[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste
Acties:
  • 256.039 views

Verwijderd

Topicstarter
De K/D ratio blijft met een muis altijd wel beter dan een joystick. Point & click blijft nou eenmaal makkelijker raken. Het ligt eraan wat je belangrijk vindt.

Maar de fun van het vliegen is echt drastisch minder met m/kb dan een joystick imo (zeker na .92). En ook als de rest van de PU on line begint te komen worden leaderboard scores steeds minder belangrijk door alle andere activeiten die je doet. Dus zoiets als k/d ratio moet je zeker niet laten tegenhouden om een joystick te gebruiken.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:14

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:02:
De K/D ratio blijft met een muis altijd wel beter dan een joystick. Point & click blijft nou eenmaal makkelijker raken. Het ligt eraan wat je belangrijk vindt.

Maar de fun van het vliegen is echt drastisch minder met m/kb dan een joystick imo (zeker na .92). En ook als de rest van de PU on line begint te komen worden leaderboard scores steeds minder belangrijk door alle andere activeiten die je doet. Dus zoiets als k/d ratio moet je zeker niet laten tegenhouden om een joystick te gebruiken.
Voor multi-crew vessels zal het straks bijna niets meer uitmaken, doordat de meeste schoten gelost worden door (automated/manned) turrets. Enkel in single-seaters heeft het 'zin'.

Begrijp wat je bedoeld met het verlaagde niveau 'fun'. het is leuk om je schil zo te manouvreren dat je Vanduul die recht op je af vliegt mist, maar directe reactie op een handeling die je doet met je "controller" is natuurlijk een stuk gaver dan press 'a' to strafe :) .

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
De 300i heeft een best ernstige downgrade gekregen zeg, best saai om met 1 dezelfde soort gun te schieten :9

Star Citizen

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
Hotas vliegt idd een stuk lekkerder. Maar schiet minder idd, maar je kan wel heerlijk tussen al dat ruimtepuin doorglippen. Was zelf ook op de sc hotas aan het wachten, maar toen voor 35e ff een pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart, PC, PlayStation 3 gekocht.

Is voor die prijs meer dan prima voor dit jaar tot ze de sc controller hebben, en de saitek quality control issues onder controle hebben hopelijk.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:07:
De 300i heeft een best ernstige downgrade gekregen zeg, best saai om met 1 dezelfde soort gun te schieten :9
Klopt, nu heeft de 300i volgens mij dezelfde hardpoints als een M50 (- de missiles, of zijn die er ook afgehaald?)
kipkruide schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:14:
Hotas vliegt idd een stuk lekkerder. Maar schiet minder idd, maar je kan wel heerlijk tussen al dat ruimtepuin doorglippen. Was zelf ook op de sc hotas aan het wachten, maar toen voor 35e ff een pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart, PC, PlayStation 3 gekocht.

Is voor die prijs meer dan prima voor dit jaar tot ze de sc controller hebben, en de saitek quality control issues onder controle hebben hopelijk.
Misschien dat ik dat dingetje ook aanschaf, toch wel leuk om er af en toe al mee te kunnen oefenen. :)

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
Meningen kunnen er over verschillen maar ik kan de Thrustermaster T-Flight HOTAS, echt niet aanraden.
Het is prima voor de prijs maar als je een fatsoenlijke HOTAS wilt zou ik deze niet pakken.

Vooral voor SC te weinig knoppen/functionaliteit, maar dan kan opgelost word met VoiceAttack
Hij voelt heel goedkoop aan, knoppen zitten niet altijd even goed vast lijkt soms of dat ie "los" zit.
Daarnaast is hij te licht als je hem los koppelt van elkaar, als je ze samen laat gaat het wel maar dan zit de throttle + joystick erg dicht op elkaar.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zag trouwens nog deze build-log van een "Constellation" cockpit..
https://forums.robertsspa...process-updated-6-18-2014

Ziet er grappig uit, maar volgens mij ga je meer 'last' dan plezier hebben van die ruiten met reflectie e.d.

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:53:
Zag trouwens nog deze build-log van een "Constellation" cockpit..
https://forums.robertsspa...process-updated-6-18-2014

Ziet er grappig uit, maar volgens mij ga je meer 'last' dan plezier hebben van die ruiten met reflectie e.d.
Beetje jammer die ie niet af is gemaakt.... meer dan 5 maanden geen update.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:02:
[...]
Beetje jammer die ie niet af is gemaakt.... meer dan 5 maanden geen update.
Misschien was het kamertje ivm gezinsuitbreiding ineens ergens anders voor nodig :+ . Maar wel jammer om geen voortgang te zien bij dergelijke projecten. Dat maakt het altijd leuk om ze te volgen, zien wat ze er van maken :) .

Heb zelf trouwens zojuist nog een viable optie verzonnen om een Hotas aan m'n bureau te bevestigen zonder dat ik hier last van heb in dagelijks gebruik :) . Paar scharniertjes en een stevige gezette/gesneden staalplaat moet voldoende zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 17-11-2014 11:10 ]

• AkaAlias
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Cygnitr0n schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:26:
[...]
Ik weet niet hoe goed je engels is. Maar hier is ook een filmpje over wat er te bieden en krijgen is:
https://www.youtube.com/watch?v=k8MAVJiVyP4
Bedankt voor de tip!

De T-flight hotas X laat ik staan. Dan bewaar ik het geld liever tot er iets beters voorbij komt. Ik weet niet of ik geduldig genoeg ben te wachten op de HOTAS die RSI zelf gaat uitbrengen. Daarnaast zal het wel een tijd duren voordat die tweede hands te koop is. Mijn hele inboedel komt van marktplaats/tweakers e.d. Goed zoeken en geduld hebben en je hoeft nooit meer de hoofdprijs te betalen voor kwaliteitsspul.

Een tweede hands HOTAS systeempje of misschien wel een dual stick setup lijkt me zeer prettig voor SC. of dat beter of slechter is dan muis+keyboard boeit me niet zoveel. Het gevoel meer ingame te zitten daarentegen wel! De enige eis die ik heb is dat het spul hall-sensoren heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Hier trouwens een mooie manier om een simpele bureaustoel te modden naar een HOTAS stoel.

https://imgur.com/a/GtHBT

• Facerafter
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:10:
Hier trouwens een mooie manier om een simpele bureaustoel te modden naar een HOTAS stoel.

