[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.838 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:45:

Back aboard the Case_C, you try connecting the derelict system directly to yours. A security protocol infects your system with a virus that automatically starts venting your fuel tank.
Klinkt naar Homeworld 2. :)

Maar waar komt dit van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iCpeVBk6rfGBo.png

Yeah 8)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

William/Ax3 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
Nou heb me connie toch omgeruild voor de carrack ding is 2 maal zo groot en heeft ook zo'n rover geval + LTI kan nooit kwaad bij zo'n groot ding lijkt mij. Zal dit ding wel in de hangar gaan passen eigenlijk ;)
Welkom bij de Carrack Club.
vergeet niet dat je er ook een verkenner schip erbij krijgt. En drones. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:42

Case_C

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:37:
[...]

Welkom bij de Carrack Club.
vergeet niet dat je er ook een verkenner schip erbij krijgt. En drones. :)
Al 6 in de organisatie volgens de Charts

Nu MOETEN we echt een keer met alle Carrack´s op een exploration missie gaan :D, niemand die ons dan kan stoppen :D .

Pff 5 pogingen verder, en elke keer strand ik bij dat derilict ship....

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 29-11-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik ben nog steeds bezig met het kiezen tussen mijn Retaliator houden, of de Retaliator inwisselen voor de Carrack. Kom er vast wel een keertje uit :P
In ander nieuws, mijn organisation heeft een Javelin te pakken gekregen, en wij krijgen binnekort een nieuw lid die er ook 1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:03:
Ik ben nog steeds bezig met het kiezen tussen mijn Retaliator houden, of de Retaliator inwisselen voor de Carrack. Kom er vast wel een keertje uit :P
In ander nieuws, mijn organisation heeft een Javelin te pakken gekregen, en wij krijgen binnekort een nieuw lid die er ook 1 heeft.
Hehe, nu zijn de mensen met de Javelins in een keer de held van de organisatie :p . Sta je dan met je Idris XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:04:
[...]

Hehe, nu zijn de mensen met de Javelins in een keer de held van de organisatie :p . Sta je dan met je Idris XD.
Ach, daar hebben wij er ook drie van :P Enige probleem dat wij hebben is dat wij maar iets van 50 members hebben. Totaal aantal schepen op dit moment zit ergens tussen de 200 en 300.
Wij gaan flink wat crew nodig hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:06:
[...]

Ach, daar hebben wij er ook drie van :P Enige probleem dat wij hebben is dat wij maar iets van 50 members hebben. Totaal aantal schepen op dit moment zit ergens tussen de 200 en 300.
Wij gaan flink wat crew nodig hebben :P
50 members, dat is net voldoende voor die 2 Javelins op 100% te laten draaien :P + Dan staan de Idrissen leeg :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dan mag er ook echt niemand ziek zijn of niet kunnen, anders ben je al niet compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Als ik ziek ben ga ik juist gamen, want dan zit ik thuis :+
Ik vlieg wel in mn Redeemer voor wat bescherming, indien nodig.

edit:
Ik denk trouwens dat we bij de 65 miljoen de release van AC 1.0 krijgen :)
Ze hadden iig wat groots in de planning voor 65 miljoen.

[ Voor 36% gewijzigd door Fordox op 29-11-2014 14:59 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:28:
Als ik ziek ben ga ik juist gamen, want dan zit ik thuis :+
Ik vlieg wel in mn Redeemer voor wat bescherming, indien nodig.
Gelukkig, heb mijn Redeemer ook klaar staan mocht het uitkomen (of te kort aan bemanning). Deze gaat ook niet weg 8) (*zeg ik nu nog :P)
En anders kan je nog altijd nog geld verdienen om jezelf te verhuren in oorlogsgebieden voor FPS'ers.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchWalnut op 29-11-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hebben jullie trouwens ook allemaal toegang tot de 300i series? Ik heb dat helemaal gemist in ieder geval.. net een leuk rondje gevlogen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Pff na 9 pogingen is het gelukt XD , even een muis erbij gepakt met een een vrij lopend scroll-wiel :P en draaien maar.

Het is wel een grappig spelletje, vraag me wel af hoe de tijd gaat werken in het spel. Vraag me af of je bijvoorbeeld ook 90 dagen ingame op expeditie kan gaan, en voldoende voedsel en alles mee moet nemen om te overleven.

Don't you touch my noodles :-( , just kiddin noodles for everyone :D.
Ircghost schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:27:
Hebben jullie trouwens ook allemaal toegang tot de 300i series? Ik heb dat helemaal gemist in ieder geval.. net een leuk rondje gevlogen :).
Zal 'm zo ook eens opstarten :) , eens kijken hoe m'n LX eruit ziet :P. Vraag me af of die Aurora's met upgrades nog behoorlijk goed kunnen zijn :p, zou wel moeten. Altijd mooi om een wolf in schaapskleren te hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 29-11-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel grappig. Nu er behoorlijk veel te pledgen valt qua schepen heb ik nog weinig animo om of iets om te smelten of erbij te kopen. Mijn setje van LN,Cat,Ghost,Avenger lijkt mij leuk. En voor de rest ook op de boten van corpies rondhangen. Dat lijkt mij iig leuker dan in je uppie te vliegen. (Dat kan in E:D heel goed. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:45:
Toch wel grappig. Nu er behoorlijk veel te pledgen valt qua schepen heb ik nog weinig animo om of iets om te smelten of erbij te kopen. Mijn setje van LN,Cat,Ghost,Avenger lijkt mij leuk. En voor de rest ook op de boten van corpies rondhangen. Dat lijkt mij iig leuker dan in je uppie te vliegen. (Dat kan in E:D heel goed. :P)
Klopt helemaal :), het gaat toch een spel worden waarbij je samen gaat spelen. Dan maakt het niet zoveel uit met welk schip je gaat :P. Ben ook wel benieuwd hoe het gaat zijn op de grotere multi-crew schepen, en je moet zorgen dat de engines, shields en dergelijke blijven werken.. Volgens mij geeft dat behoorlijk veel spanning, om visueel niet direct te zien wat er gebeurt, maar wel de impacts op de hull te horen terwijl je de shield generator aan het repareren bent.. :P

Maar eh hoelang moet je wel niet gamen om een expeditie van 90 dagen te volbrengen (bijvoorbeeld :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Na 9 pogingen?
Volgens mij mag je je Carrack inleveren want exploration is niet je ding :p

Geef maar aan mij, het is mij in 1 keer gelukt ^^

edit:
Iemand nog een scythe kopen? deze knakker heeft er 1 voor 1700 dollar te koop staan:
https://www.reddit.com/r/...n_services_and_megastore/

edit2: Wilt iemand de google sheet nog aanpassen? We hebben blijkbaar 7 cutlass red schepen volgens de grafieken maar niemand heeft er 1. Ook komt het heel toevallig overeen met het aantal Redeemers (ik denk dat er alleen gesorteerd is op Red).

En mocht iemand geinteresseert zijn: Ik ben bereid om mijn Herald LTI te ruilen voor een Freelancer :)

[ Voor 73% gewijzigd door Fordox op 29-11-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Fordox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:27:

edit2: Wilt iemand de google sheet nog aanpassen? We hebben blijkbaar 7 cutlass red schepen volgens de grafieken maar niemand heeft er 1. Ook komt het heel toevallig overeen met het aantal Redeemers (ik denk dat er alleen gesorteerd is op Red).
Als ik nu op de google sheet kijk en dan bij de tab Ships dan zie ik bij Cutlass Red 0 staan, dus of het is al aangepast of jij bent gewoon raar :+

edit: zie trouwens dat jij ook een khartu-al hebt! :*) Khartu-al ftw!

[ Voor 6% gewijzigd door Mabok op 29-11-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:27:
Na 9 pogingen?
Volgens mij mag je je Carrack inleveren want exploration is niet je ding :p

Geef maar aan mij, het is mij in 1 keer gelukt ^^

edit:
Iemand nog een scythe kopen? deze knakker heeft er 1 voor 1700 dollar te koop staan:
https://www.reddit.com/r/...n_services_and_megastore/

En mocht iemand geinteresseert zijn: Ik ben bereid om mijn Herald LTI te ruilen voor een Freelancer :)
Heb nog wel een DUR package, maar heb weer geen interesse in de Herald :p , en was het niet zo dat de Herald 'maar' 85 dollar was :+ .

Op zich niet zo vreemd dat het telkens niet lukte, bijna elke event die ik tegenkwam was negatief. En elke keer dezelfde uitkomst. Gewoon pech met de random draw van de events :P .

Dus m'n Carrack ga ik niet weggeven :+ nee danku die houd ik zelf :P .. Heb nog wel een morale booster nodig aan boord. Dus als je een keer mee wilt op een exploration missie :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Ok, tijd voor een keuze!
Carrack of MM?

Welke is er beter te gebruiken als solo meatbag + NPC?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mabok schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:26:
[...]

Als ik nu op de google sheet kijk en dan bij de tab Ships dan zie ik bij Cutlass Red 0 staan, dus of het is al aangepast of jij bent gewoon raar :+

edit: zie trouwens dat jij ook een khartu-al hebt! :*) Khartu-al ftw!
>>>>>>>in de grafieken<<<<<<<<<<< (Ship distrubution tab)

@hierboven, Die 2 grote schepen zijn juist niet voor solo play... Dan kun je eerder een kleiner schip pakken. Daarvoor heb je namelijk maar vaak 1 NPC nodig ipv een geheel leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Fordox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:22:
[...]

Inderdaad ja! Denk dat het ook met de redeemer te maken heeft. Op het moment 7 cutlass reds en 7 redeemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:22:
[...]

@hierboven, Die 2 grote schepen zijn juist niet voor solo play... Dan kun je eerder een kleiner schip pakken. Daarvoor heb je namelijk maar vaak 1 NPC nodig ipv een geheel leger.
Dat is ook de reden waarom ik aan het denken ben om de redeemer te smelten voor een Freelancer MAX of MIS.
Ik heb nu wel een 325a maar heb meer cargo nodig voor de grotere missies later.

Ik kan er gelukkig nog lang over nadenken. Haha. :) De Redeemer is nog steeds in mijn ogen een schoonheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Kan iemand de sheet nog een keer linken of in pm sturen? Vergeten op te slaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
deze bedoel je?

http://goo.gl/forms/9kz7dIyAFa

Als je op de start pagina in de inhoudsopgave op "links" klikt, staat dit formulier als laatste linkje erbij.

[ Voor 21% gewijzigd door Brandonchat op 29-11-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hij staat ook gewoon in de TS..

