thnx heb alternatieven zoals Boateng (83) of Dante,
Vindt die toprak wel handig vanwege zijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Kanters85 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:06:
Thnx heb alternatieven zoals Boateng (83) of Dante,
Vindt die toprak wel handig vanwege zijn snelheid.
Als je Boateng kan gebruiken, doen. Is beste CB van het spel. Kort daarna kom David Luiz.
Ribery zou ik niet doen. Is echt super zwak. Heb een tijdje TOTY Ribery gebruikt, maar zelfs die is zwak en zijn schot valt tegen. Kan je beter bij Reus blijven, of Esswein een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Ik heb mijn teams ook weer aardig aangepast. Ik had namelijk het volgende probleem:

Met mijn engelse team speelde ik goed voetbal, maar miste ik spitsen die kunnen koppen.
Met mijn duitse team was het voetbal niet zo vloeiend, maar had ik wel twee spitsen die goed kunnen koppen.

Dus ik heb ze maar gemengd en vooral de eerste speelt nu wel heel lekker.

Team 1: http://www.easports.com/f...owoffId=gQiMpcFPnK03M:ps3

Team 2: http://www.easports.com/f...owoffId=cZ6xUKvvnK03N:ps3

Heeft er iemand nog tips? Ik heb ongeveer 300K te besteden. Ik zit te kijken voor de spitspositie van team 2 of zal ik een speler upgraden naar een IF variant?

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand verstand van een tactiek toepassen aan je FUT team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Uxstyle schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:55:
Ik heb mijn teams ook weer aardig aangepast. Ik had namelijk het volgende probleem:

Met mijn engelse team speelde ik goed voetbal, maar miste ik spitsen die kunnen koppen.
Met mijn duitse team was het voetbal niet zo vloeiend, maar had ik wel twee spitsen die goed kunnen koppen.

Dus ik heb ze maar gemengd en vooral de eerste speelt nu wel heel lekker.

Team 1: http://www.easports.com/f...owoffId=gQiMpcFPnK03M:ps3

Team 2: http://www.easports.com/f...owoffId=cZ6xUKvvnK03N:ps3

Heeft er iemand nog tips? Ik heb ongeveer 300K te besteden. Ik zit te kijken voor de spitspositie van team 2 of zal ik een speler upgraden naar een IF variant?

Greets
Je weet dat je een hoop spelers niet op maximale chemistry hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:51:
Iemand verstand van een tactiek toepassen aan je FUT team?
Als je een custom tactic bedoelt dan heb ik daar wel iets verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
RiemerDas schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:18:
[...]

Als je een custom tactic bedoelt dan heb ik daar wel iets verstand van.
Hoe kan ik dat toepassen bij mijn FUT team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
wimjongil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:30:
[...]

Je weet dat je een hoop spelers niet op maximale chemistry hebt?
Ja, I know, maar het speelt een stuk lekkerder dan twee aparte landenteams. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:58:
[...]

Hoe kan ik dat toepassen bij mijn FUT team?
Je kunt in FUT een custom tactic aanmaken door bijv in een single player season naar je pauze scherm te gaan en daar in de instellingen van custom tactic de door jou gewenste wijzigingen aan te brengen. Daarna moet je de tactic nog toewijzen aan je quick tactics. Welke knoppen je exact moet indrukken enzo kan ik je zo niet vertellen maar probeer het daar eens te vinden. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de spelers die je in die gratis pakketjes hebt gehad wel met je vrienden ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Nee, dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
Volgens mij is er een probleem op de servers bij EA. Al mijn transfers blijven hangen nadat ik de "bid" gewonnen heb, op het forum van EA wordt ook druk geklaagd: http://answers.ea.com/t5/...rget/m-p/2279257#U2279257

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
kw_nl schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:33:
Volgens mij is er een probleem op de servers bij EA. Al mijn transfers blijven hangen nadat ik de "bid" gewonnen heb, op het forum van EA wordt ook druk geklaagd: http://answers.ea.com/t5/...rget/m-p/2279257#U2279257
Dat transfermarkt probleem is er al weken.. EA neemt altijd de tijd om issues op te lossen...:z :O |:(
De hele markt werkt niet goed. (zoeken werkt amper en veel crashes bij de markt)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 29-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/14/squads/9024147/

http://www.futhead.com/14/squads/9025384/

Welke is beter?