Ik ben thuis bezig met iets soortgelijks maar daarbij kan ik de panelen er makkelijk afhalen.
Zoals hij ze daar heeft gedaan zitten ze nogal "permanent" erop en lijkt me niet echt handig..

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:40:
[...]

Ik ben thuis bezig met iets soortgelijks maar daarbij kan ik de panelen er makkelijk afhalen.
Zoals hij ze daar heeft gedaan zitten ze nogal "permanent" erop en lijkt me niet echt handig..
Eens, ik ben ook van plan om zoiets te maken over een tijdje, maar dan moet het wel verwijderbaar zijn. :)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Dan krijg ik m'n bureaustoel niet meer onder m'n bureau in mijn geval :P .

Ga denk ik wel een 'tafeltje' tekenen die ik netjes weg kan schuiven onder m'n bureau :) . Maar dan moet eerst bekend zijn hoe de SC Hotas er uit gaat zien.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:05:
[...]

Dan krijg ik m'n bureaustoel niet meer onder m'n bureau in mijn geval :P .

Ga denk ik wel een 'tafeltje' tekenen die ik netjes weg kan schuiven onder m'n bureau :) . Maar dan moet eerst bekend zijn hoe de SC Hotas er uit gaat zien.
Is er al bekend dat er een officiële SC Hotas gaat komen?

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
WimPliers schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:22:
[...]

Dát ie gaat komen is volgens mij wel zeker. Wanneer, hoe ie eruit ziet en met welk merk ze gaan samenwerken is nog niks over bekend.

Ik heb zelf eerlijk gezegd niet zo'n zin om erop te wachten en schaf binnenkort zelf een HOTAS aan. Misschien komen ze er pas bij launch van de PU mee.

• Facerafter
WimPliers schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:22:
[...]

Dit is inderdaad bevestigd door Sandi (op AtV denk ik)

EDIT: Iemand was me al voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 17-11-2014 14:28 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geweldig _/-\o_
Dat is nou eens een briljant idee.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:48:
[...]
Geweldig _/-\o_
Dat is nou eens een briljant idee.
Het is erg, maar loop nu continue te verzinnen hoe ik het precies zou modden aan m'n huidige bureau XD. Terwijl ik nog minstens op de SC Hotas wacht met kiezen..

Denk dat ik eerder een pci-e SSD bestel als stukje hardware voor SC, 2000mb/s write/read (8>

• AkaAlias
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Hahahaha,

Ik denk dat veel volk zich daarin kan herkennen. Je wilt niet weten hoeveel uren ik de afgelopen tijd heb besteed aan het lezen van hotas en stick reviews e.d.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

AkaAlias schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:27:
Hahahaha,

Ik denk dat veel volk zich daarin kan herkennen. Je wilt niet weten hoeveel uren ik de afgelopen tijd heb besteed aan het lezen van hotas en stick reviews e.d.
Ik heb ook veel gelezen en de knoop ook maar door gehakt. De markt en aanbod is klein. De prijzen zijn groot. Maar toch, nog steeds uberblij met x52pro 8)
Maar je kan ook gewoon kiezen voor een goede joystick, maar gebruik dan wel VoiceAttack. Net zo makkelijk.
Case_C schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:47:
[...]

Het is erg, maar loop nu continue te verzinnen hoe ik het precies zou modden aan m'n huidige bureau XD. Terwijl ik nog minstens op de SC Hotas wacht met kiezen..

Denk dat ik eerder een pci-e SSD bestel als stukje hardware voor SC, 2000mb/s write/read (8>
Hahaha, ik heb ze naast mijn Tobo staan Past precies.. maar daar kan je niet 2 uur achter zitten :+
Damn, waarom zoveel write/read? :/

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 17-11-2014 18:54 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Cygnitr0n schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:53:
[...]

Hahaha, ik heb ze naast mijn Tobo staan Past precies.. maar daar kan je niet 2 uur achter zitten :+
Damn, waarom zoveel write/read? :/
Pop-in voorkomen op m'n textures :+ . Ik zag eerst die ASUS ROG Raidr met 830/810, alleen zag ik daarna die Muskin Scorpion 2150/1950 met dus dik 2x snellere prestaties. Die is pas een maand uit, dus wacht eerst wel een paar betrouwbare reviews af voor ik de keus maak.

Laadtijden moeten zowieso tot een minimum beperkt worden met dergelijke specs lijkt me zo. Dat is ook wel zo prettig met het laden van maps e.d. :)

• WimP
Kwam overigens deze stoel(en) tegen: https://www.obutto.eu/sto...uct&path=60&product_id=51
Ziet er toch goed uit en kost geen duizenden euro's ook, met mooie uitbreidingsmogelijkheden, kan je de kosten nog mooi spreiden ook O-)

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 20:44

TNJ

Frugalite

WimPliers schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:14:
Kwam overigens deze stoel(en) tegen
Heb de mijne nu al een maand. Als je ervoor gaat, koop online een rol klittenband voor de kabels netjes weg te werken. En kijken welke M4 boutjes je nodig hebt voor de VESA-mount van de monitor. Ze springen van M4x8 naar M4x16, en bij mij was M4x12 beter.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-10 16:36
Ik heb zelf een playseat office, daar kan je eventueel deze dingen voor aanschaffen:

Afbeeldingslocatie: http://static.gadgetsentrends.nl/imagestore/product/4790/office_seat_game_kit.jpg

Ze zitten je normale leuningen niet in de weg en je hebt ze zo eraf.

http://www.playseat.nl/shop/officeseat/747/767/

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:54:
Ik heb zelf een playseat office, daar kan je eventueel deze dingen voor aanschaffen:

[afbeelding]

Ze zitten je normale leuningen niet in de weg en je hebt ze zo eraf.

http://www.playseat.nl/shop/officeseat/747/767/
Die ziet er wel heel nice uit :) , nog een beetje het standaard kantoor stoel idee. Wel stevig aan de prijs.. maar het zal vast wel lekker zitten voor dat geld :P

Wel een mooie site met al die stoeltjes zo :D als ik nog eens de ruimte er voor heb wil ik zoiets nog wel eens aanschaffen :9 .