@Cygnitr0n, dat is de reden waarom ik mijn Herald in wil wisselen voor een freelancer, ik wil wat meer cargo ruimte :p
Persoonlijk transport heb ik al met mijn Xi'an scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

"Holding a steaming bowl of noodles Mac-murphy innocently grins at moeders, "We share everything in the galley. Ain't that right, Captain?" haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog $2226,- tot de volgende stretch goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:43:
Nog $2226,- tot de volgende stretch goal.
En we zijn er overheen :P , dat ging behoorlijk vlug.

Niet zo heel vlug met gemiddeld 20k per uur :P , die Carrack verkoopt behoorlijk goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 29-11-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
jeeeeeeeeejjjj waar is the letter??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb toch maar mijn Retaliator ingeruild voor een Carrack. De enige reden waarom ik vorig jaar de Retaliator genomen had, was omdat je er een apartment module in kon zetten :P
Maar aangezien ik nu de Phoenix heb, en de Carrack ook zoveel ruimte heeft, kan ik net zogoed de Carrack nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
wat was dat voor een module dan? ik zou juist de Phoenix hebben ingeruild voor de Carrack en de Retaliator zou ik hebben gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het zou eigenlijk gewoon een kamer zijn met een bed enzo, die dan in de plaats van een bomb bay zou komen.
De phoenix was geen mogelijkheid om in te ruilen, aangezien daar al mijn goodies aan hangen, inclusief een signed collector's edition box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:27:
Het zou eigenlijk gewoon een kamer zijn met een bed enzo, die dan in de plaats van een bomb bay zou komen.
De phoenix was geen mogelijkheid om in te ruilen, aangezien daar al mijn goodies aan hangen, inclusief een signed collector's edition box.
Eigenlijk niets meer dan je in de Mustang Beta vind :+ alleen dan groter/luxer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Metalkai schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:27:
..
Ben ook benieuwd of er ooit nog een keer een ship afsplitsing feature komt, zodat je je schip van je package af kan splitsen. Werd een lange tijd terug wel eens over gesproken, maar nooit meer iets over gehoord.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
als dat zou kunnen zouden ze dat nu mogen doen, aangezien ik mn connie niet om kan smelten en ik zou best die Carrack willen kopen :)... mss toch mn Herald nog omsmelten.. ik weet het nog niet.. dan heb ik zo een Aquila en een Carrack.. beetje dubbel op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

https://forums.robertsspa...ted-to-150-final-limit/p1

Case, kun je ons hier ook voor opgeven? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:32:
"Holding a steaming bowl of noodles Mac-murphy innocently grins at moeders, "We share everything in the galley. Ain't that right, Captain?" haha :P
Lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

We moeten nog wel opschieten met een Slogan en een achtergrond kiezen.. of gewoon de standaard achtergrond en dan kunnen we het sturen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De slogan is aardig simpel. Die van de WoT clan is "No tank is ever tweaked enough"
Dus als we er simpel van maken:
"No spaceship is ever tweaked enough"

Ik heb helaas geen mad photoshop skills

[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 30-11-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

het logo hebben we natuurlijk al in psd dus zoveel hoeft er niet gedaan te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Fordox schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:37:
De slogan is aardig simpel. Die van de WoT clan is "No tank is ever tweaked enough"
Dus als we er simpel van maken:
"No spaceship is ever tweaked enough"

Ik heb helaas geen mad photoshop skills
Kan je er dan niet beter "No ship is ever tweaked enough" of "No ship's ever tweaked enough" van maken? Dat lijkt me iets makkelijker over de tong rollen :9

[ Voor 3% gewijzigd door svenvv2 op 30-11-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabok
Ik vind de (standaard) achtergrond die nou achter de logo staat perfect. Dus alleen een goeie slogan.

- "No ship is ever tweaked enough" rolt inderdaad wat makkelijker over de tong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

svenvv2 schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:54:
[...]

Kan je er dan niet beter "No ship is ever tweaked enough" of "No ship's ever tweaked enough" van maken? Dat lijkt me iets makkelijker over de tong rollen :9
Dat klinkt inderdaad leuker :) , vind het wel een leuk idee.

Ircghost doe jij het dan sturen naar die gozer uit dat thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58
No ship is ever tweaked enough klinkt goed. Die ander is grammaticaal beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Zat te twijfelen om de MM te halen als trade ship. Maar heb toch besloten te wachten op de hull-c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moet alleen even die psd vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:27:
Moet alleen even die psd vinden :P
Heeft drogeworst die nog?

Las dit trouwens op het forum..
Our organization ended up with, at current count, 27 Javelins - a few of which are owned on multiple accounts by the same people (unfortunately I never got a single one due to lag :sadface: ) but while we have plenty of people to crew the guns, the owners would prefer to maintain control.
Goonrathi heeft een klein luxe probleem schijnbaar.. vraag me nu wel af in hoeverre dat waar is... Maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Hij vroeg zich af of t mogelijk zou zijn om meerdere Javelins door 1 persoon te besturen zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb zowel Mabok (met die Gif van laatst) en Drogeworst even een bericht gestuurd.. dus even afwachten :).

--

Eigenlijk belachelijk dat ze er zoveel gekocht hebben.. jammer voor anderen die het ook graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:52:
[...]

Heeft drogeworst die nog?

Las dit trouwens op het forum..
[...]

