@Dazzie: ik heb idd ook soortgelijke problemen. Ik heb wel gemerkt dat het soms gewoon erg lang duurt (2min). Maar idd ook zo af en toe werkt het op onvoorklaarbare reden niet lekker. Het is overigens al vaker hier voorbij gekomen en lijkt een iSense - Homewizard issue te zijn, maar gezien de duur van de problemen en het feit dat Homewizard maar blijft volhouden dat ze er mee bezig zijn, lijkt het erop dat ze hun vinger er niet achter kunnen krijgen.
@tandarts: zoals een stukje hierboven geschreven heb ik hier ook last van. Nog niet op kunnen lossen. Ticket gemeld bij Homewizard, maar zoals inmiddels gewend nog geen reactie ontvangen. Jij hebt overigens al heel wat zichtbare foto, bij mij komt ie niet verder als de eerste regel.
@tandarts: zoals een stukje hierboven geschreven heb ik hier ook last van. Nog niet op kunnen lossen. Ticket gemeld bij Homewizard, maar zoals inmiddels gewend nog geen reactie ontvangen. Jij hebt overigens al heel wat zichtbare foto, bij mij komt ie niet verder als de eerste regel.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext