Ik heb tijd geleden via Facebook gevraagd naar de "uitkomst" van de hackaton, dat zou tijdens de BBQ besproken worden reageerden ze toen, maar ook niets meer gezien of gehoord.Yukkie schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:10:
Net binnen in de mail:
Nieuw: Geofence en Apple Watch support in HomeWizard v3.2
Hopelijk komt er ook nog iets voor de Pebble, maar dat zal wel niet. Zou die Apple Watch ondersteuning voorkomen uit die "hackathon" van een tijd geleden? Ik heb daar na de aankondiging eigenlijk niets meer van gehoord, hoe dat verlopen is etc.
Omdat het ruk zoeken is op de site van Homewizard (werkt gewoon niet), hier de info over geofencing: http://www.homewizard.nl/kb/article/298/geofence-informatie/
Apple Watch ondersteuning is voor zover ik nu kan zien alleen het schakelen tussen de presets. Een dapper begin, maar erg summier. Ik zelf gebruik niet of nauwelijks de presets, dus voor mij zelfs overbodig (maar ik ook verder geen Apple Watch)
Overigens heb ik zelf 2 apps gebouwd voor Pebble. 1 om temperatuur op te halen en na aanpassing weer terug te sturen. 1 om lampen (scenes) aan en uit te zetten. Moet hem alleen nog "generiek" maken dat je middels de configuratie je IP adres van de HW kan instellen. Nu heb ik mijn IP in de code staan....