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 17-11-2014 19:58 ]

• SgtPoen
Zit zeker heel lekker, ik was altijd in staat om in 2 jaar een doorsnee wehkamp bureau stoel te mollen. Dus was het nu zat en ging voor de duurdere variant. Hij is helemaal van metaal en weegt een ton, voelt heel stevig aan :).

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:00:
Zit zeker heel lekker, ik was altijd in staat om in 2 jaar een doorsnee wehkamp bureau stoel te mollen. Dus was het nu zat en ging voor de duurdere variant. Hij is helemaal van metaal en weegt een ton, voelt heel stevig aan :).
Dat probleem heb ik met stoelen van de Gamma XD , zelfde stoelen waarschijnlijk zonder merk..
Is het trouwens echt leer, of is dat echt iets wat bij gaming stoelen not done is?

• SgtPoen
Fimpje zegt meer, :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sGA3WoRc0Iw]

Die middelste stang bevestiging zit er bij alleen niet op, hebben ze denk ik weggehaald bij nieuwere versies.

[ Voor 40% gewijzigd door SgtPoen op 17-11-2014 20:07 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Very very nice :)

Verwijderd

Is dat nou lekker spelen met een paal tussen je benen? :P

Goeie stoelen waar je lang comfortabel in kan zitten zonder last te krijgen van stijve spieren of juist overbelasting lijken vaak duur maar die gaan heel lang mee en daar heb je heel lang plezier van.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

De 10FTC is al online :D , gewoon dik 2 a 3 uur vroeger dan normaal :P .

Het belangrijkste is dat je dronken kan worden van de subscriber flair van deze maand :+ .

edit:

Ben heeft z'n schema voor deze week geupdate, met als belangrijkste nieuws:
Friday, November 21st
- Anniversary Sale Kickoff!
Zit iedereen goed op z'n portomonee, en paypal ww vergeten? Anders kan het nog wel eens teveel gaan kosten :+ .

[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 17-11-2014 22:26 ]

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:00:
....
Zit iedereen goed op z'n portomonee, en paypal ww vergeten? Anders kan het nog wel eens teveel gaan kosten :+ .
Oh jee, mijn loon wordt altijd gestort op de 21e :o
Maar ik hou me in deze sale! Ben wel benieuwd wat er gaat komen..

Edit:
Ben:
"Hey! I can't detail the sale yet, but I can tell you that it will not be the same as last year's sale. This time, all the ships (with the exception of those released in limited numbers, like the Idris) will be available for the entire week. Instead of unlocking just one a day, we'll have posts highlighting several of the ships during the week, providing new info and art.
The Carrack won't be this Friday, but it is coming very very soon! Once it's a week out, we'll announce."

[ Voor 42% gewijzigd door Mabok op 18-11-2014 01:21 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Vers vanuit Facebook:

Lijkt op een Engineering/Maintenance Drone

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10458484_771101166276505_2395494829526902920_n.jpg?oh=dda5c1aa453bbc98aa02761dd5b4c006&oe=551EB379&__gda__=1427812883_e751589c7ea4742662acb7ce3922b165

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Mabok schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 01:05:
[...]

Oh jee, mijn loon wordt altijd gestort op de 21e :o
Maar ik hou me in deze sale! Ben wel benieuwd wat er gaat komen..

Edit:

[...]
Jammer dat we nog niets van de Carrack gehoord hebben dan... het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij midden in de anniversary sales gaat komen (dus deze week aangekondigd word) Verder wel vreemd dat hij het over de Idris specifiek als voorbeeld heeft als sale die slechts tijdelijk is... Zou die weer langs komen? :9

Van mij hoeft dat niet, want dan zijn er verschillende organisaties die een behoorlijke overmacht kunnen hebben in fire-power in de PU.
Cygnitr0n schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 01:36:
Vers vanuit Facebook:

Lijkt op een Engineering/Maintenance Drone

[afbeelding]
Nice, zo te zien hebben ze wel dezelfde samenstelling als de rood-wit ronde drones die een tijdje terug zijn langs-gekomen. Hopelijk krijgen we veel verschillende types te zien in de PU, en zijn ze ook nog eens voor meer dan 1 doel inzetbaar :D .

Verwijderd

Is het al te spelen eigenlijk? Op kickstarter zijn nog plekken vrij voor €37,- maar ik kan nergens afrekenen?

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:54:
Is het al te spelen eigenlijk? Op kickstarter zijn nog plekken vrij voor €37,- maar ik kan nergens afrekenen?
Ehh.. de Kickstarter is al zo'n twee jaar afgesloten. :+
Pledgen kan via robertsspaceindustries.com. Plek genoeg!

• Facerafter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:54:
Is het te spelen? Ja en Nee.
Het Persistent Universe verhaal en singleplayer campaign Squadron 42 niet.
Maar alles word gereleased in modules, en uiteindelijk komen alle modules samen en word het één spel.
Om het moment hebben de Hangar module en Arena Commander. Hangar module is dat je rond je schepen kan lopen en zit standaard in elk pakket. Arena Commander zit maar in één of twee pakketen er bij en moet je anders apart er bij kopen. Arena Commander houd in dat je verschillende race en dogfighting modes kan doen met single-seater schepen.

De andere vraag is hierboven al beantwoord :)

[ Voor 3% gewijzigd door Facerafter op 18-11-2014 09:17 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Wow even een diepte puntje in de backing per uur :P , slechts 215$ dat zal nog wel lager worden naar komende vrijdag toe. Wel benieuwd naar de schepen die we gaan zien... waarschijnlijk zullen dat op z'n minst dezelfde schepen zijn die in 1.0 te vliegen zullen zijn :) .

Als het goed is krijgen we in December nog AC 1.0 , dat gaat wel leuk worden in de vakantie :) .

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:44:
Wow even een diepte puntje in de backing per uur :P , slechts 215$ dat zal nog wel lager worden naar komende vrijdag toe. Wel benieuwd naar de schepen die we gaan zien... waarschijnlijk zullen dat op z'n minst dezelfde schepen zijn die in 1.0 te vliegen zullen zijn :) .