Goonrathi heeft een klein luxe probleem schijnbaar.. vraag me nu wel af in hoeverre dat waar is... Maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Dat heet matchmaking. :)
Als je met Javelins gaat blobben dan is het lastig om ze te kraken.
Maar als je met matchmaking een interessante pot krijgt dan zullen ze nog een leuk gevecht op kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
er is ook een gozer geweest die iets van 1856 aurora package heeft gekocht.. op die manier krijgen we inderdaad wel meer citizens erbij.... NOT!

altijd nog maar afwachten wat daar waar van is natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Brandonchat op 01-12-2014 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Brandonchat schreef op maandag 01 december 2014 @ 01:40:
er is ook een gozer geweest die iets van 1856 aurora package heeft gekocht.. op die manier krijgen we inderdaad wel meer citizens erbij.... NOT!

altijd nog maar afwachten wat daar waar van is natuurlijk.
Dat geloof ik dan weer niet, als je die 5000 van de sale bedoelt. Je kon maar 1 Aurora per aankoop meenemen. Dat betekend dus dat hij 1856x een betaling heeft geautoriseerd. Denk eerder dat paypal/CC er mee ophoud na een aantal betalingen zo vlug achter elkaar.

Maar geloof wel dat vrij weinig 'nieuwe' citizens een 20$ Aurora op de kop hebben kunnen tikken. Mede doordat het maar 1 moment was ipv 4 kansen, en anderzijds dat huidige backers nieuwe leden het niet gunnen om goedkoper in het spel te stappen.

(Niet persé de reden dat ik er een heb, just cheap is good :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
OMG die Carrack is zo vet. Heb nu een freelancer maar dit ding lijkt me 100x beter. Maar om nu nog eens 100 dollar erin te stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Ik heb mijn Aurora package (Upgrade naar LX) met een nieuwe citizen geruild voor een standalone Aurora LX. Heb ik toch iemand goedkoop aan het spel geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Laatst online: 13-09 15:58
Case_C schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:52:
[...]

Hij vroeg zich af of t mogelijk zou zijn om meerdere Javelins door 1 persoon te besturen zijn... 8)7
Met de alliance waar mijn org ondervalt hebben wij een totaal van 7 Javelins.
Deze alliance bestaat uit 12 Orgs waarvan ze niet allemaal even actief zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Basekid schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:27:
OMG die Carrack is zo vet. Heb nu een freelancer maar dit ding lijkt me 100x beter. Maar om nu nog eens 100 dollar erin te stoppen :(
Een Freelancer heeft ook voordelen:
- kan door kleinere jump points gaan,
- goedkoper bij aanschaf,
- goedkoper om te verzekeren,
- goedkoper om te onderhouden,
- goedkoper landing/docking fees.
- Class 2 wapens en wendbaarder waardoor het schip dan ook beter is voor combat als je solo op pad bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:45:
[...]

Een Freelancer heeft ook voordelen:
- kan door kleinere jump points gaan,
- goedkoper bij aanschaf,
- goedkoper om te verzekeren,
- goedkoper om te onderhouden,
- goedkoper landing/docking fees.
- Class 2 wapens en wendbaarder waardoor het schip dan ook beter is voor combat als je solo op pad bent.
En niet te vergeten makkelijk in je eentje te vliegen. Bij de Carrack moet nog duidelijk worden of het uberhoupt mogelijk is om met alleen maar NPC's te vliegen (naast jezelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Ik vind de Carrack echt een prachtig schip, maar ik denk niet dat ik hem nu ga kopen. De LTI is maar de vraag of je deze altijd maar kan inzetten omdat je met dit schip nou eenmaal in high risk area's vliegt. Daarnaast wat mac-rolec hierboven aangeeft is het nog maar de vraag of ik hem in mijn eentje met NPC's kan vliegen. Daarnaast wil ik doelen houden voor mijzelf en mijn org. Dit schip lijkt me een mooi doel (of de 890 Jump). Ik gun CIG mijn geld maar ik denk dat ik uiteindelijk ook nog wel wat geld in mijn PC kan gaan pompen. Jammer, want elke keer als ik op de RSI site ben wil mijn vinger graag klikken op dit Buy Now knop :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:00:
[...]

En niet te vergeten makkelijk in je eentje te vliegen. Bij de Carrack moet nog duidelijk worden of het uberhoupt mogelijk is om met alleen maar NPC's te vliegen (naast jezelf).
Ik hoop er toch wel op dat je op z'n minst ermee kan vliegen. Op t forum van RSI zijn ook al talloze threads te vinden met mensen die niets liever willen dan solo met de Carrack te vliegen.

Mij maakt het niet uit dat NPC's minder goed zullen zijn, zolang een schip nog maar redelijk functioneert. Voor een Idris kan ik 't wel snappen, dan kan je in je eentje daarmee gaan griefen. Maar de Carrack is meer gericht op exploration, iets wat je toch regelmatig in je eentje zal doen.

Hoop dus wel dat 't mogelijk zal zijn.
AndrewBourgeois schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:45:
[...]
De Freelancer heeft toch Class 4 turrets aan de zijkant? Of is dat in de tussentijd aangepast?
Maar de Freelancer gaat ideaal zijn voor single play :) . Heb momenteel m'n DUR nog, maar ook de Carrack, dus wie weet word t een MAX :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:19:
Ik vind de Carrack echt een prachtig schip, maar ik denk niet dat ik hem nu ga kopen. De LTI is maar de vraag of je deze altijd maar kan inzetten omdat je met dit schip nou eenmaal in high risk area's vliegt. Daarnaast wat mac-rolec hierboven aangeeft is het nog maar de vraag of ik hem in mijn eentje met NPC's kan vliegen. Daarnaast wil ik doelen houden voor mijzelf en mijn org. Dit schip lijkt me een mooi doel (of de 890 Jump). Ik gun CIG mijn geld maar ik denk dat ik uiteindelijk ook nog wel wat geld in mijn PC kan gaan pompen. Jammer, want elke keer als ik op de RSI site ben wil mijn vinger graag klikken op dit Buy Now knop :)
LTI (en SHI) is in elke area geldig, ook in high risk. Alleen additionele insurance voor bijvoorbeeld cargo of upgrades is niet geldig in high risk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Case_C schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:21:
[...]

