[quote]
Bas Post schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:19:
[...]
Om een oud bericht van mezelf te quoten, heb ik een Ring Video Doorbell gekocht, met hulp van WifiMedia, waarvoor mijn dank aan Rik!
Afgelopen zaterdag ontvangen en direct geïnstalleerd. Mijn oude deurbeltrafo was een 8V, 0,5A transformator, deze heb ik ook vervangen voor een 8V/12V/24V trafo. Nooit gedaan, dus heel voorzichtig te werk gegaan met het vervangen, maar dit stelde eigenlijk niet echt veel voor.
Ik heb in mijn oude situatie een relais aan de trafo gekoppeld voor de KAKU ACDB-7000BC, deze heb ik gewoon aangesloten gelaten. De nieuwe deurbel trafo heb in ingesteld als 12V.
Ring gemonteerd, geïnstalleerd en direct probleemloos draaien i.c.m. met de ACDB-7000BC en HomeWizard, deze voor het aanzetten van de ganglicht na zonsondergang.
Ik moet zeggen dat ik de Ring een erg mooi apparaat vindt!
EDIT:
Handig om te vermelden, de afmetingen van de Ring zijn: 126mm x 61mm x 22mm (HxBxD)
Wat ook 1 van de redenen is, hij past precies op mijn kozijn van 65mm.
Ik heb ook gekeken naar de SkyBell 2.0, maar deze is 70mm rond en geen 720p beeld.
Ik heb hetzelfde systeem ook ,werkt de laatst 2 maanden perfect wat beeld betreft .
Ik heb ook een 12 volt trafo 2 ampere een relai 8 volt daar hangt de bestaande gong en een KAKU ACDB-7000BC aan
De camera kijkt rechts tegen de steen aan, zou er iets in de handel wezen dat je de camera onder een hoek van 20 tot 30 graden kunt zetten.
Wie heeft een oplossing.
Is er iets in de handel ?