Als het goed is krijgen we in December nog AC 1.0 , dat gaat wel leuk worden in de vakantie :) .
Zoals ik het begrepen heb krijgen we alle schepen een hele week lang behalve the limited hull schepen (Phoenix, 890 Jump, Idris-M, Scythe)

EDIT:
Hey! I can't detail the sale yet, but I can tell you that it will not be the same as last year's sale. This time, all the ships (with the exception of those released in limited numbers, like the Idris) will be available for the entire week. Instead of unlocking just one a day, we'll have posts highlighting several of the ships during the week, providing new info and art.

The Carrack won't be this Friday, but it is coming very very soon! Once it's a week out, we'll announce.

To further clarify: that's not ALL THE SHIPS EVER, it's all the ships we'll have in the sale. :)
Gaat idd nog een drukke kerst worden... kan ik is ff mooi de Avenger en Gladius uit testen.
Maar niet alleen met AC 1.0... we hebben een kleine vloed aan games. Elite Dangerous, AC 1.0, Dragon Age Inquisition, AC Unity, GTA V (PS4) en Far Cry 4. Ik denk dat ik tijd te kort kom..

[ Voor 44% gewijzigd door Facerafter op 18-11-2014 12:52 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:46:
[...]

Zoals ik het begrepen heb krijgen we alle schepen een hele week lang behalve the limited hull schepen (Phoenix, 890 Jump, Idris-M, Scythe)

EDIT:

[...]
Dat zinnetje weerlegt het niet dat er limited hull schepen in de verkoop gaan :) , het zou dus mogelijk zijn dat er een heel klein aantal van die bootjes in de verkoop gaan.
This time, all the ships (with the exception of those released in limited numbers, like the Idris) will be available for the entire week.
Dus de uitzonderingen zijn niet de hele week te koop, maar tijdelijk :+ , maar dat is speculatie.

Hoewel ze dat beter niet kunnen doen, om de shitstorm aan kritiek te voorkomen.

Verwijderd

Kritiek komt er toch wel.
Maar de newbies zullen er vast blij mee zijn. (Of hun naasten blij zullen worden van 'internet space pixels' is een tweede)
Ben benieuwd naar de Avenger varianten. Eens kijken of er een leuke update tussen zit.

• Facerafter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:27:
Kritiek komt er toch wel.
Maar de newbies zullen er vast blij mee zijn. (Of hun naasten blij zullen worden van 'internet space pixels' is een tweede)
Ben benieuwd naar de Avenger varianten. Eens kijken of er een leuke update tussen zit.
Het is al gezegd dat de Avenger (base) in 1.0 komt, AC 1.0 komt in 2014.
En dat de Avenger varianten in begin 2015 komen.

Wanneer is er nou geen kritiek op de rsi forums...?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:33:
[...]

Het is al gezegd dat de Avenger (base) in 1.0 komt, AC 1.0 komt in 2014.
En dat de Avenger varianten in begin 2015 komen.
EMP-Fighter, Bounty-hunter, Smugler, my guess :*)

[qoute]
Wanneer is er nou geen kritiek op de rsi forums...?
[/quote]
Waneer iedereen 10.000 UEC krijgt, oh nee klachten dat alle uitdaging uit de start van het spel gaat..
Wanneer LTI op elk schip komt, "economy breaking mechanic..."
Wanneer SQ42 volgende week uit komt, .. "te gehaast ontwikkeld :p "

Nee de community zal nooit volledig gelukkig zijn. Zelfs al word het in 2016 feature compleet gereleased, gaan er nog klachten zijn dat er bepaalde features ontbreken XD.

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:52:

Waneer iedereen 10.000 UEC krijgt, oh nee klachten dat alle uitdaging uit de start van het spel gaat..
Wanneer LTI op elk schip komt, "economy breaking mechanic..."
Wanneer SQ42 volgende week uit komt, .. "te gehaast ontwikkeld :p "

Nee de community zal nooit volledig gelukkig zijn. Zelfs al word het in 2016 feature compleet gereleased, gaan er nog klachten zijn dat er bepaalde features ontbreken XD.
Mijn voorspellingen:
Carrack is hangar ready, "Te weinig guns"
890 Jump is hangar ready, "Niet luxe genoeg"
LotC is op tijd, "Stretchgoal is geen 1m waard"
Anniversary Sale met bijna alle schepen, "SC is p2w", "CIG zijn money grubbers"

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 18-11-2014 16:05 ]

• Facerafter
Weer een goede spectrum dispatch.
Moest wel lachen om het stukjes van Drake :P
https://robertsspaceindus...7-KAIZEN-Market-Breakdown

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Facerafter schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:46:
[...]

Idris-P zal ook niet komen hoor :) was ook limited. Ende nog steeds geen crarrack :'(

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:54:
[...]

Idris-P zal ook niet komen hoor :) was ook limited. Ende nog steeds geen crarrack :'(
Voor peterlimburg zou het een leuke zijn om 2 Jumpjes om te smelten voor de Idris :+ .

[ Voor 1% gewijzigd door Case_C op 19-11-2014 10:14 . Reden: zinsopbouw ]

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Case_C schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:07:
[...]

Voor peterlimburg zou het een leuke zijn om 2 Jumpjes voor om te smelten de Idris :+ .
Kuck, kuch, hint, hint :P

Ben verder wel heel benieuwd wat voor sales er allemaal gaan komen, jammer genoeg ben ik m'n paypal wachtwoord nog niet vergeten :-(

[ Voor 0% gewijzigd door Thisuren op 19-11-2014 10:12 . Reden: Waarom is :( een boze smiley en niet een verdrietige :S ]

• Jorrie
Bornhald schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:54:
[...]

Kan toch zijn dat sommige limited schepen nog te koop zullen komen maar dan met een klein aantal?

Star Citizen

• Facerafter
Jorrie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:16:
[...]

Kan toch zijn dat sommige limited schepen nog te koop zullen komen maar dan met een klein aantal?
De kans is er altijd, maar hij is nu alleen wel erg klein.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:18:
[...]