Maar de Carrack is meer gericht op exploration, iets wat je toch regelmatig in je eentje zal doen.

Hoop dus wel dat 't mogelijk zal zijn.

[...]
Mss is dit de manier voor CR om meer teamplay in het spel te brengen.. Misschien dat de Aquila meer voor solo is en de Carrack meer voor teamplay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:23:
[...]

LTI (en SHI) is in elke area geldig, ook in high risk. Alleen additionele insurance voor bijvoorbeeld cargo of upgrades is niet geldig in high risk.
Dat is dan wel goed om te weten, ik dacht dat je je LTI dus niet overal kon gebruiken. Op zich ook wel logisch want anders komt er natuurlijk een gat in de verzekeringscyclus.

Damn, nu heb je me weer aan het twijfelen gebracht!! :+

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:59:
[...]

Dat is dan wel goed om te weten, ik dacht dat je je LTI dus niet overal kon gebruiken. Op zich ook wel logisch want anders komt er natuurlijk een gat in de verzekeringscyclus.

Damn, nu heb je me weer aan het twijfelen gebracht!! :+
Tsja, maar zelfs met LTI heb je nog steeds veel te verliezen. Die grote schepen hebben flink wat upgrade mogelijkheden en sommige kunnen zelfs modulair aangepast worden. Dat verlies je allemaal als je daar geen aparte verzekering voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Case_C schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:21:
[...]

De Freelancer heeft toch Class 4 turrets aan de zijkant? Of is dat in de tussentijd aangepast?
Maar de Freelancer gaat ideaal zijn voor single play :) . Heb momenteel m'n DUR nog, maar ook de Carrack, dus wie weet word t een MAX :p .
Ik heb altijd al gedacht dat de Freelancer met class-2 wapens kwam voor 1 vs 1 gevechten maar volgens de ship specs heb jij gelijk en moet je het dus stellen met class-4 turrets. Maar volgens mij kan je die als pilot nog steeds besturen terwijl je vliegt zonder het fysiek te moeten bemannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Tylocke schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:19:
Ik vind de Carrack echt een prachtig schip, maar ik denk niet dat ik hem nu ga kopen. De LTI is maar de vraag of je deze altijd maar kan inzetten omdat je met dit schip nou eenmaal in high risk area's vliegt.
LTI kan je inzetten risk van waar je vliegt maakt daarvoor niet uit. Staat bij de uitleg van LTI op het forum. Alleen geldt LTI alleen maar voor je basisschip, dus niet voor je cargo en andere mods die je erop zit.

volgens mij is er ook nergens waar een verzekering niet dekt, alleen worden de kosten voor de verzekering steeds hoger.

edit: misschien moet ik volgende keer eerst lezen voor een vraag te beantwoorden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 01-12-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ok, nu voel ik me toch wat beter met mn Freelancer DUR. Ik reserveer wel een plekje op de Carrack van een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:09:
[...]

Tsja, maar zelfs met LTI heb je nog steeds veel te verliezen. Die grote schepen hebben flink wat upgrade mogelijkheden en sommige kunnen zelfs modulair aangepast worden. Dat verlies je allemaal als je daar geen aparte verzekering voor hebt.
Het zal inderdaad een behoorlijk risico zijn om zonder verzekering op je hull/onderdelen te vertrekken. De kans dat je wat kapot vliegt onderweg is altijd aanwezig.

Cargo-insurance is iets wat je afsluit als je echt kostbare cargo/ een slechte piloot hebt/bent.
AndrewBourgeois schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:11:
[...]

Ik heb altijd al gedacht dat de Freelancer met class-2 wapens kwam voor 1 vs 1 gevechten maar volgens de ship specs heb jij gelijk en moet je het dus stellen met class-4 turrets. Maar volgens mij kan je die als pilot nog steeds besturen terwijl je vliegt zonder het fysiek te moeten bemannen?
Volgens mij deden de class-4 guns redelijk zelfstandig schieten, waarschijnlijk dat je zelf targets moet kiezen, afhankelijk van welke klasse aim-assist je hebt.
Basekid schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:27:
Ok, nu voel ik me toch wat beter met mn Freelancer DUR. Ik reserveer wel een plekje op de Carrack van een ander :P
Denk dat dat geen probleem moet zijn :) , we hebben zo al zat Carrack's in de organisatie.

edit:
Vraag me ook serieus af of die 3 modules op de Carrack ook een combat uitvoering hebben. Met bijvoorbeeld een extra shield-generator/turret mount/missile bay.

Het zou lachen zijn als je op die manier 3x 2 class 4 s2 turrets kan toevoegen :P. Dan kan je nog een beetje een broadside geven aan een Connie bijvoorbeeld :P .

Dan nog een paar combat-drones erbij en je hebt gewoon een volwaardige corvette :D

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 01-12-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

edit:
Vraag me ook serieus af of die 3 modules op de Carrack ook een combat uitvoering hebben. Met bijvoorbeeld een extra shield-generator/turret mount/missile bay.