[ Voor 36% gewijzigd door llovesoccerx7 op 30-03-2014 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ik zou voor de 4141 formatie gaan. Ikzelf vind het altijd fijn om minimaal 1 controleur op het middenveld te hebben. Ook ben ik niet echt een fan van Mkhitaryan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Thnx, ik vind Ribery ook aardig aan de prijs.
overigens heb ik Esswein ook al eens geprobeerd.

Het is wel een omschakeling van een bpl team naar bundesliga.
KontI schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:01:
[...]

Als je Boateng kan gebruiken, doen. Is beste CB van het spel. Kort daarna kom David Luiz.
Ribery zou ik niet doen. Is echt super zwak. Heb een tijdje TOTY Ribery gebruikt, maar zelfs die is zwak en zijn schot valt tegen. Kan je beter bij Reus blijven, of Esswein een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn passing is gewoon pure horror! Geen enkele bal komt aan ! Waar kan dit aan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:12

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:07:
Mijn passing is gewoon pure horror! Geen enkele bal komt aan ! Waar kan dit aan liggen
Je houd de stick verkeerd vast? Ik bedoel, je mikt hem een stuk uit de richting?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs korte passen komen gewoon niet aan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Staan de controls op manual ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk van wel. Maar waar kan ik dit na kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me ook op valt als ik naar iemand pas dan blijft die speler wachten tot de bal bij hem is. Ook al probeer je er naar toe te lopen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar twee rare gold pakketjes gekregen bij het inloggen op de FUT website vandaag.
Heb een Bundesliga team.
Alle spelers die je in die pakketjes krijgt zijn untradeable, had geen goeie hoop (zoals altijd).
Maarrrrr, kreeg SIF Reus! Past dus perfect in mijn Teampje en kan de NIF Reus dus lekker verpatsen!
Mag ik eindelijk ook eens geluk hebben!

Afbeeldingslocatie: http://ultimateteam.ru/wp-content/uploads/2014/04/SIF-Reus.png

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2 pakketen die je kreeg zijn ivm de problemen op de transfermarkt met zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg er 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand een lekkere custom tactic bij een Bundas team met opstelling 4-1-2-1-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand tips voor me om snel coins te verdienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 15:50:
Heeft er iemand tips voor me om snel coins te verdienen ?
Veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dat klopt, maar zijn er ook geen trucjes om makkelijk coins te verdienen op de transfermarkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:15:
[...]

Haha dat klopt, maar zijn er ook geen trucjes om makkelijk coins te verdienen op de transfermarkt ?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Heerlijk, mijn laatste wedstrijd voor promotie. Krijg ik een of andere knurft tegen me die gelijk naar z'n uitshirt switcht en ik net iets te laat mijn thuisshirt wil kiezen. Dus precies dezelfde kleur shirts de hele wedstrijd.

Gelukkig nog wel gewonnen door hele smerige counters van ronaldo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
HamburgerHenk schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:49:
Heerlijk, mijn laatste wedstrijd voor promotie. Krijg ik een of andere knurft tegen me die gelijk naar z'n uitshirt switcht en ik net iets te laat mijn thuisshirt wil kiezen. Dus precies dezelfde kleur shirts de hele wedstrijd.

Gelukkig nog wel gewonnen door hele smerige counters van ronaldo :P
Je kan ook je laatste promotiewedstrijd winnen met 4-1 en dan nog NA de wedstrijd connectie verliezen, UT verlaten en een loss (DNF) krijgen! Is me ook al 3x overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futhead.com/14/squads/9447343/

Kan ik hier nog dingen aan aanpassen?
mijn teamgeest is wel 100 en rating 84..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Iedereen en overal hoor je dat je teamgeest 100 moet zijn en de indivuduele teamgeets van je speler ook 10 moet zijn.

Ik heb nu een team gemaakt met op elke positie de speler die ik het fijnste vind spelen, wat resulteert in een teamgeest van 54 en een aantal spelers hebben zelfs individueel 2 of 3 teamgeest.