De kans is er altijd, maar hij is nu alleen wel erg klein.
En de kans dat zo'n bootje voor je neus weggekaapt word is natuurlijk nog veel groter :p . De Idris is sneller weg dan een Box bij de Ibood hunt :+ .

• Facerafter
Nu we het hebben over de idris...

Afbeeldingslocatie: http://i52.photobucket.com/albums/g4/jackcrackerman/Star%20Citizen/idrissale.png

Kan natuurlijk ook gewoon een troll antwoord zijn.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:26:
Nu we het hebben over de idris...

[afbeelding]

Kan natuurlijk ook gewoon een troll antwoord zijn.
Het is "mogelijk" :o

Als ze nog een beetje schuiven met de getalletjes blijkt er nog ineens ruimte voor 1000 extra Idrissen. (Met een prijsverhoging naar 1500 dollar per stuk natuurlijk :+ . )

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat er wel wat Idrissen verkocht gaan worden.

Ik ga helemaal niks kopen, want in december koop ik een nieuwe pc en daarna ben ik blut, helaas of gelukkig (net hoe je het bekijkt).

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:43:
Ik denk dat er wel wat Idrissen verkocht gaan worden.

Ik ga helemaal niks kopen, want in december koop ik een nieuwe pc en daarna ben ik blut, helaas of gelukkig (net hoe je het bekijkt).
Als ze verkocht worden gaat de prijs gegarandeerd hoger zijn dan voorheen. Zeker met de laatste disclaimer op de concept-sales zal dit wel het geval zijn. Waarschijnlijk dan ook geen LTI erop....

De Idris is natuurlijk dik 2,5x groter geworden... :9

• Facerafter
Case_C schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:46:
[...]
De Idris is natuurlijk dik 2,5x groter geworden... :9
Daar had ik niet eens aan gedacht!
Dat zou de prijs flink omhoog moeten gooien want hij is van een corvette naar een frigate gegaan..?
Of was het nou andersom?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:50:
[...]

Daar had ik niet eens aan gedacht!
Dat zou de prijs flink omhoog moeten gooien want hij is van een corvette naar een frigate gegaan..?
Of was het nou andersom?
Precies zoals je het zegt, maar de stats zijn niet extreem gewijzigd dus een klein 400 dollar erbij :+ . :') .
Maar als er geen LTI op zit zullen veel mensen ervoor afhaken gok ik, gezien je LTI wel nog bij de grotere pakketten krijgt.

• Facerafter
Case_C schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:55:
[...]

Precies zoals je het zegt, maar de stats zijn niet extreem gewijzigd dus een klein 400 dollar erbij :+ . :') .
Maar als er geen LTI op zit zullen veel mensen ervoor afhaken gok ik, gezien je LTI wel nog bij de grotere pakketten krijgt.
Ik denk dat de stats page niet helemaal klopt want ik weet niet of de afmetingen al gewijzigd zijn op de stats page. Maar als hij van een corvette naar een frigate gaat dan lijkt het mij dat er ook meer Class 5 weapons/turrets op komen? Of is de stats page hier al naar geupdate, ik heb nooit eigenlijk goed gekeken naar de stats van idris... kon hem toch niet betalen :P

• WimP
Dogtag vandaag ontvangen :D ziet er netjes uit! Eindelijk, met m'n High Admiral status, iets wat ik vast kan houden. :+

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

WimPliers schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:22:
Dogtag vandaag ontvangen :D ziet er netjes uit! Eindelijk, met m'n High Admiral status, iets wat ik vast kan houden. :+
Nog 'even' en dan zit ik daar ook wel op :P , ga 2016 "helaas" niet halen zonder nog een paar dollar er in te steken denk ik namelijk...

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-10 16:28

Knud

Sandvich

WimPliers schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:22:
Ik kreeg de mijne gisteren binnen - nog best snel sinds verzending (Een week ongeveer.).
Weet alleen nog niet waar ik hem aan ga hangen. Vind het zonde als tie beschadigd :P

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

95$ per uur opgehaald 5 uur geleden :+ , nou de hype is over jongens.. mooier dan dit gaat het niet worden :+ .

Vrijdag in 1x weer op de 50k per uur XD .

• Facerafter
Case_C schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:31:
95$ per uur opgehaald 5 uur geleden :+ , nou de hype is over jongens.. mooier dan dit gaat het niet worden :+ .

Vrijdag in 1x weer op de 50k per uur XD .
Naja ik hoop dat CR een paar letters/stretchgoals alvast heeft klaar liggen

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:46:
[...]

Naja ik hoop dat CR een paar letters/stretchgoals alvast heeft klaar liggen
Denk dat hij er op hoopt dat hij 1 brief voor 2,3 of 4 miljoen in een keer kan schrijven.

De nieuwe wave 4 concepten zijn allemaal bepaald. Dus vraag me af wat voor moois we als stretch goals gaan krijgen volgende week. :D

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:55:
[...]

wel twee jaar insurance, dat dan weer wel :)
en lastig in te schatten hoeveel duurder hij zal zijn. Ik vraag me ook af hoeveel mensen hun 890 jump zullen gaan smelten voor een idris.

Maar dacht dat beide idrissen limited available waren.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:40:
[...]

wel twee jaar insurance, dat dan weer wel :)
en lastig in te schatten hoeveel duurder hij zal zijn. Ik vraag me ook af hoeveel mensen hun 890 jump zullen gaan smelten voor een idris.

Maar dacht dat beide idrissen limited available waren.
Ingame jaren hé ;) , dus afhankelijk van de time-multiplier die ze gaan toepassen hoeft dat helemaal niet zo heel lang te zijn. Hoewel die verzekering enkel "verbruikt" word wanneer er daadwerkelijk met je schip gevlogen word/ je zelf online blijft.

Enkel de Idris-P is toch beschikbaar geweest? De M variant is toch military, die niemand van de backers hebben? Daar was de rage over met de Idris, dat de variant waar voor was gebacked niet de railgun had.

edit:

Hier nog een mooi plaatje van de Herald met het landings-gestel uitgeklapt.
(van de faceboek van Sandi)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10606079_771968999523055_3065651507795570023_n.jpg?oh=379f7e54e6e2476b98c257b57df91486&oe=550F86E0

En volgens Ben nog een kansje op 2 concept sales gedurende de anniversary sales :D .
Almost all of the ships have been offered before, although there will be one or two new concept sales.