Het zou lachen zijn als je op die manier 3x 2 class 4 s2 turrets kan toevoegen :P. Dan kan je nog een beetje een broadside geven aan een Connie bijvoorbeeld :P .

Dan nog een paar combat-drones erbij en je hebt gewoon een volwaardige corvette :D
Er word inderdaad nagedacht over verschillende modules die je kan kopen. Hopelijk zijn ze vrij divers en specialistisch.
Op het forum van RSI zijn al goede ideeen gepresenteerd.
De basis zijn geloof ik. Cargo, Repair, Resque. Maar leuk zou zijn bijvoorbeeld een module voor Leven op planeten. Leven in water. Jumpmapping. Engineer modules. Shield module. Mining modules etc. etc. Etc.

Mocht je dan met 2 a 3 Carracks weggaan dan zijn ze ergens anders specialistisch in en kan je ze beter inzetten. Ieder een taak en doel.

:) klinkt goed vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:32:

edit:

Ik denk het niet, ookal is het een Anvil schip ik denk dat het vooral meer 'general' of exploration modules krijgt (Medbay, Repairbay,Cargo, Fuel, Science Lab, speciale modules zoals scanners etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Facerafter schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:03:
[...]

Ik denk het niet, ookal is het een Anvil schip ik denk dat het vooral meer 'general' of exploration modules krijgt (Medbay, Repairbay,Cargo, Fuel, Science Lab, speciale modules zoals scanners etc.)
Ik denk dat je kan kijken naar de varianten van de cutlass, die modules zijn in ieder geval al een go, dus dat zouden cargo, prisoner en medbay zijn. Vooral gezien het gerucht gaat dat die modulariteit door Foundry42 wordt toegevoegd aan de cutlass. (dus inspelend op de varianten van de cutlass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat je kan kijken naar de varianten van de cutlass, die modules zijn in ieder geval al een go, dus dat zouden cargo, prisoner en medbay zijn. Vooral gezien het gerucht gaat dat die modulariteit door Foundry42 wordt toegevoegd aan de cutlass. (dus inspelend op de varianten van de cutlass)
Hmmm, een Carrack met een prisoner module. Naar vreemde nieuwe werelden gaan en daar vreemde species vangen een mee terug nemen. Die kunnen dan mooi weer in het pet systeem aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Tylocke schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:22:
[...]

Hmmm, een Carrack met een prisoner module. Naar vreemde nieuwe werelden gaan en daar vreemde species vangen een mee terug nemen. Die kunnen dan mooi weer in het pet systeem aangeboden worden.
Een Carrack slaver :D , dat past ook al een stuk beter bij de naam >:) . Hopelijk gaan we mooie modules te zien krijgen. Verwacht zowieso dat er ingame ook nog op doorontwikkeld zal worden. Dus over 2 jaar kunnen we er behoorlijk wat verwachten :P .
Cygnitr0n schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:57:
[...]

Er word inderdaad nagedacht over verschillende modules die je kan kopen. Hopelijk zijn ze vrij divers en specialistisch.
Op het forum van RSI zijn al goede ideeen gepresenteerd.
De basis zijn geloof ik. Cargo, Repair, Resque. Maar leuk zou zijn bijvoorbeeld een module voor Leven op planeten. Leven in water. Jumpmapping. Engineer modules. Shield module. Mining modules etc. etc. Etc.

Mocht je dan met 2 a 3 Carracks weggaan dan zijn ze ergens anders specialistisch in en kan je ze beter inzetten. Ieder een taak en doel.

:) klinkt goed vind ik zelf.
De Carracks hebben we al, nu nog de modules :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Case_C schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:32:
Volgens mij deden de class-4 guns redelijk zelfstandig schieten, waarschijnlijk dat je zelf targets moet kiezen, afhankelijk van welke klasse aim-assist je hebt.
Het zijn inderdaad 'unmanned turrets' aan de zijkant van de Freelancer. Daarmee zijn ze min of meer 'semi-gimballed' wapens. Het reclamefilmpje van de Freelancer liet de wapens op de turrets opzij richten en de Cutlassen aan bijde zijkanten aan gort schieten. Of die laatste functionaliteit ook waarheid zal worden, is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Is er een reden voor dat de Carrack (en nog wat andere) niet een game package zijn? Je geeft 350$ aan een schip uit en als het spel straks uit zou komen kan je het niet eens spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
ik denk dat de meeste mensen de Carrack en veel andere schepen meer kopen met betrekking op de Persistent Universe waarin alle schepen te gebruiken zijn.
Mits je de Carrack natuurlijk alleen kan besturen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Brandonchat op 01-12-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Voor wie er nog kans wil maken op een Carrack kan naar dit draadje op RSI:
https://forums.robertsspa...damn-giveaway-ever#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Cogency schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:33:
Is er een reden voor dat de Carrack (en nog wat andere) niet een game package zijn? Je geeft 350$ aan een schip uit en als het spel straks uit zou komen kan je het niet eens spelen?
Volgens mij maken ze van de nieuwere schepen alleen packages wanneer ze beschikbaar zijn in de hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Gelukkig heb ik me AMD race pakket nog, krijg ik iig het spel en kan ik tot die tijd wat doen. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Cogency op 01-12-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Iemand al iets gewonnen met dat choose your adventure Carrack game? Ik een Cartographer title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik dacht dat dat het enige was wat je kon winnen, een title?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:16:
Ik dacht dat dat het enige was wat je kon winnen, een title?
Ja, volgens mij is dat ook het enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zo vandaag eens ingeschreven voor de org :) en de carrack eens bekeken in de holo viewer. Man I am in love. Wat een ding. Hoop toch stiekem dat je solo + npc's ook wel wat kan uitvoeren. Ach we zien het wel rustig afwachten ;) denk dat er wel zat mensen in de community zitten die hetzelfde graag willen zien.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:56:
Voor wie er nog kans wil maken op een Carrack kan naar dit draadje op RSI:
https://forums.robertsspa...damn-giveaway-ever#latest
Dank je voor de tip! Ik ga het maar zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het verzoek voor de kaart is geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Benieuwd wat dit is, nieuw starterschip?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/16422_777618472291441_8865523177338276879_n.jpg?oh=16f9b07580f3ab90ff09880965f39dbf&oe=55166B3D&__gda__=1427846736_ea224a5f345b42f9bb8171a905a6197b