Maar dit team speelt formidabel, merk helemaal niets dat de teamgeest zo laag is.

Iemand dit ook al uitgeprobeerd. Teamgeest zegt in mijn ogen helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
triple20 schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:59:
Iedereen en overal hoor je dat je teamgeest 100 moet zijn en de indivuduele teamgeets van je speler ook 10 moet zijn.

Ik heb nu een team gemaakt met op elke positie de speler die ik het fijnste vind spelen, wat resulteert in een teamgeest van 54 en een aantal spelers hebben zelfs individueel 2 of 3 teamgeest.

Maar dit team speelt formidabel, merk helemaal niets dat de teamgeest zo laag is.

Iemand dit ook al uitgeprobeerd. Teamgeest zegt in mijn ogen helemaal niets.
Jawel, speelt wel degelijk een rol. Een speler met 6 chemie of lager speelt echt veel slechter / niet op 100% van zijn kunnen. Dat merk je ook in sprintsnelheid, passing, afronding. Alles gaat veel moeizamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Dat dacht ik ook altijd, maar passing, snelheid is gewoon normaal. Merk tenminste niet dat het minder is. Heb Falcao en Cavani in de spits en die schieten en koppen alles raak.

Mijn team:
Casillas
Alves - Silva - Ramos - Alba
Robben - Scheinsteiger - Reus
Rodriguez SIF
Cavani - Falcao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat zijn populair spelers om te handelen? Van 5k tot 20k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
llovesoccerx7 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:18:
Wat zijn populair spelers om te handelen? Van 5k tot 20k?
futhead.com en lekker zelf zoeken :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Punkbuster schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:36:
[...]

futhead.com en lekker zelf zoeken :P
Heb al aantal spelers geprobeerd. Vandaar dat ik even vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

#TOTS is approaching. Get involved on our forums and help decide the Community TOTS squads. http://forum.ea.com/uk/forums/show/151.page

pricedropsssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Wil binnenkort weer met FUT gaan beginnen (heb er nu geen tijd voor), even een team gebouwd.
Wat vinden jullie er van en wat zouden jullie evt. aanpassen?
Wil niet over de 20k heen, liefst maximaal 15.
http://www.futhead.com/14/squads/9500084/

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Remcom00 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:53:
Wil binnenkort weer met FUT gaan beginnen (heb er nu geen tijd voor), even een team gebouwd.
Wat vinden jullie er van en wat zouden jullie evt. aanpassen?
Wil niet over de 20k heen, liefst maximaal 15.
http://www.futhead.com/14/squads/9500084/
Keeper wel heel erg slecht, vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
MVersteeg schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:33:
[...]

Keeper wel heel erg slecht, vind ik..
Handanovic gebruiken. Wat een beest is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chengbondkwok schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:09:
[...]

Handanovic gebruiken. Wat een beest is dat zeg.
En Benatia ipv Mexes en Hernanes/Diamanti/Pogba ipv Kaka. Muriel heb ik zelf nooit geprobeerd maar als je met twee spitsen speelt, zou ik naast Vucinic (die echt ziekelijk goed is trouwens) een andere spits zetten. Muriel is echt alleen maar pace, een Palacio is ook prima snel en kan nog serieus passen. Voor Montolivo kun je De Rossi trouwens gebruiken, die staat altijd goed en pakt de bal heerlijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://gyazo.com/a24437c607469257bd446a2882a928ae

Wat vinden jullie hiervan? Of een betere hybrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Ik zou voor een echte lm (Schurrle) en een echte rm (Błaszczykowski) gaan. Tevens vind ik Gotze ook wel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Uxstyle schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:17:
Ik zou voor een echte lm (Schurrle) en een echte rm (Błaszczykowski) gaan. Tevens vind ik Gotze ook wel lekker spelen.
Schurrle is shit en blas ook Robben speelt als een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Gundogan en Kroos omdraaien. Anders speelt Lewandowski met 6 Chem. Eventueel na de switch Kroos vervangen door Schweinsteiger.
Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.