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 20-11-2014 08:30 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Dat landingsgestel ziet er stukken beter uit dan die eerste met de Herald in een of andere desert.

Ik vermoed dat ik voorlopig even klaar ben met kopen. De Freelancer, Constellation, 890 Jump en Carrack staan allemaal op mijn verlanglijst, maar ik ga daar denk ik pas ingame voor.

Ach, ik dacht oorspronkelijk dat de 315p mijn enige schip zou blijven, dus wie weet verander ik weer van gedachten 😉. Alhoewel ik liever nu vast ga sparen voor hardware. Op die wensenlijst staan nog een HOTAS systeem, nieuwe GPU en een OR (als de support voor DK2 werkt).

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Jorrie
Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:53:
[...]

Ingame jaren hé ;) , dus afhankelijk van de time-multiplier die ze gaan toepassen hoeft dat helemaal niet zo heel lang te zijn. Hoewel die verzekering enkel "verbruikt" word wanneer er daadwerkelijk met je schip gevlogen word/ je zelf online blijft.

Enkel de Idris-P is toch beschikbaar geweest? De M variant is toch military, die niemand van de backers hebben? Daar was de rage over met de Idris, dat de variant waar voor was gebacked niet de railgun had.

edit:

Hier nog een mooi plaatje van de Herald met het landings-gestel uitgeklapt.
(van de faceboek van Sandi)
[afbeelding]

En volgens Ben nog een kansje op 2 concept sales gedurende de anniversary sales :D .

[...]
Idris M zit in het completionist package :)

Star Citizen

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:08:
[...]

Idris M zit in het completionist package :)
Zit daar ook die railgun op dan?

Die wapens zijn toch de upgrades die het hebben van een Idris een behoorlijke investering maken :P , de base-hull zal wel meevallen. Maar als je nog 2x de hull-value moet uitgeven om een behoorlijke uitrusting te hebben word het en prijzige aangelegenheid :p . Als je in het begin al zo'n wapen hebt is het ietsjes meer OP xD.

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:10:
[...]

Die wapens zijn toch de upgrades die het hebben van een Idris een behoorlijke investering maken :P , de base-hull zal wel meevallen. Maar als je nog 2x de hull-value moet uitgeven om een behoorlijke uitrusting te hebben word het en prijzige aangelegenheid :p . Als je in het begin al zo'n wapen hebt is het ietsjes meer OP xD.
Volgens mij wel, alleen is het completionist package al een tijdje uitverkocht.
Idris-P is nu nog steeds te koop bij de War Pack (5000 USD)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan je nog wel Completionist krijgen als je contact opneemt met klantenservice.

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:01:
Volgens mij kan je nog wel Completionist krijgen als je contact opneemt met klantenservice.
zo iets had ik ook begrepen ja, het probleem zat hem in de prijs van de completionists package en dat het lastig was een transactie van die grootte in 1x te doen.
Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:10:
[...]

M is de military dacht ik dus met railgun
Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:53:
[...]

Had echter ook weer begrepen dat ingame de tijd "sneller" loopt. Dus 24 echte uren spelen is meer in de ingame wereld qua tijd (geen idee hoe ze dat willen implementeren)

[ Voor 53% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2014 10:12 ]

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-10 09:35
Case_C schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:26:
[...]

Denk dat hij er op hoopt dat hij 1 brief voor 2,3 of 4 miljoen in een keer kan schrijven.

De nieuwe wave 4 concepten zijn allemaal bepaald. Dus vraag me af wat voor moois we als stretch goals gaan krijgen volgende week. :D
Alles minder dan 5 miljoen in één week is een tegenvaller. Zal tegen de 10 miljoen aan lopen.

Zat gasten die hebben lopen sparen alsof het carnaval is en alles maar dan ook alles wat ze hebben opzij gelegd uit gaan geven.

Ook veel meer citizens dan tijdens de anniversary sale van vorig jaar, en toen was het al big bucks.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

JurGor schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:25:
[...]

Alles minder dan 5 miljoen in één week is een tegenvaller. Zal tegen de 10 miljoen aan lopen.

Zat gasten die hebben lopen sparen alsof het carnaval is en alles maar dan ook alles wat ze hebben opzij gelegd uit gaan geven.

Ook veel meer citizens dan tijdens de anniversary sale van vorig jaar, en toen was het al big bucks.
Klopt, en veel mensen die toch nog het schip willen scoren wat ze al tijden willen hebben. (Tali, Super-Hornet enz.) 5 miljoen is wel behoorlijk btw, deze sale heeft natuurlijk wel een andere setup.. met alle schepen de hele week unlocked.

Maar goed verkopen zal het zowieso :) .

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 14:25
De Idris-M is tijdens de begindagen van de crowdfunding even te koop geweest in limited numbers. Volgens mij waren er batches van 100 stuks op RSI en 100 op Kickstarter. Uiteindelijk zijn er iets van 130 verkocht.
Ze waren slechts $1000,- Ik had er nog aan gedacht er 1 te nemen, maar toen vond ik die prijs echt te hoog. Achteraf had ik het moeten doen natuurlijk, al was het alleen voor de railgun :P

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

• Facerafter
In een discussie op de RSI forums hadden ze het over of CIG het zelfde zou gaan doen wat Frontier recent heeft gedaan met de offline mode.

Volgens mij wat de meeste niet realiseren is dat op SQ42 na geen offline play heeft. Aardig wat mensen denken dat je je eigen private PU kan hebben... maar dat is niet zo. Het enigste wat ze beloofd hebben is
Mod-able multiplayer (hosted by YOU)
Deze private server zal als nog gewoon verbonden moeten zijn met de CIG Galaxy server.
Dus ik verwacht nog een shitstorm wanneer ze er achterkomen...

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:08:
In een discussie op de RSI forums hadden ze het over of CIG het zelfde zou gaan doen wat Frontier recent heeft gedaan met de offline mode.