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Geen letter vandaag :'(

Ben benieuwd wat voor schip dat is inderdaad, ziet er wel goed uit.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:49:

[afbeelding]
Dat zou dan de Misc Reliant moeten zijn? Lijkt me een beetje erg vroeg.
Aan het design van de engines met de wires lijkt het me Vanduul.
Maar daar is derest van het schip een beetje te 'clean' voor... F8 Lightning misschien?

[ Voor 11% gewijzigd door Facerafter op 02-12-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:49:

[afbeelding]
Een nieuw Vanduul schip, volgens mij een bomber. Als het goed is kreeg AC met 1.0 ook nieuwe uitdagingen in Vanduul Swarm :D !
Ircghost schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:34:
Erg gaaf :) hopelijk komt ie erbij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Om even terug te komen bij de suggesties die zijn gedaan voor de modulaire pods (Bijvoorbeeld voor Carrack e.d. schepen).
  • Cargo Module - This is the standard, default module that comes with the ship
  • Mining Module - This contains a Mining Drill, Tractor Beam, Mining Drone
  • Salvage Module - This contains a pair of extendable claws (miniature versions of the Reclaimer), small smelter, Salvage Drone
  • Science Module - This contains scientific instruments for in depth analysis of minerals, alien tech, flora and fauna.
  • Zoological Module - This contains several environmentally adjustable containment fields for capturing alien animals and keeping them alive in their native environments. This happens to have a dual purpose for Bounty Hunting.
  • Weapons Module - Adds one dual gun Lower Turret. Must be placed in middle slot and other two modules must be removed.
  • Marine Module - Adds a Planetary Assault Capsule capable of delivering a squad of 6 Marines to a planetary surface.
  • Fuel Module - Adds extra fuel, 1440 FU's worth.
  • Hydrogen Scoop Module - Adds Hydrogen Scoop and small refinery for making fuel (That Mini-game traumatized me!)
  • Submarine Module - This Module is actually a small craft designed to explore oceanic environments.
  • Defense Module - Adds one Class 9 Hardpoint with a 50 round magazine.
  • Power Module - Adds a second power generator. Class size TBD
  • Shield Module - Adds a second shield generator and a 2nd shield layer. Class size TBD
  • Repair Module - Adds a limited ability to repair other ships
  • Fabrication Module - Adds an Industrial 3D Printer to turn raw materials into finished goods, ship parts, etc.
  • Probe Module - Contains a Probe Launcher and a rack of 32 Class I Probes.
  • Missile Module - Adds one Class 3 Hard point and 32 Missile Magazine.
  • Hangar Module - Takes the space of all 3 slots as one open hangar bay. Connects to Rover Bay. Allows you to fit one of almost any single or two seat fighter as long as they aren't too wide. Not sure if the Bulldog, Hornet, or Gladiator will fit) Or you could carry 3 Ursus Rovers.
  • Pimp Module - Need to say more? (Grapje van moi)
Dat zijn er aardig wat. Ik hoop dat ze dit idee zeker gaan implementeren :*)

Bron via Forum: KLIK
Ircghost schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:34:
Dank je wel! Ze zijn trouwens erg mooi! (klik)

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 02-12-2014 11:43 . Reden: Bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/8sbzbbussd8ver/source/Carrack_side_view_final_Gurmukh.png
Mining Module - This contains a Mining Drill
Salvage Module - This contains a pair of extendable claws
Word lastig om aan die module pods een mining drill of claws vast te maken. Is misschien wel mogelijk maar een verschrikkelijke rot plek en erg inefficient.

De 'Hangar' module ligt eraan hoe ze het module system in de code opbouwen. Want er is dan een kans dat de modules allemaal appart worden gezien.

En sommige lijken wel een beetje OP voor een exploration schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:51:

Word lastig om aan die module pods een mining drill of claws vast te maken. Is misschien wel mogelijk maar een verschrikkelijke rot plek en erg inefficient.

De 'Hangar' module ligt eraan hoe ze het module system in de code opbouwen. Want er is dan een kans dat de modules allemaal appart worden gezien.

Ja het is ook lastig een Carrack met een mining drill.
Het is ook niet Carrack specifiek. Maar ook voor andere schepen zullen bepaalde modules handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:51:
[afbeelding]

[...]