Volgens mij wat de meeste niet realiseren is dat op SQ42 na geen offline play heeft. Aardig wat mensen denken dat je je eigen private PU kan hebben... maar dat is niet zo. Het enigste wat ze beloofd hebben is

[...]

Deze private server zal als nog gewoon verbonden moeten zijn met de CIG Galaxy server.
Dus ik verwacht nog een shitstorm wanneer ze er achterkomen...
Dat die verbonden moet zijn kan ik nergens terug vinden. Wat toen wel duidelijk werd aangegeven is dat je eigen gehoste PU niet in de buurt van de CIG PU kan gaan komen mbt lokaties en scope. Zie het meer als een mini PU voor eigen entertainment. Of zo'n PU alleen in een lokaal netwerk kan draaien of dat een verbinding met CIG servers nidig heeft is onduidelijk.

Buiten het testen van bepaalde zaken lijkt me je eigen PU best saai tenzij je met zoiets als de hele Tweakers org in zo'n ding zit.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Tylocke schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:22:
[...]

Dat die verbonden moet zijn kan ik nergens terug vinden. Wat toen wel duidelijk werd aangegeven is dat je eigen gehoste PU niet in de buurt van de CIG PU kan gaan komen mbt lokaties en scope. Zie het meer als een mini PU voor eigen entertainment. Of zo'n PU alleen in een lokaal netwerk kan draaien of dat een verbinding met CIG servers nidig heeft is onduidelijk.

Buiten het testen van bepaalde zaken lijkt me je eigen PU best saai tenzij je met zoiets als de hele Tweakers org in zo'n ding zit.
Af en toe een behoorlijk gemod potje AC en dergelijke kunnen behoorlijk grappig zijn. Zeker als je bedenkt dat je in een eigen PU'tje lekker met capital ships in de weer kan rommelen :) , leuk voor testing purposes lijkt me dan.

Niet gelijk het risico lopen met je net nieuwe Javelin destroyer in de PU, maar eerst even oefenen op een eigen servertje. (De Bengal carrier ook niet te vergeten natuurlijk ;) )

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:29:
[...]

Af en toe een behoorlijk gemod potje AC en dergelijke kunnen behoorlijk grappig zijn. Zeker als je bedenkt dat je in een eigen PU'tje lekker met capital ships in de weer kan rommelen :) , leuk voor testing purposes lijkt me dan.

Niet gelijk het risico lopen met je net nieuwe Javelin destroyer in de PU, maar eerst even oefenen op een eigen servertje. (De Bengal carrier ook niet te vergeten natuurlijk ;) )
Leuk voor Org trainings.
2 Javelin en Panther Vs Bengal :D

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:29:
[...]

Precies, daar lijkt het me ideaal voor. Eventueel ook voor het testen van schepen die je wil aanschaffen. En zoals je al aangaf kan een fun mod op zijn tijd natuurlijk ook de moeite waard zijn.

Ik zal toch in eerste instantie bezig gaan met SQ42 en mijn schepen onder controle krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:22:
[...]

Dit. Er werd gemeld dat een private server juist niet een verbinding met de Galaxy server kan hebben (lijkt me ook vrij onmogelijk aangezien in de private server ook gemod kan worden ed). Wat ze zeiden is dat updates die in de PU komen dan later ook beschikbaar zouden worden gesteld voor private servers. Het is wel al lang geleden dat dat gezegd werd.

Gezien de complexiteit van de PU zal het wel lastig zijn om een private server versie te hebben. Ik denk dat de private server dan wel een behoorlijk uitgeklede, statische versie gaat zijn van de PU.

Gezien het aantal Freelancer fanaten kunnen ze het nog minder dan Elite maken om geen private servers te hebben, maar je weet niet wat ze gaan besluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 14:48 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:46:
[...]
Dit. Er werd gemeld dat een private server juist niet een verbinding met de Galaxy server kan hebben (lijkt me ook vrij onmogelijk aangezien in de private server ook gemod kan worden ed). Wat ze zeiden is dat updates die in de PU komen dan later ook beschikbaar zouden worden gesteld voor private servers. Het is wel al lang geleden dat dat gezegd werd.

Gezien de complexiteit van de PU zal het wel lastig zijn om een private server versie te hebben. Ik denk dat de private server dan wel een behoorlijk uitgeklede, statische versie gaat zijn van de PU.

Gezien het aantal Freelancer fanaten kunnen ze het nog minder dan Elite maken om geen private servers te hebben, maar je weet niet wat ze gaan besluiten.
Ongetwijfeld dat er een stand-alone versie van de PU gaat komen. Zij het op een kleinere schaal dan de echte PU, en geen echte updates met nieuwe systems zonder dat er gesynched word met de servers van CIG.

Verwijderd

Topicstarter
Ben heeft bevestigd dat alle schepen boven de 1000 dollar tijdens anniversary sale LTI zullen hebben. Verder hebben natuurlijk de concept sale schepen dat ook.

https://forums.robertsspa...older-ships-under-1000/p1

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:32:
Ben heeft bevestigd dat alle schepen boven de 1000 dollar tijdens anniversary sale LTI zullen hebben. Verder hebben natuurlijk de concept sale schepen dat ook.

https://forums.robertsspa...older-ships-under-1000/p1
Ik zag het, hopelijk gaan we een aantal wave 3 schepen nog voorbij zien komen aan het eind van de anniversary sales :D .

Of schepen waar we nooit wat van hebben gehoord/uit de SQ42 pijplijn :) .

• Facerafter
"Nieuwe" schepen die ik denk dat we gaan krijgen:
Xi'an Volper
"New Corvette"
Manticore
Mustang (Variants)
+ Wave 2/3 schepen.

Verwijderd

Jij wilt dat het spel pas in 2017 uit gaat komen? :P

Hoop niet dat de mensen zich teveel laten opnaaien om schepen te gaan kopen waar ze later spijt van krijgen. Of nog erger dat ze gaan lopen zieken als ze erachter komen dat het niet blijkt te zijn wat ze gehoopt hadden.