Vind het niet persé OP, bijvoorbeeld die extra turret geeft wel meer fire-power, echter is daar niet genoeg power voor om die op 100% te laten draaien. Al die modules zijn prima te balancen :) , zolang het maar niet beter is als de dedicated schepen maakt het niet uit.

Het zijn allemaal hele mooie ideeën die schepen iets meer variatie geven. Dat maakt het ook interessanter om meer te investeren in je schip, omdat het meer dan 1 ding kan. Niet alles even goed, maar het kan het doen. Zie het wel voor me, een hele hangar vol met modules die je Thunderbirds style eronder zet. Gaan we vechten, zet ik er een extra turret of shield module op... :D

Heel tof, hopelijk gaan we veel variaties zien.
Cygnitr0n schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:58:
[...]

Ja het is ook lastig een Carrack met een mining drill.
Het is ook niet Carrack specifiek. Maar ook voor andere schepen zullen bepaalde modules handig zijn.
Dat hoeft natuurlijk geen drill te zijn, het kunnen ook 2 kleine mining droids zijn. Die ore in een designated cargo bay droppen :) . Niets extreem groot, maar wel de mogelijkheid om het te doen.

edit:
Een hangar met de mogelijkheid voor 2 fighters gaat wel gigantisch sterk zijn. Je moet dan alleen niet de mogelijkheid krijgen om teveel in die hangar te kunnen doen, zoals missiles re-armen/repairs e.d.

Hoop iig dat ze alles eruit halen wat erin zit qua modules.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 02-12-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
Iemand vroeg Sandi op Facebook naar de SC HOTAS. Antwoord:
Hi there,

We are trying to get a HOTAS from scratch and around $250 but we are going to put out a poll this week to see whats most important to people.

Best,
Sandi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:03:
Iemand vroeg Sandi op Facebook naar de SC HOTAS. Antwoord:

[...]
Oeh interessant :D ,

Mooi om te horen dat er geluisterd gaat worden naar de wensen :) . Nu zie ik het nut niet zo in van mijn inspraak, gezien ik er geen ervaring mee heb. Maar hopelijk gaan ze wel redelijk voor kwaliteit, zowel software als hardware. Hoef geen plastic ervaring voor 250 dollar. Wel mooi als we die sticks weer gelijk via de site kunnen bestellen :P , zonder verzendkosten als t mee zit :D . Volgens mij komen er dan wel invoerrechten overheen met zo'n apparaat. Maar dat is van latere zorg :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat wordt denk ik wel plastic, voor 250 dollar krijg je geen stalen HOTAS joystick zoals de Warthog. Maar plastic is niet per definitie slecht. Wel vet dat ze het van de ground up gaan maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Voor de geïnteresseerden mijn tweede X-55 Hotas zal met een leuke aanbieding hier ook binnenkort worden aangeboden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb misschien wel interesse, afhankelijk van wat er mis mee was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ook leuk om te weten:
Furtim Vigilans | Furtim_Vigilans said:
[source]
» show previous quotes
Just a question about something related to this: how will it work for a hostile ship to enter the hangar area on a Javelin? I'm assuming this cap ship doesn't turn all that fast, so is it possible for an attacker to fly a Redeemer (just as an example) into the bay and cause havoc -- either by direct assault or by dropping guys off? Also related, do the shields of the Javelin have to be down in order for this to occur or, like we saw on the FPS demo, can a ship bypass the shields and land?

This is something that is still subject to balance and testing *but* it's worth noting that the doors to the Javelin's hangar seal when there isn't a friendly ship landing / taking off. A hostile boarder could manually open the doors though.

There are other methods of boarding the Javelin however! It's certainly board-able.
Piraten gaan het dus nog leuk krijgen met de Javelins, om ze af te pakken :P .
Flashp0int | Iheaca said:
[source]
» show previous quotes
Probably true if well positioned when engaging the battle, but I am sure we will find nice attack angles on the Javelin as well as perhaps way to out-manoeuver it. Potentially flank it when it jumps, or something alike.

I really like the direction SC takes with larger ships, we will have to define tactics and strategies.

Correct. I've designed a number of Achilles heels into the Javelin. It's powerful but by no means invincible and there are several strong ways to attack the Javelin.

As you say, there are different tactics and strategies associated with each ship.

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 02-12-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:37:
Ook leuk om te weten:

[...]

Piraten gaan het dus nog leuk krijgen met de Javelins, om ze af te pakken :P .
Dan is het nog maar de vraag of ze ook echt zo ver kunnen komen.
Realiseer wel dat je dan gevaarlijk dicht bij zit bij zo;n. 6/7 Turrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:52:
[...]

Dan is het nog maar de vraag of ze ook echt zo ver kunnen komen.
Realiseer wel dat je dan gevaarlijk dicht bij zit bij zo;n. 6/7 Turrets.
Klopt, maar een beetje ZERG attack met behoorlijk wat dummies (aurora's) kan er toch voor zorgen dan verschillende landings-schepen het kunnen halen. Het gaat zowieso interessante game-play opleveren :) .

Zag deze trouwens nog op het RSI forum: :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dUAOYSZ.jpg

Dus als je denkt dat een Connie al te groot is voor je :p , begin er niet aan...

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 02-12-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:00:

Zag deze trouwens nog op het RSI forum: :D
[afbeelding]

Dus als je denkt dat een Connie al te groot is voor je :p , begin er niet aan...
En dat is alleen nog maar de lengte. Carrack heeft 4 decks waar de Connie er maar 1+Cargo Bay heeft.
Pagina: 1 ... 97 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.