• Facerafter
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:54:
Jij wilt dat het spel pas in 2017 uit gaat komen? :P

Hoop niet dat de mensen zich teveel laten opnaaien om schepen te gaan kopen waar ze later spijt van krijgen. Of nog erger dat ze gaan lopen zieken als ze erachter komen dat het niet blijkt te zijn wat ze gehoopt hadden.
Als je doelt op mijn reactie:
Deze schepen zijn bevestigd dat ze eraan komen en WIP zijn.

Het zou een wonder zijn als er in 48 uur geen zeik/klaag topic word aangemaakt op RSI forums.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:53:
"Nieuwe" schepen die ik denk dat we gaan krijgen:
Xi'an Volper
"New Corvette"
Manticore
Mustang (Variants)
+ Wave 2/3 schepen.
Die nieuwe Corvette gaat zeker wel interessant zijn als die in concept gepresenteerd gaat worden :D , ze moeten toch weer een klapper hebben die een berg gaat opleveren.

Hoewel ik waarschijnlijk ook wel een zwak ga hebben voor de fighter mustang :/ damn you sales

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 20-11-2014 16:13 ]

Verwijderd

@FaceRafter
Dat hoort bij de RSI 'folklore' ;)

Maar eerder dat manlief even een paar duizend dollars aan internet space pixels uitgeeft en vrouwlief dat de laatste druppel vind en met de kinderen kerst thuis bij haar ouders gaat vieren.
Lijkt overtrokken, maar er zijn gasten die tot zoiets in staat zijn.

En je geld aan een computer upgrade uitgeven is zeker niet verkeerd.
(Staat ook op mijn lijst, want 8Gb geh en een I7 920 is een mooi excuus)
Qua GPU upgrade zou ik nog wel even uitkijken want er komt elk half jaar wel wat nieuws.

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:46:
[...]

Inderdaad. Roberts heeft vanaf het begin aan duidelijk gemaakt dat Star Citizen/Squadron 42 geen MMO is, maar een game met alle facetten, dus inclusief de MMO-PU. De extreem actieve mod-wereld rond Freelancer is inderdaad zo'n reden. De PU zal verder inderdaad dan wel compleet gescheiden blijven van de locaal gerunde servers.

Natuurlijk kan op dit alles altijd nog teruggekomen worden, maar in tegenstelling tot Elite Dangerous (blijkbaar) wordt Star Citizen wel zo opgebouwd dat je een levendig universum hebt waar van alles gebeurt, zelfs als je het helemaal alleen speelt.

• Facerafter
dahakon schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:36:
[...]

Inderdaad. Roberts heeft vanaf het begin aan duidelijk gemaakt dat Star Citizen/Squadron 42 geen MMO is, maar een game met alle facetten, dus inclusief de MMO-PU.
Op de zelfde manier dat Destiny geen MMO is?
Face it, het eind resultaat is gewoon een MMO. Het staat ook voor massively multiplayer online, wat het dus ook is. Het is misschien geen typische mmo ala WoW of Guild Wars maar dat zijn naar mijn idee stereotypes voor mmo's. Ook SC is gewoon een mmo.

• Facerafter
Nais! https://www.youtube.com/watch?v=0h4mIV2J9Gg#t=267
4:26 "Concept work for civillian Javelin version has been started" "Wonder where that could be for..."
Javelin in Anniversary sale?!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:40:
Nais! https://www.youtube.com/watch?v=0h4mIV2J9Gg#t=267
4:26 "Concept work for civillian Javelin version has been started" "Wonder where that could be for..."
Javelin in Anniversary sale?!
De sneak-peek was trouwens ook weer van een capital ship :D . Benieuwd of we daar morgen meer van horen :D .

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:49:
[...]

De sneak-peek was trouwens ook weer van een capital ship :D . Benieuwd of we daar morgen meer van horen :D .
Oh? Ik dacht dat ik soort mining drills zag?

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Facerafter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:16:
[...]

Op de zelfde manier dat Destiny geen MMO is?
Nee, als in dat je dus niet wordt gedwongen om op de PU van CIG te spelen en dus de keuzevrijheid hebt om op een andere server te spelen (al dan niet van jezelf) met eventuele mods die het orginele Star Citizen niet zal hebben.

Als je dus alleen wilt spelen op een eigen server, zou dat (volgens beloftes) moeten kunnen en op dat moment spreek je dus ook niet van een MMO.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:51:
[...]

Oh? Ik dacht dat ik soort mining drills zag?
En nog 2 turrets ernaast :) , dat zijn er veel voor een mining-rig..

Ik interpeteerde het als engines :p .

Of zou het de exterior van de Carrack zijn :+, daar is de schaal iets te groot voor lijkt mij :P .

voor de grap eens een keer Reverse the Verse kijken :), wie weet komt daar nog nieuws over de sale :D .
stream: http://www.twitch.tv/cigcommunity

Nu LIVE!
  • We krijgen weer een(meerdere?) schip om een week mee te spelen. (Net als de M50)
  • 1 of 2 concepten aan het eind van volgende week + een nieuw schip :D (corvette?)
  • Geen patch/geen nieuwe schepen in de hangar tijdens de sale :-( .
  • Geen Scythe in de verkoop :'( , hoe verrassend.
  • Geen Mustang in de sale, pas met 1.0
  • Civilian Javelin a possibility bij de sale, ze hebben het niet ontkend :D (pricetag 2k, my two cents) (no comment van Ben bij de 2e vraag, dus niet onwaarschijnlijk)
  • Cutlass variants in 1.0 is nog TBD (Black waarschijnlijk wel :) , of toch niet :/)
  • Prijzen op de bootjes gaan NIET omhoog :D , dus je kan je bootje van vorig jaar omsmelten als je 2 jaar ipv 6 maanden verzekering. (Behalve als het er 1 met LTI is ;) )
  • Holo-viewer word helemaal opnieuw gedaan, hopelijk gaat die beter werken.

[ Voor 82% gewijzigd door Case_C op 20-11-2014 19:50 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bedankt voor de updates Case_C

Wel aardig wat nieuws gelukkig, maar we zullen het zien bij de Sale. :)

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:47
Steeds geen mustang :(

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Om 9 uur is het overigens middernacht in Austin, als t goed is ging dan toch de sale al live? :P
Had dat gisteren niet helemaal goed gevolgd namelijk,
Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.